Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Znakomite wystąpienie Jacka Saryusz-Wolskiego. Niemcy

Bogdan Lipowicz - Gawęda, 11.06.2023
Pokierowany tekstami blogerów wysłuchałem panelu dyskusyjnego sprzed 2 dni pt. „Globalna przebudowa...” itd. Premier Morawiecki z nagrania, Jan Parys, Jacek Saryusz Wolski, Jacek Czaputowicz chwilami Szymon Sękowski vel Sęk, prowadzi J. Karnowski. Znani, więc funkcję dzisiejszą czy wczorajszą pominę.
Powiedzmy sobie szczerze, dla zainteresowanych ciekawe chociaż dłuugie , ponad 2 godziny. Wejść na YouTube na razie ok. 8 tys, ile wysłuchało w całości ?, liczmy połowę. Dlatego by zachęcić podpowiadam od siebie skrót, ciut ponad 20 min. od 1.38.16 do 2.00.38 , decyzja na obejrzenie całości przecież otwarta. Fragment , który dla mnie jest esencją wszystkiego co najważniejsze. To jest o realnej i dla naszej państwowości śmiertelnie groźnej twarzy UE pod ukrytym dla naiwnych lub nieświadomych zarządem Niemiec. Do spółki z Francją.
Dlaczego wystąpienie JS-W uważam za znakomite ? Bo jako REALNY I BEZPOŚREDNI uczestnik i obserwator zdarzeń, świadek naoczny, zdaje nam relację o zamiarach PE. Bez ogródek, szczerze do bólu.
Otóż może inni mają inne doświadczenia, ale ja w swoim życiu zauważyłem, że najgorsze i najbardziej niszczące są zagrożenia ukryte, przez nas nieuświadomione. Budzimy się z „pętlą na szyi” w stanie zaskoczenia a przez to nawet ruchy czy akcje obronne jakie życiowo podejmujemy, są nie tylko spóźnione ale i nie trafione bo chaotyczne. Tak że chwała Jackowi Saryuszowi -Wolskiemu, że nam coś unaocznił bez ogródek. Rzeczywistość po „przebudzeniu” może być brutalna.
Ci bardziej aktywni i świadomi rzeczy odbiorcy , powinni znaleźć język może i łagodniejszy, ale taki, który trafi do szerszego gremium Polaków, szerszego niż ilość obecnych na sali i te 8 tysięcy otwarć na YouTube, z czasem pewnie 20 tys. I zgadzam się z autorem tego wystąpienia, tym zakończył, że sprawa dotyczy szykowanego n-tego rozbioru Polski. „Taka jest stawka tych wyborów” / jesiennych w Polsce /.
Dzięki obrońcom Ukrainy , USA oraz naszemu i innych zaangażowaniu, na ten moment zamrożone zostało dla nas zagrożenie ze wschodu. Więc trzeba także więcej niż dotychczas myśleć o zagrożeniu ze strony Niemiec i naszej wewnętrznej dywersji. Wschód Polski w ciągu rządów PO/PSL był rozbrajany i ogołocony z jednostek wojskowych, dziś, gdy skierowaliśmy tam jednostki wspierane zakupami broni, Macron jako sojusznik Niemiec i cichy sojusznik Rosji mówi wprost, że wschodnia flanka NATO jest „nadmiernie uzbrojona”. To nie są przypadki.
Niemcy jeszcze w sposób ostateczny, gospodarczo i politycznie nie nadepnęli nam na krtań, by nas doprowadzić do stanu bezbronności i uległości. Ale powoli przestają się kryć ze swoimi zamiarami,
wykorzystując różne agendy z ekologią włącznie, jak z Turowem ostatnio. Więc może posłuchajmy co ma do powiedzenia JS-W.
https://www.youtube.com/…
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10617
admin

Admin Naszeblogi.pl

11.06.2023 21:06

Witamy nowego-starego blogera :)
PS. A tę debatę to ja oglądałem na żywo w Arkadach Kubickiego. Myślałem, że podrzemię sobie jeszcze bo ona było rano ale szybko wybili to z głowy. Ostro było i naprawdę warto w całości.
Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz - Gawęda

11.06.2023 22:01

Dodane przez admin w odpowiedzi na Witamy nowego-starego blogera

Eee.. , jak na emeryta to młody bloger, 68 lat :)
jazgdyni

jazgdyni

12.06.2023 05:24

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na Eee.. , jak na emeryta to

@Bogdan Jan Lipowicz 
Witam!
Jestem zaszczycony, że zdołałem zainspirować Tak Zacnego Emeryta. Szacunek. Wprawdzie jestem o całe liceum starszym emerytem i może to wyglądać, że się przechwalam, lecz prawda bardzo starej chińskiej doktryny jest bardzo realna: - Ludzka mądrość rośnie z wiekiem.
To tak, jakbyśmy dokonali operacji zaćmy, albo chodzili w złych okularach i wszystko widzieli szare, zamglone, a biedny mózg starając sobie z taką lichą percepcją poradzić wymyślał jakieś światy równolegle. Podobne do tych w jakich żyje kolega 'Śmieciu'.
To prawda, że przytoczony przez Pana fragment dyskusji jest najważniejszy. Dla mnie to był miód na serce, gdyż alarmuję o tym od paru lat, tylko ja jestem JK, a nie JS-W. A to bardzo istotne. Mnie te 8 tyś. jednak smuci. Znaczy to, że budowanie autorytetów jest jeszcze ciągle na niskim poziome. Taki niejaki Stanowski z Robertem Mazurkiem - kpiarze, dwa błazny - mają już po takim czasie przynajmniej 40 tyś. wejść. No cóż... Dlatego głośno nawołuję do redystrybucji i reklamy. Przy okazji tego, że dziś poniedziałek, gorąco namawiam do odsłuchania pana Józia Orła w jego cotygodniowym Przeglądzie Tygodnia w Klubie Ronina. To autentycznie jeden z najmądrzejszych ludzi. I mówi prościej od Zybertowicza, czy Legutki (czyli widać, że mamy sporo kandydatów do paru bardzo ważnych Think-tanków). No i to tylko niecała godzinka.
Co do pana europosła (podkreślam po raz enty) od 2004 roku, Jacka Saryusz Wolskiego, to już ruszyła bolszewicka maszyna kpiarzy i hejterów, że to palant z PO. że co on tam wie, a generalnie to kawał ch... Jak widać, on był w PO zanim PJK planował słynny POPIS. Młódź nasz nie pamięta, bo wtedy interesował się tylko śmierdzącą pieluchą na pupie, że tworzono front, by millerowskich komuchów odsunąć od władzy. Ale to inna opowieść. JS-W nigdy w życiu nie wyznawał tuskowej ideologii. A jak się go słucha uważnie, to od razu się czuje, że paru ważnym pisowcom chętnie powybijałby zęby. Dlatego go tak lubię i cenię.
Serdecznie pozdrawiam
Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz - Gawęda

12.06.2023 13:05

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Bogdan Jan Lipowicz 

Witam. Nie wiem skąd Morawiecki wziął to zdanie, ale coś jest na rzeczy, że "młodzi szybciej idą, ale starsi lepiej znają drogę". Do naszego pokolenia należy spróbować coś im przekazać. To nieprawda, że "zupełnie nie słuchają". Obserwuję, że i w polityce np, ale i w  sprawach społecznych, łatwiej  czasami "dziadkom" znaleźć nić porozumienia z pokoleniem wnuków niż czasami pokoleniem swoich dzieci. Coś tu jest na rzeczy. A  18-25 cio latkowie to już dla nas pokolenie wnuków. Jesteśmy bezpośrednimi świadkami i uczestnikami swoich czasów, które komuna i postkomuna  tak zakłamywała  ostatnie kilkadziesiąt lat. Mamy  małą "misję" do spełnienia, każdy na swój sposób i możliwości, w swoim zakresie. Pozdrawiam. "Damy radę" :)
jazgdyni

jazgdyni

12.06.2023 05:38

Dodane przez admin w odpowiedzi na Witamy nowego-starego blogera

Obrażony Admin u jazgdyni nie komentuje. Bo on mu pokaże, kto tu rządzi.
smieciu

smieciu

11.06.2023 21:11

Nie widziałem, ale po tym wpisie odradzam oglądanie. Wygląda bowiem na typową propagandę, w której ciągle powtarzają uparcie znany motyw. Źli Niemcy na spółkę z Francją.
Na szczęście Duda objął inny kurs i jutro rusza do Paryża by się spotkać z Macronem i Scholzem. Jest szansa że w trójkę powstrzymają samobójcze zapędy naszego rządu. Pragnącego dołączyć Polskę do Ukrainy pod nadzorem starego komucha Bidena.
admin

Admin Naszeblogi.pl

11.06.2023 21:31

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie widziałem, ale po tym

Otóż śmieciu była właśnie taka dobra ta debata bo była ostra walka. Czaputowicz gadał jakby był ministrem sz Niemiec a nie Polski. Więc powinieneś być zadowolony
Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz - Gawęda

11.06.2023 21:46

Dodane przez admin w odpowiedzi na Otóż śmieciu była właśnie

Rzeczywiście tak było :) . Wysyłam pytanie w poczcie. Teraz wysłałem.
smieciu

smieciu

11.06.2023 21:51

Dodane przez admin w odpowiedzi na Otóż śmieciu była właśnie

@admin No jeśli były argumenty z obu stron to lepiej. Nie oglądam zwykle takich debat czy filmików gdyż widzę sprawy inaczej. Głównym problemem dla mnie jest utożsamianie wszelkich krajów z jakimiś bytami z własną osobowością. Niemcy to. USA tamto. A Polska? Przecież zależnie od rządu prowadzi inną politykę. Czasem diametralnie inną. Jeśli przyjrzymy się dokładniej widać to w każdym kraju. Chociaż może nie tak ostro. Rzeczy potrafią się zmieniać, ciągle się zmieniają! ale ludzie lubią uogólnienia, które według mnie prowadzą na manowce.
Tak czy siak widać że obecnie rząd stawia na konfrontację z Niemcami i Francją. Tylko z jakiego właściwie powodu?
Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz - Gawęda

11.06.2023 22:09

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @admin No jeśli były

Śmieciu. No właśnie. Tam , w tej debacie jest wyjaśnione. TO NIE POLSKA STAWIA NA KONFRONTACJĘ Z FRANCJĄ I NIEMCAMI TYLKO NIEMCY I FRANCJA POSTAWIŁY NA KONFRONTACJĘ Z POLSKĄ. Właściwie Niemcy , pod postacią różnych tam i PE.  Czy my im pieniądze blokujemy?  My prowadzimy na ich terenie wojnę informacyjną przez dziesiątki gazet? My atakujemy ich, chyba 7 kopalni węgla brunatnego? My na ich rzekach blokujemy regulacje  rzek i zagospodarowania ich?  My wtrącamy się w ich sądownictwo i Trybunał konstytucyjny? Nie. Nawet nie sprawdzamy, ile ton złota, a mają chyba 3500 ton? , to przetopione zęby ofiar z II wojny światowej a co dokupili od Rosji.
smieciu

smieciu

11.06.2023 22:23

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na No właśnie. Tam , w tej

@Bogdan Jan Lipowicz
No i właśnie. UE to Niemcy. Tak mówią.
Pisałem 100 razy. W takim razie dlaczego nasz pobyt w UE jest zasadniczo tak korzystny dla nas? Przecież wszędzie gadają że niemal dogoniliśmy Niemcy, które dla odmiany mają coraz więcej problemów. Przecież oni przez te ostatnie lata tylko tracili.
Inną sprawą są nie tak znowu ostatnio rzadkie spory na linii Berlin - Bruksela. Tak było w przypadku Ukrainy. Wobec której Niemcy zachowują dużo większy dystans niż UE. Która poddawała krytyce poczynania Scholza. Podobne spory mają miejsce w przypadku elektryfikacji samochodów a ostatnio Scholz nawet wyjechał z antyimigracyjnym dowcipem.
UE to nie Niemcy zwyczajnie.
Jeśli jednak ktoś uznaje inaczej to musi przyznać że Niemcy bardzo gospodarczo wsparły Polskę, gdyż Niemcy to UE...
TSUE itp są tylko częścią polityki, częścią gry. W której ludzie patrzą właściwie tylko na kasę. 500+ i inna pisowska kiełbasa wyborcza. W takim układzie powinni postrzegać nasz pobyt w niemieckiej UE bardzo pozytywnie.
paparazzi

paparazzi

11.06.2023 23:26

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na No i właśnie. UE to Niemcy.

Ty Śmieciu, o przepraszam jak obraziłem jesteś mistrzem od obracania kota pana Kaczyńskiego ogonem.
Kaczysta

Kaczysta

11.06.2023 21:31

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie widziałem, ale po tym

odpadek
spadaj nazistowski baranie
Kaczysta

Kaczysta

11.06.2023 21:31

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie widziałem, ale po tym

dobry niemiec to zutylizowany niemiec
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

12.06.2023 09:32

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na spadaj nazistowski baranie

UE to w tej chwili taki sam wróg Polski, jak kiedyś ZSRR.
- tak samo skorumpowani urzędnicy tam rządzą,
- takie same debilne przepisy nam narzucają
- i tak samo czyhają na naszą wolność!
Tezeusz

Tezeusz

11.06.2023 21:48

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie widziałem, ale po tym

@ smieciu rus..
"Na szczęście Duda objął inny kurs i jutro rusza do Paryża by się spotkać z Macronem i Scholzem. Jest szansa że w trójkę powstrzymają samobójcze zapędy naszego rządu. Pragnącego dołączyć Polskę do Ukrainy pod nadzorem starego komucha Bidena."
Tak zapodał tobie twój guru osrany bandyta karakan ścigany za ludobójstwo  - faszysta i terrorysta putler.... Wali od ciebie taki sam smród kacapski jak od twego guru..Delikatnie napiszę !
sake3

sake2020

11.06.2023 21:49

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie widziałem, ale po tym

@smieciu.....A już myślałam,że pan ten panel uzna za pudelkowy.A tu tyko za propagandę.Jak w takim razie wg pana ten panel miałby wyglądać?Jako dokopywanie rządowi bo tylko to od 8 lat króluje w mediach.Może znajdzie pan chwilę by wytłumacyć co takiego pozytywnego widzi pan w polityce Niemiec wobec Polski?Jak wobec tych wszystkich faktów,tych oskarżeń Polski dosłownie o wszystko,wobec aroganckiej wypowiedzi rzeczniczki partii AfD.że Polska to ziemie niemieckie pan utrzymuje jak wielką darzą nas przyjaźnią? Gdzie pan tę przyjaźń nawet widzi? Chyba nie w niemieckich mediach nieustannie atakujących Polskę,wtrącających się do naszej polityki,szkalujących i pouczających nas na każdym kroku? Teraz znowu Niemcy oskarżają nas o pomocnictwo a nawet udział w wysadzeniu NS.Ciekawe co wymyślą jutro.
smieciu

smieciu

11.06.2023 21:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na A już myślałam,że pan ten

@sake Skoro uznajesz AfD za głos rządu, za głos Niemiec to powinnaś także uznać głos Tuska (albo lepiej Mentzena) za głos rządu, Polski.
Dlaczego dla odmiany nie zauważasz że faktyczni szefowie tych krajów, naprawdę poważnie traktują Dudę i wyrażają się o Polsce z umiarem mimo jawnych polskich prowokacji w stylu żądań reparacji, czy jeszcze gorszych ciągłych oskarżeń Niemiec o sprzyjanie Putinowi. Co jest zwykłym kłamstwem. No więc w obliczu tych ciężkich kłamstw Scholz zachowuje spokój a tym masz jeszcze pretensje?
Co do NS2 to widać jak skomplikowane są rzeczy. Padają coraz mocniejsze oskarżenia o udział administracji Bidena, która jakoś szczególnie się nie broni. Jeśli tak byłoby to jakiś drugoplanowy udział Polski nie byłby nadzwyczajny. W końcu jesteśmy pod amerykańskim butem obecnie.
Bogdan Jan Lipowicz

Bogdan Lipowicz - Gawęda

11.06.2023 22:20

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Skoro uznajesz AfD za

śmieciu. A ileż to ten " amerykański but" Polaków wymordował :). Bo ile sowiety i Niemcy wiemy. Dla sojuszników  Niemiec i Rosji to "amerykański but",  przekleństwo, dla polskich patriotów to sojusznik, bez którego już by  przez ukraińską granicę ruskie Wagnery i inne włazili. Od II w. św. wybór jest jeden, Rosja lub USA. Kto nie chce USA chce Rosji. No, teraz znowu Rosji z Niemcami. To jest niestety automat. "Trzeciej drogi" nie ma :)
smieciu

smieciu

11.06.2023 22:28

Dodane przez Bogdan Jan Lipowicz w odpowiedzi na A ileż to ten " amerykański

@Bogdan Jan Lipowicz
Nie.
Od wielu miesięcy podważam tu na NB ten punkt widzenia. Nie ma sensu bym powtarzał moje nieustanne krytyczne uwagi. Z pewnością będzie jeszcze wiele okazji na wyjaśnienia. Nie istnieje żaden Niemiecko - Ruski sojusz. Nigdy nie istniał. Wszystko opiera się na epizodzie ze Schroederem, który faktycznie miał układ z Putinem. Ale to byłoby na tyle. Dla kontrastu Biden ma nieporównywalnie bogatszą kartotekę przyjaznych układów z Putinem niż Scholz. Co do mordów niemieckich, warto zauważyć że te wojny polegały na konfrontacji Niemiec z Ruskami. Ciężko było Niemcom walczyć i nie zabijać.
Kaczysta

Kaczysta

11.06.2023 22:32

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie.

Słuchaj niemiecki przygłupie
​Kiedy Scholz spotkał się z Putinem by mógł mu podać rękę
smieciu

smieciu

11.06.2023 22:35

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Słuchaj niemiecki przygłupie

@Kaczysta
W lutym 2022r. w Moskwie.
Tezeusz

Tezeusz

11.06.2023 22:21

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Skoro uznajesz AfD za

@ śmieciu rus...
"W końcu jesteśmy pod amerykańskim butem obecnie"
Ty rus.. marzysz by ten but był taki osrany sowiecki taki roSSyjski, terrorystyczny. Rozumiem, że na twoje koligacje rodzinne sposobu już nie ma...Rus to rus taki śmieciu kacapski..Delikatnie napiszę !
sake3

sake2020

11.06.2023 22:47

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Skoro uznajesz AfD za

Dlaczego żądania reparacji uważa pan za prowokację? Nie należą się?Nie było okupacji Polski,zniszczeń,śmierci ,ludobóstwa? Temu też pan zaprzeczy dodatkowo nazywając kłamstwem? Czy Niemcy nie sprzyjają Putinowi? Alez tak ,przecież dopiero co kanclerz Scholtz wypowiadał się że oczekuje szybkiego powrotu do stosunków (głównie handlowych) z Rosją.Scholtz zachowuje spokój? Oczywiście,bo za niego wypowiadają się niemieckie media.Przypuszczam więc ,że projekt Eurazji wcale nie upadł,po Rosja i Niemcy obrali kurs na przeczekanie do stosownej chwili.W komentarzu wyżej pisze pan o  spotkaniu prezydentów Dudy i Macrona z kanclerzem Scholtzem.Nic w tym szczególnego chyba że Polska jest aktywna w Europie,że nie chce być brzydką panną bez posagu.Trzeba rozwijac stosunki i dbać o nie i Polska to robi.Proszę przesledzić wizyty rządowe do różnych krajów,nie tylko europejskich.Odnoszę wrażenie,że pan się Polski wstydzi i jest do niej w kontrze.Pan należy do tych co nie widzą w Polsce nic pozytywnego,nic czym mozna się pochwalić.Nie tylko zresztą pan,ale myślę że czas najwyższy spojrzeć innymi oczami dostrzec co w Polsce zrobiono.Dostrzec też to ,że Niemcy widząc rosnącą w siłę Polskę robią wszystko by ją obrzydzać .Jak na ironię obrzydzać również Polakom.To naprawdę zasmucające..
smieciu

smieciu

11.06.2023 22:51

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Dlaczego żądania reparacji

@sake Dla ciebie żądania reparacji są naturalne i tylko przypadkiem pojawiły się właśnie teraz, kiedy Scholz objął władzę.
Dla mnie natomiast są tym samym co próba powołania Komisji do Ruskich Wpływów. Aktem czysto politycznej gierki.
Co tu więcej gadać. Ty widzisz co innego niż ja.
Napisałem swoje, ty swoje i ok.
spike

spike

11.06.2023 23:29

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @sake Dla ciebie żądania

@smiec
nie zdziwię się, a właściwie jestem przekonany, że masz niemiecki paszport, tak się składa, że tacy są gorsi od rodowitych Niemców, nawet hitlerowców, IIWŚ to potwierdziła.
Ciebie podobnie jak Tuska folksdojcza też wysłali na front antypolski ?
smieciu

smieciu

12.06.2023 00:18

Dodane przez spike w odpowiedzi na @smiec

Zacznij myśleć spike.
Niemcy nie są tym czym ich się przedstawia w propagandzie. Oraz we własnych uprzedzeniach, strachu. Robi się z Niemiec demona podczas kiedy, w istocie, ich rola była tak podobna do Polski. Zwłaszcza w XXw. Czyli byli od wykonania brudnej roboty. Polak widzi Berlin i złe Niemcy podczas kiedy grający w Rammsteinie mają inne demony. Ale Polak, pochłonięty propagandą sączoną od czasów PRLu nie jest w stanie tego dostrzec. Ma ten kompleks wobec Niemców, nie jest w stanie wystawić głowy wyżej.
Dlatego tobie spike pozostają puste oskarżenia, osobiste wycieczki. Bo nic więcej nie ma poza tą nędzną antyniemiecką propagandą. Nie ma faktów, nie ma właściwie nic na poparcie tej historii. Będącej tworem Rusków. Komunistycznej propagandy.
Jeśli ja jestem folksdojczem to ciebie trzeba uznać za pożytecznego idiotę pracującego na rzecz Rusków.
Nie ma innej opcji. Albo wybieramy Niemców albo Rusków. Taka jest rzeczywistość. Tak jest od przynajmniej I WŚ. PiSowska a w istocie Bidenowska propaganda czyli właśnie ta Ruska propaganda służy tylko temu by wybrać źle. Wybrać po Putinowemu.
Zbudowano jakiś absurdalny gmach na pojedynczych epizodach typu NS będąc kompletnie ślepym na dużo ważniejsze przedsięwzięcia w Rosji innych graczy. Zbudowano to wszystko na tym że Tusk lubił Merkel, trzymał z nią. Tylko co ma powiedzieć Czech? Litwin? Chorwat? Gdzie nie było Tuska?
Oni nie mają tych klapek, które posiada Polak i które wciskają mu ciemnotę. Dlaczego Czech miałby widzieć sojusz Rusko - Niemiecki? Przecież to byłoby cyrkowe.
Nie jest tak jednak w naszym polskim zaścianku.
Ja bym tylko chciał żeby wszyscy PiSowcy znaleźli się jakimś sposobem w alternatywnej (ale jeszcze nic straconego) rzeczywistości kiedy rząd Morawieckiego stawia na swoim dzięki czemu w Polska wraca do swoich PRLowskich korzeni z ruską administracją. Może coś by dotarło do ich pustych łbów. Aczkolwiek wątpię. Bo takie jest tak naprawdę to podskórne marzenie. Powrót do PRLu. Socjalizmu z nową lepszą twarzą. Bez wypaczeń.
Ty spike nie lubisz Niemców, wolisz zawierzyć Żydowi z Ukrainy, który jest marionetką innego Żyda z tej samej sekty, która otacza Putina. I uważasz że jesteś lepszy ode mnie.
To też jest cyrkowe. I tylko szkoda że nie będzie tak łatwo. By można było sobie wybrać opcję niemiecką, czyli dojścia z nimi do porozumienia czy rusko - chasydzką. Chcesz to się tam pchaj. Łykaj bajeczki rządu jaki to jest niezależny i ... autentyczny. Jak to sam sobie poradził ze wszechobecnym złem i teraz prowadzi Polskę ku szczęściu. Mnie to jednak nie bawi. Choć może bawiłoby mnie zobaczyć ciebie i efekt twojego wyboru gdyby mnie on nie dotyczył.
jazgdyni

jazgdyni

12.06.2023 05:36

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Dlaczego żądania reparacji

@sake3
Jak zwykle masz rację. Reparacje, bez żadnych dyskusji, nam się należą. Nie ma przebaczenia bez zadośćuczynienia.
Kaczysta

Kaczysta

11.06.2023 22:24

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na A już myślałam,że pan ten

Pamiętacie komisję śledczą PE ds. Pegasusa? Jak oskarżali polskie władze o podsłuchy i inwigilacje, a TVN podgrzewał emocje? Okazuje się, że co najmniej 7 członków komisji ( czworo z Niemiec) ma korupcyjne powiązania z Rosją. Korupcja, kłamstwo, gra na emocjach. Zielone ludziki Putina.
Jabe

Jabe

12.06.2023 09:01

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Pamiętacie komisję śledczą PE

A niesłusznie oskarżali?
jazgdyni

jazgdyni

12.06.2023 05:31

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Nie widziałem, ale po tym

@smieciu
Czy pan nie zdaje sobie sprawy, że wszyscy czytelnicy nie czują, że pisze pan pod wpływem złej woli, dodatkowo napedzany paskudnymi emocjami, co powoduje, że uprawia pan para-logizm i tworzy model świata wirtualnego.
Może z powodów zdrowotnych jest pan uwięziony w mieszkaniu i nie ma pan kontaktu z rzeczywistością, więc pan sobie wymyśla i po swojemu stara się racjonalizować fakty, tak by panu pasowały do lewacko-liberalnej ideologii.
No, ale jeśli jest pan masochistą typu tego trzykolorowego fiuta, to proszę bardzo. We wielu chorobach takie pisanie może rzeczywiście leczyć.
tricolour

tricolour

12.06.2023 13:30

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @smieciu

@jzg
"Nie ma przebaczenia bez zadośćuczynienia" - z każdą garścią antykowidowych antybiotyków jesteś bliżej dnia, w którym pojednanie z trójkolorowym fiutem będzie twoim pragnieniem.
Porzuć nadzieję, że cię to minie.
Jabe

Jabe

11.06.2023 22:48

„Taka jest stawka tych wyborów” – Tylko czy aby ten pan, co nas o­strzega, nie re­prezentuje partii, która nam pętlę za­leżności na szyi zaciska?
jazgdyni

jazgdyni

12.06.2023 05:32

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na „Taka jest stawka tych

Mówisz normalnie Jabę. Nie słyszę byś się dławił. Może to jednak żołądek?
Kaczysta

Kaczysta

12.06.2023 00:00

Nieoficjalnie udało się ustalić, że Syn sędzi Sądu Najwyższego, znanej działaczki walki o „unijne standardy ” w sadownictwie, Marty Romańskiej z domu Armata, dokonywał napadów rabunkowych z siekierą w ręce. Gdyby nie ranga tego zdarzenia, to z ironią można by powiedzieć, że walka o „wolne sądy” się zaostrza. Na razie co prawda tylko z użyciem białej broni… choć armata już w tle…
sake3

sake2020

12.06.2023 07:47

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Nieoficjalnie udało się

@Kaczysta.......Nie widzę tu żadnej rangi ,zdarzenie owszem nader ciekawe.Pokazuje arogancję ,,kasty'' prawniczej.Matka tego siedemnastolatka z siekierą urządziła bowiem dziką awanturę zatrzymującym go policjantom zgodnie zresztą z unijnymi standardami w sądownictwie.To przypomina sprawę byłego rzecznika RPO kiedy jego czternastoletni syn z nożem w ręku ściągał dziesięciozłotowe haracze z kolegów w szkole.Pan Bodnar zachował się identycznie jak pani Romańska.W obu tych przypadkach sprawa zostaje zamieciona pod dywan.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

12.06.2023 08:50

Gdy czytasz Lemingów, dowiadujesz się...
1. Tusk uratował 150 mld z OFE, bo OFE to były złodziejskie fundusze.
2. Przekręcone faktury VAT na 250 mld uratowały Polskę przed inflacją.
3. W 2010 nie było katastrofy smoleńskiej, tylko częściowe odkaczorzenie
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

12.06.2023 10:48

Zmarl byly premier Wloch
Sylwio Berlusconi
Ptr

Ptr

12.06.2023 13:35

O scenariuszu rozbioru zdałem sobie sprawę w roku 2009.  Ale naród jest ślepy. 
Jedne z ostatnich przykłady jakiejś głupoty : kilka dni temu gdzieś na granicy polsko-niemieckiej demonstrowano taką przyjażń , wręcz miłość. Była TVP info. Chodziło chyba o to , aby polskie służby zatrzymywały migrantów idących do Niemiec. Może podpisano jakieś porozumienia. No i po chwili wyszło ,że chcą relokować. Pięknie. O to chodziło?
Czy my kochamy Niemcy czy nie kochamy ? Chcemy ich toksycznych e-samochodów i inwestycji, które zostaną później zamknięte ? 
Oni chca polskich ziem. 
Oni wmówili sobie i światu, że Skandynawia i Europa środkowa jest kulturowo i od zarania dziejów niemiecka. To wszystko jest kłamstwem. Powymyślali jakieś niestworzone historie o ludach germańskich, i to jest teraz za granty powielane gdzie się da przez głupie polskie uczelnie i instytuty.
Es

Es

12.06.2023 14:10

Prosz wybaczyć,  ale zachwyty nad nic nie znaczącą dyskusją, a tym bardziej upatrywanie jakiegoś nowego otwarcia, czy przewartościowania polityki rzadu wobec unii są chyba grubym nieporozumieniem, lub interpretacją na wyrost. 
Sariusz Wolsk nie powiedział niczego, czego nie mówił juz od czterech lat, a czego realnie myślacy o kontaktach z unia, czy też szerzej o popolityce zagranicznej Polski wczesniej nie mowili. I w tym zestawie "dyskutanów", mial jedynie uwiarygadniać " jastrzębie" wydanie Morawieckiego. 
Jak wiarygodnie wygląda dyskusją, skoro biorą w niej udział yłącznie ci, którzy dotychczasową politykę tworzyli? Plus prowadzący- jeden z naczelnych jej klakierów?
Pisze Pan, jak ważne uświadamiające o pętli zakładanej nam na szyję slowa padły z ust Sariusza Wolskiego. Ale kogo te slowa mialy uświadamiać? Słuchaczy/widzów, czy premiera, konsekwentnie swoimi podpisami tę pętlę zaciskającego?
Ponoć około 80 procent Polaków popiera przynależność do Unii i rząd jak niektórzy tłumaczą jego niezdarne i szkodliwe dla Polski ruchy, ma związane z tego powodu ręce. A jaka przepraszam może być świadomość Polaków, skoro codziennie sączy im się do uszu prounijną propagandę w wykonaniu rządu, partii rządzącej, rządowego i sprzyjającego rządowi każdego możliwego środka przekazu? Czy kiedykolwiek w rządowych mediach powiedziano z jakimi konsekwencjami wiąże się  każdą kolejna garść paciorków? O opozycji i ich mediach nawet nie mówię, bo oni wszak są " obywatelami Europy", więc inaczej nie mogą.  Sytuacja absurdem przypomina trochę "Paragraf 22". Albo może powoływanie się gazety michnika przy każdej okazji na opinie zagranicznych mediów, których autorami są jego wspolpracownicy- o czym nikt cytujacy te zagraniczne media nie wspomina. 
Te ciągłe zachwyty nad każdym kawalkiem drogi, chodnika, czy fontanna na rynku, to bezustanne od lat lasowanie mózgow Polakom jest jak prosowiecka propaganda po wojnie-  wyłacznie dzięki władzy ludowej ponoć ludzie mogli mieć elektryczność, a ich dzieci chodzić do szkoły. Skala propagandy prounijnej jest porównywalna, albo nawet większa. 
I teraz z zaczynającą się stoniowo ale z przytupem kampania wyborczą siada sobie paru gości i zaczyna przekonywać każdego kto jak kania dżdżu wyczekuje nowej porcji makaronu nawijanego mu na uszy, że "teraz to dopiero będzie dobrze" . I to w chwilę po ogloszeniu rewelacji o 22 tysiącach euro za każdego łebka z Bliskiego Wschodu i Afryki. 
Morawiecki, Kaczyński i ich rząd, Duda mogą się uwiarygodnić tylko w jeden sposób. I nie jest to jalowa dyskusja pod publikę lub płomienne przemówienia.
sake3

sake2020

12.06.2023 15:02

Dodane przez Es w odpowiedzi na Prosz wybaczyć,  ale zachwyty

@Es........Czy to tak źle że informuje się o nowych inwestycjach,inicjatywach ,projektach nawet jeśli się tym chwali? To o czym mamy mówić w mediach? Mamy potwierdzać idiotyzmy opozycji totalnej,że Polska w ruinie,strefy wolne od lgbt w każdej mieścinie i wsi,brak wolności słowa,,wszechobecna przemoc i szaleje antysemityzm? Tego pan oczekuje?Ma pan przecież możliwości pójścia na paradę równości gdzie nikt mózgu panu nie zlasuje tak jest tam sielsko i tęczowo.Cy w pana ulubionej stacji TVN nie siadają goście i debatują i nie nawijają wam wielbicielom makaronu na uszy?To o czym się rozmawia to rozmowa o bieżących wydarzeniach i faktach w celu informowania społeczeństwa o sytuacji w kraju i zagranicą.Los nam układa różne scenariusze wydarzeń.i informacja i refleksja staje się koniecznością.Gdyby media nie podawały informacji to pan by utyskiwał,że lekceważy się społeczeństwo  bądź ukrywa prawdę.A tak na marginesie,wiele dzisiaj dyskusji o sztucznej inteligencji,to też źle?
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

13.06.2023 06:22

Pod arkadami odbył się zlot towarzystwa wzajemnej adoracji 😉
Bogdan Lipowicz - Gawęda
Nazwa bloga:
Damy radę. Albo i nie. Czas pokaże.
Zawód:
Certyfikowany coach, licencjonowany pedagog ......
Miasto:
Polska, była Galicja

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 63
Liczba wyświetleń: 217,326
Liczba komentarzy: 1,231

Ostatnie wpisy blogera

  • Wyjątkowa szansa dla ministra Czarnka i lubelskiego PiS
  • Okiem sceptyka. Przemyślane ataki Niemców na polskie życie.
  • Tobiasz Bocheński konkretnie o PSL. I religia

Moje ostatnie komentarze

  • Zofia: W mieście , wydaje się, jest dużo osób studiujących, ciemnoskórych, ale zawsze odnosiłem wrażenie, że pochodzą oni z krajów afrykańskich z chrześcijańskiego kręgu religijnego, więc to nie jest…
  • Sake : Dzień dobry. Wygląda na to, że tzw. zwykłych ludzi nikt nie będzie pytał o zdanie. Co w zasadzie jest codziennością.
  • abc

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Konfederacja i jej pro rosyjskie nitki
  • Red. Michalkiewicz jako antyamerykański patriota.
  • Znakomite wystąpienie Jacka Saryusz-Wolskiego. Niemcy

Ostatnio komentowane

  • Es, To cały komentarz na temat rzekomego anty imigranckiego stanowiska pis. Program pod tytułem: "Co innego widzisz, co innego słyszysz" trwa w najlepsze.A Ukrainka? Ktoś ją zatrudnia, ktos daje…
  • Bogdan Lipowicz - Gawęda, Zofia: W mieście , wydaje się, jest dużo osób studiujących, ciemnoskórych, ale zawsze odnosiłem wrażenie, że pochodzą oni z krajów afrykańskich z chrześcijańskiego kręgu religijnego, więc to nie jest…
  • Bogdan Lipowicz - Gawęda, Sake : Dzień dobry. Wygląda na to, że tzw. zwykłych ludzi nikt nie będzie pytał o zdanie. Co w zasadzie jest codziennością.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności