Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Terrorystyczna grupa przestępcza na Naszych Blogach

Krzysztof Pasierbiewicz, 10.04.2015
Zapewne stali Goście mojego blogu zauważyli, że mniej więcej od półtora roku zaczęła u mnie prowadzić rozbijacką działalność kilkuosobowa grupa „komentatorów”, których bez zbytniej przesady należałoby nazwać „zorganizowaną, terrorystyczną grupą przestępczą”. Warto zauważyć, że wszyscy członkowie owej grupy internetowych zadymiarzy mają konta na portalu Nasze Blogi góra od półtora roku, a niektórzy zaledwie od kilku tygodni.
 
Ich działalność objawia się zawsze tak samo, czyli niezależnie od tematu notki, sfora tych samych „komentatorów”, jak ławica piranii rzuca się na autora blogu wylewając na jego głowę hektolitry pomyj i ubliżając mu stekiem niewybrednych inwektyw i wyzwisk.
 
Członków tego „internetowego gangu” charakteryzuje trudna do ogarnięcia dla zwykłego śmiertelnika patologicznie wynaturzona nienawiść do autora blogu podszyta maniakalną agresją, a z ich „komentarzy” przebija prostackie chamstwo i wyzuta z poczucia obciachu arogancja. Są pewni siebie ponieważ przyzwoici komentatorzy w obliczu tej jawnej grandy wolą milczeć i z nielicznymi wyjątkami przestali u mnie komentować.
 
Działalność tej szajki była już na tyle bezczelna, tupeciarska i obelżywa, iż jeden z blogerów NB piszący pod nickiem @JacBiel, który bynajmniej nie jest moim fanem nie wytrzymał tej hucpy (http://naszeblogi.pl/537… godz.18.01), i napisał niedawno o rzeczonych gangsterach, cytuję :
 
„Innych blogów tak nie komentujecie, więc wynika z tego że uwzięliście się na pana Krzysztofa. Chcecie go po prostu zniszczyć psychicznie. Tak się nie robi. To metody esbeckie i kryminalne (stalking)…”.
 
Ale nie o sobie chcę dziś pisać, bo przecież mogę w każdej chwili opuścić Nasze Blogi, choć nie ukrywam, że byłoby mi bardzo przykro się rozstawać z wieloma komentatorami na tym portalu, z którymi, co tu dużo gadać bardzo się zżyłem.
 
Natomiast dziś chcę napisać o interesie wizerunkowym portalu Nasze Blogi.
 
Otóż moje notki i dodawane do nich komentarze czytają nie tylko „nasi” ludzie, lecz także zagorzali i prominentni krakowscy poplecznicy Platformy, nierzadko z tytułami profesorskimi, których mój blog od z górą czterech lat doprowadzał do białej gorączki, bo jak mi często wytykali: „prowadząc prawicowy blog na prawicowym portalu przynoszę wstyd i hańbę krakowskim intelektualistom i lokalnemu środowisku akademickiemu”. Nie mogli mi podarować, że się podpisuję "nauczyciel akademicki" i że byłem jednym z sześciu współzałożycieli krakowskiego Akademickiego Klubu Obywatelskiego (AKO) im prof. Lecha Kaczyńskiego. Bo oni są święcie przekonani, że Platforma Obywatelska ma polityczną wyłączność w środowisku naukowym.
 
Więc mniej więcej półtora roku temu postanowiono zniszczyć niepoprawnego politycznie akademickiego blogera. Kto śledził mój blog dobrze wie, jak to było.
 
Ale niszcząc mój blog, zaczęli niszczyć nie tylko mnie, ale przede wszystkim portal Nasze Blogi. Już tłumaczę o co chodzi.
 
Otóż od jakiegoś czasu krakowscy funkcyjni emisariusze Platformy Obywatelskiej drukują te szkalujące mnie komentarze autorstwa buszującej na moim blogu grupy terrorystycznej i przynoszą te wydruki do kawiarni, gdzie regularnie pijam kawę zadając mi na głos  by wszyscy słyszeli pytania w rodzaju, cytuję: „Czy nadal będziesz głosował na tych pisowskich chu…ów, bu…ów i sku…nów, którzy ci na głowę sr…ją”, albo „No i na co ci to było? Warto ci się było w prawicowca bawić, jak pisowcy z ciebie teraz psychola chcą zrobić?” i tak dalej. Mam również dowody tego, że owi "terroryści" produkowane przez nich ordynarne komentarze mające pokazać, "jak prawicowcy się wzajemnie wykańczają", rozsyłają również masowo pocztą elektroniczną, przynosząc niepowetowane straty wizerunkowe portalowi Nasze Blogi.
 
To są właśnie te ubeckie i kryminalne metody, o których pisał bloger @JacBiel - przebrać się w cudze szaty, podszyć, zmanipulować, oszkalować, sprowokować, a na koniec wariata z rozpracowywanego delikwenta zrobić. Tak robiło UB, SB, KGB i temu podobne szkoły wykańczania politycznych adwersarzy. 

Słowem przebrana za pisowców agentura Platformy oczernia prawicowego blogera za krytykę pod adresem PIS, na co się niestety czasem nabierają przyzwoici ludzie. A wiedzą, jak to robić, bo ta pezetpeerowska agentura za komuny szkoliła się w Moskwie, gdzie ich nauczono jak w perfidny i pokrętny sposób niszczyć opozycję.
 
Słowem chodzi o to, że buszująca na moim blogu szajka to nie żadni pisowcy, lecz platformerscy "gangsterzy" oddelegowani pośrednio do niszczenia mojego blogu, ale bezpośrednio do przyprawiania portalowi Nasze Blogi gęby niereformowalnego i zapyziałego portalu, na którym komentują same chamy, prostacy i oszołomy, czytaj elektorat Jarosława Kaczyńskiego.
 
Ja wiem, kto kieruje tą zorganizowaną grupą przestępczą, ale nie mogę tego napisać przez wzgląd na niechybne konsekwencje procesowe, co tylko czeka druga strona.   
 
Nie wiem, co z tym fantem zrobią Administratorzy portalu Nasze Blogi. Ale mój blog jest bardzo często odwiedzany (grubo ponad trzy miliony wejść), a działalność owych "terrorystów" powoduje, że coraz większa liczba Internautów tuż przed wyborami wyrabia sobie opłakaną opinię o portalu Nasze Blogi i w ogóle o środowisku prawicowym. Powiem więcej. Akcja ma charakter rozwojowy i zdaje się nabierać rozpędu. Dostaję w tej sprawie coraz więcej telefonów i listów elektronicznych, więc myślę, że Administratorzy powinni zdecydowanie coś z tym zrobić.
 
Ciekaw jestem Państwa zdania na ten temat, oczywiście z wyłączeniem rzeczonych "internetowych gangsterów".
 
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)

 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 30335
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

10.04.2015 21:10

Jest godzina 21.10. Obserwuję w telewizji warszawski Marsz Pamięci. Siła luda! Idą wszyscy, starzy młodzi, całymi rodzinami. Dochodzą już do Pałacu Prezydenckiego. Cześć i chwała bohaterom! Drżyjcie terroryści! Jest nadzieja, że to już Wasz łabędzi śpiew! Rodzi się szansa na lepszą Polskę bez Was. Nareszcie!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

10.04.2015 21:19

Jest godzina 21.15. Przed Pałacem Prezydenckim przemawia Jarosław Kaczyński. Zaczął od podziękowania kardynałowi Dziwiszowi to, że to On podjął decyzję o pochowaniu Pary Prezydenckiej Marii i Lecha Kaczyńskich na Wawelu. Wyobrażam sobie, jak musi być teraz wściekły potępiający tę decyzję naczelny terrorysta. To na razie tyle.
terenia

terenia

10.04.2015 21:52

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Jest godzina 21.15. Przed

https://www.youtube.com/…
Domyślny avatar

andzia

10.04.2015 22:25

No i co pasierbiewicz,czekasz na mnie,prawda?Już jestem,ale jako zadeklarowana zwolenniczka PIS,musiałam wysłuchać i obejrzeć wszystko,co działo się dzisiaj w W-wie,w przeciwieństwie do ciebie,bo ty siedzisz przed komputem i podniecasz się:zaatakują terroryści,nie zaatakują,działa grupa przestępcza czy nie działa ... Jak widać działa i ma się dobrze.Zadeklarowana zwolenniczka PIS-u,to moje określenie,według pasierbiewicza jestem:"ortodoksyjnym pisowcem,moherem,babą z kółka różańcowego,aborygenem,żydowską płaczką itd." Za pajacowanie,należy ci się pasierbiewicz tytuł mistrza świata.Jesteś lepszy od kabaretowej Mariolki,zdecydowanie lepszy!
Domyślny avatar

HenrykHenry

10.04.2015 22:41

Gdzieś na dole w komentarzach przeczytałem ze Pasierbiewicz został jakimś koordynatorem. juz się przestraszyłem ze w PiS jakiś kolejny "kret" bruzdzi i temu "becwalowi" coś zlecił ulzyło mi ze to tylko "Ruch oburzonych" Pawła Kukiza coś z tym, no wiecie co mi w głowie , kombinuje. pomyślałem sobie - a idź swój do swego . Las juz idzie po was !.
Domyślny avatar

felek

10.04.2015 23:33

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Gdzieś na dole w komentarzach

Nie byłbym pewien, czy to "tylko" Kukiz. "Tylko" Kukiz plus "tylko" JKM plus "tylko" Braun i zbiera się agenturalna miarka, która może zaważyć. Rozczulenie pana KP Kukizem posunęło się do tego, że poszedł do niego za aktywistę? No, no, ktoś ma jeszcze co do pana KP wątpliwości?
Domyślny avatar

felek

10.04.2015 22:47

Pół godziny temu skończyła się w Tv Trwam transmisja uroczystości rocznicowe Katastrofy Smoleńskiej. A Pasierbiewicz? Nawet w taki dzień zajął się na blogu walką podjazdową o swoje interesy. I wydaje się, że w tej walce nie istnieją dla niego granice śmieszności, bezwstydu i krętactwa. No, ale cóż ma robić krętacz i kłamca, jak nie kłamać i kręcić? Na blogu Pasierbiewicza jestem od lipca ubiegłego roku, bo spostrzegłem, że autor nachalnie reklamuje się jako prawicowiec, a konsekwentnie krytykuje na swoim blogu PiS i, co jeszcze dziwniejsze, chwali PO. Moje wpisy Pasierbiewicz zrazu komentował, potem kwitował hasłem "trollom dziękujemy", aż wreszcie zaczął ignorować. Podjął natomiast akcję umieszczania odezw adresowanych @ALL (wiadomo, rasowy anglista) w których insynuował, ze ja i inni jego krytycy, to komentator cdn(JW) pod różnymi nickami. Ostatnio, gdy znaczne powiększenie grupy krytyków czyniło ten koncept mniej prawdopodobnym zaczął rozgłaszać, że to grupa pod wodzą "herszta" cdn (JW). A dziś jesteśmy już, o zgrozo, terrorystami! Widać już bardzo nieswojo czuje się tutaj pan KP, skoro przekracza granice groteski.
danuta

danuta

10.04.2015 22:53

Po tym, jak pokazał Pan oblicze bojownika za wiarę pasierbiewiczowską w odpowiedzi na mój komentarz pod jednym z Pańskich tekstów (pisał Pan zdaje się o satysfakcji jaką Pan czuje, kiedy wymiera pokolenie naszych Rodziców, ludzi straszliwie doświadczonych przez komunę i przez różnych pętaków, którym się zamarzyło być AUTORYTETAMI) uznałam, że jakakolwiek dyskuskja z Panem nie ma sensu. I to podtrzymuję. Proszę sobie darować zwyczajowe "no comments". Nie zamierzam z Panem rozmawiać. Pragnę tylko zauważyc, że przekroczył Pan granice absurdu. Jaka "terrorystyczna grupa przestepcza"? Ci ludzie po prostu wyrażają swoje opinie - ostre, przyznaję. Są uprzedzeni. Bywają upierdliwi. Ale gdzie tu "terroryzm"? Gdzie "zorganizowana grupa przestępcza"? Jakiż to problem dla człowieka inteligentnego - osadzić w miejscu rozhukanego interlokutora? ŻADEN!! Co Panu zawiniła administracja? Też terrorystyczna? O to chodzi? Zapytam wprost ( pytanie retoryczne) - czy chodzi o to, żeby "prominentni krakowscy poplecznicy Paltformy" uruchomili rozgrzanych prokuratorów i sędziów, oskarżając administrację Naszych Blogów o terroryzm? Ktoś Panu ten tekst podrzucił? Opublikował go Pan nie czytając? Bo jeśli Pan go naprawdę napisał, to następna Pańska notka będzie nosiła tytuł: "TERRORYSTYCZNE PRAKTYKI PORTALU NASZE BLOGI". P.S. "(...)gęby niereformowalnego i zapyziałego portalu, na którym komentują same chamy, prostacy i oszołomy, czytaj elektorat Jarosława Kaczyńskiego.(...) To Pańskie słowa. Albo nie Pańskie, ale Pan się pod nimi podpisał.
terenia

terenia

10.04.2015 23:13

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Po tym, jak pokazał Pan

@danuta Pragnę dodać,że granice absurdu są przekroczone nie pierwszy raz.Podziwiam cierpliwość administracji ...zastanawiam się w jakim celu pan Pasierbiewicz zamieszcza takie notki? Niby troszczy się o tzw.brand portalu a sam pisząc prowokujące teksty dziwi się,gdy komentatorzy zdecydowanie wyrażają sprzeciw...coś tu się nie klei.
danuta

danuta

10.04.2015 23:48

Dodane przez terenia w odpowiedzi na @danuta Pragnę dodać,że

Z mniejszej odległości nawet ślepy snajper trafi... Ja tu merytorycznej krytyki błędów PiS nie widzę. Jedynie atak. Pod różnymi pretekstami. Pozdrawiam serdecznie!
Domyślny avatar

goscaga

11.04.2015 02:06

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Po tym, jak pokazał Pan

@danuta ujela to Pani perfekcyjnie pan Pasierbiewicz przekroczyl juz granice absurdu,czy jeszcze nie? czekam na kolejne wyskoki,bedzie przynajmniej powod do smiechu
Domyślny avatar

wilniuk

10.04.2015 23:06

Ma Pan rację, nie sposób spokojnie czytać tych "komentarzy", odczuwa się taki wstręt i obrzydzenie, że wolę stąd uciekać. Więc naprawdę o to im chodzi ! Próbowałem protestować ale Administracja nie reaguje, sam naraziłem sie tylko na obelgi. Podziwiam , jak Pan to wszystko wytrzymuje. P.s. Dziękuję za wstawki o tym co się dzieje w Warszawie, jestem w Tucholskich lasach, nie ma tv, tylko audio w RM. Pozdrowienia - w.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

11.04.2015 08:17

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Ma Pan rację, nie sposób

@wilniuk ---- "Podziwiam , jak Pan to wszystko wytrzymuje..." --- Tu Pan znajdzie odpowiedź: http://www.youtube.com/w… a także http://www.youtube.com/w… ----- Tak już jest, że w walce o lepszą sprawę trzeba się czasem bezinteresownie narazić. ---- Serdecznie Pana pozdrawiam w nadziei, że w Tucholskich Lasach pogoda jest równie piękna, jak w Krakowie. Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

markop

11.04.2015 00:05

Panie blogerze! Wywołał mnie pan do wypowiedzi,bo (w/g pana) jestem trollem i członkiem terrorystycznej grupy atakującej pana blog oraz niezależne Nasze Blogi bo: zarejestrowałam się niecałe 2 tygodnie temu (koronny dowód przestępstwa) Czyta pan na tyle nieuważnie moje wypowiedzi (w których NIGDY, ani razu nie było najmniejszego nawet wulgaryzmu!), że uważa mnie pan za mężczyznę! Moja "wiedza" o panu opiera się w 100% na tym, co pan własnoręcznie w swoich notkach o sobie pisze. W spadku po rodzicach zostałam obdarowana słuchem niemal absolutnym oraz inteligencją, a wykształcenie matematyczne i rozwijane przez rodziców muzykowanie, rozwinęło we mnie zdolności tworzenia logicznych ciągów z jednej, a wyłapywanie dysonansów z drugiej strony. Komentuję krytycznie (i będę to robić nadal), gdyż zauważam ogromny brak spójności w tym, co pan MÓWI i co pan ROBI jako "prawicowiec", "katolik", "wychowawca" (nauczyciel akademicki), "kuzyn" (członek rodziny) i "przyjaciel"... Brrr... Jak już kiedyś pisałam, odpuszczam panu wszelkie inwektywy (jakże szarmanckiego osobnika!!), które padły, padają (patrz notka u góry) i będą padać pod moim adresem. Polecam też: http://naszeblogi.pl/539… - bo to kolejny dowód na to, że więcej (niż pan sądzi) osób zauważa to samo co ja...
Oona

Oona

11.04.2015 01:29

Panie Pasierbiewicz... czy musi byc pan az tak poprawny politycznie? Ktos pana nie lubi i odrazu terorysta?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

11.04.2015 08:20

Dodane przez Oona w odpowiedzi na Panie Pasierbiewicz... czy

@Oona ---- "Panie Pasierbiewicz... czy musi byc pan az tak poprawny politycznie? Ktos pana nie lubi i od razu terorysta?..." ---- Jakby Pani / Pan czytała, co od dłuższego czasu ci osobnicy na moim blogu wyprawiają to by Pani lepiej zrozumiała przekaz mojej notki. Serdecznie Pozdrawiam. Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

goscaga

11.04.2015 04:27

pan Pasierbiewicz zyje w totalnej iluzji,zastanawiajace czy wyczerpal juz swoj repertuar absurdu,czym jeszcze moze zaskoczyc pieni sie I zaciska pazurki,nie zauwazajac nawet jaka to zenada,po prostu. P.S Ja rowniez zalogowalam sie niedawno,wlasnie dlatego,azeby po prostu niezgodzic sie z poszczegolnymi nowinkami tutaj tworzonymi.Jezeli prowadzi sie bloga,to krytyka jest oczywista. Panie...jaki terroryzm!?Tworzy Pan tak z rozpedu,pod wplywem irracjonalnego myslenia
Domyślny avatar

felek

11.04.2015 07:33

Trzeba powiedzieć o czymś jeszcze. Pisze powyżej Pasierbiewicz: "Ja wiem, kto kieruje tą zorganizowaną grupą przestępczą, ale nie mogę tego napisać przez wzgląd na niechybne konsekwencje procesowe, na co tylko czeka druga strona." Jest to kolejny z niezliczonych, w każdym tekście, przykładów gry nie fair, jaką prowadzi z adwersarzami i czytelnikami blogu pan KP. Bo przecież wszyscy wiedzą o kim pisze . Pisze o cdn(JW), swoim znajomym, profesorze Woleńskim, który krytycznie i bardzo trafnie komentował od czasu do czasu blogowanie Pasierbiewicza. Ale kilka dni temu prof. Woleński oświadczył, cyt.: "... przestaję komentować jego utwory, gdyż człowiek na tak niskim poziomie moralnym, nie zasługuje nawet na kpiny." Jako powód podał fakt umieszczenia przez KP pod tekstem o in vitro zdjęcia dzieci, z których jedno kilkanaście lat temu przyszło na świat tą właśnie drogą. I KP uczynił to, sic!, bez zgody rodziców dziecka lub jego samego, dziś będącego już osoba dorosłą. Ale mimo tego oświadczenia prof. Woleńskiego, przyjętego przez Pasierbiewicza z zadowoleniem (cyt. " trzymam za słowo") , a więc swego rodzaju dwustronnej umowy, Pasierbiewicz nadal przywołuje osobę dziś już przecież byłego adwersarza, używając jej instrumentalnie w wygodnej dla siebie aluzji. Bo w istocie rzeczy, mimo deklarowanej wrogości, Pasierbiewicz był i jest zainteresowany obecnością cdn(JW) na swoim blogu. Dlaczego? O tym w następnym odcinku.
Domyślny avatar

felek

11.04.2015 08:13

Dodane przez felek w odpowiedzi na Trzeba powiedzieć o czymś

Ciąg dalszy mojego komentarza. W istocie rzeczy, jak napisałem poprzednio, mimo deklarowanej wrogości, był Pasierbiewicz zainteresowany obecnością prof.Woleńskiego na swoim blogu. I jest nadal, dlatego aluzje o kierowaniu przez niego, teraz już z ukrycia, "grupą przestępczą" nie ustaną. Było bowiem tak, że wprawdzie cdn(JW) bardzo trafnie obnażał mizerię intelektualną i rozmaite paskudne postępki Pasierbiewicza, to z drugiej strony obecność cdn(JW) była dla KP bardzo wygodnym narzędziem budowania swej dość wątpliwej prawicowej wiarygodności. Grzmiał bowiem Pasierbiewicz na wszystkie strony internetowego świata: "Patrzcie, kto mnie atakuje!" - podnosząc niegdysiejszą przynależność partyjną swojego adwersarza i jego obecne lewicowe afiliacje. Kogóż wszak może atakować lewicowiec, jeśli nie szczerego prawicowca?? Co więcej, lansował Pasierbiewicz tezę, że również wszyscy pozostali jego oponenci to nikt inny jak cdn(JW) osobiście, tylko kryjący się podstępnie pod różnymi nickami! Ostatnio zaś, gdy grupa oponentów powiększyła się i propagandowy koncept pod tytułem "tenże sam cdn(JW, tylko pod różnymi nickami" tracił i tak słabą wiarygodność, Pasierbiewicz obwołał Profesora "hersztem" tej grupy. A, jak wiadomo, jeśli herszt, to nic innego tylko - banda! I w ten oto prosty sposób grupa antagonistów na blogu Pasierbiewicza stałą się bandą czarnych charakterów, "Wanted dead or alive"! A dziś jesteśmy już, bardziej nowocześnie, zorganizowaną grupą przestępczą lewackich terrorystów! I tym samym wszyscy wierni wielbiciele "nauczyciela akademickiego, naukowca i tenisisty" Pasierbiewicza mogą cieszyć swe oczy jeszcze jaśniejszym blaskiem, opromieniającym jakże wybitną i jakże szlachetną postać ich prawicowego autorytetu. Cóż, autorytet jak autorytet, na miarę wielbicieli. Ale - czy na pewno prawicowy?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

11.04.2015 07:58

@ALL ----- OŚWIADCZAM WSZEM I WOBEC, ŻE W NINIEJSZEJ NOTCE NIKOGO NIE WYWOŁYWAŁEM DO TABLICY ----- resztę dopowiedzcie sobie Państwo sami ---- Pozdrawiam z zalanego słońcem Krakowa, Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

felek

11.04.2015 09:05

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @ALL ----- OŚWIADCZAM WSZEM I

Wywoływać do tablicy to Pan może Pana Bolesława i innych swoich totumfackich. Prowokuje Pan natomiast do komentarzy lawiną krętactw, pomówień, zwykłych głupstw i komicznej, maglarskiej tandety, z których składa się Pana pseudointelektualne bl(a)gowanie, p.Pasierbiewicz. Pozdrawiam z zalanego słońcem Mazowsza. Felek.
Domyślny avatar

felek

11.04.2015 08:04

Ciąg dalszy mojego komentarza. W istocie rzeczy, jak napisałem poprzednio, mimo deklarowanej wrogości, był Pasierbiewicz zainteresowany obecnością prof.Woleńskiego na swoim blogu. I jest nadal, dlatego aluzje o kierowaniu przez niego, teraz już z ukrycia, "grupą przestępczą" nie ustaną. Było bowiem tak, że wprawdzie cdn(JW) bardzo trafnie obnażał mizerię intelektualną i rozmaite paskudne postępki Pasierbiewicza, to z drugiej strony obecność cdn(JW) była dla KP bardzo wygodnym narzędziem budowania swej dość wątpliwej prawicowej wiarygodności. Grzmiał bowiem Pasierbiewicz na wszystkie strony internetowego świata: "Patrzcie, kto mnie atakuje!" - podnosząc niegdysiejszą przynależność partyjną swojego adwersarza i jego obecne lewicowe afiliacje. Kogóż wszak może atakować lewicowiec, jeśli nie szczerego prawicowca?? Co więcej, lansował Pasierbiewicz tezę, że również wszyscy pozostali jego oponenci to nikt inny jak cdn(JW) osobiście, tylko kryjący się podstępnie pod różnymi nickami! Ostatnio zaś, gdy grupa oponentów powiększyła się i propagandowy koncept pod tytułem "tenże sam cdn(JW, tylko pod różnymi nickami" tracił i tak słabą wiarygodność, Pasierbiewicz obwołał Profesora "hersztem" tej grupy. A, jak wiadomo, jeśli herszt, to nic innego tylko - banda! I w ten oto prosty sposób grupa antagonistów na blogu Pasierbiewicza stałą się bandą czarnych charakterów, "Wanted dead or alive"! A dziś jesteśmy już, bardziej nowocześnie, zorganizowaną grupą przestępczą lewackich terrorystów! I tym samym wszyscy wierni wielbiciele "nauczyciela akademickiego, naukowca i tenisisty" Pasierbiewicza mogą cieszyć swe oczy jeszcze jaśniejszym blaskiem, opromieniającym jakże wybitną i jakże szlachetną postać ich prawicowego autorytetu. Cóż, autorytet jak autorytet, na miarę wielbicieli. Ale - czy na pewno prawicowy?
Domyślny avatar

andzia

11.04.2015 08:33

"Wiem, że te miesięcznice trzymają przy partii Jarosława Kaczyńskiego żelazny elektorat ludzi w wieku zaawansowanym, ale to nie wystarczy do przejęcia w Polsce władzy zwłaszcza, że z roku na rok ludzi tych ubywa z przyczyn naturalnych. A świat pędzi do przodu w tak zawrotnym tempie, że ci STARCY nie są już w stanie nadążyć i miast siłą, stają się balastem hamującym rozwój partii czyniąc ją skostniałym i nierozwojowym ugrupowaniem". Tak pisał niespełna cztery miesiące temu młodzieniec - pasierbiewicz.Gdyby chociaż raz (przynajmniej obejrzał)kto uczestniczy w tych dniach pamięci,nie pisał by takich bzdur,no ale jak się ... daruję sobie ...
alchymista

alchymista

11.04.2015 08:34

Proszę się nie zniechęcać. Wszystkie prawicowe blogi są zalewane śmieciowymi lub wulgarnymi komentarzami, które mają sprowadzić rozmowę na poziom pyskówki. To jest właśnie to, co można nazwać nadużywaniem wolności słowa. Na blogu Chatara działa niejaki Baco-góral wcześniej jako Góral. Niezbyt szkodliwy, ale mąci ile wlezie, całkowicie pomijając treści publikowane przez blogera. Nie należy się tym przejmować, prawica zawsze była celem ataków zmierzających do jej rozbicia. Do czasu powstania PiS ta metoda była skuteczna. Nie pozwólmy, aby znowu była skuteczna!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

11.04.2015 09:06

Dodane przez alchymista w odpowiedzi na Proszę się nie zniechęcać.

@Alchymista --- "Proszę się nie zniechęcać..." ---- Ależ ja się nie zniechęcam, a wręcz przeciwnie owi "terroryści" zachęcają mnie do dalszej działalności blogerskiej, gdyż rozpracowując ową szajkę, która jak Pan zapewne zauważył sama się zdemaskowała, zrobiłem coś pożytecznego dla Polski. Miło jest widzieć, że moje blogowanie nie poszło na marne.---- Serdecznie Pana pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę. Krzysztof Pasierbiewicz

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Wszyscy 5
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,555,500
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: https://raskolnikow2.fil… Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: https://www.salon24.pl/u…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności