Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Obejrzałem film „KLER” Ojcze Dyrektorze!

Krzysztof Pasierbiewicz, 02.12.2018


Portal Salon24 News w notce pt. „Politycy na urodzinach Radia Maryja. Protest w Toruniu. O. Rydzyk ma pretensje o „Kler” - https://www.salon24.pl/n… informuje:

„W sobotę w Arenie Toruń uroczyście świętowano 27. rocznicę powstania Radia Maryja. O. Tadeusz Rydzyk ma pretensje do PISF, że dał pieniądze film "Kler", a nie dofinansował toruńskiej produkcji o bracie Albercie. Pod pomnikiem Kopernika protestowano w obronie świeckości państwa.  Podczas swojego przemówienia o. Tadeusz Rydzyk nawiązał do filmu Wojciecha Smarzowskiego "Kler".  - Kto z was był, ręka do góry, na filmie "Kler"? Przyznajcie się, jak żeście dołożyli pieniądze do tamtej kasy, żeby dalej szkodzili. Katolicy trzymają z katolikami, Polacy trzymają z Polakami, i to będzie normalne - powiedział. Kiedy nikt się nie zgłosił, szef katolickiej rozgłośni powiedział: - Katolicy trzymają z katolikami, Polacy trzymają z Polakami, i to będzie normalne. I macie tu księży, pokażcie, to który z nas jest taki, jak na tym filmie "Kler" - mówił Rydzyk. Redemptorysta podkreślił, że "filmu nie oglądał, tylko czytał o nim w internecie…"

A teraz do rzeczy.

Ponieważ nikt z polityków obecnych na tych urodzinach nie odważył się podnieść ręki, czego nie będę komentował, bo się wstydzę, pozwolę sobie zwrócić się, do Ojca Dyrektora, jako katolik i obywatel Rzeczpospolitej, do czego chyba wciąż mam prawo.

Wielebny Ojcze Dyrektorze!

Jestem ochrzczonym i bierzmowanym członkiem wspólnoty parafialnej św. Szczepana w Krakowie i chciałbym Ojca poinformować, że byłem na filmie „Kler”.

Chciałem także Ojca zapewnić, iż mimo tego, że obejrzałem ten film, - nadal czuję się Polakiem i katolikiem, a także  „trzymam z katolikami i Polakami”. A jeśli Ojciec uważa, że obejrzenie przeze mnie tego filmu było  czymś "nienormalnym" odbieram to, jako mającą znamiona moralno etycznej "presji" osobistą obrazę oraz próbę nieuprawnionego „wyklęcia” mnie z polskiej społeczności katolickiej.

Przy okazji, korzystając z uprzejmości mediów społecznościowych zwracam się do obecnego prymasa Polski Jego Eminencji abpa Wojciecha Polaka z uprzejmą prośbą o zajęcie stanowiska w rzeczonej sprawie szczególnie, że jestem jednym z wielu polskich katolików, którzy obejrzeli film „Kler” i z tego powodu nie poczuwają się do winy. Powiem więcej, moim zdaniem takie dzielenie Polaków przez Ojca Dyrektora na lepszych od gorszych kłóci się z etosem naszej wiary i nie przystoi dostojnikowi polskiego Kościoła Katolickiego.

Z wyrazami uszanowania,

dr Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum
Lektura pierwszej setki komentarzy dodanych do tej notki na Salonie24 - vide: https://www.salon24.pl/u… to świadectwo, do czego prowadzą dzielące Polaków nauki Ojca Dyrektora. Proszę bowiem zauważyć, że ze znakomitej większości komentarzy promieniuje katolicka buta i nienawiść do bliźniego. Źle to wróży na przyszłość.

Poziom komentarzy dodanych do niniejszej notki na Naszych Blogach jest tak żenujący, iż myślę, że wybaczycie mi Państwo, iż nie udzielę na nie odpowiedzi.

