Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Konfederacja i jej pro rosyjskie nitki
Wysłane przez Bogdan Jan Lipowicz w 24-07-2023 [09:01]
Przyznaję, że z ulgą przyjąłem zmianę narracji partii rządzącej wobec Konfederacji. Dotychczas przyjęta wobec Konfederacji opcja, pasywność i zostawianie sobie ścieżki do rzekomego „porozumienia” w przyszłości nie wydawało mi się trafną strategią. I chłopcy z Konfederacji, i jej ideolodzy oraz wspierający ją publicyści atakowali prezesa Kaczyńskiego, premiera Morawieckiego, członków rządu i niektórych posłów i europosłów formacji rządowej w sposób często wredny, nieuprawniony i niekiedy skrajnie zakłamany. Brak reakcji nie wydawał mi się dobrym kierunkiem.
Konfederacja jako formacja jest niespójna, ma wiele słabych punktów, nie ma dla Polski żadnych dobrych propozycji a podstawą jej powstania od początku była pomoc innym antyrządowym siłom politycznym w pozbawieniu władzy obozu patriotycznego, czyli w ostatecznym rachunku zrobienie dobrze ruskim i niemieckim. Wydawało mi się cały czas, że słuszniejsze było by obnażanie prawdziwego oblicza Konfederacji oraz dążenie do zmniejszania dla niej poparcia ze strony niczego nieświadomych i politycznie naiwnych młodszych środowisk. Słuszniejsze, niż liczenie na jakieś późniejsze porozumienie lub pozyskanie do współpracy części jej posłów. / Tak skuteczne jak w tej kadencji w Senacie? / Gdyby ta współpraca miała mieć miejsce, już dawno by nastąpiła.
Konfederacja powstała by, w najlepszym wypadku pełnić rolę formacji Romana Giertycha w 2005 r. , który zresztą ma w Konfederacji silne aktywa. Chwilowa „koalicja z konieczności” była by możliwa tylko po to, by liderzy Konfederacji i zakulisowi współpracownicy mogli działać na powolne pogrążanie PiSu, sypanie piachu w tryby i blokowanie działań ludzi dzisiaj rządzących.
Ze swojej strony , jako włączający się w wybory zwolennik tego rządu, na swego czasu wezwanie do aktywności ze strony Jarosława Kaczyńskiego, mam jak każdy swoje prywatne przemyślenia. I wolał bym z Kaczyńskim przegrać, bo walka o zwycięstwo trwa wtedy dalej, niż z PiSem wraz Konfederacją „wygrać”. Bo Konfederacja to destrukcja. Ma żenujące propozycje, szuka pól do ataku, konfliktu , „obsmarowywania” i opluwania strategi tego rządu na wielu płaszczyznach. A rzekomy perspektywiczny „sojusz” czy współpraca, to perspektywicznie pewna porażka planów Kaczyńskiego i Morawieckiego dla Polski. Dobrze, że ktoś to zauważył.
Wierzę, że formacja Kaczyńskiego, nawet jeśli notowania dzisiejsze były by na poziomie 33,5 %, ma ciągle szanse na wynik 42-45 % i przy korzystnym układzie samodzielne rządy. Których im „nie zazdroszczę”, bo przy takim otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym, to ciężka harówka. Nie przez tydzień, miesiąc ale przez lata. Po październiku z czystym sumieniem zajmę się wtedy, jak dotychczas, swoimi prywatnymi sprawami i planami.
Sam, nawet widząc brzydkie ataki na rząd ze strony Konfederacji i jej otoczenia, dotychczas wprowadzałem sobie pewne ograniczenia by próbując wspierać nie szkodzić. Ale ze strategią „nie reagowania” na ataki Konfederacji nie bardzo się wewnętrznie zgadzałem. Skoro chłopcy, młodsi i starsi, chcą wojować, to trzeba im dawać odpór. „Na pochyłe drzewo, wszystkie kozy skaczą”. Cel partii opozycyjnych, także Konfederacji, jest wspólny. Obalić ten rząd. A są w mocnym towarzystwie, tego samego chcą Niemcy i Rosja. Trzeba być tego świadomym.
A wracając do tytułu. Nitek i nutek rosyjskich jest w Konfederacji sporo. O tym później. Trzeba ludzi uświadamiać. Zresztą, z głosowania za projektem rządowym, by badać powiązania z Rosją w latach poprzednich, wyłamała się tylko jedna posłanka obozu rządzącego, Anna Siarkowska. Przeciw badaniu tych powiązań zdecydowanie była też Konfederacja. / Czegóż tu się bać, jak się nic nie ma na sumieniu? / I akurat Siarkowska przeszła teraz do Konfederacji. Niby drobnostka, ale jednak….
YouTube:
Komentarze
24-07-2023 [09:24] - sake3 | Link: Paniusia Siarkowska sama nie
Paniusia Siarkowska sama nie wie czego chce.No chyba że mącić bo na to własnie wygląda.
24-07-2023 [10:40] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Ledwo przeszła, już dezawuuje
Sake3 : Ledwo przeszła, już dezawuuje działa rządu.. :)
24-07-2023 [09:59] - Jabe | Link: No i zaczęło się ob
No i zaczęło się obsmarowywanie Konfederacji, bo urosła. Bez krzty konkretu.
24-07-2023 [10:47] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Jabe : Konfederacja, mając
Jabe : Konfederacja, mając żenujący "program", buduje się na "obsmarowywaniu" rządu. A najlepszym konkretem by pokazać oblicze i do czego zmierza Konfederacja, jest jej obrona i poparcie jej ze strony Jabe. To wystarczy za najlepszy "konkret". To tak jakby nas pochwalił i popierał Jerzy Urban :) . Dziękuję za wsparcie.
24-07-2023 [11:23] - Jabe | Link: Wolność osobista Polaków i
Wolność osobista Polaków i niepodległość państwowa Polski nie są żenującymi celami, moim zdaniem.
24-07-2023 [20:09] - Tomaszek | Link: Panie Bogdanie
Panie Bogdanie
Może tak na początku trochę umiaru . Niech pan włączy jakieś TVNy czy co tam , zobaczy Pan gdzie leży problem obsmarowywania . A taka jest rola opozycji (póki co) że się rząd punktuje . A każdy program opozycji jest z natury rzeczy żenujący . A Urbana to Pan chyba nie czytał ani nie słyszał jeżeli używa takich porównań . Nie zna Pan Jabego to go pan nie łaja prawie jak jakiś ten zeus . A on po prostu taki jest , czasem nudny czasem (o zgrozo dla niektórych) trafny . Trochę umiaru nie zaszkodzi , bo na koniec wyszło całkiem sympatycznie .
Zdrówka życzę
Aha
I z Konfederacją też może trochę umiaru .
24-07-2023 [20:30] - u2 | Link: I z Konfederacją też może
I z Konfederacją też może trochę umiaru .
Nikt nie zabrania kuń-fie działalności w Polsce. Widać mośki mają wielkie przywileje w Bolanda. Mikke i Braun są nie do ruszenia, choć jawnie wysługują się Putinowi, ale mośki przecież nie będą ścigać mosków. To są proste sprawy :-)
24-07-2023 [20:47] - Tomaszek | Link: Proste drogi U-bocie to jest
Proste drogi U-bocie to jest darcie japy bo Konfederacja rośnie . Trochę umiaru , bo będzie głupio .
Byłeś tam? Że się cietrzewisz . https://sportowefakty.wp.pl/sz... . Może też się u prezesa załapałeś ?
28-07-2024 [17:15] - Jan1797 | Link: Tylko jak Tomaszu wymazać z
Tylko jak Tomaszu wymazać z pamięci to co zrobili w poprzedniej kadencji i to, czego nie zrobili teraz po wyborach. Jestem sceptykiem w ocenie ich, konfy, przydatności jakiejkolwiek. No może z szacunku dla jednej tam osoby mógłbym się zastanowić nad przydatnością takich związków, ale musiałby się odezwać w ich sprawie - Damascen np. Nie spodziewam się, aby ktokolwiek zorientowany zachowa się inaczej. Dam tu przykład wyborów do europarlamentu. Gdyby konfederacja poparła jednym słowem kandydaturę Jacka Saryusza-Wolskiego widziałbym dzisiaj sens współpracy z nimi. To są raczej proste sprawy.
28-07-2024 [20:27] - Alina@Warszawa | Link: Jak Konfa miała poprzeć
[17:15] - Jan1797
Jak Konfa miała poprzeć kandydaturę J S-W skoro nie było jej wówczas w PE?!
Co niby zrobiła, albo nie zrobiła Konfa w Sejmie kiedy miała tam chyba 7 posłów w poprzedniej kadencji, a inni - czystej krwi chanukowcy resztę z 460?!
Proponuję lekko cofnąć się do podstawówki i przypomnieć sobie które liczby są mniejsze, które większe, oraz douczyć się jaką większością głosów ustalane są w Sejmie ustawy i popatrzeć na wyniki głosowań!
Potem dopiero trzeba wybrać Konfę tak, żeby miała większość sejmową i rozliczać z dokonań.
Teraz można rozliczać z tego co zrobiła PO+PSL w kadencjach 2007-2015. oraz PiS przez 2 kadencje 2015-2023! I można nie pisać rzeczy nielogicznych ....
Nie wiem czy są w sieci jakieś analizy dokonań poszczególnych rządów sporządzone przez niezależnych analityków? Jakoś mi się jeszcze nie pokazały. A byłyby bardzo ciekawe.
Każdy z nas mieszkający w Polsce może wykonać taką analizę na podstawie np. poziomu życia swojego i rodziny. Analiza będzie bardzo subiektywna, a jednocześnie wyjątkowo rzetelna i realna.
Dla mnie poprzednia kadencja PO-PSL to czarna dziura!
29-07-2024 [10:43] - Jan1797 | Link: Jak Konfa miała poprzeć
Jak Konfa miała poprzeć kandydaturę J S-W skoro nie było jej wówczas w PE?!
@Alina,
Po pierwsze proszę nie sprowadzać dyskusji do swojego poziomu. Skoro chce Pani drzeć szaty nieprzemyślanie to; Wyraźnie jest napisane „to co zrobili w poprzedniej kadencji”. Proszę trzymać się moich słów precyzyjnie. Głosowali (Konfa) w ewidentnie ważnych dla Polski sprawach kunktatorsko. Część za część przeciw. Czy mam kontynuować? Dla przypodobania się? Dzisiaj wiadomo komu w wyborach gdańskich, rzeszowskich i warszawskich, a krajowych? Nie wystarczy raz na ruski rok krytykować wspieranych przez siebie prezydentów miast. Wszyscy za lub przeciw jest czytelnym stanowiskiem i proszę nie udawać niezrozumienia. Analiza jest bardzo prosta. Jak w wypadku referendum. Tak się migali i wybrzydzali, że skutki odczuwają jak większość. To jest ocena subiektywna, a jednocześnie rzetelna i realna. Jeżeli napisałem, że w związku z powyższym jestem sceptykiem w ich ocenie, to wyłącznie dlatego, że nie jestem pewien czy mają świadomość głosowania wespół z zespół. A po wyborach; Pomijam atakowanie PiS w pierwszej kolejności jakby poczuwali się do takiego obowiązku również po październikowych wyborach. Jak wyglądało głosowanie w sprawach odbierania immunitetów?
Przechodząc do sedna mego komentarza. Sedna które zostało przerobione i spłycone do poziomu znanego w przedszkolu. Gdyby konfederacja poparła jednym słowem kandydaturę Jacka Saryusza-Wolskiego w kampanii wyborczej do PE, to widziałbym dzisiaj sens współpracy z nimi niezaprzeczalnie. Nie siedzieliby dzisiaj w PE jak na przysłowiowym tureckim kazaniu. To są raczej proste sprawy. Czasami trzeba mocno niepolitycznie, by cokolwiek zadziałało.
29-07-2024 [12:40] - Alina@Warszawa | Link: Pan chyba nie jest w Polsce i
[10:43] - Jan1797 Pan chyba nie jest w Polsce i nie ma pojęcia o stosunkach PiS - Konfederacja? To wynika z pańskiego pisania.
Nie wiem jakie są powody tego, że od początku poprzednich rządów PiS Konfederacja była eliminowana przez PiS w każdy możliwy sposób. Dochodziło do kuriozalnych sytuacji - codziennie w TVP Info wśród zapraszanych do studia gości, przedstawicieli różnych partii, byli wszyscy, nawet ci niesejmowi, ale nie było nikogo z Konfy. Byli zawsze z Lewizny! Przedstawiciele Konfederacji nie byli także wpuszczani do programu "Studio Otwarte", które zostało przed nimi szczelnie zamknięte, a potem zlikwidowane dzięki "pandemii".
Konfa poszła z tym do sądu i uzyskała prawomocny wyrok, że to bezprawne, wraz z nakazem zapraszania członków Konfederacji do TVP. Pierwszego dnia po uprawomocnieniu wyroku przedstawiciel Konfy - chyba nawet sam G. Braun był w TVP i powiedział co uważał za stosowne, co oczywiście było zupełnie nie po myśli PiS. Wówczas prezes PiS NATYCHMIAST ODWOŁAŁ prezesa TVP JACKA KURSKIEGO i powołał innego, który już do końca 2 kadencji PiS nie wpuścił żadnego posła Konfederacji do studia TVP.
Pan pewnie nie ma o tym pojęcia, że ma pretensje do Konfy o brak współpracy z PiS. W moim odczuciu - to tylko problem po stronie PiS.
Problem poważny, szczególnie wobec jedynej realnej dziś koncepcji obalenia rządu D. Tuska przez koalicję PiS-PSL-Konfederacja.
Może musi się zmienić prezes PiS? To rozwiązałoby zapewne wiele problemów w tej teraz teoretycznej koalicji. Jeśli taka koalicja nie powstanie i rząd Tuska będzie nadal prowadził Polskę do ruiny, to winni będą także ci, którzy teoretycznej koalicji nie wprowadzili w życie i nie odebrali Tuskowi władzy i wolności.
Mam nadzieję że panowie Kaczyński, Kosiniak-Kamysz i Bosak/Mentzen mają świadomość swojej historycznej pozycji i roli w lecie 2024?
Zaś co do uwagi "...proszę nie sprowadzać dyskusji do swojego poziomu" mogę tylko obiecać, że uwzględnię to we wpisach do Pana, bo jak widzę to jest dla Pana poziom zbyt wysoki do zrozumienia.
29-07-2024 [13:42] - u2 | Link: ***Braun był w TVP i
***Braun był w TVP i powiedział co uważał za stosowne, co oczywiście było zupełnie nie po myśli PiS***
Gaszenie gaśnicą chanuki na Wiejskiej nie wzięło się znikąd. Już wcześniej Braun zdradzał, że jest mocno niezrównoważony psychicznie. No, mocno odbija mu szajba. A co tam nagadał u Kurskiego? :-)
29-07-2024 [13:51] - Alina@Warszawa | Link: Ja uważam gaszenie chanuki w
Ja uważam gaszenie chanuki w Sejmie za objaw wyjątkowego zdrowia psychicznego.
Tylko wariaci i zdrajcy mogą dopuszczać do palenia żydowskich świec w polskim sejmie.
29-07-2024 [13:59] - u2 | Link: ***Tylko wariaci i zdrajcy
***Tylko wariaci i zdrajcy mogą dopuszczać do palenia żydowskich świec w polskim sejmie.***
Skąd u was żydówek taka agresja na żydów? Nie udawaj że nie jesteś żydówką. Tylko żydówki urządzają takie antyżydowskie cyrki, aby wyłapać antysemitów. Cokolwiek was poznałem :-) :-) :-)
PS. A co twój mosiek Braun nagadał u mośka Jacka Kurskiego, że od razu PJK wywalił Jackie`go? :-) :-) :-)
29-07-2024 [14:05] - Alina@Warszawa | Link: Zapytaj swoich cyrylicznych
Zapytaj swoich cyrylicznych Mośków.
29-07-2024 [14:21] - u2 | Link: Ale ja się ciebie pytam.
Ale ja się ciebie pytam.
To mocno niekulturalne takie unikanie odpowiedzi. Warszafka tak ma. Wiem, bo tam studiowałem w czasach PRL. Żyd na żydzie w tej Warszafce, choć w czasach PRL byli mocno kulturalni. Vide np. kabaret Dudek (Upupa Epops). Zbiesiliście się w 3RP :-) :-) :-)
29-07-2024 [15:51] - Jan1797 | Link: To jest kompletnie odwrócona
To jest kompletnie odwrócona rzeczywistość. Konfederacja zapraszana do „Studio Polska” w każdej edycji traktowała TVP jak arenę wywrócenia stolika. Każdą okazję do blokowania drzwi butem wykorzystywali, a teraz? Sza. Jak myszy pod miotłą.Nie mają zdania w sprawie zasadniczej wagi dla PKP Cargo - Cargo Tabor? Problem jest poważny, wobec kultywowanej w Konfie od kilkudziesięciu lat koncepcji zmiany prezesa PC/PiS? Zapraszam do domu, a Pani stawia warunek niech gospodarz wyjdzie. Już nawet nie przypominam, że to ruska opinia znana z echa białoruskiego przed wyborami. Przypomni mi Pani opinię Konfy o zachowaniu Łukaszenki czy Webera wobec PiS w trakcie wyborów? O wyrzuceniu Bosaka jednak była. Tego Bosaka który nie poparł wicemarszałka z PiS. Mam całkowita pewność, „że ma pretensje o brak współpracy” są uzasadnione.
29-07-2024 [16:10] - Alina@Warszawa | Link: KONFEDERACJA UJĘŁA SIĘ ZA
KONFEDERACJA UJĘŁA SIĘ ZA BABIARZEM I ŻĄDA LIKWIDACJI I ODWOŁANIA PREZESA TVP!
https://www.youtube.com/watch?...
Rząd Tuska zamyka Odrę na polecenie Niemiec!
29-07-2024 [16:14] - Alina@Warszawa | Link: Piszesz człowieku rzeczy
[15:51] - Jan1797
Piszesz człowieku rzeczy oderwane od rzeczywistości.
29-07-2024 [16:27] - u2 | Link: ***rzeczy oderwane od
***rzeczy oderwane od rzeczywistości***
W przeciwieństwie do ciebie, Jan1797 pisze konkretnie i bez agitki. Ty zaś mocno lewitujesz, co jest typowe dla żydówek :-) :-) :-)
29-07-2024 [18:16] - Alina@Warszawa | Link: Jak już nie masz sposobów i
Jak już nie masz sposobów i argumentów, to usiłujesz przypisać mi żydostwo? Przecież tu na NB nikt się na to nie nabierze!
Piszesz [16:27] - u2 po próżnicy, dając świadectwo tylko o sobie... tylko o sobie!
24-07-2023 [15:06] - u2 | Link: zaczęło się obsmarowywanie
zaczęło się obsmarowywanie Konfederacji, bo urosła
E tam, ja zacząłem przestrzegać przed JKM na NB już przed pandemią. Kiedy kuń-fa weszła do Sejmu na Wiejską. Z dużym zdziwieniem wysłuchałem wywiadu z JKM, w którym powiedział, że w polityce trzyma go nienawiść do PJK, którego chce zniszczyć, dla dobra młodych, którzy muszą przez PJK emigrować z Polski. Pisałem już o tym parę razy na NB.
PS. Wcześniej chwaliłem JKM jako najbogatszego europosła i brydżystę. Nie przeszkadzały mi wizyty JKM w ambasadzie Rosji w Warszawie i bicie czołem przed Putinem :-)
24-07-2023 [11:46] - Alina@Warszawa | Link: PiS ma niestety na sumieniu
PiS ma niestety na sumieniu aferę szczepionkową i nieuzasadnioną pandemię, bezprawne zamknięcie gospodarki i ludzi w domach, że o rzezi pandemicznej nie wspomnę ... Na szczęście jest mechanizm demokratyczny, czyli wybory, dzięki któremu możemy wybrać sobie przedstawicieli, których będziemy uważać za odpowiednich do rządzenia w naszym imieniu - OCZYWIŚCIE TYLKO Z TYCH, KTÓRYCH WCZEŚNIEJ WYBRALI JACYŚ PREZESI NA LISTY WYBORCZE!!!!!
Obiecanki cacanki o JOW-ach wciąż słyszymy, ale jakoś nikt tego nie wprowadził. Mimo to należy iść do wyborów i wybrać kogoś do kogo można mieć zaufanie ( mój ulubiony cytat z pewnego komentarza "gdybym miał możliwość wyboru kapo w obozie, poszedłbym do wyborów"). Bezmyślne głosowanie "tylko na PiS" oznacza wybór takiego indywiduum jak Niedzielski, Szumowski, czy inni z m.s.z, albo m.fin. Nie można też nikogo terroryzować, że tylko PiS, bo to jakby mieć klapki na oczach.
Prezes PiS wczoraj oświadczył, że nie wyobraża sobie rządzenia razem z Konfederacją. No cóż, może sobie nie wyobraża, ale jeśli wyborcy tak wybiorą, to będzie musiał .... Numer jaki zrobił, kiedy nie chciał koalicji z LPR i Samoobroną, czyli ponowne wybory, wyautowały prezesa na 8 lat (jakby gwiazdek) z polityki - to na jego sumieniu leży całe zło jakie uczynił Tusk w czasie 8 lat swoich rządów! Oddał mu władzę jak poturbowany! Nie sądzę, żeby otoczenie prezesa popierało ten jego pomysł. Tusk nie będzie tak łagodny dla PiS, jak PiS był dla przestępców z PO - wyrżnie ich do nogi bez mrugnięcia rudym okiem.
24-07-2023 [11:59] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: " PiS ma niestety na sumieniu
Alina@Warszawa: ..." PiS ma niestety na sumieniu aferę szczepionkową i nieuzasadnioną pandemię, bezprawne zamknięcie gospodarki i ludzi w domach". :):). Oprócz wyborców Konfederacji, nikt już nie pamięta ani nie myśli "o pandemii". Dobrze , że minęła, jest tysiące ważniejszych teraz tematów. Gdyby tak gromadzić wszelkie takie zaszłości w swoim sercu i umyśle.... Coś tam było, nie ma, i dobrze, są teraz inne troski. Pozdrawiam.
24-07-2023 [12:28] - Czesław2 | Link: Ma Pani iKonfa dowody na to,
Ma Pani i Konfa dowody na to, że informacje o wadliwości szczepionki były dostępne rządowi w momencie podania pierwszych dawek? Proszę o te dowody. Daty.
24-07-2023 [13:46] - Alina@Warszawa | Link: Przecież w czasie interwencji
Przecież w czasie interwencji poselskiej G. Brauna w PZH okazało się, że nie ma żadnych dokumentów nt. badań poszczególnych partii szczepionek na covid-19, bo takie badania ZOSTAŁY ZABRONIONE!!!!!
24-07-2023 [14:21] - Czesław2 | Link: Co ma z tym wspólnego PZH? To
Co ma z tym wspólnego PZH? To firmy farmaceutyczne przedstawiały dokumenty na temat szczepionek na poziomie UNI. PZH miał wydać opinię o szczepionce w kilka dni? Co za brednie.
24-07-2023 [14:53] - Es | Link: " co za brednie"
" co za brednie"
No właśnie. PZH mial wydać certyfikat na podstawie przedstawionych dokumentów badan, ktorych w rzeczywistosci nigdy nie dostarczono, bo ich zwyczajnie nie było. Potwierdzili to sami producenci. PZH pod dyktando różnych " ekspertow" Pyrciów i Horbanów - na listach plac bigfarmy potwierdziło nieprawdę
24-07-2023 [15:04] - Alina@Warszawa | Link: PZH jest po to żeby badać
PZH jest po to żeby badać skład leków, sprawdzać czy nie są toksyczne - czeski laborant w 2009 uratował Czechów i Polaków, kiedy podał fretkom szczepionkę na ptasią grypę i wszystkie fretki zdechły.
Gdyby w PZH przynajmniej sprawdzili szczepionki na fretkach, myszach, albo szczurach, to może 100 000 Polaków jeszcze by żyło? Mam swoją teorię, że po to została zorganizowana "pandemia", żeby tamte zapasy (zamrożone do -70stC) "wykorzystać", czyli sprzedać za ciężkie pieniądze i łapówy dla przekupnych rządów, albo ministrów zdrowia.
24-07-2023 [12:31] - sake3 | Link: Alina@Warszawa........To nie
Alina@Warszawa........To nie PiS wyciął numer z Samoobroną i LPR.....Ja pamietam te wszystkiewygibasy które robiła Giertych i Lepper.Rano wychodzili z koalicji,,w południe racali by na wieczór znowu grozić wyjściem.Wieczne ich roszczenia,niezadowolenie i wymagania,wieczna niepewność co do jutra skłoniły prezesa do wybrania niepewnej drogi.Jeszcze jedna uwaga.Bardzo łatwo pani przychodzi nazywanie nielubianej postaci -indywiduum.Profesor Szumowski jest kardiologiem z wieloma osiągnięciami, pracuje naukowo ,ma za sobą badania z dziedziny kardioogii,jest uznanym ordynatorem w szpitalu.Nie potrzeba nam takich? Dlaczego ubliża pani komuś oddanemu swojej pracy? Nawet taki Lis po swoich udarach publicznie przyznał,że oddać się w ręce takiego lekarza to szczęście dla pacjenta.
24-07-2023 [12:46] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: sake3 : .."Nawet taki Lis po
sake3 : .."Nawet taki Lis po swoich udarach publicznie przyznał,że oddać się w ręce takiego lekarza to szczęście dla pacjenta"... I to jest najlepsza chrześcijańska metoda, opiekować się nimi i pomagać im gdy znajdą się w sytuacjach bardzo ciężkich i ostatecznych. Dzisiaj niektórzy szydzą i wydziwiają, że na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim rusza wydział lekarski :) . A niejeden albo jego rodzina, tych lekarzy uzna kiedyś za godnych największego zaufania, bo kierujących się sumieniem. Jak pamiętamy, Lekarka, premierka PO wzywała kiedyś swoich kolegów po fachu, tych jej podobnych, do pozostawiania sumienia "w domu". Zapewne tylko dla swojej rodziny. :) Czy to może, widząc ich w różnych sprawach, tak bardzo dziwić?
24-07-2023 [14:19] - sake3 | Link: @Bogdan Jan Lipowicz......
@Bogdan Jan Lipowicz.......Paniuska Kopacz kazała zostawić sumienia w domu.Pan Tusk przekonywał,że dzieci to udręka dla kobiet,ale nie w przypadku swojej rodziny i wnuków.Jego wnuki to nie udręka,tylko szczęście.Paniuśka Kopacz w Smoleńsku chyba zgubiła sumienie,bo swą współpracę ,,ramię w ramię'' z patologami rosyjskimi skoncentrowała na piciu kawy w prosektorium i pamiątkowe słodkie fotki nie patrząc jak skandalicznie były robione sekcje i jakie pomyłki.
24-07-2023 [16:37] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Widzę, że serwują nam tu
sake3 : Widzę, że serwują nam tu stare , antyszczepionkowe kotlety :):) . Niech się tym grzeją przez kolejne zimy, zdaje się, że to chyba też inicjatywa i temat z Moskwy, którego zwykłego zjadacza chleba ten temat jeszcze podnieca ? Chodzi o podniecanie i cementowanie tego konkretnego elektoratu? Dziwne. Przecież gadanie dzisiaj o jakimś cowidzie sprzed kilku lat to jak gadanie o marsjanach...
24-07-2023 [16:41] - Jabe | Link: A gadanie o np. przekrętach
A gadanie o np. przekrętach Platformy, czy Smoleńsku nie jest odgrzewaniem kotletów? Oj, uwiera ta pandemia.
24-07-2023 [15:06] - Es | Link: A jakie tu znaczenie ma że
A jakie tu znaczenie ma że jest dobrym fachowcem? Czy to przeszkodziło mu zmienićw ciągu paru godzin zdanie o sensowności używania masek, albo w złożeniu podpisu pod pamiętnym kontraktem?
24-07-2023 [16:06] - Adam66 | Link: @sake3
@sake3
Mengele też był "specjalistą z wieloma osiągnięciami". Obrona takiego indywiduum jak Szumowski czy Niedzielski, przy obecnym stanie wiedzy na temat przekrętów szczepionkowych, do których nawet bigfarma się przyznaje, to jest co najmniej naiwność. Polecam starsze komentarze Gadowskiego, tam jest mnóstwo informacji z podaniem źródeł, wiele można się z nich dowiedzieć i na pewno nie stawia to dwóch wyżej wymienionychg w dobrym świetle. A tak na marginesie, czy ktoś zauważył zniknięcie z przestrzeni publicznej tej kanalii Fauciego? I ciekawe dlaczego już się nie pokazuje jego płomiennych występów nawołujących do pobrania kolejnej dawki "dwudawkowej szczepionki", gdzie dumnie głosił, że "nauka to ja"...
24-07-2023 [13:13] - Siberian Husky Dog | Link: PiS ma niestety na sumieniu
@Alina@Warszawa
PiS ma niestety na sumieniu aferę szczepionkową i nieuzasadnioną pandemię, bezprawne zamknięcie gospodarki i ludzi w domach, że o rzezi pandemicznej nie wspomnę
Norymberga dla PIS i rządów w 193 krajach gdzie była pandemia i zamykana gospodarka i ludzi w domach
Nie będą sami na ławie oskarżonych
24-07-2023 [13:37] - Jabe | Link: Tak, to trybik globalnej
Tak, to trybik globalnej machiny.
28-07-2024 [16:31] - Alina@Warszawa | Link: Jestem prawie prorokiem!
Jestem prawie prorokiem! Nieprawdaż?
"Tusk nie będzie tak łagodny dla PiS, jak PiS był dla przestępców z PO - wyrżnie ich do nogi bez mrugnięcia rudym okiem."
To stwierdzenie ziściło się w ciągu niecałego roku! A nie mówiłam?
28-07-2024 [16:40] - Jabe | Link: Cóż się zdarzyło?
Cóż się zdarzyło?
24-07-2023 [15:05] - Alina@Warszawa | Link: A gdzie są te rosyjskie nitki
A gdzie są te rosyjskie nitki? Siarkowska? To jedna - z tym, że nie mam pewności, czy zna rosyjski?
24-07-2023 [15:25] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Alina@ Warszawa : .."A
Alina@ Warszawa : .."A wracając do tytułu. Nitek i nutek rosyjskich jest w Konfederacji sporo. O tym później."....Tak napisałem. Większość spraw jest powszechnie znana, chociaż się o nich zapomina, i dopiero zsumowane razem, dają pewien obraz. Spokojnie, Anna Siarkowska to tu najmniejszy problem. Chociaż..... tak, bardzo mnie zaskoczyła. I jej uzasadnienie gdy została o to zapytana, gdzieś to mam. Ale nie wiem czy jej głosowanie przeciw, nie było jednym z warunków późniejszego przejścia do Konfederacji. Po takim głosowaniu zapewne w PiS straciła szanse.
24-07-2023 [15:29] - Alina@Warszawa | Link: Czyli jak na razie ten wpis,
Czyli jak na razie ten wpis, to wroga propaganda i pomówienie bez dowodów? Na zamówienie?
24-07-2023 [15:33] - u2 | Link: wroga propaganda i pomówienie
wroga propaganda i pomówienie bez dowodów?
Częste wizyty JKM w ambasadzie Rosji i bicie czoła przed Putinem nie przeszkadzało mi. Dopiero jak JKM wygadał się, że w polityce trzyma go nienawiść do PJK , którego chce zniszczyć, dla dobra młodych, jak się wyraził, otworzyły mi klapki na oczach, że można te wizyty w ambasadzie Rosji, bicie czołem oprzed Putinem i tę jego nienawiść do PJK połączyć. To nie może być przypadkowa korelacja :-)
PS. Nie tak dawno temu czytałem relacje z wizyty Brauna w Berlinie. Spotykał się tam z politykami AfD i apelował o zniesienie sankcji wobec Rosji, więc kuń-fa jest ugrupowaniem pro-rosyjskim, niezależnie jaka ta Rosja jest. A hasła Brauna "Stop ukrainizacji Polski" oznaczają, że Kuń-fa jest ugrupowaniem anty-ukraińskim. Dlatego ja będę apelować na NB : stop braunizacji Polski ! :-)
24-07-2023 [15:43] - Alina@Warszawa | Link: A gdzie te konkrety - link do
A gdzie te konkrety - link do wiadomości o pobytach JKM w ambasadzie Rosji? Pierwsze słyszę! Toż JKM jest brydżystą nie szachistą? Poza tym Konfa to zlepek paru partii z bardzo różnymi przywódcami. Dopiero po wyborach wyjdzie, kto będzie w sejmie i co zrobi. na razie 11 posłów robi więcej niż cała pozostała opozycja.
24-07-2023 [15:58] - Czesław2 | Link: JKM nie wizytował ruskiej
JKM nie wizytował ruskiej ambasady? No qwa, bezczelność. Poszukaj sobie paniusiu nagrań były w internecie.
24-07-2023 [16:04] - Alina@Warszawa | Link: Paniusia sobie poszukała: JKM
Paniusia sobie poszukała: JKM był RAZ na zaproszenie ambasadora FR na balu w ambasadzie razem z innymi zaproszonymi gośćmi, w tym z lewakami oraz innymi ambasadorami.
Czy to znaczy, że wizytował? Ja nie wiem! Czy brał ruskie pieniądze jak Miller i Cimoszewicz? Nie wiem. Czy ja każę głosować na JKM? Nigdy!
Głosuj sobie człowieczku na Niedzielskiego i Szumowskiego, będziesz i zdrowy i bogaty, o ile przeżyjesz kolejny eksperyment szczepionkowy.
24-07-2023 [18:06] - u2 | Link: JKM był RAZ na zaproszenie
JKM był RAZ na zaproszenie ambasadora FR na balu w ambasadzie razem z innymi zaproszonymi gośćmi, w tym z lewakami oraz innymi ambasadorami.
Chodzi o tę wizytę tuż po aneksji Krymu w 2014 ? Były później inne wizyty na rautach w ambasadzie Rosji w Warszawie. Słabo szukałaś, droga Alino. Bujać to my, ale nie nas :-)
24-07-2023 [19:44] - juur | Link: To nie ma znaczenia ile razy
To nie ma znaczenia ile razy był. Ważne, ze był w czasie gdy nie powinien tam być.
JKM i jego działalność na przestrzeni lat nie wymagają szerszego omawiania, wystarczy, że działał destrukcyjnie na młode pokolenia patriotyczne. Trzeba przyznać, że był, niezwykle, skuteczny w wywodzeniu na manowce tych najbardziej wartościowych, aktywnych.... Widzimy to patrząc np. na młodzieżówkę PIS o której właściwie nic nie wiadomo. No może znany jest Pan Moskal jako jeden z autorów "5". Trudno powiedzieć, że było to w interesie rolników i Polski. To jak wychowanek JKM.
Formuła JKM sprawdzała się przez lata to czemu "kierownictwo" miałoby z tego rezygnować?
24-07-2023 [16:03] - u2 | Link: wiadomości o pobytach JKM w
wiadomości o pobytach JKM w ambasadzie Rosji? Pierwsze słyszę!
Wizytował ambasadę Rosji od dłuższego czasu.
Wiadomość z roku 2014. Wizyta w ambasadzie Rosji JKM z L.Millerem, (był dwa razy na wizytach u Putina w tzw. Klubie Wałdajskim) i z M.Siwcem, ten od całowania ziemi dla A. Kwaśniewskiego :
https://www.gazetaprawna.pl/wi...
Miller, Korwin-Mikke i Siwiec na bankiecie w ambasadzie Rosji. "Nic mi nie wiadomo, że Polska jest z tym krajem w stanie wojny"
13 czerwca 2014, 09:35
- Byłem w ambasadzie rosyjskiej – powiedział Leszek Miller w Radiu ZET. – Poszedł pan do tych, którzy zabrali Krym? – zapytała Monika Olejnik. - Poszedłem do tych, którzy obchodzą swoje święto narodowe, bo nic mi nie wiadomo, że Polska jest z tym krajem w stanie wojny – odpowiedział lider SLD.
Zapytany, kogo spotkał, Miller odpowiedział, że obecni byli liczni ambasadorowie, a spośród polskich polityków wymienił ministra rolnictwa, Marka Sawickiego. - Słusznie, że był, bo grozi nam cały czas blokada eksportu – dodał, komentując obecność polityka PSL na przyjęciu z okazji Dnia Rosji.
Monika Olejnik zapytała o Janusza Korwin-Mikkego, ale Leszek Miller nie spotkał lidera Kongresu Nowej Prawicy. – Nie wszedł w zasięg mojego wzroku. Było dużo ludzi – powiedział.
12 czerwca w Rosji przypada państwowe święto zwane Dniem Rosji. Z tej okazji w czwartek do ambasady Federacji Rosyjskiej zaproszono liczne grono gości.
Jak pisała wczoraj "Gazeta Wyborcza" jednym z nich był Janusz Korwin-Mikke. Polityk przyznał, że przyszedł na przyjęcie jako zaproszony gość, bo w ten sposób chce pokazać, że "Władimir Putin jest dobrym władcą dla Rosjan". - Po raz pierwszy od 20 lat zaprosiła mnie ambasada rosyjska, więc jestem. (...) Jaki jest Putin, taki jest, ale jest to dobry przywódca swojego państwa - powiedział szef Nowej Prawicy.
Toż JKM jest brydżystą nie szachistą?
Doprawdy droga Alino, JKM jest znanym brydżystą, napisał kilka książek brydżowych razem z mistrzem świata Andrzejem Macieszczakiem (zm. w 1986 w wieku 44 lat). W szachach JKM to żaden gracz, choć miał chrapkę na bycie prezesem PZSzach, czyli Polskiego Związku Szachowego. Pisałem już o tym na NB :-)
24-07-2023 [20:43] - Tomaszek | Link: Ubocie
Ubocie
A na ten raut się nie załapałeś ? A może ty też zaliczyłeś szachownicę , tak się cietrzewisz . https://sportowefakty.wp.pl/sz... . Wiesz szachy to bardzo spokojny sport .
24-07-2023 [16:48] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: u2 : Nawet jakby Braun leżał
u2 : Nawet jakby Braun leżał plackiem przed Putinem i prosił o interwencję w Polsce, to byśmy usłyszeli, że się potknął i to było tylko tak :):). To mnie tylko utwierdza , że to rosyjski projekt o różnych odnogach, taka hybryda dla naiwnych opakowana w nazwę Konfederacja. Ale też młodych potencjalnych wyborców nie winię, naiwność to jedno z praw młodości. Myślą, że złapali Pana Boga za nogę a to rosyjski but.
24-07-2023 [16:09] - Alina@Warszawa | Link: Śmierć ok 200 000 Polaków jak
Śmierć ok 200 000 Polaków jak widzę nie jest dla autora wygodnym tematem. Musiał zjechać na JKM na balu w ambasadzie. no i co? To wskrzesiło tych, co zmarli w ostatnich 3 latach z powodu szczepionek i nieudzielenia pomocy lekarskiej z powodu sztucznej pandemii?
Putin powinien dostać nagrodę Nobla za likwidację pandemii! nieprawdaż?
24-07-2023 [16:11] - Czesław2 | Link: Myli się Pani, umarło 2
Myli się Pani, umarło 20 milionów Polaków. Ciekawe, ilu by umarło, gdyby połowa medyków zeszła na COVID.
24-07-2023 [16:14] - u2 | Link: Śmierć ok 200 000 Polaków jak
Śmierć ok 200 000 Polaków jak widzę nie jest dla autora wygodnym tematem.
Chodzi o nadmiarowe śmierci w czasie pandemii ? Niewątpliwie jest to skutek pandemii i z tym związanej niewydolności służby zdrowia. Ale z drugiej strony gdyby nie sprawne szczepienia przeprowadzone przez polską służbę zdrowia to nadmiarowych śmierci byłyby miliony, tak jak w przypadku Hiszpanki. Dlatego można rozpaczać nad rozlanym mlekiem, ale mleka z tego płaczu nie będzie. To są proste sprawy.
Putin powinien dostać nagrodę Nobla za likwidację pandemii! nieprawdaż?
Droga Alino, jedyne co ode mnie Putin aka Putler może otrzymać to uczciwy proces przed MTK w Hadze. Ale wątpię, aby do niego dożył :-)
24-07-2023 [16:37] - Jabe | Link: Niewydolność była spowodowana
Niewydolność była spowodowana nieodpowiedzialnymi działaniami władzy, sianiem paniki w szczególności. To bardziej wyglądało na próbę generalną globalnego totalitaryzmu.
Nie ma podstaw twierdzenie, że bez paraliżu zgonów na kowid byłoby więcej, a już na pewno nie miliony. To właśnie inwazja wykazała niezbicie, że zaraza była inscenizacją.
PiS z Platformą ten przekręt popierały, co teraz jest niewygodne dla niektórych.
24-07-2023 [17:11] - u2 | Link: nieodpowiedzialnymi działa
nieodpowiedzialnymi działaniami władzy, sianiem paniki w szczególności
Drogi Jabe, niewydolność była spowodowana czynnikami wyższymi, niezależnymi od polskiego rządu, który robił co mógł, aby ratować Polki i Polaków przed koronawirusem. A od siania antyszczepionkowej paniki to byliście wy, pieski Putina. To są proste sprawy :-)
24-07-2023 [17:34] - Jabe | Link: Bzdura.
Bzdura.
24-07-2023 [17:42] - u2 | Link: Na czym polega ta bzdura
Na czym polega ta bzdura według ciebie, drogi Jabe ?
24-07-2023 [18:52] - Jabe | Link: Ministerstwo jednej choroby
Ministerstwo jednej choroby nie tylko zaniedbało leczenie pozostałych. Straszenie, obostrzenia w dostępie do szpitali, leczenie przez telefon zebrały żniwo. Te zgony nie były spowodowane wyższymi czynnikami, a paniczną reakcją. Oczywiście zakładając dobrą wolę, nie celowe działanie. Zamykanie lasów, megafony na ulicach dają jednak do myślenia. No i, gdy nastała inwazja, wirus wyparował władzy z głowy. Nagle rząd przestał robić „wszystko, co mógł”. I nic się nie stało.
24-07-2023 [19:21] - u2 | Link: Nagle rząd przestał robić
Nagle rząd przestał robić „wszystko, co mógł”. I nic się nie stało.
Nic nie przestał. Majaczysz. Rząd robi co może, a nawet więcej, to was kuń-fiarzy wqrwia, że rząd uratował życie i zdrowie milionów młodych Polek i Polaków dzięki szczepieniom. Bo wy gardzicie Polską, gardzicie Polkami i Polakami. Wiele razy to napisał GŚ na NB, że chcecie zniszczyć Polskę. To wasz cel.
24-07-2023 [19:30] - Jabe | Link: Nagle maseczki okazały się
Nagle maseczki okazały się zbędne. Obostrzenia zniesiono. A przecież lada moment miał nas zgładzić omikron (czy jak mu tam). I nic.
24-07-2023 [19:53] - u2 | Link: Nagle maseczki okazały się
Nagle maseczki okazały się zbędne. Obostrzenia zniesiono.
Uważasz Polki i Polaków za durni. My Polonaise śledziliśmy pilnie kiedy w końcu umieralność na kowida przestanie nam zagrażać, wtedy zdjęliśmy niepotrzebne obostrzenia, a że akurat wy kacapy zaatakowaliście ukropów to tylko zbieg okoliczności. Kłamać to trzeba umieć drogi Jabe. Dylemat świata polega na tym, że świat nie może przestać istnieć, i to doskonale wiedzą osoby oświecone. Staruch Putin wszczął wojnę, bo się bał śmierci, widział jak się na oczach starzeje. Bojący się smierci nigdy więcej sie nie odrodzą, mają to jak w Schweiz banku. Zostaną kamieniami polnymi. Jestem litościwy :-)
25-07-2023 [11:08] - Darek65 | Link: @jabe
@jabe
Odpuść sobie. Jakakolwiek próba racjonalnej dyskusji nic nie daje. Fakty? Jeśli są przeciw nam, tym gorzej dla faktów.
24-07-2023 [23:51] - Tomaszek | Link: A co ? O Wołyń ?
A co ? O Wołyń ?
A o Hadze to zapomnij , tam ruscy z gebelsami za sznurki ciągają , to dla tego tam tylko murzynów i jugoli ścigają . Bywało sie to się wie .
24-07-2023 [16:30] - sake3 | Link: To już o sepleniącym staruchu
To już o sepleniącym staruchu w muszce nic krytycznego nie wolno powiedziec? Nawet o balu w ambasadzie na którym tytułował Putina - Jego Ekscelencja Putin? Zresztą nie tylko w ambasadzie w wywiadach do ,,Sputnika'' również. Cóż za laurka.Nawet Rosjanie Putina tak nie tytułują.Tylko patrzeć jak się znajdzie w programie ,,60 minut''Sołowiowa w telewizji Rassija1 gdzie będzie bełkotał o swojej nienawiści do Kaczyńskich.
24-07-2023 [18:01] - spike | Link: @Alina
@Alina
'Śmierć ok 200 000 Polaków jak widzę nie jest dla autora wygodnym tematem.'
"Kowal zawinił, Cygana powiesili", Alino, czy tylko w Polsce były te "nadmiarowe zgony" ??????
3/4 świata było w panice, ludzie w "nadmiarze" umierali, była ogólna panika, za którą stoi nie kto inny jak WHO, dlatego Trump z niej wystąpił, a kto stoi za tą lewacką, zdegenerowaną organizacją, wielki biznes.
Nasz rząd padł ofiarą spisku, jak inne kraje.
Ale faktem jest, że mam pretensje do rządu, za Amantadynę i pozwolenie mafii lekarskiej na szkalowanie dr Bodnara i wielu innych lekarzy, którzy widzieli ten problem jak jest faktycznie.
Dodam, że z mojej rodziny pożegnałem troje krewnych, ale nie mogę wykluczyć, że wielu z nich żyje, dzięki szczepionce.
Tylko nie Konfa, to oszołomy i awanturnicy, jak Kukiz, obecnie nie ma nikogo innego, poza PiSem, nawet lewak Sierakowski powiedział, że w Polsce żyje się teraz lepiej.
24-07-2023 [18:09] - u2 | Link: nie mogę wykluczyć, że wielu
nie mogę wykluczyć, że wielu z nich żyje, dzięki szczepionce.
Lekarze to nie szamani, czy znachorzy, ale fachowcy opierający się na nauce. Starsze osoby mogły wykończyć szczepionki, bo ciało słabsze i bardziej podatne na wirusa, ale młodsze mogły uratować. Lekarze uprzedzali, że osoby starsze szczepią się na własne ryzyko. No i nie było przymusu szczepień.
24-07-2023 [21:27] - spike | Link: @u2
@u2
"No i nie było przymusu szczepień."
Tak, tak, tylko jak się nie miało "paszportu szczepieniowego" to nie mógł pracować, wyjechać poza granicę Polski. Krewniak pracował w firmie, gdzie niby nie było obowiązku szczepienia, z tym, że musiał pracować sam w biurze, a i tak od kogoś się zaraził, atak wirusa był tak silny, że zasłabł na parkingu, miałem po niego jechać 80 km, by go zabrać do lekarza, ale na tyle się polepszyło, że sam dojechał do swojego domu, przyjechało pogotowie, coś tam zaaplikowali i kazali czekać, obowiązkowo kwarantanna. Zaszczepił się, a i tak miał dwa razy nawrót choroby, teraz ma spokój, nie wiadomo na jak długo i co go zaatakuje.
Strony