ALE SE ZNALEŹLI PRZYKRYWKĘ...

Wpierw miało być o 13.
Potem pomiędzy 13 i 15
I wtem nagle SCOOP,NEWS...rzucono na rynek zdechłą rybkę...CBA ZAMKNĘŁO KRAUZEGO I GIERTYCHA!!!

A konferencji pana premiera i ministra dalej niet...zachorowali?

PS.Krauze i Giertych nie zdążyli wyjechać do Wiednia na "mały zabieg"? Kulczyk zdążył! Teraz się smieje na jakiejś wyspie na Pacyfiku...swojej...prywatnej.
Chyba nikt nie wierzy,że "drobny zabieg"...no właśnie.

W tej chwili jest 16.03...

                           

PPS.Jeżeli dojdzie do tej konferencji premiera i ministra ...kiedykolwiek...to polecam słuchać...i przede wszystkim uważnie patrzeć!!!
        Na mimikę...a psia mać...maseczki...oczy,źrenice,ręce już sie nauczyli trzymać..lewą dłoń i prawą...poczytali Mowę ciała :-))

             https://naszeblogi.pl/46544-cz...

A TERAZ NAJWIĘKSZA ŚCIEMA XX WIEKU

 

YouTube: 
Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

15-10-2020 [17:54] - NASZ_HENRY | Link:

Tusk czeka w kolejce ☺
 

Obrazek użytkownika Trotelreiner

15-10-2020 [19:18] - Trotelreiner | Link:

Cela + ? :-))

Obrazek użytkownika sake3

15-10-2020 [18:13] - sake3 | Link:

I kto nam teraz będzie skakał na przymurku i donośnie rżał ,,kto nie skacze ten za PiS-em?

Obrazek użytkownika Trotelreiner

15-10-2020 [19:19] - Trotelreiner | Link:

Podobno zemdlał na widok kajdanek? :-)))

Obrazek użytkownika Trotelreiner

15-10-2020 [19:17] - Trotelreiner | Link:

Musiała w KPRM być niezła panika...jeżeli dopiero o 18.30 była krótka informacja....
Premier wyglądal na chorego,ruchy dłoni jakieś nerwowe,niesborne,ataksja?
Minister...miał wszystko napisane...odczytał...pytania pewnie też znane 2 godziny wcześniej....normalka medialna.

Kraków leży i kwiczy..jeden szpital...brak personelu...myśla o Tauron Arenie albo Błoniach...na zimę...

Scenariusz Mediolanu? Oby nie...nawet nie będzie miał kto zbierac zwłok z ulic...a po domach...TFU!TFU! TFU!

Obrazek użytkownika Marek1taki

15-10-2020 [20:47] - Marek1taki | Link:

Roman i Sławomir to kozły. Donalda i Waldemara tak samo aresztują jak Mateusza i Łukasza.

Obrazek użytkownika RinoCeronte

16-10-2020 [12:59] - RinoCeronte | Link:

Nie ma Ewangelii według Donalda i Waldemara?

Obrazek użytkownika tricolour

16-10-2020 [14:15] - tricolour | Link:

Z pewnością jest według Jarosława: niech nie wie prawica co kradnie lewica. I odwrotnie.

Obrazek użytkownika Marek1taki

16-10-2020 [14:32] - Marek1taki | Link:

Nawet wśród apokryfów.

Obrazek użytkownika paparazzi

16-10-2020 [01:39] - paparazzi | Link:

 Panie Szanowny, "do Wiednia na "mały zabieg""? A po co? Kulczyk znal system prawny i kto tam pracuje i plaszcze nie oddaje! Do dzisiaj by paradował w glorii chwały. Bo kto by mu co zrobił? A swoim dobrze płacił. Miliardi sono fuoriusciti dalla Polonia e i colpevoli sono ancora spariti. Po co te teorie spiskowe.

Obrazek użytkownika Trotelreiner

16-10-2020 [08:23] - Trotelreiner | Link:

Daj spokój z szanownym panem...
Ten filmik Szczepkowskiej dałem nie na darmo...Ty myślisz,że wtedy faceci robili miliardy...bez "kryszy" ze strony SB,WSI,a nawet ruskich i niemieckich służb?
Facet 20 latek zaczyna handlować zniczami pod cmentarzem...i za chwilę ma 11 paszportów,w tym kilka konsularnych...kto wystawiał wtedy paszporty?

Kulczyk,Solorz,Krauze,Sołowiow,Czarnecki,Gudzowaty,Szlanta, Kluska....i Czempiński.

Kulczyk pewnie za dużo wiedział...i dlatego zrobili mu "legendę"...a motłoch uwierzył...bo jest motłochem.

PS.Teraz dopiero miliardy wyciekają z Polski...szerokim strumieniem...jako danina do UE!
      To co ukradną Giertychy i kumple...to są nędzne grosze w porównaniu do tego,jak nas UE strzyże,goli i depiluje.

Obrazek użytkownika sake3

16-10-2020 [08:47] - sake3 | Link:

A co ma nas nie golić i strzyc jak cieszy się,,wsparciem'' sklerotyka Bidena?Wprawdzie biedactwo chyba nawet nie wie gdzie leżą Węgry i Polska,ale czegóz się nie robi w wyborach?

Obrazek użytkownika Trotelreiner

16-10-2020 [09:03] - Trotelreiner | Link:

Polska od dawna już jest płatnikiem netto...nawet Belka to przyznał.
Ale rzuć hasło: POLEXIT NOW,to Cię zlinczują...nasz ciemny lud ma jeszcze 1000 lat do Brytyjczyków.
Ciao

Obrazek użytkownika tricolour

16-10-2020 [10:35] - tricolour | Link:

@Sake

Hehehe... Kazali nienawidzić? Toż to nasz sojusznik najlepszy, co to będzie gdy wszystkich poobrażamy? Telewizor już podał interpretację, lepszy niż modlitwa wieczorna....

Obrazek użytkownika angela

16-10-2020 [11:19] - angela | Link:

Polska wcale nie musi wychodzić z unii, oni nas sami wyautują, bo mocno im lewackie szyki psujemy, i tak trzymać,  nic sobie nie robić z lewackiej  propagandy. 
Równocześnie rozwijac projekt trojmorza, który ze względu na epidemie musiał przystopowac. 
Widac jasno, ze unię obsiadli ludzie, którzy bronią patologii,  bronią ludzi nieuczciwych, bo całym szefem jest człowiek,  co urwał się z Polski przed odpowiedzialnoscia.  Brużdźi teraz  i broni przestępców, nazywając wszystkie działania, jako polityczne.
Brawo PiS,  Zjednoczoną Prawica, min. Zbigniew Ziobro, bo ta patologia, do tej pory rozniosłaby  Polskę doszczętnie. 

Obrazek użytkownika Jabe

16-10-2020 [11:13] - Jabe | Link:

Nie zauważyłem, żeby się coś działo z Trójmorzem, zanim je przystopowano.

Obrazek użytkownika tricolour

16-10-2020 [12:14] - tricolour | Link:

@Angela

Co to jest projekt trójmorza? 

Czy to jest może elektrownia jądrowa, której spółkę włąśnie zlikwidowano? A może jest to sieć sklepów narodowych (byś nie latała do obcej Biedronki, Lidla, Auchana, Kauflandu, Selgrosu, Netto, Aldi, Castoramy, Obi, Leroy itp) która już zdechła zanim w ogóle powstała?

To jest to trójmorze? Między niemocą, pychą, a wybujałymi ambicjami?

Obrazek użytkownika angela

16-10-2020 [17:09] - angela | Link:

Wszystko ma swoje miejsce i czas.

Obrazek użytkownika tricolour

16-10-2020 [17:58] - tricolour | Link:

@Angela,

Tak, ma miejsce, może nawet dziwiętnaste, cytuję, szpital w Poznaniu:"Istnieje jeden w tej chwili oddział urologii onkologicznej, który może operować nowotwory układu moczowego. Pan ordynator nam przedstawił, że ma w tej chwili kilkunastu pilnych pacjentów do operacji nowotworów pęcherza moczowego, krwawiących, chorych, którzy zoperowani będą musieli niestety leżeć. Pan dr Woźny ma 400 pacjentów w tej chwili do pilnego przyjęcia, których nie bardzo wiemy, gdzie możemy przekazać. Ja mam chorych po dużych, rozległych zabiegach naczyniowych, chorych z istotnymi chorobami naczyniowymi, których też nie bardzo wiem, gdzie przekazać. (...) Jeśli nie wykonamy części zabiegów, ci pacjenci umrą - alarmował".

Wiesz co? Mją tych chorych wyrzucić ze szpitala, tak się przygotowaliśmy na jesień... wirus w odwrocie, nie trzeba się go bać, można na wybory...

Obrazek użytkownika angela

16-10-2020 [13:10] - angela | Link:

Więzienie jest przykre, bez względu na to kogo by to spotkalo.
Dlaczego tacy ludzie nie wiedzą kiedy skonczyc, kiedy juz maja wszystko, szybko sie z tego wycofac, i nie prowokowac temidy.
Bo przecież  wczesniej czy później,  sprawiedliwosc dopadnie, i nie mozna ludziom grac na nosie i udawac miliardera,  kiedy się jest tylko kombinatorem że znajomosciami, dzięki którym zdobyło się majątek. 

Obrazek użytkownika sake3

16-10-2020 [18:43] - sake3 | Link:

Krauze czy Giertych wcale nie muszą wyjeżdżać na żadne zabiegi duże czy małe,tu im nic nie grozi,zwłaszcza zatrzymanie.Synalek Krauzego już zdążył pobić dziennikarza,udający nieprzytomnego Giertych w szpitalu bawił się telefonem i instruuje rodzinę co robić,jak rozpaczać i udawać poszkodowanych,mecenas Dubois juz na posterunku.No gdyby to była kradzież batonika w sklepie to może sąd byłby w stanie skazać,ale teraz kasta okaże się pobłażliwa.

Obrazek użytkownika jazgdyni

17-10-2020 [05:34] - jazgdyni | Link:

@Trocie

Nie jesteś z Gdyni, więc, za przeproszeniem, co ty możesz wiedzieć? Widzisz tylko te pozory i teatrzyk dla gawiedzi, który akurat chcą ujawnić. Nie buduj głupot podobnie, jak te tutaj dyżurne głupki, co to budują niby swoje teorie w oparciu o rusko - szkopskie podszepty z GieWu i Tefałenu.

Pionkiem już może nie jesteśmy. Może punkcik wyżej - wybierz sobie, co ci pasuje. 20 tysięcy amerykańskich żołnierzy na naszym terytorium już wkrótce, to przyznasz, duży pistolet. Tym bardziej, że nie jest to ekwiwalent 20 tysięcy ruskich żołnierzy, bo ci amerykańscy buty nawet mają lepsze. Nie mówiąc o tych większych zabawkach.
A to pozwala na czyny śmielsze. Coś, co niedawno było niemożliwe. Gawiedź jak zwykle nie nadąża, bo tylko umie reagować. Już nawet z wyciąganiem wniosku mają kłopot.

Tak, właśnie się zaczęło. Nowaki, Czarneckie na start. To taka zakąska przed obiadem. Dalej mamy już więcej - Wszechmocny Koń ( pół godzinki porady w jego kancelarii, nawet nie u niego osobiście, tylko mniejszej papugi, to od tysiąca do dwóch opłaty) i Nibywładca Gdyni, takim był, jeszcze parę lat temu, ale Władcy Marionetek znudzili się nim i dostał kopa. Dlatego zgarniał resztki byłej fortuny, by kompletnie nie wyjść na zero. Tylko dwa takie "mózgowce" jak Krauze i Giertych robili to niesłychanie głupio i na chama. Bo trzydziestolecie arogancji i bezkarności ogłupiło ich doszczętnie. I zapomnieli, że nie ma nic za darmo.
A tuż za nimi czeka już długa kolejka. I od paru dni dołączył do nich Towarzysz Popłoch. Ulubiony temat dyskusji dzisiaj to - gdzie uciekać. Jak już wiemy - a tobie zapewne dobrze znana - potężna Guardia di Finanza italiana - Korpus Straży Skarbowej Republiki Włoskiej, w tej oto chwili zabezpiecza tę nową posiadłość Konia, 40 km od Rzymu. Wkrótce też pewnie i Monaco, i Szwajcaria, przestaną być schronieniem dla tych naszych przekrętasów. Ich panika jest więc uzasadniona. A w Gdyni ten smród strachu wyraźnie się czuje. A w Warszawie dopiero musi śmierdzieć.

Problem przyszłości relacji z Unią jest ciągle otwarty. Gawiedź widzi wyłącznie dwa rozwiązania, pomijając oczywiście padnięcie na kolana i dobre wylizanie Makreli. To my, albo po kaczystowsku - jak to pięknie Tuwim widział:
Gdy przez sufit przetaczasz – nosem gwiazdy zahaczasz Gdy po ziemi młynkujesz, to udajesz siłacza Wątłe mięśnie naprężasz, pierś cherlawą wytężasz Będę miała atletę i huzara za męża;
wyjdziemy z Unii z "podniesionym czołem"; albo będziemy tak długo szczypać, aż sami nas wyrzucą. I co, to niby jedyne rozwiązania?
Absolutnie nie. Jarosław jest ambitniejszy i ma o wiele szerszą perspektywę. On chce Unię dla siebie. Może jeszcze dla kumpla Orbana.

Ciao

 

Obrazek użytkownika jazgdyni

17-10-2020 [05:59] - jazgdyni | Link:

Jedynym publicystą, który pojmuje tę całą sytuację i nie krępuje się o tym otwarcie mówić jest Czarek "Trotyl" Gmyz. A największe rozczarowanie to Krzysztof Skowroński. Czemu Pan Prezes SDP ciągle teraz pali głupa? Oczywiście, wielu publicystów dobrze wie, co jest grane i jak walka się potoczy. Oni jednak wyczekują, bo też mają swoje powiązania i zobowiązania. Ale Wielcy Panowie prawicowych mediów - Tomasz Sakiewicz i bracia Karnowscy (wiedzieliście, że ich Centrala też jest w Gdyni?) nie mogą otwarcie i jasno tłumaczyć gawiedzi, o co chodzi, bo oni już bardziej są politykami na froncie medialnym, niż dziennikarzami. A całe TVP Kurskiego ma inne zadania. Z celem głównym - oglądalność. A to oznacza 90% sieczki (konkretnie - "osiołkowi w żłoby dano, w jeden owies, w drugi siano") i 10% faktycznej informacji i publicystyki. Więc to jest dosyć kiepskie źródło. Co ja już wiem, oni wiedzą dopiero po 2 godzinach, albo i więcej. Tak to pobieżnie i powierzchownie wygląda Trocie.

Obrazek użytkownika Trotelreiner

17-10-2020 [09:13] - Trotelreiner | Link:

Janusz!
Czy ja Tobie tłumaczę co to jest zęza,jak sie trymuje ładunek i co to jest sterburta?
NIE!
Więc proszę Cie..nie tłumacz mi co to są media...Jest internet,można wejść w Stream TV i mam TV Info...oprócz tego...jest SKYP i mam córkę oraz znajomych w Polsce.
Możesz spróbować wyjaśnić,skąd Hajdarowicz miał forsę,aby wykupić Rzepę i UważamRze...i dlaczego "podarował" te gazety Chrabocie,Lisickiemu i Karnowskim? Żartuję...sobie...

Czarek Trotyl...to facet sprzedany Niemcom...pracował w Das FAKT i teraz siedzi u Merkel pod spódnicą...Od czasów Amenhotepa...wszyscy dziennikarze to agenci służb...
kaperowani juz na studiach...możliwością wyjazdów za granicę...i forsą..."wygrywaną w TOTKA"

I na zakończenie...EVERYBODY LIES...a media przede wszystkim.

Już Ci kiedyś pisałem: WY BALTAZARA NIE UCZTA...SAMI SIE UCZTA...BO BALTAZAR JUŻ UMI.

PS.Muzyka łagodzi obyczaje:https://youtu.be/iQzB5T_B_iI

 

Obrazek użytkownika jazgdyni

17-10-2020 [10:21] - jazgdyni | Link:

No, widzę Trocie, że nie wiesz.

Może nie wiesz wszystkiego, albo się mylisz. Pozwolisz, że parę pytań zadam

- Pytasz się skromnie - "...skąd Hajdarowicz miał forsę". Mam nadzieję, że nie żartujesz, jako znawca mediów i jaj sobie ze mnie, jak czasami masz w zwyczaju, nie robisz.
Forsa Hajdarowicza... Może pół Sycylii kupi, jak będzie miał taki kaprys. "W Brazylii Grzegorz Hajdarowicz ma plantację 50 tysięcy palm kokosowych." https://www.newsweek.pl/grzegorz-hajdarowicz-gmyz-i-gras-hajdarowicz-sylwetka/64jwymc ]
"Hajdarowicz chce zbudować w Brazylii raj za miliard dolarów. Zanim zacznie zbierać fundusze, nakręci tam film. [...]  który w północno-wschodniej Brazylii chce zbudować polski biznesmen to teren wielkości dwóch i pół Wenecji, 6,5 km plaż, najbardziej znane hotele na świecie, a nawet park technologiczny. Ale na razie nie ma jeszcze na to pieniędzy. Dopiero za dwa lata spółka Hajdarowicza zacznie światowe road show, żeby pozyskać inwestorów. A póki co powstanie hollywoodzki film o handlu narkotykami przy użyciu dronów. To część akcji marketingowej brazylijskiej inwestycji Polaka wartej ponad 1 mld dol." [ https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/grzegorz-hajdarowicz-ecoestrela-brazylia-raj,182,0,2241718.html ]
No to chyba problem forsy Hajdarowicza mamy z głowy. Ty, światowy człowiek nie znasz naszych rodaków milionerów?

- Myślisz, że Hajdarowicz kupił Karnowskich, Gmyza i ferajnę i oni mu orają? Tak było w 2012 i to bodajże tylko 2 tygodnie. "Po odwołaniu pod koniec listopada 2012 Pawła Lisickiego z funkcji redaktora naczelnego [ Uważam Rze ] oraz jego zastępcy Michała Karnowskiego[20] decyzję o odejściu i rezygnacji ze współpracy podjął zespół dziennikarzy i felietonistów pisma: Piotr Gabryel, Jacek Karnowski, Bronisław Wildstein, Piotr Semka, Piotr Cywiński, Krzysztof Feusette, Igor Janke, Rafał Ziemkiewicz, Piotr Zaremba, Cezary Gmyz, Robert Mazurek,..." To Wikipedia. I nie zacytowałem jeszcze z 20 nazwisk.. Oisem lat temu wszysycy uciekli od Hajdarowicza.

- Wiesz co to za firma Fratria?  Wiesz kim jest mój nieco dalszy sąsiad Grzegorz Bierecki? Wiesz, co to Skoki?  No więc w firmie medialnej Fratria, tu u mnie w Gdyni, Bierecki ma 28 000 udziałów, a Jacek Karnowski tylko 9050. Wydają tygodniki "Sieci", "ABC", portal internetowy wPolityce.pl i tv wPolsce.pl. Mają swoją, nie tak wielką jak Hajdarowicza, forsę. Wystarcza im.

- z Czarkiem Gmyzem to ci się kompletnie popieprzyło. Wyjaśnię później
 

Obrazek użytkownika Trotelreiner

17-10-2020 [10:52] - Trotelreiner | Link:

Nie zauważyłeś,że w wierszu o Hajdarowiczu napisałem.."żartuję sobie"?
Hajdarowicz jest z Krakowa...jedną nogą zahaczony na UJ...drugą nogą w Grupie Bilderberg...nie jestem z Gdyni,ale wiem! :-))

Za Gmyza nie dawaj głowy...ani nawet małego palca u lewej dłoni...[jakuza]

To jest tak...jak z tym pasażerem Titanica,który sie spóźnił na rejs...płakał,przeklinał,bluźnił Bogu...potem dopiero bił sie w piersi i dziękował Panu Bogu...

Ty też dopiero przejrzysz na oczy,jak zobaczysz kim są nasi funkcjonariusze medialni...kim byli W.Górnicki,A.Turski...et consortes.

Ale Ty jesteś Alfa i Omega...wszystko wiesz najlepiej...wszystkich pouczasz...odpuść...będzie dla nas wszystkich lepiej.

Saluti

Obrazek użytkownika Trotelreiner

17-10-2020 [11:04] - Trotelreiner | Link:

Nie zauważyłeś,że w wierszu o Hajdarowiczu napisałem.."żartuję sobie"?
Hajdarowicz jest z Krakowa...jedną nogą zahaczony na UJ...drugą nogą w Grupie Bilderberg...nie jestem z Gdyni,ale wiem! :-))

Za Gmyza nie dawaj głowy...ani nawet małego palca u lewej dłoni...[jakuza]

To jest tak...jak z tym pasażerem Titanica,który sie spóźnił na rejs...płakał,przeklinał,bluźnił Bogu...potem dopiero bił sie w piersi i dziękował Panu Bogu...

Ty też dopiero przejrzysz na oczy,jak zobaczysz kim są nasi funkcjonariusze medialni...kim byli W.Górnicki,A.Turski...et consortes.

Ale Ty jesteś Alfa i Omega...wszystko wiesz najlepiej...wszystkich pouczasz...odpuść...będzie dla nas wszystkich lepiej.

Saluti

Obrazek użytkownika jazgdyni

17-10-2020 [13:08] - jazgdyni | Link:

Nie zauważyłem, bo wystarczył mi cały wydźwięk wpisu.
No dobra - znasz Hajdarowicza. Lecz pewnie Biereckiego (też niezłego milionera) już nie.
Ty mnie nie rób alfą i omegą, bo do tego mam daleką drogę. Może nie wiesz, ale ja też mam legitymację dziennikarską i sporo znajomych dziennikarzy, publicystów, wydawców, producentów itepe w TV zarówno w Gdańsku, jak i w Wa-wie.
Oczywiście również w mediach papierowych. Więc, chcąc nie chcąc, sporo rzeczy obija mi się o uszy.

No i mylisz pouczanie z poprawianiem nieścisłości. Oczywiście można to po staropolsku olewać - po co ludziom tłumaczyć i wyjasniać, jak i tak nic nie rozumieją. Prawda?