Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ogłaszam, że nie jestem już blogerem prawicowym!

Krzysztof Pasierbiewicz, 29.05.2017
Zacznę od tego, że nigdy nie byłem pisowcem, co mi często błędnie przypisywano, gdyż dotąd do żadnej partii nie należałem i nadal nie chcę należeć. Jestem, więc blogerem niezależnym. Zaś starzy bywalcy mojej internetowej witryny wiedzą, że zacząłem blogować po tragedii smoleńskiej w kontrze do łobuzerskich rządów Platformy Obywatelskiej, a więc siłą rzeczy sprzyjałem PIS-owi, choć nie ukrywam, że czasem krytykowałem konstruktywnie partię Jarosława Kaczyńskiego, gdyż niezależnie od sympatii politycznych staram się być blogerem rzetelnym i uczciwym, co bezpośrednio po wyborach 2015 zapowiedziałem w notce pt. „Nowej władzy będę się przyglądał baczniej niż Platformie” – vide: http://salonowcy.salon24.pl/678439,nowej-wladzy-bede-sie-przygladal-baczniej-niz-platformie. Niestety za tę konstruktywną, powtarzam konstruktywną krytykę byłem od czci i wiary odżegnywany przez pisowskich ortodoksów.

"Ortodoksyjni pisowcy" (zastrzegam sobie prawo autorstwa tego określenia), to w mojej opinii przynoszący ogromne szkody wizerunkowe partii Jarosława Kaczyńskiego toksyczni, zacietrzewieni i nieprzyjaźni ludziom osobnicy, których charakteryzuje wściekła i fanatycznie nienawistna agresja w stosunku do każdego, kto ośmieli się choćby jednym słowem Prawo i Sprawiedliwość skrytykować.

Szeregowi "ortodoksyjni pisowcy" to zwykle zaawansowani wiekowo uczestnicy celebrowanych w całym kraju miesięcznic smoleńskich oraz waleczni bojownicy spod znaku Ojca Dyrektora i nie boję się tego powiedzieć ludzie niebezpiecznie nawiedzeni bałwochwalczym i całkowicie bezkrytycznym uwielbieniem partii Jarosława Kaczyńskiego.

Zaś prominentni "ortodoksyjni pisowcy" to piastujący od zawsze, na zasadzie zasiedzenia, ważne stanowiska w partii Jarosława Kaczyńskiego "jajogłowi hamulcowi" (do tego terminu też sobie zastrzegam prawo autorskie), którzy przez całe lata nie robiąc nic, bądź prawie, piastują swe stanowiska głównie dzięki temu, że są bezgranicznie wiernymi i zaufanymi szablami Jarosława Kaczyńskiego, których umiejętności są, jeśli nie żadne, to prawie. Najgorsze jest jednak to, że ci ludzie, także po roku 2015 piastują kluczowe stanowiska w państwie, że tylko wspomnę posady: Marszałka Sejmu, przewodniczącego Klubu Parlamentarnego partii rządzącej i ministra do spraw równego traktowania. A jeszcze gorsze jest to, że ci ludzie nie tolerują w partii kreatywnych aspirantów do politycznej kariery, a nie daj Boże zdolniejszych i młodszych niż oni, o czym wielokrotnie pisałem.

Wszelkie moje próby przekonania odwiedzających moje blogi „ortodoksyjnych pisowskich komentatorów” (do tego terminu również sobie prawo autorskie zastrzegam), że krytykując konstruktywnie PiS de facto tej partii dobrze życzę i sprzyjam przypominały rozmowę ze ślepym o kolorach, czemu zwykle towarzyszyły rzucane w moją stronę obraźliwe epitety, insynuacje, a nierzadko wulgaryzmy rynsztokowe (szczególnie na Naszych Blogach Niezależnej.pl), co uciążliwie kaleczyło moją estetyczną wrażliwość. Wytykano mi z nienawistną furią, że krytykując PiS jestem stojącym na barykadzie okrakiem zdrajcą narodowym, który wbija nóż w plecy Jarosława Kaczyńskiego, a niektórzy szaleńcy nawet mi zarzucali, że jestem tajnym agentem Platformy i nie mam prawa się „blogerem prawicowym” mianować.

Do tej pory faktycznie przedstawiałem się, jako „bloger prawicowy”, ale miarka się przebrała i dla komfortu psychicznego Gości moich blogów oraz celem zagwarantowania wysokiej kultury dialogu na moich witrynach internetowych zmieniam od dnia dzisiejszego swój blogerski status „prawicowego blogera” i od tej chwili będę się uważał za niezawisłego „blogera oddanego prawdzie i sprawom ważnym dla państwa, w którym żyję”, do czego zresztą już od dawna się przymierzałem, bo moim zdaniem nie do końca jednoznaczne słowa „prawica” i „prawicowy” już się zdewaluowały w społecznym odbiorze zwłaszcza, że zarówno Prawo i Sprawiedliwość, jak Platforma Obywatelska uważają się nadal za partie „prawicowe”.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki)

Post Scriptum
Komentarze dodane do tej notki, w znakomitej większości przypadków autorstwa „ortodoksyjnych pisowców” są, że tak powiem modelowym świadectwem mentalności rzeczonych. Bo Państwo, zwracam się wyłącznie do „ortodoksyjnych pisowców” chcielibyście, żebym myślał i pisał tak, jakbyście sobie Państwo życzyli, a gdy tego nie robię i pozwalam sobie na samodzielne myślenie dostajecie ataków niepohamowanie agresywnej furii oskarżając mnie o zdradę i wymyślając mi od najgorszych. A to już jest swoisty terroryzm poprawności politycznej, ale tym razie w wydaniu prawicowym. Tak. Tak. Nie pomyliłem się. To jest przypadek „prawicowej poprawności politycznej” działający na tej samej zasadzie, co „lewacka poprawność polityczna”, o której chyba ze sto notek napisałem.

Pisząc blog uważam się za niezależnego dziennikarza społecznościowego oddanego prawdzie i sprawom ważnym dla państwa, w którym żyję, który nigdy się nie ugnie przed terrorem poprawności politycznej ani lewackiej, ani prawicowej, ani żadnej innej. Takie zasady wyniosłem z domu i będę im wierny do samego końca. I to było zasadniczą przyczyną, dlaczego zmieniłem swój status blogerski.



 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 24379
Lektor

Lektor

29.05.2017 23:44

NARESZCIE  !!!   Chociaż po prawdzie nigdy nim pan nie był !
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 00:25

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na NARESZCIE  !!!   Chociaż po

@Lektor
"NARESZCIE  !!!   Chociaż po prawdzie nigdy nim pan nie był !..."
------------------------
Może Pan ma rację. Bo choć bardzo chcę im pomóc utrzymać władzę, to mentalnie i estetycznie do nich za cholerę nie pasuję.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

30.05.2017 00:39

Czy ten facet na zdjęciu to przypadkiem nie jest Joe Kucan? Słynna twarz gier z serii Command&Conquer, gdzie gra przywódcę NOD Kane'a. W każdym razie facet ma pomysły, że ho ho ;) https://www.youtube.com/… To tez jest niezły mem: http://media.moddb.com/c…
spike

spike

30.05.2017 01:19

Ale się ubawiłem, jak mówią po pachy :))))))
"Dla sympatycznego Pana Krzysia "pucio-pucio"!
Nie wiem na jakiej podstawie Pan siebie zakwalifikował jako prawicowego blogera, tak mogło się wydawać na początku, potem jak zaczęły wychodzić Pańskie poglądy, a już szczególnie to:
"BÓG HONOR i OJCZYZNA. Wszakże bez zbędnego patosu i z należytym temu pięknemu hasłu umiarem.",
to wszystko było wiadome, jak obecna deklaracja, która jest zdjęciem maski.
Panu bliżej do poglądów lewacko-liberalnych, w których nie ma miejsca na najważniejsze wartości dla Polaka, prawicowca, katolika.
Pańskie oświadczenie jak widać, zjednało właśnie te środowisko, które obwinia za nieszczęścia swojej rodziny, ładne "kwiatki", ale to i dobrze.
Ma Pan rację, już nikt nie  będzie Panu wytykać fałszu, że jest prawicowym blogerem, ale niech Pan nie liczy, że będzie miał spokój, lewak to największy wróg, nie zasługuje na litość, więc proszę się liczyć z "ostrą jazdą".
Tylko patrzeć, jak zaczną się sypać oferty z Nowoczesnej, KODu, szczególnie z PO, oni lubią takich "zdekonspirowanych" prawicowców, pełno ich w tej organizacji od Sikorskiego zaczynając, tylko czy wytrzyma Pan na NB, na Sorosowym S24 będzie miał sporo sympatyków od Gucia zaczynając, po Amstera, czy innego Lchlipa :)))))
Powodzenia i pozdrawiam.

Domyślny avatar

*

30.05.2017 02:45

Tu gdzie przyszlo mi mieszkac tacy ludzie okreslani sa jako "I love myself".
Zdrowia zycze, bo na ....
Domyślny avatar

Valdi

30.05.2017 07:07

Panie Krzysztofie ! Nazwa własna "Ortodoksyjni pisowcy" została już wcześniej zastrzeżona przeze mnie na spółkę z gen. Kiszczakiem. Ponieważ jak wiemy gen. Kiszczak odszedł na "wieczną wartę" wszelkie prawa należą do mnie .... Nie będę robił problemu z obecnego użycia przez Pana tej nazwy jednak następnym razem proszę o kontakt w sprawie warunków użycia tej frazy.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 11:34

Dodane przez Valdi w odpowiedzi na Panie Krzysztofie !

@valdi
"Nazwa własna "Ortodoksyjni pisowcy" została już wcześniej zastrzeżona przeze mnie na spółkę z gen. Kiszczakiem. Ponieważ jak wiemy gen. Kiszczak odszedł na "wieczną wartę" wszelkie prawa należą do mnie ..."
-------------------------
A gdzie mogę znaleźć konkretne dowody tego zastrzeżenia? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

30.05.2017 13:52

Dodane przez Valdi w odpowiedzi na Panie Krzysztofie !

Czy to było w 2010 roku? ~Martin K (2010-12-12 15:34) Teraz jest już cakiem jasne, po co i kto stworzył PJN. Być może było tak: po wyborach prezydenckich, które o mało co wygrałby Jarosław, nasi właścieciele Polski zorientowali się, że coś im się spod kontroli wymyka. Nie skutkuje już retoryka antypisowska, bo Smoleńsk był swoistym antypisowskim apogeum . Trzeba było zrobić coś, co nie pozwoliłoby PiSowi odzyskać sympatii i ewentualnie władzy. Trzeba było rozwalić PiS od środka, czyli znaleźć kilkoro znanych ale mało rozgarniętych pisowców, którzy aż przebierali nogami do władzy. A potem tylko tak ich poprowadzić, aby stało się to, co znamy z ostatnich tygodni. I udało się to znakomicie. Starzy albo ortodoksyjni pisowcy nie zawinili tu, bo przecież każdy człowiek ma swoją cenę. Widocznie pani Kluzik i reszta szybko się wycenili i sprzedali. Ale cóż- takie czasy- przede wszystkim pragmatyzm, a ideały do lamusa. Waaadzaaa się liczy. http://wiadomosci.dzienn… flying-rafal 7 lat temu Hofman pałał nienawiścią do Janusza Palikota juz dawno, az się zapowietrzał mówiąc o nim, nastepny chory psychicznie - psychopata. Zakładajac że reinkarnacja istnieje, to ta grupa ortodoksyjnych pisowców jest chyba reinkarnacją faszystowskich ugrupowań z poprzedniego wieku, gdyz jak powyżej Markowski powiedział nienawiśc przewyższa lata 80-90. http://wiadomosci.gazeta…
Domyślny avatar

Tarantoga

30.05.2017 09:22

Nigdy nim Echo 24 nie był!!! 
Był narcyzem,mitomanem,dewiantem z zaburzeniami osobowości...
No i był ortodoksyjnym wyznawcą KOD-u,PO,SLD i targowicy.
Kumpel Urbana,Passenta i funkcjonariuszy z TVN 24..oczywiście .mentalnie.
Dedykuję tę pieśń...ECHO TVN 24
https://youtu.be/LDhAG9p…
Jabe

Jabe

30.05.2017 09:59

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na Nigdy nim Echo 24 nie był!!! 

No i był ortodoksyjnym wyznawcą KOD-u,PO,SLD i targowicy. – Potrafi Pan to wykazać?
gorylisko

gorylisko

30.05.2017 11:12

to straaaaszneeeeee...prawactwo się z tego nie podniesie, prawactwo poniosło z tego tytułu niepowetowana stratę... ponieważ zbyt szanuję pamięć śp. Marii Kaczyńskiej... to zapytam tak, a co sadzi o tym dziadunio bartoszewski albo ooo... zbigniew brzeziński ? pan tak ładnie tłumaczył myśli umarłych... może w/w będa mieli coś waznego do powiedzenia w pana sprawie ;-) fotka niezła ale dlaczego pan nie dał swojej ?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 11:36

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na to straaaaszneeeeee..

@gorylisko
"fotka niezła ale dlaczego pan nie dał swojej ?..."
--------------------
Bo nie miałem Pańskiej. Jak mi Pan wyśle swoją fotkę to ilustrację notki zmienię.
gorylisko

gorylisko

30.05.2017 15:46

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @gorylisko

ale to pan tu  wypróżniasz się... yntelektualnie rzecz jasna... moze być, ze pan yntelelktualnie wypróżniasz się na mnie... ale 3maj sie pan faktów kto tu kogo... mnie pan śmieszy...
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 18:36

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na ale to pan tu  wypróżniasz

@gorylisko
"moze być, ze pan yntelelktualnie wypróżniasz się na mnie...:
----------------
czytam i zadaję sobie pytanie, gdzei się takie chamy rodzą?
Domyślny avatar

xena2012

30.05.2017 12:21

,,od tej chwili będę się uważał za nizawisłego blogera oddanego prawdzie i sprawom waznym dla państwa w którym żyję''........No cóż ,najwyższy czas oddac się sprawom waznym dla państwa a nie  krytyką wyglądu ,sposobu ubierania się,wyrazu twarzy ,mimiki  z niewiadomych powodów nazywaną konstruktywną. Każdy dzień przynosi problemy gospodarcze,społeczne,polityczne i sa one coraz większe,coraz trudniejsze. To takie właśnie problemy są dziś priorytetem i wymagają blogerskiego spojrzenia i pióra w internecie,być podstawą wniosków i dyskusji. Myślę,że sprosta Pan nowej roli dyskutując z komentatorami a nie obrazając ich złośliwymi łatkami.
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 15:59

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ,,od tej chwili będę się

Czy można porównać komentarz Pani xena2012 z "komentatorami", których Pan Krzysztof ma obrażać ? 
Ja także, cokolwiek odważyłem się napisać, otrzymywałem nie łatki, tylko osobiste obelgi!  Czytając blogi Pana Krzysztofa poznałem tych "komentatorów" - nigdy merytorycznie do treści, tylko ubliżanie i ośmieszanie osoby.  Nie zgadzam się również z tezą Pani xeny, że nie jest ważną sprawa wyglądu, ubioru, wyrazu czy postawy, dla znacznej części naszego społeczeństwa ma to znaczenie ogromne.  To dzięki PR właśnie PO mimo tylu przekrętów i fałszu mogła rujnować moralnie i ekonomicznie Polskę.   Ponadto nie łudźmy się, we władzach PIS działa agentura, tak jak to było w Solidarności. 
 Z uszanowaniem dla Pani xena2012  i pozdrowienia Panu Krzysztofowi (mimo tylu przykrości, proszę pozostać z nami w prawie, prawdzie i sprawiedliwości}.
Domyślny avatar

Domasuł

30.05.2017 16:55

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Czy można porównać komentarz

Pan zdaje się nie rozumie polityki. W polityce chodzi o skuteczne przekonanie wyborców do swoich racji. Jeśli uda się zdobyc społeczne zaufanie to żaden wizerunek nie będzie miał znaczenia. To jest bilans zyskow i strat. Wizerunek może mieć wyłącznie znaczenie, jako jeden z bardzo wielu czynnikow, jeśli nie jest się pewnym innych swoich atutow. Wtedy może przewazyc na korzyść zyskow. Absolutnie jednak nie jest wartoscia sama w sobie.
Nie widzi Pan, ze pan Krzysiek wybral swój konik - czyli wygląd, ubior, nienaganne maniery, savoir-vivre, Francja-elegancja. Emmanuel Macron (może przesadzilem z tym ostatnim) - po to tylko żeby walic w PiS jak w bęben? Nie wiem czy robi to swiadomie. Przypuszczam, ze może być inny powod. 
Tak czy owak, pan Krzysiek powinien doskonale wiedzieć, ze narazi się na (sluszna) kontre ze strony komentatorow. Zupelnie inna sprawa to jak niewybredne bywaja te ataki.
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 17:43

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Pan zdaje się nie rozumie

Pokornie przyznaję, że wielu rzeczy w polityce nie rozumiem, ale niektóre tak, - czy np. propaganda nie ma znaczenia, szczególnie w mediach ?  Czy Rosja nie odnosi olbrzymich sukcesów własnie dzięki perfekcyjnej propagandzie fałszu i obłudy i to na całym globie ? A my nie potrafimy propagować swoich niewątpliwych sukcesów obecnych i historycznych, a jeśli się to robi to nieudolnie.  Nawet arcydzieło malarskie traci bez odpowiedniej oprawy.
 Ponadto trzeba zrozumieć, że do części naszego społeczeństwa można dotrzeć piwem, watą cukrową czy golizną ładnej dziewczyny jako przynętą dla przekazu prawdy i rzeczywistych wartości.  A jak jest w handlu ? Czy łatwo sprzedać najlepszy nawet towar bez odpowiedniego, atrakcyjnego opakowania?  Wiem, to są frazesy, ale maja odniesienie do polityki, a w naszej rzeczywistości mają często  większe znaczenie niż samo działanie dla dobra Polski.   Pozdrawiam Pana.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 18:46

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Pan zdaje się nie rozumie

@Domasuł
"Nie wiem czy robi to swiadomie. Przypuszczam, ze może być inny powod..."
-------------------------
Oczywiście, że świadomie, a tym innym powodem jest to, by PIS nie oddał władzy Platformie w następnej kadencji. Myślę, że wyrażiłem się uprzejmie i jasno.
Pozdrawiam, jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 18:42

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Czy można porównać komentarz

@wilnium
"Ja także, cokolwiek odważyłem się napisać, otrzymywałem nie łatki, tylko osobiste obelgi!..."
------------------------
Czy byłby Pan uprzejmy przytoczyć konkretny przykład.
Pozdrawiam, jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 19:50

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wilnium

Panie Krzysztofie, nie jestem w stanie szukać w historii tego blogu i podawać cytaty, proszę przypomnieć opinie o mnie niejakiej Andzi czy Woleńskiego a ostatnio sam Pan stanął w obronie przed wpisem HH - (KLON), chociaż ja wolę być klonem mądrego człowieka niż tolerować nienawistne wypowiedzi takich HH.   Staję w obronie przyzwoitości w ogóle, Pana szanuję szczególnie, no to z czego mam się tłumaczyć ?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 20:58

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, nie jestem

@wilniuk
"Panie Krzysztofie, nie jestem w stanie szukać w historii tego blogu i podawać cytaty..."
----------------------
Ale insynuować był pan w stanie. Brzydko się Pan bawi.
Pozdrawiam.
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 21:41

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wilniuk

I znów nieporozumienie, przecież do cholery ja pisałem o atakach na mnie przez Pana komentatorów a nie prze z Pana, dlaczego Pan mnie tak traktuje ?
Domyślny avatar

xena2012

30.05.2017 23:02

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na I znów nieporozumienie,

To na Pana tez pan Pasierbiewicz się obraził? A to mi nowina!
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 22:23

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wilniuk

Trochę poszukałem, oto cytaty : 1.1..2016. - andzia -  " 1. .  wilniuk, wyluzuj, bo apopleksja cię dopadnie, albo cuś innego i kto wtedy będzie lizał pasierbiewiczowi rany ??? 2. jak już musisz to czytaj ZE ZROZUMIENIEM..  " (Pisownia oryginalna).  Potem jeszcze : "...myślałam, że masz IQ poniżej tytułowego buca ..."   Następnie 30.01.16. - andzia- : "wilniuk, wazeliniarzu pasierbiewicza naucz się  czytać... ze zrozumieniem, Tfuj!!!"  Tego było wiecej, od innych "komentatorów " też . Dlaczego muszę się tłumaczyć, że mi ubliżano, gdy stawałem w Pana obronie ?  Tego, to już zupełnie nie rozumiem.  Ostatnio HenrykHenry nazwał mnie Pana klonem, z jego strony to było szyderstwo, i po co mi to wszystko ?  Teraz jeszcze Panu muszę się tłumaczyć, za co ???

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,555,489
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: https://raskolnikow2.fil… Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: https://www.salon24.pl/u…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności