Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
BRAWO PUTiN I TOWARZYSZE
Wysłane przez jazgdyni w 11-01-2020 [08:35]
Brawo, brawo, brawo !!!
Okazuje się, że nikt na świecie nie potrafi być tak "twardy" jak Wy.
Twardy tu oznacza – okrutny, zakłamany, perfidny i zdradziecki. Oznacza także mściwy, bezwzględny i jak kłamstwa i ofiar jest za mało, to nadal atakujący i szukający dalszych ofiar.
Czyngis-Chan, tam w swoim niebie, czy piekle jest z ciebie Putinie dumny!
Twórcy i mocodawcy najgorszych terrorystów na świecie, bezwzględnych fanatyków, którzy na chwilę wkładając papierosa do ust, spokojnie i na zimno ścinają głowę klęczącego więźnia;
spokojnie i na zimno, nie przerywając palenia, gwałcą dziesięcioletnią dziewczynkę;
załamali się.
Ci islamscy "twardziele" nie mieli tyle mocy wobec prawdy, by trwać w kłamstwie jak ruscy towarzysze i przyznali się, że to oni zestrzelili ukraiński samolot ze 167 niewinnymi ofiarami na pokładzie. Oczywiście zrobili to "przez pomyłkę". Nawet gotów jestem im uwierzyć, bo widziałem jak potrafią wpadać w panikę, jak histeryzują i jaki bałagan wytwarzają.
Czasy Kserksesa, Dariusza, czy Cyrusa i potęgi dumnej Persji przeminęły. Na ruinach powstał haniebny Iran ajatollahów. Tchórzy, w których jednak drzemie jakaś iskra perskiej godności.
Nic nie drzemie w sercach ruskich władców – spadkobierców mongolskich hord i tatarskich zbrodniarzy.
Dlatego niem mam nadziei, że kiedykolwiek coś od nich się dowiemy o prawdzie Smoleńska.
.
Komentarze
11-01-2020 [09:16] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: "Okazuje się, że nikt na
"Okazuje się, że nikt na świecie nie potrafi być tak "twardy" jak Wy.
Twardy tu oznacza – okrutny, zakłamany, perfidny i zdradziecki. Oznacza także mściwy, bezwzględny i jak kłamstwa i ofiar jest za mało, to nadal atakujący i szukający dalszych ofiar.
Czyngis-Chan, tam w swoim niebie, czy piekle jest z ciebie Putinie dumny"--koniec cytatu.
Mnie juz "pani od polskiego" uczyła,że ilość przymiotników w danym tekście...jest odwrotnie proporcjonalna do oceny tej pracy.:-))
Ciekawe,co byś dostał od mojej polonistki...nie licząc lufy!
Tatarom jako jedynym udało sie podbić Ruś i zrobić z jej mieszkańców "jasyr,niewolników i bydło taplające się we własnych odchodach..."
Admin: Te słowa wziete w cudzysłów to cytat...proszę nie wycinać!
12-01-2020 [03:46] - jazgdyni | Link: To chyba miał pan dosyć
To chyba miał pan dosyć schematyczną nauczycielkę "od polskiego". Ja miałem autentyczne mistrzynie języka i literatury - profesor Niedźwiedzką i profesor Boczek.
Trochę racji pańska "pani' miała, bo w swobodnym tekście literackim, czy publicystycznym nie powinno się stosować dużo przymiotników dookreślających podmiot. To prawda.Tu się zgadzam na co najwyżej dwa przymiotniki. Lecz jest parę wyjątków, a jednym z nich jest wyliczanie - w moim wypadku jest to emocjonalna emfaza, podkreślająca moją nienawiść i pogardę.
Niech sobie kolega w wolnych chwilach poczyta "Ulissesa" James'a Joyce'a i zaobserwuje po ilu stronach wymięknie (tam jedno zdanie potrafi mieć cztery strony).
Zazwyczaj z wypracowań dostawałem piątki z minusem (wówczas skala ocen pięciopunktowa, chociaż nie, bo dwója była najniższą oceną). Minus za niechlujstwo.
Odnośnie Tatarów dyskutowałbym w dwóch sprawach:
1. Czy Moskwiczanie to była Ruś? Dla mnie Ruś była Kijowska.
2. Tatarzy (Czy raczej Mongołowie?)nie tylko podbili i zdobyli "Ruś", lecz na stałe Rosję przekształcili ze słowiańszczyzny w mongolskie imperium z całą paskudną cywilizacją turańską. I tak jest do dzisiaj. Nazywają Putina carem, a ludzie tłumaczą sobie, że "car" to taki cesarz, albo król. A tak nie jest - ruski car to spuścizna mongolskiego chana.
11-01-2020 [09:29] - anakonda | Link: " Dlatego niem mam nadziei,
" Dlatego niem mam nadziei, że kiedykolwiek coś od nich się dowiemy o prawdzie Smoleńska. "
-----------------------------------------------------------
Moze Pan wytlumaczy dlaczego USA i Kanada w niecala dobe oglosili, ze ukrainski samolot
zestrzelili sami Iranczycy, a w przypadku Smolenska nabrali wody w usta i choc minelo
prawie 10 lat nadal nie ma zadnego oswiadczenia w sprawie przyczyny tej katastrofy.
Jakas zmowa z Putinem czy co ???
11-01-2020 [11:07] - jazgdyni | Link: Proszę bardzo, wytłumaczę,
Proszę bardzo, wytłumaczę, jeśli pan tego nie zauważył.
Na początek istotne pytanie. Czy ma pan chociaż pobieżną wiedzę o operacji i kontroli pasywnych i aktywnych narzędzi kontroli wywiadowczej, ze szczególnym uwzględnieniem satelitów wywiadowczych? Ja tego nie wiem, więc w paru słowach wytłumaczę.
Od momentu egzekucji generała Sulejmaniego i gróźb odwetu ze strony Iranu, co najmniej oczy dwudziestu, jak to się mówi - satelitów szpiegowskich - przeróżnych, więc na pewno przede wszystkim amerykańskich, rosyjskich, chińskich, czy nawet izraelskich i koreańskich, były skierowane na obszary Iraku, Iranu i dookoła. Kiedyś tam w kosmosie montowano najlepsze na świecie aparaty fotograficzne, szwedzkie Hasselblady ( taki Hasselblad H6D-100c - cena tylko 156 407,00 zł). Teraz rejestratory wideo plus czujniki wszelkiej aktywności elektromagnetycznej w szerokim spektrum, w tym podczerwieni, oraz wykrywanie i analiza ruchu, mają taką rozdzielczość, że można z kosmosu czytać gazetę. I to wszystko patrzyło także na Teheran i parę tysięcy ludzi obserwowało "on-line & real time" co się dzieje. Widzieli dokładnie start rakiet, lot i wybuch po osiągnięciu celu. Wystarczy?
Czy pan sądzi, że taki niewiele znaczący lot TU 154 do Smoleńska był również priorytetowo obserwowany? Że ktokolwiek desygnował satelitę i umieścił go tak, by było cały czas widać cały lot z Warszawy do Smoleńska? Powiem panu - ktoś to na pewno zrobił - to przypuszczalni zamachowcy. Więc najprawdopodobniej Rosjanie, a może też Niemcy, jeżeli mieli przecieki. Czy Amerykanie mogli mieć również przecieki, że coś się wydarzy? Całkiem możliwe. Więc jeśli podglądali, to w sposób tajny, a jeśli coś ujawnią, to w optymalnym DLA SIEBIE momencie.
Co my możemy powiedzieć? Może mają dowody, może nie mają. Poza tym jeżeli zrealizowano najbardziej prawdopodobny scenariusz, czyli fałszywe naprowadzanie, a potem odpalenie uprzednio zainstalowanych, prawdopodobnie w czasie przeglądu, ładunków wybuchowych, to co satelity z całą pewnością mogły zauważyć?
Rosjanie to nie Irańczycy. A precyzyjnie zaplanowana operacja to nie irański chaos i histeria.
11-01-2020 [13:03] - anakonda | Link: @ jazgdyni
@ jazgdyni
" Poza tym jeżeli zrealizowano najbardziej prawdopodobny scenariusz, czyli fałszywe naprowadzanie,
a potem odpalenie uprzednio zainstalowanych, prawdopodobnie w czasie przeglądu, ładunków wybuchowych, "
------------------------------------------------------------------
Teorie spiskowe zawsze opieraja sie na jakims blizej nie do zwerifikowania " prawdopodobnie ".
11-01-2020 [13:51] - jazgdyni | Link: Jakie miał pan stopnie z
Jakie miał pan stopnie z matematyki? Rachunek prawdopodobieństwa pan zna?
I czy pan wie, że pewność na 99,8% to nadal jest prawdopodobnie?
12-01-2020 [22:22] - Mildred | Link: @anakonda
@anakonda
oczywiście, że zmowa z Putinem, podobnie jak Obamy z Tuskiem, a Tuska ze Schetyną i Netaniahu - przecież to wszyscy wiedzą (alb prawie wszyscy)!
13-01-2020 [19:30] - Imć Waszeć | Link: Oczywiście, że nie było
Oczywiście, że nie było żadnej zmowy z Putinem, Tuskiem, a nawet Papieżem etc. Była durna decyzja podjęta na niskim szczeblu, którą potem całe aparaty państwowe musiały jakoś racjonalizować. Przykładem niech będzie wulkan i pogrzeb. To tak jak ten z Iranu, kiedy podburzał (o ile to on) jakichś Jemeńczyków do atakowania Saudyjskich rafinerii, bo wydawało mu się, że w Teheranie tylko na to czekają. Podobnie ze statkami w zatoce. Ktoś podejmował durną decyzję, stawiał wszystkich przed faktami dokonanymi, a ten wyżej cofał, bo szło w złą stronę i tak w koło Macieju. Przecież w końcu ten irański tankowiec puścili, prawda? Więc sam przestał zagrażać, czy co?
11-01-2020 [10:33] - Marek1taki | Link: Oczywisty sabotaż z tym
Oczywisty sabotaż z tym samolotem w Teheranie. Trudno sądzić, że Iran miał intencję selektywnie ostrzelać bazę wojskową tak by oszczędzić życie żołnierzy amerykańskich, a następnie celowo zabija cywilów z państw nieskonfliktowanych. Nie ma w tym logiki innej niż manipulacja opinią publiczną świata. Kto ma interes by szczuć na Iran?
11-01-2020 [11:37] - jazgdyni | Link: Nie zgadzam się na sabotaż.
Nie zgadzam się na sabotaż.
Bałagan, strach i histeria. Był Pan w sytuacji kryzysowej z muzułmanami? Ja byłem wielokrotnie. Na promie pasażerskim Cypr - Liban musieliśmy zwolnić całą muzułmańską część załogi hotelowej, bo jak zaczęło huśtać nieco statkiem przy zaledwie 5 st.B, to ci poubierali się w kamizelki ratunkowe i biadolili przy punktach ewakuacyjnych, wzbudzając przerażenie pasażerów.
11-01-2020 [16:21] - Marek1taki | Link: Słyszałem, że przypadki się
Słyszałem, że przypadki się zdarzają. Wcześniej się takie zdarzyły: 1988r. irański Airbus dostał amerykańską rakietą nad cieśniną Ormuz a w 1983r. południowokoreański samolot pasażerski zestrzelił ZSRR nad Kamczatką. W obu wypadkach w pobliżu były samoloty rozpoznania szpiegowskiego. Poczekajmy na więcej szczegółów.
Co widzi na ekranie facet, który ogląda co chwilę start samolotu i nagle myli samolot z rakietą? Coś widzą i jakiś system można zhakować. Mogą się nas nie pytać o zgodę na sabotaż. Rada gabinetowa akurat radziła - jest podejrzana o odwrócenie uwagi od hucpy rosyjsko-izraelskiej. Młodzież Wszechperska mogła strzelić racą, jak to narodowcy. Poza tym nikt więcej.
11-01-2020 [17:16] - jazgdyni | Link: Czy w Teheranie startowały
Czy w Teheranie startowały samoloty jeden za drugim? Nie chce mi się szukać, więc może były długie odstępy. Prawidłowo Iran powinien na czas akcji lotnisko zamknąć.
Czego się w międzyczasie dowiedziałem:
1. To były nowe rosyjskie rakiety, do których nadal było 170 osób rosyjskiego personelu szkolącego irańczyków.
2. Do odpalenia przyznały się siły, nie regularnego wojska, tylko jednostki elitarne podlegające bezpośrednio ajatollahowi.
3. Istnieje też takie przypuszczenie - Amerykanie często ewakuowali swój personel i agentów na kanadyjskich paszportach. Iran mógł uzyskać informację, że tym samolotem uciekają Amerykanie i zdecydować się na atak.
Ale wygląda na to, że wszyscy chcą uspokojenia i wyciszenia tragedii.
11-01-2020 [17:30] - Marek1taki | Link: Daje do myślenia.
Daje do myślenia.
11-01-2020 [21:57] - Tomaszek | Link: Duży błąd . Trzeba było ich
Duży błąd . Trzeba było ich spuścić na szalupach .
12-01-2020 [03:34] - jazgdyni | Link: Tak? A potem odpowiadać za
Tak? A potem odpowiadać za życie młokosów w panice?
Okrutny jesteś 8-)))))
12-01-2020 [18:34] - Tomaszek | Link: Przecież chcieli . W czym
Przecież chcieli . W czym problem ?
11-01-2020 [12:39] - jazgdyni | Link: Co wy na to panowie Tusk i
Co wy na to panowie Tusk i Komorowski? Czy młodzieniec, prezydent Ukrainy was skompromitował wobec Smoleńska?
Володимир Зеленський
@ZelenskyyUa
This morning brings the truth. Ukraine insists on a full admission of guilt. We expect Iran to bring those responsible to justice, return the bodies, pay compensation and issue an official apology. The investigation must be full, open & continue without delays or obstacles.
11-01-2020 [13:41] - Jabe | Link: Przede wszystkim
Przede wszystkim skompromitował następców.
11-01-2020 [14:11] - tricolour | Link: @Autor
@Autor
W przypadku katastrofy smoleńskiej traci Kolega zdolność chłodnego myślenia i emocje biorą górę. Wyraźnie to widać w powyższych wpisach, a szczególnie w poście inicjującym.
Ten chłodny umysł - gdyby był - to by zauważył, że latanie we mgle bez stosownych uprawnień pilotów do takiego latania oraz wyposażenia lotniska i samolotu, to coś jednak innego od latania w strefie działań wojennych. Po drugie - i to jest ważniejsze - jeśli inżynier nie przyjmuje faktów z katastrofy (na przykład takiego, że stworzono podkomisję, bo na komisję nie było odpowiednio wykształconych ludzi ze stosownym doświadczeniem, co panu Inżynierowi powinno dać szczególnie myślenia, a ta podkomisja kompromitowała się wielokrotnie dowodami na coraz to nowe tezy, a ostatecznie niczego nie udowodniła), to ta jego bardziej wiara niż wiedza stanowi doskonałą bazę do sowieckiego jątrzenia, którego wyrazem jest trzymanie wraku u siebie, a my reagujemy na to skakaniem sobie do oczu. Zapowiedzi przedwyborcze, że PIS natychmiast po wygranych wyborach sprowadzi wrak do Polski dały taki efekt, że nabrali wody w usta i cicho siedzą, zamiast wrak sprowadzić, co podtrzymuje skakanie sobie do oczu.
Reasumując (bo sobota, języka strzępić nie trzeba, a Kolegi nie przekonam i tak): nasze narodowe "jakoś to będzie" okazało oblicze w katastrofie. Działania wojenne w Iraku doprowadziły do zestrzelenie czegoś, co leciało, a okazało się, że to - psia mać - samolot pasażerski. Trudno, tak się na wojnie dzieje. Jedyna różnica taka, że Persowie przyznali się do strzelania trochę na oślep, natomiast my nie przyznajemy się do spowodowania katastrofy.
11-01-2020 [17:22] - jazgdyni | Link: Nie będę dyskutował i po raz
Nie będę dyskutował i po raz tysięczny tłumaczył i udowadniał metodyki analizy uszkodzeń, awarii i zniszczenia sprzętu.
Tu logika dyletanta, albo nie-fachowca staje się paralogiką.
Dla każdego wykształconego technicznie i za pan brat z matematyką i fizyką sytuacja jest jasna i jednoznaczna. Trzeba się było w szkole uczyć tych przedmiotów. Ale się nie chciało, bo się nie lubiło. No i jest jak jest na polu "mądrych dywagacji".
A jeszcze jak na to włazi polityka i wroga propaganda, to łatwo o mętlik w głowie.
11-01-2020 [17:47] - tricolour | Link: Panie Jazgdyni,
Panie Jazgdyni,
Pan jest inżynierem elektronikiem (jak i ja), a to nie oznacza, że zjadł Pan wszystkie rozumy. Jeśli uważa się Pan za lepszego matematyka niż ja, to proszę link do wyników olimpiad matematycznych, których jest Pan laureatem. Wtedy ja podam swoje osiągnięcia olimpijskie z matematyki i fizyki. A także chemii, ale to tylko poziom wojewódzki... więc licho. Więc daj Pan spokój z tą moją nauką i wykształceniem i czy mi się chciało czy lubiło, bo jeszcze wyjdzie, żeś Pan cienias.
Oraz druga prośba: proszę wyświetlić, jakie masz Pan wykształcenie i doświadczenie w zakresie badania wypadków lotniczych. Konkret: takie, a takie lub zerowe. Wtedy ja podam swoje.
12-01-2020 [03:43] - jazgdyni | Link: No nie... To już zupełnie
No nie... To już zupełnie klasyczna przedszkolna rywalizacja, kto ma większego kutasa.
Weź się trikolorze ogarnij. Masz jakieś kompleksy? Niedopieszczony, czy tylko niedoceniony?
Ps. Prawdziwa weryfikacja jest niesłychanie prosta. Proszę odpowiedzieć na te dwa pytania: 1. Gdzie pan pracuje/pracował? (odpowiedź - własna działalność gospodarcza to sciema, jeśli nie poda się firmy z KRSu); 2. Ile pan maksymalnie zarabia/zarabiał? Dokładnie tyle są warte wszystkie pańskie dyplomy, olimpiady, konkursy i wyróżnienia.
Ps2. Jest wyjątek - Ad 1+2 nie ważne, jeśli jest pan naukowcem. Lecz wówczas proszę podać liczbę cytowań wg. Indeksu Hirscha.
Pamiętaj główną zasadę - po czynach go poznacie.
12-01-2020 [13:40] - tricolour | Link: @Jazgdyni
@Jazgdyni
Czyli rywalizacja na osiągnięcia szkolne, to rywalizacja przedszkolna, bo Pan pewnie przegrywa. No pewnie - hehehe.
Ale rywalizacja na zarobki, to już nie jest rywalizacja kto ma większego kutasa? Cudne w swej prymitywnej, jednostronnej prostocie. Szczególnie, gdy Pańskie pokolenie budowało komunę pracując także za granicą, za normalne zarobki w dolarach. Jakie to szlachetne z Pana strony, gdy gardzi Pan zwykłymi ludźmi pracującymi w Pana czasach za $30, a sam zarabiał sto razy więcej, bo się z komuny wyrwał lub sobie to załatwił. Tym Pan chce ze mną rywalizować? Dalej uważa Pan osiągnięcia szkolne (a sam Pan mówił o nauce matematyki, nie ja) 13-letniego chłopca za mniej ważne od oportunisty zarabiającego w dolcach, któremu udało się zarabiać tam, a żyć tu? A do tych osiągnięć zalicza Pan także pozostawioną żonę i może dzieci, bo wielki bohater pływa i zarabia? Pana zarobki jako marynarza, to nie jest wyłącznie Pana sukces, to także porażka, która liczy się ceną samotności Pana rodziny. Takie są te Pańskie czyny, po których można poznać człowieka: sukcesy i porażki.
Piszę to jako syna człowieka, który za komuny zajmował się medycyną nuklearną. Tato pracował w amerykańskiej firmie, prawie go nie widziałem, z wyjątkiem tych dni, w których jechaliśmy razem do jego pracy. Zarabiał normalne pieniądze: co miesiąc mogliśmy sobie kupić kawalerkę w wielkim mieście i jeszcze zostawało na pół dużego fiata. Mama zarabiała $30 na kierowniczym stanowisku w wielkiej polskiej firmie. Na waciki. Więc - szanowny Kolego - nie będę się licytował na zarobki, bo za te zarobki czasem płaci sierota, czego ojciec-bohater nie widzi. Pan także nie widzi, choćby na jedno oko, skoro dla Pana to tylko sukces godny rywalizacji i to po 30 latach od upadku systemu, który Panu umożliwił awans finansowy.
Chce Pan wiedzieć ile zarabiam? Pisałem tu, było to niemile widziane więc jeśli Panu tak zależy, to proszę użyć GoogleSearchEngine, wpisać trzy słowa i parę zawijasów, a znajdzie Pan w sekundę.
12-01-2020 [15:24] - jazgdyni | Link: Tylko, że mnie to kompletnie
Tylko, że mnie to kompletnie nie interesuje. To pan zaczął licytację.
Czy pan biedny, czy bogaty - nieważne. Na moim blogi ważne, czy pan mądry, czy głupi.
12-01-2020 [16:47] - tricolour | Link: @Jazgdyni
@Jazgdyni
Skoro taki prosty podział mądry/głupi jest dla Pana wyznacznikiem wszystkiego, to komisja sejmowa, która w czterdziestomilionowym kraju nie znalazła pięciu specjalistów od katastrof lotniczych, w wyniku czego stała się podkomisją złożoną z parówkarzy i puszkarzy (bo niczego innego latającego nie widzieli) jest głupia.
Zadowala Pana głupia podkomisja do badania takiego ważnego wydarzenia?
11-01-2020 [20:58] - Tomaszek | Link: @jazgdyni
@jazgdyni & tricolour
Jaki sens ma wypominanie wykształcenia i wiedzy , jeżeli szwankuje logika prostego rozumowania . Co ma do tego mgłą , jeżeli samolot był sprowadzony tam gdzie nie ma lotniska . Chyba że bez mgły zorientowałby się wczesniej . I jedno porównanie do smoleńskiej brzozy .https://twitter.com/ossala_fr/... , tu też zdaniem ruskich pilot był winny . a co wyszło wiadomo . Tylko był wrak . I jeszcze jedno , nie ma żadnego mętliku w głowie , tylko w najlepszym wypadku głowa w piasku .
P.S.
Tricolour odp[..] się od Protasiuka .
Cześć Jego Pamięci .
11-01-2020 [21:38] - tricolour | Link: Tomaszu,
Tomaszu,
Gdyby mgły nie było, to by niepotrzebne było naprowadzanie. Gdy jest mgła, a załoga nie ma certyfikatu do zejścia poniżej określonej wysokości czyli nie może lądować, to spyla na lotnisko, gdzie mgły nie ma. Proste jak drut właśnie po to, by nie kozaczyć.
I to czy ruskie źle naprowadzali nie ma żadnego znaczenia.
12-01-2020 [00:15] - Tomaszek | Link: Naprowadzanie i kontrola
Naprowadzanie i kontrola istnieje zawsze choćby dla ustalenia ścieżki i toru niezależnie od mgły . Wszystko co potrzebne na lotnisku było i działało jak trzeba , choćby przykład kwadrans wcześniejszego iła , który dotknął podwoziem pasa i odleciał . Olimpijczyku z fizyki zastanów się czy mozliwe jest lądowanie dwieście metrów obok lotniska i ponad kilometr przed , bez sprowadzenia żaden samolot tej wielkości nie wyląduje nigdzie ,bo z okien gówno widać . Mgła nie ma tu nic do rzeczy ani systemy dodatkowe . Czyżbys próbował stwierdzenia że bez mgły wylądowaliby bezpiecznie na polu kilometr przed lotniskiem . Na londynskich lotniskach mgła to normalka , samoloty lądują i nic się nie dzieje . Na lotnisku i tylko , nie w polu czy między domami . Bo są dobrze naprowadzone , niezależnie od pogody i nic do rzeczy nie ma tu generacja urządzeń . Pięćdziesiąt lat temu też lądowali . Metr to metr , nawet ruski .I to ruskie go naprowadzili , ale nie zle tylko celowo błednie , potem był ciąg dalszy .
I może odpowiedz na pytanie Pani z linkowanego zdjecia .
I jeszcze raz
Wal się od Protasiuka
On walczył do końca .
12-01-2020 [13:54] - tricolour | Link: Tomaszu,
Tomaszu,
Ty nie przekonasz mnie, ja nie przekonam Ciebie. No tak jest. Ze swojej strony mogę tylko dodać, że nie wykluczam ruskiego zamachu, ale uważam jednocześnie, że to mało prawdopodobne i z pewnością nie zostało udowodnione. I nie będzie udowodnione skoro zatrudnia się do pracy parówkarzy i innych pasażerów samolotów jako "ekspertów".
Co do mgły. No tak, w Londynie samoloty normalnie lądują, bo przed lotniskiem nie na wielkiego jaru, a nawigatorzy pewnie odróżniają wysokościomierz baryczny od radarowego i nie latają poniżej pasa startowego. Ale i tak pewnie nie dojdziemy do jednego stanowiska, bo się zwyczajnie różnimy... i niech tak zostanie.
12-01-2020 [14:58] - Tomaszek | Link: Tricolour
Tricolour
O tym jarze to w telewizorni mówili pół godziny przed zamachem , a jego po prostu nie ma . Zwykly teren . Tylko poliicz ile skrzydeł miał ten samolot z linka Pani Ossali .
12-01-2020 [16:30] - tricolour | Link: @Tomasz
@Tomasz
Nie ma jaru? Zagłębienie przed lotniskiem ma dwa kilometry długości i w najgłębszym miejscu 60 metrów.
12-01-2020 [18:11] - Tomaszek | Link: Naturalne warunki terenowe i
Naturalne warunki terenowe i nie jar tylko obniżenie terenu , naturalne . a wysokość podawała też wieża . I oblicz w koncu ile skrzydeł miał samolot z linku Pani Ossali .Olimpiady w końcu powygrywałeś .
12-01-2020 [19:24] - tricolour | Link: @Tomaszek
@Tomaszek
Czyli lecieli tacy fachowcy, ze nawet nie znali sie na naturalnych obnizeniach terenu. Pogratulować doboru pilotow.
Twittera nie mam i nie używam. Nie będę instalowal, by czytać jakąś niedorobioną babę. Nikt nie podważał ilości skrzydeł, nawet główny świr.
13-01-2020 [00:59] - Tomaszek | Link: Kliknij w link
Kliknij w link magistrze inżynierze .
13-01-2020 [07:56] - tricolour | Link: Tomaszu, klikam i jakiś śmieć
Tomaszu, klikam i jakiś śmieć się chce instalować więc na drzewo z nim. Znaczy na brzozę...
13-01-2020 [19:18] - Tomaszek | Link: To wygugluj las kabacki
To wygugluj las kabacki
13-01-2020 [02:08] - Live free or Die | Link: A co wy colorowiec chcecie
A co wy colorowiec chcecie prdlazyc, ni uja ni manimaju.
13-01-2020 [01:26] - Mildred | Link: Szkoda, że kpt.Protasiukowi
Szkoda, że kpt.Protasiukowi tak wytrwale pomagał przy lądowaniu jego zwierzchnik generał, może by się udało jakoś wylądować...?
13-01-2020 [15:05] - jazgdyni | Link: Kto komu pomagał Madam? Była
Kto komu pomagał Madam? Była ukryta kamera dla wtajemniczonych i widziała wszystko? A Putin ma zapis i puszcza najbliższym i zaufanym.
Wraca gnój z "De beściakami" i "Pijanym generałem"?
Madam Anodina? Czy kochający przebierać się w stringi i sukienki Ruszczyk? Wczoraj po raz 1275-ty dostał zlecenie na Targalskiego i kwiat internetu.
13-01-2020 [17:11] - Mildred | Link: Wielokrotnie nadawano z
Wielokrotnie nadawano z nagrań z czarnej skrzynki głos generała. Ale Ty oczywiście będziesz twierdzić, że takiego generała w ogóle na pokładzie nieszczęsnej "Tutki" nie było.
P.S. A ten Targalski to jakiś pancerniak,czy co? Tysiące zamachów na niego, a ten furt cięgiem żyje - i dobrze.
13-01-2020 [19:31] - Tomaszek | Link: O ! Natalia Lewackiewna
O ! Natalia Lewackiewna Zychówna , zdrastwujcie . Kak dzieła ? Mentora zmieniłaś czy mentor ciebie ? Chyba jazdę ostrą zrobisz po przerwie .
12-01-2020 [00:28] - Live free or Die | Link: Potwierdzam, P.S. The colors
Potwierdzam, P.S. The colors to wiadomo, sluzba nie drozba ale mnie zastanawia Marek1taki, jego logika jest ciekawa. Mianowicie Iran scina niewienych a boi sie zaatakowac bazy USA bo? No! Juz jasne. Przeciez nie bedzie zadzieral z USA. Ale nie nie to nie tak i mieszmy w kotle. Uff Troll zawodowiec.
12-01-2020 [17:46] - Imć Waszeć | Link: Ach to już jesteśmy na etapie
Ach to już jesteśmy na etapie, że jest jakaś jedyna prawdziwa prawda i nie wolno dociekać innej? A ja myślałem że ZSRR się rozpadł, Wałęsa obalył komunę przy wódce z Kiszczakiem, a "dobra zmiana" jest tylko jego złym snem. A tu proszę - wszystko jest już znów po staremu wiadome bez dociekań.
13-01-2020 [15:09] - jazgdyni | Link: Zadziwiasz mnie Imci.
Zadziwiasz mnie Imci.
"...że jest jakaś jedyna prawdziwa prawda..."
Jako matematyk pewnie masz rację - nie musi być tylko jedna jedyna prawda. Tak jak te parę pi i parę delta.
13-01-2020 [15:17] - Imć Waszeć | Link: Dobrze wiemy, o którą z
Dobrze wiemy, o którą z trzech prawd Tischnera mi chodzi.
13-01-2020 [15:25] - jazgdyni | Link: Tischner to był dziwny
Tischner to był dziwny człowiek. A ksiądz jeszcze dziwniejszy. Dla mnie autorytet klasy Bartoszewskiego aka "Profesor".
13-01-2020 [16:25] - Imć Waszeć | Link: Czyli nie należy cytować jego
Czyli nie należy cytować jego powiedzeń? Przecież podobnie można powiedzieć tak:
"Einstein to był dziwny człowiek. A naukowiec jeszcze dziwniejszy. Dla mnie autorytet klasy Łysenki a do tego żyd"
13-01-2020 [17:30] - jazgdyni | Link: Ależ można cytować, można. To
Ależ można cytować, można. To nawet weszło do kanonu naszych pseudo-elit. Ale mądry matematyk? Zamiast oświecić nas jakimś strasznym łamaniem symetrii, rozmnaża prawdy.
Ja z tamtych czasów też bardziej podziwiam Maxwella, bo wreszcie pięknie matematycznie połączył elektryczność i magnetyczność. I świat dostał kopa.
13-01-2020 [17:58] - Imć Waszeć | Link: No ale chyba to dobrze, że
No ale chyba to dobrze, że matematykiem jest ten, kto zna matematykę, a nie ten kto zna pierwszego sekretarza czy innego prezesa, prawda? Bo odnoszę jakieś takie wrażenie, że może to być powód do wstydu. Chociaż może i jest, bo to tylko Polska a nie zachodnia POstępowa "cywilizacja". Tutaj jedną bumagą można uczynić chirurga nawet z szambonurka i wyroków władz nie wolno komentować.
13-01-2020 [19:16] - jazgdyni | Link: Szanowny Panie Imci
Szanowny Panie Imci
Problemem jest, że w odróżnieniu do nacji żydowskiej, polska edukacja ma matematykę w głębokiej pogardzie. I matematyka jest fatalnie uczona. Więc uczniowie traktują to jako przekleństwo, co potem na całe życie powoduje niechęć, a nawet wstręt do liczb i nie daj Boże, operacji na nich. Tymczasem wg. mnie, patrząc z punktu widzenia, jak działa umysł, pozbawienie człowieka wiedzy matematycznej prowadzi nawet do zaniku logiki i myślenia przyczynowo skutkowego. To jest tragedia i ci wszyscy historycy, co nami rządzą, nie pojmują ogromnych szkód, jakie się społeczeństwu wyrządza.
13-01-2020 [19:41] - Imć Waszeć | Link: No ale to przecież żydowska
No ale to przecież żydowska nacja uczyła polską nację uczyć. Kiedy mój Ojciec studiował na UW, to rozwiązano cały rocznik, bo wszyscy wyjechali do Izraela (a w rzeczywistości do GB, Szwecji, Francji, Niemiec, zaś do Izraela głównie gołodupcy). Ojciec opowiadał, że Polacy wykładowcy pognębili tę nację straszliwie, torturowali miesiącami, wprowadzając takie szybkie ścieżki otrzymywania doktoratów z matematyki po trzecim roku. To powinno być uznane za zbrodnię przeciwko ludzkości i mówię to całkiem poważnie. Nie będzie głąb jeden z drugim podcierał du... w okopie polskim doktoratem. Jak po 20 latach ja dotarłem na miejsce zbrodni, to nie było tam już ani jednego żyda, oprócz Engelkinga, Habera, Birkholca (o tego to akurat miło wspominam - zmarł w maju poprzedniego roku) i sześćdziesięciu innych. Sam się dziwię, jak tam jeszcze mógł się wykształcić jakiś Polak - powinno miejsc zabraknąć.
12-01-2020 [03:26] - jazgdyni | Link: @Tomaszek
@Tomaszek
Masz rację. Zdrowy rozsądek zawsze jest najważniejszy. No i brzytwa Ockhama
11-01-2020 [19:47] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: Mowa tu o przypadku,rachunku
Mowa tu o przypadku,rachunku prawdopodobieństwa...rachunku nieprawdopodobieństwa...a wystarczy sięgnąc do klasyków....Machiavellego
Richelieu i wielu innych,którzy sobie przypisywali autorstwo tej myśli:
"W POLITYCE NIE MA PRZYPADKÓW,ANI POMYŚLNYCH ZBIEGÓW OKOLICZNOŚCI. A JEŻELI JUŻ SĄ...TO SĄ DOBRZE WYREŻYSEROWANE"
Piszecie tu o wyprawie śp.Lecha Kaczyńskiego do Katynia....przez Smoleńsk...a przecież czekista w stopniu pułkownika tylko czekał na zemstę!
Za Gruzję...i słowa w rocznicę wybuchu II WŚ....na Westerplatte...KGB nie wybacza,nie zapomina i ....się MUSI zemścić.
A że 96 osób zginęło...nie tyle ginie, jak potrzeba,,,
12-01-2020 [00:43] - rolnik z mazur | Link: Smiesza mnie te wasze
Smiesza mnie te wasze dyskusje !. Ot starzy ludzie ! Zupełnie pozbawieni łączności z realem. Nic w tym złego. Jeden madrzejszy od drugiego. Bez złosliwosci. Pzdr
12-01-2020 [01:41] - Live free or Die | Link: A ty?
A ty?
12-01-2020 [03:22] - jazgdyni | Link: Bez złośliwości Rolniku, ale
Bez złośliwości Rolniku, ale ludzie pozbawieni wyobraźni nie są zdolni do kreatywnego myślenia.
A bez tego nadal byś orał prymitywnym pługiem człapiąc za koniem i siał ręcznie z chusty przewiązanej na brzuchu.
Więc nie wcinaj się swoim przyrodzonym sarkazmem w dyskusję, która cię przerasta. Chyba, że chcesz się o coś spytać... nie, nie możliwe - pycha ci nie pozwala.
12-01-2020 [08:43] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: @rolnik...
@rolnik...
Przecież to jest portal internetowy!! Strefa wolnego słowa...to jest tzw.WYSZALNIA...termin wymyślony przez S.Lema...czyli miejsce,w którym mozna
sie wyszalec.
Ziemkiewicz kiedyś zrobił charakterystykę blogerów i komentatorów....chyba jeszcze w "Uwazam Rze"...frustraci i "fizolofowie" ,analfabeci wtórni i zwykli,
Każdy znajdzie swoje miejsce....salon24,interia,wPolityce.pl....FB,TT Instgram...lepiej żeby pisali,niż żeby gonili z brzytwą po ulicach.
Pzdr.
12-01-2020 [17:21] - Valdi | Link: "Ziemkiewicz kiedyś zrobił
"Ziemkiewicz kiedyś zrobił charakterystykę blogerów i komentatorów....chyba jeszcze w "Uwazam Rze"...frustraci i "fizolofowie" ,analfabeci wtórni i zwykli,
Każdy znajdzie swoje miejsce....salon24,interia,wPolityce.pl....FB,TT Instgram...lepiej żeby pisali,niż żeby gonili z brzytwą po ulicach."
No ale warto ich jednak jakoś rozdzielić .
W sensie niech analfabeci wtórni dyskutują z analfabetami wtórnymi, frustraci z frustratami itd...... To można zrobić. Technicznie to nie jest trudne.
Tutaj jednak dyskusja szwankuje bo zawsze włącza sie do niej "rolnik z mazur" albo inny ..... I nie można go zablokować.
A nad wszystkim unosi się nieupostaciowiony duch MODERATORA, którego powszechnie znana tolerancja przyprawia o mdłości.
13-01-2020 [15:12] - jazgdyni | Link: O to, to!
O to, to!
"...W sensie niech analfabeci wtórni dyskutują z analfabetami wtórnymi, frustraci z frustratami itd...... To można zrobić. Technicznie to nie jest trudne.
Tutaj jednak dyskusja szwankuje bo zawsze włącza sie do niej "rolnik z mazur" albo inny ..... I nie można go zablokować."
Najlepsza uwaga w tej dyskusji.
Pozdrawiam
12-01-2020 [03:23] - jazgdyni | Link: I to jest święta prawda.
@ Trotelreiner
I to jest święta prawda.
Mądrość dziejowa... i Twoja.
12-01-2020 [13:57] - Live free or Die | Link: I. Za ks Tischnerem uwno
I. Za ks Tischnerem uwno prawda.