Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Jeszcze raz o zdradzie polskości przez prezydenta A. Dudę

krzysztofjaw, 03.03.2022
Nie chciałbym, aby w tym wojennym czasie umknęła nam jednak haniebna dla narodu polskiego decyzja naszego Prezydenta. Trudno o tym pisać w kontekście agresji W. Putina na Ukrainę, ale też nie może być tak, żeby tę wojnę cynicznie wykorzystywać jako okazję do podejmowania decyzji sprzecznych z polską rację stanu i licząc na jej przemilczenie przez opinię publiczną, przemilczenie przez Polaków, którzy teraz są empatycznie i emocjonalnie zajęci współczuciem i pomocą dla Ukraińców. Gdyby zresztą nie ta wojna to decyzja Prezydenta RP byłaby bardzo szeroko dyskutowana...

Wiem, że tytuł jest bardzo mocny i kontrowersyjny, ale uważam, że tak należy traktować weto Prezydenta RP Andrzeja Dudy wobec ustawy oświatowej zwanej "Lex Czarnek". Z godziny na godzinę coraz bardziej utwierdzam się w takim przekonaniu. Także patrząc na Ukraińców, którzy przecież heroicznie walczą o swoje państwo, swój naród, o swoją niepodległość i suwerenność. 

Czy obecnie polska szkoła wychowuje młode pokolenie w poczuciu naszej narodowej tożsamości i do miłości naszej Ojczyny? Czy dziś młodzi Polacy byliby zdolni do obrony naszego kraju tak jak robią to Ukraińcy: zarówno żołnierze, jak i osoby cywilne? Może część tak, ale jestem pewny, że ta część będzie coraz mniejsza, bo Prezydent RP dał zielone światło dla wychowywania naszej młodzieży w duchu lewackich, ideologicznych nemarksistowskich antywartości, gdzie patriotyzm, niepodległość, suwerenność, honor, państwo, Ojczyzna, Polska, naród, tradycja, wiara, rodzina, ojczysty język będą dla niej abstrakcyjnymi pojęciami. A w szkołach tę ideologię będą wtłaczali genderowi lewacy i  dewianci spod znaku LGBTQ+ z kolorowymi piórami w dupie. 

I tak oceniam to weto i dlatego uważam, że szczególnie teraz takie weto jest zdradą naszego, polskiego narodu i zdradą naszego państwa, Polski. 

I beznadziejne, i absurdalne tłumaczenie się Prezydenta wojną jest właśnie cyniczne i kuriozalne, bo przecież miał on cały miesiąc na podpisanie tej ustawy a wojna trwała w momencie jego weta ledwo tydzień. Sądzę, że i tak miał ją zawetować a ta wojna dała mu tylko idealny pretekst do takiej decyzji. Szkoda.

Nie ma więc najmniejszego sensu bronić dziś prezydenta A. Dudy. Właśnie teraz tę ustawę winien podpisać, bo trudno byłoby sobie wyobrazić, aby dziś lewica i jej protesty znalazły oczekiwany przez nią oddźwięk społeczny lub totalna opozycja była przeciw ustawie o obronie Ojczyzny. To był ten czas, kiedy swobodnie taką ustawę można by było wprowadzić w życie. Niestety tę szansę Prezydent zmarnował, zresztą już nie pierwszy raz wetując ważne dla zmiany systemowej w Polsce ustawy. Dla mnie jego weto jest przekreśleniem jego prezydentury jako propolskiej, pronarodowej. Jeszcze raz szkoda i żadne obronne ekwilibrystyki słowne tego nie zmienią.

Całkowicie się też zgadzam z konkluzjami redaktora Jacka Karnowskiego, choć w jakiś zawoalowany sposób jest próbą obrony decyzji Prezydenta, ale też jest jednocześnie wyrazem mojego zdania na ten temat: 

"Armia działająca w próżni społecznej nas nie obroni. Wojsko musi mieć wysokie morale, a może ono wyrastać jedynie z morale całego społeczeństwa; z jego wartości, przekonań, postaw, odruchów. Te wartości mogą z kolei wyrastać jedynie z tego, co stanowi polskie dziedzictwo. Rzecz jasna, jest to dziedzictwo, które każde pokolenia odczytują i interpretują na nowo, odwołując się jednak do tych samych źródeł. 

Propozycja neomarksistów, którzy zdominowali współczesną lewicę, a na zachodzie zawładnęli także agendą partii dawniej chadeckich, z tym dziedzictwem zrywa. To coś, co wyrasta nie z dziedzictwa, ale z anty-dziedzictwa, nie z wartości, ale z anty-wartości. Co jednak najważniejsze, jest to model, który przynosi spadek zdolności obronnych społeczeństw. Drastyczny spadek. Nie jest to już żadna teoria, ale po prostu empiria, skumulowane doświadczenie. To jest fakt. Polska, w której zwycięży rewolucja neomarksistowska, nie będzie w stanie się obronić. Jeśli więc chce się obronić, musi tę rewolucję zatrzymać. Przy tej presji, która płynie z zewnątrz, to bardzo trudne - ale próbować trzeba. Działając elastycznie, roztropnie, rozważnie. Koncepcja zmian w prawie oświatowym, przygotowana przez ministra edukacji prof. Przemysława Czarnka, była właśnie taką propozycją: wyważoną, precyzyjnie mierzoną, wyważającą różne racje, opartą na doświadczeniu. Spotkała się jednak z wetem prezydenta. Co ważne - uzasadnionym raczej kontekstowo, a nie merytorycznie. 

Prezydent tłumaczył więc swój sprzeciw troską o jedność polityczną kraju w tym szczególnym momencie, gdy Ukraina krwawi, giną żołnierze i cywile, i nie można wykluczyć bezpośredniego zagrożenia dla Polski. To argument, który trudno zlekceważyć, choć w mojej ocenie skierowanie ustawy do Trybunału Konstytucyjnego byłoby lepszym rozwiązaniem. Co jednak ważne, to fakt, że w średniej i długiej perspektywie istnieje oczywisty i bezpośredni związek między troską o wychowanie młodzieży a naszym bezpieczeństwem, siłą naszej armii, jej morale. I na to właśnie zwrócił dziś uwagę premier Kaczyński.

Prezydent powiedział: „odłóżmy to na później”. Cóż, raz zawetowane ustawy i pomysły zazwyczaj umierają, nie wracają. Miejmy jednak nadzieję, że minister Czarnek nie zrezygnuje z walki o szkołę wychowującą dzielnych, odważnych Polaków, a prezydent Duda - zgodnie z obietnicą - przy następnej okazji, może już nie tak dramatycznej, stanie po stronie wartości swoich wyborców. Stawka jest wysoka: bezpieczeństwo Polski" [1].

Niestety ja nie mam złudzeń. Miną lata albo też w ogóle ta reforma już nigdy nie zostanie ponownie podjęta, podobnie jak w przypadku innych ustaw, które zawetował Prezydent RP Andrzej Duda.

Chciałbym oczywiście się mylić i bardzo bym się cieszył, gdybym się mylił, ale wydaje się, że ta moja nadzieja jest płonna, bo chyba - jak wiele osób to mówi - ta kadencja Prezydenta jest po prostu jego przygotowaniem do objęcia jakiejś międzynarodowej funkcji a tam przecież króluje neomarksizm. Wielu też wskazuje, że jednak ukąszenie przez UW jakiego doznał w tej partii nigdy z polityka nie wychodzi. 

Naprawdę. Żałuję, że musiałem taki tekst napisać, bo na Andrzeja Dudę głosowałem w obydwu wyborach. Szkoda, że zawiódł moje zaufanie. 


[1] https://wpolityce.pl/pol…

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blog…;
[email protected] 

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję! 
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814 
Paypal: paypal.me/kjahog
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7989
u2

u2

03.03.2022 23:01

takie weto jest zdradą naszego, polskiego narodu
Bez przesadyzmu, gdy płoną lasy nie szkoda róż. PAD podjął jedyną słuszną decyzję. PAD ma łączyć polskie społeczeństwo, a nie wyimaginowany naród. To samo było z Lex TVN. Nie mógł konfliktować Polski z USA i jak widać miał czuja.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

03.03.2022 23:08

Dodane przez u2 w odpowiedzi na takie weto jest zdradą

To dwie różne sytuacje. I szkoda mi Pana skoro Polaków uważa Pan za wyimaginowany naród. Takich ludzi nam w Polsce nie potrzeba. Macie swą Starą Europę, którą tak wielbicie.
Pzdr
u2

u2

04.03.2022 07:40

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na To dwie różne sytuacje. I

Macie swą Starą Europę, którą tak wielbicie.
Pan chciałby zburzyć starą Europę i zaprowadzić nową na ruskich tankach ? To dlatego pan nadawał na neon24 ? Trwa wojna, która zagraża całej Europie, więc pańskie stanowisko jest antypolskie. Polska od wieków była tolerancyjna dla różnych narodów i wyznań, pan jest najwyraźniej ruskim trollem, trochę sprytniejszym od persika, ale jednak.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

04.03.2022 10:47

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Macie swą Starą Europę, którą

Nie mam zamiaru odnosić się do bzdur o ruskim szpionie, natomiast tak: chciałbym zburzyć tą dzisiejszą Starą Europę w postaci lewackiej UE. UE zmierza w niewłaściwą stronę i są tylko dwa wyjścia: albo powrót do zasad i funkcjonowania Europy z czasów EWWiS i EWG, albo my powinniśmy opuścić UE, bo może już niedługo w ogóle UE przepoczwarzy się w Jedno Państwo Europa pod zarządem niemieckim, gdzie już nie będzie ani granic, ani państw suwerennych i niepodległych a w szkołach będzie rządziło lewactwo spod znaku gender, LGTQ+, itd. 
W takim rozumieniu chciałbym zburzyć tą dzisiejszą Starą Europę. 
Pozdr
u2

u2

04.03.2022 14:05

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na Nie mam zamiaru odnosić się

Nie mam zamiaru odnosić się do bzdur o ruskim szpionie
Nie piszę, że pan jest szpionem, tylko jawno ruskim ... trollem. Pewna subtelna różnica. Nie wiem co pan wypisywał na neon24. Pewnie pan powielał to co na NB. Jednak wygląda na to, że pan był ślepy na to co tam wypisywali dyżurni opluwacze Polski. Teraz pan się dołącza do opluwania Polski oskarżając PAD o niestworzone rzeczy.
Es

Es

04.03.2022 11:20

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Macie swą Starą Europę, którą

"Trwa wojna, która zagraża całej Europie " , a wiadomo, że najlepiej jej bronić będą wychowankowie edukatorów lgbt
krzysztofjaw

krzysztofjaw

04.03.2022 14:00

Dodane przez Es w odpowiedzi na "Trwa wojna, która zagraża

::) A ich bronią będzie tęczowa flaga i kolorowe pióra w d..pie.
Pzdr
u2

u2

04.03.2022 14:25

Dodane przez Es w odpowiedzi na "Trwa wojna, która zagraża

wiadomo, że najlepiej jej bronić będą wychowankowie edukatorów lgbt
Polityk powinien patrzeć szerzej na prawo niż przecietny Kowalski. A Prezydent tym bardziej. Konfliktowanie Polski z sojusznikami w czasie wojny jest właśnie zdradą polskiej racji stanu. Kto tego nie rozumie ten działa przeciwko interesom Polski.
Es

Es

04.03.2022 20:01

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wiadomo, że najlepiej jej

"Konfliktowanie Polski  z sojusznikami...." . Takie " argumenty" zawsze mnie rozwalały. Musisz się zgadzać z każdym bo jak nie, to jesteś źródłem konfliktów. Jakoś " sojusznicy" najwyraźniej o tej zasadzie nie słyszeli. Albo liczą, ba, są przekonani o spolegliwości swojego sojusznika idioty
u2

u2

05.03.2022 12:33

Dodane przez Es w odpowiedzi na "Konfliktowanie Polski  z

Musisz się zgadzać z każdym bo jak nie, to jesteś źródłem konfliktów.
Akurat argumenty forosa tym razem do mnie trafiają. Kurator mógłby odwoływać dyrektora, którego nie mianował. To chore. Niech odwołuje, ten który mianuje. A indoktrynacja "pióropuszami w d", którą straszy autor tekstu jest wydumana. Można to załatwić nowelą ustawy, a nie pisaniem nowej ustawy.
Jeśli PAD dąży do osiagniecia pewnego celu z większością społeczeństwa to musi mieć po swojej stronie to społeczeństwo. Ostatnie wybory na prezydenta pokazały, że społeczeństwo jest podzielone. Prawie połowa wskazała na Trzaskowskiego. PAD ledwie wygrał. Jako rozsądny polityk wie, że powinien szukać kompromisu. Są ważniejsze sprawy podczas wojny niż "pióropusze w d", którymi straszy autor co niedawno pisał na neon24, antypolskim portaliku ruskiej agentury :-)
paparazzi

paparazzi

04.03.2022 01:41

Dodane przez u2 w odpowiedzi na takie weto jest zdradą

A to TVN jest amerykańska? Zwykle nie maja siedzib w pakamerze na lotnisku.
admin

Admin Naszeblogi.pl

04.03.2022 05:51

Dodane przez u2 w odpowiedzi na takie weto jest zdradą

Ecactly.
Es

Es

04.03.2022 12:12

Dodane przez u2 w odpowiedzi na takie weto jest zdradą

PAD podjął "jedynie słuszną decyzję" aby mu dupy pierdołami nie zawracać jak on ma ukraińską wojnę na głowie. Aż strach pomyśleć co by było gdyby jakaś powódź, albo inna tragedia się przydarzyła. Oni wszyscy nawet kowida przecież na urlop wysłali.
Jabe

Jabe

04.03.2022 00:22

Pytanie, czy rzeczywiście centralizacja jest właściwym sposobem przeciwdziałania. Sądzę, że nie.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

04.03.2022 10:50

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pytanie, czy rzeczywiście

Wie Pan... Powszechny dostęp do nauczania jest obowiązkiem państwa i państwo winno stworzyć warunki, aby każdy młody człowiek był wykształcony na podobnym poziomie minimum - to daje równe szanse dla wszystkich. Poza tym są też obszary, które nie powinny być w ogóle w szkołach a do nich należą ideologie nazizmu i komunizmu (neonazizmu, nekomunizmu). 
Pzdr
Jabe

Jabe

04.03.2022 11:06

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na Wie Pan... Powszechny dostęp

Nie sądzę.
foros

foros

04.03.2022 00:29

Dzisiejszy Nasz Dziennik wywiad z min. Czarnkiem
Posłowie lewicowo-liberalni przeprowadzają kontrole w kuratoriach, próbując ustalić skalę skarg rodziców na zajęcia prowadzone przez organizacje pozarządowe. Czy to nie jest próba bagatelizowania problemu? – Jest to szukanie informacji, które już dawno zostały przestawione i są znane. Od początku wskazywaliśmy, że wiele skarg które do nas docierały pochodziły z wielkich miast, ponieważ w małych miasteczkach, czy na wsiach ten problem jeszcze nie zaistniał.
Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/…
Sorry, ale moim zdaniem to jest paranoja. Problem lewackich organizacji na zajęciach dodatkowych to jeden z mniejszych problemów dzisiejszej szkoły. Marginalny w porównaniu np. z abdykacją państwa z wychowania młodych pokoleń. Nie tylko wychowania patriotycznego. Wychowania w ogóle. Dodajmy też, że przez 6 lat aktualnych rządów również PiS nie rusza tego tematu. Próba stworzenia przedmiotu historia i teraźniejszość jest jedynym poważniejszym krokiem w tym celu, zobaczymy jak udanym. 
Moim zdaniem cała ta ustawa ma jeden cel: aby partia mogła usuwać ze stanowisk dyrektorów szkół, którzy jej nie pasują. A gadanie o zagrożeniach działalnością lewackich organizacji jest tylko tromtadrackim pisowskim gadaniem, by ta ustawa została łatwiej łyknięta.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

04.03.2022 01:19

Dodane przez foros w odpowiedzi na Dzisiejszy Nasz Dziennik

Myli się Pan. Clou ustawy to było uderzenie w lewackie organizacje, które bezkarnie seksualizują nam dzieci. Bo skąd ta ich wściekłość na tę ustawę i ta radość z weta Prezydenta? Teraz mają wolną drogę do zintensyfikowania swoich działań. 
Pzdr
foros

foros

04.03.2022 02:46

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na Myli się Pan. Clou ustawy to

Raczej to Pan myli sie. Gdyby PiSowi rzeczywiście zależało na tym problemie to pchnąłby małą szybką nowelizację zawierającą tylko takie przepisy. Przeszłaby przy rytualnych protestach, poparciu narodowców i absencji części PSL-owców i nikt nie zawracałby sobie tym głowy.
Temat jest stary jak rządy PiS. Jeszcze Anna Zalewska obiecywała w Radiu Maryja, że sprawę załatwi, albo deklarowała, że już załatwiła. I tak przez całą kadencję. 
To, że PiS w ogóle zajął się tymi sprawami jest efektem ostatnich wyborów, gdzie wyszło, że partia ta ma bardzo niskie poparcie wśród młodzieży, a temat anty-LGBT jest bardzo nośny wśród emerytów i na prowincji.
Stworzyli jakieś ustawy o ulgach dla młodych, parlamenty, rady  młodych itp. ale okazało się to guzik warte jeśli chodzi o procenty, wzięli się więc za szkoły. A, że w temacie tym są bardzo kiepscy to postanowili wziąć za łeb dyrektorów szkół, aby ci co potrafią zrobili to za nich. Stąd pały w postaci groźby zwolnienia i zarzutów prokuratorskich za byleco. A temat lewackich organizacji wrzucili jako czołówkę bo na tym Duda wygrał wybory, jest więc duża szansa, że i oni wygrają w debacie publicznej o tej ustawie. 
Przy okazji, nie odpowiedział mi Pan na kluczowe pytanie. Co Pan, jako specjalista od zarządzania sądzi o takiej sytuacji:
Jest burmistrz i kurator - ze zwalczających się partii politycznych. Jest też szkoła. W niej burmistrz jest zwierzchnikiem dyrektora szkoły, którego powołuje, odwołuje, decyduje też o jego płacy i ocenie. I zmienia się prawo: odtąd również kurator może zwolnić dyrektora szkoły, a prokurator - kolega kuratora - postawić dyrektora przed sądem z zarzutami do 5 czy 8 lat więzienia. Jak tego typu zmiana wpłynie na działalność szkoły?
sake3

sake2020

04.03.2022 09:52

Dodane przez foros w odpowiedzi na Raczej to Pan myli sie. Gdyby

@foros......Pan patrzy na veto prezydenckie pozytywnie ale tylko z jednego punktu widzenia-wyimaginowanych niesnasek na linii dyrektor-kurator z powodu ich róznych opcji politycznych..Jako zwolennik opozycji zaczyna pan od jakiś rzekomych represji PiS wobec dyrektorów szkół będących w przeciwnym niż PiS obozie.Jak rozumiem dyrektorzy szkół wg pana powinni cieszyć się bezkarnością nawet jeśli do stanowiska nie dorastają.To tak jak z naszymi sadami gdzie nie wolno ich oskarżac nawet za kradzieże,łapówki,jazdy po pijanemu.Edukacja to nie arena walki politycznej tylko instytucja mająca kształcić i wychowywać młodzież.Pan tego nawet nie bierze pod uwagę.Reforma mówi wyraźnie o kształceniu i wychowaniu przez osoby do kształcenia i wychowania profesjonalnie przygotowanych czyli nauczycieli a nie przez jakiś nieznanych kierowanych przez organizacje pozarządowe ludzi .Nawet nie wiadomo co będą tam robić,z jakim programem tam się pchają.Rodzice nie będą mieli tu nic do powiedzenia skoro kuratoria byłyby rozwiązane i zastąpione przez organizacje pozarządowe..Oby nie było tak jak w amerykańskich szkołach gdzie postuluje się wyeliminowac matematykę jako rasistowską.Oby nie skończyło się tak jak na naszych uczelniach rozpolitykowanych bez umiaru bez względu na przedmiot kształcenia.Wprowadzenie ideologii do szkół zamiast apolitycznego kształcenia przedmiotowego zaowocuje jedynie jedynie coraz mniejszą wiedzą,coraz słabszym przygotowaniem do dalszego życia.Znajomość ilości płci ,plecenie banałów o tolerancji,prawach człowieka i umiejętnośc machania tęczowymi flagami nie zastąpi niestety rzetelnego wykształcenia.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

04.03.2022 11:04

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @foros......Pan patrzy na

Ogólnie od 30 lat mamy coraz niższy poziom kształcenia. Przyczyn jest wiele, ale komunistyczny marsz przez instytucje do tego przecież ma prowadzić - stworzyć bezkształtną masę ciągle uśmiechniętych ludzi bez własności, ale za to z umiejętnością umieszczania kolorowych piór w dupie i nakładania prezerwatyw czy też dowolnej ilość zmian płci. 
Pzdr
krzysztofjaw

krzysztofjaw

04.03.2022 10:58

Dodane przez foros w odpowiedzi na Raczej to Pan myli sie. Gdyby

Proszę zważyć, że w ustawie były wskazane konkretne przypadki, kiedy kurator może wpływać a nawet zwalniać dyrektorów szkół. A tak na marginesie: ogólnie uważam, że nadzór i prowadzenie szkoły przez samorządy jest poronionym pomysłem. W ogóle też uważam, że samorządy w Polsce mają zbyt szerokie kompetencje. 
Pzdr
sake3

sake2020

04.03.2022 11:20

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na Proszę zważyć, że w ustawie

@krzysztofjaw.......Zgadza się,kuratoria są profesjonalnymi placówkami do nadzoru nad szkołami.a nie samorządy których domeną są inne sprawy i problemy do rozwiązania. Idąc tropem myślenia pana @foros samorząd to człowiek orkiestra do wszystkiego.Dyrektorzy szkół w takiej sytuacji są władni wprowadzać wszelkie zmiany bez uzgodnienia z kimkolwiek i wg swojego widzimisię.Łdne perspektywy. Zauważam tu jeszcze jedno-rola jaką ma spełniać szkoła jest na drugim planie. To zauważył minister Czarnek przygotowując bardzo dobry projekt.Prezydenckie veto podtrzymuje negatywny trend.dążenia zdjęcia ze szkoły obowiązku edukacji kosztem niesprawdzonych ideologicznych treści.
Jabe

Jabe

04.03.2022 13:01

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na Proszę zważyć, że w ustawie

Samorządy zajmują się przede wszystkim realizacją rozporządzeń władzy centralnej, ale i to zbyt wiele.
foros

foros

05.03.2022 12:13

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na Proszę zważyć, że w ustawie

@ krzysztofjaw
"Proszę zważyć, że w ustawie były wskazane konkretne przypadki, kiedy kurator może wpływać a nawet zwalniać dyrektorów szkół" - wg tego co mówił min. Czarnek dyrektor ma być zwalniany gdy nie realizuje zaleceń kuratora. Trudno wyobrazić sobie szerszą gamę przypadków. Zwłaszcza, że to kurator będzie decydować czy jego zalecenia są wykonywane.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
krzysztofjaw
Nazwa bloga:
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad..
Zawód:
ekonomista

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 515
Liczba wyświetleń: 5,776,968
Liczba komentarzy: 19,680

Ostatnie wpisy blogera

  • Premier D. Tusk chce płacić za niemieckie zbrodnie pieniędzmi Polaków!
  • "Desipere est juris gentium"*, ale nie może świadomie szaleć na szczytach władzy!
  • NIE! Komuch Włodzimierz Czarzasty nie może zostać Marszałkiem Sejmu!

Moje ostatnie komentarze

  • Mam takie samo zdanie i naprawdę boję się o życie naszego Prezydenta.Pzdr
  • A... Witam serdecznie...W tekście celowo pominąłem animozje po konserwatywnej stronie naszej sceny politycznej. Skupiłem się na pozytywach i na Prezydencie Karolu Nawrockim, w którym upatruję lidera…
  • @Sake"Czyli w obawie przed konsekwencjami ze strony reżimu mamy się ograniczać w jego krytyce lub w zawoalowanej formie przemycać w postaci piosneczek, wierszyków i wypowiedzi?".Aż tak daleko nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Szatańskie dręczenie, nękanie, opętanie. Jak się bronić?
  • Nocne głosowania nad losem naszej ziemi i lasów...
  • Żydzi wśród komunistów II RP i w aparacie NKWD i UB

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Z rozmowy ze zwolennikiem rządzącej mafii, dowiedziałam się, że oni - jej wyborcy - nie wierzą w obietnicę Tuska zapłaty odszkodowań Polakom poszkodowanym przez Niemców w czasie III Rzeszy,…
  • sake2020, Jakoś Merz nie był szczególnie zawstydzony ,,prowokacją intelektualną'' premiera Tuska.Na próżno Bartoszewski i Kosiniak -Kamysz stawali na uszach by wytłumaczyć ten nadmiar intelektu.No i skoro…
  • JzL, Wyobraźcie sobie że prezydentem jest syn esbeckiej donosicielki Rafau Czaskoski. To byłaby tragedia

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności