Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Marsz Niepodległości - Sprostowanie

MarkD, 12.11.2012
Komentarz zmienił, w chwili ostatniej, swą formę na post. Komentarz do notki:
Dokąd zmierza Marsz Niepodległości
Leopoldzie. Zgadzam się po części z Twoimi obawami. Nie ufam politykom i trzeba im patrzeć na ręce. Trzeba, zanim im zaufamy, prześwietlić ich życiorysy.
image
Ale Ty tego nie robisz. Albo robisz bardzo selektywnie rzucając jednocześnie podejrzenie. Piszesz: Nie wiem czyimi dziećmi są (doświadczenie uczy, że to ważne), ani kim są – poza tym, czego można dowiedzieć się oficjalnie- dzisiejsi przywódcy radykalnej młodzieży: panowie Robert Winnicki, Krzysztof Bosak, Przemysław Holofer i inni.
Skoro nie wiesz, to się powstrzymaj dopóki się nie dowiesz. W przeciwnym razie skreślasz może jakąś faktyczną oddolną inicjatywę.
Dalej już może coś wiesz, uzasadnionym może jest ocena: Dariusz Grabowski i Artur Zawisza mają powikłane życiorysy polityczne, włącznie z udziałem w inicjatywie Libertas, której inspiracje krążyły w okolicach Kremla. Chociaż wolałbym usłyszeć kilka konkretów. Konkretów od A do Z. Czyli: jak się związali i jak wyszli z inicjatywy, której inspiracje... itd.
I proszę, nie wyśmiewaj moich zastrzeżeń. One dotyczą jedynie Twojej relacji, nie mojej opinii. Nie poszedłbym za tymi politykami w ogień. Nie wiem też, czy aspirują do miana przywódców.
A co do Artura Zawiszy. Był prezesem (obecnie vice) Stowarzyszenia Żołnierzy Narodowych Sił Zbrojnych. Może ci nasi bohaterowie nie wiedzą z kim się zadają (stracili swój patriotyczny kompas), ale w takim razie musisz wiedzieć więcej, by rzucać na niego oskarżenia o pro-rosyjskość.
Na koniec o Oparze: podobno związany był kiedyś z WSI
Urwałeś się z choinki? Wpisz sobie „ryszard opara wsi” w google, to będziesz miał ocenę jego i portalu NE na widelcu i nie będziesz musiał pisać „podobno”!
Na marginesie, to co zrobił Nowy Ekran rękami Tomasza Parola zasługuje na skreślenie (kolejne) tych dziennikarzy i tego środowiska spośród ludzi uczciwych. Takie materiały szkodzą reputacji „wolnych mediów” do jakich chciałby aspirować ten łże-portal.
W punktach, będzie szybciej:
  • Film z biednym dzieciakiem: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embe...
  • Wcześniej powstaje jednak urocze zdjęcie na tle policji (dzień jeszcze jasny) http://m.nowyekran.pl/ee371e9e964fc3d8cca2c2daf0... (ten z prawej to Tomasz Parol - Łażący Łazarz, a dziecko najbliżej z czapeczką JB – J(ebać) P(olicję) – to to nieszczęsne pobite przez policję)
  • A tu kłamstwo przywołane przez Eskę http://eska.salon24.pl/463085,policja-pobila-dzi... : Przejąlem za chwilę pobitego, zapłakanego i mocno przestraszonego 10-latka. Szedł z przodu z oficjelami z komitetu poparcia.” Przejął dziecko, z którym ruszał na marsz?...
To przecież dyskwalifikuje dożywotnio dziennikarza (sic!). Manipulacja nie może być bronią po naszej stronie. Dobrze, że NE nie jest po naszej stronie, bo bym się zawstydził.
Prawdą jest, że żaden z mówców nie zająknął się o Zamachu Smoleńskim. Też chciałbym takie zdanie usłyszeć. Może powinien na tej scenie wystąpić (ale nikt z nich nie dotarł) ktoś, kto o tę prawdę „walczy”. Jakiś poseł PIS, może Ewa Stankiewicz, może Tomasz Sakiewicz?
Wysłuchałem wszystkich przemówień na żywo. Stałem w tłumie młodych ludzi, którzy słuchali słów nadziei popartych krytyką rzeczywistości. Uznałem z bólem, że wpajanie im informacji o rozkradaniu Polski przez elity polskie i europejskie, przez banki światowe, przez niedemokratyczny europejski parlament, może pobudzić ich bardziej niż znana wszystkim informacja o Smoleńsku. Że krytyka wykreowanych autorytetów, stawianie zarzutów inne niż tylko smoleńskie Tuskowi i Komorowskiemu, jest działaniem zdrowym i pozytywnym.
Pro-rosyjskiego, pro-niemieckiego, czy pro-europejskiego zdania nie usłyszałem. Wolałbym przeczytać z czym się nie zgadzasz, nie czego Ci brakuje. Bo z Twojego postu wychodzi na to, że w zasadzie nic nie było powiedziane na Agrykoli.
Na koniec stajesz się, mam nadzieję, mimowolnym narzędziem obcej mi propagandy.
Sprostowania:
Piszesz
[...]nie wspomniano o Klubach Gazety Polskiej - najspokojniejszej i najlepiej zorganizowanej grupie uczestników marszu , która nie skręciła na Agrykolę, lecz poszła pod pomnik Piłsudskiego obok Belwederu. To w tej grupie szli Węgrzy serdecznie witani przez mieszkańców Warszawy.

Sprostować muszę: marsz poszedł prosto w dół na Agrykolę, a w kierunku Piłsudskiego skręciły KGP. A to że Onet nie wspomniał o KGP... No cóż?
Piszesz o mówcach na Agrykoli.
Brak szerszego spektrum mówców wynikał m.in. z odcięcia się T. Sakiewicza od Marszu. Dzień czy dwa przed wypisał się z komitetu jak nie przymierzając Kukiz w proteście przeciw uczestnictwu Kobylańskiego. A następnie rozbił demonstrację - własny sektor, odrębna marszruta, etc.
Manipulacją jest fragment o Klubach Gazety Polskiej jako o najspokojniejszej grupie. Fragment, z którym się jako uczestnik marszu nie zgadzam. Niby ja byłem w niespokojnej grupie? A może rzucałem w kogoś kamieniami? Policyjna prowokacja, drogi Leopoldzie, nie czyni jeszcze z nikogo przestępcy, warchoła czy nawet nerwusa. A nawet jeśli, w wyniku takowej rzuciłbym w bandytów reżimu przykrytych kominiarkami kamieniem, to czułbym się lepiej niż owieczki idące za transparentem Gazety Polskiej, na tle którego (jak to ma w zwyczaju) maszerował Tomasz Sakiewicz.
Byliśmy z Wazdarem, Gadającym Grzybem i kilkoma sympatykami Niepoprawnego Radia PL na czele manifestacji. Na wysokości Nowogrodzkiej, w chwili prowokacji. Wiemy wszyscy jak się to stało. Powtórzę. To była policyjna prowokacja. Dzięki postawie tysięcy manifestantów (nie było w tej grupie Klubów Gazet Polskiej – ich sektor był oddalony od wydarzeń kilkaset metrów), marsz poszedł dalej. Najbliżej nas stali ludzie ze Stowarzyszenia Solidarni 2010.
Kilka fotek GG :

PS. Serdecznie dziękujemy wszystkim sympatykom i słuchaczom, którzy podeszli do nas i pozdrawiali Niepoprawne Radio PL. Do zobaczenia na następnych marszach i w marszu do Niepodległości.Oczekiwania i realia – polemika z Leopoldem
Komentarz zmienił, w chwili ostatniej, swą formę na post. Komentarz do notki:
http://niepoprawni.pl/blog/1055/dokad-zmierza-marsz-niepodleglosci
Leopoldzie. Zgadzam się po części z Twoimi obawami. Nie ufam politykom i trzeba im patrzeć na ręce. Trzeba, zanim im zaufamy, prześwietlić ich życiorysy.
Ale Ty tego nie robisz. Albo robisz bardzo selektywnie rzucając jednocześnie podejrzenie. Piszesz: Nie wiem czyimi dziećmi są (doświadczenie uczy, że to ważne), ani kim są – poza tym, czego można dowiedzieć się oficjalnie- dzisiejsi przywódcy radykalnej młodzieży: panowie Robert Winnicki, Krzysztof Bosak, Przemysław Holofer i inni.
Skoro nie wiesz, to się powstrzymaj dopóki się nie dowiesz. W przeciwnym razie skreślasz może jakąś faktyczną oddolną inicjatywę.
Dalej już może coś wiesz, uzasadnionym może jest ocena: Dariusz Grabowski i Artur Zawisza mają powikłane życiorysy polityczne, włącznie z udziałem w inicjatywie Libertas, której inspiracje krążyły w okolicach Kremla. Chociaż wolałbym usłyszeć kilka konkretów. Konkretów od A do Z. Czyli: jak się związali i jak wyszli z inicjatywy, której inspiracje... itd.
I proszę, nie wyśmiewaj moich zastrzeżeń. One dotyczą jedynie Twojej relacji, nie mojej opinii. Nie poszedłbym za tymi politykami w ogień. Nie wiem też, czy aspirują do miana przywódców.
A co do Artura Zawiszy. Był prezesem (obecnie vice) Stowarzyszenia Żołnierzy Narodowych Sił Zbrojnych. Może ci nasi bohaterowie nie wiedzą z kim się zadają (stracili swój patriotyczny kompas), ale w takim razie musisz wiedzieć więcej, by rzucać na niego oskarżenia o pro-rosyjskość.
Na koniec o Oparze: podobno związany był kiedyś z WSI
Urwałeś się z choinki? Wpisz sobie „ryszard opara wsi” w google, to będziesz miał ocenę jego i portalu NE na widelcu i nie będziesz musiał pisać „podobno”!
Na marginesie, to co zrobił Nowy Ekran rękami Tomasza Parola zasługuje na skreślenie (kolejne) tych dziennikarzy i tego środowiska spośród ludzi uczciwych. Takie materiały szkodzą reputacji „wolnych mediów” do jakich chciałby aspirować ten łże-portal.
W punktach, będzie szybciej:
  • Film z biednym dzieciakiem: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YRI8g3BhEnc
  • Wcześniej powstaje jednak urocze zdjęcie na tle policji (dzień jeszcze jasny) http://m.nowyekran.pl/ee371e9e964fc3d8cca2c2daf0498738,14,0.jpg (ten z prawej to Tomasz Parol - Łażący Łazarz, a dziecko najbliżej z czapeczką JB – J(ebać) P(olicję) – to to nieszczęsne pobite przez policję)
  • A tu kłamstwo przywołane przez Eskę http://eska.salon24.pl/463085,policja-pobila-dzieci#comment_6863747 : Przejąlem za chwilę pobitego, zapłakanego i mocno przestraszonego 10-latka. Szedł z przodu z oficjelami z komitetu poparcia.” Przejął dziecko, z którym ruszał na marsz?...
To przecież dyskwalifikuje dożywotnio dziennikarza (sic!). Manipulacja nie może być bronią po naszej stronie. Dobrze, że NE nie jest po naszej stronie, bo bym się zawstydził.
Prawdą jest, że żaden z mówców nie zająknął się o Zamachu Smoleńskim. Też chciałbym takie zdanie usłyszeć. Może powinien na tej scenie wystąpić (ale nikt z nich nie dotarł) ktoś, kto o tę prawdę „walczy”. Jakiś poseł PIS, może Ewa Stankiewicz, może Tomasz Sakiewicz?
Wysłuchałem wszystkich przemówień na żywo. Stałem w tłumie młodych ludzi, którzy słuchali słów nadziei popartych krytyką rzeczywistości. Uznałem z bólem, że wpajanie im informacji o rozkradaniu Polski przez elity polskie i europejskie, przez banki światowe, przez niedemokratyczny europejski parlament, może pobudzić ich bardziej niż znana wszystkim informacja o Smoleńsku. Że krytyka wykreowanych autorytetów, stawianie zarzutów inne niż tylko smoleńskie Tuskowi i Komorowskiemu, jest działaniem zdrowym i pozytywnym.
Pro-rosyjskiego, pro-niemieckiego, czy pro-europejskiego zdania nie usłyszałem. Wolałbym przeczytać z czym się nie zgadzasz, nie czego Ci brakuje. Bo z Twojego postu wychodzi na to, że w zasadzie nic nie było powiedziane na Agrykoli.
Na koniec stajesz się, mam nadzieję, mimowolnym narzędziem obcej mi propagandy.
Sprostowania:
Piszesz
[...]nie wspomniano o Klubach Gazety Polskiej - najspokojniejszej i najlepiej zorganizowanej grupie uczestników marszu , która nie skręciła na Agrykolę, lecz poszła pod pomnik Piłsudskiego obok Belwederu. To w tej grupie szli Węgrzy serdecznie witani przez mieszkańców Warszawy.

Sprostować muszę: marsz poszedł prosto w dół na Agrykolę, a w kierunku Piłsudskiego skręciły KGP. A to że Onet nie wspomniał o KGP... No cóż?
Piszesz o mówcach na Agrykoli.
Brak szerszego spektrum mówców wynikał m.in. z odcięcia się T. Sakiewicza od Marszu. Dzień czy dwa przed wypisał się z komitetu jak nie przymierzając Kukiz w proteście przeciw uczestnictwu Kobylańskiego. A następnie rozbił demonstrację - własny sektor, odrębna marszruta, etc.
Manipulacją jest fragment o Klubach Gazety Polskiej jako o najspokojniejszej grupie. Fragment, z którym się jako uczestnik marszu nie zgadzam. Niby ja byłem w niespokojnej grupie? A może rzucałem w kogoś kamieniami? Policyjna prowokacja, drogi Leopoldzie, nie czyni jeszcze z nikogo przestępcy, warchoła czy nawet nerwusa. A nawet jeśli, w wyniku takowej rzuciłbym w bandytów reżimu przykrytych kominiarkami kamieniem, to czułbym się lepiej niż owieczki idące za transparentem Gazety Polskiej, na tle którego (jak to ma w zwyczaju) maszerował Tomasz Sakiewicz.
Byliśmy z Wazdarem, Gadającym Grzybem i kilkoma sympatykami Niepoprawnego Radia PL na czele manifestacji. Na wysokości Nowogrodzkiej, w chwili prowokacji. Wiemy wszyscy jak się to stało. Powtórzę. To była policyjna prowokacja. Dzięki postawie tysięcy manifestantów (nie było w tej grupie Klubów Gazet Polskiej – ich sektor był oddalony od wydarzeń kilkaset metrów), marsz poszedł dalej. Najbliżej nas stali ludzie ze Stowarzyszenia Solidarni 2010.
Kilka fotek GG

PS. Serdecznie dziękujemy wszystkim sympatykom i słuchaczom, którzy podeszli do nas i pozdrawiali Niepoprawne Radio PL. Do zobaczenia na następnych marszach i w marszu do Niepodległości.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 2754
Domyślny avatar

polak

12.11.2012 20:18

Pisałem tu wczoraj pod jakimś artykułem, i zostałem niestety objechany, ale podtrzymuję wszystko. Problemy z Marszem Niepodległości wynikają z tego, że organizują go nacjonaliści, i oni mu przewodzą. Nigdy nie twierdziłem, że jakikolwiek spokojny Polak idący w Marszu jest nacjonalistą czy w ogóle, że coś z nim nie tak. Tyle tylko, że ani Gazeta Polska nie jest gazetą narodową (moim zdaniem bardzo dobrze, wolę prasę patriotyczną), ani większość uczestników Marszu nacjonalistami. Stąd osobny pochód Tomasza Sakiewicza. I było od razu widać różnicę w sposobie manifestowania. Uważam za błąd, przy całej sympatii do naszego red-nacza, podłączenie się do Marszu Niepodległości. To nie to środowisko i nie te idee. A normalni patrioci maszerowali dotąd w tym marszu, bo był jedynym niereżimowym i nielewackim, co nie zmienia jego zasadniczej wady, jakim jest przywództwo MW i ONR. Dlatego warto organizować całkowicie swój marsz, tj. Gazety Polskiej, PiS-u, Solidarności, Radia Maryja (o ile zechciałoby, to wspaniale) i innych organizacji patriotycznych. I wyszłoby coś na kształt marszu "Obudź się Polsko" - a że był znakomity to chyba nie muszę przekonywać. Przy zachowaniu ostrej antyrządowej retoryki i takiej treści był godny, porządny, bez żadnych liczących się incydentów. Nie było na nim nacjonalistów, a w każdym razie nie przewodzili mu. A prowokacje? Są ohydne, świadczy to o stanie naszego państwa, demokracji. Jednak są ludzie podatni na prowokacje, w większości właśnie nacjonalistyczna młodzież i znakomicie ułatwia ona działanie policji - skora do bitki, nawet niechby pod dyktando Tuska i jego służb.
Domyślny avatar

Klementyna

14.11.2012 22:02

Dodane przez polak w odpowiedzi na Problemy na marszu wynikają z organizatorów

Uważam, że narodowościowcy poniekąd „użyczyli” tego marszu wszystkim, którzy widzą jak Polska się kończy. Należy im oddać że od lat to oni go organizują i potrafią się tak zorganizować (choć to może niektórych niepokoić) Szczerze powiedziawszy mam żal do Sakiewicza, ponieważ swoim patronatem mógł zneutralizować ‘ONRoskość” Marszu, a powód z jakiego to zrobił wręcz żenujący: Kobylański Mu nie odpowiadał, a sorry nacjonaliści byli ok. Wg mnie Tomasz Sakiewicz reprezentuje wyższą ligę niż Kukiz, jego świadomość patriotyczna nie powinna czynić rzeczy mało istotnych priorytetami. JK nie dał powodu, żeby mendia upolityczniały ten pochód. Marsz przyniósł bardzo dużo dobrego właśnie dlatego, że wzięło w nim udział tak wielu ludzi, dlatego że pokazał, że w chwili desperackiego wkurzenia wielu potrafi iść razem. I jeszcze należy pamiętać, że tym marszem czciliśmy odzyskanie niepodległości> Czy w 20-lecuy międzywojennym, byłoby możliwe żeby każdy robił swój marsz? – wtedy cel był wspólny – miłość do Ojczyzny ponad wszystko – ciekawa jestem, czy Pan Godziemba w tej kwestii się ze mną zgodził  Pozdrawiam i do następnego marszu.
MarkD
Nazwa bloga:
Z faktami się nie dyskutuje

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 184
Liczba wyświetleń: 730,892
Liczba komentarzy: 567

Ostatnie wpisy blogera

  • Zgadzam się z Petru?!. Ludzie powinni wyjść na ulice
  • Nachodzi "ta" pora. Pora wsparcia działań pro-polskich.
  • Pierwszy poważny błąd rządu i Prezydenta?

Moje ostatnie komentarze

  • Adriano, przeczytałem od strony 170  rozdz. "Polityka migracyjna jako instrument zarządzania zasobami ludzkimi." Nie jestem apologetą PISu ale nie przesadzałbym w krytykowaniu dokumentu.…
  • @Marcin Borgieł Panie Marcinie, ja też nie głosowałem dla tych pieniędzy i przywilejów. Ale głosowałem dla zdrowego państwa i na takich którzy mieli spełniać obietnice. Jeśli zaczną się wymigiwać,…
  • Powyżej odpowiedź. Trzeba wysuszyć... A ja tylko dodam że jesttaka zapowiedź. Dziś Gliński zapowiedział rewolucję w mediach publicznych. czekam teraz na podobne działania w stosunku do mediów obcych…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • 2500 - PO wygrywa! Takiego wyniku nikt nigdy nie osiągnął
  • Postawmy sprawę zdjęć z głowy na nogi (dla osób powyżej 18 lat)
  • Jak zmanipulowano wybory 2007 roku (Przypominamy afery PO)

Ostatnio komentowane

  • hr.Levak-Levatzky,  O tych aferach wciąż przybywających także zapewne starano się zapomnieć:  https://www.facebook.com…
  • NASZ_HENRY, Marian Kowalski Naszym przyjacielem jest ;-)
  • Mikołaj Kwibuzda, To powinno ostudzić nazbyt rozgrzane głowy :))

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności