Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
James Bond jest Polakiem! .. już od 73lat.
Wysłane przez gab.uk w 01-09-2012 [09:58]
James Bond jest Polakiem!
Witam.
Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie "uciekłem z Polski przed Kaczyzmem" - tylko przed nędzą i brakiem szans na uczciwe życie w 3RP.
Bo to SLD-UP zmotywowała mnie i otworzyła "jedyną szansę" ratunku przed pracą za darmo jeszcze w maju 2004r, czyli zanim tzw."Kaczyści" objęli władzę.
Razem ze mną "dało nogę" jakieś pół miliona "młodych, gniewnych=podkur..onych".
Potem ściągnęliśmy rodziny, znajomych... wiecie - jak to desant.
Na początku - jak zwykle: było ciężko, a czasami nawet bardzo ciężko.
Potem - "spoko": najpierw jakiś samochód, potem swoje wynajęte mieszkanie, lub dom, no i pierwsze wczasy w gorących piaskach. Nagły skok w tym szarym jak PRL życiu.
W ogromnej większości - jesteśmy dumni, że jesteśmy z Polski. Chociaż opanowanej przez układ mafijny znany jako 3RP, to jednak zawsze z Polski!
W Wlk Brytanii stanowimy ponoć 2-gą największą mniejszość, zaraz po tzw hindusach, a na świecie - 3-cią diasporę; po żydach i Irlandczykach.
W UK wyróżnia nas pracowitość i samodzielność, ...wiecie, jak to desant.
Bo każdy Polak wie, że zagranicą trzeba unikać ...Polaków.
Wyglądamy klasycznie, jak na post-komunę z Europy Wschodniej przystało - "wąsate Maryjany w kraciastych koszulach", to ci po 45, "łyse karki w dresach", to ci do 45, no i nasze gwiazdy: "fajne laski", czyli ogółem zadbane kobiety.
Pracujemy, odkładamy, wydajemy...
W porównaniu z tym co w 3rp - jest super, więc o co ci chodzi?!
Po kilku latach niektórzy swoje oszczędności i benefity zainwestowali w dom lub mieszkanie w Polsce, do którego jakoś póki co nie wracają... Inni biorą coś na hipotekę w UK (tzw mortgage) wyliczoną przy stawkach z lat 2005-2008, gdzie koszt np diesel'a był 0,78 GBP. Co z tego, że dziś to już 1,40 GBP, a pensje nie rosną - ale i tak jest lepiej niż w 3rp, więc nie narzekaj!
Zroku na rok jest coraz gorzej: inflacja i ceny większe, płace za to jeśli nie te same, to niższe, a rynek pracy - "nie z gumy".
Od "brytoli" dowiedziałem się, że kiedy w 2004 r. z pewnej sieci marketów wysłano przedstawicieli do 3rp, by "przywieźć" kierowców, oferowano im wtedy 7 GBP/h, kiedy stawka w tej firmie wynosiła 14 GBP/h! Tylko zdecydowana reakcja związków zawodowych zagwarantowała przybyszom z Polski to samo wynagrodzenie, co ich brytyjskim kolegom. Jednak i na to znalazł się sposób.
W 2007 EU przyjęła Rumunię i Bułgarię, z tą jednak różnicą, że nie dając im prawa pracy, a pozostawiając tylko możliwość samozatrudnienia - tworząc z ludzi de facto podmioty gospodarcze. W wyniku tego w 2012r kierowcy z Rumunii pracujący jako sp z o o rąbią za ok 10 GBP/h, musząc z tego zapłacić wszystko to co pracodawca płaciłby pracownikowi.
Reasumując; niewykluczone, że niebawem dojdzie do sytuacji, gdzie jeden z dwóch braci - mieszkający w UK, zostanie pozbawiony pracy przez swojego drugiego brata z Polski, którego - pragnąc mu pomóc w spłacie kredytu hipotecznego w 3rp - przyjął pod swój , wzięty w kredyt "dach" w UK.
Jeśli ktoś nie pojął jaki z tej bajki morał, podpowiem:
James Bond jest Polakiem! - kto inny mógłby wykonać tak "brudną" robotę dla "Królowej", a ściślej - sponsorujących kor-PO-racji?
Ps. A wszystko rozpoczęło się 73 latz temu...!
Komentarze
01-09-2012 [10:08] - Wiewiórskiinzynier | Link: Ja zaczynałem wczesniej przyjacielu,ale nie jestem Maryjanem ;)
Jeszcze było na "nie legalu" no i nie w GB.Wiem dokładnie o czym piszesz,a różni nas tylko to,że ja wróciłem,choc w obecnej chwili jestem w Cambridge,czyli zupełnie nie daleko Ciebie,ale na krótko.:) Zapraszam 11 Listopada na "Marsz Niepodlegości".Zobaczysz ,że coś się w Polsce jednak zmienia i nie mam na mysli witryn sklepowych,tylko mentalność młodych.Pozdrawiam.
01-09-2012 [10:38] - gab.uk | Link: To z nas zrobiono Karki i Maryjanów itp. To nie jest nasza wina.
Zdaję sobie sprawę, że mogłem się narazić "nadwrażliwym" na punkcie swojej tożsamości osobom, tymi "Maryjanami", choć tow ogóle tutaj nie ma znaczenia... Gorsze jest to, że tak jesteśmy postrzegani, mimo, że zasługujemy na szacunek, za tak wiele rzeczy, które jako Naród robimy w imię wyższych celów dla ogółu Europy etc. Oni i tak nas mają, tam gdzie my powinniśmy ich mieć, dlatego, że jesteśmy rozwaleni od wewnątrz.
Tak długo jak sami się nie policzymy i nie zaczniemy się szanować nawzajem, bardziej niż innych to oni będą Sprite, a my pragnienie"
Dzięki za komentarz. Pozdrawiam.
01-09-2012 [11:33] - Wiewiórskiinzynier | Link: Ja akurat nadwrażliwy nie jestem ;)
Gdybyś przeczytał od początku moje "Onetowskie" komentarze,wiedziałyś,jak duży dystans mam do siebie :).Zgodzę się z Tobą,że po części postrzegają nas tak jak piszesz,ale wiesz....w Hiszpanii mieliśmy świetną opinię.Może nie powinniśmy do końca wierzyć mediom,które na siłe chcą nam wmawiać,jacy to jesteśmy źli i jak to nas nikt nie lubi.Lubią nas i to w bardzo wielu miejscach.Dbajmy o to.Pozdrawiam.
01-09-2012 [19:32] - gab.uk | Link: To super! Mimo wszystko - NIGDY nie zhańbię komputera Ł-Onetem
dziękuję za zrozumienie i pozdrawiam.
gab.uk
01-09-2012 [11:43] - Logan3331 (niezweryfikowany) | Link: "Swięte" slowa xD
"Bo każdy Polak wie, że za granicą trzeba unikać ...Polaków."
Takiej "obory" jak Polacy (szczególnie w grupach) za granicą robia raczej zadna inna nacja nie jest w stanie dokonac.
Natomiast pojedyńczo - wszystko gitez majonez, czyli bardzo glęboka integracja.
To niesamowite - zewszat kopią nas w d... a my sami zamiast trzymaćsie razem, kopiemy sie nawzajem jeszcze mocniej ... xD
01-09-2012 [18:24] - gab.uk | Link: Niestety - trudno sie nie zgodzić.
To przykre, ale prawdziwe.
Obwiniamza to PRL i jego "elyty" rodem z Azji o cywilizacji a`la PGR.
Właśnie ze względu na to co opisujesz, cieszę się, ze wyjechalismy w takiej ilości na emigrację, bo zawsze istnieje szansa szybszego nadrobienia przepaści ponad 50-ciu lat jakie nam tow .Spawacz i spółka ukradli.
Niestety są także skutki uboczne - lecz nie żal mi, bo niby kogo? Niech się wstydzi ten kto widzi. Na tyle co poznałem podejście Angoli do polskich emigrantów, to wiem, żenawet gdyby każdy z nas grał Chopina, recytował Słowackiego i w ogóle odkrywał polon każdego dnia pracy - to i tak będą nas traktować jak świeżą dostawę niewolników...
Mam tylko nadzieję, że kiedy już pętla kryzysu zaciśnie się mocniej - większość Polaków na wyspie przejrzy na oczy i zacznie zwierać szyki, wyciągając wnioski, ze należy dbać o siebie na wzajem, bo nikt inny tego za nas nie zrobi, a napewno nie rad-sik ani inny donek, bronek czyinny gIeremek.
Mimo wszystko nie my jedyni specjalizujemy sie w tzw trzodzie - jest jeszcze kilka innych nacji jak Albańczycy, Litwini, Słowacy, Rumunii, Bułgarzy.
Pozdrawiam gorąco. Dzięki za komentarz.
01-09-2012 [14:01] - fritz | Link: Dla scislosci, "desant" byl w okresie prosperity
Teraz jest dokladnie na odwrot.
Polska oczyszczona ze zlodziejstwa daja najwieksze szanse "na zostanie" milionerem.
Emigracja z Polski teraz to oddawania majatku jakim reprezentuje Polska, zlodziejom.
Za friko, gratis, za darmo, oszustowi z 3 kartami na walizce.
Zlodzieje ciesza sie i przebieraja nozkami z paru regionow swiata.
Smieszne, teraz nagle nastapil wysyp namawiajacych do emigracji.
Szczegolnie tych dynamicznych. Mozna mowic o 3 exterminacji Polakow, tych dynamicznych.
Najpierw bawili sie w nia Niemcy, po 1944 zydokomuna, a teraz antypolska administracja rzadzaca Polska, ZAPRASZA do emigracji.
Pare miesiecy widzialem notka, ze bardzo zasluzeny szef specjalnych sluzb izrealskich dostal nagle polskie honorowe obywatelstwo, za nic. Moze wiec do Polski przyjezdzac i dzialac jak mu sie zywnie podoba.
To jest oczywisty przypadek, ze teraz, w okresie kryzysu, w momencie kiedy, jak mowi Grzegorz Braun moze byc realizowany plan B w Izraelu, przenosin do Europy w Polsce zaczyna leciec nieprawdpodobna fala animujaca do emigracji.
Jestem przekonany, ze takich animujacych postow jak ten, bedzia nagle cala masa.
Silna Polska, oczyszczona ze zlodzieji, jest najlepszym biznesem Polaka.
Moze najwiecej zarobic.
herr Tusk zwiekszyl zadluzenie o prawie 500 mld.
To sa Polakom skradzione pieniadze.
Teraz zostala do ukradzenia rzecz najbardziej wartosciowa w dolarach i euro, Polska.
Tylko gaz lupkowy, to okolo 1000 mld US$
01-09-2012 [14:29] - Majk | Link: Nie rozumiem
"Emigracja z Polski teraz to oddawania majatku jakim reprezentuje Polska, zlodziejom."
Nie rozumiem tego zdania. Jaki majątek się oddaje wyjeżdzając?
01-09-2012 [15:03] - fritz | Link: Polske. Polske rozumiana jako firme, Jako bizness.
Firma Polska jest wlasnie likwidowana, rozkradania.
Jest przejmowana za darmo przez inne panstwa czy tez szajki zlodziejskie w Polsce.
Polska jako firma, sama w sobie reprezentuje olbrzymi majatek. Mowimy o dziesiatkach tysiecy milliardow dolarow.
Tylko gaz lupokowy wedlug oszacowan firm amerykanskich to wartosc okolo 1000 mld US (pozniejsze dane sa "politycznymi" danymi).
Tutaj chodzi o czysty biznes, liczenie piniedzy, kase.
Pieniadze i kase bedaca wlanoscia Polakow.
Polska reprezentuje olbrzymia wartosc finansowa i ma olbrzymi potencjal rozwoju pod warunkiem, ze sie ja od zlodzieji uwolni.
Wyjezdzajacy, mimo tego, ze teraz jeszcze moga byc calkowicie oglupieni przez media, skonfrontowani z aktem ostatecznego rozpadu i likwidacji, zrozumieja, ze sa pozbawiani wszystkiego co moze zankomicie przyspieszyc myslenie. Nadciagajacy kryzys rowniez.
Wybory, ktore moze trzeba bedzie wymusic, bedac decydujace.
Rowniez niebezpieczenstwo, ze zdeterminowana ludnosc zacznie walczyc o swoje prawa, moze duzo zmienic. Powstanie Warszawskie jest odstraszajacym przykladem dla zlodzieji.
Wyjezdzajacy sa tym potencjalem narodu.
Wyjezdzajac zostawiaja firme znoszaca zlote jaja zlodziejom.
01-09-2012 [15:53] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Zgadzam się z Tobą Fritz
Masz całkowitą rację! A to, że teraz nagle pojawiły się wpisy wzywające do wyjazdów na stałe (bo takie są emigracje- na stałe) mnie osobiście przeraża. Jest niebywała szansa obalenia Tuska i grajdołka zwanego III RP. Właśnie teraz jest ta szansa. 70% ludzi źle ocenia Rząd! 70% widzi, że sprawy idą w złym kierunku! Ludzie wyjdą na ulicę i najlepiej niech tam zostaną (wyjdą 29.09, wyjdą 11.11)- Tusk będzie musiał ustąpić! Będzie musiał zejść z tronu... . Nikt nie da sobie rady z tysiącami ludzi w stolicy!
Teraz nie wolno wyjeżdzać! Trzeba wręcz wracać choćby na te marsze szykowane na najbliższe tygodnie!
A ci co z premedytacją wołają w takim momencie jaki mamy "sperd..." niech się opamiętają! Bo szansa na stworzenie czegoś nowego jest olbrzymia! Dużo większa niż jesienią 2011 r. podczas wyborów!
01-09-2012 [17:04] - Majk | Link: @Matti
Głosować w wyborach można poza granicami Polski. Z zagranicy jest łatwiej i szybciej przylecieć na marsz niż telepać się drogami lub koleją z jednego końca Polski do Warszawy.
01-09-2012 [18:27] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Z tym głosowaniem
To przyleć!
01-09-2012 [18:54] - gab.uk | Link: Jeśli można się dołączyć do DYSKUSJI, to...
...widzę, że dyskusja rozgorzała na dobre ...i dobrze!
1.Emigracja obecna nie jest najgorszym z rpzwiązań - bo jeśli wyjeżdżają ci, którzy "UWIEDZENI" PRZEZ RUDZIELCA, to dobrze.. oni i tak nie rozumieją istoty Polskości, bo jak można głosowac na kogoś kto mówi oficjalnie od ponad ćwierć wieku, że "Polska to nienormalność" - i być patriotą?
Rzecz nie w dużej liczbie mieszkających w Polsce kretynów, którym można wmówić, że "ich matka dawała na lewo i prawo"...tylko w jakości przekonań i determinacji tych - co za to kłamstwo w MORDĘ BIJĄ!
2. Ja nie namawiam do emigracji - lecz do nabrania dystansu. Z odległości lepiej widać. Tak było w moim przypadku i to zrobiło ze mnie - z tzw konserwatywnego liberała - narodowego - patriotę. A przy okazji polecam emigrację wszystkim tym, którzy nadal myślą, że pieniądz nie posiada narodowości.. tylko, że jakoś dziwnie zawsze mówi po niemiecku ;) ...i jest obrzezany ;)
01-09-2012 [18:55] - gab.uk | Link: cd..
3. Poprzez zasiedzenie - NIE MOŻNA ODBUDOWAĆ Polski! Można tego natomiast dokonać poprzez swój rozwój intelektualny i ukierunkowane działanie zsynchronizowane z DETERMINACJĄ.
4. OCZYWIŚCIE, że Izrael przenosi się do Polski - dla niedowiarków: www.JRMiP.org - sam nie mogłem oczom uwierzyć. Działania przyszłego KASTRATY (obiecuję) -Sierakowskiego, czyli najpierw zaproszenie NEONAZISTÓW na 11.11.11 apotem oficjalne prtzyznanie się poprzez JRMiP do chęci wygonienia z Polski młodych Polaków i urządzenia się tam Zydów - mówi samo za siebie.
Jedyne ROZWIĄZANIE- to STRAJK GENERALNY - powtórka SIERPNIA 1980 - czyli narodowe rozmowy o losie Polski!
01-09-2012 [18:56] - gab.uk | Link: cd 2
A w tle PROCES TUSKA, MILLERA, BALCEROWICZA, BIELECKIEGO etc - czyli podsumowanie utraconych 25 lat z najnowszej historii.
...oczywiście nie zapomniałem o pogrzebach JARUZELSKIEGO I KISZCZAKA - nie ważne że jeszcze nie zdechli - to nawet lepiej, można ich pogrzebać żywcem, tak jak oni Polskich Patriotów przed 50-ciu laty.
Jeśli tego nie zrobimy - ZAPOMNIJMY O POLSCE!
Będę na 29.09.2012, a być może na 11.11.2012 w Warszawie, więc przekonamy się co i jak.,
pozdrawiam i dziękuję za komentarze
01-09-2012 [14:06] - fritz | Link: Piszesz w info o sobie:
Wszyscy POLSCY EMIGRANCI, a przynajmniej ich przytłaczająca większość NIE UCIEKLI z Polski, tylko UWOLNILI SIĘ od przeznaczenia do życia w nędzy, desperacji i bycia wykorzystywanym jako gorsza kasta ludzi przez samozwańcze "cinkciarskie" ELYTY - "salonu" 3RP!
Różni nas tylko podejście do manipulacji mediów głównego nurtu a`la "folwark 3RP", lecz powody i cele mamy podobne.
*** Z tekstu zrozumialem, ze Twoje cele nie maja nic wspolnego z Polska.
Najlepiej mozesz sie uwolnic od III RP wprowadzajac IV RP.
Nie zauwazlem, zeby Polacy w GB glosowali na PiS.
Wrecz przeciwnie, popierali zlodziejstwo i nedze III RP glosujac na antypolskiego herr Tuska czy tez Komorowskiego.
Jak widac, jeszcze nie pojeli Polacy w GB jak panstwo funkcjonuje.
01-09-2012 [15:46] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Fritz
To jest tak, że człowiek wybiera sobie takich kolegów, żeby bez kłótni i kolejnych godzin tłumaczenia mu co jest dobre a co złe, móc z nim spokojnie spędzić czas. Ja też w kręgu przyjaciół/najbliższych kolegów nie mam ludzi, którzy poszliby zagłosować na Palikota czy PO. Ale wśród zwykłych znajomych to już jest ich dostatek! Na emigracji też są ludzie głosujący na PiS z tym, że jak się okazuje w dużej mniejszości (mam na myśli emigrację w Europie). Co nie zmienia faktu, że wśród znajomych autora wpisu dominują patrioci chcący dla Polski jak najlepiej.
01-09-2012 [18:59] - gab.uk | Link: Dobrze ujęte - Panie Kolego ;)
Dziękuję!
01-09-2012 [19:07] - gab.uk | Link: No, to fakt - nie pojęli.
Ludzie z Polski w UK głównie NIENAWIDZĄ 3RP, ale kochają Polskę.
Problem w tym, że w ogóle nie znają, bo nie interesują się polityką Polski...
Jedy skąd mają wieści to tvn... polszmat.... superkur... tvp...
Nic więc dziwnego że głosują na OPrawców.
Dzięki za komentarz! pozdrawiam
01-09-2012 [14:22] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Witaj Gab.UK
Ciekawy tekst i dużo w tym prawdy co piszesz.
A jakie według Ciebie są perspektywy jeżeli chodzi o wynagrodzenie dla polskich imigrantów w UK? I co się stanie jak nagle stracą pracę i będą mieli problem ze spłatą kredytu na mieszkanie/dom zakupiony na Wyspach?
01-09-2012 [19:27] - gab.uk | Link: Serdecznie witam Matti - ŚWIETNE PYTANIE! (cz1)
Odpowiedź na pierwsza część Twojego pytania - znajduje się w tekście.
Przewiduję, ze to będzie tak jak z tymi braćmi, co doprowadzi w efekcie do zerwania więzi rodzinnych w wielu przypadkach.
Odpowiedź na druga część Twojego pytania:
Z rozmów ze znajomymi, którzy wzieli tzw mortgage (dom na hipotekę) wynika, że jeśli będzie gorzej to:
- sprzedadzą dom w UK i wrócą do Polski,
nie do końca zdają sobie sprawę jednak, ze sprzedaż domu w czasie recesji to proces dłuuuugoootrwały i NIEkoniecznie korzystny.
lub...
01-09-2012 [19:29] - gab.uk | Link: ...(cz. 2)
...
- wypuszczą go pod wynajem przybyszomdo UK, a sami zamieszkaja w Polsce...
To moim zdaniemjest bardziej opłacalne w czasach kryzysu, lecz NIEkoniecznie realne, gdyż mieszkając w PL moga nie być w stanie "doglądać" posesji, co może zakończyć sie
-ucieczką bez płacenia;
-zamieszkaniem przez SQUATERSÓW
-być może nawet podpaleniem...
ja tam nic nigdy nie weznę ma kredyt!
W każdej chwili jestem gotów spakować klamoty w "passka" i podjechać do banku, w drodze do Dover, a dalej do Polski i na wioskę, mimo że wychowałem się w mieście.
Obawiam się że polskie miasta w przyszłości to będą getta nędzy, ubóstwa itp z niewielkimi dobrze chronionymi dzielnicami willowymi dla działaczy PO.
Trudno przewidzieć co będzie dalej, jeśli sami NIE PRZEJMIEMY WŁADZY. Niech Pan Bóg ma nas w swojej opiece. pozdrawiam
01-09-2012 [23:13] - Dana | Link: Dobrze pojmujemy "morał z tej bajki."
Jednak to nie morał lecz konsekwenje Waszego POparcia dla POlszewickich złodziei i danie im głosów do rządzenia Polską-Waszą Ojczyzną. To konsekwencja wyboru Polaków mieszkających w UK. W 2007 gdybyście nie POparli PO, dzisiaj Polska byłaby normalnym krajem, a Wasi bracia nie wyjeżdżaliby za chlebem i nie odbieraliby Wam pracy.
Wiem; nie przewidzieliście, że PO to banda złodziei i zdrajców; w 2007. Ale w 2011 to już można było przewidzieć.
I to jest właśnie "morał tej bajki"; trzeba starać się przewidzieć, trzeba chcieć przewidywać, trzeba się wysilić na myślenie a nie płynąć na fali obiecanek.
Wiem, że Pana i innych oburzy ta krytyka. Ale bez krytycznego spojrzenia wstecz, bez samokrytyki, bez analizy własnych błędów, nic się samo nie wyjaśni; nie będzie cudów tuska, będą trwać rządy matoła.
W takim razie pomóżcie nam; my tu w karju walczymy w pokojowych demonstracjach w obronie wolności słowa i wolnej Ojczyzny.
Nie zauważyłam Waszej aktywności w sprawie uwolnienia Ojczyzny z łap złodziei, oszustów i zaprzańców.
Dołączcie i demonstrujcie swoją dezaprobatę dla POlszewickiej władzy w Polsce. Krzyczcie głośno, że w naszym kraju rządzą złodzieje.
Jeśli wspólnie usuniemy tych zaprzańców od władzy, wtedy Wasi bracia nie będą wędrowali do UK; będą mieli pracę w Ojczyźnie. Czego Wam i sobie życzę.
02-09-2012 [08:08] - gab.uk | Link: Prrrrrr Szalona!!! Głowa Cię NIE BOLI przypadkiem?
Jakie "WASZE POPARCIE" kobieto...?
czasy "towarzyszy" skończyły się już 23 lata temu..a ta mi "waszym poparciem" wyjeżdża!
Kobieto OCHŁOŃ - zmyj z ust pianę, wciągnij język. Na litość Boską to przez takie , jak twoje pierd... nazywają nas OSZOŁOMAMI, i dlatego poparcie dla Tuska się utrzymuje. Poza tym WYPRASZAM SOBIE zarzucanie mi odpowiedzialności za CZYNY INNYCH.
Prrr.. Szalona ;)
02-09-2012 [15:56] - Dana | Link: Fakt; bardzo się POmyliłam, chłopie.
Teraz już wiem kim jesteś, chłopie. Żałuję, że się tu zalogowałam.
W takim razie siedź tam i przestań nam tu zrzędzić i zawracać ....głowy tym co nie POtrzeba, chłopie.
Wyślij jeszcze laurkę z POkłonami do matoła; nie zaPOmnij o załączniku - u nich takie standardy.
02-09-2012 [17:39] - gab.uk | Link: Oj Dana-Dana, ..chyba ZJE BANAna.
Tak Dana? Przyjąłem: TAM mam siedzieć!
Tak Dana? Ach, jeszcze wam głowy TU nie zawracać.. Tym, co nie POtrzeba..
Tak Dana - przyjąłem, zapisałem Dana...
Jeszcze coś Dana? Że jak..? Ale czyją córkę..?! - A, Nie! - JA ŻONATY JESTEM Dana.. daj spokój!
Dobrze Dana POzdrowię, tak jak mówisz.. Samą Królową.. od ciebie, ..napewno cie pamięta!
Jak..? że jak Dan?, a ..hasło?: Tak Dana mów: Już zapisuję:
"ŻYRAFY wchodzą do szafy.. A pawiany? Na ściany..." - Zapisane, tak Dana.. A ty zje..banana?
Czy ty głodna... już nie jesteś? Nie, nie podrywam - tak się tylko pytam..
A ...że musisz iść, bo cie Mąż - Przewodniczący "LECHU" na stołówkę woła?
No dobra.. To już idź i trzymaj się ..Danka...
Nie daj się Lechowi PAŁOWAĆ! Nie daj się Dana.. Szczególnie NIE PO głowie!
[;)]