Proszę nie ściemniać. Będzie Rail Baltica i pociągi będą kursować z prędkością powyżej 200 km/h nawet do Pańskiego Berlina : https://www.suwalki24.pl…
Narysować to każdy se może . Potem będą dotacje i jeszcze raz nam będą wypominali że jesteśmy na garnuszku unii bo jakieś towarzystwo wzajemnej adoracji w pociąg i kolej dla Litwinów i reszty chce się bawić za unijne czyli nasze pieniądze . A z kolei jak zwykle wyjdzie dupa . Jedynie hitlerplace jakoś im wyszły .
Niechby taka konstrukcja była na działce w Krakowie. Już widzę jakie wymogi musiałyby być spełnione aby coś na niej zrobić. Ani chybi tylko ktoś kto dostałby ciężkie dotacje na "rewitalizację" i obudowałby budynkiem. A tak to chociaż rozebrać się udało bez sensu. A może sens jest już zaplanowany? Np. nowy most za ciężkie pieniądze? Mógłby nosić imię "Bohaterów Kowida"
"A może sens jest już zaplanowany?"
--------------------------------------------------
Pewnie są tacy, co go dla nas planują :)
"Pewnie są tacy, co go dla nas planują" W Berlinie i Moskwie ?
Mamy tyle agentury w urzędach polskich, że chyba tylko synchronizacja i ogólne schematy działań są wydawane za granicą. W Krakowie wyjazd w kierunku Olkusza jest przebudowywany w ciagu kilku lat szósty raz na odcinku 3-4 km. Tym razem ten fragment drogi (dawniej główna na trasie Calais - Odessa) zostanie schlastany chyba już ostatecznie. Ponieważ kierowcy nauczyli się sprawnie pokonywać ten odcinek mimo trwającej przebudowy i korki się zmniejszyły to na dwupasmowym odcinku, który znam od 50 lat, że nie było tu korków, ubogacono w ciasne rondko. To by mogło by nie wystarczyć więc ruch na drodze głównej podporządkowano w stos. do ruchu w poprzek z przysiółka do przysiółka. I udało się - korek znowu jest. Oni działają kompleksowo i zawsze dezorganizują ruch w jakimś rejonie na drogach równoległych. Wojskowi pewnie uczą się takich działań przy okazji ćwiczeń z planowania bombardowań. Tak więc obok remontu na kierunku północno-zachodnim do Olkusza trwa przebudowa na kierunku północnym 1 starej (zawczasu zatarasowanej blokiem w latach 70tych, który się objeżdża) i 2 nowych. Jedna z nich jest budowana bo gówna droga do Warszawy została w III RP zabudowana tak, żeby ograniczyć możliwość rozbudowy a pozwolenia na budowę w Krakowie na prawdę nie dostaje się łatwo. Do torów kolejowych też dojechali wieżowcami tak aby nie prowadzić równolegle do torów żadnej drogi lub nowego toru. Po co skoro można potem budować estakady. Oglądam to od lat i nie sadzę, żeby to w szczegółach było planowane w obcych stolicach.
Reasumując
W Krakowie wyjazd w kierunku Olkusza jest przebudowywany w ciagu kilku lat szósty raz na odcinku 3-4 km W Krakowie bardzo ostry klimat, porównywalny tylko z Zakopanem. Stąd znany w Polsce wodewil "Krakowiacy i górale". Dlatego budowa Zakopianki się tak ciągnie, bo w powietrzu można powiesić ciupagę. Ciupaga to symbol tego regionu. Tak jak hejnał z Wieży Mariackiej.
A w Trójmieście się jarają Małą Sycylią. W Krakowie tradycja dłuższa niż do wójta Alberta a i rozmach większy. Zarobić na planach Olimpiady w Zakopanem to jak sprzedać Coloseum. Na koniec ludziska się ucieszyli, że pomysł odwołany.
Piękny most, przypomina mi dzieciństwo. Nie wiem co w nim jest. Pozdrawiam.
Co w nim złego pytasz?
Jeżeli jest jeszcze a ma sens jego renowacja, tylko, gdy będzie remontowany ;)
Faktycznie nie o tym, a tych kilkudziesięciu przeróżnych mostach wybudowanych
w różnym stylu i konstrukcji na Autostradzie A 4, z Krakowa do Przemyśla.
Po kilku przejazdach, uważam każdy mały most, są w stanie wykonać.
"Nie wiem co w nim jest."
Jak to co? Wszystkie nasze marzenia? Wielka niewiadoma oraz przygoda! :)
Pozdrawiam
https://www.suwalki24.pl…
--------------------------------------------------
Pewnie są tacy, co go dla nas planują :)
W Berlinie i Moskwie ?
Reasumując
W Krakowie bardzo ostry klimat, porównywalny tylko z Zakopanem. Stąd znany w Polsce wodewil "Krakowiacy i górale". Dlatego budowa Zakopianki się tak ciągnie, bo w powietrzu można powiesić ciupagę. Ciupaga to symbol tego regionu. Tak jak hejnał z Wieży Mariackiej.
Jeżeli jest jeszcze a ma sens jego renowacja, tylko, gdy będzie remontowany ;)
Faktycznie nie o tym, a tych kilkudziesięciu przeróżnych mostach wybudowanych
w różnym stylu i konstrukcji na Autostradzie A 4, z Krakowa do Przemyśla.
Po kilku przejazdach, uważam każdy mały most, są w stanie wykonać.
Jak to co? Wszystkie nasze marzenia? Wielka niewiadoma oraz przygoda! :)
Pozdrawiam