Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
ŻYDOWSKI PROJEKT DLA POLSKI
Wysłane przez Paweł Chojecki w 28-03-2012 [14:46]
Zamieszczam krótki fragment przewodniego tekstu marcowego numeru miesięcznika "idź POD PRĄD" - "ŻYDOWSKI PROJEKT DLA POLSKI". Pismo można kupić (cena 3 zł) w dobrych kioskach RUCH-u oraz w salonach EMPiK - tu lista. W razie trudności z kupnem, zachęcam do prenumeraty. Będzie to dla mnie dodatkową zachętą do pisania - to sygnał od Państwa, że jest to dla Was ważne.
"(...) Sposób traktowania wrogów wydaje się nam dziś niehumanitarny. Wytresowano nas do wiary w „dobroć tego świata”. Żydzi jednak wiedzieli, że walka trwa naprawdę, nie na żarty. Jeśli ktoś chce nas skrzywdzić czy zabić, to nie wyperswadujemy mu tego zamiaru dobrym słowem czy czarującym uśmiechem. Musimy skutecznie uniemożliwić naszym wrogom złe zamiary - oni nas albo my ich. W tamtych realiach oznaczało to eliminację fizyczną. Ale i dla nas w „cywilizowanym” XXI wieku wypływają stąd praktyczne wnioski. Nasi wrogowie nie szanują reguł demokracji, przyzwoitości czy uczciwości. My, stosując się do nich, niechybnie przegramy. Tę prawidłowość dobrze sobie przyswoił (także na swoich błędach w pierwszej kadencji) premier Orban. W latach 1998-2002 był premierem i przegrał z oszustami, którzy kłamstwo, grabież i zawłaszczanie państwa uczynili istotą swej polityki. Gdy ponownie doszedł do władzy, nie cacka się już ze szkodnikami, czym wzbudza skowyt domorosłych i zagranicznych wrogów prawości. Podobną determinację i świadomość zagrożeń widzieliśmy u Marszałka Piłsudskiego. W III RP patrioci doszli do władzy stosunkowo szybko – już w grudniu 1991r. Spisek postkomunistycznych kombinatorów szybko pozbawił ich jednak złudzeń. Gdy w 2005 roku bracia Kaczyńscy ponownie przejęli stery państwa, nie skorzystali z mądrości Marszałka i znowu dali się ograć wrogom. „Kto ma miękkie serce, ten musi mieć twardą d..ę” – tragicznie doświadczamy jako naród tej prawdy…"
Fragment artykułu "ŻYDOWSKI PROJEKT DLA POLSKI" z "idź POD PRĄD" nr 3, 2012
W numerze znajdą Państwo m.in. następujące teksty:
„Żydowski projekt dla Polski” – Paweł Chojecki
„Dopiero IPN odkrył zabójców mojego taty”- wywiad Euniki Chojeckiej z Markiem Franczakiem, synem ostatniego partyzanta II RP
„Żołnierze wyklęci” – wywiad Roberta Szmigielskiego z dr. Grzegorzem Bębnikiem z katowickiego IPN
„Moje spotkanie z Wisławą Szymborską” – Krystyna Szczyrek
„Dlaczego należy NIEUSTANNIE DEMASKOWAĆ zagrożenia ze strony EWOLUCJONIZMU?” – Marta Cuberbiller
„PŁETWY, SKRZYDŁA, OCZY…” – Małgorzata Gazda
„OTRZYMAŁEM OD PANA BOGA DRUGIE ŻYCIE" – wywiad Jana Lorka z Łukaszem Kmitą, uczestnikiem katastrofy kolejowej pod Szczekocinami
„Alians Ewangeliczny wspiera światowe lewactwo” – Paweł Chojecki
„My, naród olany” Marian Kowalski
„Oni mają za prezydenta pastora Gaucka, a my?” – Mariusz Postawny
Komentarze
28-03-2012 [16:41] - HENRY (niezweryfikowany) | Link: oni nas albo my ich
Z ust mi to Pan wyjął ;-)
28-03-2012 [17:19] - Heretyk (niezweryfikowany) | Link: "dużo bym dał, żeby wiedzieć , co oni tam teraz kombinują.
Psia krewka."
http://www.bibula.com/?p=2052
28-03-2012 [18:25] - WJD (niezweryfikowany) | Link: Ano właśnie, zgadzam się z tymi uwagami.
Zresztą elementarna spostrzegawczość wystarczy, by to zobaczyć samemu.
Ale dodałbym od siebie dwa poważne spostrzeżenia.
1) Osoby narodowości żydowskiej bez problemu odzyskały w Polsce nieruchomości ukradzione im przez państwo po wojnie. Bez problemu Żydzi legitymując się swym pochodzeniem i będąc następcami prawnymi odzyskują nieruchomości.
Tymczasem Polacy narodowości polskiej są traktowane zupełnie na odwrót, walczą po sądach i urzędach BEZSKUTECZNIE po kilkadziesiąt lat. Wiem coś o tym z autopsji.
PYTAM: jak się to ma do równości wobec prawa zapisanej zarówno w konstytucji jak i w konwencjach europejskich ??
Ostatnio jeszcze włączyło się do tej działalności państwo Izrael i żąda wraz z organizacjami międzynarodowymi obarczenia Polski odszkodowaniem za mienie pożydowskie, które zostało po ludności zaginionej na wojnie i po wojnie. Można oczywiście polemizować, na ile są te roszczenia słuszne, czy nie, ja tu nie chcę tego przesądzać, Żydzi mieli przed wojną potężną autonomię, mieli państwo w państwie, oddzielne władze, oddzielne sądownictwo i oddzielne mienie, itd.
Ale chodzi mi o równość wobec prawa. Polacy o polskim rodowodzie powinni być przez sądy i urzędy traktowani tak samo jak Żydzi a nie są !!
Trzeba też przyznać to, że nawet organizacje żydowskie działające w Polsce nawołują do równego traktowania Polaków i Żydów w kwestii zwrotu ukradzionego mienia.
Niestety polskie kolejne rządy i sądy /opanowane przez razwiedkową siuchtę/ od 22 lat mają to w *****. Wygląda na to, że komuś w razwiedkowej siuchcie zależy na poważnym poróżnieniu polskich Żydów i Polaków ! Dlatego traktują te grupy w odmienny sposób. Jest to oczywiście gigantyczny skandal.
Jeszcze co do tego mienia pożydowskiego, to w samym Krakowie - w ciągu kilku ostatnich lat - przeszło 700 kamienic pożydowskich przejął "niewiadomokto" w pokatnym porozumieniu z urzędnikami i sądami. Nawet jedna osoba będąca sędzią się załapała - jak powiadają poliszynele i taksiarze. Wiadomo tylko, że często zrzeczenie się praw podpisywały w szemranych umowach rejentalnych dawno nieżyjące osoby, które miałyby teraz po 150-170 lat.
Jest to ogólnopolska gigantyczna afera, która kompletnie nikogo nie wzrusza !!
Jak jednak dojdzie do płacenia odszkodowań za to mienie pożydowskie, to ma płacić podatnik polski !!
A przecież zwrot mienia w naturze nie kosztuje podatnika nic. Należało i nadal należy zwracać mienie w naturze. Niestety w obecnym parlamencie wszyscy jak jeden mąż są przeciwni /chyba, że Żydom, tym natychmiast bez namysłu chcą oddawać/.
To pokazuje skalę łajdactwa, które panuje w Polsce od lat.
2)
Druga sprawa, to ciągle ten sam mechanizm uprawiany przez Żydów, który w konsekwencji z cała siłą uderza w nich samych.
Przecież w Europie co jakiś czas, na skutek braku asymilacji z europejczykami, braku formacji w cywilizacji łacińskiej i ciągłym stosowaniem się do znanych reguł reform rabinackich wobec "gojów", na skutek tego co jakiś czas wybuchają rozruchy antyżydowskie.
Wystarczy prześledzić historię.
Nawet w XX wieku pomysły socjalistyczne doprowadziły do potężnego rykoszetu wobec Żydów.
Obecnie znowu grupy te stręczą nam i zresztą całemu światu poprawność polityczną, czyli marksizm kulturowy. Czyli mówiąc po ludzku antywartości, to co było dobre przedstawiają jako zło a to co było złe jako dobro.
Jak się to skończy ? Pewnie tak samo jak zawsze, czyli znowu będziemy musieli ich chować po piwnicach i strychach, nie licząc tych doprowadzonych do wściekłości skrzywdzonych ludzi, którzy urządzą na nich polowania.
Czy tak musi być? Nie musi. Ale z tamtej strony stale ktoś potężnie miesza.
Bo z jednej strony chodzi o interes oparty o lichwę a z drugiej strony o zrobienie z pozostałych ludzi zniewolonych bydląt, które w niczym nie mają same o sobie stanowić, które się dokarmia i głównie które się doi.
Otóż wolnościowcy nie mogą się na to zgodzić i nigdy się nie zgodzą.
Ps. Jeszcze na koniec dodam, że moja rodzina uratowała w Polsce w czasie wojny kilka rodzin żydowskich w kraju, /między innymi tuz pod "nosem" Niemców na terenie nieruchomości, której państwo polskie nie chce nam od kilkudziesięciu lat zwrócić, choć ukradło z rażącym naruszeniem ówczesnych komunistycznych przepisów/ a członek naszej rodziny /generał/ w Sowietach uratował tysiące Żydów, za co potem już nigdy nie mógł wrócić do kraju, bo czekała go za to kara śmierci.
Serdecznie pozdrawiam Szanownego Autora
28-03-2012 [18:40] - patio (niezweryfikowany) | Link: Zgadzam się za Panem. Dlatego
Zgadzam się za Panem.
Dlatego oczekuję od Jarosława Kaczyńskiego, że jeżeli Pan Bóg da mu szansę poprowadzenia Polski (a sądzę że da) to rozprawi się z agenturą sowiecką i niemiecką w Polsce, tak, że ich kręgosłup zostanie połamany.
Jeżeli UE zechce nam zabrać Fundusz Spójności czy wprowadzać sankcje jak Węgrom to niech sobie wprowadza. 80 centów z każdego Euro zainwestowanego przez nich w Polsce w postaci Funduszy Unijnych TRAFIA PONOWNIE do państw UE - Berlina, Paryża itd.
Polska ma instrumenty, aby sobie poradzić bez UE - pokazuje to choćby Orban.
Liczę że Jarosław Kaczyński będzie mądrzejszy niż śp. Józef Piłsudski i nie będzie trzymał w swoim otoczeniu agentów z myślą, że ich kontroluje, że przed śmiercią (jak każdy człowiek też umrze) da przejąć stery swojemu następcy (po śmierci Marszałka - Mościcki i Śmigły - którego podejrzewam, że był agentem sowiecki - poczuli władzę i nie oddali jej temu, którego wskazał Piłsudski - a więc Walerego Sławka).
Liczę, że Jarosław Kaczyński da również po łapkach solidnie agenturze amerykańskiej i lobby żydowskiemu w Polsce - aby im więcej nie przyszło do głowy sprzedać ponownie Polski i jej interesów - jak próbuje to zrobić Obama na słynnym filmie - sądzę, że republikanie są tu nie lepsi.
Czyli Panowie amerykanie i lobby żydowskie z Nowego Jorku - nic z biznesu na gazie łupkowym w Polsce, poradzimy sobie sami.
A podatek od instytucji finansowych i handlowo-usługowych w Polsce będziecie płacić.
Drodzy Bracia żydzi rozumiecie przecież, że potrzebne są nam pieniądze na obronę naszych interesów - czyli na budowę własnej tarczy rakietowej, którą możemy osłonić również kraje ościenne - dawnej I Rzeczypospolitej i ich interesy. Rozumiecie bracia, że musimy wybudować swoje lotniskowce, wystrzeli swoje satelity szpiegowskie, że musimy rozpocząć prace nat własnymi rakietami z bronią nuklearną itd. - rozumiecie Bracia - sprzedaliście nas, rozumiecie bracia amerykanie ktoś za to musi zapłacić, a kto wy drodzy bracia z Nowego Jorku.
A pro po bracia jak sobie wyobrażacie starcie amerykańsko-chińskie (paradoks Chin polega na tym, że tam każdego dnia przybywa najwięcej na świecie katolików), bez europy środkowo-wschodniej po swojej stronie. Powodzenia.
Bracia oczywiście możecie kupić od Moskwy - to czego nie mają, czyli kontrolę Izraela nad Zatoką Perską. Może Syria ma 30 tysięcy SPECNAZU u siebie. To co. Ale wiadomo, że Rosja nie ma żadnej już pozycji w Zatoce Perskiej. Jeżeli nie Oni będą sprzedawać uzbrojenie Iranowi (największemu zagrożeniu dla Izraela), to zrobią to Chiny - które już dziś kontrolują Kirgistan i Tadżykistan, które już dziś mają osaczony Pakistan i Afganistan (które bardziej się boją Chin niż Amerykanów - którzy i tak nie kontrolują Afganistanu).
Liczę, że Jarosław Kaczyński wystawi Amerykanom solidny rachunek do zapłaty. Nauka musi kosztować. A im nie opłaca się wystawiać niskich rachunków.
Panie Premierze - według tych informacji, które posiadamy, 10 kwietnia 2010 r. nie mógł się zdarzyć bez cichego przyzwolenia "sojusznika" NATO.
Panie Boże chroń nas od przyjaciół, z wrogami poradzimy sobie sami !!!
Panie Premierze Kaczyński Polska czeka, czeka na porządek.
Czeka na Pana przywództwo, przywództwo w Europie Suwerennych Państw. Czeka na odbudowę swojej pozycji z okresu I Rzeczypospolitej.
29-03-2012 [00:59] - WJD (niezweryfikowany) | Link: Ten na którego Pan tak bardzo liczy "po łapkach lobby nie da".
Niech Szanowny Pan nie ma takich złudzeń.
To jest prywatnie niespotykanie przemiły człowiek i należny mu jest wielki szacunek jak każdemu człowiekowi, za to, że jest obrazem Boga.
Natomiast niekoniecznie mamy tolerować jego ludzkie czyny. Wręcz przeciwnie, człowieka z całej siły szanować i kochać ale czynów nie tolerować nigdy !
Ale jak się zachował i zachowa Szanownego Pana ulubiony polityk, to już wynika z z powyższego artykułu Szanownego Pana Redaktora.
WCz. szanowny pan poseł prezes PIS-u Jarosław Kaczyński jest politykiem centrowym z nieodwracalnymi ciągotkami do socjalistycznego modelu życia.
Co więcej ten, na którego tak Szanowny Pan liczy lichwy nie zlikwiduje a -bez całkowitej konstytucyjnej likwidacji lichwy na zawsze - niczego nie osiągniemy. W zamian za to, jak kiedyś, w jarmułce znowu będzie wzmacniał bratanie i przyjaźń przed Ścianą Płaczu.
Co więcej podatków dochodowych też nie zlikwiduje.
I lustracji nie zrobi.
I milion niepotrzebnych nikomu urzędników nie wywali na zbity pysk.
I starej rzymskiej wolnościowej zasady "chcącemu nie dzieje się krzywda" nie przywróci.
I nie będzie zwracał w NATURZE mienia Polakom polskiego pochodzenia, zaś na pewno będzie za zwrotem w NATURZE mienia żydowskiego oraz nawet za nadaniem pieniędzy w zamian za utracone mienie pożydowskie.
Przymusu należenia do ZUS-u nie skasuje.
I z całą pewnością nie zakaże zadłużania się państwa.
Z cała pewnością też nie zabroni konstytucyjnie wtrącania się polityków do gospodarki.
Nakładów na wojsko i policje nie potroi ani nawet nie podwoi.
Parytetu złota nie przywróci.
Zupełnej deregulacji gospodarki nie przeprowadzi.
Powszechnego prawa posiadania broni zwykłym ludziom nie przywróci.
Z całą pewnością nie przywróci podziału dochodu narodowego przez rynek i dobrowolnie zamiast jak w socjalizmie przez budżet i siłowo.
Z cała pewnością etetyzmu partyjnego - w postaci nomenkluraturowego polowania na wesołe posady po wygranych wyborach - nie zlikwiduje.
Nawet przymusu pasów w samochodach nie zniesie.
Będzie nadal popierał członkostwo Polski w Unii Europejskiej.
Na pewno też będzie popierał socjalistyczną unijną Kartę Praw Podstawowych w punktach zwiększenia podatków na wydatki socjalne, co w rezultacie zabije polską gospodarkę. Prawdopodobnie zaś, przynajmniej oficjalnie, będzie głosił odrzucenie punktów obyczajowych dotyczących usankcjonowania zboczeń.
A w kwestii obrony życie osób niewinnych będzie znowu dyscyplina partyjna, jak już raz było i jak się kto wychyli - jak kiedyś zrobił pobożny socjalista WCz. pan poseł Marek Jurek - to takiego wywalą z partii. Dyscyplina ... przeciw życiu, żeby znowu nie było zaskoczenia Szanownego Pana i innych osób. Żadnych dalej idących szlabanów przeciw antynarodowej zbrodni mordowania niewinnych małych Polaków ten polityk nie zrobi. Bo jest w tym względzie klasycznym centrowcem.
I odpływu najzdolniejszych Polaków za chlebem też nie powstrzyma.
PRZYKRO MI TAK PISAĆ. Ale należy oprzytomnieć wreszcie.
Ja osobiście wierzę w uczciwość WCz. szanownego pana Jarosława i sądzę, że nieco ukróci obecne złodziejstwo rządzących. Ale nieco a nie zupełnie, no bo czymś musi swoich opłacić. A czym, jak nie kolejnym socjalistycznym oskubaniem narodu ??
No i nadarzającej się możliwości współpracy ze służbami też nie poniecha, choć już raz wszyscy wyszliśmy na tym jak Zabłocki na mydle. Pamiętamy tę współpracę, mieliśmy telenowele ze śledzenia JE szanownego pana ministra a nawet jednego wiceministra, czyż nie ? Zatem sytuacja się będzie powtarzać, bo to jest polityk centrowy z krwi i kości a nie radykalny.
Szanowny Pan wierzy w zabobony.
Problem polega na tym, że w parlamencie od 20 lat mamy prawie wyłącznie przedstawicieli lewicy czy to pobożnej czy jak teraz głównie bezbożnej.
Ale zawszeć wyłącznie lewicy.
Czyli osób zgadzających się biernie lub czynnie na powszechne zapanowanie marksizmu kulturowego.
Czas oprzytomnieć.
Polsce potrzebna jest prawdziwa kontrrewolucja ANTYSOCJALISTYCZNA a nie pozory.
Chce Pan Szanowny polityków radykalnych ??
POLSCE POTRZEBNI SA POLITYCY RADYKALNI !
Są i tacy !
Np. występujący tu często szanowny pan Marian Kowalski z ONR-u.
Albo młodzi z Kongresu Nowej Prawicy.
Albo szanowny pan redaktor autor niniejszego bloga.
Pozdrawiam serdecznie
30-03-2012 [00:20] - Złotnick (niezweryfikowany) | Link: warto przeczytać ten tekst w pełnej wersji
wygląda na to, że nasze dzisiejsze problemy są już historii znane, a pocieszające, że komuś kiedyś udało się z takiego upadku podnieść. Nie bez wysiłku jednak. I nie bez głowy.