Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
RoSSja czy to już państwo faszystowskie ?
Wysłane przez Tezeusz w 24-11-2024 [07:46]
Faszyzm rosyjski (również raszyzm) – według niektórych badaczy, ideologia polityczna i praktyka społeczna rządzącego reżimu Federacji Rosyjskiej w XXI wieku. Jest to również termin używany na Ukrainie w celu określenia obecnego rosyjskiego reżimu politycznego i zwolenników rosyjskiej agresji militarnej.
O ludobójstwie roSSji na Ukrainie mówiono i potępiono na arenie międzynarodowej w tym w ONZ. Putin za te zbrodnie jest ścigany prawem międzynarodowym.
Widzieliśmy przerażające masowe zbrodnie na obywatelach Ukrainy. Te fakty stały się znane całemu światu. Okrucieństwa popełnione przez rosyjskie siły zbrojne w Borodziance, Buczy, Hostomlu, Iziumie, Mariupolu i wielu innych ukraińskich miastach i miasteczkach pokazały, że te jednolite i skoordynowane działania opierały się na jasnych doktrynalnych postanowieniach rosyjskiej ludobójczej polityki, (realizowanej przez) rząd i dowództwo wojskowe.
Oprócz morderstw, gwałtów, tortur, kradzieży żołdacy Putina przejęli od swoich poprzedników SSmanów tak nam znanych i inne metody eksterminacji ludności Ukrainy.
Na początku lutego 2022 r. niemiecki dziennik „Bild” powiadomił o planach Władimira Putina wobec Ukrainy w przypadku inwazji. Jeden z ujawnionych wówczas scenariuszy obejmował zniszczenie ruchu oporu i stworzenie „obozów” dla Ukraińców sprzeciwiających się okupacji. Kreml nazwał te doniesienia „fikcją i fałszem.
Rosyjska „lista egzekucyjna”, którą władze w Moskwie zaplanowały na wypadek zajęcia Ukrainy, obejmowała m.in. nauczycieli, weteranów wcześniejszych walk z Rosjanami w obwodzie donieckim, dziennikarzy i duchownych - poinformował generał Kyryło Budanow, szef wywiadu wojskowego Ukrainy (HUR).
„Na listach egzekucyjnych mieli znaleźć się nauczyciele języka ukraińskiego, literatury i historii, weterani operacji antyterrorystyczne, dziennikarze, naukowcy, pisarze, duchowni Ukraińskiej Cerkwi Prawosławnej i innych wyznań, którzy wspierali Ukrainę, osoby publiczne, politycy, szefowie organów państwowych i samorządowych” -
Co mi to przypomina ? SSmani i ich dokonania w latach 1939 - 1945 w Europie teraz ten spadek przejęła faszystowska roSSja.
Opracowano na podstawie :
https://defence24.pl/wojna-na-...
https://historia.rp.pl/histori...
https://pl.wikipedia.org/wiki/...
https://wei.org.pl/2023/aktual...
Komentarze
24-11-2024 [07:48] - Jabe | Link: Co znaczy słowo faszyzm?
Co znaczy słowo faszyzm?
24-11-2024 [07:50] - Tezeusz | Link: @jebe
@jebe
co znaczy brak u ciebie mózgu ?
https://encyklopedia.pwn.pl/ha...
24-11-2024 [09:36] - Pers | Link: Jabe
Jabe
Nie zadawaj tej pustej makówce zbyt trudnych pytań.
24-11-2024 [16:32] - Tezeusz | Link: @Ruszkiewicz :
@Ruszkiewicz :
Jak to pisał o tobie twój kolega @ Zawisza na portalu NEon24 cytuję :
"Jarku przedawkowałeś rosyjską propagandę, a to jak narkotyk, przestaje się myśleć logicznie, myśli się logiką propagandzisty prowadzącego."
"Naczytałeś się rosyjskiej propagandy i już w sierpniu 2022 głosiłeś pogrom ofensywy Ukrainy. Och jaka ta ofensywa Ukrainy miała być w krwi utopiona, a zasmrodzona była wiatrami w portkach uciekających wojsk rosyjskich.
Lepiej rozmawiać o aktualnej sytuacji a nie wykrzykiwać "Слава России". Zawsze proponowałem ci szklankę zimnej wody... zamiast..."
Jak kacap z osraną dupą ruszy na NATO to wyparuje ze swoim gównem...i smród po nim pozostanie.
24-11-2024 [09:55] - sake3 | Link: Kto pyta nie błądzi. Tyle że
Kto pyta nie błądzi. Tyle że trudno jest odpowiedzieć na takie pytanie, bo to słowo stało się pałką do okładania przeciwnika bez wnikania w jego sens.
24-11-2024 [10:00] - Pers | Link: @sake
@sake
Jak ci się podobają bezczelne fejki @fejkaliusza?
Czy nie powinien dostać tytuł "fejkopisarza roku na NB"?
No ale on jest z waszej sekty więc mu wybaczasz :)))))
24-11-2024 [16:37] - Tezeusz | Link: @Ruszkiewicz
@Ruszkiewicz
A tak o tobie twoi koledzy z portalu NEon24 cytuję :
"J.R. to przypadek kliniczny, osoba, która albo na głodzie alkoholowym, albo na kacu wypisuje rzeczy bez logicznego związku, a wyłącznie na podstawie swoich urojeń lub niewiedzy i chaosu poznawczego, z którym sobie umysłowo nie radzi?
J.R. to przypadek osobowościowo-psychologiczny, to człowiek o urojonym wyobrażeniu o własnej wielkości i wpływach, głęboko zakompleksiony, niespełniony dziennikarz i przewymiarowany analityk, zazdrosny o popularność i uznanie.
J.R. to pracownik na zlecenie służb ( najprawdopodobniej żydowskich lub żydowskiego skrzydła służb rosyjskich, dobrze rozgrywających dwie w/w skłonności J.R.), nieudolny nadzorca poprawności politycznej, bazujący na podsyłanych mu materiałach oraz wykonujący „ miękką mokrą robotę”.
W punkt nic dodać nic ująć. I ty śmiesz kogoś pouczać...dla ciebie wszystko co nie jest pro sowieckie to dezinformacja - tak mają rusofile..takie fejki ...Za to ciebie wyrzucili z wielu portali..
24-11-2024 [10:31] - Tezeusz | Link: @sake3
@sake3
Trudno odpowiadać dorosłemu nawet z lewackim przekonaniem na pytania zadane przez niby rozumnego a treści jak przez przedszkolaka albo zadawane celowo ? w jakim celu..o sensie nie wspomnę.
24-11-2024 [11:40] - Pers | Link: @sake
@sake
//Kto pyta nie błądzi.//
Mam dla ciebie kilka nowych, ciekawych tekstów. https://kurier-poranny.blogspo...
Podeślij łaskawie @fejkaliuszowi, bo mój blog nie chce go wpuścić a o czym będzie pisał na "stronce"? :)))))
24-11-2024 [16:26] - Tezeusz | Link: #Rus..gówno
#Rus..gówno
Ten link nie działa jak twój mózg rusofilowy..Blokada znowu!!!! biedaczek !
24-11-2024 [09:27] - Pers | Link: @admin
@admin
Skala kłamstw i dezinformacji uprawiane przez @fejkaliusza przekracza już kłamstwa ukraińskie.
NB staczają się coraz bardziej - chamstwo, wulgarny język niektórych komentatorów, spam - to tylko niektóre zjawiska, które tolerujesz.
Jest tylko jeden warunek twojej pobłażliwości - murem za PiS i banderowską Ukrainą.
Wstyd.
24-11-2024 [16:33] - Tezeusz | Link: @Ruszkiewicz
@Ruszkiewicz
A tak o tobie twoi koledzy z portalu NEon24 cytuję :
"J.R. to przypadek kliniczny, osoba, która albo na głodzie alkoholowym, albo na kacu wypisuje rzeczy bez logicznego związku, a wyłącznie na podstawie swoich urojeń lub niewiedzy i chaosu poznawczego, z którym sobie umysłowo nie radzi?
J.R. to przypadek osobowościowo-psychologiczny, to człowiek o urojonym wyobrażeniu o własnej wielkości i wpływach, głęboko zakompleksiony, niespełniony dziennikarz i przewymiarowany analityk, zazdrosny o popularność i uznanie.
J.R. to pracownik na zlecenie służb ( najprawdopodobniej żydowskich lub żydowskiego skrzydła służb rosyjskich, dobrze rozgrywających dwie w/w skłonności J.R.), nieudolny nadzorca poprawności politycznej, bazujący na podsyłanych mu materiałach oraz wykonujący „ miękką mokrą robotę”.
W punkt nic dodać nic ująć. I ty śmiesz kogoś pouczać...dla ciebie wszystko co nie jest pro sowieckie to dezinformacja - tak mają rusofile..takie fejki ...
https://naszeblogi.pl/64030-ch...
24-11-2024 [16:45] - Tezeusz | Link: @Rus gówno
@Rus gówno
Twoja skala chamstwa i bezczelności jest opisana w 6 materiałach. Przypomnieć jak obrsżałeś i lżyłeś Pana Redaktora Sakiewicza i blogerów NB. Za podobne zachowania jak mniemam wyleciałeś dożywotnio z Wykopu.pl, Salonu24, Niepoprawnych, NEon24...Za dyskryminowanie tych co nie prezentowali postaw pro- roSSyjskich..
https://naszeblogi.pl/64030-ch...
24-11-2024 [10:11] - Pers | Link: @fejkaliusz
@fejkaliusz
Ty nie masz zielonego pojęcia co to jest faszyzm.
Jak wszystkie niedouki mylisz go z nazizmem.
A nazizm to system, który panował w III Rzeszy i obecnie na Ukrainie.
Dlatego trzeba ją zdenazyfikować.
24-11-2024 [16:35] - Tezeusz | Link: @Rus..gówno
@Rus..gówno
Faktycznie twój mózg został zdenazyfikowany już dawno wystarczy czytać to co piszesz ja tego nie oceniam od tego są specjaliści na stronce...Cieszysz się ? Sukcesywnie taka misja.. wiesz..A to są twoje słowa :
" w Polsce nie rządzą Polacy tylko żydowskie kundle."
"Co się stało z Polakami? To był kiedyś mądry, dumny Naród a teraz to zgraja idiotów."
."J"Na przeprosiny nie licz, to ścierwo żydobanderowskie od Sakevycza a tacy nie mają honoru ani zdolności honorowej. To śmieci."a po prostu lubię povqrwiać to żydobanderowskie bydło, twoich wielbicieli. Uwielbiam ich wycie :)"
"Jedno jest pewne - wszystkich nazibanderowców na Ukrainie należy zlikwidować i Rosja teraz to z dużym powodzeniem robi.Każdy kto staje teraz przeciwko Rosji staje się pomocnikiem nazizmu."
"A ja tylko ze względu na ciebie, nie napisałem, że największe mendy to PiS."
"Żydobanderowskie mendia to te, z których czerpiesz swoje "obiektywne analizy". I to nie tylko szczujnia Sakevycza, gdzie funkcjonuje twój prężny fanklub."
"Ja z was tylko drwię i szydzę."
"A swoją drogą to podziwiam pana prezydenta Putina bo to chyba największy Mąż Stanu obecnie na świecie. Szkoda że nie jest Polakiem i nie może być naszym prezydentem."
Tak pisze o @ Ruszkiewiczu jego kolega z portalu NEon 24, org niejaki @ Zawisza cytuję. "Widzisz Jarku, jeśli ktoś się myli, to można napisać w czym się myli, ale ty niczego takiego nie znalazłeś, stąd wypisujesz "stek bzdur", opowiadasz o twoim klubie żydobanderowskich ścierwoiszy, których z rozpalonymi policzkami czytasz, a potem informacje o nich na Neon przynosisz? Ja im życzę zdrowia, bo tak postępuje każdy człowiek, któremu nienawiść rozumu nie wypaliła i niech sobie idą swoją drogą. A ty ślęczysz tam, ekscytujesz się, robisz im reklamę. Pomyśl, kogo to interesuje, jeśli rosyjska propaganda nie wyprała ci mózgu ze sterylizacją?"
24-11-2024 [10:46] - Pers | Link: Demokracja jest systemem
Demokracja jest systemem tyranii. Z powodu tego systemu wyborów rząd może po prostu zrzucić winę za wszystko, co zrobi, na ludzi, którzy go wybrali. Ponadto demokracja nie ma najwyższego przywódcy, więc kiedykolwiek coś pójdzie nie tak, winę można przerzucić na innych i nikt nigdy nie zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za nic.
Z drugiej strony faszyzm jest systemem autorytarnym i nie jest tyrański. Jest praktycznie niemożliwe, aby system autorytarny był tyrański, przynajmniej w dłuższej perspektywie. Dzieje się tak, ponieważ bez głosowania na polityków i przy obecności najwyższego przywódcy każdy wie, kto ponosi odpowiedzialność za to, co się dzieje.
W Niemczech Adolfa Hitlera Hitler był ostatecznie odpowiedzialny za wszystko, co się wydarzyło, dobre czy złe, i ludzie to rozumieli. W Ameryce prezydent może obwiniać sądy, może obwiniać kongres, może obwiniać elektorat. Podobnie sądy i kongres mogą obwiniać siebie nawzajem i inne organy. Gdybyś chciał protestować w Niemczech Hitlera, protestowałbyś przeciwko Hitlerowi. W Polsce, przeciwko komu protestujesz? Kto jest odpowiedzialny za cokolwiek, co się dzieje?
Oznacza to, że rząd może robić zasadniczo wszystko, co chce, a jeśli narzekasz na rząd ogólnie (ponieważ nie możesz narzekać na konkretną osobę, ponieważ odpowiedzialność nie kończy się nigdzie), każą ci głosować.
I zabawa w chowanego trwa w najlepsze.
W systemie faszystowskim, gdyby przywódca próbował rozpocząć bardzo niepopularną wojnę, zostałby zaprotestowany i ostatecznie brutalnie obalony, zwykle po stronie tłumu staje wojsko przeciwko przywódcy. Jeśli masz system autorytarny i wyraźnego najwyższego przywódcę, który uznaje siebie za najwyższego przywódcę, po prostu nie możesz siłą kontrolować populacji, nie możesz zmusić ich do robienia rzeczy wbrew ich woli.
Zawsze będzie nas więcej niż ich, a współczesna zachodnia demokracja z powszechnym prawem wyborczym rozwiązuje ten problem, twierdząc, że za pomocą tego śmiesznego systemu masy ludzi odpowiadają za działania rządu.
24-11-2024 [16:42] - Tezeusz | Link: @Rus gówno
@Rus gówno
O swojej sekcie już pisałeś przypomnę tobie :
"po prostu kibicuję Panu prezydentowi Putinowi i Rosji w jej zbożnym dziele. To obecnie jeden z najlepszych polityków na świecie"
"Pan Prezydent Putin to prawdopodobnie największy mąż stanu na świecie. No może razem z Xi."
Rusofilowy sciek nawiedzonego....a tak ciebie ocniaja na twoim NEon 24 cytuję :
"Przecież ty nie masz zielonego pojęcia na te tematy a próbujesz się mądrzyć.
Miej trochę litości dla siebie samego.
Do momentu wyszczepienia byłeś normalny. Teraz już nie."
"Naczytałeś się rosyjskiej propagandy i już w sierpniu 2022 głosiłeś pogrom ofensywy Ukrainy. Och jaka ta ofensywa Ukrainy miała być w krwi utopiona, a zasmrodzona była wiatrami w portkach uciekających wojsk rosyjskich.
Lepiej rozmawiać o aktualnej sytuacji a nie wykrzykiwać "Слава России". Zawsze proponowałem ci szklankę zimnej wody... zamiast..."
"Jarku przedawkowałeś rosyjską propagandę, a to jak narkotyk, przestaje się myśleć logicznie, myśli się logiką propagandzisty prowadzącego.".................
24-11-2024 [17:35] - sake3 | Link: @Pers... Zgrabny wykładzik o
@Pers... Zgrabny wykładzik o demokracji. Ale czy zauważył pan ,że obecnie tkwimy w demokracji walczącej różniącej się znacząco od tej do której przywykliśmy? Zresztą każdy ustrój w tym i demokracja jest pewną formą tyranii. Porusza pan temat protestów, które w Polsce nie mają prawa bytu. Teraz tak, bo każdy protest jest po prostu zlekceważony bo kierowany przeciwko czemuś a nie komuś. Sprawą obywateli jest by rządzący wreszcie zrozumieli jego znaczenie.Teoretyzowanie nic nie daje,trzeba patrzeć na rzeczywistość a nie toczyć akademickie dyskusje o faszyzmie, nacjonalizmie ,antysemityzmie przykrywające skutecznie bolączki i problemy. On będą tylko narastać.Narzeka pan na poziom dyskusji na NB i nieparlamentrną retorykę. Ale pan też w niej siedzi po uszy. Ileż razy mogę słuchać,że jestem z sekty PiS, albo że PiSPO całe zło. Niestety zło trzeba wyszczególniać a nie obwiniać powierzchownie nielubiane formacje. Pan na NB stawia się w pozycji ,,jeden przeciw wszystkim'' i większość traktuje jako wrogów. Proszę zmienić styl komentarzy-rada gratis.
24-11-2024 [17:57] - Tezeusz | Link: @ sake 3
@ sake 3
Dyskusja z rusofilem Ruszkiewiczem ma taki sens jak jego wywalenie na zbity pysk z funkcji admina i blogera portalu NEon 24.dożywotnio.
24-11-2024 [11:12] - Pers | Link: Jeszcze parę uwag o
Jeszcze parę uwag o "faszyzmie" bo temat jest ciekawy.
Gdy masz całkowicie kontrolowane media, gdzie alternatywne głosy (takie jak mój własny) są zakazane, nie można polegać na „woli ludu”, aby zapewnić wolność i bezpieczeństwo narodowi. Kontrolowane media są w stanie manipulować wolą ludu i sprawić, aby uwierzyli, że ich interesy są zgodne z interesami elit, grup interesów specjalnych i obcych narodów.
W idealnej formie demokracji istnieją wolne media, ale nie żyjemy w jakiejś idealnej formie. Ta idealna forma jest tylko fantazją bez żadnego rzeczywistego związku z rzeczywistością.
Najwyższy przywódca nie sprzeciwiałby się wolnym mediom. Najwyższy przywódca nie może być skorumpowany, ponieważ nie jest zobowiązany wobec żadnych interesów specjalnych, ponieważ jego spuścizna i władza są związane z wolą ludu. W amerykańskiej demokracji politycy, od kongresmenów po prezydenta, postrzegają swój czas w rządzie jako okazję do zarabiania pieniędzy, a nie miejsce na budowanie spuścizny. W Polsce jest dokładnie tak samo.
Wszystko, co trzeba zrobić, aby zrozumieć tę sytuację, to spojrzeć na wskaźniki akceptacji Władimira Putina lub Xi Jinpinga i zobaczyć, że mają oni przytłaczającą większość poparcia wśród swojej populacji. Odpowiedzią na ten fakt jest, że „Rosja i Chiny mają kontrolowane media”, ale to po prostu śmieszne, gdy Amerykanie twierdzą, że inny kraj ma kontrolowane media. Rosja i Chiny nie mają nawet w przybliżeniu poziomu cenzury, jaki ma cały zachód. Zachodni system egzekwowania cenzury za pośrednictwem prywatnych firm współpracujących z rządem, poprzez deplatforming, debanking i pozwy cywilne, jest o wiele bardziej wydajny niż prawa przeciwko cenzurze, a ten system pozwala na o wiele bardziej powszechną cenzurę.
Powodem, dla którego Putin i Xi są bardziej popularni niż Biden, Trump, Tusk czy Kaczyński jest to, że są zobowiązani wobec woli ludu. Obaj przywódcy mają około 10-15% społeczeństwa, które ich nie akceptuje, a jest to odsetek populacji, która nie zgodzi się z żadnym rządem. Zawsze będzie ta mniejszość, która ma jakieś pretensje, po prostu dlatego, że nie da się zadowolić wszystkich, a niektórzy ludzie będą po prostu obwiniać rząd za problemy osobiste. W Polsce ludzie mają uzasadnione pretensje do rządzących ale mogą pisać "na Berdyczów". Przecież tak sobie wybrali, nie?
24-11-2024 [16:28] - Tezeusz | Link: @Rus gówno
@Rus gówno
O swojej sekcie już pisałeś przypomnę tobie :
"po prostu kibicuję Panu prezydentowi Putinowi i Rosji w jej zbożnym dziele. To obecnie jeden z najlepszych polityków na świecie"
"Pan Prezydent Putin to prawdopodobnie największy mąż stanu na świecie. No może razem z Xi."
Resztę mego komentarza masz na stronce z wieloma pytaniami i linkami twoich wypocin. Przeczytaj..są powyżej..Komentarze z toba to jak mówienie do sowieckiej muszli sedesowej..
Zabolało Ruszkiewicz ? prawda boli szczególnie o tobie ..
https://naszeblogi.pl/64030-ch...
A to o Tobie w NEon 24 gdzie byłeś Adminem Nr1 skad wyleciałeś dożywotnio cytuję :
"Przechodzę teraz do treści artykułu J. Ruszkiewicza pt. „ Co łączy stanislava z syjonistami?”, na co J.R. od razu daje odpowiedź i „ wyjaśnia”, pisząc: „Wszystko, bo to syjonista, aktywista bandy, która marzy o zawładnięciu Rosją”. Następnie J.R. rozwija swój „ detektywistyczny strumień nieświadomości”
W oparciu o to co napisał stawiam trzy tezy dotyczące osoby J. Ruszkiewicza:
J.R. to przypadek kliniczny, osoba, która albo na głodzie alkoholowym, albo na kacu wypisuje rzeczy bez logicznego związku, a wyłącznie na podstawie swoich urojeń lub niewiedzy i chaosu poznawczego, z którym sobie umysłowo nie radzi?
J.R. to przypadek osobowościowo-psychologiczny, to człowiek o urojonym wyobrażeniu o własnej wielkości i wpływach, głęboko zakompleksiony, niespełniony dziennikarz i przewymiarowany analityk, zazdrosny o popularność i uznanie.
J.R. to pracownik na zlecenie służb ( najprawdopodobniej żydowskich lub żydowskiego skrzydła służb rosyjskich, dobrze rozgrywających dwie w/w skłonności J.R.), nieudolny nadzorca poprawności politycznej, bazujący na podsyłanych mu materiałach oraz wykonujący „ miękką mokrą robotę”.
24-11-2024 [17:19] - Tezeusz | Link: Uderz w kacapsko -
Uderz w kacapsko - faszystowski zgniły i smierdzący stół a rusofil przybędzie z galotami pełnymi gówna sowieckiego i.....przybył..A kto to ? już wiecie.
https://dz.neon24.net/post/177...
A tam czytamy co pisze @ Dżon :
"Dziś w swojej bezsilności Ruszkiewicz szkaluje portal gdzie popadnie.
Ja w kontekście takiej jego działalności, śmiało mogę mu powiedzieć, jesteś tylko zwykły gnojek."
Napisze delikatnie Ruszkiewicz vel @ Pers i inni.... o tobie jak w kultowym filmie : "Kultura i sztuka"- Przy takiej sztuce trudno o kulturę...
24-11-2024 [17:53] - Tezeusz | Link: Bandyta faszystowskiej roSSji
Bandyta faszystowskiej roSSji ścigany listem gończym za ludobójstwo na Ukrainie karakan putlerek chce umarzać kredyty swoim siepaczom za... mordowanie ukraińskich kobiet i dzieci...Wiadomo faszysta to faszysta...Warunek to rok mordowania... pewno nie przeżyją będą nawozem ukraińskich pól.