Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Potrzebujemy drugiego Nawrockiego. Czy będzie nim Ewa Zajączkowska-Hernik?

mjk1, 05.01.2026

   Polska polityka dawno nie doświadczyła czegoś takiego, jak niedawny „cud Nawrockiego”. Ktoś, kogo nikt wcześniej nie znał, nagle wygrywa wybory i zaskakuje wszystkich, bo pojawia się w odpowiednim momencie, z odpowiednią narracją i… świeżością, której tak bardzo brakuje obecnym liderom. Teraz, w momencie, gdy prawica w Polsce pogrążona jest w chaosie plemiennych sporów i walk wewnętrznych, potrzebujemy nowego lidera na miarę Nawrockiego! Kogoś, kto nie tylko przyciągnie twardy elektorat, ale też zjednoczy szeroką część społeczeństwa.

I choć brzmi to jak utopia, jedno nazwisko w ostatnich latach jawi się jako realna kandydatura: Ewa Zajączkowska-Hernik.

Dlaczego właśnie ona?

   Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że mówimy o liderze kontrowersyjnym, a nawet polaryzującym. Ale przy bliższym spojrzeniu dostrzegamy coś niezwykłego: Ewa Zajączkowska-Hernik ma cechy, które dla własnego obozu są odważne i szczere. Mogą też stać się przepisem na zjednoczenie całej prawicy, jeśli tylko odpowiednio je opakujemy i skomunikujemy.

  1. Kręgosłup ideowy i spójność poglądów
    W świecie, w którym politycy zmieniają zdanie pod sondaże, jej siła jest oczywista: jest konsekwentna i nieugięta w swoich przekonaniach. To nie tylko atut, to warunek konieczny, by prawica mogła mieć lidera, który naprawdę reprezentuje jej wartości.
  2. Nowość i brak „zużycia partyjnego”
    Polska polityka nagromadziła postaci, które wyczerpały już swój autorytet. Ewa jest świeżą twarzą, nie obciążoną dawnymi konfliktami ani aferami. Ludzie chcą nowości i jednocześnie wiarygodności. Ten balans Nawrocki wykorzystał perfekcyjnie, a Ewa może zrobić to samo.
  3. Język prosty, zrozumiały i autentyczny
    Wielu polityków prawicy mówi albo językiem ekspertów, albo agitatorów. Zajączkowska-Hernik mówi wprost, bez upiększeń, a przy tym nie udaje kogoś, kim nie jest. Autentyczność w czasach politycznej manipulacji to ogromna wartość.

Co musi zmienić, by stać się liderem ogólnonarodowym?

Tutaj pojawia się wyzwanie. Bo sama autentyczność i odwaga nie wystarczą, jeśli chce się wygrać wybory i przekroczyć bariery plemienne.

  1. Zmiana tonu z wojowniczki na opiekuna państwa.
    Dziś jej wizerunek to ktoś, kto walczy, punktuje i demaskuje. To działa w mediach społecznościowych, ale odstrasza centrum i umiarkowanych. Idealny lider musi być postrzegany jako ktoś, kto nie tylko ma rację, ale bierze odpowiedzialność za wszystkich - również za tych, którzy się z nim nie zgadzają.
  2. Wyraźne odcięcie gniewu od stanowczości.
    Stanowczość plus emocja, to agresja. Stanowczość plus spokój, to siła. To prosta, a jednocześnie rewolucyjna zmiana w politycznej percepcji: mówić mocno, ale spokojnie, zdecydowanie, ale bez drwin i pogardy.
  3. Pokazywanie zrozumienia dla drugiej strony
    Nie chodzi o ustępstwa ideowe. Chodzi o komunikat: „Rozumiem, że część Polaków ma inne obawy. Nie musimy się zgadzać, ale jesteście częścią wspólnoty”. To zdanie może otworzyć miliony drzwi do wyborców spoza twardego elektoratu.
  4. Budowa pakietu bezpieczeństwa państwowego
    Aby wyborcy centrum poczuli, że „przy niej kraj jest bezpieczny”, Ewa musi jasno i powtarzalnie komunikować kwestie stabilności: bezpieczeństwo zewnętrzne, stabilność gospodarki, funkcjonowanie instytucji państwa, ochrona najsłabszych. Bez krzyku, bez wojennej narracji, językiem odpowiedzialności.
  5. Wyjście poza plemienne bastiony
    Najtrudniejszy krok: rozmowy z mediami i ludźmi, którzy nie są jej naturalnym elektoratem. Nie chodzi o podważanie poglądów, tylko o pokazanie, że potrafi rządzić dla wszystkich, nie tylko dla własnego plemienia.
  6. Jasne przesłanie: nie rządzić przeciwko połowie kraju
    To punkt kulminacyjny. Miliony ludzi obawiają się rewanżyzmu i chaosu. Lider ogólnonarodowy musi pokazać, że będzie rządził odpowiedzialnie i z myślą o wszystkich - nawet tych, którzy go dziś nie popierają.

   Ewa Zajączkowska-Hernik posiada wiele cech, które prawica dziś potrzebuje: spójność, autentyczność, świeżość i ideową odwagę. Wystarczy, że dopasuje sposób komunikacji do psychologii szerokiego elektoratu, a może stać się liderem nie tylko swojego plemienia, ale całej prawicy i  ostatecznie, całego kraju. To nie jest utopia. To strategia, której skuteczność widać na przykładzie Nawrockiego.

Polska potrzebuje takiego lidera teraz, w tym momencie politycznym. Nie za pięć lat, nie w kolejnych wyborach. Teraz.

Jeżeli nie Ewa Zajączkowska-Hernik – to kto?
Kto w Polsce dziś ma odwagę, spójność i potencjał, by zjednoczyć prawicę, zdobyć centrum i sprawić, że wyborcy poczują, że kraj jest bezpieczny?

Czekam na Wasze propozycje i komentarze. Bo bez lidera tego pokroju, prawica może nadal dryfować w chaosie plemiennym a Polska nie ma czasu na kolejne eksperymenty.

  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 670
mjk1

mjk1

06.01.2026 21:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @mjk1.....,,Jedna jaskóka…

Zgadzam się Danusiu, że jedna osoba nie rozwiąże wszystkich problemów prawicy i że potrzebujemy wielu odpowiedzialnych ludzi, programów oraz realnego działania, a nie tylko publicystyki. Bez tego nie ma mowy o odbudowie.

Różnimy się chyba w jednym punkcie, ja nie proponuję kultu jednostki ani zamykania się na inne nazwiska. Przeciwnie, uważam, że prawica dziś dramatycznie potrzebuje debaty o nowym przywództwie, bo bez niej będziemy się kręcić wokół tych samych konfliktów i emocji. Ewa Zajączkowska-Hernik pojawia się w tej rozmowie nie jako jedyna, ale jako przykład potencjalnej nowej jakości, która może, przy odpowiedniej ewolucji wizerunku, wyjść poza plemienne okopy.

Msz też rację, że skupianie się wyłącznie na ośmieszaniu czy niszczeniu jednych kosztem drugich prowadzi donikąd. Dokładnie dlatego stawiam pytanie, czy wojna Konfederacji z PiS-em do unicestwienia przeciwnika jest dla prawicy najlepszym scenariuszem. Moim zdaniem nie jest. To prosta droga do trwałego rozbicia obozu z którego skorzystają wyłącznie przeciwnicy ideowi.

Zgadzam się również, że działamy w warunkach coraz większej presji, cenzury i ograniczeń i to jest temat, który rzeczywiście bywa pomijany. Ale właśnie dlatego potrzebujemy nie tylko programów i analiz, lecz także liderów zdolnych uspokajać emocje, budować zaufanie i łączyć różne środowiska, zamiast pogłębiać podziały.

Moim celem nie jest wskazanie tej jedynej osoby, tylko rozpoczęcie uczciwej rozmowy: jakich ludzi, jakiego stylu i jakiej strategii potrzebuje dziś prawica, by nie przegrać kolejnych lat na wewnętrznych wojnach. Jeśli tej rozmowy nie podejmiemy teraz, rzeczywistość zrobi to za nas - brutalnie i bez sentymentów.

sake3

sake2020

07.01.2026 12:32

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Zgadzam się Danusiu, że…

W ocenie działań prawicy niech przemówią cyfry skoro nie pomaga racjonalne zdanie jej zwolenników.Jedność to najważniejsze co można osiągnąć by zdobyć władzę. Nie rozumiem  dlaczego w sytuacji gdy sondaże wskazują znaczące ale nie decydujące wsparcie prawica uparcie idzie na podział.Konfederacja  z 16-20 % wsparcia na trupie PiS-u który ma 30% chce budować swój samodzielny rząd ? Liczy ,że przejmie cały elektorat PiS-u? Obecnie to nie czas na personalne układanki przyszłych stanowisk i widowiskowe wypowiedzi w mediach rozgrywające prawicę. Nie walczmy jak lwy o panią Hernik-Zajaczkowską jako przyszłego premiera czy prezydenta,tylko szukajmy na całej prawicy jeszcze innych pań  czy panów bez względu na wiek i barwy partyjne na których z czystym sumieniem oddamy głos. Pan prawidłowo wykazał inicjatywę typując panią Hernik ale każdy tu na NB powinien również zwrócić uwagę na inne postaci.Skoro jeden z blogerów promuje oddolne reformy ustrojowe to jak to robić jak nie przez podanie kandydatur?

spike

spike

07.01.2026 00:44

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Nikt rozsądny nie…

Drogi @mjk, nie jestem fanatykiem PiSu, polityką jako taką się nie interesuję, nie jestem humanistą :)
Dopowiem, że jakby wyborcy pozwolili Kaczyńskiemu rządzić bezpośrednio, nie słuchali oszustów i kłamców POlszewików, Polska byłaby o wiele dalej w rozwoju, niż jest obecnie, my się mimo kolejnych zaklęć Tyfusa cofamy gospodarczo, a jak ten wyjątkowo zły człowiek Berlina, będzie dłużej rządził, wszyscy, łącznie z jego wyborcami, będziemy płakać, on doszczętnie zniszczy Polskę, tak Ją nienawidzi, on już widzi jedną pamiątkową sztabę złota u siebie, które chce wywieźć z NBP do Niemiec, ten człowiek powinien być sądzony jako zdrajca, z najwyższym wyrokiem.

Na kanale Historia jest emitowany cykl dok. o dojściu Hitlera do władzy, aż do jego śmierci (ponoć sfingowanej). Nim został naczelny wodzem, miał przemówienie, w którym określił drogę panowania nad Europą, padły słowa, że Niemcy muszą gospodarczo uzależnić inne kraje od Niemiec, wtedy łatwo będzie je pokonać i je przejąć. Piszę to, bo Tyfus realizuje ten plan, naszą gospodarkę osłabia, uzależnia gdzie się da od niemieckiej gospodarki, gdzie nie obejrzysz, wyroby niemieckie widać prawie wszędzie, widzę nawet autobusy miejskie jeszcze z niemieckimi napisami, znakami, wiatraki niemieckie, teraz kolej też ma być niemiecka itd. itp. CPK nie będzie polski, do tego zredukowany, przykładów jest sporo. 
Nasza gospodarka niewiele będzie wytwarzać, będziemy kupować niemieckie, czy francuskie, jak podskoczymy, to nic nie dostaniemy i to co mamy, stanie, a my będziemy znowu emigrować za pracą.

Gołębica p.Kidawa w przejęzyczeniu powiedziała z wyrzutem, że Kaczyński nie myśli o UE, on myśli tylko o Polsce.

PS. Przypomnę pewną głośną sprawę z "inwestorem katarskim", który miał kupić stocznię, okazało się, że inwestor "wyparował", stocznia została zamknięta, a chwilę potem, Niemcy ogłaszają, że otwierają stocznie u siebie z katarskim inwestorem!

mjk1

mjk1

07.01.2026 10:52

Dodane przez spike w odpowiedzi na Drogi @mjk, nie jestem…

Gdyby to było możliwe, to ja bym się z Tobą zgodził Spike w dwustu procentach. Rudy to szwabsko-kacapski agent i każdego dnia niszczy, co tylko może. Pretensje mam nie tylko do PiS, ale całej prawej strony, bo nie wiem na co czekają? Powinni tego strupla natychmiast wywalić na zbity pysk, bo zniszczy kraj. Tymczasem co robi PiS i cała prawa strona. Żrą się między sobą, kto dostanie więcej miejsca przy korycie po wyborach. A ja obawiam się, że po wyborach, to już nawet koryta nie będzie.

paparazzi

paparazzi

06.01.2026 19:33

Dodane przez spike w odpowiedzi na "Matki, żony, kochanki", ale…

Spike , drugie BINGO!

Ijontichy

Ijontichy

06.01.2026 15:57

Faktycznie widzisz panią Zajączkowską na stanowisku prezydenta Polski??? 

Prima Aprilis dopiero w kwietniu...coś lykałeś...alkohol...bo chyba...kpina:???

mjk1

mjk1

06.01.2026 18:54

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Faktycznie widzisz panią…

Prima Aprilis jest wtedy, gdy ktoś uważa, że prezydentem może być wyłącznie członek zamkniętego klubu tych samych twarzy od 30 lat. Jeszcze niedawno śmiano się z Dudy, potem z Trumpa, wcześniej z Lecha Kaczyńskiego, a niemożliwy Nawrocki też miał nigdy nie wygrać. Historia lubi się powtarzać - zwłaszcza ku zaskoczeniu tych, którzy myślą, że polityka to casting znajomych nazwisk.

Jeśli zaś argumentem jest „coś łykałeś?”, to gratuluję, to już nie polemika, tylko kapitulacja intelektualna.

Ja pytam o realne cechy lidera zdolnego wygrać wybory i uspokoić większość Polaków. A Ty Drogi Ijonie, poza drwiną, masz jakąś merytoryczną propozycję? Czy tylko rechot?

Rozumiem, że kandydaci muszą mieć odpowiedni staż w telewizji i aprobatę salonu, inaczej są primaaprilisowi. Historia pokazuje jednak, że to właśnie tacy niemożliwi wygrywają.
Jeśli masz lepszą propozycję - słucham. Jeśli nie, to dziękuję za emocjonalny komentarz.

Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

06.01.2026 21:06

jak pokazuje historia IIIRP zaden facet polityk nie dal rady zapanowac nad naszym bardakiem(celowe zapozycznie z rosyjskiego). tak, kobieta z cojones na czele rzadu, taka na miare Ewy Z-H to bylaby szansa na przestawienie pomagdalenkowej wajchy

mjk1

mjk1

06.01.2026 22:11

Dodane przez Kazimierz Kozi… w odpowiedzi na jak pokazuje historia IIIRP…

Chodzi mi bardziej o realną zmianę jakości przywództwa, po 30 latach III RP, a nie o ideologiczne hasła Panie Kazimierzu. I właśnie tutaj pojawia się problem, który od lat skutecznie wykorzystuje lewica.

Lewica nauczyła się traktować kobiety w polityce instrumentalnie, jako tarczę ochronną przed krytyką. Gdy padają pytania merytoryczne, argumenty czy wątpliwości, bardzo często odpowiedzią nie jest polemika, tylko oskarżenie: „atakujecie kobietę”. To wygodny sposób ucieczki od odpowiedzialności i dyskusji o faktach.

Ja proponuję coś dokładnie odwrotnego: kobietę w polityce, którą traktuje się jak pełnoprawnego lidera, a nie jak symbol, którego nie wolno dotknąć argumentem. Kobietę, która nie chowa się za płcią, tylko bierze na siebie ciężar decyzji, krytyki i odpowiedzialności za państwo.

Dlatego przykład Ewy Zajączkowskiej-Hernik pojawia się tu nie jako kobieta w kontrze do mężczyzn, lecz jako potencjalny lider zdolny przełamać magdalenkowy schemat, rozbroić lewicową narrację i jednocześnie nie uciekać od trudnych pytań.

Jeśli ktoś uważa, że jedyną odpowiedzią na kryzys państwa jest dalsze powielanie tych samych twarzy i metod, to trudno oczekiwać innych rezultatów. A jeśli silna, kompetentna kobieta potrafi ten mechanizm rozbroić, to warto przynajmniej poważnie o tym porozmawiać, zamiast uciekać w emocjonalne etykiety.

Zofia

Zofia

07.01.2026 09:27

Obserwuję europoseł Ewę Zajączkowską i w niektórych przypadkach zgadzam się z Jej wypowiedziami ale autor tego artykułu o zaletach i sile pani Ewy zdyskredytował Ją  w moich oczach słowami o wyeliminowaniu PiS-u , jako szkodniku i przejęciu władzy przez Konfederację wespół z obecną koalicją rządzącą. Oczywiście nie widząc nieudolności tego rządu i działaniu na szkodę Polski i Polaków. Za czasów rządów PiS-u mnie osobiście żyło się bezpiecznie zarówno ekonomicznie jak fizycznie. Czego nie mogę powiedzieć o obecnych czasach. Zastanawia mnie, że od Konfederacji ( jest tyle odłamów, że gubię się kto jest kto i po co mu władza) nie słyszałam o ich programie na Polskę. Po za tym słychać słowa pogardy w stosunku do Polaków z naszą tradycją, kulturą, językiem, naszymi wartościami moralnymi i patriotyzmem porównując Nas do jakiegoś plemienia, który walczy między sobą. Miejcie odwagę powiedzieć co to są za plemiona . 

mjk1

mjk1

07.01.2026 10:59

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na Obserwuję europoseł Ewę…

A z czego wywnioskowała pani, że ja widzę przy władzy Konfederację razem z tymi szkodnikami z obecnej koalicji rządzącej? Naprawdę jestem ciekaw pani toku rozumowania Pani Zofio.

Zofia

Zofia

07.01.2026 13:25

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na A z czego wywnioskowała pani…

@mjk1

Muszę pana przeprosić, że to co napisałam o Konfederacji, nie tyczyło pana. O pani Ewie podtrzymuję. O Konfederacji pisał pan Grzegorz GPS...i z Nim powinnam polemizować. Lata wstecz będąc zafascynowana zmianami, które miały nastąpić i chcąc mieć swój osąd na temat co nas czeka w przyszłości, uczęszczałam na wiele spotkań z ludźmi, których uważałam, że można się od nich czegoś dowiedzieć. Byłam na spotkaniu z p. Januszem Korwinem Mikke ( odrzuciły mnie od Niego słowa, które wypowiedział o Olimpiadzie ludzi niepełnosprawnych jakoby to miało być nieestetyczne) Dla mnie człowiek jako polityk stracony. Nigdy bym na Niego nie zagłosowała. Drugim był p. G.Braun, który "usprawiedliwiał" i rozumiał  Ruskich . Cenię Go za zgaszenie chanukowych świec ( to nie polska tradycja). Kibicuję Mu ale bym nie głosowała na Niego. Mając zdrową intuicję gdy zobaczyłam p. Metzena , jego zachowanie czy towarzystwo, które spraszał na piwo a potem ich upokarzał też go w moich oczach zdyskredytowało. Jest zamknięty w sobie i lansuje to co "wydaje "Mu się dobre dla Niego i jego partii. Po za tym nie wykazuje szacunku do drugiego człowieka. Nie bywałam na spotkaniach z Lewicą ( to klan ludzi interesownych dla siebie i pod siebie), nie bywałam na spotkaniach ludzi z PO ( to ludzie, którzy gonią swój intelekt i niestety nie mogą go dogonić).Bywałam też na spotkaniach z PiS-em ( i on był mi najbliższy). Tak jak IPN, Ruch Patriotyczny i spotkania z ludźmi, którzy  przeżyli więzienie za Polskę. .

Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

07.01.2026 15:30

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @mjk1Muszę pana przeprosić,…

To bez sensu zrażać się do wolnego rynku z powodu emocjonalnego odrzucania jakichś osób. Zalecam skupić się na ekonomii, która może połączyć całą szeroko pojmowaną prawicę: https://naszeblogi.pl/75187-czy-szeroko-pojeta-prawica-moze-w-polsce-wypracowac-wspolny-program-gospodarczy

mjk1

mjk1

07.01.2026 17:57

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na To bez sensu zrażać się do…

Niech Pan na razie odpuści ten mityczny wolny rynek dla dobra prawicy. Priorytetem w tej chwili jest jak najszybsze odsunięcie tych szkodników od władzy i na tym należy skupić.

Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

07.01.2026 18:41

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Niech Pan na razie odpuści…

Nigdy tego nie odpuszczę. Szkodnikiem u władzy jest KOPiS — głównie dlatego, że to socjaldemokraci. Wszystkie błędy władzy wynikają z tej ideologi. Wszystkie kolejne kadencje w Polsce polegały na odsuwaniu szkodników od władzy, by powołać jeszcze większych szkodników. Każdy kolejny rząd w Polsce jest gorszy od poprzedniego. Dzieje się tak nie dlatego, że Polacy są głupi, albo nieporadni — to wynika z dominacji socjaldemokracji, która jest destrukcyjna — rozwala nie tylko gospodarkę, ale też ludzkie umysły. Ta ideologia opanowała całą Europę i ten socjaldemokratyczny syf płynie też z Brukseli, a KOPIS to potulnie wdraża.

spike

spike

07.01.2026 20:27

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na Nigdy tego nie odpuszczę…

"Lepiej nie odzywaj się wcale, będzie się wydać żeś głupi, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości." - M.Twain
mjk1

mjk1

07.01.2026 21:03

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na Nigdy tego nie odpuszczę…

Jak Nawrocki zatwierdzi budżet a wszystko na to wskazuje, to z zadłużenia już nie wyjdziemy. Wtedy Rudy ogłosi, że jedynym wybawienie będzie przyjęcie Euro. Niemcy zap...ą złoto i będzie pozamiatane.  Wtedy będzie Pan sobie mógł wprowadzać ten wolny rynek w przydomowej szklarni i rozszerzyć na bliższą o dalsza rodzinę, tudzież znajomych. Nawet Lichtenstein będzie mógł Pan sobie utworzyć w przydomowym ogródku, Będzie mógł Pan również przekonać do jego powielania, tego Lichtensteinu, lokalnego prezesa Pracowniczych Ogródków Działkowych a może i cały zarząd PZD.

Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

07.01.2026 22:39

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Jak Nawrocki zatwierdzi…

Morawiecki zrobi to samo.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
mjk1
Zawód:
mjk1

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 167
Liczba wyświetleń: 251,358
Liczba komentarzy: 2,784

Ostatnie wpisy blogera

  • Jak przełamać antyintelektualizm w Polsce bez pogardy dla ludzi.
  • Najgroźniejszy pomysł, o którym nie wolno było mówić. Jak mechanizm konkurenta miał uzdrowić politykę.
  • JOW JOW-owi nierówny. O wielkiej podmianie idei i o tym, jaką Polskę nam zabrano.

Moje ostatnie komentarze

  • Jak Nawrocki zatwierdzi budżet a wszystko na to wskazuje, to z zadłużenia już nie wyjdziemy. Wtedy Rudy ogłosi, że jedynym wybawienie będzie przyjęcie Euro. Niemcy zap...ą złoto i będzie pozamiatane…
  • Niech Pan na razie odpuści ten mityczny wolny rynek dla dobra prawicy. Priorytetem w tej chwili jest jak najszybsze odsunięcie tych szkodników od władzy i na tym należy skupić.
  • A z czego wywnioskowała pani, że ja widzę przy władzy Konfederację razem z tymi szkodnikami z obecnej koalicji rządzącej? Naprawdę jestem ciekaw pani toku rozumowania Pani Zofio.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Wotum zaufania
  • Jakiego Państwa tak naprawdę chcemy?
  • Czy za rządzenie odpowiedzialny jest rząd?

Ostatnio komentowane

  • Grzegorz GPS Świderski, Morawiecki zrobi to samo.
  • mjk1, Jak Nawrocki zatwierdzi budżet a wszystko na to wskazuje, to z zadłużenia już nie wyjdziemy. Wtedy Rudy ogłosi, że jedynym wybawienie będzie przyjęcie Euro. Niemcy zap...ą złoto i będzie pozamiatane…
  • spike, "Lepiej nie odzywaj się wcale, będzie się wydać żeś głupi, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości." - M.Twain

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności