Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Koniec zniewag - RDI zwołuje protest pod ZDF!

szczurbiurowy, 28.03.2013
     
Jeśli ktoś wierzył, że w świecie współczesnym istnieje porządek, raz na zawsze ustalony i zadekretowany i przyjęty jako pewien consensus zapobiegający kolejnej wojnie – to po wydarzeniach ostatniego tygodnia-dwóch ta wiara musie być mocno nadwyrężona, albo w ogóle upaść.
Chodzi oczywiście o dyktat cypryjski, swoiste nowe Monachium, manewry wokół rosyjskich pieniędzy na Cyprze, zdecydowane wsparcie przez kanclerzynę Merkel "wypędzonych" i Steinbachowej, emisja filmu w ZDF (drugim kanale niemieckiej telewizji publicznej) reinterpretującego historię II wojny światowej i szkalującego Armię Krajową,  wpieranie Polski do eurozony, Obama de facto cofający poparcie dla Izraela….
Wygląda na to, że to co do niedawna było w UE nie do pomyślenia, jak na przykład konfiskata rachunków bankowych albo reorientacja dotychczasowej w miarę przyjaznej polityki Niemiec w stosunku do Polski na nieprzyjazną – teraz stało się całkowicie do pomyślenia.
Bo cóż to tak naprawdę oznacza dla nas, Polaków, którzy znaleźli się pomiędzy Niemcami i Rosją na początku XXI wieku, prawie sto lat po konflikcie, którego efektem było odrodzenie się państwa polskiego?
Niemcy, które przegrały zarówno I jak i II wojnę światową (niektórzy historycy mówią, że była tylko jedna wojna, ale z dwudziestoletnim antraktem) toczyły te wojny w imię zapewnienia sobie dominacji na kontynencie, szczególnie jeśli chodzi o Europę Środkową i Wschodnią.
Teraz, po prawie ćwierćwieczu od zjednoczenia Niemiec widać, że wszystkie cele w jakimi Niemcy wchodzili do II wojny światowej zostały zrealizowane: Niemcy dominują, gospodarka europejska jest ustawiona pod potrzeby Niemiec, waluta euro także powoduje transfer dóbr w kierunku tego państwa, niemiecka dominacja w strukturach europejskich powoduje, że i środki pomocowe kierowane są tam, gdzie jest interes Niemiec.
Sprawa Cypru pokazała, że nie ma świętości – czyli nienaruszalność rachunków bankowych przestaje istnieć, gdy zażyczą sobie tego Niemcy.
W miarę jak Niemcy zaczęli odczuwać swoją siłę, wynikającą z potęgi gospodarki i na nowo zjednoczonego państwa okazało się, że kwestia winy za drugą wojnę światową przestaje być tak oczywista. Pierwszy sygnał tego nowego podejścia, który w Polsce przeszedł prawie nie zauważony, były zorganizowane w 1995 roku obchody 50 rocznicy bombardowania Drezna – dla przypomnienia: samoloty amerykańskie zrównały z ziemią w nocy z 13 na 14 lutego 1945  to miasto, które nie było bronione przez artylerie przeciwlotniczą. Nalot czysto terrorystyczny a nie militarny.
Właśnie podczas tych obchodów po raz pierwszy w sposób otwarty użyto sformułowań o Niemcach jako ofiarach Hitlera. Dla polskich uszu takie stwierdzenia brzmiały zdumiewająco, bo przecież dobrze wiedzieliśmy i wiemy kto jest ofiarą Hitlera: państwa i narody napadnięte przez państwo niemieckie, pod przywództwem kanclerza, którego Niemcy doprowadzili do władzy w demokratycznych wyborach w 1933 roku. Zaledwie 6 lat wystarczyło, żeby Niemcy z pełnym entuzjazmem pomaszerowali na nową wojnę. A trzeba pamiętać, że koszty tej wojny w większości zostały przerzucone na narody okupowane, rabunek ich dóbr trwał do końca, włączając to pracę niewolników.
W ciągu minionych 25 lat potęga Niemiec stale rosła – zarówno ta gospodarcza, jak i ta symboliczna. Nie można być supermocarstwem gospodarczym i militarnym mając  za plecami wspomnienia hańby zbrodni II wojny światowej. I dlatego niemiecka polityka historyczna została przeorientowana, co widać szczególnie w ostatnich kilku latach. Ale skoro Niemcy są ofiarami Nazistów, a Żydów jednak ktoś wymordował, potrzebni są sprawcy – i tu właśnie jest przyczyna dla której „pomyłkowe” użycie sformułowań „polskie obozy koncentracyjne” jest tak częste.
Polityka reorientowania historii jest długofalowa i przemyślana, można powiedzieć – zorkiestrowana. Dozowana jest odpowiednia dawka siły, przy równoczesnych uspokajających gestach i pokojowej retoryce.
A więc – zdecydowane poparcie dla przedsięwzięcia pani Steinbach, a z drugiej nagrody dla premiera Tuska. Chociaż ostatnie posunięcia wskazują, że – jak mówi mój znajomy – Merkel postanowiła przestać się patyczkować i zaczęła traktować Polaków „po smoleńsku”. A wszystko to należy widzieć w szerszym, globalnym kontekście politycznym: wycofywanie się USA z Europy, jeszcze nie militarne, ale na pewno już polityczne.  A ponieważ natura nie znosi próżni, to do opróżniającego się miejsca już widać dwóch pretendentów – Rosję i Niemcy. Niemcy, które były do niedawna w kagańcu powojennej okupacji, która przerodziła się w stacjonowanie wojsk sojuszniczych. Rosja, która pod obecnymi rządami chce odbudować swoją mocarstwowość.
I tym należy tłumaczyć ten kryzys cypryjski – Niemcy pokazali, kto tu rządzi. Skonfiskowane na Cyprze rosyjskie pieniądze są kolejnym „widomym znakiem” potęgi niemieckiej.
Jak widać, Europa znowu zaczyna mieć z Niemcami kłopot. I to już nie dlatego, że Niemcy chcą osiągnąć pozycję dominującą, ale dlatego, że już ją osiągnęły. Jak już tyle razy, jeszcze raz powtarzam: historia wcale się nie skończyła. Historia przyspiesza. 
Pytanie, czy w Al. Szucha coś wiedzą na ten temat.
 
+++
6 kwietnia (sobota) br. o godzinie 12 Reduta Dobrego Imienia/Polish League Against Defamation organizuje zgromadzenie publiczne przed siedzibą korespondenta telewizji ZDF w Warszawie, przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 58 w celu zaprotestowania przeciwko emisji oszczerczego filmu "Nasze matki, nasi ojcowie" i znieważaniu pamięci żołnierzy Armii Krajowej przez telewizję ZDF. Zażądamy przeprosin ze strony tej telewizji na ręce Światowego Związku Żołnierzy AK.
Jako organizator zapraszam wszystkich, którym jest droga pamięć naszych ojców i dziadów, żołnierzy Armii Krajowej. Zapraszam wszystkich, którzy przeciwstawiają się oszczerstwom i zniewagom, które dotykają Polskę i Polaków. Nie było „polskich obozów śmierci” – były niemieckie obozy śmierci, zbudowane na terenie okupowanej przez Niemców Polski, utworzone i kierowane przez Niemców, w imieniu państwa i narodu niemieckiego. Obozy, w których ginęli obywatele Rzeczpospolitej Polskiej – Polacy, Żydzi, Białorusini, Ukraińcy, Cyganie.
Zapraszam do przystąpienia do Reduty Dobrego Imienia (http://reduta-dobrego-imienia.pl) .
 
Reduta działa pod egidą Towarzystwa Patriotycznego - fundacji Jana Pietrzaka. Można też lajkować fanpage na FB
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 16245
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

28.03.2013 17:58

Kiedy Niemcy jednoczyły się, wielu ostrzegało, ze tak własnie będzie.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 21:27

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Kiedy Niemcy jednoczyły się,

Zjednoczone Niemcy nie maja z tym nic wspolnego.
Domyślny avatar

fritz

28.03.2013 21:33

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ P.Bochwic

Wiekszy niz myslalem. Piszesz tylko po polsku, czy Polka jestes?
Domyślny avatar

z Niemiec

28.03.2013 21:52

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Kiedy Niemcy jednoczyły się,

Prosze Panstwa, Niemcy nie dlatego pozbyly sie swojej SOLIDNEJ DM, bo im sie znudzila czy zbrzydla, ale dlatego, bo zazadaly tego Francja i Anglia ( byl to zasadniczy warunek dla wyrazenia zgody przez te panstwa na zjednoczenie Niemiec ) bo chcialy miec kontrole nad niemiecka gospodarka, ale przedewszystkim chcialy kontrolowac przeplyw kapitalu, co zreszta robia bardzo skrupulatnie.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 18:11

Macie przyklad, drodzy Rodacy, ze mozna tez inaczej - zamiast kwekolic i pluc na wszystko i wszystkich - z godnoscia protestowac ! Czy rowniez korespondent FAZ w Warszawie beduie przywolany do porzadku ? Nalezy domagac sie, zeby media zagraniczne przysylaly do Polski wyksztalconych dziennikarzy (wyksztalc. akademickie) wtedy beda oni swoje badania prowadzic samodzielnie i obiektywnie.Czy wykorzysta Pan inne materialy, ktore wyslalam Panu mailem ? Trzeba temu eleganckiemu towarzystwu wytlumaczyc, ze z Polska i Polakami trzeba sie liczyc ! Czytam codziennie niemieckie gazety (wyd. internetowe) - korespondent DIE WELT, p. Gnauck pisze madre,taktowne i inteligentne artykuly. Dziekuje Panie Gnauck - weiter soooo ! Czekam z niecierpliwoscia na dalsze Panstwa przedsiewziecia. Ta znakomita organizacje bede dalej popierac finansowo, do czego takze zachecam blogerow i komentatorow Niezaleznej, a Panu szczurowibiurowemu dziekuje za poswiecenie ! Pozdrawiam
Domyślny avatar

z Niemiec

28.03.2013 19:46

Dodane przez Daf w odpowiedzi na Swietnie !

Prosze mi odpowiedziec tylko na jedno pytanie, czy w Polsce miedzywojennej istnial antysemityzm, lub innymi slowy, czy wszyscy Polacy ( wszystkie grupy spoleczne ) w IIRP byli zdecydowanymi przyjaciolmi Zydow.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 20:38

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Do Pani Daf...

Naturalnie, ze nie wszyscy Polacy przed wojna lubili Zydow i odwrotnie. Tak jak tu gdzie ja mieszkam, nie wszyscy przepadaja za Zydami. Nawet ex-Kanclerz Austrii, Krayski (Zyd), krytykowal bardzo ostro Zydow ! Uwazam jednak, ze pewnych granic nie wolno przekraczac i to nie jest tylko sprawa tego filmu "Unsere Mütter, unsere Väter". Ja ten film ogladalam, musze powiedziec, ze widzialam juz o wiele lepsze filmy niemieckie, w tym przypadku to "wiele halasu o nic". Pisac prawde i robic filmy prawdziwe, ale w sposob kulturalny, taktowny i madry. Prosze poczytac sobie czasem FAZ ! A wracajac do Zydow - to oni miedzy soba tez nie zyja przeciez w absolutnej harmonii.... Natomiast oburzajace sa ciagle prymitywne i chamskie ataki na Niemcow w internecie (gazet nie czytam). Tym sie tez ktos powinien zajac. Czasem pisze tu n/t temat - i jestem oblewana blotem. Pozdrawiam
Domyślny avatar

fritz

28.03.2013 20:56

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Do Pani Daf...

Jezeli uzyjesz starej, nieaktualnej definicji, a wiec, ze antysemityzm to dyskryminacja na tle rasowym i religijnym, to w minimalnym stopniu. Polacy i Zydzi jednak, szczegolnie w mniejszych miasteczkach, siedzieli wrecz na sobie i... nic. I to prawie od 1000 lat. To byl rodzaj symbiozy. Dla Niemcow moze byc szczegolnie interesujacy fakt, ze o ile Niemcy naprawde, rzeczywiscie uznali Zydow po 1945, to Polacy zagwarantowali im wszystkie prawa + ochrona okolo 1265 roku, i to nie dlatego, ze poniesli potworna porazke i wykazali sie jeszcze potworniejszym zbydleceniem jak Niemcy, tylko dlatego, ze bylo to zgodne z polska cywilizacja i kultura opierajaca sie na sarmatyzmie (a wiec wolnosci) i katalicyzmie (jestesmy rowni przed Bogiem, dyskryminacja jest grzechem) definiujacymi polskosc. Jezeli uwaznie spojrzysz na dziesiejsze Niemcy, to z latwoscia stwierdzisz, ze do dzisiaj nie osiagnely poziomu cywilizacyjnego Polakow z przed 700 lat. Jezeli chodzi natomiast o konflikty na tle gospodarczym i politycznym, i jezeli przyjmiemy nowoczesna definicje antysemityzmu, a wiec antysemityzm jest wtedy jezeli wlasne interesy sa niezgodne z zydowskimi albo jezeli nie akceptuje sie zydowskich celow politycznych, to oczywiscie ze antysemityzm byl. W tym sensie, z powodu celow politycznych zydowskiej spolecznosci w Polsce wokol GW, a cele te to likwidacja Polski jako suwerennego panstwa, to zgodnie z nowoczesna definicja antysemityzmu, kazdy musi byc antysemita. PS. W 1938 wplywy wspanialej niemieckiej kultury i cywilizacji na Polske (i cala europe) byly tak olbrzymie, ze rzeczywiscie byly rasistowskie elementy wyrazjace sie ghettem lawkowym na niektorych uczelniach. Jak wiemy ghetto lawkowe bylo zbrodnia, nie do porownania z ghettem warszawskim i wycieczka do Treblinki... w celach dezynfekcyjnych.. 700 tys Zydow mialo ta przyjemnosc,znaczy prze zbydleconych Niemcow zostalo zamordowanych.
Domyślny avatar

fritz

28.03.2013 19:05

O tej matamorfozie Niemiec z kraju bedacego czescia UE do kraju faszyzujacego Unie, kraju, ktory zniszczyl piekna idee UE i doprowadzil do sytuacji przypominajacej do zludzenia ta z poczatku lat 30-tych, pisze od dawna. Cytat: " Merkel postanowiła przestać się patyczkować i zaczęła traktować Polaków „po smoleńsku”." *** Warto pamietac, ze to wlasnie Niemcy skorzystaly najwiecej na Zamachu Smolenskim. Glownym celem polityki LK, o czym wogole sie nie mowi, bylo stworzenie przez kraje naszego regionu, wspolnoty politycznej broniecej swoich interesow zarowno gospodarczych jak i politycznych zagrozonych przez obledne mocarstwowe ambicje Niemiec. LK byl kluczowym poliykiem poniewaz posiadal umiejetnosc przekonywania i rownoczesnie cieszyl sie olbrzymim zaufaniem, czego przykladem jest lot 5 prezydentow do Tibilisi w 2008 w czasie agresji rosyjskiej. Taka wspolnota naszych krajow bylaby w stanie zneutralizowac Niemcy zarowno politycznie (przewaga glosow w RE) jak i militarnie. Byla wiec olbrzymim zagrozeniem dla Merkel. Smierc LK zlikwidawala to niebezpieczenstwo. My nie wiemy, kto umiescil bombe na pokladzie samolotu, my nie wiemy, kto nacisnal guzik wywolujace eksplozje w momencie kiedy samolot zaczal odlatywac. Wiemy natomiast, ze przygotowywanie wizyty w Katyniu przez herr Tuska nie bylo niczym innym jak przygotowywaniem zamachu. Wiemy rowniez, ze herr Tusk reprezentuje niemiecka administracje na Polske i ze wszystko co robi odbywa sie za 100% zgoda i aprobata Niemiec. PS. Niemcy dlatego uzyskaly tak olbrzymia przewage gospodarcza po wprowadzeniu euro, poniewaz kurs wymiany DM na euro odpowiadal 19.5% dewaluacji DM. Dzieki temu niekonkurencyjny i zbyt drogi towar niemiecki stal sie doslownie z dnia na dziem tani jak barszcz i super konkurencyjny. Miejsca pracy w przemysle w innych krajach zaczely byc przez ten tani niemiecki towar niszczone, bilanse handlowe zalamaly sie, co wlasnie przyczyna kryzsu jest. Niemcy dewalujac DM oszukaly wszystkie innie kraje wprowadzajace euro, wypowiedzialy im wojne gospodarcza, ktora wlasnie wygrywaja. Najbardziej zawiodla Francja i przegrywa bardzo, prawdziwa katastrofa, setki tysiecy straconych miejsc pracy w przemysle; poszly do Niemiec. link do bilanzu handlowego., euro od 1.1.2002. de.statista.com
Domyślny avatar

fritz

28.03.2013 19:21

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Bardzo dobry tekst.

Hollandia razem z Niemcami zdewaluowala. Tez sie swietnie ma. Mozliwe, ze Austria rowniez. Natomiast wszystkie inne kraje sa niszczone. Makabryczny jest wrecz rozwoj we Francji. Jedynym ratunkiem jest powrot do franka albo szczatki przemysu w dziedzinach nie kontrolowanych przez Niemcy.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 20:56

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Bardzo dobry tekst.

Z takim intelektem powinien Pan zostac politykiem i doradzac oficjalnie EU . To co Pan wypisuje, nie tylko dzis, to koanglomerat bzdur. Moge przypuszczac, co jest tego powodem. Kompromituje Pan takze ten Portal.
Domyślny avatar

fritz

28.03.2013 21:13

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ fritz 19:05

A moze czegos nie pojelas, nie zrozumialas? To jest bardzo mozliwe oceniajac Twoje wpisy. PS. kanclerz nazywal sie Kreisky i uwazal sie za Austryjaka, patriote austryjackiego. Byl bardzo lubiany i nazywany Sonnenkönigiem a z takim faszystami jak Begin, jak stwierdzil oficjalnie, nie chcial rozmawiac.
Domyślny avatar

fritz

29.03.2013 13:43

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ fritz 19:05

jest korrekt i zgodne z prawda.
Domyślny avatar

zdzichu

28.03.2013 19:41

Protesty, listy protewstacyjne, to dla mnie za mało, trzeba wziąć się za konkretne osoby, wytwarzające te paszkwile? Bo to nie jest tak, że tym razem, znowu cały naród niemiecki, jest odpowiedzialny za stosunki Polski i Niemiec? Dziś wszystko wiemy lepiej i natychmiast, kto gra przeciw Polsce na arenie międzynarodowej i w Polsce jednocześnie? Są to konretne osoby, i z nimi trzeba podjęć konkretną i bezwzględną walkę? Tak, inicjatywa Reduty, jest bardzo piękna, tylko mało skuteczna. Niedawne protesty, przeciw artykułowi w gazecie, przeprosiny. A co komu z tych przeprosin, gdy mleko się już wylało, gdy Niemcy już zostali oszukani a Polacy zgnojeni? Teraz to samo: 6 kwietnia, co to za data, ile to będzie po fakcie? Też wspieram finansowo, ale oczekuję konkretnych działań, nie będę tu pisał jakich!
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 21:23

Dodane przez Gmin w odpowiedzi na Dla mnie to za mało...

Ale z kim nalezy podjac walke ? Przeciez filmy robia osoby prywatne, publikacje prasowe sa w mediach prywatnych itp. Najlepsza "walka" byloby nawiazanie dobrej i milej wspolpracy z niemieckimi mediami i nie tylko mediami. Takiej normalnej wspolpracy, bez przemowien, nadymania sie, przypinania roznych kotylionow - zwyczajnie i po ludzku, bez patosu, a takze i bez chamstwa. Chyba, ze Pan uwaza, ze Niemcom nalezy wypowiedziec wojne, np. z powodu tego filmu....
Domyślny avatar

Secesh

28.03.2013 22:27

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Gmin 19:41

No właśnie z tymi, którzy te oszczerstwa wypisują firmując je swoim nazwiskiem. Zahaczyłbym również o wydawcę (producena). Co w/g Pani miałoby stanowić tę normalną współpracę.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 23:20

Dodane przez Secesh w odpowiedzi na Zadaje Pani dziwne pytanie.

Czy Pan ten film widzial ? Ja ten film widzialam i chetnie z Panem podyskutuje. Normalna wspolpraca, tzn. taka, jaka istnieje w kazdej innej dziedzinie miedzy innymi krajami: polski rezyser x od filmow dokument. telefonuje do rezysera y z Niemiec i prosi go o spotkanie. Tak nawiazuje sie kontakty z ktorych potem moga powstac ciekawe inicjatywy. Tak na calym swiecie ludzie ze soba wspolpracuja. Ale w PRL-bis ciagle oficjalne spotkania i toasty, z czego nic nie wynika, tylko izolacja. A potem, ci co wyprodukowali film ida np. do TV (wszystko jedno jakiej) i prosza, zeby to kupili. Bardzo proste. Bardzo Was prosze, tam nad Wisla, zmiencie sposob myslenia i nie myslcie, ze wszycy dookola Was krzywdza i na Was czyhaja - tak naprawde nie jest ! Pozdrawiam
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

28.03.2013 22:56

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Gmin 19:41

Zrobil prywatny producent, a wyświetlała telewizja publiczna, prawda?
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 23:25

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Zrobil prywatny producent, a

Prawda - ktos produkuje cos (np film) i idzie do kogos (np. do TV - w tym przyp. publicznej) - jezeli ten ktos zechce, to sobie to cos kupi. B. proste i na calym swiecie praktykowane.
Domyślny avatar

z Niemiec

28.03.2013 19:56

Ciagle maja pretensje do garbatego, ze ma proste dzieci.
Domyślny avatar

z Niemiec

28.03.2013 21:35

Widzi Pani, problem polega na tym, ze wielu w Polsce nie rozumie tego, ze film ten jest zrobiony dla Niemcow, nie dla Polakow, nie dla Zydow, nie dla Anglikow czy Rosjan, ale tylko i wylacznie dla Niemcow, szczegolnie mlodych, ktorzy juz powoli zapominaja kto jest odpowiedzialny za wywolanie " wojny totalnej " i jak ona wygladala. Jest takze jeszcze druga prawda pokazana w tym filmie, mianowicie ta, ze Niemcy w okresie hitlerowskim byly panstwem totalitarnym, prawie niczym nie rozniacym sie od stalinowskiej Rosji, a spoleczenstwo niemieckie bylo zakladnikiem, bylo ofiara tej totalitarnej dyktatury. NIEMCY TA WOJNE WYWOLALI, ALE TEZ ZAPLACILI OGRAMNA CENE ZA JEJ WYWOLANIE. Wracajac do tej nieszczesnej sceny z tymi AK-owcami, przeciez nie wynika z niej, ze wszyscy Polacy byli antysemirami, jest to poprostu epizod, ktory mozna poprzec historycznym dokumentem na jaki tworcy tego filmu zapewne sie natkneli w czasie przygotowan fabuly filmu. Poprostu nikt w Polsce nie moze zaprzeczyc, ze takie ( taki ) przypadek/i zaistnial/y. p.s. Autor napisal: "...którego Niemcy doprowadzili do władzy w demokratycznych wyborach w 1933 roku. " Szanowny Panie, czy termin " Machtergreifung " cos Panu mowi? Krotko mowiac Hitler i Piłsudski doszli w podobny " demokratyczny " sposob do wladzy.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 22:15

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Do Pani daf...

Alez, jest wlasnie tak, jak Pan pisze. Ja interesuje sie bardzo, co stalo sie z tym wspanialym narodem niemieckim, po roku 1918 (Traktat Wersalski). Stopniowa degrengolada, spowodowana slabymi rzadami, bieda, bezrobocie, az przyszedl Hitler. Mam tam sporo znajomych Niemcow, rozmawialismy o tym czesto. Czytalam chyba wszystkie ksiazki dr.Marion Gräfin Dönhoff. Szkoda, ze Polacy nie wiedza, ze Niemcy bardzo prawdziwie i "trzezwo" przedstawiaja teraz tamte czasy. Film to film (nie bylam zachwycona),taskomplikowana i metna sytuacja w Polsce powinna byc "obslugiwana" przez naprawde dobrych dziennikarzy, pracujacych samodzielnie i obiektywnie. Takich jak. p. Gnauck. Teraz pisze coraz lepiej, co nie znaczy, ze w superlatywach ! I ta organizacja szczurabiurowego o to zadba. Niemcy (poludn.) znam b. dobrze, chyba lepiej niz Polske. Sympatyczny, madry narod, a Polska ma z nimi 450 km granicy - wiec po co ta histeria i ten jazgot ? Tu kazdy kraj ma dobre sasiedztwa - a Polska ma samych wrogow za sasiadow ? Pozdrawiam
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

28.03.2013 22:54

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Do Pani daf...

Niemcy byli sprawca wojny i jej nieszczęść w Europie, natomiast nie udalo im się jej podbić, tym bardziej świata i padli ofiara własnych wielkościowych ambicji. W tym sensie byli ofiarą II wojny.
Moim zdaniem to jest od 67 lat dokładnie zbadane, opisane, a częściowo nawet było osądzone.
Domyślny avatar

z Niemiec

28.03.2013 23:38

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Niemcy byli sprawca wojny i

Szanowna Pani, Polska sasiaduje z Niemcami od ponad 1000 lat, 95% tego okresu cechuja dobrosasieckie stosunki pomiedzy Niemcami i Polakami. Mysle, ze pomimo tragedii II WS, powinnismy na sprawe stosunkow Polsko - Niemieckich patrzec w znacznie wiekszym przedziale czasowm niz tylko ostatnie 250 lat. Nawet sam pan Sakowski pisze: " Jeszcze jednak przed unią polsko-węgierską do polskiej kultury przeniknął bogaty pigment niemieckich mieszczan, zakładających nam miasta," niezalezna.pl Prosze Panstwa, kazdy kto zna historie powstania panstwa polskiego i jej sredniowieczy okres, wie doskonale, ze ludnosc polskich miast w tym okresie prawie w 100% stanowili obcokrajowcy, glownie Niemcy i Zydzi, to wlasnie te dwie nacje przyczynily sie w glownej mierze do rozwoju panstwa Polskiego. Niestety powojenna polityczna propaganda ukazywala wszystko jak w krzywym zwierciadle.
Domyślny avatar

fritz

29.03.2013 13:31

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Tysiac lat sasiedztwa

od ponad 1000 lat, 95% tego okresu cechuja dobrosasieckie stosunki pomiedzy Niemcami i Polakami. *** Bardzo ciekawe, prawda jest ze przez setki lat (niemiec ma potworne trudnosc z elemenatarna algebra, widac jest po nowej "polskiej" szkole) rzeczywiscie panowaly dobrosasiedzkie stosunki. Panowaly w czasie, kiedy to Polska byla potega, kiedy polska kultura i cywilizacja narzucala polskie stnadardy. Od kiedy Niemcy staly sie potega zaponowala niemieckosc, niemieckie cnoty, a wiec rasizm, ksenofobia, lamanie wszystkich umow i wojny. Typowe niemieckie cnoty zaczely ukazaly sie w calej krasie. I jak widac, wracaja znowu.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 23:44

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Niemcy byli sprawca wojny i

Ale to wszyscy przeciez wiedza, Niemcy tez wiedza i przyznaja sie do tego. Poniesli tez tego konsekwencje. Oni nie mowia przeciez, ze im to zrobily ruskie serwery czy cos innego - oni przyznaja sie do tego nieszczescia i bardzo zaluja. Wiec o co Pani chodzi ? a) chce Pani kogos o cos oskarzyc ? b) wypowiedziec wojne Niemcom ? c) inne ?
Domyślny avatar

z Niemiec

29.03.2013 00:01

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Niemcy byli sprawca wojny i

Szanowna Pani, Polska sasiaduje z Niemcami od ponad 1000 lat, 95% tego okresu cechuja dobrosasieckie stosunki pomiedzy Niemcami i Polakami. Mysle, ze pomimo tragedii II WS, powinnismy na sprawe stosunkow Polsko - Niemieckich patrzec w znacznie wiekszym przedziale czasowm niz tylko ostatnie 250 lat. Nawet sam pan Sakowski pisze: " Jeszcze jednak przed unią polsko-węgierską do polskiej kultury przeniknął bogaty pigment niemieckich mieszczan, zakładających nam miasta," niezalezna.pl Prosze Panstwa, kazdy kto zna historie powstania panstwa polskiego i jej sredniowieczy okres, wie doskonale, ze ludnosc polskich miast w tym okresie prawie w 100% stanowili obcokrajowcy, glownie Niemcy i Zydzi, to wlasnie te dwie nacje przyczynily sie w glownej mierze do rozwoju panstwa Polskiego. Niestety powojenna polityczna propaganda ukazywala wszystko jak w krzywym zwierciadle.
Domyślny avatar

jozef

29.03.2013 07:19

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Tysiac lat sasiedztwa

Poprawne stosunki to były gdy Rzesza była podzielona. Skończyły się kiedy Prusy zaczęły dominować. W międzyczasie mieliśmy jako bonus Zakon no i gdzieś rozpłynęły się plemiona słowian na zachód od Odry.
szczurbiurowy

szczurbiurowy

28.03.2013 23:33

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Do Pani daf...

NIc mnie nie obchodzą cierpienia Niemców podczas II wojny światowej. Obchodzą mnie cierpienia obywateli Rzeczpospolitej, wywołane agrsją pańswa niemieckiego. I to czy ono było totalitarne, czy demokratyczne nie jest istotne. Obchodzi mnie fałszowanie historii przez Niemców w celu wybielenia się i przerzucenia winy za wymordowanie Żydów na Polaków.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 23:53

Dodane przez szczurbiurowy w odpowiedzi na Cos mi mówi

Czy nie sadzi Pan, ze tym juz dawno powinno zajmowac sie profesjonalnie i konsekwentnie Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Polsce i rzetelnie o efektach swoich dzialan informowac polskie spoleczenstwo ? Tak w kazdym razie by postepowaly rzady innych demokratycznych krajow.
Domyślny avatar

z Niemiec

28.03.2013 23:53

Dodane przez szczurbiurowy w odpowiedzi na Cos mi mówi

Widocznie nie widzial Pan tego filmu, a jesli go Pan ogladal to nic Pan z niego nie zrozumial. Czego sie wlasciwie czepiacie, czy wsrod chlonkow AK nie bylo antysemitow. to tak jakby Pan twierdzil, ze dzis w Polsce nie ma homofobow. Przeciez realizatorzy tego filmu pokazali tego dowodce oddzialu AK w bardzo pozytywnym swietle, prosze sobie przypomniec scene jak sie zegna z tym mlodym Zydem i oddajac mu swoj pistolet zyczy mu aby przezyl wojne.Przeciez mogl go zastrzelic tak jak tego chcieli jego podkomendni.
Domyślny avatar

z Niemiec

29.03.2013 00:44

Dodane przez szczurbiurowy w odpowiedzi na Cos mi mówi

Nikt w tym filmie nie falszuje historii. Przedewszystkim prosze pamietac, ze jet to film fabularny, a nie dokumentalny. Mysle, ze nie bedzie Pan kategorycznie twierdzil, ze wsrod zolnierzy AK nie bylo antysemitow, niestety byli, to jest fakt. Wracajac do filmu, to odnosze wrazenie, ze go Pan nie widzial, bo gdyby bylo inaczej, to musialbys Pan zauwazyc, ze dowodca tego oddzialu AK zostal przedstawiony w bardzo pozytywnym swietle, mysle tu o scenie pozegnania sie z mlodym Zydem, ( ktory w zasadzie zgodnie z zyczeniem oddzialu mial byc rozstrzelany ) kiedy to puszczajac go wolno zyczy mu przezycia wojny i oddaje mu swoj pistolet. ( Wiadomo, ze dla partyzantow bron byla szczegolnie cenna rzecza )
Domyślny avatar

fritz

29.03.2013 13:41

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Do Pani daf...

Dzieki za wyjasnienie. Nareszcie zrozumialem o co chodzi. Merkel hat macht ergriffen (merkel przejela wladze) i dlatego najwazniejsza konserwatywna panstwowa stacja telewizyjna ZDF rozpoczala göbbelsowska, wrecz hitlerowska antypolska kampanie medialna totalnie dezinformujaca narod niemicki, Niemcow. Merkel swiadomie oszukuje Niemcow, oklamuje sugerujac, ze to Polacy sa odpowidzialni za niemickie ludobojstwo... no bo gdyby nie pomoc Polakow, to Niemcy nie byliby w stanie Zydow morodow, 2.8 mln Zydow z Polski wymordowac. Niemcy wymordowali rowniez 2.8 mln etnicznych Polakow, o czym Niemcy nie maja pojecia. Taka byla wlasnie typowa hitlerowska polityka dezinformacji prowadzona po machtergreifung przez hitlera.
Domyślny avatar

Secesh

28.03.2013 22:39

Zaraz po wojnie Niemcy byli sprawcami, Polacy i Żydzi ofiarami. Około 30 lat po, Niemcy byli sprawcami Żydzi ofiarami, Polacy świadkami. Po następnych 30 latach ofiarami byli już tylko Żydzi a sprawcami Polacy i naziści. Wszystko idzie ku temu, że w pszyszłości doczekamy się, iż jedynymi ofiarami byli Żydzi a wyłącznymi sprawcami Polacy. Stąd te niby pomyłki o "polskich obozach śmierci", ciągłe przepraszanie za wyimaginowane kszywdy jakich dopuścili się Polacy.
Domyślny avatar

Daf

28.03.2013 22:57

Przeczytalam jeszcze raz Pana publikacje. Nie chce zabierac czasu i miejsca na szczegolowe komentarze do poszczegolnych watkow tej publikacji. Uwazam, ze czas najwyzszy zadbac o to, zeby Polska miala rzady takiej klasy , jakie maja Niemcy, konsekwentnie od czasow zakonczenia wojny. Ich potega gospodarcza nie wziela sie z niczego ! Jezeli Polska bedzie dobrze rzadzona, to bedzie tez rownorzednym partnerem innych krajow europejskich, w tym tez Niemcow. Znikna wtedy rozne fobie, a Polska i Polacy beda sie cieszyc szacunkiem i sympatia w swiecie. Przeciez to co sie dzieje w Polsce od 23-ech lat to nie wina Niemcow, tylko samych Polakow. Na szacunek trzeba sobie samemu zasluzyc - szacunku nie mozna od nikogo zadac ! Gdyby Polska byla potega gospodarcza, taka jak Niemcy, to by odgrywala glowna role w Europie. Sprawa Cypru jest zalatwiona prawidlowo - takze ta sprawa z opodatkowaniem wkladow bankowych powyzej 100 tys. euro,wiec nie rozumiem, skad ta krytyka. Pozdrawiam
Domyślny avatar

zdzichu

29.03.2013 00:17

Dodane przez Daf w odpowiedzi na szczurbiurowy

Ich potęga, nie wzięła się z niczego? O tak! Jak, okradali całą Europę przez pięć lat, siejąc grozę, terror i horror na wszystkie europejskie narody, szczególnie środkowo-europejskie, prowadząc doświadczenia: strachem, manipulacją, katowaniem, zbrodnią której nie da się wyjaśnić, że to zrobili ludzie? Czy ktokolwiek, wyobraża sobioe, że Hitler myślał, że tą wojnę wygra? Ja nie wierzę, że on tak myślał? To, był jego pomysł albo ktoś mu podsunął, pomysł na kryzys, na zapaść gospodarczą Niemiec po I wojnie światowej? To, był pomysł na zapewnienie dobrobytu, przyszłym pokoleniom, poświęcając jedno pokolenie Niemców? Takiej wojny, nikt nie mógł wygrać? Rabowanie wszystkiego, co było do zrabowania, bo po to wywołuje się wojny, by rabować, gwałcić i mordować! Ukrycie tych bogactw, poza granicami, na odległych kontynentach, to było najtrudniejsze. By po tej straszliwej wojnie wspomagać niemiecką gospodarkę, poprzez zamówienia dokonywane przez tzw. słupy które z miliardami zagrabionymi podczas tej wojny, pojawili się we wszystkich zakątkach świata, iluzorycznie wspomagając tamte gospodarki, a dokładnie chodziło o zamówienia ze starej ojczyzny, wszystkiego co możliwe było do wyprodukowania w powojennych Niemczech? Słupy te, organizowały, też za zrabowane pieniądze, układy handlowe, dyktat handlowy dla firm niemieckich, który dziś daje Niemcom monopol w handlu zagranicznym i już chyba trzecie pokolenie dobrobytu? I nie wzięlo się to z niczego, nie wzięło się to ich pomysłowości, innowacyjności czy przedsiębiorczości, którą najczęściej za te zagrabione pieniądze kupują od innych mądrzejszych nacji, wszystko to za zgrabione wcześniej pieniądze, poniżanej, mordowanej ludności Europy? I proszę, niech nikt nie opowiada tu jakichś farmazonów, że dzisiaj Niemcy są inne, nie są, są dozgonnie powiązani z tą zbrodnią? Nie są mądrzejsi, nie są nadludźmi!!! Zastraszyli na całe pokolenia, narody Europy swoim podświadomym, nieludzkim bestialstwem? Zbliża się wielkanoc: Pomódlmy się za katów i za ofiary...
Domyślny avatar

Daf

29.03.2013 08:19

Dodane przez Gmin w odpowiedzi na Ich potęga

Rozumiem Pana rozgoryczenie - Polska znalazla sie w bardzo trudnej sytuacji. Jednak Pana opinia dot. Niemcow nie ma zadnego pragmatycznego uzasadnienia. Radze Panu pojechac do Niemiec, czytac rzetelna literature dot, tego kraju. Wszystkie kraje Europy, ktore ucierpialy w czasie wojny juz sie z tego otrzasnely, ludzie zyja spokojnie. A w Polsce ciagle "odgrzewanie starych kotletow". Nienawisc do Niemcow, do EU (ktora pompuje do Polski wielkie pieniadze) - za tragedie jaka rozgrywa sie obecnie w Polsce odpowiedzialni sa sami Polacy. Nie istnieja zadne dowody, na te stwierdzenia, ktore Pan tu publikuje. To sa pomowienia.
tagore

tagore

29.03.2013 19:13

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Gmin 00:17

Skutki makroekonomiczne długotrwałego wykożystywania funduszy UNII najlepiej obserwować w Hiszpanii. W Polsce chroni nas cześciowo złotówka. A co do polityki Niemiec wobec Polski ,najlepiej ilustruje ją rurociąg na dnie bałtyku,uniwersytet Viadrina i wypowiedzi na temat celów polityki Niemiec wobec Polski i Rosji Arnulfa Baringa. tagore
Domyślny avatar

Daf

29.03.2013 20:31

Dodane przez tagore w odpowiedzi na @Daf

Tak, tez tak mysle - wypowiedzi Arnulfa Baringa nie znam. Kazdy rzad krajow EU konsekwentnie walczy o swoje, ale w sposob kulturalny i bardzo zdecydowany. A co jest w Polsce ? Przytakiwanie na wszystko (np. likwidacja stoczni - skandal) i potem narzekanie i kwekolenie. Czy Polakow nie stac na madrych i odwaznych politykow - przeciez ci obecni nie splyneli z Marsa, zostali niestety wybrani przez Polakow ! Wesolych Swiat ! Za rure na dnie Baltyku (blokuje port, nawet terminalu gazowego nie mozna wybudowac) ktos powinien siedziec !
tagore

tagore

29.03.2013 20:53

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ tagore 19:13

Co do rządzących Polską, nie mam złudzeń demokracja przy sterowanym dostępie do informacji jest w większym lub mniejszym stopniu fikcją. Co do Baringa , pragnie on utrzymywać Polskę na tyle blisko aby blokować możliwość porozumienia i współpracy Polski z sąsiadami i na tyle na dystans by nie zrażać Rosji. tagore
Domyślny avatar

wicenigga

11.04.2013 01:50

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Gmin 00:17

juz sie z tego otrzasnely" O je? Grecja żąda od Niemiec odszkodowania za okupację Co to za austryjacka gadanina znowu.
Domyślny avatar

fritz

29.03.2013 15:08

Dodane przez Gmin w odpowiedzi na Ich potęga

tzw. fundusze unijna musza wracac do Niemiec, 85% centow z kazdego euro wraca do Niemiec. Napedzaja niemiecka gospodarke, niszcza miejsca pracy w Polsce.. wlasnie dlatego, zeby badziewie niemieckie zamawiac. Najbardziej znanym ostatnim przykladem jest likwidacja przez Niemcy (herr Tusk to niemiecka administracja na Polske) stoczni a razem z nimi calego przemyslu maszynowego wlacznie z poznanskimi PAFAwagiem (o ile nazwa ta byla jeszcze aktualna)
Domyślny avatar

Daf

29.03.2013 07:41

Dodane przez Daf w odpowiedzi na szczurbiurowy

W innych krajach Europy byly tez wysiedlania ludnosci, kraje te z zadowoleniem przyjely projekt zorganizowania muzeum wypedzonych - to nie dotyczy tylko Niemcow. Europa nie ma zadnego problemu z Niemcami - na jakiej podstawie Pan tak twierdzi ?
Domyślny avatar

Daf

29.03.2013 09:46

P A N U S Z C Z U R O W I B I U R O W E M U I W S Z Y S T K I M P A N S T W U Z Y C Z E W E S O L E G O A L L E L U J A !!! Zycze tez opamietania i obejrzenia filmu "Unsere Mütter, unsere Väter" - wtedy dyskusja bedzie rzeczowa.
Domyślny avatar

dogard

29.03.2013 10:37

to najwieksza germanofilka,zachwycajaca sie ' wspanialymi niemiaszkami', broniaca ich zawsze przed polskim spojrzeniem.Jako stara V KOLUMNA siedzi sobie za granica i opluwa zawsze POLAKOW.DLA NASZYCH MORDERCOW, FIZYCZNYCH I GOSPODARCZYCH ZAWSZE ZNAJDZIE DOBRE SLOWO I USPRAWIEDLIWIENIE.Toz to juz nie rodaczka, jeno przechera austryjacka, zapewne mezna lewacka dewiantka, z tych antypolskich szeregow swiatowej bolszewii.
Domyślny avatar

z Niemiec

29.03.2013 13:46

Dodane przez dogard w odpowiedzi na jeszcze raz sie POkazalo,iz daf

Szanowna pani/ szanowny Panie, nie ma nic gorszego niz szowinizm, i durny nacjonalizm, Pani/Pan obie te przywary w poyzszym wpisie zawarl/a. Potwierdza Pani/Pan znana prawidlowosc: jesli zabraknie merytorycznych argumentow, nalezy adwersarza pomowic i obrazic. Mimo to pozdrawiam i zycze spokojnych swiat Wielkiej Nocy. P.s. Moze spacer i krotka modlitwa przy grobie Panski odswierzy Pani/ Pana szare komorki.
Domyślny avatar

Daf

29.03.2013 14:58

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ dogard - 29.03.2013 10:37

Witam Pana ! Spacer tez niczego nie odswierzy ! dogard kursuje tu na portalu i napada na kazdego, kto sie osmieli miec inne poglady, niz on sam. Napada na kazdego (to teraz takie nowe, postkomusze polskie maniery) kto: a ) krytykuje p. Kaczynskiego i PiS. Ja to robie taktownie i rzeczowo, naturalnie bez bluzgow, ktore naleza do dobrego tonu w necie, b ) wyraza sie pozytywnie o Niemcach. Dla dogarda wojna sie jeszcze nie skonczyla, a Niemcy i EU sa odpowiedzialne za wszystkie obecne plagi egipskie, ktore Polske nawiedzaja od 23 lat. Pewien bloger zwrocil mu juz delikatnie uwage swego czasu - to zwrocenie uwagi zaczynalo sie od: "....ty gowniarzu ..." - no ale jak widac nie pomoglo. Ja modle sie codziennie, zeby Pan Bog zwrocil wielu Polakom rozum. Zycze Panu Wesolych Swiat Wielkiej Nocy !!!
Domyślny avatar

Daf

29.03.2013 14:14

Dodane przez dogard w odpowiedzi na jeszcze raz sie POkazalo,iz daf

1. Odradzam uzywanie epitetu "niemiaszki" - Niemcy na taki epitet nie zasluguja. Epitetu "POLAKEN" uzywa w Niemczech plebs, rzadko, bo nawet margines spoleczny tam ma swiadomosc, ze moze za to zaplacic kare. A powodow do uzywania epitetu "POLAKEN" jest tam duzo, co wynika ze szczegolnego zachowania sie tam NIEKTORYCH Polakow ((mozna ich spotkac w wiezieniach, zreszta w Austrii tez). Dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa. WESOLEGO ALLELUJA, dogard !
Domyślny avatar

fritz

29.03.2013 15:03

Dodane przez dogard w odpowiedzi na jeszcze raz sie POkazalo,iz daf

Szwaby prowadza polityke likwidacji Polski. Przykladem antypolskiego rasizmu w hitlerwskim, göbbelsowskim stylu jest wlasnie ta produkcja ZDF. Przyklady rasizmu antypolskiego, polakofobi, w szkolach, byly podawana w mediach, polskich oczywiscie.
Domyślny avatar

fritz

29.03.2013 15:26

Dodane przez fritz w odpowiedzi na dogard, masz racje.

Nie znalem okresleinia niemiaszek. Odczuwalem raczej jako pieszczotliwe. Ale wiadac ma inne znaczenie.. niemiaszek hehehhe
Domyślny avatar

z Niemiec

29.03.2013 15:50

Dodane przez fritz w odpowiedzi na dogard, masz racje.

Panie Fritz´u na co pan jeszcze czeka, Korea polnocna poszukuje ochotnikow, pan ze swoja ideologia mozesz sluzyc Kim Jong Un´owi za podnozek, jestescie na tym samym emocjonalnym poziomie.
Domyślny avatar

fritz

29.03.2013 16:18

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na Podajcie sobie rece...

Obecna Unia nie ma nic wspolnego z Unia Ojcow zalozycieli, jest faszstywska organizacja o rasistowskim charakterze poniewaz niektore narodu maja wladze i moga bezkarnie lamac prawo, Niemcy i w mniejszym stopniu Francja. Takie "cos" to jest nacjanal-socjalizm soft. Nie bawem zacznie twardniec.. zgodnie ze scenariuszem lat 30-tych. Merkel rozwija sie swietnie, ZDF zaczelo jest propagande w nazistowskim stylu oszukujac Niemcow. A agentura niemiecka dziala na forach polskich. Jestem przekonany, ze tym razem 1945 bedziemy znaczenie szybciej i to z ta rozniaca, ze planu Marshalla nie bedzie.
szczurbiurowy
Nazwa bloga:
W pustynnych okopach krętych korytarzy

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 129
Liczba wyświetleń: 486,893
Liczba komentarzy: 628

Ostatnie wpisy blogera

  • Ostatni dzwonek - dlaczego nie warto zajmować się Durczokiem
  • Zychowicz czyli hitleryzm niedoceniony
  • Pięć polskich prawd po marszu 13 grudnia

Moje ostatnie komentarze

  • @Marek1taki Bredzisz kolego.
  • Dziękuję za relację dokładnie oddającą przebieg zgromadznia, z jedną poprawką - Redutę założyłem w listopadzie 2012, a jako samodzielna fundacja działamy od listopada 2013 Serdecznie pozdrawiam…
  • Prof. Jan Żaryn przyszedł i wygłosił referat, prof. Zdzisław Krasnodębski był od początku. Był także prof. Gliński, Ryszard Czarnecki, pos. Dorota Arciszewska Mielewczyk, Mec.Hambura, Mec. Brzozowska…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Koniec zniewag - RDI zwołuje protest pod ZDF!
  • Binienda Show czyli klęska uniwersytetu
  • Niewyobrażalny skandal z polskim ambasadorem w Chinach

Ostatnio komentowane

  • NASZ_HENRY, Durczak służy do duraczenia ;-)
  • Captain Nemo, Nie piszę się na tę opcję. Zgłoszę się na pewno ale nie do tej kolejki.
  • Es, Może jednak warto zwrócić uwagę na sprawę tego pana z jednego powodu.Wydaje się,że został on w ten sposób przywołany do porządku po nierozważnej,z punktu widzenia meinstreamu wypowiedzi sprzed kilku…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności