Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ewaryst – receptę na sukces PiS-u ma!

JacBiel, 03.11.2014
Nawiązuję do czujności blogera Ewarysta.
Z mojego rozeznania wynika, że to porządny gość, i łebski dosyć, czyli inteligentny itd.
No, najbardziej mi pasuje z tym, że jest zapodanym „pisiorem”, czyli popiera PiS, ale w sposób na tyle inteligentny, żeby nikt nie mógł powiedzieć, że popiera „na pałę”, czyli fanatycznie. Popiera programowo (?).
Ewaryst stosuje poparcie inteligentne, czyli po pierwsze nie krytykuje konkurencji, bo to wiadomo – mowa nienawiści – a to najprostszy błąd w czasie kampanii wyborczej – więc ciiii… - przecież będzie czas po wyborach, aby omówić te sprawy.
Po drugie – nie dajmy się złapać na fanatyzmie – więc punktujmy wszystkie nieścisłości i drobiazgi, a tym bardziej grubsze potknięcia PiS-u. To podstawa, jak przeciwnicy zobaczą, jacy jesteśmy „samokrytyczni”, to wtedy się wzruszą, i pomyślą: ”jaki ten PiS jest szlachetny, a co mi tam, jak raz zagłosuję na kaczora…”
Popieram Ewarysta – mamy jeszcze dwa tygodnie, aby obnażyć indolencję PiS-u, co nie dość że przysporzy nam wyborców, to jeszcze nawróci niepoprawne, a liczne zastępy lemingów.
/NP/
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 13087
gorylisko

gorylisko

04.11.2014 00:36

przybij pan dwudziestkę z gorylem ;-)
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 08:33

Zdecydowanie podpisuję się pod Pana tekstem !!!
Chatar Leon

chatar Leon

04.11.2014 08:49

Nie wiem, czy można zaszkodzić komuś, kto w wyniku działań samobójczych dogorywa.
Myśląc o tych wyborach ponad rok temu wraz z kilkoma sensownymi ludźmi z PiS chciałem się wziąć za konkretne działania i budować kontakty z mieszkańcami, oddolnymi inicjatywami, społecznościami lokalnymi. Bo tylko tak można wygrać wybory samorządowe! I co? Pisowski beton blokował absolutnie każdą sensowną inicjatywę. Umówione spotkania nie dochodziły do skutku. Odnosiłem wrażenie, że partia robi wszystko aby odciąć się od ludzi. Na zebraniach lokalnego komitetu PiS gadano o d... Maryni i śpiewano "Sto lat" osobom, które akurat miały urodziny. (w tym samym czasie Platforma i postkomuniści urządzali spotkania w salach wypełnionych po brzegi, bajerując elektorat bez żadnej kontry ze strony "naszych").
Parę tygodni temu okazało się, że lokalne listy PiS do samorządu są w sporej części wypełnione przez ludzi, którzy bardziej zaszkodzą Sprawie aniżeli pomogą:
- osoby kolaborujące z postkomuną i Platformą
- osoby nieznane
- osoby, których ewentualne wejście do samorządu raczej zaszkodzi partii niż pomoże
- nie wspominam o osobach wywalonych z PiS, które znalazły się na listach jako ziobryści i gowinowcy w ramach koalicji
Istnieje oczywiście bajer o "otwarciu na nowych" -  owszem, występują jako zapychacze do domknięcia list.
Poza tym kampanii PiS po prostu nie widać!!!
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 09:33

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Nie wiem, czy można

Panie Leonie - klawiatury szkoda na ludzi, którzy albo nie widzą, nie słyszą i nie czują (to akurat powinno budzić szczere współczucie) - albo tylko udają, że te zmysły ich zawiodły (i tu już miejsca na współczucie nie ma).
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 11:23

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Panie Leonie - klawiatury

Pan,Światły POlitycznie Panie Ewaryście,niech Pan przestanie mędrkować.Ludzie widzą,słyszą i czują i -mimo wszystko- starają się coś pozytywnego robić,a nie tylko mielić jęzorem (czytaj:klawiaturą) krytykując i to tuż przed wyborami.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 13:29

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Pan,Światły POlitycznie Panie

Pani Andziu - po co ta , jak to młodzi ludzie teraz mówią - "napinka"? Poczekamy jeszcze te niecałe 2 tygodnie i zobaczymy ten giga-sukces PiS na własne oczy. W Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i innych dużych miastach to już zobaczymy z pewnością :-)

Tylko mam nadzieję, że wtedy to się Pani już swoim imieniem i nazwiskiem podpisze, tak jak ja to mam w zwyczaju :-)

Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 16:39

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Pani Andziu - po co ta , jak

Proszę Pana,nie czuję potrzeby reklamowania własnej osoby,więc imienia i nazwiska nie będzie. Co do reszty to hmm ... tak jak młodzi ludzie teraz mówią : w tę "napinkę" można mnie ... cmoknąć !
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:54

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Proszę Pana,nie czuję

Ach ta skromność pro(pisowska) :-) I to się oferowanie bezżenadne (neologizm taki) :-)
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 18:29

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Ach ta skromność

Światły Politycznie Panie Ewaryście,skromność,to ja straciłam lata temu,więc może Pan sobie darować i hihihi ... cmoknąć mnie tym razem w owe neologizmy bezżenadne hihihi .... Ależ to paradne:neologizmy bezżenadne !!! Prawie mistrzostwo świata !!! Zdecydowanie poprawił mi się humor - neologizmy bezżenadne,no,no ...
Józef Darski

Józef Darski

04.11.2014 18:50

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Pani Andziu - po co ta , jak

Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że to przez Pana, Pan spowodował klęskę PiS.

Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 19:11

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że

O - to pewne. Ale za to jaki tytuł mam na tekst: "Jak uratowałem Platformę przed klęską wyborczą!"
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 20:08

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że

Klęski nie będzie, ale triumfu też niestety nie. I to nie dlatego, że Prawo i Sprawiedliwość popełnia błędy, tylko dlatego, że ściana medialna nadal formatuje mózgi na najwyższych obrotach i dlatego, że najtrudniej przyznać, że było się idiotą. Właśnie ten drugi powód nabiera coraz większego znaczenia wśród głosujących na PO: odwrócenie od PO oznaczałoby przyznanie się do błędu. Z tym największą trudność ma inteligencja pracująca miast i wsi, z częścią kadr akademickich włącznie.
Pański komentarz skłania mnie do podjęcia wątku z poprzedniego wywodu o mało budujących doświadczeniach z okolic centrum politycznego, w orbicie którego Pan się znalazł. No cóż, czasami bywa tak, że zbyt bliski kontakt z kuchnią zniekształca smak, wykręca  gębę coś wcale nie najgorsze. Do mnie, siedzącego na tarasie odległej prowincji, dolatujących miłych zapachów zapowiadających ucztę nie zaburza stłuczony talerz lub sprzeczka kucharek o przyprawy. Innymi słowy apelowałbym o większy dystans i wyrozumiałość. Większy dystans można osiągnąć np. wybierając się na wycieczkę w góry, na którą zresztą sam chętnie bym się zapisał, gdym miał czas.
Józef Darski

Józef Darski

04.11.2014 22:06

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Klęski nie będzie, ale

Mam dystans. Mnie nie chodzi o tzw. kuchnię polityczną która śmierdzi bo taki jest człowiek, to dla mnie rzecz normalna, tylko o kaliber ludzi, ich kompletną nicość.
Niestety nie możemy dokonać obalenia systemu mając do dyspozycji wyłącznie idiotów, tchórzy, kretynki decydujące o wszystkim, ludzi nic nie rozumiejących, ludzi mających tylko jedno pragnienie - jak najdłużej brać pensję.  Z takimi ostatecznie można kraść, ale budować kraju - NIE

Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 23:40

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

Nie wierzę.
JacBiel

JacBiel

05.11.2014 08:35

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

@Józef Darski
Proszę Pana. Po raz pierwszy przyłapałem Pana, z prawdziwą przykrością to mówię, na ewidentnej pomyłce.
Otóż sugeruje Pan, że warunkiem obalenia systemu jest ogólny, w miarę wysoki, poziom świadomości społeczeństwa.
Jest to oczywistą nieprawdą.
W czasie obalania systemu trzech bandyckich rozbiorców vs. niepodległa Polska, mieliśmy układ sił dużo mniej korzystny. Rusyfikacja, germanizacja, szczególnie silna przez ostatnie 30 lat (!) przed I WŚ.
To wszystko pękło. Rozbiorowy "pijar" i propaganda pękły. Nie to było decydującym czynnikiem. Również nie fakt, że urzędy piastowali Ruscy, czy Niemcy (czy fani władzuchny). Siły były przemożne, a jednak historia potoczyła się niezgodnie z prostą wypadkową sił.
Tu dopatruję się błędu w pańskim rozumowaniu. Składa Pan siły społeczne i moralne narodu analogicznie do sił fizycznych, a takiej analogii nie ma.
[edit] czasami coś się chyba zacina, albo ja kliknę 2x - komentarze się dublują.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 23:51

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

Nie wierzę, że jest aż tak źle z ludźmi.
W tym swoim czarnym widzeniu przypomina Pan śp. profesora Jerzego Przystawę. W rozmowie z nim miałem wrażenie, że zbyt wysoko ustawiał poprzeczkę.
Józef Darski

Józef Darski

05.11.2014 09:16

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Nie wierzę, że jest aż tak

A gdzie napisałem że ze wszystkimi. Chodzi głównie o tych, którzy podejmują decyzję i tych którymi się otaczają.
JacBiel

JacBiel

05.11.2014 00:33

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

@Józef Darski
Proszę Pana. Po raz pierwszy przyłapałem Pana, z prawdziwą przykrością to mówię, na ewidentnej pomyłce.
Otóż sugeruje Pan, że warunkiem obalenia systemu jest ogólny, w miarę wysoki, poziom świadomości społeczeństwa.
Jest to oczywistą nieprawdą.
W czasie obalania systemu trzech bandyckich rozbiorców vs. niepodległa Polska, mieliśmy układ sił dużo mniej korzystny. Rusyfikacja, germanizacja, szczególnie silna przez ostatnie 30 lat (!) przed I WŚ.
To wszystko pękło. Rozbiorowy "pijar" i propaganda pękły. Nie to było decydującym czynnikiem. Również nie fakt, że urzędy piastowali Ruscy, czy Niemcy (czy fani władzuchny). Siły były przemożne, a jednak historia potoczyła się niezgodnie z prostą wypadkową sił.
Tu dopatruję się błędu w pańskim rozumowaniu. Składa Pan siły społeczne i moralne narodu analogicznie do sił fizycznych, a takiej analogii nie ma.
Józef Darski

Józef Darski

05.11.2014 09:14

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na @Józef Darski Proszę Pana.

Błąd, nie przyłapał mnie Pan; nie chodzi mi o poziom świadomości społeczeństwa, tylko poziom KADR. Te kadry muszą reprezentować jakiś poziom, a nie być kompromitacją i zbiorem nieudaczników o dwu lewych rękach, którzy potrafią doprowadzić do katastrofy, nawet jeśli mają ciekawe pomysły.  Selekcja negatywna kadr dotyka wszystkich. Tylko w PO jest to selekcja negatywna innego typu.  I chodzi o kadry, które muszą podejmować decyzje.
Społeczeństwo to inna sprawa. 

JacBiel

JacBiel

04.11.2014 10:05

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Nie wiem, czy można

Hm...
Bardzo przykry opis osobistego niepowodzenia Pan przedstawił. Rozumiem. Ale czy tak do końca wypada obwiniać innych za własne niepowodzenia?
Nie neguję przedstawionych wydarzeń, bo nawet nie wiem o którą gminę, czy powiat chodzi. Ale gmin i powiatów są w Polsce tysiące. Czy takie uogólnienie jest uprawnione?
No i trzecia sprawa. Załóżmy, że ma Pan rację, nie zapominajmy że do wyborów jest 2 tygodnie - co Pan radzi? wywiesić białą flagę?
Ja zaciskam zęby i robię "dobrą minę", gdyż nie widzę alternatywy...
smieciu

smieciu

04.11.2014 10:32

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Nie wiem, czy można

Widzę że Chatar Leon wypisał dokładnie to co dzieje się w mojej mieścinie. Wspominałem o tym.
Być może nadszedł czas by przestać punktować PiS jak to robi Ewaryst tylko zwyczajnie całkiem pozbyć się tego balastu.
Z mojego punktu widzenia, porzucając wszelkie ewentualne sentymenty to PiS niczym nie różni się od takiej Nowej Prawicy. Nie zamierzam tu wnikać w osobowości liderów ale piszę o roli tych ugrupowań. Według mnie oba służą tylko jako wentyl bezpieczeństwa. Skierowanie opozycyjnej energii na boczne tory. Młodszych ludzi ku NP starszych ku PiS.
Dano ludziom ślepe uliczki i tyle.
Kto wie czy PiS nie miał być taką uliczką już w 2005 roku po wygranych wyborach. Jak bowiem dzisiaj jest jasne, PiS był przesiąknięty agenturą i zdrajcami. To dlatego być może medialna werchuszka podchodziła wtedy ze spokojem do przyszłego POPiSu. Wszystko zdawało się być pod kontrolą. Jednak było tam kilku ludzi z braćmi Kaczyńskimi na czele, którzy postanowili jak się wydaje zerwać z Układem.
Tylko że okazało się to niemożliwe. Po kolei ujawniali się kolejni agenci niszcząc PiS na wszelkie sposoby. Z drugiej strony co jest oczywiste w nastałej sytuacji PiS musiał stać się obiektem szczególnej uwagi i inflitracji. Skoro zwycięzkie w 2005 roku ugrupowanie tak się posypało to co mówić o ugrupowaniu atakowanym, wrogim układowi? Przetrzebionym Smoleńskiem?
Po prostu, podchodząc do tego logicznie, bez emocji to obecnie trzeba wykazać się ogromną wiarą by uważać że PiS jest w stanie osiągnąć coś na scenie politycznej. Zrobić coś dobrego dla Polski.
Wszystkie działania tej partii sugerują jest ona pod całkowitą kontrolą Układu. A Jarosław Kaczyński otoczny przez sprzedanych ludzi. Ja osobiście bym się nie zdziwił gdyby z prezesem nie nawiązali kontaktu jacyś agenci Zachodu (USA). Zasugerowali mu podporządkowanie się w zamian za jakieś mgliste obietnice zaangażowania w walkę z Układem.
J. Kaczyński zdając sobie sprawę z otoczenia agentami chwycił się tego jak tonący brzytwy i ostatecznie przestał być człowiekiem samodzielnym. PiS stało się częścią Systemu.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

04.11.2014 10:55

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Widzę że Chatar Leon wypisał

Wpis wyrazisty jak nick autora ;-)
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 11:34

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Widzę że Chatar Leon wypisał

A czy Pan zaangażował się w jakąkolwiek inicjatywę żeby "w swojej mieścinie" cokolwiek zmienić ? Najwygodniej,bo to i ciepło i przyjemnie siedzieć przed komputerem i krytykować.Pochwalić się "umiejętnością" politycznej analizy PIS ... Komu by się chciało iść między ludzi i użerać z nimi,dyskutować,przekonywać ... Na szczęście są jeszcze tacy,którym chce się zmieniać rzeczywistość realnie,a nie klawiszami komputera.
smieciu

smieciu

04.11.2014 13:11

Dodane przez andzia w odpowiedzi na A czy Pan zaangażował się w

Zaangażowałem się. Pośrednio. Wpomagając inicjatywę polityczną znajomych mi ludzi, którzy dostali od PiS kosza. Znam tych ludzi wiem co reprezentują. Są z pewnością bardziej prawicowi i ideowi niż członkowie PiS. Rzeczy obce tutaj przeciętnemu członkowi tej partii.
Wie Pani jak jednym zdaniem podsumować tego czego chcą PiSowcy? Proszę:
Kochajcie Renatę Beger!
Nie ważne że głupia. Nie ważne że ma kurwiki w oczach. Nie ważne że chodzi jej tylko o karierę. Wspomagajcie ją czynem i myślą. Bo to jedynie słuszna opcja. Tylko ona, która należy do Partii może zmienić Polskę!
PS. Wiem że Beger była z Samoobrony.
Ale tak to wygląda. Byle idiota, który przyczepi sobie do marynarki znaczek PiS ma być alternatywą na całe zło. Ciekawy tok rozumowania.
Jak ktoś lubi babranie się w betonie to jego sprawa. Może Pani, andziu to lubisz. Powodzenia!
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 16:53

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Zaangażowałem się. Pośrednio.

Panie śmieciu (?),kiedyś,to faceci "mieli jaja" i walczyli.Dzisiaj jedno niepowodzenie i ... uciekają do posłusznych komputerków,internetków,tabletków etc. A wystarczyło by kilku odważnych żeby przegonić tę z kurwikami i całą resztę idiotów. Co do ostatniego to dziękuję,bo jeśli trzeba,to i "babranie" nie jest mi obce,bo wie Pan,ja mam "jaja" !!!
Ula Ujejska

Ula Ujejska

04.11.2014 15:37

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Widzę że Chatar Leon wypisał

No to pozostał nam już tylko jeden nieumoczony, czyli JKM ?  :)))) ... i wycieczki do ruskiej ambasady i do Rosji po porady, na własny koszt oczywiście. Ze strachu przed banderowcami, lub czystego zysku, można oczywiście pomóc w rozbiorze Ukrainy i co tam jeszcze: kobiety i niepokornych pozbawić praw wyborczych ? JKM już poparł niemalże rozbiór Ukrainy i na codzień jest fanem Putina.
Ja pozostanę jednak w "układzie" przeciw szubrawcom i oszołomom i spróbuję się pogodzić z banderowcami. Kaczor nie jest nieśmiertelny i super wytrzymały, wcześniej czy później w PiS do głosu dojdzie wojownicza młodzież i... przyspieszymy.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:45

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na No to pozostał nam już tylko

Gratuluję! Ale o co w tym "komentarzu" (cudzysłów jak najbardziej na miejscu) chodzi?  :-)
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 21:15

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na No to pozostał nam już tylko

Tempo wyznacza siła,  siła zależy od poparcia, a poparcie opozycji w krajach pozbawionych swobodnego przepływu informacji ze zmonopolizowanymi  mediami drukującymi Masowemu zwoje jest... cudem. Cieszmy się z tego.  
Na początku 1980 roku było identycznie, a nawet gorzej. Gierek miał 80% poparcia, a nie tylko 70% jak Komorowski. Skąd zatem wzięła się rewolucja 1980 roku? Ktoś ją przewidział. Ja nie znam nikogo takiego. Co takiego zatem wydarzyło się? Ludzie tego nie pamiętają. Po 1979 roku dotarło do wszystkich to, że media kłamią! Do wszystkich! Do Cichych, Gęgaczy, Szmaciaków i normalnych ludzi. Teraz też w końcu dotrze. Na razie zbiera się.
Domyślny avatar

Emilian Iwanicki

05.11.2014 03:31

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na No to pozostał nam już tylko

A to przyśpieszenie to najlepiej wychodzi wtedy kiedy tylko jeden milicjant mocno tupnie ostro POdkutym walonkiem!Powiedziałbym nawet że to przyśpieszenie jest tak gwałtowne że aż całą drogę trzeba gnać na bosaka bo buty właśnie milicjant zbiera jako dowody rzeczowe a resztę na handel i owszem.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

04.11.2014 09:15

Ten brak krytyki platformy jest zastanawiający. Nawet Ziemkiewicz platformie ciosów nie żałuje ;-)
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 09:28

@Autor
Ewaryst to imię nie tylko rzadkie ale rzadkie wyjątkowo, a wśród blogerów tym bardziej, toteż jak mniemam, pije Pan do mnie.
Zatem, jako człowiek starej daty (czyli wychowany dobrze) - odpowiadam:

w jednym ma Pan rację: tak, mam receptę na sukces PiS i ta recepta brzmi - pogonić pisowską wierchuszkę, bo postępuje tak, jakby... była nie z PiSu (eufemizm).
Bo parę milionów przyzwoitych Polków w konia regularnie robi, z przyczyn, o których długo by pisać.

Kogo zaś bloger Ewaryst popiera to – proszę darować – nie Pańska sprawa i niech tak zostanie :-)
A, i jeszcze jedno: policzymy się 16 listopada przy urnie, to pogadamy. OK?

JacBiel

JacBiel

04.11.2014 10:08

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na @Autor Ewaryst to imię nie

"Kogo zaś bloger Ewaryst popiera to – proszę darować – nie Pańska sprawa i niech tak zostanie :-)"
Proszę się nie gniewać, ale skoro Pan publikuje swoje poglądy, to chyba też i trochę do mnie kieruje Pan swoje wypowiedzi?
Proszę się nie gniewać, ale prowadzimy walkę polityczną, i mam nadzieję, iż nie uważa Pan, że przekraczam dopuszczalne granice.
Pozdrawiam
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 11:21

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na "Kogo zaś bloger Ewaryst

@Jacek Biel

Proszę Pana - mnie tak naprawdę mało obchodzi, co ktoś mi zupełnie nieznany na mój temat sądzi, mówi i pisze.

Skoro jednak poświęcił mi Pan aż osobną notkę, to się do niej krótko ustosunkowałem. I tyle.

Oczywiście, że  nie przekracza Pan dopuszczalnych granic - po prostu moim zdaniem Pan nie widzi tego, jak PiS ludzi dobrych, przyzwoitych, co wybory w przysłowiowe bambuko  robi. Kogo jednak ja popieram - to dopóki nie zadeklaruję tego jasno, że na przykład popieram hodowców kanarków, a nawet kosmitów - to jest moja, prywatna sprawa i zgadywanie jest zajęciem jałowym.


Pozdrawiam Pana!

EF

goral

goral

04.11.2014 10:33

"uderz w stol a nozyce sie odezwa" ....c.b.d.u Dla tych ,ktorzy maj problem ze zrozumieniem tego tutaj zmieszczonego lekko-satyrycznego tekstu,zalecam ponowne jego przeczytanie.. Konstruktywna krytyka moze nawet byc przyczyna samobojstwa,jezeli jest stosowana niewlasciwie i w niewlasciwym czasie czy warunkach. Wybory samorzadowe za 2-tygodnie.Oboz patriotyczno-narodowy czyli MY, powinien pojsc do nich razem i skonsolidowany.Glosujemy za PIS. Czy owi przedstawicile PIS byli czy sa mniej lub bardziej kompetentni jest drugorzednym priorytetem. Nie ma bardziej niekompetentnych samorzadowcow niz ludzie oraz Aktyw z bylej PZPR..A czlonkowie PO,SLD,PSL,NR i ich rodziny to wlasnie byli Komunisci,Ormowcy,Sb-ki,WSI,Milicjanci i Zoomowcy,oraz byla i komunistyczna kadra Aministracji od szczzebla Panstwowego,poprzez wojewodzki,powiatowy i gminny. To jest monstrualny Potwor z ktorym walczymy i znowu musimy sie zmierzyc. ps.Ewaryst Federewicz niej jest sympatykiem PIS. Jego szczegolna blogowa aktywnosc zawsze jest zwiazana z terminami wyborow.. Jest zadaniowym.. Powinien dostac "kopa" z NB..Nie wiem dlaczego Darski go jeszcze tutaj toleruje..
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 11:07

Dodane przez goral w odpowiedzi na "uderz w stol a nozyce sie

@ "goral"

1. Niektórzy ("goral" na przykład) mają problem z czytaniem ze zrozumieniem nawet nazwisk:

Fedorowicz, nie Federowicz  brzmi nazwisko blogera Ewarysta :-)

2. "goral" pisze zwyczajną nieprawdę, bo Ewaryst Fedorowicz jest blogerem b. aktywnym głównie  pomiędzy wyborami, które przypadają przecież raz na parę lat, rzadziej - raz na parę miesięcy :-)

3. Wg "gorola" Ewaryst "jest zadaniowym. Powinien dostac "kopa" z NB..Nie wiem dlaczego Darski go jeszcze tutaj toleruje."

No jak to dlaczego?! Że "goral" znow nie załapał: widocznie Pan Darski też jest zadaniowym :-DDD

No, kogo tu jeszcze,  "goral" na NB wytropi? ;-)

gal

ant.an

04.11.2014 11:47

To ich załamywanie rąk nad PiS-em, to puste ogólniki i ani jednego konkretu nad którym możnaby pomyśleć.
Tfu, Wasyl zamykaj!
goral

goral

04.11.2014 13:05

re :Autor.. Odpowiedz na moj komentarz Federowicza-Fedorotenki,ktory bylm skierowany do pana jest najlepszym przykladem jego merytorycznosci. Glupie komentarze argumentacja w stylu imbecyla to poziom intektualny i poznawczy Federowicza-Fedorotenki. Oskarza "DARSKIEGO" o "zadaniowosc" na NB.. Czytelnikom proponuje bojkot tego trola.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 15:37

Dodane przez goral w odpowiedzi na re :Autor.. Odpowiedz na moj

hm... to jest język Prawdziwego Pisowca - aż sobie screena na pamiątkę zrobiłem. :-)
A trolle, to się proszę "gorala" pod pseudonimami chowają, bo się nazwisk swoich wstydzą - a właśnie, "goral" jakieś nazwisko ma? :-)

Domyślny avatar

Maciek71

04.11.2014 16:57

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na hm... to jest język

Panie Ewaryście proszę się nie przejmować. Obserwując takie agresywne i chamskie komentarze osobników typu @gorol, mam wrażenie, że pisane są z ulicy Czerskiej w W-wie.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:40

Dodane przez Maciek71 w odpowiedzi na Panie Ewaryście proszę się

Proszę Pana, ja się nie przejmuję - mnie jest po prostu wstyd za tych, co się tak zachowują. :-)
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 17:36

Czytając wpis byłem przekonany że  mam do czynienia z sarkazmem kogoś poirytowanego  ostatnią produkcją Ewarysta Fedorowicza. Gdy dobrnąłem do końca okazało się, że to nie sarkazm.
Szanowny Ewaryście Fedorowiczu, szanowny Autorze, wszyscy mogą się mylić, mogą popełniać błędy. Jeśli jednak chcemy coś zmienić w kraju, to nie cenzurujmy tych którzy są aktywni,  tylko próbujmy dołożyć swoją cegiełkę. Nie ma innej drogi.
Dopisane później:
Pomyliłem się. Autor nie wyszedł z roli do końca, a nawet dogiął. No cóż, nie znam poglądów Autora, a tyle Monty Pythona na serio trafia się na blogach, że zwątpiłem. Jest mi wstyd, nie należy wątpić w człowieka.
Pozdrawiam serdecznie,
JW
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:48

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Czytając wpis byłem

"nie cenzurujmy tych którzy są aktywni," - przepraszam, ale kogo ja niby cenzuruję?! 

Też pozdrawiam

EF

Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 19:24

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na "nie cenzurujmy tych którzy

Użyłem słowo "cenzurować" w znaczeniu weryfikować, oceniać, recenzować, opiniować, krytykować, kontrolować, nicować, czyli wystawiać cenzurki, co z kontekstu jasno wynikało.
gracz ogame

gracz ogame

04.11.2014 17:08

Ewaryst jest jednym z najciekawszych blogerów. Stosuje ironię, sarkazm, co dla niektórych tutaj jest niestrawne. Ale recepty na sukces raczej nie ma. Ja uparcie twierdzę, że tą receptą była koncepcja Bielan - Kamiński, koncepcja zakopania topora wojennego. Czy dzisiejsze społeczeństwo chce wojny polsko - polskiej, czy jest gotowe zaakceptować słowo zbrodnia? Stąd bierze się poparcie dla Komorowskiego i niesłabnące mimo afer dla PO - ono się bierze ze strachu przed PiS-em. Pozdrawiam Serdecznie.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:50

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Ewaryst jest jednym z

mamy, graczu, problem: 

"koncepcja zakopania topora wojennego" (czytaj  nadstawienia łobuzom z Układu drugiego policzka a nawet tego, co poniżej pleców) oznacza utratę żelaznego elektoratu, bez gwarancji zyskania elektoratu "miękkiego", bardziej labilnego i raczej skłonnego głosować na tych co ziarno sypią, czyli Władzę.

Wg mnie PiS już NIGDY nie wygra, miał jedną jedyną szansę zaraz po Smoleńsku, co parę godzin po wygranej Komorowskiego opisałem tak:

"...obraz pobojowiska.
 Bo to jest obraz pobojowiska, na którym poległy nadzieje co najmniej 7 919 134 Polaków na przyzwoitą Polskę.
 A tak wcale być nie musiało.
 1. Najpierw uwaga natury, przepraszam za sformułowanie, praktycznej:
 - Już nigdy, żadne wybory, nie będą się odbywały tuż po takiej hekatombie, jak ta, spod Smoleńska, która wyzwoliła tak ogromny ładunek patriotycznego - tak, nie wstydźmy się tego słowa - uniesienia.
 - Już nigdy, żadne wybory, nie będą się odbywały tuż po dwukrotnej, niszczącej wiele miejscowości, powodzi.
 - I już nigdy, żadne wybory, nie będą mały miejsca w sytuacji, gdy przynajmniej jeden kanał telewizyjny (TVP1), zachowywał się przyzwoicie i nie wspierał wszelkimi możliwymi i niemożliwymi metodami kandydata establishmentu.
JUŻ NIGDY!

 Każde następne wybory będą odbywały się w warunkach skrajnie nierównych szans, zaoferowanych Opozycji przez Władzę.
 Bez jakichkolwiek pozorów równego traktowania stron, o kontroli nie wspominając."

ewarystfedorowicz.salon24.pl

A jeśli Prezes obstawia wariant czekania na totalną katastrofę, to się przeliczy, bo go zdesperowani ludzie razem z Komorowskim na kopach wyniosą.
 

gracz ogame

gracz ogame

04.11.2014 18:39

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na mamy, graczu,

Nikt nie ma tak żelaznego elektoratu jak PiS, zdecydowana jego większość zagłosuje jak trzeba, niezależnie od przyjętej koncepcji.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 19:08

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Nikt nie ma tak żelaznego

no to się, graczu - mylisz: PO ma nie tylko  żelazny, ale i stalowy - pisałem o tym ponad rok temu

naszeblogi.pl

gracz ogame

gracz ogame

05.11.2014 05:46

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na no to się, graczu - mylisz:

Być może ma, Ale Wy macie swój, który zawsze bierze udział w wyborach. Warto spróbować powalczyć jeśli nie o elektorat PO to o głosy niezdecydowanych, tych którzy zostają w domu. Oczywiście trzeba mieć pomysł jak to zrobić, a przede wszystkim tych wysiłków nie zmarnować - w znaczeniu nie wystraszyć tych potencjalnych wyborców. Ciekawą próbą dotarcia do ludzi były debaty np o służbie zdrowia. Tyle że później media, powtarzając za Prezesem mówiły już tylko o zbrodni. I co się stało z uzyskaną wtedy przewagą?
Domyślny avatar

Vinitrol

05.11.2014 12:16

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Być może ma, Ale Wy macie

Hehe widzi Pan sprawa wygląda tak: "Albo jesteś z Nami albo jesteś naszym Wrogiem". Przylazłem tutaj swego czasu przekierowany z Niezależna.pl w poszukiwaniu realnego jakiegoś zaczepienia. Nie byłem zaangazowany, niemniej widziałem, że trzeba gdzieś sie podłączyć bo tak dalej być nie może. Pomyślałem tak : skoro PiS to druga co do wielkości , możliwości i zaangażowania partia a do tego zdecydowanie przeciwna nierządom Platformersow no to chyba Oni bo niby kto inny ? Przybyłem, poczytałem, napisalem, zostałem obrażony i zignorowany. (Sądzę po dyskusjach,że nie tylko ja) Więcej nawet spotkałem się tutaj z taką samą agresywną merytoryką z jaką spotyka sie PiS w TV. (nie tylko w stosunku do mnie żeby było jasne). Raptem 3-4 osoby piszą tu coś konkretnego i rozwojowego. Reaszta rozpamiętuje porażkę z 80 lat. gorole i szympansy (nie tylko) plują w stylu niesioła na wszystkich co ośmielają się mieć inne zdanie. No i przekonaliście mnie (zwlaszcza Lektor i gorol) zeby oddac głos na jakąś inną partię. G*R*A*T*U*L*U*J*Ę ! Zagłosuję na jakiś ruch narodowy, może oni nie bedą obrażać zainteresowanego. Ps1. Ten krzyżyk nad wisłą pod otwockiem jest krzyżykiem Ludowego żołnierza, ale weterana z 1939r wywiezionego na syberie. Szwagra mojej Matki. Matki Powstańca jeszcze żyjącego, więc szacunku do Polski i Polskich wartości nie będziecie mnie uczyć. Wrócił tu i uciekał do lasu do AK. No i go PRL nie pochowała jak trzeba. Dlatego leży tam bo Ludowy hełm ma na Krzyżu i dla takich jak Wy to tylko śmieć a nie Polak. Tfu "polacy". Tym niemiłym akcentem kończę odwiedziny w dolinie PiSu. zyczę mimo wszystko powodzenia w wyborach. Pozdrawiam i żegnam. Adam Krzyżtoporski, Warszawa, ul. Brazylijska. (1975 Piaseczno) @EF ;) Ps2. Panie Marcinie życzę Panu szczęśliwego powrotu do Wolnej Polski. KAT trzymam Pana za słowo , 2016 proszę o mnie nie zapomnieć, jeszcze trochę siły w rękach mam kij udźwignę. ps3. do dziś nie dostałem żadnej ulotki kandydata PiS (mimo,że biuro kandydata jest niedaleko bo na ul Waszyngtona).To nie ja olewam PiS, to PiS olewa mnie niech to dotrze do waszych głów. ps4.; Panie Robercie Kościelny pozdrawiam, może jeszcze gdzieś będziemy mieli okazję podyskutowac.
Domyślny avatar

Tarantoga

04.11.2014 21:00

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na mamy, graczu,

"A jeśli Prezes obstawia wariant czekania na totalną katastrofę, to się przeliczy, bo go zdesperowani ludzie razem z Komorowskim na kopach wyniosą."---koniec cytatu. Po prawdzie,to mnie zaskoczyło jedno... "zdesperowani ludzie". Do cholery jasnej! Czego jeszcze trzeba,aby faktycznie tubylców w III RP zdesperować?! Przecież zostali juz pozbawieni praw obywatelskich (dobra...przesadziłem lekko)musza tyrać do smierci za grosze,bez wizji emerytury godnej człowieka,ten naród (ma być z małej litery)dopuścił do przejęcia państwa (?) od sołtysa,po prezydenta i marszałka sejmu (nadal z małej)przez [autocenzura]. O okazjach do zrzucenia tej bandy w rynsztok, pisze Ewaryst...takiej okazji jaką był Smoleńsk...nie wolno było zmarnować. Przepraszam za uzycie słowa "okazja".... Niestety...Kaczyński nie ma ręki do ludzi...teraz ma szansę...zatrudnić Kurskiego i Bielana...fachowców od PR-u z Kancelarii przy Alejach nie ściągnie...tam zarabiają więcej od ministrów :-)) Po cichu tylko mogę liczyć,że Ewaryst sie myli pisząc,że Kaczyński i PiS juz nigdy niczego nie wygrają... Ale tu działaja dwa Prawa Murphiego: 1.Nigdy nie jest tak źle,że nie może być gorzej. 2.Jeżeli już jest tak źle,ze nie moze być gorzej...to będzie. Do tego nalezy dodac poprawkę na głupotę naszego "społeczeństwa" i mamy komplet. Quod erat demonstrandum Amen
Józef Darski

Józef Darski

04.11.2014 18:13

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Ewaryst jest jednym z

strach przed PiS to forma treść to strach przed Rosją i władzą.
Domyślny avatar

realista do szpiku kości

04.11.2014 19:32

Postanowiłem aż założyć własne konto, aby móc dać "głos" w rzeczowej dyskusji... :-) Cóż... nie ma chyba dobrej recepty na sukces PiS-u. Wszystkie badania wskazują, iż partia ma cały czas bardzo wysoki wskaźnik negatywnego elektoratu. Duże masy "twardogłowych" zrażają liczne rzesze Polaków. Tak jest, i nie widać perspektyw na zmianę trendu. Nie wiem, jak skończą się najbliższe wybory. Jako rodowity warszawiak (tu mieszkający i tu płacący podatki), mogę tylko wypowiadać się odnośnie mego miasta. Warszawa dla PiS-u jest przegrana. Brak dobrego kandydata, brak realistycznego programu, brak chęci na zwycięstwo... No, ale może Warszawa jest niechlubnym wyjątkiem. A i polityka portalu niezależna.pl nie wpływa kojąco na ma duszę. Takiej "umotywowanej" cenzury nie spotkałem nigdzie indziej. Jeżeli tak ma wyglądać prawicowa wolność słowa, to kondolencje... :-)
Józef Darski

Józef Darski

04.11.2014 21:58

Dodane przez realista do sz… w odpowiedzi na Postanowiłem aż założyć


Przyczyny nieuchronnej przegranej są dwie
1. niejako wewnętrzna to dobór kadr - selekcja negatywna i tworzenie partii nie wodzowskiej ale klientelistycznej, stąd fatalne kampanie kierowane na ogół przez agenturę. 2010 rok to dzieło Kluzicy - ulubionej działaczki śp. Lecha Kaczyńskiego
2. zewnętrzne wobec PiS, to fakt, że większość Polaków nie poprze PiS, bo nie chce Polski, którą odczuwa jako kłopot, czyli większość
a - boi się Rosji i nie poprze nikogo kto stawi opór i nie będzie klęczał przed Moskwą
b - j. w. wobec Niemiec
c - liczy na to że dobry Pan z Brukseli da
d - uważa tożsamość polską za kulę u nogi, która jest przyczyną klęsk wszelkich
e - życie na kolanach jest najmniejszym złem, daje spokój i nie naraża na klęski
f - wszelki opór nie ma sensu, bo i tak będą rządzić złodzieje, więc niech zostaną starzy, bo już się nakradli (tak myśli lud)
g - władza i tak wygra, bo jest silniejsza, więc lepiej byś po stronie władzy
h - zawsze trzeba popierać zwycięzców, a zwycięzcy to docenią, inaczej dostaniemy w kość jak każdy, kto stawia opór
i - nie mamy sojuszników, wszyscy nas zdradzili i zawsze zdradzą i sprzedadzą, więc opór nie ma sensu
Większość Polaków można kopać i poniżać do woli, o ile robi to władza, nie zbuntują się tylko niżej zegną karki i będą frustracje wyładowywać w nienawiści do mniejszości, która myśli odwrotnie. Problemem jest stan narodu, przy którym stan PiS-u to sprawa drugorzędna.
Media dostarczają jedynie racjonalizacji takiego postępowania ale nie są jego przyczyną.

Domyślny avatar

Boguslaw

04.11.2014 22:01

No właśnie Panie Nowy komentator. Ze też udało się to Panu umieścić . No ale to podobno strefa wolnego słowa ... Czy jakoś tak.
Domyślny avatar

realista do szpiku kości

04.11.2014 22:43

Dodane przez Boguslaw w odpowiedzi na No właśnie Panie Nowy

Ależ Panie Bogusławie... sam się dziwię.... :-) Na wątkach Niezależnej, to jakieś 50% moich wpisów się nie ukazało... Na moją reklamację, dostałem nawet odpowiedź moderatora. Nie będę cytował, gdyż byłby to wstyd dla "strefy wolnego słowa". Poza tym nie czas, i nie pora... Tu o innych sprawach dyskusja - nie chcę zaśmiecać...

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 237
Liczba wyświetleń: 1,502,695
Liczba komentarzy: 2,638

Ostatnie wpisy blogera

  • Pułapka się zatrzasnęła - wyszło na to że PiS to katotaliban
  • Trzy rzeczy, które mogłyby obalić rząd PiS
  • ​Rozmowa z chłopem o polityce

Moje ostatnie komentarze

  • "Może to tylko mrzonka, ale rzeczywista realizacja tego postulatu [kwota wolna od podatku w wys. 8000 zł/rok] oznaczałaby ogólnonarodowy wybuch entuzjazmu i uruchomienie energii." Z pewnością, bo…
  • z listu do Admina: naszeblogi.pl... Witam. Trolisko nadal kłusuje po NB. Uprzejmie proszę o zablokowanie tego osobnika. "Obrazek użytkownika Lektor Lektor 2016-10-09 [13:05] " że katolicy zamiast…
  • Na NB pojawiło się ostatnio kilka paszkwilanckich tekstów przeciwko ks. Międlarowi i nawet próbowałem coś w komentarzach wyjaśniać i bronić Księdza, Pan jednak zrobił do dużo lepiej, poświęcając cały…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nowy podateczek cichuteńko wprowadzany
  • Świetna konferencja Kaczyńskiego
  • olaboga - Michalkiewicz wyzywa pisowców od frajerów

Ostatnio komentowane

  • angela, Uderz w stol......broni swoj swojego, dywersanci rządowi 《KP i JC 》. Może ktoś w końcu zareaguje na tych szkodników.
  • Krzysztof Pasierbiewicz, @lektor "Pytanie do Admina: Jak dłogo jeszcze my czytelnicy będziemy narażani na tego typu paszkwile pełne nieprawdy, pogardy i nienawiści ?!..." -------------- Słowem chce Pan zrobić z Admina…
  • , Panie Bic-cyc czy jak tam panu, już kiedyś pisałem panu, że jesteś pan piźnięty !!! Jednak pana obecne wypociny o pełnej nienawiści do PIS I Kościoła przerastają wszelkie standardy normalności: „…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności