Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Tusk, Gronkiewicz-Waltz, Komorowski won* z uroczystości!

Paczula, 02.08.2012
Prezes Związku Powstańców Warszawskich Zbigniew Ścibor-Rylski apelował, aby w tym roku podczas obchodów pod pomnikiem nie doszło do żadnego incydentu. - Dla nas, powstańców warszawskich, żołnierzy II Wojny Światowej, jest to bardzo bolesne - powiedział.

Rozumiem apel. I mnie martwią gwizdy podczas uroczystości poswięconych pamięci poległych Powstańców , ale...

Jest prosty sposób by nie było potrzeby gwizdać -  skompromitowane władze Warszawy i Polski nie powinny  brać udziału w obchodach rocznicy patriotycznego zrywu mieszkańców Warszawy.

Politycznie i moralnie odpowiedzialny za katastrofę smoleńską, laureat nagrody im. wroga niepodległej Polski -  Donald Tusk won!

Nie potrafiąca uszanować pamięci Polskiego Prezydenta poległego pod Smoleńskiem - Gronkiewicz-Waltz  won! 

Arcyprosty Komorowski z Ruskiej Budy - won! 

Oddający hołd bohaterom, mieszkańcy Warszawy nie chcą was tam widzieć. Czy to tak trudno zrozumieć?



--
*)  "won" - słowo zaczerpnięte ze słownika polityka PO.


W załaczeniu utwór, który ma pod sobą wszystkie kawałki cioci Madonny.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6854
Domyślny avatar

nurni

02.08.2012 11:59

Tłumy. Chyba nie mało w-wiaków postanowiło przyjechać własnie wówczas, licząc że da się gdzies zaparkowac. Nadzieje to były zresztą złudne..
Byli kombatanci, byli i ludzie którzy przyszli z szalikami Legii. Nikt nie buczał, nikt nie gwizdał.
Czyli mogło tak byc i o 17-ej.
Masz racje, niech osoby które z Januszem Palikotem są od dawna na ty, poszukają sobie innego miejsca i czasu.
Niech w studiu TVN odbębnią rocznice.
Zawsze potem mozna z dziennikażerią z Wiertniczej haratnąć w gałę.
Paczula

Paczula

02.08.2012 13:22

Dodane przez nurni w odpowiedzi na byłem na Powązkach około 20 stej

Oczywiście, że mogło tak być i powinno. Ale nie będzie, dopóki Tusk i spółka swoją obecnościa będą hańbić uroczystości.
Serdecznie!
P.S. I niech nie straszą, że w zwiazku z wybuczeniem "państwowych dostojników" rocznica PW nie będzie obchodzona - była, jest i będzie, władza może się tylko pod nią ewentualnie podpiąć.
Domyślny avatar

xwro

02.08.2012 12:18

Tyle tylko, że Powązki w rocznicę PW to nie jest dobre miejsce na gwizdanie i buczenie. Od wyrażanie emocji politycznych są lepsze miejsca i lepsze okazje. Jest to zwykły brak szacunku dla Powstańców i większość osób które znam i które głosują na PiS są zażenowane tą sytuacją. I nie ma żadnego "ale". (To moja opinia i nie musisz się z nią zgadzać.)
Paczula

Paczula

02.08.2012 13:10

Dodane przez xwro w odpowiedzi na Yhy

Buczenie i gwizdy nie powinny zakłócać uroczystości związanych z rocznicą Powstania Warszawskiego. Podałam rozwązanie - skompromitowana władza nie powinna brać w nich udziału, problem zniknie.
"Od wyrażanie emocji politycznych są lepsze miejsca i lepsze okazje"
Odkąd pamiętam, jako dziecko,  jeździłam z rodzicami 1 sierpnia na Powązki w celu "wyrażania politycznych emocji"., więc ten argument odrzucam.
"większość osób które znam i które głosują na PiS są zażenowane tą sytuacją"
Z wszystkimi zdążył Pan już na ten temat porozmawiać? ;)))
A mówiąc poważnie - argument  "do większości" jest manipulacją. Wstyd.
Domyślny avatar

xwro

02.08.2012 14:05

Dodane przez Paczula w odpowiedzi na Yhy

Trzeba było wysłać jakieś oficjalne pismo, żeby władza nie przyjeżdżała na oficjalne państwowe uroczystości :) Nie wiem co ma PW z 1944 roku do obecnych politycznych emocji. W takich chwilach pokazywanie podziału polaków (nie wnikam przez kogo podsycanych) jest smutne (a dla mnie osobiście nawet żałosne). Co do manipulacji - nie mam pojęcia o co chodzi, bo nigdzie nie napisałem "do większości". Więc żaden wstyd.
Paczula

Paczula

02.08.2012 14:58

Dodane przez xwro w odpowiedzi na Trzeba było wysłać jakieś

"Trzeba było wysłać jakieś oficjalne pismo, żeby władza nie przyjeżdżała na oficjalne państwowe uroczystości :)"
Ale po co? To Tusk nie wiedział, że jest "persona non grata" na obchodach rocznicy wolnościowego zrywu Polaków?
Jeżeli nie wiedział, to się dowiedział...
http://youtu.be/sdn7KpQ5mT0
i ma materiał do przemysleń.
"Nie wiem co ma PW z 1944 roku do obecnych politycznych emocji."
Aaa,  to trzeba było od razu napisać, że nie wie Pan, o co walczyli Powstańcy. 
"W takich chwilach pokazywanie podziału polaków"
Podziałem Polaków na: społeczeństwo kontra władza, niech się martwi władza. Bo to ona jest utrzymywana z pieniędzy podatników.
"nie wnikam przez kogo podsycanych"
Ehhh, ja wiem, że są ludzie, którzy wszędzie wietrza inrtygi i spiski, ale proszę mi wierzyć, ludzie czasem robia coś sami z siebie.
"Co do manipulacji - nie mam pojęcia o co chodzi, bo nigdzie nie napisałem "do większości". Więc żaden wstyd."
No tak, jest gorzej niz myślałam - manipuluje Pan, nawet o tym nie wiedząc :)
Powołał się Pan "na wiekszość znajomych, którzy (...)" i to jest argument "do większości", czyli manipulacja, bo z faktu, że większość coś myśli, nie wynika, że myśli słusznie.
Miłego popołudnia :)
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

02.08.2012 13:31

Zgadzam się z Autorką. Dobre miejsce jest tam, gdzie akurat odbywają się uroczystości. Nie odbywają się kiedy indziej ani gdzie indziej. Władza powinna to wreszcie zrozumieć. Po co prowokowali jeszcze tym zaproszeniem na wspólny Marsz 11 Listopada?
Paczula

Paczula

02.08.2012 14:02

Dodane przez Teresa Bochwic w odpowiedzi na Dobre

Propozycja Marszu "organizowanego" przez kombatantów, jest dobrze przemyślanym zagraniem. Ubiegłoroczny Marsz Niepodleglości był wielkim (przemilczanym przez media) sukcesem. W tym roku, prawdopodobnie będzie nie kilkanaście, ale kilkadziesiąt tysięcy uczestników. Nie mogąc temu zapobiec będą próbowali przejąć inicjatywę, licząc na dezorientacje ludzi. Jeżeli zgłoszą swój Marsz, jako pierwsi, a na pewno tak będzie,  drugiego mogą zakazać (nowa ustawa o zgromadzeniach).  pytanie, czy i komu wówczas Blumsztajn rozda gwizdki? ;)
Serdecznie pozdrawiam!
Paczula

Paczula

02.08.2012 13:48

"Warszawiacy, którzy co roku przybywają tu licznie, mają już tego dość. Ileż razy można być bezsilnym świadkiem chamstwa i deptania pamięci ludzi, którzy - ramię w ramię - niezależnie od przekonań ginęli w Powstaniu?" - napisał Jarosław Kurski.
Jestem zachwycona! :)
GW staje w obronie pamięci Powstańców, którzy "ramię w ramię - niezaleznie od przekonań ginęli (...)".
Wystarczyło kilka gwizdów, by GW zmieniła retorykę. Ależ oni są elastyczni :)
Domyślny avatar

gregoz68

02.08.2012 15:45

Twór bierutopodobny uczestniczył w procesji. Nieco wcześniej. Pozdrawiam
Domyślny avatar

dogard

02.08.2012 18:11

prezesuje spolegliwemu wobec komuchow zwiazkowi, ktory powstal zamiast POWSTANIA WARSZAWSKIEGO, DROBNA NIBY ROZNICA ,A JEDNAK ZASADNICZA.On zawsze byl z wladza, szczegoonie w sprawie pomnika --kto sie interesi ,wie dobrze.
Domyślny avatar

Basia

02.08.2012 18:27

Ale te Qrwy myszą swoje dups.a wpychać wszędzie. Trzeba im je wreszcie skopać tak żeby się do końca życia musieli rehabilitowac.
Paczula
Nazwa bloga:
Element antypostępowy

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 148
Liczba wyświetleń: 741,876
Liczba komentarzy: 1,065

Ostatnie wpisy blogera

  • Kto rządzi w Polsce?
  • Czy Putin zmieni nam premiera?
  • TVN sfilmował ustawkę?

Moje ostatnie komentarze

  • Panie Zbigniewie! Życzę powrotu do zdrowia, jest Pan tu potrzebny.
  • Tusk nie jest Putinowi już potrzebny, więc wkrótce go zmieni. Tak sądzę. Pozdrawiam :)
  • "Gdzie jest dowódca oddziału zabezpieczającego trasę marszu i dlaczego jeszcze jest dowódcą? Bardziej wyrafinowane metody prowokacji miało nawet Gestapo." Prawda? :) I ten szósty zmysł TVN-u...…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • TVN sfilmował ustawkę?
  • Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji
  • Naga Radwańska jest OK

Ostatnio komentowane

  • , Stary, syty szczur Vincent uciekł,został mały szczurek i dłuuuuuuugi na wieki.Nic się nie stało,Polacy nic się nie stało ...
  • Paczula, Tusk nie jest Putinowi już potrzebny, więc wkrótce go zmieni. Tak sądzę. Pozdrawiam :)
  • Gasipies, przynajmniej na razie. Nawet Sienkiewicza nie ruszy chyba. O dziwo.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności