Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Ojciec Rydzyk wypowiedział wojnę PiS?
Wysłane przez Radosław w 05-05-2013 [13:56]
Ostatni felieton Stanisława Michalkiewicza opublikowany w "Naszym Dzienniku" świadczy o tym, iż ojciec Rydzyk nie tylko jest skonfliktowany z "Gazetą Polską" ale również z PiS.
W poprzednim tygodniu w "Naszym Dzienniku" mogliśmy przeczytać wywiady z ojcem Rydzykiem w których skrytykował "Gazetę Polską" oraz jej redaktora naczelnego Tomasza Sakiewicza. W ten sposób Rydzyk odpowiedział na sugestie ze strony "GP", iż jego media powstały z inicjatywy rosyjskich służb specjalnych. O tym, że konflikt jest poważny świadczy fakt, iż szef TV Trwam zrównał "Gazetę Polską" z "Gazetę Wyborczą" zarzucając jej, że jest medium laickim.
Teraz w "Naszym Dzienniku" opublikowano felieton [a]http://www.naszdziennik.pl/mys..."Pogonić prokuratorów"[/a] w któym znany publicysta proponuje zlikwidowanie CBA oraz twierdzi, że Sąd Apelacyjny słusznie postąpił uniewinniając Beatę Sawicką. Michalkiewicz zawsze był sceptyczny wobec PiS, ale nie demonstrował tego w mediach ojca Rydzyka. A teraz mamy opinię w "Naszym Dzienniku" potwierdzające powszechne opinie, ze za IV RP polowano na opozycję i łamano prawo. Skoro, tak to postulat salonu postawienia Jarosława Kaczyńskiego oraz Zbigniewa Ziobry przed Trybunałem Stanu jest jak najbardziej zasadny. Trudno nie łączyć tego artykułu z konfliktem jaki ponownie rozgorzał między ojcem Rydzykiem oraz Tomaszem Sakiewiczem.
Trzeba jednak pamiętać, że "Gazeta Polska" nie jest taką zwykłą gazetą, ale medialnym ramieniem PiS. Tak więc atak na Sakiewicza jest w jakimś sensie atakiem na Jarosława Kaczyńskiego. Wystarczy sobie przypomnieć ostatnie wypowiedzi medialne reprezentanta środowiska ojca Rydzyka w PiS, Zbigniewa Girzyńskiego. W momencie kiedy PiS wygrywa wybory w Rybniku Girzyński ubolewa nad rosnącą pozycją w PiS, Antoniego Macierewicza dając wrogom Jarosława Kaczyńskiego możliwość grania na rozłam w PiS. Co jak co, ale takie wypowiedzi są najmniej potrzebne dla partii, która ma okres dobrej passy. Teraz czytamy we [a]http://www.wprost.pl/ar/398417..."Wprost"[/a], opisze Kaczyńskiego w swojej książce. Pisanie książek jest w ostatnim czasie popularną metodą walki politycznej; dość przypomnieć dzieło Janusza Palikota, w którym obsmarował swoich kolegów z PO. Dlatego nikt nie powinie się dziwić, jeżeli w książce Girzyńskiego znajdą się niemiłe rzeczy dla prezesa PiS.
Komentarze
05-05-2013 [15:21] - fritz | Link: Cytat z Michalkiewicza:
"Tymczasem w interesie funkcjonariuszy CBA jest, by korupcja istniała możliwie jak najdłużej, bo jej istnienie stanowi rację bytu instytucji, z której oni żyją. Dlatego działania CBA nie są nakierowane na usuwanie okazji do korupcji, tylko na poddawanie obywateli coraz ściślejszej kontroli, która prędzej czy później musi przybrać formy nielegalne."
*** To jest absolutny idiotyzm czy tez rozmowanie, mowiac michalkowiczem, talmudyczne.
A jest to idiotyzm dlatego, ze wyklucza istnienie aparatu dzialajacego skutecznie przeciwko korupcji.
Jak widac szanse PiS rosna, bo taki idiotyzm jest idiotyzmem agenturalnopochodnym w ramach akcji, wszystkie rece na poklad w walce z Demonem Polskosci.
Ziemkiewicz nie tak dawno popelnil teskt komentowany tutaj.. najwyzsza zeby nastepny popelnil
05-05-2013 [15:34] - fritz | Link: I jeszcze jeden cytat:
"Beata Sawicka zaś była do przestępstwa namawiana, nawiasem mówiąc – skutecznie, i to właśnie napiętnował sąd. Ten wyrok skłania do ponownego zastanowienia się nad dopuszczaniem prowokacji w postępowaniu karnym – bo czy państwo dopuszczające, by jego funkcjonariusze używali metod niegodziwych, ma moralne prawo oczekiwania godziwych zachowań od obywateli? Zatem może by na wszelki wypadek jednak rozpędzić to całe CBA?"
*** W USA jest to metod standardowa lapanie urzednikow przestepcow przy pomocy prowokacji, namawianie ich do "grzechu", znaczy korupcji. Bo urzednik, ktory da sie uwiesc, jest przestepca poniewaz b. rzadko uwodzacym jest urzednik z biura do zwalczania przestepstw i korupcji.
Jeszcze raz: szanse PiS rzeczywiscie rosna.
Agentura (moze taka nieswiadoma, jak ci TW co nie wiedzieli, ze donosza, ze moga komus zaszkodzic) zaczyna szalec.
05-05-2013 [17:35] - Mikołaj Kwibuzda | Link: Nieświadomy? Pan red. Michalkiewicz?
Przecież to inteligentny człowiek, niemożliwe, żeby nie wiedział, co robi i jakie banialuki wypisuje. Nie jestem zresztą zaskoczony, to jego podkręcanie antysemickich wątków, umożliwiające przyprawianie gęby żydożerców całej polskiej opozycji, od dawna mi śmierdziało prowokacją. Ciekawsze, na ile świadomy jest o. Rydzyk. Jego idiotyczne wyskoki z "czarownicą" itp. wyglądały na spontaniczne, ale z drugiej strony skuteczność jego działalności raczej nie pozwala go lekceważyć. Jak Panowie sądzą, steruje nim ktoś?
05-05-2013 [18:12] - fritz | Link: Oczywiscie, ze jest swiadomy.
Antysemityzm znaczy dyskryminacja Zydow na tle rasowym czy tez religijnym.
Mowienie o roznicach politycznych miedzy Polakami i Zydami (np. celem zydowskiej spolecznosci w Polsce jest przeksztalcenie Polski w eurpejski region, likwidacja panstwa) nie jest antysemityzmem tylko obowiazkiem odpowiedzialnego publicysty. Bardzo duzo celow politycznych czy kulturowych zydowskiej spolecznosci w Polsce jest calkowicie sprzeczne z polska racja stanu.
05-05-2013 [18:34] - Mikołaj Kwibuzda | Link: Aha
Skoro zatem zgadza się Pan z panem red. Michalkiewiczem, to o co właściwie Panu chodzi?
05-05-2013 [21:34] - fritz | Link: Nie zgadzam sie z Michalkiewiczem w wielu sprawach.
Nie zgadzam sie z Toba na kwalifikowanie jako antysemityzmu zwracania uwagi na polityczne i gospodarcze cele srodowisk zydowskich niezgodnych polska racja stanu.
Akurat w tym punkcie Michalkiewicz ma racje.
Natomiast w wielu innych nie ma.
05-05-2013 [18:46] - kura domowa | Link: Czy PiS to "święte krowy"?
W moim mieście przewodniczący Rady Miejskiej(PiS) uzasadniając głosowanie nad naliczaniem opłat za wywóz odpadów od metra kwadratowego powierzchni mieszkania; raczył stwierdzić, iż BYŁ TO PRIORYTET PISu( kret czy POżyteczny idiota?) Inna sprawa; przewodniczący klubu GP(dyrektor biura posła PiS)emerytowany wojskowy, nie kryje się wcale, że za komuny podpisał lojalkę, bo....wszyscy tak robili.
No i moim zdaniem sprawa najważniejsza. Radni miejscy i powiatowi z PiS, bronią jak niepodległości TW z koalicyjnego ugrupowania(spadochroniarze z PO, SLD, PSL), skazanego za kłamstwo lustracyjne prawomocnym wyrokiem sądu. Po to by po stracie stanowiska sekretarza miasta, TW nie pozostał bezrobotnym, stworzono kolejny wydział miejski i uczyniono go jego naczelnikiem. PiS w moim mieście ma pozamiatane. Przeciwników wzmocnił a zwolenników skutecznie zraził.
Więc z punktu wiedzenia Polski lokalnej, kto tu grandzi? Rydzyk? Michalkiewicz?
06-05-2013 [08:58] - dogard | Link: @kura domowa,18,46--sama jestes nielojalna
wobec nas i PiS---WYSTARCZY PODAC NAZWE MIASTA CZY ZAWIADOMIC WLADZE PERTYUJNE.nIECH ROBIA PORZADEK.Takie ogolniki to oisz na berdyczow!!!
05-05-2013 [19:48] - epopeja | Link: Ktokolwiek wie .....
na temat poprzednich [zaskarżonych] orzeczeń z uzasadnieniami proszony o podanie treści bądź linki. Póki co mam zupełny misz masz na temat na czym polegało zberanie dowodów niezgodnie z prawem i jak CBA odowadniało ze jego to funkcjonariusze byli kuszeni a nie odrotnie.
05-05-2013 [20:26] - xena2012 | Link: zadziwiająca proporcja
jak tylko PiS-owi podniosą się słupki w sondażach natychmiast rozpoczynają się dziwne akcje.Nie rozumiem dlaczego dopiero teraz po latach wypływa sprawa wypowiedzi Sakiewicza,czyż dotąd nie było czasu by mu to wygarnąć? Wydaje mi się ,że ma to związek z niedalekimi wyborami prezea PiS-u ,żeby w miarę skutecznie tymi wyborami kierować na niekorzyść Kaczyńskiego.Kościa niezgody mogą też być miejsca na listach do Europarlamentu.
05-05-2013 [21:21] - Szpilka | Link: Dlaczego teraz?
No bo niedawno wyszła książka red. Sakiewicza, w której odgrzał stare sprawy. Akcja i reakcja.
05-05-2013 [21:47] - Lusia | Link: Ostrożnie z takim założeniem.
W czyim interesie jest wypowiadanie się za O Rydzyka, że wypowiada wojnę PIS. Ma pan w swoim logo oglądanie TV Trwam. Czy kiedykolwiek spotkał się pan z jakimiś negatywnymi opiniami o tej partii, że strony O Rydzyka, lub jego współpracowników? Do programów publicystycznych bardzo często zapraszani są politycy tej partii. Często gości Pan Macierewicz i wielu innych. W tym czasie, kiedy TV Trwam stara się o miejsce na cyfrowym multipleksie, z różnych stron spadają na O Rydzyka jakieś oskarżenia. Pan Dworak zapewne zaciera ręce z zadowolenia. Pan Michalkiewicz od wielu lat jest jednym z komentatorów w TV Trwam, pomiędzy wielu innymi publicystami. Czasem jego oceny są bardzo trafne, a czasem mniej. W TV Republika też zapraszane są osoby co najmniej kontrowersyjne. Czy dlatego mamy wysnuwać wnioski, że ta telewizja popiera SLD? Proponuję więcej umiaru.
06-05-2013 [11:17] - wicenigga (niezweryfikowany) | Link: Wypowiedział, już dawno.
Konflikt pomiędzy o. Rydzykiem a, nie tyle PiSem, co Kaczyńskim, istnieje chyba od wyborów w 2005 r. Owszem, RM w kampanii wyborczej stanęło jasno po stronie PiSu, ale po wyborach "stosunki" oziębiły się zdecydowanie (O. Rydzyk: jestem rozczarowany tymi władzami), a już zupełnie padły po wypowiedzi M. Kaczyńskiej na temat aborcji, riposcie o.Dyrektora i stwierdzeniu Prezydenta: Moja żona została obrażona. J. Kaczyński i większość PiSu poparła Prezydenta.
Nieco się polepszyło po Marszu o TV TRWAM, ale faule wciąż się zdarzają. Po Marszu okazało się też, że wspierany przez o. Dyrektora Z. Ziobro zawiódł jego nadzieje, ulokowane więc zostały one w kim innym, mianowicie w Girzyńskim :), który ma tu, po sąsiedzku, od niedawna, swojego agenta-menedżera-machera: wywiad ze Z. Girzyńskim
Nic dziwnego więc, że Girzyńskiemu soda tak uderzyła, że prędzej wybuchnie, niż zdąży skleić kolejną kanapę. I bardzo dobrze. Niedobrze, że drugi obieg ponosi straty z powodu takich konfliktów. A nie tylko TV TRWAM potrzebuje wsparcia i rozwoju dla dobra... tak tak, dla Polski!
pees
No i wykrakałem - Jeden z polityków Prawa i Sprawiedliwości pracuje nad książką, w której odsłoni kulisy polskiej polityki. "Najnowsze dzieło Girzyńskiego znajdzie się w księgarniach jesienią. Jarosław Kaczyński, zarzucił Girzyńskiemu, że jest "oderwany od rzeczywistości""
12-05-2013 [11:12] - kptnemo | Link: A może tak spojrzeć na felieton Michalkiewicza bez podtekstów?
Red. Michalkiewicz ma stałe poglądy i ich nie ukrywa - od lat płynie pod prąd. Nie jest i nie był zwolennikiem PiSu. Ma poglądy liberalne w sferze ekonomii. Wolność gospodarcza i niskie podatki to najlepszy sposób na walkę z korupcją. W tym sensie CBA jest owocem zatrutego drzewa systemu politycznego - podobnie jak korupcja. Wadą środowiska Michalkiewicza jest to, że nie przedstawiło ono sensownego sposobu wprowadzenia zasad, które promuje i - co równie ważne - kosztów takiej operacji w obecnych warunkach. Jest bowiem oczywiste, że faktyczne uwolnienie gospodarki, w sytuacji, gdy absolutnie dominującą pozycję mają na rynku przestępcy, a często bandyci, nie będzie bezbolesne. Lekarstwo może zabić pacjenta - i to zniechęca do idei, skądinąd słusznej.
02-10-2013 [20:57] - Michał | Link: Wielki rozłam
Kościół Katolicki czeka Wielki rozłam, czytajcie na http://www.urbietorbi-apocalyp...