Prezentacje – wersja angielska

Przygotowaliśmy  prezentacje w języku angielskim w postaci plików pdf.
Można je pobrać pod poniższymi linkami:

Prezentacja – KN

Prezentacja – WB

Pierwsza z nich zawiera komentarze do kolejnych slajdów (lewy górny róg), w drugiej natomiast uwzględnione zostało, postulowane przez wiele osób, zwiększenie kąta uderzenia w brzozę do 20 stopni.

Kazimierz Nowaczyk, Wiesław Binienda

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika aszanti

21-09-2011 [21:25] - aszanti (niezweryfikowany) | Link:

Ze zdumieniem na S24 czytałem zażartą dyskusję nad problemem: co złamało skrzydło, skoro symulacja wykazała, że nie powinno być złamane, ale jest złamane a brzoza też chociaż, to ona złamała skrzydło - błędne koło. Widać u komentatorów brak wykształcenia w logice.
Jak już pytać to: Co rozerwało centropłat i rozrzuciło po polu? A prawe skrzydło? Też jest połamane w dwóch miejscach...
Ostatnio, uwaga Zespołu i prezentacja profesora K.N. skierowana jest na ostanie sekundy lotu na wysokości 15m - 20m. A ja ciągle pamiętam dramatyczny opis, na blogu S24-Pluszak, tego co się działo w kabinie gdy samolot był na 100m, 80m ... Ze stenogramów mamy czas i wysokości więc można policzyć prędkość opadania samolotu ale też i przyspieszenia! Chyba nikt na to nie zwrócił uwagi. Przyspieszenia zmieniają znak a wartości są od kilkunastu do trzydziestu metrów na sekundę do kwadratu. Proszę policzcie! A załoga tego nie zauważa? Ani śladu w stenogramach. A w zapisach w FSM? Profesor Kazimierz Nowaczyk pokazuje że raporty są niewiarygodne, tak zgadzam się, są sfałszowane i materiały źródłowe też!

Obrazek użytkownika Piotr Kraczkowski

21-09-2011 [23:49] - Piotr Kraczkowski (niezweryfikowany) | Link:

Dlaczego wybrano takie dziwaczne tlo, tak ze czarne napisy sa nieczytelne?
Powtarza sie sytuacja z innych prezenacji - denna jakosc graficzna.

Obrazek użytkownika Piotr Kraczkowski

21-09-2011 [23:53] - Piotr Kraczkowski (niezweryfikowany) | Link:

Ten problem dotyczy tylko polskiej przegladarki Sumatra. W innych wszystko w porzadku - przepraszam.
Swoja droga pierwszy raz Sumatra nie potrafila pokazac poprawnie PDF.