Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Nie da się unieważnić tych wyborów!

eska, 19.11.2014

Teraz nareszcie rozumiem, skąd te kłopoty PKW przed wyborami, chyba chodziło o poinformowanie władzy, że system pada i nie wytrzyma lewizny ponad minimum. Exit polle też poszły tak ostro, że trudno by było teraz zmajstrować zwycięstwo PO.
Oczywiście pozostaje na pocieszenie wynik PSL, podkręcony na maksa, czyli jest to, wszystko razem wziąwszy, czerwona kartka dla Platformy.
”Ktoś” się wkurzył i dał ostatnie ostrzeżenie. ...
Obliczenia „Ktosia” są logiczne > sojusze pozostaną, ale PSL ma dużo większą rangę..... Czyli „Ktoś” stawia na PSL jako ostatnią nadzieję systemu, SLD wypadło w gry, nie mówiąc o pomniejszych bytach.

http://eska.salon24.pl/615898,czyzby-ktos-przelozyl-wajche 

A NIE MÓWIŁAM JUŻ W NIEDZIELĘ ???? To posłuchajcie dalej >

Nie da się unieważnić tych wyborów!
I należy to sobie wbić do głowy na samym początku. Dlaczego się nie da? Bo nie decyduje o tym Sąd Najwyższy, tylko sądy okręgowe dla poszczególnych okręgów. Potem jest odwołanie do sadu apelacyjnego, a dopiero na końcu ewentualnie SN. Nawet gdyby większość SO podjęła takie decyzje, to i tak nie unieważnia to niczego w całości, a procedura będzie trwała miesiącami.

Dlatego jedyne, UWAGA, jedyne, co można zrobić, to błyskawicznie przedłużyć ważność mandatów obecnych radnych i burmistrzów, bo, uwaga, kadencji przedłużyć się nie da, to wbrew Konstytucji! Następnie powołać spec-komisję, ale nie taką sejmową, do gadania przy kamerach, tylko rzeczywistą, w oparciu o NIK itp., tudzież w obecności mężów zaufania wszystkich komitetów wyborczych - i przeliczyć wszystko wszędzie do spodu, aż do sprawdzenia każdej komisji obwodowej i każdej kartki.
I dopiero wtedy można by ustalić, co się właściwie stało i wyciągnąć jakieś wnioski. Na podstawie takiej dokumentacji sądy mogłyby podjąć te swoje decyzje i wtedy okazało by się, co można zgodnie z obowiązującym prawem unieważnić, a co nie i dlaczego.
Kto może przedłużyć ważność mandatów? Nie mam pojęcia, jak sprawdzę, to dopiszę.

W każdym razie póki co jesteśmy w czarnej dziurze, bo de facto całe to prawo jest tak ułożone, że „nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz”, np. Kodeks Wyborczy > styczeń 2011. To podobnie jak z PKW, nic im nie można zrobić, bo właściwie nie wiadomo, jak ich odwołać.
I powiem to jasno > w tym procederze uczestniczą wszyscy parlamentarzyści, bo nawet jeśli byli przeciw takiemu prawu, to nie zadali sobie trudu, żeby wyjaśnić ludziom, co ich czeka.  
Nie ma dostępu do mediów? To trzeba było ulotki drukować zamiast bilbordów wyborczych 6x3 m! Ale po co, przecież każdy gra tylko o własny stołek, a ludzi się robi w durnia zgodnie z receptą Lisa.
Chcieliście , panowie z PiS wygrać w tych warunkach? No toście wygrali, w exit poolu. Co do reszty możecie sobie nagwizdać, taka jest cena za lekceważenie wyborcy.

Oczekuję jasnej odpowiedzi od ludzi z PIS – jakie są możliwości prawne wybrnięcia z tej sytuacji? Nie gadania o Ojczyźnie i uciśnionych Polakach, tylko fakty, ustawy i paragrafy,  instrukcja, co robić dalej, co mają robić lokalne komitety i zwykli obywatele. Zrozumiano? Czy dalej będziemy się bawić w marsze i śpiewy nabożne, podczas gdy właściciele III RP załatwiają nas, jak chcą.

 http://prawoteka.pl/article_councillor/show/395,kadencja_rady_gminy_

Update 22:00
Sposób unieważnienia wyborów ustala Kodeks Wyborczy, dział VII, rozdz. 6  - odwołanie przysługuje do Sądu Okręgowego, potem apelacja i koniec ścieżki.
Każde z wyborów (na wójta, do rady gminy, do rady powiatu, do sejmiku) rozpatruje się oddzielnie i dotyczy tylko tego obszaru, jaki obejmuje odwołanie. Czyli jeśli np. sąd uzna, że sfałszowano wyniki do powiatu w danej komisji, to może unieważnić wybory, ale tylko do powiatu i tylko w tej komisji, więc raczej orzeknie, że nie ma to wpływu na cały wynik i już. Nikt nie będzie się zastanawiał nad tym, że skoro w danej komisji sfałszowali jedne, to może i inne wybory też, od tego jest prokuratura. Ale zanim ona coś zbada, to papiery (głosy i protokoły) się spali zgodnie z przepisami, a termin odwołania od wyników dawno minie.
Tu macie Państwo przykładowe siedziby tych sądów, okręgowe to duże powiaty, apelacyjny to województwo. A teraz niech ktoś mi powie, kto z tych sędziów pójdzie na unieważnienie wyborów na obszarze swojego powiatu czy województwa ?????
 „w obszarze właściwości Sądu Apelacyjnego w Katowicach:
a)  Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej 
b)  Sąd Okręgowy w Częstochowie 
c)  Sąd Okręgowy w Gliwicach 
d)  Sąd Okręgowy w Katowicach „

Panie Prezesie Kaczyński! Towarzyszu Prezesie Miller!
Można jednak spróbować unieważnić te wybory. Oczywiście nie PiS na to wpadł ani SLD, tylko blogerzy. Są dwie podstawy, obydwie wynikają z powszechnego (czyli dotyczącego wszystkich przypadków) naruszenia prawa przez PKW:
1. ubezwłasnowolnienie komisji obwodowych co do wystawienia protokołu – komisja nie mogła sporządzić protokołu z wyborów bez akceptacji PKW. Opis tutaj>
http://naszeblogi.pl/50816-ruskie-serwery-system-pkw-bezradnosc-i-wspoludzial-opozycji
2. PKW wydrukowała niezgodne z Kodeksem wyborczym karty do głosowania. Opis tutaj>  http://eska.salon24.pl/616495,nie-da-sie-uniewaznic-tych-wyborow#comment_9648023
Mogę tylko wyrazić wdzięczność PT Blogerom i Komentatorom, zwłaszcza S24 – jak zwykle daliśmy radę.  Teraz zobaczymy, co z tym zrobi opozycja....

 

 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12484
Józef Darski

Józef Darski

19.11.2014 14:22

Dotychczas fałszowano 2-3 proc. np. w prezydenckich i europejskich.  Teraz musieli fałszować o ok. 10 proc. a tego nie da się ukryć.
PiS nie kiwnie palcem. Zakład?
Domyślny avatar

Emilian Iwanicki

19.11.2014 15:14

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Dotychczas fałszowano 2-3

Trudno się z panem nie zgodzić.PiS na pewno niczym nie kiwnie a już niedługo będzie rżnąć głupa na całego!Przecież unieważnienie "wyborów" to kompromitacja NIE tylko POkurczy ale i opozycji również!A nawet jakieś niePOżądane procedury (POza ogłoszeniem "prawdziwych" wyników tego totolotka) są niemożliwe bo tak samo kompromitują całą tę ufajdaną klasę (ta klasa to na wyrośnięty wyrost) polityczną!
Domyślny avatar

nauczyciel akademicki

19.11.2014 16:02

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Dotychczas fałszowano 2-3

czyzby prawda było, że otrzymał w Magdalence mandat wiecznego opozycjonisty? Ale mnie jako Prawowitego Obywatela szykanowanego to nie interesuje. Chcę żyć, jak Cłowiek a nie na usługach bandy od 1944 roku ! Zrozumiano. Inaczej wychodzimy na ulice.
epitwo

epitwo

19.11.2014 16:16

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Dotychczas fałszowano 2-3

Na logikę ma Pan racje - nie kiwnie. A jednak ten ostatni akapit Eski: "Oczekuję jasnej odpowiedzi od ludzi z PIS – jakie są możliwości prawne wybrnięcia z tej sytuacji? Nie gadania o Ojczyźnie i uciśnionych Polakach, tylko fakty, ustawy i paragrafy, instrukcja, co robić dalej, co mają robić lokalne komitety i zwykli obywatele. Zrozumiano? Czy dalej będziemy się bawić w marsze i śpiewy nabożne, podczas gdy właściciele III RP załatwiają nas, jak chcą." wart powtarzania i powtarzania i powtarzania! Może się uruchomi samospełniająca się przepowiednia i opozycja przemówi jednak ludzkim głosem? Trzeba powtarzać. Eska, dzięki za jasne sformułowanie: ))
alchymista

alchymista

19.11.2014 16:38

Dodane przez epitwo w odpowiedzi na Na logikę ma Pan racje - nie

@epitwo
To ja zacytuję sam siebie: "Panowie posłowie, senatorowie i radni Prawa i Sprawiedliwości powinni podjąć wszelkie kroki – podkreślam – WSZELKIE KROKI – aby te wybory zostały powtórzone jeszcze w grudniu 2014 roku, pod nadzorem instytucji europejskich, międzynarodowych i przy masowym udziale obserwatorów z USA, Kanady, Australii, Japonii i Tajwanu, a może i Hong-kongu. Pewnie zaraz jakiś polityk PiS mi powie, że to żart. Jak żart, to wsadźcie sobie w dupę Wasze programy wyborcze i Waszą górnolotną ideologię."
http://naszeblogi.pl/508…
Lektor

Lektor

19.11.2014 18:48

Dodane przez alchymista w odpowiedzi na @epitwo To ja zacytuję sam

Aleś się opluł chłopie. Uspokój się i powycieraj. Teraz pomyśl chwilę i powiedz kto w państwie stoi na straży demokracji i państwa prawa ???!!! No widzisz jeśli prezydent mówi, że konieczność powtórzenia wyborów to odmęty szaleństwa, i ten sam prezydent ma ok. 80% poparcia Polaków - to moim zdaniem ten prezydent jest chory i ma odmęty głupoty, a Polacy są chorzy i ślepi. A zatem nie kracz tylko myśl bo to nie kosztuje.
Domyślny avatar

Emilian Iwanicki

19.11.2014 21:23

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Aleś się opluł chłopie.

Zamiast się pultać fanatyku fanatyzmu poczytaj jakiej FORMY protestu domaga się Sakiewicz!A jego uzasadnienie takiego protestu to już wszystkie choroby na raz!!!Gratuluję Sakiewiczowi,Tobie i wam podobnych takiej "troski" o kraj!Pan Darski ma rację w stu procentach!PiS będzie "łaził w kółko" i robił wszystko żeby NIC nie zrobić!
eska

eska

19.11.2014 18:50

Dodane przez epitwo w odpowiedzi na Na logikę ma Pan racje - nie

W uzupełnieniu, bo juz sama sprawdziłam :
Sposób unieważnienia wyborów ustala Kodeks Wyborczy, dział VII, rozdz. 6  - odwołanie przysługuje do Sądu Okręgowego, potem apelacja i koniec ścieżki.
Każde z wyborów (na wójta, do rady gminy, do rady powiatu, do sejmiku) rozpatruje się oddzielnie i dotyczy tylko tego obszaru, jaki obejmuje odwołanie. Czyli jeśli np. sąd uzna, że sfałszowano wyniki do powiatu w danej komisji, to może unieważnić wybory, ale tylko do powiatu i tylko w tej komisji, więc raczej orzeknie, że nie ma to wpływu na cały wynik i już. Nikt nie będzie się zastanawiał nad tym, że skoro w danej komisji sfałszowali jedne, to może i inne wybory też, od tego jest prokuratura. Ale zanim ona coś zbada, to papiery (głosy i protokoły) się spali zgodnie z przepisami, a termin odwołania od wyników dawno minie.
Tu macie Państwo przykładowe siedziby tych sądów, okręgowe to duże powiaty, apelacyjny to województwo. A teraz niech ktoś mi powie, kto z tych sędziów pójdzie na unieważnienie wyborów na obszarze swojego powiatu czy województwa ?????
 „w obszarze właściwości Sądu Apelacyjnego w Katowicach:
a) Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej 
b) Sąd Okręgowy w Częstochowie 
c) Sąd Okręgowy w Gliwicach 
d) Sąd Okręgowy w Katowicach „
A to wszystko w państwie prawa. I to  by było na tyle.
Lektor

Lektor

19.11.2014 19:34

Dodane przez eska w odpowiedzi na W uzupełnieniu, bo juz sama

Masz rację, ale tu nie o to chodzi. Chodzi o skrócenie kadencji tych nowo wybranych samorządów np do 6 miesięcy - za pomocą ustawa sejmowej, wywalenie tych starych jajogłowych postkomuchów z PKW, a następnie powtórzenie wyborów.
Józef Darski

Józef Darski

19.11.2014 19:39

Dodane przez eska w odpowiedzi na W uzupełnieniu, bo juz sama

To jest idiotyzm prawny. W 2005 na Ukrainie wybory zostały powtórzone, choć prawo tego nie przewidywało. Sfałszowanie wyborów jest wystarczającym pwoodem, a jak to zrobić to jest tylko zagadnienie techniczne. Trzeba tylko do tego zmusić. A jak się nie ma siły to się należy z Polską pożegnać, bo w 2015 PO uzyska 50 proc a PSL 40. na PiS nie padnie żaden głos i co im zrobimy, bo prawo coś tam przewiduje lub nie przewiduje.
Lektor

Lektor

19.11.2014 17:03

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Dotychczas fałszowano 2-3

Ludzie, no skoro tak jest to głosujcie na Korwina. Ten potrafi przypieprzyć w pysk nawet ministrowi !!! A mośe by tak jakiś Profesorek z wyższej prawniczej uczelni zabrał głos ???!! Te postkomusze kojoty pochowały się gdzieś i siedzą cicho jak myszy. Jak np o kazirodztwie to wiedzą gdzie zabrać głos, a tu cisza. A może te burki w polskich mediach obudziliby się. My chcemy konkretów, albo zwołania pospolitego ruszenia. Tak dalej być nie może !!!
epitwo

epitwo

19.11.2014 18:18

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Dotychczas fałszowano 2-3

No to jednak by Pan przegrał: )) JK jednak coś proponuje: sady okręgowe plus propozycja ustawy o skróceniu tej kadencji samorzadów i nowe wybory. Jednak coś.
Józef Darski

Józef Darski

19.11.2014 19:35

Dodane przez epitwo w odpowiedzi na No to jednak by Pan przegrał:

Nie przegrałbym - mi chodzi o działanie a nie gadanie. Akcja, Czyn się liczy. a do czynu to żaden pisowiec się nie nadaje.
Domyślny avatar

risk

20.11.2014 20:42

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Nie przegrałbym - mi chodzi o

a ty się panie rozumiem nadajesz?, to proponuję pikietę 1 osobową zorganizować chyba że bardziej światłe projekty w kiesie lub rękawie. Takie myślenie nam nie pomorze
Domyślny avatar

Stan

19.11.2014 15:18

PiS chciał kontrolować wybory ale tylko chciał,no bo gdzie ma swoje policzone wyniki? Mowa trawa a WRÓG działa.
Lektor

Lektor

19.11.2014 16:03

Te wybory to nie tylko kompromitacja państwa, to przede wszystkim zezwolenie na wielkie fałszerstwa. Bezpośrednią odpowiedzialność za te fałszerstwa ponosi prezydent Bronisław Komorowski, który mianował takich członków komisji i świadomie nie wywiązał się ze swojego konstytucyjnego obowiązku obrony demokracji i państwa prawa. Demokracja staje się fikcją a Polska potrzebuje wstrząsu, który przywróci społeczeństwu prawo do głosowania. Należy je zaskarżyć i domagać się powtórzenia wyborów. Przygotujmy się do ogólnonarodowego protestu.
Domyślny avatar

PDP

19.11.2014 19:47

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Te wybory to nie tylko

Sprawdź lepiej kto kogo kiedy mianował. Jaworski jest przewodniczącym od marca 2010 roku. Czaplicki zasiada od 1991 roku. Nie znoszę Komorowskiego ale twoje emocjonalne posty są po prostu irytujące. Szukaj dalej.
Józef Darski

Józef Darski

19.11.2014 16:48

Hipoteza robocza:
PiS nie kiwnie palcem, bo postawił na ludzi, którzy mają dwie lewe ręce, potrafią wzorem mitomanów tylko gadać, nie działać, więc sytuację wykorzysta, bo MA WYKORZYSTAć Ruch Narodowy i Korwiniści (początek to prawda o pobiciu Wiplera). Celem jest zmarginalizowanie PiS i stworzenie nowej opozycji rzekomo antysystemowej i na prawdę prorosyjskiej - autentycznie. Operacja zaczęła się od zabrania Tuska.
Czyli bunt - zarządzanie przez kryzys, to coś jak usunięcie Gomułki i Gierka - kontrolowana zmiana. I wszystko by wszystko zostało po staremu.
eska

eska

19.11.2014 18:46

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Hipoteza robocza: PiS nie

Pełna zgoda. Nowa prawica i nowa PO/? dla Komorowskiego. Z patriarchą Cyrylem jako opiekunem.

Notkę taka kiedyś napisałam >
Pan Prezydent jest rozżalony. Powiedział to dziś wyraźnie w trakcie uroczystości państwowych z okazji 3 maja:
„Dzisiaj boli serce, gdy słyszy się te święte dla Polaków słowa, śpiewane przeciwko, przecież wolnej, przecież naszej Polsce. Tym głośniej i radośniej powinniśmy śpiewać w dniu dzisiejszym „Ojczyznę wolną pobłogosław Panie".
Ha!
Ja go rozumiem. On przecież jest Polską.
Od lat ponad już dwudziestu dążył do tego. Dlatego związał się z wojskiem (a dokładniej z WSI, ale to szczegół!), wykonuje wszelkie zadania wg wieloletniego planu. A cel jasny – oto w Polsce wyczerpała się durna, liberalna  demokracja (On to przewidział!), zapanowała ogólna nienawiść i smuta i potrzebna jest zmiana. Nadszedł czas najwyższy odrzucić ten strupieszały ustrój i powrócić do szczytnych tradycji. Przywrócić monarchię, wszak istnieją one w innych krajach europejskich. A któż inny jak nie hrabia Komorowski najlepiej się do tego nadaje?*
I oto jesteśmy już blisko – jeszcze trochę zawieruchy, jeszcze jakiś mały zamach stanu  - najlepiej unieważnienie wyborów, gdyby wygrał PiS, wszak to partia anty-systemowa – i już.
Patrz Piłsudski (tfu, co ja piszę, oczywiście > patrz Dmowski) na nas z nieba, jak ratujemy Ojczyznę naszą i zgodnie z wolą Ojców przywracamy monarchię. Vivat Król, vivat Naród, vivat wszystkie Stany, a zwłaszcza nieustraszeni strażnicy w mundurach. 
A Ty, Narodzie, śpiewaj  jak trzeba, bo jak nie – to wiesz, co – Syberia duża, a car Putin naszym najlepszym przyjacielem jest.

http://eska.salon24.pl/303449,komorowski-krolem-polski
Czy ja już mówiłam, że robię za Kasandrę? Ten passus z unieważnieniem udał mi się nieźle :)
 

Józef Darski

Józef Darski

19.11.2014 19:32

Dodane przez eska w odpowiedzi na Pełna zgoda. Nowa prawica i

Od początku jest dla nie jasne, że premierem ma być Schetyna ale do tego musi być kryzys i zarządzanie nim,  a Schetyna Gierkiem. Od naszej strony zależy czy uda im się jak w 1970 czy nie jak w 1980, a wic nie należy pozwolić się narodowcom zmarginalizować w imię rozsądku.
Józef Darski

Józef Darski

19.11.2014 16:50

Nie - został otorbiony. W Magdalence nikt nie przewidywał dalej niż na 2 lata.

Domyślny avatar

PDP

19.11.2014 17:23

Ludzie, przestańcie się podniecać, żeby nie powiedzieć kwękolić. Jest jakiś oficjalny wynik czy go nie ma???? Co Wy chcecie na tę chwilę kwestionować? Puszczają Was w kanał, żebyście ujadali i dajecie się w ten kanał wpuścić. Brawo.
Lektor

Lektor

19.11.2014 18:54

Dodane przez PDP w odpowiedzi na Ludzie, przestańcie się

Przeczytaj sobie jeszcze raz to co napisałeś w swoim komentarzu, potem połóż się na chwilę i odpowiedz sobie czy jest sens abyś prezentował swój głos tutaj na blogach. Jestem przekonany, że po takim zastanowieniu się nad sobą, znikniesz stąd na zawsze.
Domyślny avatar

PDP

19.11.2014 19:35

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Przeczytaj sobie jeszcze raz

Chłopie, przeczytaj sobie Konstytucję i ustawy. Przestań się ośmieszać.
eska

eska

19.11.2014 20:41

SŁUCHAJCIE, SŁUCHAJCIE, NARESZCIE JEST JAKIŚ POMYSŁ! :
Skoro już, Esko, zamykasz ten temat, to na koniec byłbym ciekaw Twojej opinii, czy te wybory do sejmików + powiatów w ogóle się legalnie odbyły?
Podrzucę Ci taki trop, że w przepisach dotyczących głosowania kodeks wyborczy wyraźnie i konsekwentnie używa określenia "karta" wyborcza wyłącznie w liczbie pojedynczej. W dodatku, wyraźnie zakazuje drukowania na odwrocie "karty".
Z tego wynika, iż wprowadzenie "broszury" było nielegalne. Zakres właściwych przepisów kodeksu wyb. został bezprawnie przekroczony przez PKW projektującą "broszurę". Głosowanie było po prostu pozorne, bo broszurami niezgodnymi z prawem.
O wpływie tego na wynik nie ma nawet co gadać>
I co o tym sądzisz?

ORJAN19:59

Mój komentarz:
Dzięki !!!!
Nareszcie ktoś myśli jak trzeba, masz rację, to JEST dobry pretekst do zakwestionowania legalności wyborów, popatrz, jakie to proste - to jest pretekst, niezgodność z ustawą. Czyli teraz WSZYSTKIE KOMITETY PiS powinny złożyć taki protest we wszystkich sądach.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
eska
Nazwa bloga:
Ludzie, myślcie, to nie boli...

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 611
Liczba wyświetleń: 3,860,840
Liczba komentarzy: 6,544

Ostatnie wpisy blogera

  • Trzej tenorzy, czyli przywracanie porządku
  • Nowa ordynacja wyborcza do gmin
  • Divide et impera, czyli sporu ciąg dalszy

Moje ostatnie komentarze

  • Widzi KPZK na stronie MR? To niech posłucha > https://youtu.be/AuBbTeT… Bo ja już od pięciu lat o tym wrzeszczę. Egzorcyzmy to by się przydały, ale nie mnie.
  • Specjalnie się zalogowałam po dwu miesiącach przerwy! Pan Targalski teraz coś nareszcie zobaczył? A tego, że Morawiecki realizuje KPZK Bieńkowskiej/Boniego - Polska 2030, to pan Targalski nie widział…
  • Zamordowanie bł. ks.Jerzego - 1984, sfingowany proces - 1985, powszechna amnestia - 1986, likwidacja NSZZ "S" i powstanie nowej KKW Solidarność - 1987, propozycja Kiszczaka co do Okrągłego Stołu -…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Kod kulturowy, czyli problemy
  • Krzywa Gaussa czyli mały traktat o złu nienawiści.
  • Ludzie małej wiary, czyli notka bardzo nieprzyjemna

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Gdzieś się doczytałam, że prokurenci jakiejś firmy deweloperskiej budującej w Ursusie są Holendrami. Kiedy poszukałam głębiej okazało się, że wszyscy mają paszporty izraelskie. 
  • OLI, Już parę razy zabierałam się za skomentowanie Schadenfreude w wykonaniu @eski, ale rezygnowałam, oceniając, że nie warto się wysilać na nabijanie jej "wejść" i "komentów". Jednakowoż tym razem nie…
  • , ZP....co to jest ?

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności