Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Ziobro i Kurski w Lublinie
Wysłane przez Paweł Chojecki w 20-02-2012 [11:03]
W niedzielę o 13.00 do Lublina miała zjechać cała śmietanka Solidarnej Polski. Dotarli tylko Zbigniew Ziobro i Jacek Kurski. Przywitało ich ok 500 osób z zgromadzonych w auli Uniwersytetu Przyrodniczego. Najmniej wiarygodnie brzmiała krytyka PiS i "lista różnic" z partią matką. Smuci też brak programu i populizm, jakoby to zwykli ludzie mieli powiedzieć, jaki on ma być. Ludzie wychodzili raczej rozczarowani, szczególnie, że spotkanie zostało fatalnie zorganizowane. Trwało ponad 3 godziny, zapowiadano dużo czasu na pytania, a po pierwszym Ziobro i Kurski wyszli na konferencję prasową (wrócili po ok. pół godzinie do w połowie już opustoszałej sali). Podsumowując - SP ma atuty, ale jeszcze nie wie, w co ma zgrać.
Relacja filmowa:
YouTube:
Komentarze
20-02-2012 [11:51] - ksena (niezweryfikowany) | Link: w ubiegłym tygodniu na pasku TVP Info
przekazano wypowiedź Ziobry i zapewnienie o woli współpracy SP z rządem i PO w ,,dobrych sprawach''.Niestety jak to na pasku wiadomość była lakoniczna,a dla mnie niezrozumiała,Pojęcie dobre sprawy podejmowane i realizowane przez rząd z pozytywnym skutkiem sprowadza się niestety do smutnego stwierdzenia,że takich spraw rząd i PO nie mają na swoim koncie.Nie wiem więc co w takim razie SP chce popierać i w jakim obszarze współpracować,czyżby to raczej oczko w kierunku PO z zakamuflowaną propozycją koalicji ? A może PO dała zlecenie na łączenie prawicy sobie podporządkowanej i Ziobro wyczuł swoją szansę,przecież działacze SP właśnie ten cel sobie postawili ? Atutem SP jest krytyka PiS-u i zaabieganie o przychylność mediów co bylo widoczne w relacji ze spotkania w Lublinie.Niestety wychodząc z sali zlekceważono zwykłych obywateli,a to daje do myślenia.
20-02-2012 [12:15] - Misiek. (niezweryfikowany) | Link: Wstyd Panie Pawle.
Promowanie niebywale szkodliwych rozłamowców a zwłaszcza Kurskiego to bardzo duży zawód jaki Pan sprawił i zwyczajnie wstyd. I to Pan, który tak namawiał do jednoczenia sił niepodległościowych pod kierunkiem Jarosława Kaczyńskiego, czyli jedynego możliwego dzisiaj rozwiązania. Szczerze mowiąc nie chce mi się więcej pisać. Słowo wstyd mówi samo za siebie. Ludzie tacy jak Ziobro i Kurski, którzy łączą w sobie wybujałe ambicje z mocno do nich nie przystającą inteligencją powinni spotkać się z jednoznacznym potępieniem patriotów. To tyle.
20-02-2012 [12:44] - Paweł Chojecki | Link: @Misiek
Zaprezentował Pan klasyczne myślenie totalitarysty. Gdzie Pan się tego uczył? U Adama M.???
Dodatkowo nie odróżnia Pan informowania od promowania. W moim mieście ma miejsce ważne wydarzenie dla środowiska niepodległościowego, uczestniczą w nim przedstawiciele wszystkich środowisk (także radni PiS, członkowie Klubu GP), a Pan chce, bym wzorem szmatławców zwanych mediami udawał, że nic się nie stało? Bym, zamilczał temat, bo mi się nie podoba?
Mam nadzieję, że Pan ochłonie i przeprosi za głupi wpis.
Pozdrawiam
Paweł Chojecki
20-02-2012 [14:20] - ivo Puławy (niezweryfikowany) | Link: Święte słowa
Należy być obiektywnym i brać pod uwagę każdą opcję. Dzięki Panu jestem pewien, że na nich nie zagłosuję. Mam już ogląd ich możliwości. Mieszkam w Puławach i nawet nie wiedziałem, że będą w Lublinie, a tak mam ich na ekranie i już wszystko wiem.
21-02-2012 [01:26] - Paweł Chojecki | Link: @Ivo Puławy
Podobno w sobotę o 17 na KUL (Spokojna 1) ma być JK.
Pozdrawiam
Paweł Chojecki
20-02-2012 [14:02] - magda31 (niezweryfikowany) | Link: Faktycznie głupi wpis Miśku
O jakiej promocji jest mowa w tekście Pana Pawła?Wskaż jedno zdanie.
Następnym razem czytaj ze zrozumieniem albo głupio nie komentuj.
20-02-2012 [14:11] - hak89 (niezweryfikowany) | Link: do misiek
zgadzam się z Panem w 100%
20-02-2012 [12:42] - jeremi (niezweryfikowany) | Link: Nie lubię się wyrażać, ale słuchać się nie chce jak ten Ziobro
na okrągło pieprzy jakieś ogólniki. W tej konkurencji i tak nie przebije zgrai Donalda więc widać z tego, że SP nie ma do zaoferowania nic poza rozbiciem prawicy. Przedstawianie tego jako rzekomego sukcesu, bo w ten sposób powstaje "zdolność koalicyjna" bez której jakoby nie można wygrać wyborów, to już zupełny absurd. Kolejny polityk, który wyborców ma za stado bezmyślnych debili, które można kupić mieszanką pochlebstwa, obietnic i objawianiem im wyższej prawdy dla wtajemniczonych. A ja nie przestanę uważać, że jedność jest lepsza od "zdolności koalicyjnej" i kropka.
20-02-2012 [12:47] - Paweł Chojecki | Link: @Jeremi
Odniosłem wrażenie, że Ziobro nie czuje się dobrze w roli lidera. Gdy był "pierwszym po Kaczyńskim", wypadał bardzo korzystnie. Samodzielnie wygląda jak element odkręcony od większej całości...
Pozdrawiam
Paweł Chojecki
20-02-2012 [13:03] - jeremi (niezweryfikowany) | Link: Słusznie,
poza tym patrząc na ten duet doprawdy trudno dociec czy liderem jest Ziobro, Kurski, czy obaj tworzą razem dwuosobowego lidera, bo żaden jakośnie wybija się wyraźnie ponad drugiego. O braku programu nie wspominając; wręcz ciśnie się nieodparte wrażenie, że osiągnęli swój cel czyli są szefami na swoim. By przekonać wyborców to o wiele za mało..
20-02-2012 [17:50] - HAK (niezweryfikowany) | Link: "Maczo" w krótkich porciętach !
Ziobro to mały chłoptyś,który chce być "maczo".On sam nie wie jeszcze dokładnie o co mu chodzi .Jest popychany przez Kurskiego ,który też ma wielkie zakusy przywódcze.Obrzydliwoscią jest to,że w każdym swoim wystąpieniu publicznym pomstują na byłego swego przywódcę pana Jarosława Kaczyńskiego.Nie tędy droga panowie.Jeszcze ,jeszcze bardzo długo Wam do tego,by zasłużyć sobie na poparcie elektoratu PIS-u.Pan Kaczyński to prawdziwy MĄŻ STANU z wielką charyzmą,a Wam panowie- chłopaczki jeszcze bardzo dużo ,bardzo dużo brakuje!!! Elektorat PIS-u wstydzi się za Was i będzie zawsze nazywał Was ZDRAJCAMI !!!
20-02-2012 [12:52] - Stanisław (niezweryfikowany) | Link: Budujmy Polskę Wartości
Bez obalenia wszechobecnego kłamstwa w życiu publicznym, nie mamy szans na odbudowę prawdziwego systemu wartości jako bazy dla odbudowy Polski.
Problem Solidarnej Polski polega na tym, że ich schizmy nie da się usprawiedliwić dobrem Polski. Dla dobra Polski mogli pozostać w PiS-ie.Gołym okiem widać, że ich celem zasadniczym było wypromowanie swoich karier politycznych na ciele PiS-u i kosztem PiS-u.Tak więc grzechem pierworodnym SP jest kłamstwo założycielskie.
Wracając do budowania prawdziwego systemu wartości. Czy do podstawowych wartości ważnych w życiu społecznym i rodzinnym, nie należy lojalność ?
Czy to było przyzwoite rozbijać PiS w sytuacji gdy nie skończyła się żałoba po św. pamięci prezydencie i pozostałych zamordowanych pod Smoleńskiem ?
Przecież cały czas walczymy o prawdę o Smoleńsku !
Nie odmawiam im prawa do własnej drogi politycznej, ale trzeba umieć wybrać właściwy moment na rozstanie i nie wbijać noża w plecy.
Daj im Boże żeby pozyskali niezadowolonych platformersów, bo na twardą prawicę nie mają co liczyć. Może na farbowanych prawicowców, a tych jest niewielu.
Będą się miotać i kluczyć żeby nie popełnić błędów PJN, ale bez demonstracji wyraźnej niechęci do PiS-u nie mają szans na miłość TVN.Z drugiej strony jak zaczną zionąć jadem do PiS-u to definitywnie stracą prawą stronę.
Złapał kozak atarzyna, a tatarzyn za łeb trzyma.
20-02-2012 [17:30] - chicago (niezweryfikowany) | Link: Schizma - tego okreslenia brakowalo
lefebrdysci- tylko tacy dzis sie wydaja osamotnieni.ruska maksyma mowi. "my lubimy donosy,no donosielszczykow niet.Zycze by p, zbysiu zajal sie tatusiostwem. bo nawt jako na sasiada nie mozna by liczyc
21-02-2012 [01:23] - Paweł Chojecki | Link: @Stanisław
Na przejęcie części elektoratu Po maja marne szanse. Ziobro personalnie zaatakował prof. Gilowską za liberalizm gospodarczy. Trudno o większy błąd!
Pozdrawiam
Paweł Chojecki
20-02-2012 [14:43] - Siwy (niezweryfikowany) | Link: Każdy sobie rzepkę skrobie
Najpierw rozłam i podział z tego podziału wykluła się kolejna partyjka,a
z tej partyjki jakaś frakcja i tak zamiast mocnej partii opozycyjnej mamy partyjki które dbają tylko o siebie i swoje wizerunki.Wedle zasady każdy sobie rzepkę skrobie,a co osłabia i uniemożliwia realne przejęcie władzy podczas wyborów.
20-02-2012 [16:37] - ~łatos11 (niezweryfikowany) | Link: Ziobro i Kurski w Lublinie.....
Zapoznałem się z materiałem filmowym konwencji lubelskiej SP i ogólnie
rzecz biorąc przyjąłem ją pozytywnie. Moja refleksja o sytuacji na linii
PIS-SP jest adekwatna z sytuacją, kiedy zdolny i ambitny "Czeladnik"
zaczyna dochodzić do przekonania, że dorasta do poziomu "Mistrza"i postanawia rozpocząć swoją samodzielną, profesjonalną działalność.
W roli "mistrza" jest tu prezes Jarosław Kaczyński, a "czeladnika" Zbigniew Ziobro /J.Kurski?/. Taką sytuację znam z autopsji, gdyż mój
śp. Ojciec, był uznanym Mistrzem stolarskim, który uczył tego pięknego
zawodu młodych adeptów. Pamiętam sytuacje, kiedy odejście zdolnego
"czeladnika" było dla Ojca dość ciężkie, ale na samodzielną działalność
dostawał od niego mistrzowskie błogosławieństwo!?. Jak wiemy wszyscy, podobnego "błogosławieństwa" od Jarosława Kaczyńskiego, Zbigniew Ziobro nie dostał, czemu trudno się dziwić, bo jednak polityka to nie
zawód stolarza/?/. Mam jednak nadzieję, że między PIS-em a SP nie dojdzie do większych różnic, kiedy te dwa prawicowe stronnictwa zachowają w swoich
programach szacunek dla imponderabilii naszych przodków: "Bóg, Honor, Ojczyzna" i one będą dla nich drogowskazem działań, ku odzyskaniu Ojczyzny dla Polaków!?. Sympatie moje i moich bliskich pozostaną wtedy przy nich na zawsze!.
21-02-2012 [01:20] - Paweł Chojecki | Link: @Łatos11
Piękne porównanie! Jk powinien takich czeladników mieć co najmniej kilku i obsadzić nimi różne frakcje wielonurtowego PiS. Rzeczywistość jednak niemiłosiernie skrzeczy...
Pozdrawiam
Paweł Chojecki
20-02-2012 [17:32] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Ziobro i Kurski w Lublinie
Na zdjęciu mają miny jak by im pociąg odjechał.....Pewno się przeliczyli co do sukcesu ,a praca jest ciężka .
20-02-2012 [20:36] - Niemiec (niezweryfikowany) | Link: Witam Panie Pawle
Maja atuty? Jakie!? Prosze nie zartowac!Ci panstwo nie maja ZADNYCH atutow bo od tego najwaznieszego czyli wiarygodonosci oddaleni sa o lata swietlne!Ktos kto klamie,manipuluje i kradnie glosy wyborcow,planuje to na dlugo przed wyborami,ktos kto tak jak pan posel Kownacki chwali sie,ze "obiecal Zbyszkowi,ze co by sie nie dzialo to pojdzie z nim bo wsparl jego kampanie" (wypowiedz dla TV TRwam),czyli ma w nosie wyborcow PiS-u ktorzy oddali na niego glos jako kandydata tej partii,nie zasluguje na nic wiecej jak pogarde!A jak czuja sie wyborcy pana sp.Przemyslawa Gosiewskiego widzac wijaca sie (pewnie sumienie ja gryzie) pania Kempe,ktora swoim zachowaniem bezczesci pamiec o nim,ktora depcze dorobek jego zycia,ktore poswiecil PiS-owi (wczesniej PC) i jednoczeniu prawicy!!!Kazdy komu choc troche zalezy na przyszlosci Polski powienien przynajmniej zachowac wobec tego towarzystwa daleko posuniety dystans,chlodna obojetnosc!Moze wtedy niektorzy z nich zrozumieja ,ze jedyna droga do odnowy Polski jest (czy to sie komus podoba czy nie,bo za tym przemawia realizm polityczny) jest wspieranie jedynej propolskiej i pronarodowej (bez podtekstu nacjonalistycznego) partii jaka jest PiS!
Jest to jedyna partia prawicowa w POlsce,o ktore mozna powiedziec,ze spelnia warunki,ktore stawia sie profesjonalnym partiom na Zachodzie!A to,ze nie jest (jakoby)dla wielu Polakow wymarzona partia i czasami popelnia bledy!? Jeszcze sie taki nie narodzil coby wszystkim dogodzil i to uzarowno na Zachodzie jak i (umownie) Wschodzie! Chcemy wolnej niepodleglej Polski musimy wspierac PiS,a nie tracic czas dla takich durni jak Ziobro i spolka! Wspierac PiS to takze brac aktywny udzial w jego przeksztalcaniu,w procesie ktory (mam taka nadzieje) doprowadzi wczesniej czy pozniej do przemiany PiS-u w partie skupiejaca w sobie szeroki nurt patriotyczny,ale zeby do tego doszlo Prezes musi czuc poparcie tych nurtow,dzieki ktoremu bedzie mogl zlamac wewnatrzpartyjna (bo i taka istnieje chociazby w przypadku przyjmoweania nowych czlonkow) opozycje.Pozdrawiam Pana serdecznie.
21-02-2012 [01:17] - Paweł Chojecki | Link: @Niemiec
Cieszę się, że znowu mnie Pan odwiedził! Dawno nie czytałem Pańskich wartościowych uwag.
Zgadzam się co do "szerokiego nurtu patriotycznego". Niestety nie widzę, co PiS zrobiło w tym kierunku. Widzę za to działania odwrotne...
Pozdrawiam
Paweł Chojecki
21-02-2012 [09:37] - Niemiec (niezweryfikowany) | Link: Wlasnie....
Wlasnie dlatego pisze,ze trzeba PiS do tego zmusic!Podzialy sa najgorsza z mozliwych drog!Gdyby wspomniani przez Pana panowie mieli troche oleju w glowie,gdyby rozumieli czym jest profesjonalna polityka,to po wprowadzeniu do klubu i wladz PiS-u tylu przychylnych sobie ludzi (nie pisze swiadomie politykow bo niestety takimi sie nie okazali),staraliby sie cierpliwie budowac swoje zaplecze,a otwarcie PiS-u na nastepne srodowiska tylko by im w tym pomoglo.Ale do tego potrzebna jest odpowiedzi8alnosc i odporonosc na zludny blichtr brukselskich salonow.Nie wszystko zloto co sie siwcie i towarzystwo uleglo tej brukselskiej,bolszewickiej zarazie.Mozemy im pomoc,zeby otrzezwieli,ale do tego potrzebna jest ich kleska!Nie moze byc inaczej jak pokazal przyklad pana Ujazdowskiego i jego kolegow,za co nalezy im sie respekt z naszej strony.A tak mamy niepotrzebne zawirowania wokol PiS-u,nowe i silniejsze argumenty tych ktorzy popieraja dotychczasowa polityke wewnatrzpartyjna ("prosze bardzo nastepni zdrajcy,ktorym zaufalismy i ktorzy nie przeszli weryfikacji wewnatrzpartyjnej").Ale jestem pomimo wszystko optymista.Nie jest zle co pokazuja ostatnie obywatelskie demonstracje.medialny szol i PR dzialaja tylko do pewnego czasu.Pozdrawiam Pana.
21-02-2012 [23:30] - Misiek (niezweryfikowany) | Link: CHARY zma w\g NIEMCA
niezły zbiór felietonów ale juz nudą wieje życie toczy się dalej,POLSKI coraz mniej naród niegdyś dumny dziadzieje żyd prusak i kacap sie pasie na naszej krzywdzie a prezes mówi w Nowym Sączu ''TRAKTAT LIZBOŃSKI ALBO ŚMIERĆ''rewelacja miesiąca panie niemiec
22-02-2012 [10:04] - Niemiec (niezweryfikowany) | Link: "Polski coraz mniej..."
A od kogo to zalezy!? Czyzby nie od samych Polakow!?Dlatego "zydom,prusakom i kacapom" dalbym spokoj,a bardziej skoncentrowalbym sie nad maksymalnym wykorzystaniem energii tych z Polakow,ktorym sie jeszczez chce i ktorzy rozumieja otaczajacy nas swiat.A o zawolaniu " Traktat Lizbonski albo smierc" jakos nie slyszalem (cytujac to doslownie) i chyba jest to jednak nadinterpretacja lub brak zrozumienia tego co dzieje sie w Europie.Bo zaczyna wygladac na to ,ze nawet tzw.Lizbone mozna wrzucic juz do kosza!Wyglada na to,ze w Europie nuic juz dzisiaj nie obowiazuje!Dlatego tak wazne jest,zebysmy (pomimo roznic) trzymali sie jedynego osrodka politycznego jaki ma szanse zadbac o interesy Narodu i Polski!I drogi Misku jest to rada ,jest to koniecznosc,ktora widze zyjac za dala od Polski ( daje mi to mozliwosc byc moze szerszego spojrzenia na cala sytuacje),ale nie bedac obojetny na to co sie w niej dzieje.
20-02-2012 [20:36] - Joanna Cieszkowska (niezweryfikowany) | Link: Gnojki
Szkoda slow na te za preproszeniem glupie gnojki. Bo niestety ci panowie tak cholubieni i rozpuszczani okazali sie gnojkami, i takimi juz pozostana. Ucza zdrady w najtrudniejszym moemncie i jak mozna sie dopuscic zdrady w "imie" tego kto ich finansuje. Na tym wlasnie koncze na ten temat.
20-02-2012 [21:49] - ziobrysta (niezweryfikowany) | Link: lubiłem poczytać
Pani wpisy.Pastora zresztą też.Pozdrówcie posła z WROCŁAWIA,tak charyzmatycznego jak KUCHCIŃSKI Poręba i paru innych..ach przypomniałem sobie jego nazwiskop-Lipiński i przestańcie wyrażać sie jak PO.
DARZ BÓR
20-02-2012 [22:05] - Niemiec (niezweryfikowany) | Link: Polityka....
Polityka drogi Panie z "charyzma" nie wiele wspolnego! Profesjonalna polityka to ciezka i mozolna praca,ktora trwa czesto wiele,wiele lat i wymaga wyrzeczen i samozaparcia w dazeniu do celu!Polityk swoja "charyzme" buduje przez cale zycie,a Pana pupile to jak zauwazyla Pani,ktora jest Pan laskaw krytykowac zwyczajne "gnojki",ktore swoja kariere stawiaja wyzej jak dobro wspolne! A,ze wsrod nich jest paru pozytecznych idiotow to juz inna sprawa.Chyba,ze w/g szanownego Pana "chyryzma" to nudne,ciegnace sie w nieskonczonosc konferencje prasowe pana Z. czy notoryczne lamanie przepisow i prawa (!) przez pana K.Jeszcze dlugo,a kto wie moze w ogole (czego im ze szczerego serca zycze) ci panowie i panie nie beda grac w politycznej superlidze .do ktorej dostep maja tylko ludzie pokroju sp.Pana Prezydenta Kaczynskiego i Prezesa PiS-u!!!
20-02-2012 [22:09] - noemi (niezweryfikowany) | Link: poczekam
aż tych dwóch pożre się o przywództwo.Sig
20-02-2012 [23:34] - zet (niezweryfikowany) | Link: Kto rozpracowuje naszych w Brukseli?
Dlaczego mam wrażenie,że lewactwo ,jakie opanowało Brukselę i Berlin,ciężko pracuje nad naszymi europosłami z PIS?Takie głowy powalili.A zaczął ten Migaś.Czy po to wdarł się w łaski PIS,żeby rozwalać go od wewnątrz?Co stanie się z nim jak przestanie być europosłem?
21-02-2012 [01:11] - Paweł Chojecki | Link: @Zet
A może jest prostsze wytłumaczenie - pieniądze? W europarlamencie posłowie zarabiają pięć razy tyle, co w Sejmie. Może przez to (i kilka innych czynników naturalnych) stają się bardziej pewni siebie?
Pozdrawiam
Paweł Chojecki
21-02-2012 [03:47] - Gość (niezweryfikowany) | Link: zdrajcy
Ci Panowie maja obecnie chorobe -zdradzili i oslabili PIS
i mysla ze tez cos zdzialaja . Nie zycze im gdyz w wspojnosci sila
a nie rozbijanie i pokazywanie swojego JA.
Dla mnie nie sa to osoby ktore by mnie zafascynowaly -po prostu
propaganda
21-02-2012 [06:27] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Kurskiemu nigdy nie ufalam
Kurskiemu nigdy nie ufalam ,nawet wtedy gdy byl w PIS i krytykowal PO.Wystarczy przypomniec jak gosowal Jacek w rzadzie J.kaczynskiego tak jak PO co mu wygarnal Giertych.Ziobro nie idz za Kurskim on Cie w POle wyprowadzi.