Najpierw fragment Załącznika do raportu KBWL LP (s. 72) gdzie znajdziemy kąty przechylenia samolotu.
Tab. 2. Parametry lotu samolotu Tu-154M nr 101 (90A837) charakteryzujące jego położenie w trakcie kontaktu z przeszkodami terenowymi oraz miejscu zetknięcia z ziemią.

Kilka stron dalej (s. 77) znajdujemy rys. 10 z zaznaczonymi kątami cięć podanymi w tabeli 2:

Współpracownik Zespołu Parlamentarnego Marcin Gugulski zwrócił uwagę na to zdjęcie Siergieja Amielina i wykreślone na nim linie cięć. Efekt porównania kątów jest zaskakujący, komisji obcięto chyba fundusze na kątomierz, nie mówiąc już o przyzwoitym programie graficznym:

Linie ciągłe to linie pod właściwymi kątami 50° i 65°. Różnica między nimi a tym, co pokazała (oj, pokazała) komisja KBWL LP, wynosi – bagatela – 20°!
Na koniec, dla uważnych czytelników mojego bloga, test wyboru:
Porównując dane zaznaczone w tabeli 2 z odpowiadającymi im na rys. 10 liniami, możemy stwierdzić, że:
A. Podane w tabeli 2 wartości kątów są prawdziwe, nieprawidłowo narysowane są linie
B. Podane w tabeli 2 wartości kątów są nieprawdziwe, prawidłowo narysowane są linie
C. Zarówno wartości podane w tabeli, jak i narysowane linie są [----]
JW
Serdecznie pozdrawiam!
Równie serdecznie pozdrawiam,