Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kto doradza Kaczynskiemu? Sabotażysta!?

Ijontichy, 12.08.2023
Obraz Otwarta księga Książka 120x80 1738A_1B - 7347204417 - oficjalne ...
Tak,to jest ten plik na referendum 15 października tego roku.
Wyobraźcie sobie,że do lokalu Komisji wyborczej wchodzi jakiś Kowalski i dostaje płachtę ze spisem partii na które może dać krzyżyk.
Nazwisko kandydata i tak jest obojętne bo "wchodzi jedynka".
No i teraz dostaje tom 400 stron,czyli to referendum,które sie rozroslo...z jednego pytania do czterech pytań [dane na 12.08] a w październiku ...już obejmie WSZYSTKO co sobie ZP wymysli.
Każdy socjolog,psycholog,inżynier od manipulowania "ludem" ,powie wam,ze to błąd,a nawet wielbłąd.
Kowalski ma kilka minut na postawienie X w liście partyjnej,a teraz każecie mu MYŚLEĆ? On nie ma czasu! On idzie na obiad do domu! On zakreśli...a najpewniej wyrzuci tę księgę do kosza.
Referendum to dylemat zero--jedynkowy...TAK,albo NIE!!! a nie księga do zastanawiania się...kogo bardziej kochasz...mamusię czy tatusia!
Dziś w epoce pośpiechu,komórek i tłoku (?) w lokalu wyborczym...SIĘ NIE MYŚLI! Pokazuję dowód osobisty,albo apkę mObywatel i wypad.
Miało być pytanie o "nachodźcach" z Orientu i Czarnej Afryki...już sie romydla,może,nie wiemy,co UE powie,eeee wicie to nie jest proste...
Tak jest ze wszystkim!!! Tusk sobie jeździ po "tymkraju" i łże,anarchia...policja,prokuratura,sądy,medycy...OLEWAJĄ Polskę,obywateli LUDZI!! 
Duda kocha Żelenskiego,Morawiecki Urszulkę von cośtam,Błaszczak robi sobie kpiny z wojska...TRZY WTOPY ZA  KTORE POWINIEN DAĆ GARDŁA! 
Dudowa załatwia Salci Janke fuchę w Brazylii...po to poleciała do Portugalii...a mówi się,że Ukraina to oaza dla korupcji i przekrętów.
Wiecie,ze ja olewam wszystkie "sondaże" i sondażownie...Czy PiS ma swoje badania? Jak ma...to powinien się bać.
PS.Polska juz jest landem niemieckim...odkąd w Gdańsku szwaby śpiewali Haili Hajla publicznie i nie dostali po mordach,to straciłem nadzieję...
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 4506
Jan1797

Jan1797

12.08.2023 11:23

Każdy socjolog, psycholog, inżynier od manipulowania „ludem”, powie wam, 
że Kowalski ma nie MYŚLEĆ? To tak według wschodu, bo jeżeli się policzy…
Na nic wywracanie kota ogonem, do wiedzy dotrze i po faktach -weź do serca.
Telewizja Polska i nasza prasa wyjaśnia kim jest zacz i kto z założenia „olewa”.
Jeżeli zakreśli, a to pewne - kartka/trzy pytania/refrenem raz na zawsze będzie,
Hola i z ze dwora, a chyżo. NIE MYŚL, że krajowi rad obojętne i brukselskim.
O migrantów pytanie Z Orientu i Czarnej Afryki -spokojna autora głowa, 
Ruskich i w dyspozycji będących uspokoi. To nie dylemat zero--jedynkowy.
 A że już się rozmydla i słychać znakomicie to dobry znak. Wici roześlijcie;))
sake3

sake2020

12.08.2023 13:49

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Mnie wywracania kota ogonem ,

@ Jan1797.....Ja bym to nazwała ,,metodą na Stańczyka''
Jan1797

Jan1797

12.08.2023 15:15

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @ Jan1797.....Ja bym to

Pani Sake,
Zmieniłem, 
Wiem, że Autor dmucha na zimne. Ale wiarygodnych argumentów przeciw referendum nikt nie przedstawił. w Afryce wybuchną dwie wojny i do Europy wyjedzie kilkanaście milionów.
To już pisałem, jakie inne rozwiązanie ma sens jeżeli nie referendum? Ponad to ten czy ów uważa, że może nas pouczać, podporządkować sobie bez odwołania się do decyzji naszych wyborców. Jak najlepiej, a  zdecydowanie wykazać, ze się myli?
Kaczysta

Kaczysta

12.08.2023 18:39

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @ Jan1797.....Ja bym to

Referendum – forma głosowania o charakterze powszechnym, najbliższa ideałowi demokracji bezpośredniej, w której udział mogą brać wszyscy obywatele uprawnieni do głosowania. Kto mi wytłumaczy dlaczego te antypolskie spierdoliny z PO i ich media tak się boją demokracji?
Tomaszek

Tomaszek

12.08.2023 12:16

A ja bez hajli hajla widziałem to tak samo .
sake3

sake2020

12.08.2023 13:14

Przecież pan jak mawiał olewa wybory,więc po co się przejmować jak zagłosuje przeciętny Kowalski i czy sobie poradzi z płachtami kart do głosowania. Tuskoidalni zapowiadają,że siłowo dopilnują wyborów więc w czym ma pan problem?Nie po to pani Urszulka wydawała unijny pieniądz na spędy z Tuskiem panią Lempart i tubą by teraz PiS miał wygrać. Lament jaki pan podnosi w komentarzu też przekona głosujących ,że na PiS głosować nie warto.
Kaczysta

Kaczysta

12.08.2023 18:42

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Przecież pan jak mawiał olewa

Kolejne pytanie.
Czy jesteś za odebraniem koncesji rosyjsko - niemieckiej agenturze wpływu zainstalowanej post SB-ckiej stacji TVN?
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

12.08.2023 13:24

@Ijon
Miło, miło, miło widzieć obiekt moich wierszowanych westchnień znowu z pełni praw korzystający...
Es

Es

12.08.2023 13:36

Mimo wszystko chyba nie ma powodów przypuszczać, że zamiast referendum będziemy mieć ankietę z trzydziestoma podobnymi pytaniami. Obawa zatem, że przeciętnie rozgarnięty wyborca nie będzie zdolny udzielić odpowiedzi na cztery- pięć pytań nie wydaje mi się zasadna.
spike

spike

12.08.2023 13:52

"Każdy socjolog,psycholog,inżynier od manipulowania "ludem" ,powie wam,ze to błąd,a nawet wielbłąd.
Kowalski ma kilka minut na postawienie X w liście partyjnej,a teraz każecie mu MYŚLEĆ?"
-jak słyszę o jakimś socjologu, psychologu, to mi się otwierają wszystkie ostra narzędzia, to najwięksi szkodnicy, głównie od urabiania ludzi, często ich diagnozy doprowadzały do patologii lub śmierci, wypuszczając z paki zbrodniarza jako resocjalizowanego, a ten znowu zabija, lub gwałci.
-aż tak nisko wyborców bym nie oceniał, bardziej to dotyczy wyborców POKO, im jakikolwiek program gospodarczy a tym bardziej socjalny nie potrzebny, oni chcą tylko "krwi Kaczyńskiego" oni reagują tylko na hasło "zabij", co też już uczynili i chętnie by to powtórzyli, jak każda wataha.
-co do referendum, pojechałeś po bandzie z tym tomem pytań i myśleniem. Pytania są proste i znane od lat, jeżeli ktoś pójdzie na wybory, zdaje sobie sprawę co zastanie, tym bardziej że mediach są omawiane, a jak nie ma ochoty, to odda pustą kartę, a może jej nie pobierze?
Jeszcze sprawa sensowności, piszesz, że powinno być jedno pytanie, nie wiem na jakiej podstawie to twierdzenie, a z punktu widzenia praktycznego, jedno takie referendum to koszt koło 100 mln zł. i teraz rozbijmy pytania na kolejne referenda, 400, a może i 500 mln w dym leci, a łącząc wybory i referendum mamy wymierne oszczędności, oficjalnie ogłoszono, że referendum będzie kosztować tyle co koszt druku kart, więc ma to sens czy nie ?
Co do samych wyborów, narzekasz na system, owszem nie jest doskonały, ale jego wyniki dotyczą także opozycji, wcisną na swoją listę tych co chcą, a nie tych co wybiorą wyborcy, tylko nie wciskaj tu "lekarstwa" którym ma być JOW, to jeszcze większy przekręt.
Podsumowując, największą bolączką jest możliwość fałszowania wyborów, jak to się robi opozycja już pokazała czyniąc 'cuda na urną" szczególnie w fałszowaniu kart wyborczych, który namnożyli więcej niż Jezus wina dla weselników, a teraz oszuści wrzeszczą "łapać oszustów".
Jeden szczegół, głosy liczą samorządy, a te są obsadzone przez watahę POKO, więc kto ma sposobność ?
dlaczego karty do głosowań nie mają odpowiednich zabezpieczeń, od numeracji zaczynając, każdy okręg dostaje kolejną pulę kart, więc inna numeracja, do tego znakowanie hologramem, nie każda drukarni to potrafi zrobić.
Na koniec, za stwierdzenie oszustwa, wybory z danego okręgu powinny być bezwzględnie powtórzone bez "niskiej szkodliwości społecznej" czy "braku wpływu na wynik wyborów", winowajcom powinien grozić wieloletni wyrok więzienia.
Adam66

Adam66

12.08.2023 14:16

Wszyscy się podniecają możliwością fałszowania wyborów a nikt nie poruszył tematu fałszowania referendum.  A co zrobi PIS jeśli pytanie o imigrantów zostanie sfałszowane i z referendum wyjdzie, że imigrantów większość chce przyjąć do Polski?  To samo dotyczy innych pytań, jeśli się takie pojawią a wyniki nie będą po myśli PISu? Jakoś nie słyszę żeby PIS był na taką okoliczność przygotowany, ba, nawet się o tym nie mówi...
sake3

sake2020

12.08.2023 15:23

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na Wszyscy się podniecają

Ryzyko istnieje zawsze,nie tylko przy wyborach.
Czesław2

Czesław2

12.08.2023 15:25

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na Wszyscy się podniecają

Zwłaszcza, że przeież komisje wyborcze są szczelnie obstawione agenturą z KOD-u. Od lat PIS nic z tym nie robi.
sake3

sake2020

12.08.2023 15:52

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Zwłaszcza, że przeież komisje

A co tu PiS może zrobić.Odgórnie już zostało,,ustalone'' i wciśnięte ludowi przez TVN ,że PiS sfałszuje wybory. Wtedy opozycja z łatwością i bezkarnie może sfałszować je sama.Grunt to dobra propaganda i tupet a tego w PO nie brakuje. W ostatnich wyborach prezydenckich w USA tęż były wielkie fałszerstwa,więc widać że problemy przy urnach nie sa wyłacznie polskie.
Czesław2

Czesław2

12.08.2023 17:20

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na A co tu PiS może zrobić

@sake Pis może zrobić. Ja w moim mieście polityków pisu widzę tylko raz, przed wyborami. Potem echo.
sake3

sake2020

12.08.2023 17:52

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @sake Pis może zrobić. Ja w

@Czesław2 ......Tu się z panem zgadzam.J to samo zauwazyłam a mieszkam w raczej dużym mieście.U nas niepodzielnie i od zawsze rzadzi SLD.
spike

spike

12.08.2023 15:55

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na Wszyscy się podniecają

@adam
jeżeli wygra PiS, to logicznie rzecz biorąc, opowie się w referendum na NIE, trudno byłoby przyjąć, że ich wyborcy mają inne zdanie, poprą opozycję.
Jeżeli wynik będzie sprzeczny, znaczy że sfałszowany.
Przerabialiśmy to wygraną PSLu, poparcie nikłe, ale w wyborach uzyskali "cudowny wynik".
sake3

sake2020

12.08.2023 16:21

Dodane przez spike w odpowiedzi na @adam

Cuda przy głosowaniach i stawianiu krzyżyka na PSL da się wytłumaczyć.Ciotki,pociotki krewni  lokalnego królika okupujący stołki w samorządach od lat po prostu się mobilizują w wyborach.Stąd zawsze jakiś procencik dodatkowy wpadnie.
Ijontichy

Ijontichy

12.08.2023 16:26

Jak zwykle--dziad swoje,publika swoje.
Mnie nie chodzilo o wybory,ale dodawanie codziennie innych pytań! 
Idzie o percepcję elektoratu...srednia IQ naszego "społeczeństwa" to niecałe 100 punktów,im większe zadanie na myślenie,tem gorzej.
Już Lem na przelomie wieku XX pisał : NAJWAŻNIEJSZE TO NIE MYŚLEĆ,A JAKOŚ TO BĘDZIE...i to jest nie do obalenia.
Jeżeli nasz obywatel nie jest w stanie zrozumieć dziennika TV czy przeczytać jakieś gazety ze zrozumieniem...to wybaczcie...
Pytanie w referendum: CZY CHCESZ PRACOWAĆ DO 67 ROKU ŻYCIA? To debilne pytanie...do debili!!
sake3

sake2020

12.08.2023 16:56

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Jak zwykle--dziad swoje

Cóż debilnego w tym pytaniu? Jestem gotowa się założyć,że cała opozycja zagłosuje na ,,tak''.Jakby była możliwość dopisania uwagi do krzyżyka to by zgłosili chęć pracy do siedemdziesiątki.Ludowiec Tygrysek już pewnie rozesłał wici po wsiach i zgłosi,że kobiety wiejskie nic tak nie potrzebują jak pracować dłużej.Celebryci już piszczą przed kamerami,że swoje pasożytnictwo i nieróbstwo można z powodzeniem przedłużyć.A pan od ,,robta co chceta'' woła z festiwalowego spędu,że każdego kto nie zagłosuje za podniesieniem wieku emerytalnego osobiści kopnie w d...pę.
Imć Waszeć

Dark Regis

12.08.2023 17:28

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Jak zwykle--dziad swoje

No ba. Nasz obywatel nie jest w stanie zrozumieć jaki jest związek pomiędzy wykrzykiwaniem nazwiska i peselu w aptece, albo peselu na kartce do laboratorium moczu, która ląduje w koszu, a nagłym dziwnym zniknięciem pieniędzy z konta bankowego albo jakimś komornikiem wchodzącym na hipotekę domu. Umowy na gębę przez telefon to już stały element folkloru, gdzie sfałszowanie zgody na umowę wymaga tylko wzięcia darmowej AI, włożenia do niej próbki głosu barana do strzyżenia (mogą być same k..wy) i wygenerowania słowa "Tak" (albo nawet "3xTAK", a co!). Ktoś łebski w niedalekiej przyszłości zaproponuje postęp w demokracji w formie głosowania telefonem na podobnej zasadzie jak umowy na gębę, mogę się założyć. A wtedy znajdziemy się w ciemnej du...., bo nikt nie odróżni głosu jak teraz nie odróżnia peselu (ciągu śmiesznych cyfr) w łapach złodzieja od peselu w dowodzie właściciela (widocznie się politycznie nie opłaca).
Czesław2

Czesław2

12.08.2023 17:36

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na No ba. Nasz obywatel nie jest

Dlatego w bardziej zaawansowanych demokracjach moźliwe jest głosowanie zdalne. U nas na razie jest tylko dowolna ilość wydrukowanych kart do głosowsnia i autobusy jeżdżące między komisjami.
Kaczysta

Kaczysta

12.08.2023 21:01

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Dlatego w bardziej

Nie, to już jest skandal!
Pytać o coś społeczeństwo?
Do tego polskie?
Referendum już w samej swej istocie łamie zasady demokracji, praworządności i konstytucji.
Kto za referendum, ten przeciw demokracji!
Imć Waszeć

Dark Regis

13.08.2023 14:00

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Nie, to już jest skandal!

Demokratyzm jest takim samym dogmatycznym kultem jak Świadkowie Jehowy. Nie ma dziś dowodu, że jakiekolwiek referendum jest bardziej głosem ludu niż głosem mediów głównych nurtów. Per analogiam, tak samo nie można mieć pewności czy wiedza danego człowieka powiedzmy o ewolucji albo o Covidzie jest wynikiem jego przemyśleń i własnych poszukiwań odpowiedzi, czy wdrukowania mu tego w szkole (bo pani w szkole powiedziała). Dlatego obcinanie problemu do "skandalu" i jakiegoś cząstkowego wniosku "ludzie nie mają prawa się wypowiedzieć" jest perfidną manipulacją taka samą jak stosują to media gównego ścieku.
Kaczysta

Kaczysta

12.08.2023 18:23

Pytanie referendalne nr.5
Jaką ostateczną kare zastosować wobec rudej szmaty Tuska:
A.Wariant rumuński ( Ceausescu)
B.Wariant iracki (Husajn)
C.Wariant libijski (Kadafi)
spike

spike

12.08.2023 19:15

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Pytanie referendalne nr.5

ABC, do tego wszystko spalić i rozwiać na cztery strony świata, by czasem się nie odrodził :)))))
Ijontichy

Ijontichy

12.08.2023 19:39

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Pytanie referendalne nr.5

@Kaczysta & @ imć @ spike
Jestem za.:-))
Ale Tusk wracając z Brukseli nie miał zadnej ochrony,nie mial immunitetu,był wystawiony jak bażant w lesie...TO DLACZEGO GO NIE ZŁAPALI NA LOTNISKU? 
Dlaczego nie nalozyli kajdanek i dlaczego nie wrzucili do jakiegoś więzienia? Np.Klewki? 
Zamknąć i wyrzucic klucz do śmieci...nieznanych sprawców brakuje? Kwestia ceny...
Adam66

Adam66

12.08.2023 19:57

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na @Kaczysta & @ imć

@Ijontichy
Stara i ciągle przytaczana zasada: "My nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych", chociaż na miejscu pisowców, nie byłbym pewien czy ryży folksdojacz będzie się tego trzymał...
spike

spike

12.08.2023 21:47

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @Ijontichy

@Adam
dajcie spokój, to dziecinada z tą zasadą, jakby tak było, to by Prezydenta nie mordowali.
Tusk nie miał zarzutów, o nic nie był oskarżony, a Kaczyński to formalista, musi być zgodnie z prawem, a mimo wszystko Tusk ma ochronę, już nie pamiętacie o rezolucji KE przeciw "Lex Tusk" ?
a teraz wyobraźcie sobie Tuska zakutego w kajdany, Bruksela z mety nakłada kary 1 mln Ojro za każdą godzinę Tuska w pace.
Sprawa jest prosta, jeżeli Polacy to oleją, pozwolą Przestępczej Organizacji rządzić, widać na to zasługują, może Polakom potrzebny taki cios między oczy?
historia to potwierdza, jak jest "gorąco" to potrafią się zmobilizować.
Wystarczy porównać aktywność publiczną opozycyjnej watahy, a Polaków, tamci co jakiś czas urządzają burdy, a Polacy popijają "pywko" i grilują kiełbaski, chyba że na wyborach pokażą że ich stać na więcej.
Kaczysta

Kaczysta

12.08.2023 20:06

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na @Kaczysta & @ imć

W Klewkach jest wiezienie dla ludzi a nie niemieckiego bydla
Imć Waszeć

Dark Regis

12.08.2023 20:45

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na @Kaczysta & @ imć

Parafrazując Zielkego, widocznie finansowy sufit zabronił tak POstępować, czyli chyba powtórzył to z czym przyjechał za Trumpa Giuliani.
skipol

skipol

12.08.2023 19:15

A  ;)
Es

Es

12.08.2023 21:40

Biorąc pod uwagę demografię podejmowanie pytania o wiek emerytalny jest mocno zastanawiające. Wszyscy dobrze wiedzą, że chcąc czy nie jego podniesienie i tak musi nastąpić .
Ta prosta prawda musi w końcu dotrzeć do świadomości Polaków.
Chyba, że...decydujemy się na zalegalizownie stałego pobytu Ukraińców na pełnych prawach i z wszelkimi konsekwencjami,
albo przestajemy robić sensacje z kolorowej różnorodności w miejscu pracy i decydujemy wzorem Merkel wypowiedzieć herzliche willkommen wszystkim "inżynierom i doktorom", co z kolei będzie zarazem odpowiedzią na zasadnicze pytanie, od którego rozmowa o referendum się zaczęła,
albo decydujemy zatrzymać wzrost gospodarczy i rozwój, a później obserwować jak pociąg ucieka nam sprzed nosa, lub dopłacać takim Intelom za rozkręcanie biznesów z najemnikami z Indii jako obsada. To kwestia kilku lat, choć tak naprawdę początki już za nami.
spike

spike

12.08.2023 21:54

Dodane przez Es w odpowiedzi na Biorąc pod uwagę demografię

@Es
dziwi taki bezsensowny komentarz, chcesz podnieść wiek emerytalny, a jednocześnie wpuścić darmozjadów (pomijam inne dolegliwości) ??
Japonia jest jednym z krajów, które obywatelstwa nie rozdaje, trzeba na nie zapracować. Kiedyś oglądałem wywiad z Polakiem mieszkającym w Japonii, ma tam firmę i założył rodzinę, na obywatelstwo czekał wiele lat, mówi że programy komputerowe zleca w Polsce, twierdzi że Polacy to najlepsi programiści.
Es

Es

12.08.2023 22:25

Dodane przez spike w odpowiedzi na @Es

@spike
Takie są alternatywy. Albo późniejsza emerytura, albo imigranci i najemnicy. Przeczytaj ze zrozumieniem
sake3

sake2020

13.08.2023 16:55

Dodane przez Es w odpowiedzi na Biorąc pod uwagę demografię

@Es.....Widzę,że program Tuska już się odnalazł i rozpoczęto propagandę.Jak miło.Już tylu przekonanych że to konieczność dziejowa dla ratowania gospodarki.I jak sprytnie powiązane z Morawieckim którego nie tylko trzeba powiesić ale uprzednio utopić za jego zbrodnie Nie widać różnicy między pracownikami z Azji którzy przyjeżdżają na kontrakty żeby pracować a lekarzami i inżynierami nielegalnie przybywającymi do Europy po socjal a nie pracę? Czy pracownicy z innych krajów o co tak obwiniacie premiera powodują u nas jakieś ekscesy,gwałty,napady z nożem w ręku? Jakoś nie słyszałam.Nie ma róznicy w zachowaniu jednych i drugich?.Podnoszenie wieku emerytalnego to pierwszy punkt planu.Oczywiście narzucony przez UE a nie jako konieczność z powodu małej liczby narodzin.Pan @Zbyszek już tak się zapędził,że żąda podniesienia lat pracy dla kobiet To dlaczego jednocześnie propaguje się aborcję,straszy kobiety smiertelnością przy każdym porodzie proponując w zamian niezobowiązujący seks i nieskrępowane rodziną życie ? To przecież drugi punkt programu Tuska który sam namawiał kobiety by nie rodziły dzieci,bo to udręka.Zaraz będzie i punkt trzeci-wyprzedaż majątku narodowego,niszczenie dorobku i powstałych inwestycji,bo te konkurują z niemieckimi.Wyzbyci wszystkiego z nakazem pracy może nawet i do smierci,bo kto wie może Tusk powie że trzeba pracować dłużej niż tp co teraz nakazuje UE a Polaka łatwo przekonać ja was tu teraz na NB.No cóż klocki się układają. pozbawieni wszystkiego nie będziemy protestować bo i po co?
Es

Es

13.08.2023 19:09

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Es.....Widzę,że program

Prawdę mówiąc nie bardzo wiem o co wam sake chodzi.
Brak siły roboczej, który już jest widoczny-a najemnicy na kontrakcie Orlenu to chyba najbardziej wiarygodny dowód i zdaje się UE niewiele ma z tym wspólnego.
sake3

sake2020

13.08.2023 21:04

Dodane przez Es w odpowiedzi na Prawdę mówiąc nie bardzo wiem

@es.....Prawdę mówiąc nie wiem czego wy es nie rozumiecie.Choćby różnicy w pracownikach kontraktowych ściąganych do pracy w Orlenie a nielegalnymi imigrantami których UE chce przyjmować i rozdzielać między poszczególne kraje.Jak wy byście załatwili brak siły roboczej mając swoje firmą? Chyba umową na konkretną pracę w konkretnym zawodzie.UE natomiast chce narzucić tych którzy nie zamierzają pracować a tylko stanowią tzw.kwoty. Przecież to działacz PO Cezary Tomczyk zarzekał się,że Polska może wziąć ,,na klatę' każdą ilość nielegalnych imigrantów, a teraz taki krzyk o legalnie przyjeżdżających na umowę?
Es

Es

14.08.2023 07:25

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @es.....Prawdę mówiąc nie

@sake
Ty potrafisz przeczytać ze zrozumieniem chociaż jeden prosty tekst i nie odwrocić kota ogonem?
sake3

sake2020

14.08.2023 10:44

Dodane przez Es w odpowiedzi na @sake

@es.....Panie zdeklarowany antypisowcu proszę ściagnąc klapki z oczu i jeszcze raz przeczytać pański komentarz i moją odpowiedź. Jeśli nie widzi pan różnicy czy w Polsce będa pracować cudzoziemcy na kontraktach czy nielegalni przybysze których tak forsuje niejaka Ochojska.to trudno.Od dawna wiadomo,że wy antypisowcy jestecie tak przepełnieni intelektem więc zrozumiałe że nic więcej do was nie dotrze.
Kaczysta

Kaczysta

12.08.2023 22:46

Proponuję tym wszystkim łachudrom, którym nie pasuje Referendum przedłużyć im wiek emerytalny do 75 lat oraz jeśli chcą sprzedaży polskiego majątku narodowego - pracę do 75 roku życia u niemca przy zbiorze szparagów i podcieraniu im starych dup.
RinoCeronte

RinoCeronte

13.08.2023 22:38

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Proponuję tym wszystkim

Dobrze, że mamy (jeszcze) wolną Polskę, bo można sobie pofiglować na NB. Nawet na Stańczyka! Chociaż od błazeńskiej czapeczki głowa się strasznie poci przez tą zmianę klimatyczną.
Ijontichy
Nazwa bloga:
Wszeświat
Zawód:
Patrz wyżej
Miasto:
KRAKÓW

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 304
Liczba wyświetleń: 338,231
Liczba komentarzy: 2,421

Ostatnie wpisy blogera

  • Z życia mafii...nawet Mario Puzo o tym pisze.
  • Puk puk! Czy tu jeszcze jest Polska,czy już ...
  • Nippon

Moje ostatnie komentarze

  • W galerii nie idzie...to tu! youtu.be
  • Ja zawsze to piszę Kuźmiukowi...a tu zaraz wkleję filmik.
  • Mecz Francja vs.Senegal...tylko strojami sie różnią...wsio czornyje!

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Chyba mnie szlag trafi....@maxowi jamnickiemu
  • Gdzie diabeł nie może,ale czy baba chce?!
  • Prekognicja?

Ostatnio komentowane

  • sake2020, @es....Nie przypominam sobie by Admin kiedykolwiek pospieszył mi z ratunkiem przed waszym chamstwem i wyzwiskami. Ja ratunku też nie oczekuję,bo sami pokazujecie kim tak naprawę jesteście.Jesteście…
  • Es, @sake" Najlepiej panu wychodzi wyzywanie mnie od pijaczek. To takie platformerskie". Żeby było w twoim stylu: to w platformie poznali cię od tej strony?A tak apropos, jeśli oskarżasz wszystkich o…
  • sake2020, A jakież to dialogi pan ze mną prowadzi?Pan nawet wie co to dialog? Najlepiej panu wychodzi wyzywanie mnie od pijaczek. To takie platformerskie .

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności