Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
5G, czipy i czy pandemia to ściema
Wysłane przez Marcin Niewalda w 22-06-2020 [21:44]
“Rząd PiS będzie siłą pod pozorem szczepień przeciwko koronawirusowi wstrzykiwać pod skórę czipy 5G do sterowania umysłem. Pandemii nie ma, a chodzi tylko o zniewolenie miliardów. Wybory to ściema bo wprowadzane są tysiące nowych nadajników”.
Powyższy akapit niektórych może śmieszyć, dla innych może być fabułą dla dystopijnego filmu. Istnieje jednak wiele inteligentnych i dojrzałych osób, które uznają to za pewnik. Sytuacja nie jest zabawna, bo nikt nie ma obowiązku mieć głębokiej wiedzy technicznej, jednak ów usprawiedliwiony brak wiedzy może mieć konkretne przełożenie na najbliższe wybory prezydenckie oraz bezpieczeństwo narodowe.
Dla naukowców jest to zestaw całkowicie nienaukowego bełkotu, który nie powinien nikogo zarazić, a jednak dzieje się inaczej. Ludzie mający inne wykształcenie ulegają często banalnym manipulacjom. Sporo osób uważa, że pandemia to ściema, że celem jest odciągnięcie ludzi z kościołów, rozbicie gospodarki itp. itd. Są to często osoby inteligentne, prawicowe, bystre, pełniące czasem odpowiedzialne funkcje społeczne - takie jak np nauczyciele, czy urzędnicy.
Pseudonaukowy bełkot nie wziął się z powietrza. Został spreparowany przez specjalistyczne ośrodki manipulacji społecznej prawd. w Petersburgu, gdzie w siedzibach Gazpromu mieszczą się sztaby profesjonalnych trolli i prowadzone są działania hybrydowej wojny gospodarczej. Mają oni dobre rozeznanie w zakresie poziomu wiedzy poszczególnych grup społecznych.
Technologia 5G, nie wykorzystuje żadnego nowego zakresu fal, wręcz przeciwnie, fale te są stale obecnie od dawna, tylko były w użyciu wojskowym. Wyższa częstotliwość nie oznacza wyższego wpływu, wręcz przeciwnie, im wyższa częstotliwość tym silniej fala słabnie, a więc bliżej od nadajnika praktycznie zanika. Wyższa częstotliwość pozwala w bezpieczniejszy sposób niż 4G przesyłać więcej danych - co ma bezpośredni wpływ na znaczny rozwój gospodarczy (internet rzeczy, inteligentne auta, robotyka w przedsiębiorstwach, dobrze szyfrowane mikropłatności itp itd.). 5G jest wręcz bezpieczniejsze i zdrowsze niż poprzednia generacja. Wszystko to wymaga nowoczesnej technologii, na polu której Rosja jest znacznie opóźniona do reszty świata, dlatego też robi wszystko żeby opóźnić wprowadzenie tej technologii w Europie i USA.
Powyższy akapit to tylko bardzo ogólne naświetlnie problemu bez szczegółów technicznych, bo też nie o to tu chodzi, lecz o sam mechanizm manipulacji. Niestety wraz z rozwojem wiedzy i techniki stają się one coraz bardziej niezrozumiałe i tajemnicze, a to powoduje, że ludzi łatwo przestraszyć i zmusić w ten sposób do dowolnego działania. W sytuacji wyborów prezydenckich jest to mechanizm wykorzystywany przeciwko kandydatowi prawicy, poza wyborami przeciwko gospodarce i rozwojowi kraju w ogóle.
Musimy zdać sobie sprawę, że taka hybrydowa wojna będzie stale obecna w naszym życiu, a im wyższej rozwinięty kraj tym częściej będziemy się z tym osobiście spotykać. Niedługo będziemy w codziennym życiu mieć wprowadzone techniki sztucznej inteligencji, wiele procesów będzie obliczanych przez komputery kwantowe, nasze organy będą zaopatrzone w różne czujniki polepszające ich sprawność, usprawniające opiekę medyczną itp. To ogromne pole do zmanipulowanego wykorzystania przez różne dziwne ruchy czy wręcz wrogie państwa - a mieszkańcy będą nieświadomą armią niszczącą swoją własną Ojczyznę.
Wojna konwencjonalna (prowadzona za pomocą czołgów i bomb) coraz częściej jest zamieniana na tzw. WOJNĘ HYBRYDOWĄ, czyli taką, w której działania pojawiają się “znikąd” i trudno przypisać je komukolwiek konkretnie. Wykorzystuje się tu metody społecznego sprzeciwu, społecznej aktywności, ruchów protestu ekologicznego, gospodarczego itp. Działania wojny hybrydowej określane są jako tuż poniżej progu wojny - czyli tuż poniżej konieczności odpowiedzi zbrojnej. Chmury kondensacyjne, promieniowanie masztów, spiski pandemiczne, farmaceutyczne - to idealne narzędzia. Większość ludzi nie ma bowiem wysoko specjalistycznej wiedzy w zakresie medycyny, socjologii czy fizyki.
Widać to chociażby po tym jaką popularność zyskują różne filmy postapokaliptyczne w których operuje się absurdalnymi pomysłami, co niemal nikomu z oglądających nie przeszkadza. Np. w jednym seriali Netflixa akcelerator cząstek rozpędzał ... pociski, a napęd EMDrive - bardzo subtelny silnik satelitów - służył do nadawania błyskawicznie gigantycznych prędkości całym rakietom. W innym filmie epoka lodowcowa przyszła w kilka dni a w innym neutrina rozgrzały wnętrze ziemi.
Można by się z tego śmiać, ale widać np. w USA, że ilość ludzi którzy “nie wierzą” w ewolucję, lub kulistość ziemi jest spora. Im wyższa technika tym ludzi wierzących w różne bełkoty i manipulacje naukowe będzie większa, a więc mogą stanowić poważną siłę nacisku i wpływu politycznego i gospodarczego.
W całej sytuacji następuje jeszcze jedno zjawisko bardziej psychologiczne. Ktoś kto raz uwierzy w bełkot jest bardziej podatny na kolejne manipulacje pseudonaukowe. Wystarczy raz dać wiarę lekom homeopatycznym, czy “trującym smugom” z samolotów aby potem łatwiej było nas zmanipulować kolejną bzdurą.
JAK Z TYM WALCZYĆ?
Rzetelna wiedza techniczna niestety nie jest dobrym narzędziem przeciwdziałania, gdyż w miarę postępu, będzie coraz bardziej trudna do ogarnięcia. Warto jednak rozwijać wiedzę psychologiczną i socjologiczną, której elementy powinny być wdrożone do programów szkolnych. Ten odcinek manipulacji jest bowiem coraz bardziej rozpowszechniony w różnych technikach. Szczególnie ważnym obszarem edukacji jest kształcenie nauczycieli, aby nie przekazywali młodzieży, choćby podświadomie, stylu myślenia podatnego na manipulacje.
Musimy bronić nie tylko siebie ale też kraj. Na tym polu, każdy jest żołnierzem-obrońcą w wojnie hybrydowej.
Komentarze
22-06-2020 [22:24] - Jabe | Link: 5G to takie radiowe GMO.
5G to takie radiowe GMO.
23-06-2020 [10:51] - RinoCeronte | Link: Albo nawet MO ?
Albo nawet MO ?
23-06-2020 [02:21] - mmisiek | Link: Nie chcę być złośliwy, ale
Nie chcę być złośliwy, ale jeśli mnie wzrok nie myli to Autor nie ma wykształcenia ani technicznego ani medycznego - skąd więc czerpie tak niezłomne przekonanie, że sam nie uległ przynajmniej częściowej manipulacji?
Zresztą ten tekst mieszający wszystko jak groch z kapustą i łączący 5G z płaską ziemią jest już sam w sobie dobrym przykładem próby manipulacji.
No i sprowadzanie całej argumentacji "ad Putinum" to jest w sumie dosyć słabe i w rzeczowych dyskusjach powinno być traktowane analogicznie jak "ad Hitlerum".
"Rzetelna wiedza techniczna niestety nie jest dobrym narzędziem przeciwdziałania..."
Niemniej pisząc taki tekst warto do niej sięgnąć, choćby po to aby się dowiedzieć, że energia fali jest proporcjonalna do częstotliwości - przecież o tak podstawowych rzeczach to piszą nawet na wiki...
A może Autor się chociaż zastanawiał dlaczego w Polsce pan minister Szumowski podniósł dopuszczalne normy promieniowania, i to w niektórych zakresach 100-krotnie (sic!)? Zlecono jakieś badania czy to się może odbyło na tej samej zasadzie jak z maseczkami - w takt zewnętrznych instrukcji?
23-06-2020 [08:30] - AŁTORYDET | Link: @Mnisiek:
@Mnisiek:
Mam wrażenie, że doszło do nieporozumienia, chyba wskutek nieścisłości autora. To oczywiste, że energia fali jest iloczynem stałej Plancka i częstotliwości, zatem im wyższa częstotliwość, tym większa energia. Ale im większa energia, tym krótszy zasięg fali w ośrodku rzeczywistym, a co za tym idzie, mniejszy promień oddziaływania, ergo - mniejsza szkodliwość. Chyba o to szło autorowi.
Z kolei z tezą tytułową autora, trudno się nie zgodzić. Łatwo dostrzec rozchodzącą się propagandę współczesnego obskurantyzmu, nowoczesnej kołtunerii, która nie ma bladego pojęcia o rzeczy, ale głośno drze buzię z niezmąconą pewnością swych racji. Rzesze szarlatanów, "podważają" istnienie pandemii, opierając się np. na postulatach Kocha (z 1898 roku!), gdy nikomu do głowy nie przychodziło rozważanie istnienia wirusów. Nieuków nie brak, a obserwując regres edukacji, będzie ich coraz więcej, nic więc dziwnego, że stanowią dobry obiekt do manipulacji. Bez wątpienia, robią to fachowcy.
23-06-2020 [07:50] - Marek1taki | Link: No to przynajmniej w kwestii
No to przynajmniej w kwestii pandemii kulą w płot. Jest odwrotnie niż Pan pisze. To min.zdrowia, lekarz z wykształcenia, bez wiarygodnych danych medycznych podjął decyzję o podjęciu działań. Wkrótce okazało się oczywiste, że nie mat takich przesłanek do działań na miarę stanu wojennego 13 XII, że to powtarzanie propagandy za WHO: np. zbiorowe odmawianie przez ekspertów zaklęć w rodzaju "maseczki nie są zalecane", "myć ręce...". Do dzisiaj (od kwietnia) nie zrobiono badań przesiewowych by ocenić zachorowalność i śmiertelność w skali kraju chociaż ogniska występowania górników masowo "wymazuje się". Nie robi się sekcji zwłok zmarłym "na koronawirusa". Jestem lekarzem i nie spotkałem się z takimi bredniami w medycynie, a niejeden zabobon już widziałem.
W kwestii 5G nie dowiedziałem się po co nam to. Podejmuje się strategiczne decyzje o naszym życiu bez dania racji. Związek ze sceną zaćmienia słońca w Faraonie Prusa nasuwa się sam. Podział nastąpił jak 10 IV 2010. Na wyznawców błędu pilota i resztę.
23-06-2020 [10:56] - RinoCeronte | Link: W sensie filozoficznym prawda
W sensie filozoficznym prawda nie istnieje, ale zdrowie się liczy przede wszystkim i jest kluczem do przetrwania. Zatem duużo zdrowia Panie Marku!
23-06-2020 [11:35] - angela | Link: Marek, to przypadek
Marek, to przypadek nieuleczalny.
23-06-2020 [12:21] - Marek1taki | Link: Taki do eutanazji od życia
Taki do eutanazji od życia płodowego. Proszę się nie obawiać, jak spotkamy się w DPSie to dostaniemy tę samą mieszankę Morfina+. Na koronawirusa oczywiście.
23-06-2020 [12:17] - Marek1taki | Link: To zależy od filozofii. Sekta
To zależy od filozofii. Sekta Evidence Based Medicine opiera się na faktach o ile im fakty pasują do propagandy. Mamy na podstawie pandemii przykład tego subiektywizmu. Zdrowie nam się przyda bo jak nam wdrożono ideały Envera Hodży z ziemiankami p-atomowymi własnej roboty to nic tylko zdrowym być pozostaje.
23-06-2020 [12:03] - Pani Anna | Link: @Marek1taki
@Marek1taki
W Czechach od 01.07. znoszą kagańce, a w Polsce rzecznik MZ, ktorego notabene nikt nigdy w maseczce nie widział szczuje komisje na wyborców - bez maseczki nikt nie wejdzie do lokalu.Tym samym zniechęca przynajmniej 70% wyborców Bosaka, bez których PAD może nie wygrać. Brawo.
Otrzymałam właśnie swój pakiet do głosowania korespondencyjnego i jestem przerażona. Ilość możliwości sfalszowania/unieważnienia głosu jest ogromna. Nikt mi nie wmówi, że te głosy zostana uczciwie policzone. Zobaczymy po ilości nieważnych głosów i protestów wyborczych. Obym się myliła.
23-06-2020 [17:51] - Czesław2 | Link: Pani nie zna języka
Pani nie zna języka niemieckiego? Tam po Chińsku pisali o ofiarach wirusa? Na niemieckich portalach też są Pani wpisy do rodzin trupów z uduszenia, że fajnie się niemiecki rząd bawi w chowanego?
23-06-2020 [21:50] - Marek1taki | Link: @ Anna RKW potwierdziło w
@ Anna RKW potwierdziło w radio Wnet możliwość fałszowania wyborów wg nowych metod. Ja wierzę bez zastrzeżeń w stare. Leśna babka będzie na swoim miejscu jak pójdę głosować. Ma doświadczenie od wyborów Trzy razy Tak.
23-06-2020 [16:44] - Kazimierz Kozio... | Link: chcialoby sie autorowi
chcialoby sie autorowi przyznac racje ze wszytkie osrodki manipuluja na miare swoich mozliwosci, nie tylko rosyjskie bynajmniej. jednak podstwa robienia wody z mozgu masom sa deficyty edukacyjne, a zeby takie byly - wlasnie nad tym przede wszytkim pracuja centra manipulacji mas. oglupianie jest programem dlugofalowym i najpierw trzeba bylo wyksztalcic kadry oglupaijace, ktore jak kazda sekta wierza iz posiadly wyzszy stopien wtajemniczenia. niestety belkotu nie mozna zwalczac belkotem. jesli autor nie potrafi przekonujaco przelozyc teori szkodliwosci lub nieszkodliwosci mikrofal to lepiej niech zostawi temat dla fachowcow. czestotliwosci fal elektromagnetycznych uywane przez 5G sa wykorzystywane rowniez przez inne urzadzenia ktore definitywnie moga wplywac destrukcyjnie na zywe organizmy, kuchenka mikrofalowa niech bedzie przykladem ze sama czestotliowsc to za malo informacji bo ignorant zaraz podchwyci ze 5G ugotuje mu mozg. panie autorze poruszajac nielatwe zagadnienie oddzialywania 5G na czlowieka lepiej unikac quasibelkotu "wyzsza czestotliwosc nie oznacza wyzszego wplywu, wrecz przeciwnie, im wyzsza czestotliwosc tym silniej fala slabnie, a wiec blizej od nadajnika praktycznie zanika" i "5G jest wrecz bezpieczniejsze i zdrowsze niz poprzednia generacja". wystarczyloby nadmienic ze wszechswiat od zawsze jest zanurzony w mikrofalach wiec dla zywych organizmow nie powinny stanowic szoku jezeli nie sa skoncentrowane ponad norme przyjeta za bezpieczna
23-06-2020 [17:23] - Kazimierz Kozio... | Link: "negacjonisci pandemi" nie
"negacjonisci pandemi" nie zgadzaja sie na manipulacje faktami ale chyba nikt nie zaprzecza epidemi SARS-CoV2 ktory to wirus objawil sie pare miesiecy temu.
"pandemia SARS-CoV2" jest bytem wymyslonym przez urzednikow i rozmaitych manipulatorow ktorzy kreca swoje lody natomiast z jakichs tajemniczych powodow udaja ze inne, nawet grozniejsze patogeny siejace smiertelne zniwo nie kwalifukuja sie do oglaszania pandemi.
"pandemia" globalny DZIENNY licznik kostuchy
3 014 gruzlica
2 450 wirusowe zapalenie watroby
2 216 zapalenie pluc z powodow innych anizeli chorob wymienionych osobno w tym zestawieniu
2 110 HIV/AIDS
2 002 malaria
1 781 norowirus i rotawirus/tzw. grypa jelitowa i grypa zoladkowa
1 647 Covid-19
1 644 czerwonka bakteryjna/dezynteria
1 027 grypa sezonowa
743 grypa swinska/H1N1
440 koklusz/krztusiec, bakteryjna
396 tyfus/dur brzuszny
392 cholera, bakteryjna
329 zapalenie opon mozgowych
247 odra, wirusowa
162 wscieklizna, wirusowa
108 pasoyzytnicze: tasiemiec i leiszmanioza
82 zolta febra, wirusowa
50 denga, wirusowa
12 ospa wietrzna, wirusowa
5 ebola, wirusowa
3 SARS (z pandemi roku 2002)
0 zika wirus
wymienione trzy ostatnie zarazy tez usilowano medialnie nadymac ale dopiero SARS CoV-2 okazal sie odpowiednim materialem do rozpetania resetu.
gruzlica wciaz szaleje wraz z malaria ale to sie dzieje glownie w trzecim swiecie wiec tak jakby to pierwszemu swiatu niezbyt przeszkadzalo.
dlaczego nie ma pandemii HIV!? - tej zarazy nie da sie przechorowac i wyzdrowiec
23-06-2020 [20:34] - Pani Anna | Link: @Kazimierz Kozio
@Kazimierz Kozio
może Pan pokazywać te liczby choćby 10razy dziennie, to do ludzi nie dociera. Bo w telewizji powiedzili. Jak powiedzą, że od jutra 2X2 jest 5, to też tak będzie. To jest dopiero fenomen.
23-06-2020 [23:00] - angela | Link: Moja sąsiadka zakomunikował
Moja sąsiadka zakomunikował mi, wiesz, ta cała epidemią to ściema.
Pielegniarka ze szpitala powiedziala mi, ze to bujda, wyprodukowana przez rządzących. Nie przestrzegala obostrzen, nie nosiła maseczki.
Wiesz, mowie, nie sądzę, bo na szczęście w naszym mieście nie ma wirusa, ale obserwując inne kraje, to tragedia. Nie pomogło.
Ale za krotki czas pojechala do Włodawy, a po przyjezdzie mówi, połowa biedronki chora, ludzie przechodzą bardzo ciężko chorobę, i widać,że covid 19, to nie są zarty.
Pan Kozioł, i wszyscy ktorzy lekceważą chorobe.
Macie szczęście, ze zyjecie w kraju w ktorym wladza, uchroniła przed epidemią również i was, dlatego możecie się mądrzyć.
Ze nie zyjecie w Brazylii, Włoszech, Hiszpanii, Rosjii. td itd itd.
NIE SIEJCIE PROPAGANDY, że covid to choroba taka jak inne.
To jest ciezka choroba, co zostawia slady na cale zycie, zeby ludzie tacy jak moja znajoma, nie narazali życia i zdrowia, bo ludzie bardzo różnie przechodzą tą chorobę.
24-06-2020 [00:07] - Pani Anna | Link: @angela
@angela
szwagierka ciotecznego brata mojej sąsiadki zakomunikowała mi, że ... też nie zna nikogo zakażonego. Nawet nikogo z katarem. Taki mamy klimat.
24-06-2020 [04:52] - Kazimierz Kozio... | Link: angelo: wladza cie przed
angelo: wladza cie przed zalazeniem koronawirusem nie ochroni. z duzym prawdopodobienstwem zostaniesz zakazona SARS CoV2 albo juz przechorowalas chocby bezobjawowo, natomiast wladza moze sie postarac zeby cie wyleczyc z ciezkiego przebiegu Covid-19 jezeli twoj uklad odpornosciowy sam nie poradzi, i tutaj dzialania wladzy sa wymierne, tu wrecz propaganda na niewiele sie zdaje bo ilosc zgonow w stosunku do pozytywnie zdiagnozowanych zakazonych - wskaznik smiertelnosci - pokaze ktora wladza radzi sobie z problemem lepiej, ktora gorzej. wynik leczniczy wspomnianej Rosji jest lepszy niz Polski. porownaj sobie sama jak nasi pozostali sasiedzi radza sobie z koronawirusem. nie siej propagandy ze covid to choroba straszniejsza niz inne. jest przede wszystkim uleczalna
24-06-2020 [08:19] - Marek1taki | Link: @Anna Koronawirus już
@Anna Koronawirus już zostawił ślady na całe życie w skali państwa a pisze Pani o grypie w Biedronce jakby Pani z Marsa przyleciała.
24-06-2020 [09:24] - Pani Anna | Link: @Marek1taki
@Marek1taki
Panie Marku, o Biedronce to pisała Angela ...
24-06-2020 [17:48] - Marek1taki | Link: No to wtopiłem. Przepraszam
No to wtopiłem. Przepraszam Pani Anno. Pozdrawiam.
24-06-2020 [22:30] - angela | Link: 🙃😁😁😁
🙃😁😁😁
24-06-2020 [06:09] - jazgdyni | Link: @Autor
@Autor
Witam!
Bardzo pożyteczny artykuł. Tylko... to groch o ścianę. Od lat zwalczam naukowe bzdury, nawet w radio i widzę, że nie mam szans. Ludzie łatwiej i szybciej kupują bajki i legendy niż głos naukowego rozsądku. Poza tym siła agentury wojny hybrydowej jest potężna, a tu już nie tylko walczą farmy trolli z Petersburga (Zarząd XII GRU), lecz całkiem oddzielnie Chińczycy. Amerykanie oczywiście zorientowali się pierwsi przy aferze Huawei, a przy okazji powstał mit o zabójczej sile 5G. Nikt nie narzeka żyjąc przy uchu z 3G i 4G, a tu nagle 5G będzie zabijać.
Weszliśmy w moment przełomowy. Odkrywamy nowe zjawiska i nowe prawa natury. Nikt w czasie mojej młodości nie słyszał o nadprzewodnictwie, czy nadciekłości. A jeżeli chodzi o teorie kwantowe, to podobno na świecie w pełni je pojmuje tylko pięciu ludzi. Mimo że początki są z lat 30-tych ub. wieku. A tego co już 100 lat temu pojmował o zjawiskach elektromagnetycznych Nicola Tesla, do dzisiaj nikt w pełni nie rozumie.
Zero i jedynka - dwa stany tworzące bity informacji, czyli dzisiaj wszystko - komputery, internet, komunikacja, telewizja, automatyka, itd. własnie stają się nieważne i przechodzą do historii, jak kasety magnetofonowe, czy dyski CD, bo z wykorzystaniem mechaniki kwantowej już urodziła się nowa, potężna jednostka informacji - kubit.
Jest gorzej, bo cała newtonowska fizyka też jest tylko szkolnym uproszczeniem. Prym przejmuje matematyka chaosu i zjawiska rozmyte.
Żaden przeciętny człowiek nie jest w stanie nadążać za technologicznym postępem. Staje się po prostu bezmyślnym konsumentem kolejnych cudów techniki. Nikt już (oprócz specjalistów) nie pyta - jak to działa? Zostawia to wielkie pole do zapełnienia hochsztaplerom, szubrawcom i agentom wojny informacyjnej. Kreuje się zagrożenia tam, gdzie ich nie ma.
Tylko po to by powodować strach i niepewność. Bo człowiek w stresie i frustracji jest niestety znacznie głupszy i podatniejszy przez nieustanne wątpliwości na manipulacje.
A potem pisze jak nasz zacny kolega, że 5G to takie GMO.
.
25-06-2020 [00:53] - tricolour | Link: @Jazgdyni
@Jazgdyni
Niech kolega zauważy, ze LTE konczy sie na 2,6GHz przy mocy 3W urządzeń przy uchu, a 5G ma granice okolo 50GHz przy mocy o rząd wiekszej.
Milimetrowa fala o mocy 20W pięć centymetrów od mózgu z pewnością od razu nie zabije, ale też z pewnością w kwadrans białko zetnie.
Zresztą, co na pewno wiesz, mikrofalowy sensor ruchu (taki za pięć dych, do alarmu, o mocy kilku miliwatów, 4GHz) nie może pracować w pomieszczeniach, w których są ludzie przez osiem godzin w robocie. Taka siurpryza... a 5G może.
25-06-2020 [07:30] - jazgdyni | Link: Jak zawsze coś wiesz, ale nie
Jak zawsze coś wiesz, ale nie do końca i wybiórczo.
A to dla mnie nie siurpryza.
"The exposure that 5G will produce has been considered in great depth by ICNIRP, with the restrictions set well below the lowest level of 5G-related radio frequency that has been shown to cause harm," says Prof Croft.
The WHO says electromagnetic frequency exposures below the limits recommended in the ICNIRP guidelines do not appear to have any known consequence on health."
Już rok temu 15 July 2019 i to BBC a nie jakaś gazeta dla maniaków teorii spiskowej i horrorów:
https://www.bbc.com/news/world-europe-48616174
.
25-06-2020 [09:10] - tricolour | Link: @Jazgdyni
@Jazgdyni
"Nie wydają się mieć wpływu" - no, to jak ci maszt koło chaty postawią, to pewnie nie będzie mi się wydawało, że ma wpływ. I mówi to pożal się Boże facet, który powinien wiedzieć coś o wpływie pasma mikrofalowego.
WHO to teraz autorytet, co? Bo kasa. BBC zamiast szkoły - też pięknie. A gdy piszę, że zgodnie z prawem nie wolno utrzymywać w pracy sensorów mikrofalowych tam, gdzie pracują ludzie to nic.
Amator.
25-06-2020 [15:49] - jazgdyni | Link: Chłopie, lata całe pracowałem
Chłopie, lata całe pracowałem z Ku-band i K-band i nie mów mi o mikrofalach, bo to żałosne.
A szkodliwa jest energia, a nie moc.
25-06-2020 [16:12] - tricolour | Link: @Jazgdyni
@Jazgdyni
Nie wiem, z jakiego powodu mówienie o mikrofalach ma być żałosne. Dla mnie nie jest, ale może to dlatego, że z dala od morza jestem. Może nad morzem jest żałosne, sprawdzę podczas wakacji i odpowiem.
Po drugie: widzę, że muszę ci narysować. Otóż rzeczywiście ważna jest praca, jaką wykonają fale więc energia, nie moc. Z tego tez powodu sensor mikrofalowy, o mocy dopuszczalnej prawem <10mW, nie może pracować w trybie ciągłym w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie. To znaczy, że trzeba je wyłączać na przykład w bankach (albo u mnie w domu) jeśli w zasięgu promieniowania przez osiem godzin ktoś siedzi.
Skoro pracowałeś latami przy falach milimetrowych, to zapewne nie raz widziałeś, że w zimie, przed anteną, nie tylko nie ma śniegu, ale nawet dach jest suchy jak wiór (widziałeś? ja widziałem, może nie latami, ale przez parę miesięcy na budynku Polskiego Radia, z którego nadawaliśmy na pobliską Ślężę) bo tak się akurat składa, że te fale czasem są w rezonansie z cząsteczkami wody, której w ciele mamy do cholery. To nie były wielkie moce, wiązka też ruska więc siało po ulicy i krzakach aż miło.
Więc podkreślam: jeśli chcesz mieć zespół anten w pobliżu chaty, to ja bardzo proszę, byś się zgłosił na ochotnika. Tylko miej na uwadze, że dalsi sąsiedzi zaczną ci się wylewnie kłaniać, a bliżsi obiją kijami. Ale zanim się zgłosisz, to może się zastanów dlaczego malutki sensor nie może ciągle pracować, a zespół anten, którego praca wyraża się w kilowatogodzinach - może.
Ja tu widzę tylko jedną odpowiedź: pieniądze.
25-06-2020 [14:46] - spike | Link: Jak Pana lubię i szanuję, tak
Jak Pana lubię i szanuję, tak w tej kwestii falowego promieniowania nie podzielam Pańskiego zdania. By to jakoś to dowieść, nie trzeba badań w laboratoriach, często wystarczą obserwacje przyrody, np. kwiaty w pobliżu TV, nie rosną tak jak inne, lekarze ostrzegają, by dzieci nie miały kontaktu z komórkami, zawałowcy z rozrusznikiem mają zakaz trzymania komórek w pobliżu rozrusznika, czy kuchni indukcyjnej, zwierzęta uciekają od źródeł promieniowania, czujniki ruchu w pomieszczeniach mieszalnych tylko na podczerwień, mikrofalowe przed domem, na klatce, mikrofale przenikają przez ściany, a jak tych czujek jest ileśtam? itd. badania np. potwierdzają, że ludzie dużo rozmawiający przez komórki, częściej chorują na raka ucha środkowego, podobnie ma się sprawa z kobietami ciężarnymi, które nie mogą pracować na kompie, przykładów jest b.dużo, technologia to fajna rzecz, ale też niebezpieczna dla otoczenia. Jeszcze ciekawostka, oglądałem jakiś program o wynalazkach, i tam była przedstawiona tkanina, która ekranowała użytkownika przed promieniowaniem falowym.
25-06-2020 [16:02] - jazgdyni | Link: Proszę uwierzyć, że dożyłem
Proszę uwierzyć, że dożyłem słusznego wieku (dzięki Bogu) a 40 lat miałem do czynienia z naprawdę silnymi polami. Mikrofale rzeczywiście podgrzewają materię, przez którą przenikają. Lecz wszystko zależy od mocy promieniowania i czasu ekspozycji. Natężenie bardzo szybko spada wraz z odległością (dokładnie z kwadratem odległości). Prawdziwie niebezpieczne jest promieniowanie jonizujące. A to zaczyna się od ultrafioletu. Obecnie używamy powszechnie 3G i 4G i nasilenia chorób nie widać. Także 5G nie spowoduje chorób.
A co do zwierząt, to raczej chodzi o elektrostatykę. Koty kochały spać na działającym telewizorze Rubin. LEDowe lekcewarzą.
25-06-2020 [16:16] - tricolour | Link: @Jazgdyni
@Jazgdyni
Przepraszam, że się wtrącam, ale dożyłeś także (i bardzo dobrze) sędziwego wieku będąc palaczem. To nie dowodzi niczego. Nawet jeśli dożyjesz 150 lat (czego ci w zasadzie życzę), to nie będzie to dowód na nic, nawet na to, że nie paląc dożyłbyś dwusteki.
Zresztą glifosat też nie jest oficjalnie szkodliwy, prawda?
26-06-2020 [01:33] - spike | Link: Cieszy mnie, że zdrowie
Cieszy mnie, że zdrowie dopisało, ale to, że Pan przeżył swoje lata i to w zdrowiu, niczego nie dowodzi, są ludzie żyjący skrajnie niezdrowo, a dożywają sędziwego wieku, znałem takie, też mam trochę lat, mówią że niehigienicznie żyję, nie jadam śniadać, tylko obiady, czasami kolacje i to w nocy przed snem, popalam, a lekarza nie znam, dość blisko jestem z techniką, z pewnością nie na takim poziomie jak Pan, ale z racji że stosuję do swoich potrzeb różne wynalazki w tym mikrofale, UV, czy fale radiowe, a że wiele urządzeń pracuje w miejscach gdzie przebywam czy rodzina, nie chcę ich narażać na działanie fal, co innego jest kilka godzin, a co innego cały dzień i noc, nawet niewielkiej mocy, tym bardziej, że sami producenci ostrzegają, jest też wiele filmów dok. omawiające ten problem, tam już tak kolorowo tego nie przedstawiają, dodam, że wiele spraw się nie publikuje, podobnie jak nie mówi się wszystkiego o GMO, a też twierdzi się, że jest bezpieczne. Jestem pewien, że swoje wnuki będzie Pan chronił przed promieniowaniem radiowym, jak nie z przekonania, to choćby na wszelki wypadek, lepiej dmuchać na zimne, prawda z trudem się przebija, tylko dlaczego wzrasta ilość zachorowań na raka. Co do TV, to owszem stare siały promieniowaniem, elektromagnetyczym, elektrostatycznym, magnetycznym nawet RTG, LEDowe owszem, są bezpieczniejsze, a OLED szczególnie, ale tam gdzie są w pobliżu nadajniki, szczególnie w smartfonach, zdania są jak zwykle podzielone, nie bez powodu zalecane są do rozmów słuchawki, albo pewna odległość od ucha. Prawda jest taka, że jakby mówiono nam prawdę, to byśmy musieli pozbyć się wszystkich urządzeń nadawczych i emitujących fale radiowe.
26-06-2020 [09:09] - jazgdyni | Link: Szanowny Panie
Szanowny Panie
Wydawałoby się, że skaziliśmy przestrzeń wokół nas, praktycznie na całej Ziemi, jak zaczęliśmy się bawić magnesami i prądem elektrycznym, a później propagacją radiową. A jest tak, że z polami i falami mamy do czynienia od milionów lat. Praktycznie jak staliśmy się planetą na słonecznej orbicie. A na dodatek Ziemia ma własnie silne źródła pola magnetycznego i nasza atmosfera produkuje niesłychanie silne wyładowania jonizujące. W swoim własnym organizmie mamy też głównie elektrolity, gdzie jony przecież mają ładunek elektryczny.
Więc my naturalnie jesteśmy przystosowani do życia w różnorodnych polach, w tym - elektromagnetycznych, lub fal radiowych.
Fale te, w stosunku do tkanki żywej, zachowują się różnie w zależności od energii, którą promieniują i od częstotliwości fal. Energia, jej duża ilość, co jest powiązane z mocą nadajnika, czy anteny, która uderzy w człowieka, może uszkodzić, a nawet zabić. Gdy pracowałem na politechnice, zginął asystent, który przekonany, że radar jest wyłączony, pracował tuż przy otwartym falowodzie. Mikrofale ugotowały mu narządy wewnętrzne. Właśnie mikrofale wnikają do ciał stałych, zazwyczaj rozgrzewając je bardzo. Ale warto wiedzieć, że kuchenka mikrofalowa ma około 1000W. A moc dzisiejszych smartfonów to zazwyczaj 1W w piku. Inne częstotliwości nie wnikają do ciała i efekt naskórkowy może powierzchniowo oparzyć.
Najgorsze, najwyższe częstotliwości zaczynają się od światła - ultrafioletu, który nas opala, a także powoduje raka skóry, a potem jeszcze wyżej - promieniowanie gamma, czy promieniowanie X, które to fale nazywane są promieniowaniem jonizującym.
Zawsze czego nie widzimy i czego nie znamy, to się tego boimy. A mimo tego pójdziemy sobie zrobić zdjęcie klatki piersiowej, tomografię komputerową, czy rezonans magnetyczny.
A co wykryto niebezpiecznego w chińskim systemie 5G nie ma nic wspólnego z falami i zdrowiem, tylko z informacją, lub prościej - szpiegowaniem klienta.
27-06-2020 [10:47] - jazgdyni | Link: Dodam jeszcze:
Dodam jeszcze:
Zagłębiając się jeszcze bardziej w temat obalania mitów na temat szkodliwości promieniownaia 5G, australijscy naukowcy podkreślają, że fale emitowane przez nadajniki sieci komórkowych są zbyt słabe, żeby móc penetrować ludzką skórę. Dodatkowo nie są w stanie w żaden znaczący sposób podgrzać naszego organizmu. W przeciwieństwie do całkiem naturalnego promieniowania słonecznego na przykład.
https://spidersweb.pl/2020/06/promieniowanie-5g-szkodliwosc-badania.html?fbclid=IwAR2rlocDiYC-g6CqA3-wQT7kpk0NsXFMuNEb71Dp8si2fk-9dNEz7aLFB9c
.
27-06-2020 [10:58] - Jabe | Link: Jak fale o tej długości mogą
Jak fale o tej długości mogą nie penetrować skóry?
27-06-2020 [19:56] - Imć Waszeć | Link: Myślę, że taka fala tsunami
Myślę, że taka fala tsunami ze spokojem spenetruje, a nawet wynicuje i zgrępluje delikwenta.
25-06-2020 [14:32] - spike | Link: jednak nie zgadzam się.
jednak nie zgadzam się.