Lektura uzupełniająca: K. Pasierbiewicz (2016), "Rządzenie państwem to nie harcerstwo, ani kółko różańcowe" - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 19226
Novalia47

Novalia47

03.12.2018 01:09

Wszystko to pięknie,ładnie i zaraz poleje się na Pana Krzysztofka szambo "komentarzy",a ja tylko mam wątpliwości czy Prymas Polski jest przełożonym redemptorysty oligarchy toruńskiego Rydzyka, czy raczej prowincjał albo generał zakonu redemptorystów. Ale czy tak czy tak, to ów oligarcha będzie mieć głęboko w nosie jakiekolwiek napomnienia swoich przełożonych, gdyby nawet takowe nastąpić miały - czyż nie?
Jaworowski

Jaworowski

03.12.2018 08:47

@ Nowalijki  czerwonej Amazonki
Widzę, że córcia na posterunku, jako ta tarcza(oczywiście w  kolorze czerwieni) odpierająca ciosy spadające na seniora rodu. Grunt to rodzinka i nie ważne, jaka by ona nie była, ważna jest jedność lewactwa w obronie już zagrabionych zdobyczy i rychłego odzyskania miejsca przy korycie. Co do filmidła "Kler" to przypomnę z małymi modyfikacjami to, co już pisałem wcześniej.
A kiedy będzie film o pedofilii, pijaństwie i łapówkarstwie wśród kasty mafijnej prawniczo-sądowniczej, czy choćby wśród wykładowców akademickich? Czy ci w białych kitlach też doczekają się swojej kolejki? Lekarze łapówkarze to chyba niezbyt wdzięczny temat dla Smarzowskiego, a nóż zachoruje i lekarz odeśle go do konowała w odwecie. Czy religia półksiężyca też zainspiruje naszego „bohatyra” jak KK. Tam 10 letnie dziewczynki sprzedawane są starcom i Smarzowski o tym nawet nie beknął w swoim propagandowym, antyreligijnym, przerysowanym do granic absurdu, lewackim gniocie. Najpodlejszą formą manipulacji i to w stylu bolszewicko- faszystowskim jest uogólnianie i przenoszenie cech dewiacyjnych jednostek na całą grupę zawodową. Idą wybory samorządowe i ten gniot idealnie wpisuje się w kampanię wyborczą. To jest podgrzewanie niezdecydowanego elektoratu. Najłatwiej jest atakować religię, która nie posiada fanatycznych wyznawców, którzy mogliby w sposób bezpardonowy wypruć flaki autorowi. Niech gość, choć jednym słowem skrytykuje islam a jego flaki już by zalegały trotuar. 
Sfrustrowane lewactwo komusze niszczy kulturę chrześcijańską i jej symbole. Efekt prania mózgownictw przez TVN, Wyborczą i pozostałe tuby propagandowe będące w posiadaniu potomków III Rzeszy niemieckiej robi swoje. Z drugiej strony, jeśli KK nie dokona naprawdę głębokich reform ta frustracja sterowana przez sorosowe lewactwo rozsadzi go już w niedługim czasie. Chciwość, buta kleru i nieokiełznana chęć współrządzenia jest zbyt widoczna. KK powinien wrócić do swoich korzeni. Niezrozumienie czasów współczesnych i trendów przemian społecznych przez KK jest dla mnie niezrozumiała. Oni się zbyt wolno uczą i nie da się obronić archaicznych metod tłumienia oporu wiernych żądających zmian w funkcjonowaniu tej swoistej kasty. Z trzeciej strony, KK jest przedmurzem przed zalewem islamu. Tak było dawniej, i tak jest obecnie. Gdy powstanie nisza, jak na zgniłym zachodzie, wleją się mahometanie, co już ma miejsce na zachodzie. Próg 10% został przekroczony. To próg bardzo niebezpieczny. Ich żądania będą coraz śmielsze. Trzeba być straceńcem by zakładać sobie pętlę na szyję dobrowolnie, jak to zrobiły społeczeństwa zachodnie.
wal-hal

wally

03.12.2018 14:52

Dodane przez Jaworowski w odpowiedzi na @ Nowalijki  czerwonej

Swietnie pan skomentowal.Popieram w 100%. Kiedys szanowalem Pasierbiewicza,glosowalem tez na Walese.Mysle,ze im  blizej kolejnych wyborow,bedziemy mieli znaczenie wiecej takich typow,ktorzy pokazuja,kim sa w rzeczywistosci.PIS robi bledy,TVP przegina w trábieniu o sukcesach rzadu...ale wszystkim siejacym panike i krytykujacym,radzę  przypomniec sobie Kraske,Lewicka,Kulczyckiego,Czyza,Tadle,Lisa.Dziekuje za uwage.Aha,chyba "nauczyciel akademicki"( sic) ,odetchnal z ulga,ze maja dalej Majchrowskiego
Novalia47

Novalia47

03.12.2018 17:25

Dodane przez Jaworowski w odpowiedzi na @ Nowalijki  czerwonej

Nawet gdyby mi się chciało ten bełkocik przeczytać do końca, to i tak stwierdziłabym, że Jaworowski zawsze jak już coś powie, to jak gołąb na parapet.
Jaworowski

Jaworowski

03.12.2018 08:52

Tamte kraje są już stracone, gdyż Mahometnie będą wygrywać lokalne wybory tam, przejmując coraz więcej władzy i to w demokratycznych wyborach. Za 50 lat będzie już Zachodni Kalifat Europejski z małymi strefami białych na wschodzie jak Polska. . Kiedyś próbowali podbić całą Europę siłą militarną i to po części tylko im wyszło. Obecnie, strategia jest już odmienna. Nie stosuje się harmat z prochem tylko bomby demograficzne, które w dłuższej perspektywie jednak są jeszcze bardziej skuteczne, gdyż cel się i tak osiągnie nie niszcząc infrastruktury zbudowanej przez białasów. Banda lemingozy na czele z królem Jewropy Tuskiem ma ten cel ułatwić w imię jakiegoś chorego instynktu samobójczego. Jest to typowa psychopatia samobójcza i takich zboków należy eliminować z życia politycznego.
Panie Krzysiu, ja byłem ochrzczony i bierzmowany, ale jestem ateistą i nie mam interesu bronić KK. Nachalne, wulgarne i typowo propagandowe wyolbrzymianie patologii w jednej grupie zawodowej, pomijając problem w innych grupach, jest czystą propagandą polityczną mającą zdyskredytować wybraną starannie ofiarę. W tym wypadku punktem docelowym ataku był PIS oczywiście.
Krzysio >>>a także  „trzymam z katolikami i Polakami”<<<
A to już napisał Pan ironicznie bez uściślenia. Trzymam z kościołem łagiewnickim i Polakami zaprzańcami: przechrztami żydowskimi, folksdojczami i knechtami najętymi przez germańską blond Venus.
Proszę być precyzyjniejszym następnym razem, bo to również manipulacja.Proszę się nie łudzić, każdą manipulację waści wychwycimy i wypunktujemy. поздравления
mjk1

mjk1

03.12.2018 12:51

Dodane przez Jaworowski w odpowiedzi na Tamte kraje są już stracone,

Napisał Pan: „Nachalne, wulgarne i typowo propagandowe wyolbrzymianie patologii w jednej grupie zawodowej, pomijając problem w innych grupach, jest czystą propagandą polityczną mającą zdyskredytować wybraną starannie ofiarę.”  Ponieważ jest to: „Efekt prania mózgownic przez TVN, Wyborczą i pozostałe tuby propagandowe będące w posiadaniu potomków III Rzeszy niemieckiej”. Proszę się nie gniewać, ale Panu też wyprano mózgownicę, tylko z drugiej strony. Przedstawię więc Panu „trzecią stronę tego samego medalu”, czyli jak ja odebrałem Kler.  Osobiście, poszedłem na film, aby ocenić jak Smarzowski dokopał Kościołowi i czy słusznie, albo niesłusznie. I… szalenie się „rozczarowałem”, bo nie jest to absolutnie film antykościelny! Przesadą oczywiście byłoby stwierdzenie, że jest to film religijny. Na pewno jednak jest to film propagujący uniwersalne wartości chrześcijańskie i  słuszność nauczania kościoła. A jest w nim to wszystko bez jednego wyjątku.  Już w pierwszej scenie jest pokazana, dana przez Boga, wolna wola i grzech, który wybiera już sam człowiek. Dalej jest pokazane łamanie wszystkich dziesięciu przykazań ze szczególnym naciskiem na te od piątego w górę. Dalej mamy rachunek sumienia, postanowienie poprawy, żal za grzechy, pokutę i wreszcie zadośćuczynienie. Wszystko w wątku Wiąckiewicza. Mamy też potężną krytykę nas samych a dokładnie społeczeństwa i to nie tylko naszego. Reżyser pokazał jak łatwo potrafimy zniszczyć człowiekowi życie na podstawie fałszywych pomówień i insynuacji (Jakubik). Fantastycznie jest pokazana deprawacja władzy, zarówno centralnej jak i tej na niższym szczeblu. Gajosa mógłby zastąpić każdy z polityków, czarodzieja z Żoliborza nie wyłączając. Władze lokalne reprezentuje zakonnica egzekwująca z cała bezwzględnością, kompletnie bezsensowne zarządzenia (kara za zmoczenie łóżka). Szeregowego urzędasa reprezentuje bezwzględny  wykonawca kary, który dokłada jeszcze coś od siebie z własnej woli i dla własnej „przyjemności”. Jest krytyka księży i to tych szeregowych i zdawałoby się uczciwych. Wiedzieli przecież o upodobaniach i niecnych praktykach proboszcza i nie zrobili nic, kompletnie nic. Jest potężna krytyka środowiska dziennikarskiego i to całego bez wyjątku od Michnika do Sakiewicza; Kurskiego, Waltera i Solorza nie wyłączając. Przecież Jakubik wysłał informację do wszystkich dziennikarzy a nie tylko do tej, która miała alternatywę – wyleczyć dziecko, czy ujawnić przekręty władzy. I wreszcie najważniejsze przesłanie filmu: TOTALNA GŁUPOTA NAS SAMYCH. Tak nas samych! Scena z samospaleniem księdza nie jest wyrazem bezsilności. Jest wyrazem głupoty, bo to my nie wiemy, że wszystko tylko od nas zależy. Te kilka pionków u szczytu władzy moglibyśmy zdmuchnąć dosłownie jak świeczkę. Niestety nie potrafimy, dokładnie tak samo jak tłum pokazany w filmie, nie potrafił, ani ugasić Jakubika, ani pogonić Gajosa. Pozdrawiam.
Novalia47

Novalia47

03.12.2018 17:35

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Napisał Pan: „Nachalne,

mjk1
walisz grochem o ścianę głupiej,zawziętej,tumanowatej pełnej nienawiści "ideologii". wg. której słowo objawione na Nowogrodzkiej przy pełnej akceptacji wiernego sojusznika z Miodowej nie pozwala przebić się rozsądkowi i samodzielnemu myśleniu "ciemnego ludu, który wszystko kupi". Skoro powiedziane jest,że "Kler" jest anty kościelny i anty religijny to tak jest i koniec dyskusji, no!
mjk1

mjk1

03.12.2018 20:41

Dodane przez Novalia47 w odpowiedzi na mjk1

Dziewczyno, ja tym grochem o ścianę waliłem już w liceum a edukację w nim, tym liceum, zacząłem w czasie, jak pewien mały, łysy facet wyrzucał Izraelitów z raju utraconego. Nie przejmuj się jednak, nie zniechęca mnie to, choć trochę martwi, że czasami sprawia mi to tzw. „dziką satysfakcję”. Nie samo walenie grochem, tylko ironia z tej tępej, całkowicie odpornej na wszystko a szczególnie na wiedzę, kompletnie niereformowalnej ściany.
angela

angela

04.12.2018 05:17

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Dziewczyno, ja tym grochem o

Na szczęście wasz groszek,  sciany solidnej i zbudowanej na fundamencie wiary, nie rozbije. 
POpiskujecie tylko, bo wierzycie w wydmuszke Marksa i Engelsa, a potem wszystkie ich twory, ignorantow i  morderców, wyznawców tej szatanskiej ideologii.
Każdy wierzy w to, co sam reprezentuje, i jego wola się skłania.
mjk1

mjk1

04.12.2018 14:13

Dodane przez angela w odpowiedzi na Na szczęście wasz groszek,

Kochana Anielko. Napisałaś dokładnie tak: „Na szczęście wasz groszek,  ściany solidnej i zbudowanej na fundamencie wiary, nie rozbije”. Nie wiem jak Ci to wyszło, ale napisałaś fantastyczne zdanie, świadczące o naszej głupocie, prymitywizmie i zacofaniu. Zanim się obrazisz, pozwolisz, że wytłumaczę. Tobie wytłumaczę, bo ja nie mam się z czego tłumaczyć. W świetle dzisiejszej nauki istnienie Boga nie jest już kwestią wiary a wiedzy. My natomiast w dalszym ciągu opieramy się na prymitywnych wierzeniach rodem ze średniowiecza. Dlatego jesteśmy ludem prymitywnym a lud prymitywny potrafi zbudować tyko takie państwo jakim sam jest. Gdybyśmy opierali tylko istnienie Boga  na wierze, nie byłoby jeszcze tak źle. My niestety zamiast na wiedzy, wszystko opieramy na wierze.  Jedni wierzą w PiS, inni w PO, jeszcze inni w Kukiza i tak to trwa. Teraz część prawdopodobnie uwierzy w Ruch Narodowy i znowu się rozczaruje.  Ty wierzysz np. w to, że idee Marksa i Engelsa to szatańska ideologia, bo całe życie wmawiano Ci, że na wschód od żelaznej kurtyny, były realizowane idee tych dwóch myślicieli. Tymczasem  tzw. realny socjalizm miał tyle wspólnego z socjalizmem, co kino „Łuna” z lotem na księżyc. Proponuję wiec zamiast wiary, wiedzę. Przeczytaj choćby „Kapitał” Marksa i sama oceń co w nim nieprawdziwego i złego. Jeżeli to za trudne i za długie, zapoznaj się z manifestem Gramsciego na którego ideach zbudowano UE. Sama jednak przeczytaj i oceń a nie opieraj się na interpretacjach innych. W tym momencie zapewne pomyślisz, że jestem zatwardziałym komuchem. Nic bardziej błędnego. Jestem owszem zwolennikiem socjalizmu, ale w wydaniu Friedmana, tak tego Friedmana, Miltona Friedmana. Uncle Miltie nic wielkiego nie wymyślił. Wyeliminował tylko wady socjalizmu i decyzje powierzył, zamiast urzędnikowi, konsumentowi. Żeby to jednak zrozumieć, znowu potrzeba wiedzy a nie wiary. Niestety dzisiejsi tzw. wolnorynkowy zamiast na wiedzy opierają się znowu  na wierze. Zamiast samemu przestudiować Friedmana, wierzą w interpretacje jakie podaje im ich guru w muszce. Koleś tytułujący się Jego Królewską  Mością a przez złośliwców nazywany „krulem” , tak fantastycznie sprał im mózgi, że nie są zdolni, nie tylko do krytycznego myślenia, ale do myślenia w ogóle.
Tak więc Kochana Anielko, po proponowanej lekturze, jak już się czegoś naumiesz, chętnie podyskutuje a niezrozumiałe dla Ciebie kwestie wyjaśnię. Dopiero jednak po lekturze, bo niestety nie da się przed.
paparazzi

paparazzi

04.12.2018 15:37

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Kochana Anielko. Napisałaś

Friedman nie ma związku z komunizmem. Jego słynna fraza użyta w książce TANSTAAFL "Nie ma czegoś takiego, jak darmowy lunch" bo ktoś za to musi zapłacić, zresztą użyta już wcześniej przez Heinlein. To komunizm i socjalizm wmawia ludziom ze za darmo. Świadomość ludzka jest ułomna.
mjk1

mjk1

04.12.2018 16:27

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Friedman nie ma związku z

@Paparazzi. Oczywiście, że Friedman powiedział, że: „Nie ma czegoś takiego, jak darmowy lunch" ale Friedman wyjaśnił dokładnie, jak ten problem rozwiązać. Poinformuj więc „znafco”, co proponował Friedman, żeby głodny zjadł ów mityczny lunch a jednocześnie kucharz (producent tego lunchu) nie tylko nie stracił, ale jeszcze na tym zarobił. Wszyscy wiemy co proponował Keynes, Marks, czy Engels. Mnie jednak interesuje Friedman. Śmiało Paparazzi masz okazję wykazać się wiedzą o Friedmanie.
angela

angela

04.12.2018 19:05

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Kochana Anielko. Napisałaś

Marku,  czy Ty widziałeś Boga? Nie Jego Słowo,  czy dziela,  tylko Boga?
angela

angela

04.12.2018 19:12

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Kochana Anielko. Napisałaś

@ mjk. I do czego doszedles Marku w rezultacie, po przeczytaniu wszystkich tych / madrych/ dziel.
Ciekawi mnie, jaka jest twoja duchowość ?
mjk1

mjk1

04.12.2018 21:07

Dodane przez angela w odpowiedzi na @ mjk. I do czego doszedles

Droga Anielu, przede wszystkim od urodzenia jestem Michał, ale nie mam o to do Ciebie pretensji i postaram się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Nie, nigdy nie widziałem Boga, dokładnie tak samo jak nigdy nie widziałem Ciebie. Jestem jednak pewien, że istniejesz i jest to znowu niestety kwestią wiedzy a nie wiary. Ty przecież też nie widziałaś filmu „Kler” a jesteś pewna, że istnieje i jest to też kwestią Twojej wiedzy a nie wiary.  
Po przeczytaniu tych, jak je nazywasz, mądrych dzieł, wiem co jest w nich napisane i wiem, że nie masz racji pisząc , że jest to zbrodnicza ideologia. Wydaje mi się, że wyjaśniłem to w poprzednim wpisie. Tobie natomiast, zanim nie zapoznasz się z treścią tych dzieł, pozostaje tylko wiara a ta, jak zapewne doskonale wiesz, nie zawsze idzie w parze z wiedzą. Dokładnie tak samo jest z filmem. Dopóki nie zobaczysz, nie będziesz znała jego treści, choć, jak napisałem wcześniej, wcale nie musisz go obejrzeć, aby wiedzieć, że istnieje.
Jeżeli chodzi o duchowość, to muszę Cię rozczarować. Jest to pojęcie tak wieloznaczne, że nie odważę się na nie odpowiedzieć dopóki nie sprecyzujesz.
Pozdrawiam Michał.
angela

angela

04.12.2018 22:49

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Droga Anielu, przede

@Michal.Dobrze wiesz o co mi chodzi, ale myślę że unikasz odpowiedzi.
Inaczej, jaką religię praktykujesz.?
Boga nie widziales, ale wiesz, ze istnieje, musiales komus uwierzyć w przekaz o istnieniu Boga, o ile można tak powiedzieć. 
Czy myśl istnieje? Bog działa przez Syna i Ducha Świętego, Duch Św działa na świecie przez ludzi, którzy się poddają Jego działaniu.
Podobnie Szatan szkodzi  przez ludzi,  słuchających jego podszeptow.
Na pewno dziel materialistow nie przeczytam,  nie mam na to czasu, nie wiem nawet  czy to mnie nteresuje. Czucie i wiara silniej mowi do mnie.
Ja wierze Jezusowi, nauczanie w przypowiesciach jest bardzo mądre,  i wciąż odzywa się w wielu sytuacjach w  życiu.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

04.12.2018 22:02

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Kochana Anielko. Napisałaś

Tow.prelegencie i agitatorze w jednym co to zaiczył liceum -raczej chadzał przez półtora roku i liceum było bezstresowe ale paier byl aby zaliczyc uczelnie przy KC PZPR i tez na luzie i bezstresowo bo potrzebna była nowa enetelegencja na bazie lumpenproletariatu .Po wojnie to szkolono takich na dziełach marksa ,engelsa ,lenina i stalina ale wy juz tylko na marksie i leninie bo dwaj pozostali byli passe.
Wy z tego samego kółka talmudystów jak nazwał ich tow.Wiesław ,tego samego kółka dyskusyjnego co to michnik ,kuroń wiedzą czerpana z wydań dzieł wszelakich obu osobników.
Dyskusja wyglądała między innymi tak -lenin powiedział to i wszyscy szulali czy naprawdę ale inny lenin i owszem ale wczesniej o tym samym marks i tak sie przebijali nawzajem szukając złotego Gralla w szambie.
Kłopot był gdy mucha nasrała stawiając kropke w nieodpowiednim miejscu a to już powodowało zamęt i interpretację na granicy schizmy..
Wy tow, kwestjonujecie wiarę w wiarę w komunizm bo bez wiary i to ślepej tego nie dało się pojąć.
Wy tow.jako ortodosyjny stalinowiec słabej wiary byliście bo jak juz było wolno i nie groziła kula w potylicę przeszliście gładko do innego kościoła i nnej wiary co to głosi ,że niewidzialna reka wplnego rynku robi swoje.
Z tego okresu dziadygo pozostała ci tylko nienawiść do tych co wierza w Boga a ta wiara według twojej wiary to opium dla ludu ,oni pozostali przy swojej wierze a gdzie twoja pacanie ze stepów ...
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

04.12.2018 08:03

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Napisał Pan: „Nachalne,

@mk1
Dziękuję Panu za bardzo dobry komentarz, jakże inny od znakomitej większości pozostałych komentarzy, które są, co tu dużo mówić ordynarnym hejtem skierowanym przeciwko autorowi notki. Gdybym miał napisać recenzję filmu "Kler" byłaby bardzo podobna do Pańskiej recenzji.
Pozdrawiam Pana
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

03.12.2018 09:50

Dziwi mnie cierpliwość twojegoAnioła Stróża który powinien ci już dawno połamć łapy a szuflady wbić głęboko w gardło abys już nie szczekał !?
Novalia47

Novalia47

03.12.2018 17:41

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Dziwi mnie cierpliwość

Ten tekst, to już typowa ilustracja nie tyle merytoryczności (bo na to autora nie stać), ale chrześcijańskiej miłości bliźniego, za którego zanosi się modły do Anioł Stróźa,żeby mu łapy połamał.Ale to cały zwieracz śmieci.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

03.12.2018 18:31

Dodane przez Novalia47 w odpowiedzi na Ten tekst, to już typowa

Ani nie namawiam ani sie modlę ale przestrzegam bo Aniołowie moędzy sobą rozmawiają !Wiercisz sie,szukasz kontaktu ale na mnie licz,zima chociaż lekka to nie pora na latanie na miotle bo i ta zuzyta mocno a i kijek juz nie taki .Musisz czekać do lata aby położyc sie na grzbiecie i walic kopytami w płot,całymi godzinami w skwarze i pocie aby mieć nieustajacy orgazm bo feromony od młodych policjqntów robiły swoje.
Novalia47

Novalia47

03.12.2018 22:30

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Ani nie namawiam ani sie

I ty także, zwieraczu, jak już coś powiesz, to jak gołąb na parapet, czego dowody dajesz tu nader często.
Novalia47

Novalia47

04.12.2018 00:14

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Ani nie namawiam ani sie

I ty także, zwieraczu, jak już coś powiesz, to jak gołąb na parapet, czego dowody dajesz tu nader często.
I przestań tyle chlać tego samogonu i wąchać jakieś kleje, bo bredzenie twoje  osiągnęło już dno dna.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

04.12.2018 17:24

Dodane przez Novalia47 w odpowiedzi na I ty także, zwieraczu, jak

Chyba nie zaprzeczysz ,że leżenie na grzbiecie i potylicy w kałuzy potu i to godzinami połączone z kopaniem w blachu barierek za którymi stali młodzi policjańci nie miało miejsca i po raz pierwszy stało się tutaj .i była to prapremiera światowa.Feromony robiły swoje chociaż nie powinny na nie działać bo łone w innych klimatach operują .Ślepy by nie zauważył nie tylko kudły spływające łojem ,obłęd w patrzałkach,prosby do policjantów aby przeszli do nich połączone z pozami mocno wyuzdanymi .
W mieście mówia ,że to nie policjantów chciały ale to widok pałek policyjnych wprawił je w ekstazę bo łone nalężą do grupy narzędziówek co bez tego czym palikot wywijał to ani rusz a jak tak to łone są bi a nie prawdziwe lesbijki
angela

angela

04.12.2018 05:22

Dodane przez Novalia47 w odpowiedzi na Ten tekst, to już typowa

Novalia, to jak ten "gołąbek " swój pomiot wszędzie rozkłada.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,555,495
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: https://raskolnikow2.fil… Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: https://www.salon24.pl/u…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności