Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

W sprawie zamachu w Smoleńsku Ziemkiewicz przekracza granice

Mariusz Cysewski, 23.09.2013

Ostatni (piątkowy, 20 września; tutaj: http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-w-cieniu-smolenska,nId,1029812) felieton Rafał Ziemkiewicz kończy tak oto: 
  "Lasek jebudu, Macierewicz łubudu. I odwrotnie. Jeden w oczy zapiera się, że wszystko wyjaśnione, nawet nie zauważając, że nasza własna prokuratura wciąż prowadzi śledztwo i wciąż "czeka na obiecaną pomoc prawną" Rosjan, drugi snuje z kamienną twarzą, jak o najoczywistszej i udowodnionej prawdzie, opowieści o eksplozjach i rozpadzie samolotu na 20 metrach wysokości i trzech osobach, które to wszystko przeżyły. Kamera start. (...) To znaczy: a Rzeczpospolita się wali."
Mam kilka krytycznych uwag - częściowo, a nigdy nie wprost, były tu już prezentowane - co do prac Zespołu Parlamentarnego kierowanego przez pana posła Macierewicza. Ale zrównanie przez Ziemkiewicza prac Zespołu z narracją zamachowców, kupowanie zdrajcom biletu wstępu do polskiej opinii publicznej - mam za manipulację bezczelną, zuchwałą. Wszyscy już wiedzą, co się stało? Komisjom Burdenki nikt już nie wierzy? Rzeczpospolita się wali? (a czyja?) Nie da się już uwiarygodnić aroganckiego a sprzedajnego buca, ostatniego którego można było nająć do zawrzeszczenia prawdy? No to zasugerujmy choć że wart Pac pałaca, no to choć zgnójmy Macierewicza. 

Ciekawe że występ Ziemkiewicza synchronizuje się, zamyka tydzień prowokacji rządowych pałkarzy w sprawie zamachu w Smoleńsku. Mimo to mam nadzieję, że przytoczony fragment to jakaś nietrafiona figura stylistyczna znakomitego felietonisty. Bo dramatyczne świadectwo wystawia sobie ktoś kto uważa że może, i uda mu się, postawić posła Macierewicza na jednej płaszczyźnie z rosyjską prostytutką.
  Mariusz Cysewski
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 37100
Domyślny avatar

BHK

23.09.2013 14:36

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Ta "rezolutność" w przypadku Smoleńska

to bardzo niebezpieczny "czlowiek wplywu" ... wykonujacy w przestrzeni medialnej zlecone zadania !!!
Domyślny avatar

fritz

23.09.2013 11:58

Dodane przez tsole w odpowiedzi na Wyrwał Pan z kontekstu

kontekstu. Do tego dochodzi, ze Ziemkiewicz zawsze (sic!) odrzuca wszystko, co wskazuje na zamach. Ziemkiewicz jest duzo lepszy niz rzecznik prasowy Laska czy Millera.
Domyślny avatar

Temu Misiu

23.09.2013 09:08

historyczny - dla młodzieży. Jeszcze jako nie RAZ, przed wiekami, gdzieś w okolicach wydarzenia, kiedy Bolek z kierowcą wyrzucili Kaczyńskich z kancelarii, Ziemkiewicz próbował się w realnej polityce. Występował w TV pomiędzy zwalczanymi i gnojonymi "Moczu" i "Piczką". Prezentował się wówczas jako szpetny jastrząb: erudyta historyk, wygadany szczawik, ale butny i z pogardą w głosie, kiedy rzucał argumenty. Czerwony walec prawie zmiótł go z życia publicznego na lata. To i bliski podgląd na ludzi władzy, mogło go nauczyć (nauczka!) "spolegliwości" i lawirowania. Po jego publikacjach widać jednak, że wiele też nauczył się o społeczeństwie, "polactwie" i tu ja mu nie odmawiam trzeźwego spojrzenia. Coś mu zostało z tego jastrzębiego charakteru, ale bardziej w kierunku pstrokatego kondora. Może znowu tylko prowokuje atakiem na autorytety, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zaneguje wartości pracy jaką wykonał pan poseł Macierewicz i jego zespół. Ale istotnie, z tą "naszą własną prokuraturą" i jej "śledztwem", przegiął strasznie. Czy jednak nie należy tego odczytywać jako jadowitą, gorzką kpinę z POpapranych instytucji? Może się tylko pogubił w słowach?
Domyślny avatar

dogard

23.09.2013 10:17

ziem to czystej POstaci POwiatowy obrotowy--juz go nawet nie czytam.Normalny ment zadaniowy.
Domyślny avatar

fritz

23.09.2013 11:26

to jakaś nietrafiona figura stylistyczna znakomitego felietonisty". *** Nadzieja jest oczywiscie plonna. W najwyzszym stopniu. Mamy dwoch Ziemkiewiczow. Jeden to wlasnie znakomity publicysta i autor michnikowszczyzny. Tego Ziemkiewicza cenimy, zdobywa nasze zaufanie. A te nasze zaufanie wykorzystuje drugi Ziemkiewicz. Ten drugi Ziemkiewicz ma olbrzymi problem z niepodlegla Polska. Nie moze sie z nia pogodzic. Program polityczny Ziemkiewicza to likwidacja Polski. Ziemkiewicz chce przeksztalcenia Polski w tereny zarzadzane przez Niemcow, po prostu o statusie Genaralnej Guberni (*). Celem politycznym JK i PiS jest wlasnie Polska silna i niepodlegla i Polacy dumni ze swojej POLSKOSCI i historii. Dlatego wlasnie Ziemkiewicza w oblednie wsciekly sposob atakuje JK i PiS. Felietony Ziemkiewicza w Rzepie poprzedniej stanowia swietna dokumentacje i sa przykladem nieprawdopodobnej anty JK demagogii. Tym samym jest antypolska demgogia. Niemcy szkolac agenture wplywow w Polsce musza stawiac Ziemkiewicza jako wzor agenta wplywow. TA wypowiedz o Smolensku jest standardem Ziemkiewicza. Podobne skrajnie idiotyzymy wypowiada od dawna Kiedys w Rzepie Ziemkiewicz przekonywal, ze nie moglo byc wybuchow poniewaz TU 144 lecial za nisko i za szybko, zeby mogl zostac trafiony z bazooki. Co ciekawsze, z tego wynika, ze Ziemkiewicz jest zdania, ze za zamach wcale nie musi odpowiadac Rosja. Jedyna alternatywa bylyby Niemcy (znaczy ich herr Tusk). (*) Polityka realna – czyli jaka http://www.rp.pl/artykul…
Domyślny avatar

BHK

23.09.2013 14:27

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Cytat: "Mimo to mam nadzieję, że przytoczony fragment

Pozdrawiam Autora.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

23.09.2013 11:41

POkazuje główny cadyk GieWu Aleksander Smolar http://wiadomosci.gazeta… RAZ stara się pisać z neutralnej pozycji, wtedy ma więcej czytelników ;-)
Domyślny avatar

Histeryk

23.09.2013 11:57

W Polsce autor/publicysta Ziemkiewicz to gwiazdor. To żaden geniusz, ale rzeczywiście ma pewien dar dowcipu. Natomiast o wiele większe ma ambicje (kompleksy), np. polityczne. Taki Paweł Lisicki nawet nie ma szczególnego dowcipu, ale ma b. imponujące CV jako redaktor naczelny rożnych prestiżowych czasopism. Skądinąd zrozumiałe, że nadal chce należeć do salonu zawodowych opiniotwórców. Obaj mają ambicje, które przekraczają pewne granice, np. przyzwoitości. Sprawa Smoleńska to w pewnym sensie papierek lakmusowy. Nie prawda żeby Macierewicz kiedykolwiek powiedział, że wie dokładnie co się stało, jednak niezaprzeczalnych faktów jest już niezliczona liczba, włącznie z takimi, które wskazują na wybuchy. Z drugiej strony nikt o zdrowych zmysłach nie może uczciwie przyjąć, że samolot rozbił się o drzewo. Ponadto, o ile w polityce z reguły znajdują się sprzedajni ludzie, w komisji parlamentarnej znaleźć można kilku ludzi całkiem wybitnych i bynajmniej nie tylko pod względem dowcipu. Skądinąd rozumiem frustrację Ziemkiewicza.
Domyślny avatar

GAMA

23.09.2013 12:06

Bardzo ceniłem publicystykę Ziemkiewicza. Niestety, od pewnego czasu, tworzy on jakieś teorie, których pewnie sam nie może zrozumieć (na dwoje babka wróżyła). Może czeka na przesilenie polityczne, aby złapać odpowiedni wiatr w żagle? Ostatnia działalność Ziemkiewicza może tylko zasmucić jego zwolenników.
smieciu

smieciu

23.09.2013 12:34

Ja bym zbytnio nie krytykował Ziemkiewicza. Zgaduje że to taki układ, dzięki któremu może wypowiadać się w większych mediach. W zamian za takie nie wiadomo co o Smoleńsku, może pisać, zresztą bardzo sensownie na inne tematy. Wystarczy odrzucić te parę zdań o Smoleńsku, które zresztą są w oczywisty sposób sztucznie doklejone. Chyba nikt tu taj nie kwestionuje cenzury, poprawnej ideologicznie linii, z którą muszą się liczyć piszący w środkach szerszego przekazu. Tak jak kiedyś każdy musiał wtrącić tą linijkę czy dwie o miłości do prolerariatu by móc zostać wydanym to to samo robi Ziemkiewicz. Nie świadczy to jednak o zaprzedaniu się, choć jest to trochę igranie z diabłem.
Domyślny avatar

zdzichu z Polski

23.09.2013 12:58

Poseł Maciarewicz wymiennie stosuje słowa opisujące tragedię smoleńską raz ją nazywając katastrofą, a czasami zamachem. Ale już pismak zasługuje na szacunek tylko jeśli jego narracja jest zgodna z waszą. Był zamach i basta, był wybuch i tłumaczenie, że wybuch, który rozsadza samolot na kawałki musiałby być słyszalny w promieniu paru kilometrów jest momentalnie podstawą do miotania obelg i przekleństw, z których słowo agent jest tym delikatniejszym. Ziemkiewicz ma tą odwagę że daje do zrozumienia czytelnikom iż nie jest alfa i omegą w dziedzinie katastrof lotniczych za jakiego liczne grono jego kolegów po piórze usiłuje uchodzić, ale zauważa podstawową rzecz, to że głównym beneficjetem akcji Macierewicza podobnie jak zachowania Tuska jest Kreml.
Domyślny avatar

fritz

23.09.2013 13:19

Dodane przez zdzichu z Polski w odpowiedzi na Nieżle kombinujecie

no, chyba ze za chlebem piszesz, na co wszystko wskazuje.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

23.09.2013 15:17

Dodane przez zdzichu z Polski w odpowiedzi na Nieżle kombinujecie

Nie poseł Maciarewicz, tylko Macierewicz. Nie narracja "wasza" (choć dziękuję za eufemizm), tylko moja. 
Ten artykuł nie dotyczy przecież mojej (czy "naszej") narracji, a tylko tego, czy można postawić znak równości między nią a narracją zamachowców. Teza brzmi: nie, nie można.
Nie chcę wdawać się w to, czy wybuch byłby słyszalny czy nie (ani w miliony podobnych szczegółów) - bo, by Pana sparafrazować, nie jestem "alfą i omegą" w dziedzinie zamachów. Zresztą, czy aby część świadków nie mówiła właśnie że słyszała wybuchy? Nieważne (dla mnie), i nie będę się w to wdawał. Oto dlaczego. Wywód o tym, dlaczego zamach uważam za udowodniony był na tym blogu wcześniej (tutaj: http://naszeblogi.pl/405… ) i nie chcę go wklejać za każdym razem. Dlatego wkleiłem zdjęcie. Dla mnie właśnie zdjęcia, to co widzę na własne oczy to dowód wystarczający. 
W artykule do którego wiedzie łącze powyżej uprzejmie zgodziłem się nawet, że zamachu może i nie było, by jednak ktoś zdołał mnie i innych przekonać, musiałby mieć dowody na brak zamachu naprawdę bardzo już mocne. Mocniejsze niż świadectwo własnych oczu. To dość teoretyczna możliwość, ale kto wie? W każdym razie: jeszcze nie słyszałem o takich dowodach.
W artykule nie widzę "obelg i przekleństw" - a już na pewno nie pod adresem Ziemkiewicza. Słowo "agent" nie pada tu ani razu. NaszeBlogi.pl to kulturalny portal.
Głównym beneficjentem akcji Macierewicza nie jest Kreml. 
Moim skromnym zdaniem, nie może Pan stawiać znaku równości między wypowiedziami posła Macierewicza (nawet gdy jakieś ich fragmenty ocenia Pan krytycznie, do czego ma Pan prawo) a posunięciami rządu Tuska, który moim zdaniem jest narzędziem zamachowców. Nie ma znaku równości między zdradą a brakiem zdrady. Pozdrawiam serdecznie
Domyślny avatar

zdzichu z Polski

23.09.2013 15:49

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Nie poseł Maciarewicz, tylko

Napisał Pan takie zdania: "Ciekawe że występ Ziemkiewicza synchronizuje się, zamyka tydzień prowokacji rządowych pałkarzy w sprawie zamachu w Smoleńsku. Mimo to mam nadzieję, że przytoczony fragment to jakaś nietrafiona figura stylistyczna znakomitego felietonisty" Sugeruje Pan że Ziemkiewicz pisząc artykół współuczestniczy w prowokacji rzadowej i mediów wrogim PiS, potem sie Pan z tego wycofuje wyrażajac nadzieję że to nietrafiona figura. Po czym z Macierewicza czyni Pan nieomalże świetego któremu nic nie mozna zarzucić, a którego czyny nie podlegaja opiniowaniu. Jesli jest tak, że Przewodniczacy Komisji Plramewntarnej wygłasza publicznie opinie, w których wielokrotnie padają słowa takie jak: ponad wszelką wątpliwość, światowej sławy eksperci, nie do podważenia, zdrada, zamach etc... a wszystko to opiera się na domniemaniu, poszlakach a nawet komputerowych stymulacjach ponieważ dowody rzeczowe są w dyspozycji Rosjan to stawia sie Pan Maciarewicz dokładnie w takiej samej sytuacji jak Pan Lasek. Motywy mogą być diametralnie odmienne, ale konsekwencje podobne. Wypływanie powolne i sterowane raportów, różnic w wskazaniach rejestratorów, zeznania świadków etc służy jednemu - podsycaniu nastrojów. Jeśli raport Klicha jest sensowny to opowiesci o wybuchajacym samolocie nad Smoleńskiem są do wyrzucenia, ale nie dla wyznawców teori wybuchu. Za chwile specjaliści od budowy smolotu stwierdzą że część foteli była wyposażona w poduszki i pasy bezpieczeństwa z ładunkami uwalniajacymi których składnikiem może byc TNT, ale nikt sobie nie zada pytania dlaczego ta informacja zostanie opublikowana, pare miesięcy po aferze z wykrywaczami srodków wybuchowych i motaniu się na konferencji prokuratorów. Co kompletnie nie będzie przeszkadzać Panu Maciarewiczowi i jego apologetom w wygłaszaniu każdej tezy która sluży jednemu - przejęciu władzy przez PiS.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

23.09.2013 16:25

Dodane przez zdzichu z Polski w odpowiedzi na Bądźmy konsekwentni

Nie proszę Pana, napisałem to co napisałem. Co do synchronizacji występu Ziemkiewicza - to Pana interpretacja mojej wypowiedzi. W rzeczywistości przyczyna synchronizacji ze strony Ziemkiewicza była pewnie prozaiczna - jako felietonista reaguje na to, co się dzieje.
Gdyby "specjaliści od budowy samolotu" teraz stwierdzili to co Pan pisze, po krętactwach prokuratury co do śladów TNT - to przypuszczam, że wywołają tylko śmiech na sali i dodatkowo pogrążą kłamstwo smoleńskie Rosji i polskich wykonawców Rosji. Osobiście sądzę, że kłamstwa smoleńskiego nic już nie uratuje. Oczywiście mogę się mylić.
W jednym ma Pan rację: jeśli raport Klicha: jest dla Pana "sensowny", to do wybuchu nikt Pana nie przekona. Pana prawo, pana wybór. Albo, albo. Tak rzeczywiście jest.
Nigdzie nie twierdzę, że poseł Macierwicz jest świętym, a wręcz przeciwnie - kilka razy zasugerowałem, że można i trzeba być krytycznym również wobec niego. Dlaczego - to temat na odrębny artykuł.  Wie Pan, dyskutować z Panem to jak z Michnikiem (bez obrazy): najpierw Pan sobie uroi czyjeś wypowiedzi, a potem Pan z tymi urojonymi wypowiedziami polemizuje. To trochę niedorzeczne na blogu, gdzie każdy widzi kto i co dokładnie napisał.  
Krytycznym trzeba być wobec wszystkich (również wobec mnie) choćby tylko na angielskiej zasadzie "Buyer beware", czyli kupujący musi widzieć co kupuje a jeśli nie widzi - sam jest sobie winien. Innymi słowy: "widziały gały co brały" ;-))
Domyślny avatar

dogard

23.09.2013 16:12

Dodane przez zdzichu z Polski w odpowiedzi na Nieżle kombinujecie

PO pysku za zaniedbania sluzbowe, wiec leci akordem.ZIEM daje tylko upust swojej gluPOcie antypisowskiej.Nawet odwraca sie od naukowych stwierdzen w pelni pokazujacych ZAMACH--praw fizyki nie zmienisz..nawet w trosce o kreml.
Domyślny avatar

bulsara

23.09.2013 20:29

Dodane przez zdzichu z Polski w odpowiedzi na Nieżle kombinujecie

Nie trzeba byc "alfą i omegą",by zauważyć,że badanie tragedii z 10.04.2010 jest kolokwialnie rzecz określając "SKOPANE" A dziś "kochane słońce Peru" mówi "nie jest to dla mnie śmieszny ,ale jednak kabaret" mówiąc o działaniach ZP A.Macierewicza. Co do Ziemkiewicza,to wg mnie on ma "parzyste" i 'nieparzyste" wypowiedzi,siedzi okrakiem,ale to jego problem. Dla ciebie zdzichu to pewnie Latkowski to autorytet,nieprawdaż ???
Domyślny avatar

zdzichu z Polski

23.09.2013 22:09

Dodane przez bulsara w odpowiedzi na oj zdzichu

czyli miłośnicy andrzejka od palikota nie brali się za odgadywanie kto jest dla kogo autorytetem
Domyślny avatar

dogard

23.09.2013 16:48

zostal honorowym czlonkiem, jako 2-gi POLAK, MIEDZYNARODOWEJ ORGANIZACJI STRUKTUR PRZESTRZENNYCH i KONSTRUKCJI POWLOKOWYCH--IESS.Taki ziem to moze dostac jeno order lenina--jak jeszcze POpracuje nad soba.
Domyślny avatar

dogard

23.09.2013 17:15

z zatwardzalymi endekami, predzej da BUZI PUTINKOWI JAK zgodzi sie z NIEPODLWGLOSCIOWCEM - MAJACYM WDODATKU Z SOBA CALY SZTAFAZ NAUK SCISLYCH.nIC TO DLAN NIE ZNACZY.Widac tu przyjazna symetrie z giertyszkiem.
Domyślny avatar

tanat

23.09.2013 18:30

Ziemkiewicz bardzo trafnie odebrał nastroje społeczne, pan zaś kompletnie ich nie wyczuwa. Bo to jest nie o sytuacji jako takiej katastrofy ale odbiorze społecznym tego. Tak to w dużej części społeczeństwa, ba olbrzymiej, jest odbierane.
Domyślny avatar

dogard

23.09.2013 18:54

Dodane przez tanat w odpowiedzi na Ziemkiewicz bardzo trafnie

tanacie strzelacie; akurat spoleczenstwo juz wie ,iz tuSSkowe mordercy lza na POtege.Moze jest nas tylko 52% ale spoko , wystarczy aby ich zmiesc z POwierzchni; nirmanie karta wyborcza.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

23.09.2013 22:50

Dodane przez tanat w odpowiedzi na Ziemkiewicz bardzo trafnie

"Trudno z tym dyskutować Pani/Panie Tanat; wydawało mi się, że felieton Ziemkiewicza nie jest o "nastrojach społecznych", ani o tym, jak on je odbiera, a tym bardziej czy w swojej interpretacji nastrojów społecznych ma rację czy racji nie ma. Mnie obruszyło to zrównanie Laska z Macierewiczem, co uważam za moralnie niedopuszczalne i zwyczajnie obiektywnie nieprawdziwe. 
"Tak to w dużej części społeczeństwa, ba olbrzymiej, jest odbierane" - ma Pan na myśli że społeczeństwo uważa, że katastrofa, a nie zamach? Myślę że to jest nieprawda; Adam Michnik miał powiedzieć, że o zamachu przekonanych jest 36% (http://niezalezna.pl/416…) - a myślę że kłamał i że jest nas więcej. Ale nawet gdyby było nas nie 36, ale 6, albo i 0.06% - albo w drugą stronę: 96% - to co to Pana zdaniem zmienia? Mamy nad prawdą głosować?
Można oczywiście twierdzić, że "społeczeństwo jest zmęczone" tematem itp. Ziemkiewicz tak sugerował (o ile pamiętam). "Prawica" często tak opowiada chcąc ukryć własną impotencję, a pani Kluzik-Rostkowska na takim właśnie twierdzeniu nawet zbudowała wyborczą przegraną PIS w 2010 r. Ja myślę, że to twierdzenie impotentów i agentów-śpiochów (albo zwyczajnie: ludzi małej wiary) też nie jest prawdą. Społeczeństwo będzie zmęczone gdy nasz przekaz będzie mętny, niespójny, dziwaczny. I odwrotnie, gdy spełni pewne kryteria, to może spowodować odrodzenie Polski z upadku. Co to są za kryteria - konkurs trwa. Ot taka moja intuicja, mogę się mylić. Ale gdy to napisałem to patrzę na czołówkę wpolityce.pl - a tam artykuł pod takim tytułem: 
"Wyborcza" wie, że zapaść obozu rządzącego ma swoje źródła w sprawie Smoleńska. To kłamstwo smoleńskie zdemolowało tę ekipę
Dokładnie. Pozdrawiam
Domyślny avatar

BHK

23.09.2013 23:29

starcie z agentura az "furczy" ... "zdzichu" wiadomo , nie od dzis ... ale "tsole" ?!. Nowy przydzial do zwalczania komentatorow od Darskiego dostal. A tak ladnie zaczal ... kwiatami z kosmosu !. Pani Kasiu doznalem milego "rozczarowania" .Tak jakby pierwszy raz , zobaczylem Pania po wlasciwej stronie.I z sensem Pani pisze ... to jednak mozna... ?!.
Domyślny avatar

BHK

23.09.2013 23:33

Ale musi strach panowac u POmylencow ... skoro "Zdzicha" na takie sazniste komentarze stac ... a i wsparcie (tsole) przygotowane jak nalezy...!!!

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Mariusz Cysewski
Nazwa bloga:
Mariusz Cysewski
Zawód:
Antykomunista. Tłumacz. Dziennikarz
Miasto:
Katowice

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 538
Liczba wyświetleń: 3,193,412
Liczba komentarzy: 1,481

Ostatnie wpisy blogera

  • Bytom: proces o brak szacunku dla rasy panów III
  • Komitet Napadu na Demokrację a ład nazewniczy i moralny
  • Popieram Cimoszewicza z Komitetu Napadu na Demokrację!

Moje ostatnie komentarze

  • Hehehe... Aleś się Pan (z całym szacunkiem) wybrał z tymi uwagami. Gdzie jak nie na Naszych Blogach znajdzie Pan takie ilości endeków już nawet nie kiszczakowych, co prosowieckich? Takim Pucio nawet…
  • "Z niebytu"? "Wolny Czyn" nieprzerwanie publikowany jest na serwerze pod jurysdykcją Stanów Zjednoczonych, LOL. Kopiowany w Polsce u Kornela Morawieckiego. Jeśli zdecydowałem się zstąpić na chwilę w…
  • Nic pani nie rozumie. Zygmunt Miernik nie rzucił tortem w sędzię dlatego, że lubi rzucać tortami albo dlatego że nie lubi sędziów, nawet tych pseudosędziów jacy są w Polsce. I do więzienia też nie za…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • [V Kolumna Rosji] Koniec anonimowości Gajowego Maruchy
  • Chiny-Rosja: Dlaczego Chiny chcą „odzyskać” Syberię
  • Zamach w Smoleńsku: udział państw trzecich?

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Trzeba jeszcze dodać, że Gajowy Marucha umieszcza wiele tekstów z Nowego Dziennika Politycznego, utworzonego przez rosyjską propagandę portalu, który udaje polski i na który jako jedyny polski…
  • Ryan, A to szmata jedna
  • JzL, Parch i smiec Amen

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności