Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czy Grzegorz Braun trafi na ołtarze?

Bogdan Lipowicz Skaut, 14.01.2026

Tytuł jest świadomie nieco prowokacyjny. Ale też intensywna praca „misjonarska”, religijno-polityczna, jest znaczącym wyznacznikiem działalności Grzegorza Brauna. „Nowy etap” życia politycznego zaczął przecież kiedyś od powitań „Szczęść Boże !” i chyba do teraz tymi słowami otwiera swoje spotkania?

Kilka dni temu w mieście będącym w przeszłości częścią mojej ulubionej Galicji, [i której stolicą był piękny i barwny kiedyś Lwów, "I bogacz i dziad tu są za pan brat,
I każdy ma uśmiech na twarzy…" :),  to tak na marginesie, nie Kraków był stolicą Galicji, co czasami uchodzi uwadze, Kraków to inny miły temat ], uczestniczyłem w spotkaniu opłatkowym. Ot, kilkanaście osób, mniej więcej znanych sobie nawzajem, wszyscy wyznania katolickiego ( przed spotkaniem msza, na spotkaniu ksiądz ). Część, jak ja głosująca na Prawo i Sprawiedliwość, część na Konfederację, może ktoś niegłosujący wcale. 

Opłatek, życzenia , kawa, herbata, ciasteczka, krótkie wystąpienia, wymiany uwag wśród zwykłych ludzi z przeszłością aktywnie patriotyczną, którzy spotykają się 2-3 razy do roku w coraz już szczuplejszym gronie. Czas robi swoje.

W czasie spotkania znany wszystkim z religijnego zaangażowania, starszy od innych „bystrzak”, przygotowywał grunt pod swoje „główne” wystąpienie. To przygotowanie polegało na dwu nagle zrobionych , „ni z gruszki ni z pietruszki” dość energicznych „wtrętach” o niewymienionych na razie „mordercach dzieci nienarodzonych którzy mają krew na rękach”. Towarzystwo było lekko zdezorientowane, zapewne chciało godzinkę popielęgnować miłe, pozytywne relacje, ale jak tu przerwać lub spróbować zmienić temat, będący oprócz swojej wagi, swoistym „szantażem moralnym” ?

Sprawa stała się jasna pod koniec, kiedy „przepobożny” znowu zabrał głos i powrócił na przygotowany wcześniej grunt. Okazało się, że ci „mordercy” to „pisowcy” Kaczyński, Morawiecki i tu padło kilka innych nazwisk, także lokalnych. I że „ katolikowi nie wolno na nich głosować bo będzie się w piekle smażył”. A „jedyny na te czasy”, gromko przez mówcę wyróżniony „prawdziwy katolik” to … Grzegorz Braun. I trzeba go wesprzeć, bo „tego wymaga Matka Boska i krew niewinnych dziatek”. I tu padła propozycja pewnej formy wyróżnienia tego „jedynego prawdziwego katolika i chrześcijanina wśród polityków polskich”, co będzie nam poczytane jako chwała bo inni to „mają krew na rękach”. Cytuję z pamięci.

Zapanowała lekka konsternacja, bo wydaje się, że nie było tam nikogo kto by popierał aborcję. To jednak za mało, okazało się , że „dobry chrześcijanin i katolik” musi to wyrazić swoim działaniem na rzecz Grzegorza Brauna ! :) . Zawsze wydawało mi się, że nie jestem „dobrym chrześcijaninem i katolikiem”. I to się potwierdza.

Sam ksiądz, też starszy jak my, zaskoczony nie bardzo wiedział, co na to odpowiedzieć, zapanowała chwila męczącej ciszy. I tu nie pozostało mi nic innego niż grzecznie poprosić o głos i chyba ku uldze większości obecnych nieco zmienić temat, uświadamiając spokojnie i „całkiem poważnie” przedmówcę, iż z tym mianowaniem Grzegorza Brauna na „jedynego prawdziwego chrześcijanina i katolika” to bym się może aż tak się nie spieszył, jakby się tak dobrze przyłożyć i poszukać, wśród mieszkańców Polski (37 mln) to może by się jeszcze chociaż jeden znalazł ? Albo i dwóch ? To by już było trzech. Spojrzał na mnie niezbyt przychylnym okiem, następnie ktoś inny szybko zabrał głos i spotkanie opłatkowe powoli dobiegało końca. 

Ile to takich spotkań opłatkowych , i wszelakich innych, odbywa się w styczniu w całej Polsce? A potem w ciągu roku innych, pielgrzymek pieszych i autobusowych [swego czasu jakiś „przepobożny” podchodził mnie w pielgrzymkowym autobusie, siedzisz i nie uciekniesz :) ], a uroczystości komunijnych, uroczystości religijnych, biesiad weselnych ? Cierpliwa praca „oddolna”. Tu o „dzieciach mordowanych” i aborcji, na innych spotkaniach o Żydach, tam o Ukraińcach. Procenty rosną. 

W 2023 r wyszło mi, że Polak – katolik – patriota, to jeden z najwdzięczniejszych dla naszych sąsiadów bo najbardziej naiwnych elektoratów politycznych. Łatwo wprowadzić go na ścieżkę pomyłki poznawczej, by mylił politykę z wiarą i religią. A to zupełnie inne porządki. Różnią się między innymi źródłem autorytetu. Manipulacja Brauna polega m.in. ( z tym jego np. „Szczęść Boże” itd. ) na przedstawianiu siebie jako autorytetu religijnego, podczas gdy jest politykiem i działa na brutalnym polu stricte politycznym. To nie nowa „technika polityczna”, powiedział bym nawet, że banalna, w różnych formach bywała stosowana na różnych kontynentach, nie sięgając daleko jej elementy często były stosowane i w Rosji carskiej, i stalinowskiej i są stosowane w Rosji Putina ( przeniesione do Polski?). Polak – katolik na takie manipulacje wydaje się wyjątkowo mało odporny.

Aha, byłbym zapomniał. Jak się na tym opłatku dowiedziałem od „orędownika”* Grzegorza Brauna, który to polityk już chyba za życia pójdzie do nieba, „Po PiSie nie ma prawa pozostać śladu”, bo „tylko Braun z orędownictwem Matki Boskiej  poprowadzi Polskę w dobrym kierunku” :) . 

Rzeczywiście chodzi już o coś więcej niż to, by „recydywa PiSu się nie powtórzyła”. Polska ma być zbawiona przez Grzegorza Brauna. Czy to się uda? Trudno powiedzieć. Do wyborów, wg. kalendarza, więcej jak 1,5 roku, nie ma się więc czym podniecać. Czas pokaże. 


*AI – Orędownik, to osoba, która gorliwie popiera, broni lub wstawia się za kimś (osobą, ideą, sprawą), działając jako rzecznik, protektor lub głosiciel

  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 298
Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz Skaut

14.01.2026 09:07

abc

Jabe

Jabe

14.01.2026 09:11

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na abc

W skrócie: Braun jest zły, bo na pisowców nastaje.

sake3

sake2020

14.01.2026 13:19

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na W skrócie: Braun jest zły,…

Autor nie napisał, że Braun jest zły, tylko że wykorzystuje każdą okazję do ataku na pisowców. Czy to tak trudno nawet na krótkim spotkaniu wytrzymać bez nienawiści? Jak mając wyznawców tak fanatycznych i pełnych pogardy dla innych  pan Braun chce zostać prezydentem wszystkich Polaków? 

Jabe

Jabe

14.01.2026 13:58

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Autor nie napisał, że Braun…

Rzecz w tym, że są powody do utyskiwania na PiS. Tym­czasem na­czelnym za­rzutem wobec przeciw­ników PiS jest ich anty­pisowość. Za­sadność jest bez znaczenia – kto o PiS-ie co złego powie, ten nie­nawistnik i można o nim wy­pisywać takie po­łajanki.

sake3

sake2020

14.01.2026 15:20

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Rzecz w tym, że są powody do…

Czy w naszym kraju widzi pan powody do utyskiwania tylko na PiS ? Obecny rząd ,obecny chaos i reżim nie budzi pana niepokoju? Czemu pan nie utyskuje na sytuację w polskim sądownictwie,na bezczelne zachowanie niejakiego Żurka,nie oburza się na błagania kierowane do Niemców przez  Bodnara by ucywilizowali Polaków których określa zwierzetami? Czemu pan nie ma pretensji do niemieckich pismaków z ,,Die Welt'' którzy bezwstydnie atakują polskiego prezydenta i czemu Polska stanowi obiekt ich wścibstwa? Problemy są,ale pan i inni na NB udajecie że ich nie widzicie. Panu zresztą wszystko jedno jaki mamy ustrój, czy jestęśmy już kolonią kto nami rządzi byle nie był to PiS..

NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

14.01.2026 09:19

.... Polak – katolik na święto-jebliwe manipulacje jest wyjątkowo mało odporny. 😉
Mistrzowie manipulacji to: Braun, Terlikowski, Wałęsa
https://monitorpostepu.p…
Jabe

Jabe

14.01.2026 11:12

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na .... Polak – katolik na…

Innymi słowy, Grzegorz Braun umiejętnie pod­biera elektorat, trafiając w za­potrzebowanie ciemnego pisowego luda.

Es

Es

14.01.2026 12:08

Zglosi pan może  jakiś zestaw poprawnych , nie nadwyrężajacych uszu mimowolnego sluchacza/ swiadka , dopuszczalnych, oraz akceptowalnych przez sily postepu, a także zawistnych rywali form przywitania, ktorymi konkurent- szczególnie polityczny może mieć prawo -bez narazania na wytykanie-sie poslugiwać?

Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz Skaut

14.01.2026 13:17

Dodane przez Es w odpowiedzi na Zglosi pan może  jakiś…

Nie. Ktoś może robić  religijno - polityczne "theatrum", jego prawo. A ja mam prawo być recenzentem. Moje prawo. Oczywiście pozdrawiam.

Es

Es

14.01.2026 15:34

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na Nie. Ktoś może robić …

Również pozdrawiam. 

W kontekście jednak miesięcznic w liczbie zblizajacej sie do drugiej setki i rozmaitych organizowanych pr,ez PiS zawsze przy udziale przedstawiciela Kościoła zarzut instrumentalnego wykorzystywania religii kierowany do Brauna brzmi-delikatnie mówiąc- co najmniej stronniczo. 

bartosz.j

Bartosz Jasiński

14.01.2026 13:18

Ja to widzę tak: największy problem nie jest w tym, czy ktoś lubi Brauna, PiS, czy nie lubi nikogo — tylko w tym robieniu z polityka pół-świętego i wjeżdżaniu religią jak taranem w rozmowę. Jak na opłatku ktoś zaczyna od „krew na rękach” i „katolikowi nie wolno”, to to nie jest żadna debata, tylko moralny szantaż: masz przytaknąć, bo inaczej wychodzisz na potwora. I to jest moim zdaniem sedno tej historii: wiara ma człowieka prowadzić do dobra, a polityka to brudna robota interesów. Jak się to miesza, to potem nie ma ani wiary (bo robi się pałką), ani polityki (bo robi się kult jednostki). Można być za ochroną życia i jednocześnie nie kupować narracji, że „jedyny prawdziwy” to akurat TEN kandydat, a reszta do piekła. Krótko: mniej kanonizacji za życia, więcej rozsądku. Bo Polska nie jest do „zbawienia” przez jednego polityka — Polska jest do normalnego rządzenia, a nie do pielgrzymki wyborczej z listą potępionych.

Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz Skaut

14.01.2026 14:37

Dodane przez bartosz.j w odpowiedzi na Ja to widzę tak: największy…

Bartosz Jasiński

.."Jak na opłatku ktoś zaczyna od „krew na rękach” i „katolikowi nie wolno”, to to nie jest żadna debata, tylko moralny szantaż: masz przytaknąć, bo inaczej wychodzisz na potwora".

"Moralny szantaż". To jest często stosowane przez "ultrakatolików" zaangażowanych politycznie. Dalej, to już same kłopoty. Trzeba w sobie wyrobić nawet pewną bezceremonialność, by się temu nie poddać. Pozdrawiam.

Es

Es

14.01.2026 15:38

Dodane przez bartosz.j w odpowiedzi na Ja to widzę tak: największy…

@Bartosz

Nadgorliwcy, co to w dobrej często wierze przynoszą więcej strat niz korzyści, znajdą sie wszędzie.  

Ijontichy

Ijontichy

14.01.2026 13:22

A nie było tam na tym "zebraniu" jakiejś osoby męskiej,żeby tą osobę o psychice naruszonej wzięła za kark 

i wyprowadziła z lokalu?

Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz Skaut

14.01.2026 13:42

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na A nie było tam na tym …

ljontichy

Tu się kłania słowo "eskalacja". Te słowa i rada bardzo, bardzo nie pasują do spotkania opłatkowego. No i to naprawdę pobożny, starszy Pan. Kłaniają się tu takie słowa jak "spokój"i "cierpliwość". No i w co by się zamieniło takie spotkanie? Jesteśmy już wystarczająco narodem zruszczonym i zniemczonym. Nie eskalujmy. Ktoś na to czeka. Pozdrawiam.

Ijontichy

Ijontichy

14.01.2026 14:38

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na Tu się kłania słowo …

Bogdan Lipowicz Skaut...

U nas w rodzinie jest ZAKAZ podczas przyjęcia,urodzin,imienin oraz ŚWIĄT WSZYSTKICH...zakaz rozmów 

 polityce!!! NIKT NIE WSPOMINA O KACZYŃSKIM,TUSKU ITD. 

Jest tyle tematów...

A spotkanie opłatkowe to też bym podciągnął pod Świeta!

Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz Skaut

14.01.2026 14:58

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Bogdan Lipowicz Skaut...U…

ljontichy

Oczywiście.W pełni się zgadzam. Tu dla wszystkich było to zaskoczenie. To była pewna forma agitacji - nadużycia. 

Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

14.01.2026 13:37

Ale jaja! Kiedy to czytałam nie mogłam wyjść z podziwu, że tak można. 

Braun owszem, używa katolicyzmu w swojej kampanii wyborczej. Czy to źle? Czy to źle, że jakiś polityk stosuje zasady chrześcijańskie, katolickie, zamiast chanukowych? Robi to pierwszy człowiek od 1945 roku w polskiej polityce! Reszta polityków albo udawała, że Kościoła nie ma (ci lewicowi) albo używała Kościół - po 1990 - do udawania patriotów-katolików jak np. Wałęsa i jego zaplecze, którzy zdobyli prezydencką władzę dzięki Bagsikowi i Gąsiorowskiemu, żydowskim aferzystom, którzy niedawno przyznali, że wydali 3 mln $, żeby Wałęsa wygrał z Tymińskim... 

Potem "prawicowe" rządy pana Kaczyńskiego często bywały w kościołach i często można było zaobserwować, że i on i jego najbliżsi współpracownicy (np. pani Gosiewska) nie potrafią się nawet poprawnie przeżegnać! To Kaczyńscy wprowadzili Chanukę do sejmu i pałacu polskiego prezydenta...

Poparcie dla Brauna nie bierze się z takiej agitacji jak na opisanym spotkaniu opłatkowym. To jest chyba jedyny jak do tej pory poseł, który czynnie wykorzystywał instytucje "interwencji poselskiej" czy to gasząc świece chanukowe z portretem rabina Scheersona w centrum polskiego sejmu, czy docierając do PIH, żeby sprawdzić kto w Polsce sprawdza szczepionki na covid-19, czy to w niemieckim instytucie przerywając antypolskie wykłady - kłamstwa historyczne. Żaden inny poseł tego nie zrobił. 

Za tę aktywność ponad 80% posłów w "polskim" głosowało za odebraniem Braunowi immunitetu! 

Nawet doszło do pierwszej rozprawy sądowej w sprawie zgaszenia świec chanukowych. Obawiam się, że w interesie tych, co chcą wyeliminować Brauna z polityki, dalszych rozpraw sądowych może już nie być, a to z powodu "linii obrony": 

https://dakowski.pl/grzegorz-braun-wypowiedz-z-sadu-o-schnersonie/ 
https://dakowski.pl/grzegorz-braun-cytuje-w-sadzie-wykladnie-zydowskiego-rasizmu-schneersona/ 

Nie muszę dodawać, że żadna telewizja, ani lewa, ani prawa, ani bogobojna, nie cytowała dzieł rebe Scheersona, które czytał Braun na rozprawie sądowej?

Autor wpisu albo nie zna rzeczywistości, albo dostał zadanie napisania takiego wpisu j.w. 

Można bowiem zauważyć, że jakiś tydzień temu ktoś znowu polecił mediom szkalowanie Brauna. We wszystkich telewizjach można było zauważyć mniej lub bardziej zgryźliwe komentarze. 

Ale jeden z komentatorów się wyłamał i w Tv wPolsce24 stwierdził, że woli rządy PiS i Brauna niż tych aferzystów, którzy teraz rządzą. Nie wiem, czy ten człowiek będzie jeszcze na wizji ....

Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz Skaut

14.01.2026 13:54

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Ale jaja! Kiedy to czytałam…

Alina@Warszawa

..."Czy to źle, że jakiś polityk stosuje zasady chrześcijańskie, katolickie, zamiast chanukowych? Robi to pierwszy człowiek od 1945 roku w polskiej polityce!" .   :)  Jednak trafi na ołtarze ?   Ma mocnych wyznawców i wiernych. Jeszcze tylko aby Kościół zatwierdził :). Kto wie? Poczekajmy. Pozdrawiam.

Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

14.01.2026 14:09

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na Alina@Warszawa..."Czy to źle…

Po co Braun ma trafić na ołtarze? On  ma trafić do siedziby premiera RP i zmienić ustrój państwa z niewolniczego na ustrój niepodległego państwa. jak mu się uda poprawić los Polaków i odrodzić polska populację, to nasi potomkowie zadecydują. 

Jak na razie zamiast martwić się o ołtarz dla Brauna - niech Autor zrobi porównanie kiedy było więcej Polaków w Polsce - przed wejściem do UE, czy 22 lat po wejściu? Wówczas każdy zobaczy jaki efekt dało wejście do UE i jaki to był interes dla Polaków...

Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz Skaut

14.01.2026 14:53

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Po co Braun ma trafić na…

Alina@Warszawa

Nad naszą depopulacją pracują potężna siły. G.B. musiał by się jako mężczyzna mocno napracować by ten trend zmienić. Małe szanse.  Tu mocno działa np. praca organiczna nad kobietami, od ponad 30 lat, m.in. Gazety Wyborczej. I np. Niemcy, od 30 tu lat właściciele m. in . 90 % "polskiej" prasy kobiecej. Ale to tylko jeden z wielu tematów. Bardzo obszerny sam w sobie. Bardzo. Planowe działanie wielu ośrodków i skutek wielu czynników. Np. prawie 1 mln. par w Polsce w ostatnich 10 iu latach, nie mogło mieć dzieci, chociaż chciały. Czasami jest sukces po np. 5-7 latach. To normalne? Pozdrawiam.

tricolour

tricolour

14.01.2026 15:34

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na Alina@WarszawaNad naszą…

Pomysł, ze depopulacja Polski jest zasługą Niemiec jest tak niedorzeczny, ze aż trudno to komentować.  Depopulacja zachodzi w wielu krajach, które nie są pod wpływem gazety wyborczej i Niemiec, tylko trzeba chcieć to zauważyć. 

Przyznam,  ze ten pomysł jest też wyjątkowo wygodny,  bo zwalnia z wszelkiej odpowiedzialności za wychowanie własnych dzieci w duchu konsumpcji, hedonizmu, wyścigu szczurów albo... zastanowieniu się dlaczego te dzieci wychowała ulica, a nie rodzice. 

Eltern,  znaczy. 

sake3

sake2020

14.01.2026 16:08

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Po co Braun ma trafić na…

Może jednak powalczy pani o ołtarz dla Brauna,bo zmiany ustroju niewolniczego na niepodległe państwo,odrodzenie populacji i poprawienie losu Polaków to trudne zadanie.Doprawdy jest pani przekonana że pan Braun sprosta? Chyba widać jak obecny reżim niszczy prezydenta Nawrockiego,czy więc będzie bardziej łaskawy dla waszego guru?Pani widzi Brauna w fotelu premiera czy prezydenta przy 10% wsparcia, bi traktując PiS z taką nienawiścią traci chyba koalicjantów.Gaszenie chanukowych świec co pani przytacza nieustannie nie jest chyba dostatecznym powodem by kierować krajem.

Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

14.01.2026 16:24

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Może jednak powalczy pani o…

@Sake2020 

Kolejny jajeczny komentarz ....

Czy Braun sprosta? Jest taka opcja. Jednocześnie jest pewność, że żadna z pozostałych partii NIE SPROSTA, bo już wielokrotnie miały szanse. Szkoda, że sake nie pojmuje tej prostej logiki.

Nie napisałam o fotelu premiera, tylko o siedzibie premiera.  A tam siedzą także wicepremierzy... 

Piszę nie tylko o gaszeniu świec chanukowych. Ale przy okazji napisz, co jest powodem, że J. Kaczyński kierował krajem, albo kieruje taki oszust, aferzysta i agent jak Tusk?

sake3

sake2020

14.01.2026 17:23

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na @Sake2020 Kolejny jajeczny…

Oczywiście każdy komentarz który nie sławi imienia Brauna jest wg pani Aliny jajeczny i pozbawiony logiki.O ile pani Alina w ogóle wie co to logika. To że pani Alina nie wie dlaczego i jak rządził Kaczyński nawet nie dziwi,przecież cały czas ujadała na niego .To że Tusk rządzi krajem tez nie dziwi przecież pani Alina w swej niezachwianej wierze w Brauna i zajęta atakowaniem Kaczyńskiego oraz wielu Polaków podobnych do niej nie raczyło się przyjrzeć jego koalicji,ich aferom ,korupcji,łamaniu Konstytucji i wprowadzaniu bezprawia czy obiecankom bez pokrycia. Szukanie rzekomych zbrodni PiS-u było tak wyczerpującym zajęciem ,że nie starczyło czasu na ogląd rzeczywistości. No i doszły kolejne powody do krytyki-Kaczyński żegna się niewłaściwie.Będzie o czym pisać przez pół roku.Tylko nadal nie wiadomo jak Braun wyląduje w siedzibie premiera nadal nie mając potrzebnego wsparcia.Chyba nie sądzi pani że my pisowcy pójdziemy za nim jak za panią matką sądząc po jego niechęci do nas.Nawet bliski partyjnie Mentzen uważa ,że toTusk ,,pompuje''' Brauna. 

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Bogdan Lipowicz Skaut
Nazwa bloga:
Damy radę. Albo i nie. Czas pokaże.
Zawód:
Certyfikowany coach, licencjonowany pedagog ......
Miasto:
Galicja

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 60
Liczba wyświetleń: 211,669
Liczba komentarzy: 1,189

Ostatnie wpisy blogera

  • Marcin Gortat, mitoman czy cwany biznesmen?
  • ...
  • Czy niemieckie rządy powinny chodzić w obozowych pasiakach?

Moje ostatnie komentarze

  • ljontichyOczywiście.W pełni się zgadzam. Tu dla wszystkich było to zaskoczenie. To była pewna forma agitacji - nadużycia. 
  • Alina@WarszawaNad naszą depopulacją pracują potężna siły. G.B. musiał by się jako mężczyzna mocno napracować by ten trend zmienić. Małe szanse.  Tu mocno działa np. praca organiczna nad…
  • Bartosz Jasiński.."Jak na opłatku ktoś zaczyna od „krew na rękach” i „katolikowi nie wolno”, to to nie jest żadna debata, tylko moralny szantaż: masz przytaknąć, bo inaczej wychodzisz na potwora"."…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Konfederacja i jej pro rosyjskie nitki
  • Red. Michalkiewicz jako antyamerykański patriota.
  • Znakomite wystąpienie Jacka Saryusz-Wolskiego. Niemcy

Ostatnio komentowane

  • Es, @sakeO co chodzi z tymi ołtarzem? Że Kaczyńskiemu miejsca na nich zabraknie?
  • sake2020, Oczywiście każdy komentarz który nie sławi imienia Brauna jest wg pani Aliny jajeczny i pozbawiony logiki.O ile pani Alina w ogóle wie co to logika. To że pani Alina nie wie dlaczego i jak rządził…
  • Alina@Warszawa, @Sake2020 Kolejny jajeczny komentarz ....Czy Braun sprosta? Jest taka opcja. Jednocześnie jest pewność, że żadna z pozostałych partii NIE SPROSTA, bo już wielokrotnie miały szanse. Szkoda, że…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności