Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Mateusz Morawiecki. Znakomite spotkanie
Wysłane przez Bogdan Jan Lipowicz w 04-02-2024 [14:13]
Obejrzałem dzisiaj zwykłe, ale bardzo dobre spotkanie byłego premiera z mieszkańcami Legnicy i, jak się okazało, pobliskich miejscowości. Wydawał się być w niezłej formie, akcenty rozłożone dobrze, wystąpienie klarowne, bez większych błędów.
Morawiecki nie urodził się wielkim mówcą, to przecież rzadkość, ale jego pracowitość wielu innych bije na głowę. Powiedział bym nawet, że było to spotkanie wzorcowe. Skromne w realizacji ( duża sala sportowa? ) ale liczne i „energetyczne”. To jest ważne, dla „zwykłego człowieka” takie spotkania są na pewno więcej wnoszące niż konwencje partyjne. Takie spotkania można realizować wszędzie, byłe miasta wojewódzkie wydają się tutaj szczególnie trafnym wyborem, lokalność, więc m.in. łatwość w dotarciu z sąsiednich miejscowości. Szkoda tylko, że spotkania takie nie kończą się zawsze zachętą do podjęcia jakiegoś „maleńkiego czynu”, np. każdy z uczestników wracając do domu wrzuca do skrzynek pocztowych 10-20 sąsiadów informację- zachętę to obejrzenia filmu z takiego spotkania na YouTube, na bieżąco. Banalne, ale suma realnych małych aktywności składa się na sukces w przyszłości . https://www.youtube.com/watch?...
Inna sprawa, iż uważam, że w skali lokalnej powinny były powstawać pozapartyjne struktury popierania „rządu narodowego wolnych Polaków”, popierające Kaczyńskiego i Morawieckiego i startujące w wyborach lokalnych, tworzące grupy które same z siebie były by potencjalnym koalicjantem radnych z PiSu, wnoszące pewną energię. Często bowiem ci ostatni zadowalają się zajęciem np. 10 czy 12 z 30 albo 7 z 20 miejsc w radach miast i miasteczek i „jakoś to leci”. „Konkurencji” po „swojej stronie” wolą nie mieć, no i później strona dzisiaj reżimowa spokojnie tworzy większość z PO, PSLów, SLD czy „swoich” pod innym szyldem. To jest pewna utrwalona konwencja.
Gdyby centrala PiSu była sprytniejsza, sama zachęcała by jawnie swoich wyborców do tworzenia takich komitetów, pomimo oporu swoich struktur lokalnych, w skali lokalnej to miało by swoje plusy. ( Takie eksperymenty latami powinny być próbowane w formie „laboratoriów”, w małej skali, jak miejscowość, powiat, gmina, z obserwacją i wnioskami „co z tego wychodzi” . Jak i inne zresztą koncepcje próbowane na małych próbach. Jeśli PiS przegrał wybory do Sejmu, to między innymi poprzez nieprawdopodobny schematyzm w działaniu i narracji i jednak pewną utrwaloną bierność wielu struktur niższych niż centralne ) .
Na tym tle, miło było zobaczyć na spotkaniu z Morawieckim, dwie panie, „pisowskie”, przewodniczącą i wiceprzewodniczącą Rady Miejskiej z Legnicy, ( czyli da się ?) niedaleko której to Legnicy w młodości dłuższe lata pomieszkiwałem a i zaliczyłem nawet pracę na dole w pobliskich kopalniach miedzi, jeszcze przed „Solidarnością”. Dziś Lublin, druga strona Polski. Dolny Śląsk mile wspominam i mogę zaświadczyć, a przez lata bywałem we Wrocławiu na wszystkich demonstracjach organizowanych we Wrocławiu przez Morawieckich w stanie wojennym, że Frasyniuk, dziś po stronie reżimowej, okazał się hamulcowym, chociaż nominalnie przewodniczącym dolnośląskich struktur Związku, starającym się od tych demonstracji odwieść. W latach następnych dla zwykłego człowieka „z ulicy” i szarych członków „Solidarności”, Frasyniuk z czasem stał się nikim, chociaż dla dzisiejszych „reżimowców” politycznie istotnym aktywem. Serca zwykłych ludzi były tam przy Morawieckich i „Solidarności Walczącej”.
https://www.youtube.com/watch?... ( 1,10 h )
Komentarze
04-02-2024 [11:55] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: abc
abc
04-02-2024 [14:02] - Jabe | Link: Autorowi snać nic w głowie z
Autorowi snać nic w głowie z tego spotkania nie zostało. Pomysł zaś tworzenia pozapartyjnych struktur poparcia partii uważam za absurdalny.
04-02-2024 [15:17] - sake3 | Link: A ja uważam,że struktury KE
A ja uważam,że struktury KE wspierające w wyborach kandydatów z koalicji też są absurdalne i nie na miejscu.
04-02-2024 [16:33] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Struktury KE osobiście
Sake3 : Struktury KE osobiście odczytuję jako Niemcy, bo oni to nagrywają, przecież nie tylko u nas mają swoją agenturę, pełno tego w PE, tkają to po linii hitlerowskiej dziesiątki lat. Cała nazistowska struktura sądowa a jej gorliwym zwolennikiem i promotorem w Polsce jako "prawa niemieckiego" jest Bodnar, została w Niemczech po roku 1945 prawie w komplecie na swoim miejscu. Także agenturalna. A gdzie bym na ich miejscu w pierwszej kolejności werbował w obcym kraju? Wśród germanofili. Oczywiście i wśród ludzi korzennie niemieckich i o słabej identyfikacji narodowej z krajem zamieszkania. Jeżeli występują 2 z 3 cech wymienionych, tj, germanofilia, korzenie rodzinne i słaba identyfikacja narodowa z krajem zamieszkania, powinno zapalić się światełko.
04-02-2024 [16:21] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: :):) .Jabe na posterunku :).
:):) .Jabe na posterunku :). Dlatego wpisuję to "abc" aby Jabe nie był pierwszym komentarzem, bo to mi wizualnie nie pasuje. Tym nie mniej, jeśli Jabe coś krytykuje, to silny znak , iż to jest dla Polski patriotycznej i wolnościowej zapewne dobre :) . Dziękuję za wsparcie :)
05-02-2024 [10:23] - Jabe | Link: Dla PiS-u patriotyzm jest
Dla PiS-u patriotyzm jest jedynie fasadą, a z wolnością to już zupełnie nic wspólnego nie ma. Dlatego bezradni zwolennicy uciekają się do pyskowania.
04-02-2024 [14:25] - Marek Kudła | Link: Tak, ten facet, mówię o
Tak, ten facet, mówię o Mateuszu Morawieckim, to wręcz geniusz ! Ekonomię ma w paluszku, nie mówiąc o makro i mikroekonomii, finansach i bankowości, giełdzie i gospodarczych strategii.
Ten człowiek potrafi wszystko przewidzieć, zaplanować i wdrożyć w życie – niesamowite !
Takiego premiera Polska nie miała nigdy ! Niech Bóg ma go w swojej opiece ! Wracaj pan do rządu, by uczynić Polskę wielką !
Tej Polski, mordowanej i niszczonej od 1939 roku przez Niemców, i ponownie udręczonej i zniewolonej od 1945 przez peerelowską gangrenę i ZSRR, a od 1989 , kiedy oszukano Polaków przy okrągłym stole, grabionej bezczelnie w majestacie „prawa” przez lewackich przestępców, aż do lat 2007-2015 podczas rządów studiowanych analfabetów i dewiantów polskości, złodziei, zdrajców i kłamców z PO, Now. i PSL, nie możemy oddać już nigdy.
04-02-2024 [14:49] - Adam66 | Link: @Marek Kudła
@Marek Kudła
Tak, Morawiecki to rzeczywiście geniusz, doprowadził do utraty suwerenności Polski i za to mu jeszcze peany pieją ci, którzy uważają się za patriotów Polski. Poniżej lista "osiągnięć" Morawieckiego w ograniczaniu suwerenności Polski, sporządzona przez Janusza Kowalskiego z Suwerennej Polski.
- W grudniu 2019 r. Mateusz Morawiecki zgodził się na niemiecki plan dla UE pn. Green Deal. Jednoosobowo. Rząd nigdy nie dał na to przyzwolenia. Green Deal to niemiecki plan wzmocnienia pozycji gospodarczej Niemiec w UE.
- W lipcu 2020 r. premier Mateusz Morawiecki zgodził się na wpisanie Green Deal w ramy budżetowe UE na lata 2021-2027. Przypomnę, że 1/4 budżetu UE zgodnie z tamtą decyzją musi być wydatkowe na Green Deal.
- W lipcu 2020 r. M.Morawiecki zgodził się kierunkowo na niemiecki mechanizm „praworządności” ostatecznie przez niego zaakceptowany na szczycie Rady Europejskiej w grudniu 2020 r. M.Morawiecki radykalnie obniżył jakość członkostwa Polski w UE wyposażając eurokratów w całe intrumentarium szantażu Polski.
- M.Morawiecki zgodził się na utworzenie mechanizmu zasobów własnych UE (podatków na rzecz UE), co otworzyło drogę do budowy superpaństwa o nazwie „UE”? UE była finansowana tylko ze składek członkowskich, a M.Morawiecki zredukował suwerenność Polski w wymiarze instytucjonalnym i ekonomicznym.
- W grudniu 2020 r. M.Morawiecki zgodził się na Fit for 55 i jednosobowo dał zielone światło do szkodliwego ustalenia celu redukcji CO2 do roku 2030 na poziomie 55 proc., a nie 40 proc.! W efekcie tej decyzji ceny uprawnień CO2 od grudnia 2020 do grudnia 2021 wzrosły o kilkaset procent i do dziś Polacy płacą wysokie ceny za energię i ciepło.
- W grudniu 2020 r. M.Morawiecki zgodził się na mechanizm praworządności. No i mamy szantaże Brukseli, kamienie milowe itd.
Taki to "geniusz" z Morawieckiego...
Więcej tutaj: https://nczas.info/2024/02/03/...
04-02-2024 [19:06] - Marek Kudła | Link: @Adam66
@Adam66
Jesteś człowieku zacietrzewiony do potęgi ! Ubzdurałeś sobie jakieś pierdoły i popisujesz się nimi jak sztubak ! Popatrz na realia gdzie stała Polska za 8 lat rządów Tuska 2008-2015, a gdzie stoi po 8 latach premierostwa Morawieckiego ! Ty masz pewnie za mały łeb by to pojąć. Jeśli chcesz go krytykować miernoto, który nawet stanąć koło Morawieckiego nie może, to wynieś się stąd dopóki moje nerwy trzymam jeszcze na wodzy.
To właśnie tacy jak ty doprowadzili 15.10.2023 do takiego a nie innego rezultatu wyborów parlamentarnych. To twoje i jeszcze kilku innych upierdliwie trzymających się pierdół, które wam służą do krytykanctwa, pchają Polskę, naszą Ojczyznę w przepaść !!! Zniknij nam z oczów idioto !!!
04-02-2024 [19:27] - Adam66 | Link: @Marek Kudła
@Marek Kudła
Ja podaję fakty pokazujące co Morawiecki podpisał w eurokołchozie na niekorzyść Polski, Ty reagujesz zacietrzewieniem i wyzwiskami bo z faktami dyskutować nie możesz albo nie potrafisz. A czy przyszło Ci do głowy, że Morawiecki "utuczył gąskę" za pieniądze polskich podatników i zadłużył Polskę na kilka pokoleń, przykrywając to patriotycznym patosem, tylko po to żeby teraz jego kompan Tusk oddał to za grosze swoim szkopskim zwierzchnikom? PIS przegrał wybory między innymi przez taki już nawet nie beton ale żelbeton pisowski, którego jesteś typowym przedstawicielem, w myśl zasady "jeśli fakty nie zgadzają się z teorią, tym gorzej dla faktów". Wykaż w jaki sposób to na co zgodził się Morawiecki, o czym piszę wyżej, jest dla dobre Polski, dasz radę czy tylko stekiem wyzwisk potrafisz odpowiedzieć?
05-02-2024 [10:07] - Marek Kudła | Link: @Adam66
@Adam66
Widzisz chłopie, z tobą nie warto dyskutować, bo ty jesteś zacietrzewiony głupimi „faktami” ! Przypomnij sobie to, że robiliśmy wszystko by UE wypłaciła nam środki z KPO (Duda wetował ustawy, Morawiecki na coś się zgadzał, ...), acha zapomniałeś napisać, że Morawiecki był winny bo w Janowie Podlaskim źle się działo ! Ty nie potrafisz myśeć gobalnie, że nieraz trzeba dać krok w tył, by następnie dać kika króków do przodu. Wiem, to jest za trudne dla ciebie ! W Polsce, jak zapewne wiesz, mamy dwie opcje, jedna patriotyczna i druga komunistyczna. Skoro, jak piszesz, było tak źle a premier był taki zły, przez ostatnie 8 lat, to teraz masz głupku tą drugą opcję u władzy. Życzę ci powodzenia !
05-02-2024 [10:25] - Jabe | Link: O jakich krokach do przodu
O jakich krokach do przodu mowa?
05-02-2024 [16:48] - Adam66 | Link: @Marek Kudła
@Marek Kudła
No, jeżeli zgodę na utratę suwerenności Polski nazywasz głupimi „faktami” to rzeczywiście jesteś "ekspertem" ale chyba od pyrciologii bo polityki nie rozkminiasz. Po raz kolejny udowadniasz, że z faktami nie dyskutujesz tylo obrzucasz wyzwiskami. A środki z KPO to między innymi zobowiązanie się do spłaty cudzych długów, krok do przodu jak się patrzy, kilka pokoleń Polaków udupionych...
05-02-2024 [11:07] - Pers | Link: @Adam66
@Adam66
Z sekciarzami nie pogadasz.
To beton nad betony.
06-02-2024 [14:12] - Tezeusz | Link: @ Rus..
@ Rus..
Z chamem nie pogadasz bo śmierdzi..
06-02-2024 [07:07] - AgnieszkaS | Link: @Adam66
@Adam66
Mateusz Morawiecki zapewnił Polsce zwolnienie z celu zerowej emisji netto do 2050 r. – głównego elementu Europejskiego Zielonego Ładu, którego celem jest przekształcenie europejskiej gospodarki. Polska, która w 80% wytwarza energię elektryczną w dużym stopniu opiera się na węglu, wyraziła potrzebę bardziej precyzyjnych i hojnych zobowiązań funduszy UE w celu odchodzenia od paliw kopalnych przed pełnym zaangażowaniem się w realizację celu. Morawiecki stwierdził, że Polska osiągnie neutralność klimatyczną we własnym tempie.
Łgarze nie mogą sobie jednak przypomnieć, co działo się w roku 2019. Neoliberalne lewactwo i konfederacja, czyli unia skrajności, doprowadziły do upadku rząd, który dbał o interesy polskie i oddały kraj w ręce globalistów.
04-02-2024 [16:43] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Marek Kudła :Odnoszę wrażenie
Marek Kudła :Odnoszę wrażenie, że możemy mieć bardzo zbieżne poglądy. Tylko to "nie możemy oddać już nigdy". Jeśli odzyskamy. A to nie jest pewne. Powalczymy, zobaczymy. za 4 lata będą zgliszcza ekonomiczne i społeczne. Mogą zadecydować czynniki zewnętrzne, międzynarodowe, w dalszej perspektywie. Np. gdyby ten twór, zaanektowany pod swoje potrzeby przez Niemcy, kiedyś się rozpadnie. I wtedy trzeba być gotowym. A tych co w Polsce mieszają w Polsce bez liku. Np. tysiące "dziennikarzy" i propagandzistów na żołdzie berlińskim. O sowieckim nie wspomnę.
04-02-2024 [17:17] - Art | Link: Wszystko to prawda i pięknie
Wszystko to prawda i pięknie wygląda,tylko po co Morawiecki szedł do Harariego?Oddać mu hołd,czy pytać o rady?To drugie nawet gorsze od pierwszego.
04-02-2024 [19:13] - Marek Kudła | Link: Widzisz Art, dla ciebie nie
Widzisz Art, dla ciebie nie jest ważnym ile dobrego dla Polski zrobił Morawiecki, ale dla ciebie jest bardzo ważne to, po co Morawiecki szedł do Haraniego ! Istna paranoja ! To jest główna domena "Polaków" . Nie ważny dobrobyt Polaków, ale "po co on tam wlazł" ! To więcej niż paranoja !
04-02-2024 [19:22] - Jabe | Link: Co dobrego zrobił dla Polski
Co dobrego zrobił dla Polski Mateusz Morawiecki?
04-02-2024 [19:21] - Marek Kudła | Link: @Bogdan Jan Lipowicz
@Bogdan Jan Lipowicz
odzyskamy - jestem pewny ! Wielu wyborców , z którymi teraz rozmawiam dało się oszukać, szczególnie 3D i więcej już nigdy na nich nie zagłosują. Masz rację, że za 4 lata Będą zgliszcza, ale taki człowiek jak Morawiecki potrafi w ciągu krótkiego czasu uczynić Polskę wielką !!! Po przejęciu władzy będziemy ostro żądać gruntownej reformy sądownictwa, a następnie stanowczego rozłiczenia tych obecnych, łamiących Konstytucje i polskie prawo !
04-02-2024 [21:06] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Ruscy i niemieccy cały czas
Ruscy i niemieccy cały czas stosują te same patenty, znane od II wojny światowej. Jak mogą, niszczą najlepszych, dobrych w swojej dziedzinie i najlepszych patriotów. Kiedyś ich mordowali. Teraz na Morawickiego wystawili przed wyborami jakiegoś "byłego nauczyciela", komucha, że Morawiecki w szkole był "taki i owaki",ogólnie "zła jednostka" :). Teraz PiS zgłosił świetnego kandydata i patriotę na prezydenta Warszawy, i już po portalach idzie znowu jakiś "były nauczyciel", pewno ZNP, że on w szkole był "taki i owaki", np.... nie lubił języka niemieckiego tylko wolał francuski, że niby antyniemiecki fanatyk :), (a ten 'nauczyciel" to zapiekły germanista :) ). Znaczy się, trzeba tego kandydata wspierać i popiera bo na pewno b. dobry jak go od pierwszego dnia "germanisty" zaczęły zwalczać.
04-02-2024 [18:47] - Chatar Leon | Link: Albo bezmyślny fanklub
Albo bezmyślny fanklub Eurodyrektywy-Morawieckiego, albo niemieckie trolle typu Kinderpunki czy inne Zdzichy.
A wszelkie sensowne wypowiedzi admin schowa.
Czarno widzę przyszłość Polski.
04-02-2024 [19:09] - sake3 | Link: @Chatar Leon.......A w jakich
@Chatar Leon.......A w jakich klubach pan się udziela? Dobrze wiedzieć gdzie takie funkcjonują.
04-02-2024 [19:51] - Hornblower | Link: Pomijając litościwym
Pomijając litościwym milczeniem osiągnięcia pana premiera Morawieckiego, które powyżej wyliczył Adam66, to i tak większą oglądalność ma filmik ze spotkania w Legnicy, który można obejrzeć tutaj:
https://pulslegnicy.pl/starost...
Warto, to jakby się przenieść w czasy głębokiej komuny. PiS naprawdę nie potrafi się uczyć na swoich nawet najbardziej absurdalnych i najgłupszych błędach.
Faktycznie znakomite spotkanie.
04-02-2024 [19:58] - Chatar Leon | Link: Bodajże Einstein powiedział,
Bodajże Einstein powiedział, że jeśli powtarzanie w kółko identycznych i tych samych metod nie przynosi żadnych efektów, to należałoby te metody po prostu zmienić.
Ale, jak widać, najtęższe umysły na Nowogrodzkiej tej prawdy nigdy nie pojmą.
04-02-2024 [21:41] - paparazzi | Link: @Hornblower, witam kolegę ,
@Hornblower, witam kolegę , potwierdzam. Może wreszcie PiS będzie bardziej aktywny bo na razie tylko on może być warty inwestowania.
04-02-2024 [23:11] - Jabe | Link: Został sprawdzony bojem.
Został sprawdzony bojem.
04-02-2024 [20:18] - Chatar Leon | Link: Jeśli ktoś najpierw straszy
Jeśli ktoś najpierw straszy mnie straszną pandemią, ażeby potem wciskać mi, że w ramach odbudowy po strasznej pandemii mamy oziębiać klimat przez pozbywanie się samochodów i innej własności prywatnej, to taki ktoś nazywa się bajerant.
Nie zachwycam się bajerantami. Na bajerantów nie głosuję.
04-02-2024 [20:31] - sake3 | Link: No to proszę nie głosować na
No to proszę nie głosować na UE.W końcu pandemia nie była tylko w Polsce,nie tylko u nas były obostrzenia,śmierci,i trudno sobie wyobrazić że za ta światową tragedię odpowiedzialny jest tylko Morawiecki.
04-02-2024 [21:08] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Sake3 :W punkt :)
Sake3 :W punkt :)
04-02-2024 [21:28] - Chatar Leon | Link: @Babcia
@Babcia
No więc ani Morawiecki ani Tusk ani żaden inny gauleiter z Unii Niemieckiej mojego głosu nie dostaną.
Jeżeli PiS nie jest w stanie się wewnętrznie oczyścić to również te partię spisuję na straty.
04-02-2024 [21:37] - paparazzi | Link: Nie bądź taki okrutny, zobacz
Nie bądź taki okrutny, zobacz Legnica powojennych przesiedlencow głosuje konserwatywnie. Żydzi, Lemki, Ukraińcy, ba Grecy no i Polacy żyli w drugiej Moskwie i zobacz. To światełko w tunelu.
04-02-2024 [22:12] - Hornblower | Link: Tak dla jasności:
Tak dla jasności:
Wyniki głosowania w wyborach do Sejmu w 2023 r.
Miasto na prawach powiatu Legnica
KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA PO .N IPL ZIELONI 37,70 % głosów,
KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ 32,76 % głosów,
KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY TRZECIA DROGA POLSKA 2050 SZYMONA HOŁOWNI - POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE 9,88 % głosów,
KOMITET WYBORCZY NOWA LEWICA 9,37 % głosów,
KOMITET WYBORCZY KONFEDERACJA WOLNOŚĆ I NIEPODLEGŁOŚĆ 6,14 % głosów,
KOMITET WYBORCZY BEZPARTYJNI SAMORZĄDOWCY 2,75 % głosów,
KOMITET WYBORCZY POLSKA JEST JEDNA 1,41 % głosów.
Hmm, konserwatywna Legnica?
05-02-2024 [13:10] - Marek Kudła | Link: Widzisz Homblower, gdybyś był
Widzisz Homblower, gdybyś był choć trochę mądrzejszy, to zrozumiałbyś po co do Legnicy pojechał Morawiecki ! Otórz, pojechał rozmawiać z konserwatystami w Legnicy, dając im większą siłę do przekonywania tych niezdecydowanych i tych którzy się , jak mówią, pomylili. Elektorat PO i Lewicy (komunistów) jest tak zatwardziały i głupi, że żadne argumenty do nich nie trafiają. Ich trzeba po prostu usunąć z życia publicznego ! Jeśli jesteś za tym by rządy dalej sprawowała koalicja 13 grudnia, to życzę ci powodzenia !
05-02-2024 [15:43] - Hornblower | Link: Panie Marku, gdyby był pan
Panie Marku, gdyby był pan choć trochę mądrzejszy lub czytał ze zrozumieniem, to pojął by pan, że mój tekst był komentarzem do stwierdzenia paparazzi, że, cytuję:
"Legnica powojennych przesiedlencow głosuje konserwatywnie".
Wyniki głosowania nie potwierdzają tego stwierdzenia. I temu służyć miał mój komentarz.
O celu wizyty pana Morawieckiego w Legnicy nie pisałem, bo mnie to jakoś specjalnie nie interesuje, natomiast pan (trzeba przyznać, że w niezbyt grzecznej formie - przynajmniej dla mnie) uznał za konieczne przekazać mi wiedzę na ten temat, Tylko po co?
05-02-2024 [19:01] - Marek Kudła | Link: @Hornblower
@Hornblower
Ja nie wiem jak z tobą rozmawiać ? Wypisałeś wyniki głosowania w Legnicy, podsumowując je "Hmm, konserwatywna Legnica ?" Panie pan jesteś nietutejszy ! Pan wyjechałeś przez Tuska i za to miłujesz Tuska !!! Cała ściana zachodnia , w tym Legnica głosuje w większości na PO, ale to nie są powojenni przesiedleńcy tylko ich zwariowane dzieci, nie mające z Polską nic wspólnego ! Cel wizyty Morawieckiego w Legnicy cię nie intereszje - no jasne ! Ty jesteś teraz zainteresowany nową "władzą" i twoim ulubiećcem Tuskiem !
05-02-2024 [16:47] - Jan1797 | Link: @Marek Kudła,
@Marek Kudła,
Sądzi Pan, że konfederacja się otrzepała w trzeciej drodze? Wątpię. Wybory blisko i wszyscy tu zawiedzeni, również ci w rozkroku bawią się dziwną flagą. Znaczą pole raportami? Z jednej strony niby pojednawcze wypowiedzi z drugiej jęki jak przed wyborami parlamentarnymi. Słyszał Pan jakakolwiek ich wypowiedź o tym, co dzieje się w Polsce? Że zarobki w sektorze przedsiębiorstw w grudniu 2023 r. wyniosły 8032,96 zł brutto, podczas gdy jeszcze w grudniu 2022 - 7329,96 zł? Tu pod ręką są te dane. W ten sposób załatwili sobie moje poparcie, na tyle odmowne, że trwałe.
05-02-2024 [18:01] - Jabe | Link: Pan to taki patriota
Pan to taki patriota komercyjny, znaczy się.
A ile to procent policzył Pan może?
05-02-2024 [22:51] - Jan1797 | Link: Ale to liberalnie jest, czy
Ale to liberalnie jest, czy nie?
Jeden profesor od prawa, mówił dzisiaj, że można rządzić uchwałami, bo pieniądze z unii dostaniemy.
Świat finansów twierdzi, że pieniędzy unia nie ma. Ja wierze autorytetom, że trzeba się uczyć.
05-02-2024 [16:57] - paparazzi | Link: "Hmm, konserwatywna Legnica?"
@ Hornblower
"Hmm, konserwatywna Legnica?" Tak , biorąc pod uwagę zlepki KO i postsowieckie siedlisko. To dobry wynik PiS u i będzie jeszcze lepszy.
05-02-2024 [10:34] - Chatar Leon | Link: Nie wiem kto podsunął
Nie wiem kto podsunął Jarosławowi Kaczyńskiemu pomysł pozbycia się pani Szydło i zastąpienia jej cwaniaczkiem i kłamcą, który systematycznie likwidował naszą suwerenność.
Jeszcze bardziej przerażające, że tutejsi idioci znaleźli sobie w cwaniaczku bożyszcze i uprawiają bezmyślny kult byłego doradcy Tuska.
05-02-2024 [10:40] - Czesław2 | Link: Ten sam, który wystawił Dudę,
Ten sam, który wystawił Dudę, Amerykańscy żydzi. Przecież Kaczyński w chwili pomroczności powiedział to w wywiadzie.
"Tutejsi idioci" to tacy sami "idioci" jak ci, którzy twierdzą, że wirus SARS to wirus grypy, a pełne stadiony trupów to był film.
05-02-2024 [12:32] - Chatar Leon | Link: Film o stadionach trupów?
Film o stadionach trupów? Czasem oglądam horrory ale takiej bajki nie widziałem.Wiem natomiast o pustych salach szpitalnych, z których wyrzucono pacjentów (umierają teraz bez rozgłosu, np. z powodu zbyt późnego wykrycia nowotwora) i o personelu z nudów biesiadującym przy pizzy.
05-02-2024 [12:48] - Czesław2 | Link: I właśnie dlatego jesteś
I właśnie dlatego jesteś tutaj jedną z najgorszych gnid.
05-02-2024 [12:54] - Chatar Leon | Link: I znowu troll Cesio zamula,
I znowu troll Cesio zamula, kłamie i obraża.
Nie odpowiadam na chamskie zaczepki.
05-02-2024 [13:07] - Czesław2 | Link: Faktow nie zatopisz, ruska
Faktow nie zatopisz, ruska gnido.
05-02-2024 [13:30] - Chatar Leon | Link: Uprzejmie wyjaśniam, nie
Uprzejmie wyjaśniam, nie odpowiadam na wulgarne chamskie zaczepki trolli typu @Cesio.
05-02-2024 [13:43] - Czesław2 | Link: To po co się odezwałeś ruski
To po co się odezwałeś ruski żydzie? Ja nie pisałem do ciebie. Ale widać, trafiłem w punkt.
05-02-2024 [22:45] - Ptr | Link: Polityk w demokracji to
Polityk w demokracji to postać tragiczna. Jeżeli jest poważny musi się liczyć że zmiennym gustem wyborców zwiedzionych kłamstwem lub ...głębszą prawdą.
Moja prawda jest taka, że ludzie którzy oddali dobro Polski 2010-2015 i 2024 nie powinni oczekiwać niczego.A ci co przegrali dobro Polski 2016-2023 stali się postaciami tragicznymi skoro unia im nie pozwalała na nic, a oni coś w Polce budowali, jednocześnie w unię wierzyli. Powinni więc w przyszłości zajmować stanowiska najwyżej wiceministerialne , jeżeli wierzą w Polskę nadal.
Jest jakiś problem w kadrach PIS, że wszyscy najgorsi wrogowie PIS zaczynali od PiS. Może dlatego ,że to byli agenci. Patrioci nie powinni zdradzać. A więc nie byli patriotami. W końcu szczerość musi spotykać szczerość.
05-02-2024 [23:06] - Jabe | Link: PiS jest istnym taśmociągiem
PiS jest istnym taśmociągiem do wprowadzania szemranych indywiduów do polityki.
05-02-2024 [23:48] - Jan1797 | Link: najgorsi wrogowie PIS
najgorsi wrogowie PIS zaczynali od PiS.
Czy to do jakich szeregów ostatecznie trafiają ma znaczenie, czy wyjaśnia cokolwiek?
06-02-2024 [08:36] - Ptr | Link: Oczywiście, że liczy się
Oczywiście, że liczy się gdzie trafiają. Pytanie też skąd przychodzą, kto rekomenduje, kto i dlaczego akceptuje.
06-02-2024 [10:19] - Chatar Leon | Link: To już się dzieje na
To już się dzieje na najniższych, lokalnych szczeblach partii. Pisałem o tym z dziesięć lat temu na tym blogowisku.
W PiSie działa selekcja negatywna. Widziałem, jak lokalne komitety PiS bronią się przed nowymi ludźmi, którzy mogliby okazać się bardziej kumaci niż dziadki pierdzące w stołki i odizolowane od rzeczywistości. Nawet jeśli jacyś nowi ludzie, ideowi, z pomysłami jakimś cudem zostali dopuszczeni do udziału w lokalnej nasiadówie czy do rozmowy z lokalnym pisowskim decydentem i mogli wnieść coś ożywczego, nie mieli większej szansy na zaistnienie, bo komunikowano im wprost, że PiS nowych ludzi nie potrzebuje. Efekt był taki, że przed wyborami (np. samorządowymi) pisowskie szefostwa wypełniały listy jakimiś indywiduami, które parę tygodni wcześniej wykalkulowały, że opłaci im się przejść z takiej Platformy Obywatelskiej do jakichś tworów gowinopodobnych i w ten sposób załapać się na "zjednoczoną prawicę".
07-02-2024 [19:15] - Jan1797 | Link: Co się odwlecze....
@Ptr,
Co się odwlecze to...cel uświęca środki.
06-02-2024 [09:54] - sake3 | Link: Wrogowie PiS-u dzisiaj
Wrogowie PiS-u dzisiaj szczycą się tym.Mecenasik Giertych wręcz opowiada o sobie,że był wtyczką w rządzie Kaczyńskiego w celu doprowadzenia do jego upadku.Aż dziwne,że tego wspaniałego agenta nie chcą zatrudnić światowe wywiady,bo w ten sposób mógłby doprowadzić do upadku każdego rządu na świecie.A na razie przyszło mu tylko swym wielkim łbem ozdabiać koalicję 13-go grudnia.
06-02-2024 [12:08] - Alina@Warszawa | Link: "Po owocach ich poznacie" ...
"Po owocach ich poznacie" ....
Stosując to kryterium oceny twierdzę, że Giertych, Sikorski, Pawlak, Tusk, to agenci obcych służb stosowani do rozwalenia Polski przez swoich mocodawców. Jak na razie nie podejmuję się ujawniać podejrzeń co do kolejnych młodszych, którzy się pojawiają w naszych telewizorach.
06-02-2024 [16:54] - Jabe | Link: ... Morawiecki, Duda,
... Morawiecki, Duda, Kaczyński...