Tajemnice Madame Grodzkiej.

Bardzo poważnie należy się zasmucić kandydaturą pani/pana Grodzkiego. Problem jest wielostronny, wszyscy zajmują ją się jej seksualnością, a problem być może leży zupełnie gdzie indziej. Mnie osobiście posiadane przez nią lub nie, narządy zupełnie nie obchodzą. Przecież Grodzka to stary wyjadacz, nie żadna polityczna dziewica. Jeżeli ktoś tutaj kogoś wykorzystuje, to stawiam, że to Grodzka wykorzystuje Palikota, żeby zrobić, w zasadzie to kontynuować, swoją karierę polityczną. Bardzo prawdopodobne jest, choć, oczywiście mogę się mylić, że to wszystko jest koszmarną ustawką. Pod względem odwracania uwagi opinii publicznej od spraw naprawdę ważnych, współpraca Tuska z Palikotem przebiega doprawdy wyśmienicie. Winiarz z Biłgoraja tym razem daje premierowi szansę na wykonanie przepraszającego gestu w stronę środowisk liberalnych, po ubiegłotygodniowych głosowaniach nad związkami partnerskimi.

Co mamy cenić? Delikatne uczucia, wrażliwość, czy też dowiedzione kontakty z przeszłości? Faceta, co się szkolił w Moskwie i na koniec zafundował sobie (tylko czy na pewno?) przerobienie na kobietę? Niedawno odnalazła się jedna z teczek paszportowych Krzysztofa Begowskiego, która rzuca zupełnie nowe światło na przeszłość Anny Grodzkiej.

Muszę tu rzucić cytatem: Błyskawiczna kariera - Krzysztof Bogdan Begowski urodził się 16 marca 1954 r. w podwarszawskim Otwocku jako jedyny syn Kazimiery i Józefa, żołnierza zawodowego Ludowego Wojska Polskiego w stopniu pułkownika. Niby nic, co komu do tego, ale jednak. Był m.in. w Moskwie i Rostowie w lipcu 1982 r. na seminarium szkoleniowym - strona zapraszającą był Komsomoł - komunistyczna organizacja młodzieżowa, jeśli ktoś jeszcze pamięta. Jako sekretarz Komisji Informacji Rady Naczelnej ZSP w 1984 r. był w NRD - Berlinie Wschodnim i Lipsku - na wizytacji firmy Reprotechnik. Jako dyrektor i redaktor naczelny studenckiej oficyny wydawniczej Alma Press pojechał też na Kubę w Brygadzie Młodzieżowej im. R. Mialowskiego, do Jugosławii oraz do Austrii do firmy Sony. Co ciekawe, na dokumentach wyjazdowych Krzysztofa Begowskiego Ministerstwo Spraw Wewnętrznych odnotowało, ze "wpis w książeczce wojskowej nie wymaga dalszych wyjaśnień", co oznaczało, ze za osobę wyjeżdżająca gwarancje brały wojskowe służby specjalne PRL. Krzysztof Begowski posługiwał sie paszportem uprawniającym do wielokrotnego przekraczania granicy, na który w czasach PRL mogli liczyć powiedzmy, nie wszyscy i nie tak łatwo. Wśród znajomych Krzysztofa Begowskiego z lat 80. można znaleźć nazwisko Aleksandra Kwasniewskiego, Marka Siwca, Jaroslawa Pachowskiego, Stanislawa Cioska, Wlodzimierza Czarzastego, Slawomira Cytryckiego, Ryszarda Kalisza czy Wieslawa Kaczmarka. To przydługi być może cytat z blogera Naocznego.

Trudno jest bronić godności osoby, która ze swojej przypadłości robi sztandar do walki politycznej. Mnie osobiście bardzo irytuje robienie użytku ze swojej seksualności. I to obojętnie czy homo czy hetero. Ale to ja. Każdy jest inny. Ale może się zdarzyć, że to wszystko tylko przykrywka dla naiwnych pięknoduchów, że niby ach, jak pięknie Grodzka reprezentuje gejów i kogo tam jeszcze, gdy naprawdę sekret polega na wojskowej przeszłości Grodzkiego. Wcale nie będę zaskoczony, wszak pod latarnią najciemniej. To trochę tak, jakby ktoś odciągał uwagę od swego udziału w kradzieży samochodów, eksponując swoje udziały w Amber Gold, na przykład. No, przykład głupi, świeży, niech będzie zabór kapci przed laty zamiast tego. Dyskusja o kapciach niewątpliwie zdominuje dyskusje o samochodach. Albo o niezapomnianej wycieczce w góry.

P.S. Zachęcam do czytania felietonów w „Gazecie Polskiej Codziennie”, „Warszawskiej Gazecie” i w Freepl.info. Jest też już nowa książka, „Alfabet Seawolfa”!
http://multibook.pl/pl/p/Tomasz-Seawolf-Mierzwinski-Alfabet-Seawolfa/2408

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika dogard

01-02-2013 [14:40] - dogard | Link:

kcapskiego, jak oleksy czy turowski--to najgorszy typ antypolski...

Obrazek użytkownika Iranda

01-02-2013 [14:46] - Iranda | Link:

Być może bohater Twojego felietonu obejrzał w młodości "Tootsie", a dwadzieścia lat później ten francuski film, w którym facet udaje geja, żeby wybronić się przed zwolnieniem z pracy. Wyciągnął prawidłowe wnioski i skutecznie zastosował je w praktyce.
Gdyby to była prawda, to jednak najgorzej świadczyłoby to o tych, którzy naiwnie zagłosowali na tego pana wierząc w jego autentyczność.
Ale prawdę mówiąc, ta osoba jest mi zupełnie obojętna.

Obrazek użytkownika Janko Walski

01-02-2013 [14:55] - Janko Walski | Link:

zważywszy, jak wiele osób daje się uwieść "czarowi" posłanki, złapać na haczyk empatii jako obrońcy prześladowanej inności.

Obrazek użytkownika ość

01-02-2013 [15:34] - ość | Link:

Może pewnego dna Ty, Irando, i wiele innych osób z grona piszących oraz tylko odwiedzających tą stronę, czyli patriotów - będziemy głosowali na Grodzką i zostanie demokratycznie wybranym prezydentem.
Nie możliwe?
W dekoracji wszystko jest mozliwe. Wystarczy, że inni kandydaci będą jeszcze bardziej ohydni, plugawi i straszni. A to jest możliwe. Nie będę wymieniał nazwisk ale lista byłaby pokaźna.
Pamiętamy kto był kontrkandydatem Bolka Wała Pierwszego? Na kogo wtedy głosowaliśmy? Do dzisiaj niedobrze mi się robi jak sobie wspomnę. Tłumaczenie: nie wiedzieliśmy, że jest Bolkiem. A gdybyśmy wiedzieli, to czy Tymiński z Księżyca, taki protoplasta PO-wca, był lepszy?
Przykład drugi: Obama i Romney - Amerykanie mieli do wyboru z deszczu pod rynnę...
Przykład trzeci: wybory we Francji, a ostatnio w Czechach.
Na takie wybory jestesmy skazani na całym swiecie. Ktoś sobie zrobił tu prywatny folwark, ktoś kto ma strasznie dużo pieniędzy i cyrograf z diabłem.
Oczywiscie zawsze można nie pójść do unry...
Obym się mydlił.

Obrazek użytkownika PanReyTan

01-02-2013 [17:11] - PanReyTan | Link:

obserwujac co przynosi nas dzien i dzien nastepny, obawiam sie, ze Twoj wpis moze stac sie przepowiednia. Juz teraz jestesmy poddani wielkiemu szantazowi i manipulacji... strasza nas, ze jestesmy nienowoczesni i nietolerancyjni i nieeuropejscy... Wcale nie jest to smieszne poniewaz w ktoryms momencie mozemy stanac przed wyborem kolejnego mniejszego zla walczac z naiwnymi, uformowanymi przez media postepowymi Plastusiami. Historia dzieje sie coraz szybciej. Dwa lata temu jeszcze nikt nie pomyslalby o marszalku sejmu takiego formatu. Kto bedzie nastepnym prezydentem? Myslalem, ze poziomy Walesy i Komorowskiego sa nieprzekraczalne w dol ale.... moge sie pomylic.

Obrazek użytkownika zezik

01-02-2013 [15:38] - zezik | Link:

No to będzie kolejny test dla grupy Gowina.
Ciekawe czy kilka dni jakie minęły od głosowania w sprawie związków partnerskich wystarczyły do tego żeby tą grupę spacyfikować? :)

Obrazek użytkownika Darek

01-02-2013 [15:58] - Darek | Link:

A dla mnie ta/ten Grodzka/i to facet w perulce.
Morde ma jak bokser z III ligi po przejsciach, a chce robic za zwiewnego motyla.
Gosciu ma albo zdrowo narabane pod sufitem, albo jest zadaniowany do zadan specjalnych.
Moim zdaniem nie przeszedl zadnej terapi, taka terapia hormonalna jednak zostawia swoje slady, a tu nic, wyglada jak zwykly facet w perulce (mniej wiecej jak jej Eminencja z Seksmisji)

Obrazek użytkownika violana

01-02-2013 [15:59] - violana | Link:

Jak widac - ten nachalnie lansowany egzotyczny twór - ma wyrazne zadanie skandalizowac. odciągać uwagę od spraw ważnych ,wzbudzać emocje , odpowiednio je ukierunkowując, przykrywać sprawy niewygodne.
To - jak dowodzą źródła - dobrze wyszkolony i wyćwiczony - niezmiennie męskiego rodzaju - tak sie spekuluje / z tą zmianą to podobno ściema !/ kreatura !
A tak juz na marginesie - to z czystych względow estetycznych - powinno sie ją jak najrzadziej pokazywać.
A no! - i gdzie jej tam do "madame" ??!!!

Obrazek użytkownika patriota

01-02-2013 [16:28] - patriota | Link:

ja proponuje po wojskowemu rwanie wora zrobic,,,,,,,ciekawe jak bedzie piszczeć.........

Obrazek użytkownika Bardzo Niepokorna

01-02-2013 [18:15] - Bardzo Niepokorna | Link:

Gratuluję uporu i konsekwencji w szukaniu informacji. Szczerze bo zazdroszczę, że tego nie umiem lub jestem leniwa. Codziennie irytuje mnie obrzydliwa polityczna poprawność. Denerwuje mnie ,że opozycja też w to gra. Sprawa wygląda tak jak przedstawiła to pani profesor ale zabrakło jej klasy i pana wiedzy. Nie wolno pleść co ślina na język przyniesie, nawet w dobrej wierze, bo biją brawo i wszyscy się cieszą. Zupełnie inaczej zabrzmiałoby gdyby pani profesor użyła literackiego języka i podała kilka faktów z życiorysu pani/pana G. bo wówczas komentatorzy musieliby odnieść się do faktów a to już śliski temat. Moje zastrzeżenia dotyczą również wypowiedzi panów z PiS. Zamiast ogólników, frazesów, paplaniny nie przekonującej nikogo, kilka mocnych faktów.
Np: Nie chcemy tej Pani/pana na stanowisku wicemarszałka ponieważ to był ......powiązany z ...... a ucięcie tego czy tamtego i przyprawienie czegoś innego nie zmieniło poglądów, nie anulowało niechlubnej przeszłości osoby. Może jestem utopistką ale wierzę że chamstwo (prostactwo, nieuctwo, tępotę,bezczelność) można pokonać inteligencją i kulturą.

Ludzie, którzy wywlekają na widok publiczny swoje życie seksualne, niezależnie czy są homo czy hetero, są dla mnie osobnikami pozbawionymi kultury osobistej. To jest atawizm. Człowiek dobrze wychowany nie śledzi życia intymnego współplemieńców. Kim trzeba być by swoje potrzeby seksualne podnosić do rangi problemu społecznego. To jest chore to jest dewiacja. Kto następny w kolejce - zoofile ,nekrofile może pedofile. Oni są przecież ludżmi, istotami wrażliwymi, mają też prawo do szczęścia (prawo konstytucyjne).

Wróćmy do pani/pana G. Załóżmy teoretycznie, że pani/pan G. jest wrażliwą istotą (tak się go/ją przedstawia)to gdzież była jego wrażliwość gdy opuszczał swoje dzieci- rodzinę by zaspokoić swoje egoistyczne żądze. Teraz proza życia: czy pani/pan płaci alimenty, ile wydał na swoją "transformację", czy w tym czasie jego dzieci nie cierpiały niedostatku, itd..itp..
Wracajmy na ziemię. Większe problemy widzę w tradycyjnych rodzinach "szkoda czasu i atłasu" na inne marginalne "zjawiska"
To ostatnie zdanie dedykuję naszym parlamentarzystom w szczególności opozycji.

Obrazek użytkownika Emil

01-02-2013 [19:14] - Emil | Link:

... i wyglada na to ze "ktos" kto mianuje te slupy faktycznie postanowil z jakichs wzgledow ze musi miec swojego czlowieka na tym miejscu.
Tak wiec mysle ze to juz przesadzone i bedzie w Posce wicemarszalek sejmu z teczowym piórkiem w tylku.

Dlaczego nie... w Sejmowej damskiej toalecie zainstaluja pisuar i bedzie git.

Ale najwazniejsze bedzie to ze beda mieli swojego (kolejnego) czlowieka na bardzo kluczowej pozycji.
Biorac pod uwage na jakiej zasadzie (wice) komorowski "z klucza" zostal momentalnie prezydentem po smierci profesora Kaczynskiego
... pani kopacz powinna zaczac uwazac na siebie ... i podkreslac ze nie ma mysli samobojczych

Obrazek użytkownika amfetamina

01-02-2013 [20:11] - amfetamina (niezweryfikowany) | Link:

mozna roztrzygnac tylko w jeden sposob,
-tylko gdzie tu znalezc harcerza na miare "Micka crocodil Dundee"?
pozdrawiam
aquaholic
PS:
Tez mi sie wydaje ze to kolejna odslona sztucznego kindybala.

Obrazek użytkownika optymista

01-02-2013 [20:07] - optymista | Link:

Dopóki ta panna nie odkroi sobie filtka, nie będzie wiarygodna.

I tyle,

Obrazek użytkownika Leszek

01-02-2013 [20:46] - Leszek | Link:

A ja uważam, że to nie najgorzej dla nas. Jest już tak źle, że (w sensie ekonomicznym i politycznym) Grodzka niewiele jest w stanie zaszkodzić. Natomiast wydarzenie to uświadomi i udowodni kolejnym Polakom, że nasz Kraj jest na równi pochyłej. Kolejni zrozumieją, że głosowanie na partię Palikota - to nie wybór trzeciej normalniejszej drogi + obiecane wsparcie dla małych firm (tak Palikot się przedstawiał w kampanii wyborczej) a wybór partyjki folkloru politycznego zajmującej się bzdetami - ze stajni PO. Może kolejni dojdą do wniosku, że (przy wielu zastrzeżeniach) PiS jest jedyną siłą, która ma szansę odwrócić fatalny bieg naszej historii.

Obrazek użytkownika 1235813...

02-02-2013 [00:19] - 1235813... | Link:

przydałby się ktoś odważny, odporny na traumatyczne przeżycia, kto by "ją" tam za jaja złapał i sprawdził "szto eto"