Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Chamówa – Jeb*ć pisiorów!!!

jazgdyni, 02.12.2019

Mamy poważny problem. NIE NAZWALIŚMY WROGA!
Uszczególnię, żeby nie było niepotrzebnych wątpliwości.
MY, czyli Polacy patrioci, tradycjonaliści – obrońcy cywilizacji łacińskiej i jej polskiej wersji kulturowej i szlacheckiej.
Nie nazwaliśmy wroga naszego przeklętego, który rozpoczął wojnę, by nas zniszczyć; nie żadnego wydumanego, tylko konkretnego, a do tego jeszcze bardzo silnego i bogatego. I nie atakuje nas maczugami, włóczniami, mieczami, czy nuklearnymi głowicami. Nie tak, bo nasza cielesna powłoka, nasza sprawność i siła fizyczna może im się przydać.
Wróg atakuje nasze umysły, naszą mentalność, nasz rozum i emocje.
Mówimy o nich różnie, na wiele sposobów:
ogólnie – cywilizacja śmierci, NWO – nowy porządek świata, albo bardziej szczegółowo – światowe lewactwo, neo-marksiści, krypto-komuniści, LGBT+, wyznawcy ideologii gender, i tak dalej, i tak dalej.
Nie mamy jednego spójnego i wyraźnego określenia. Jak Gwiazda Śmierci w Gwiezdnych Wojnach, czy w naszej historii, przed chrztem Hunowie, a później Tatarzy. A w czasach najnowszych to byli bolszewicy, lub sowieci (Zobacz mamo kto to leci – to sowieci, to sowieci...*).
Musimy ich jakoś nazwać. Wróg rozpoznany i nazwany, konkretny i nie anonimowy, bo niewiadome zawsze wzbudza strach i obezwładnia; wróg oszacowany i policzony; i jego siła i jego moc. Oraz świadomość krzywdy i nieszczęścia, jakie może on nam uczynić.
Tęgie głowy poetyckie! Sztukmistrze słowa i puenty do roboty! Tak ładnie nas nazywają – pisiory, pisdzielce – co jest dokładnie w ich zbrodniczym emploi, a my co?! Niekumaci? Grzeczne dzieci? Cięta riposta i trujący sztych słowem są więcej warte niż nawalanie ich mądrymi, kulturalnymi słowami, których oni nawet nie są w stanie pojąć.
No właśnie. Już dawno ustaliliśmy sobie, że jakikolwiek dialog i jakakolwiek nasza odpowiedź w tej walce, oparta na rozumie, na argumentach i na rozsądku nie ma sensu, bo oni działają wyłącznie w sferze emocjonalnej. Nie w całej – opierają wszystko na nienawiści i pogardzie.
"Każdy Twój wyrok przyjmę twardy
Przed mocą Twoją się ukorzę
Ale chroń mnie, Panie, od pogardy
Przed nienawiścią strzeż mnie, Boże ..." **

Tylko pewna część wroga to cynicy, hipokryci i oszuści. Większość to autentyczni wyznawcy, bo to wszystko, co jest zanegowaniem zasad i idei naszej strony, to też RELIGIA.
Tak tak – wojna cywilizacyjna, wojna o umysły, to bardziej niż prosta wojna ideologii, to autentyczna wojna religijna. Tak jak ateizm jest religią – płomienną wiarą w nieistnienie boga.
.....
Jednakże tu chciałbym zwrócić uwagę na pewien charakterystyczny aspekt i zaproponować te slangowe słowo z tytułu.
Ważnym elementem wojny o wszystko jest niszczenie czegokolwiek, co jest z nami związane. Zarówno w sferze materialnej (kościoły, pomniki, ubiór, itd) jak i w sferze umysłowej.
Bardzo istotnym i niesłychanie ważnym działaniem wroga w domenie umysłowej człowieka,jest niszczenie kultury. I to na wszystkich poziomach.
Tej wysokiej: sztuka – penis ukrzyżowany, symbol LGBT – tęcza, jako pomnik na warszawskim placu; spektakl "Klątwa" (w oparciu o dramat Wyspiańskiego) z symulowaniem seksu oralnego z papieżem.
I tej niskiej. Codziennej: dobre wychowanie, szacunek wzajemny, dbałość o język, przyzwoitość, życzliwość, a nawet szczery uśmiech.
I to, co tutaj nazwałem chamówa, czyli to, co zaprezentował na trybunie publicznego zgromadzenia zmurszały bohater Solidarności Władysław Frasyniuk zwracając się do słuchaczy z apelem: - Jeb*ć pisiorów!
To także destrukcja tradycyjnych wartości i kultury.
Na dobrą sprawę to czyn karalny KK. Bo jest to wezwanie do samosądów. Chociaż w tych pokręconych głowach lewactwa może to być zachęta do przyjemnych czynów nieco lubieżnych, co wiemy, jest tam zwyczajną praktyką.
Pamiętamy innego "bohatera", Seweryna Blumsztajna z plakatem "Pier**lę nie rodzę", słyszeliśmy Sławomira Neumanna, jednego z liderów Platformy Obywatelskiej jak pouczał kolegę - "Jeśli będziesz w Platformie, będę cię k***a bronił jak niepodległości”, „w Tczewie są same p***eby, rzygam Tczewem", albo „Jak Zbyszek słyszy, że ma poprzeć Biedronia, to dostaje ku***cy”.
Praktycznie oni już inaczej nie mówią – oni lecą, gdzie się da chamówą.
A najbezczelniejszy, bo podobno odważny, jak nikt, Frasyniuk wygłasza apel chamówą do mikrofonu, publiczne do zgromadzonych ludzi, tych wspomnianych wyznawców. Zgodnie z przewidywaniami, okrzyk wywołał ekstazę zgromadzonych.
A jakie teksty są umieszczane na tych paradach równości, czy marszach feministek.
Czysta, stuprocentowa chamówa, im bardziej wulgarna, obsceniczna, wymyślna i rażąca obyczajność, tym lepiej. A na dodatek widoczny wysiłek i starania, żeby jeszcze kolejne tabu złamać. Nie będę zdziwiony jeżeli wkrótce któryś z wrogów publicznie w trakcie protestu zacznie robić kupę. I dostanie huczne oklaski.
Czy ktoś powinien się obrazić, gdy użyję słowa zbydlęcenie? Choć to o nas, w większości katolikach jeden z ich złotoustych speców od chamówy publicznie oznajmił, że jesteśmy jak te świnie w błocie.
Nie można nic nie robić. Nie można patrzeć na nich z politowaniem ze szczytu wieży z kości słoniowej. Gdy tak to zostawimy, to chamówę zaczną w szkole uczyć, a nasz sześcioletni synek kiedyś nam powie: - Stary, weź się odp***dol.
Trzeba walczyć. Wcale nie wściekać się i wyrażać oburzenie. To ich tylko rozbawia i podnieca.
Trzeba masakrować ich litością i współczuciem, albo kpiną i satyrą. Oczywiście trzymając poziom.
Bo jeśli nie, to redaktor Jażdżewski, facet co to w maju, poprzedzając w przedbiegach samego Wielkiego Tuska, powiedział o nas:
"Ale rywalizacja na inwektywy i na negatywne emocje z nimi nie ma sensu, dlatego że po kilku godzinach zapasów ze świnią w błocie orientujesz się, że świnia to lubi."
No to co? Zrobimy coś z tą chamówą? Aha, i dosadnie nazwiemy wroga?
 
  • youtu.be
  • youtu.be
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11838
Czesław2

Czesław2

02.12.2019 19:07

Wspólnym elementem tej układanki jest coś lub ktoś , kto to finansuje. I to w skali globalnej. Chyba palcem nie trzeba pokazywać? Nasze pajacyki to tylko frontmeni i paru głupoli.
jazgdyni

jazgdyni

02.12.2019 19:36

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Wspólnym elementem tej

Jeżeli Szanowny Kolega myśli o George;u Sorosie, to niestety się myli. To też tylko pośrednik. Taki cienki miliarder, za którym są inne, jeszcze potężniejsze pieniądze.
Lecz ja poszukuję nazwy dla tego całego obozu, który u nas w Polsce nazywany jest roboczo antypisem. A tu nie chodzi o PIS, który akurat jest u władzy, tylko o jakiekolwiek siły konserwatywne i prawicowe,
Czesław2

Czesław2

02.12.2019 19:55

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Jeżeli Szanowny Kolega myśli

Oczywiście, że Soros to tylko jeden z pracowników. Jak widać, na nas wystarczy.
Imć Waszeć

Dark Regis

02.12.2019 23:20

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Jeżeli Szanowny Kolega myśli

Soros to ręka takich jak Rockefeller, Rotschild i paru innych, którzy zbawiają całą ludzkość już od kilku pokoleń głównie przez krwawe łaźnie.
jazgdyni

jazgdyni

03.12.2019 06:16

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Soros to ręka takich jak

Dokładnie tak Imciu jest,
Tylko dodaj do starych pieniędzy te nowe. Słyszałeś pewnie deklarację Billa Gates'a o konieczności zmniejszenia populacji Ziemi. Jego żona proponuje kastrowanie przez szczepienia
Fajni ci miliarderzy... Nie pamiętają, że w pewnym momencie naród może się ostro wqu*wić i nie pomogą prywatne wyspy, jety gotowe do lotu, czy tabun ochroniarzy. Siła wściekłego tłumu potrafi być niesamowita.
Czesław2

Czesław2

02.12.2019 19:15

To całe lewactwo i zamieszanie wokół niego to tylko ściema. Prawdziwe problemy, które ma zamaskować lewactwo to układ Niemcy-Rosja, ogólnie cała geopolityka. No i nie zapominajmy o właścicielach FED-u dzięki którym nawet prezydent USA niewiele może. Co to obchodzi zresztą taką np dziewczynę idąca parę kilometrów z komórką przed twarzą?
jazgdyni

jazgdyni

02.12.2019 19:39

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na To całe lewactwo i

Układ Niemcy - Rosja? Oba państwa to w dzisiejszej geopolityce szczeniaki. Na dodatek z własnymi kłopotami. Poziom wysoki to walka USA - Chiny. W tym, za NWO stoją naprawdę grube miliardy.
Czesław2

Czesław2

02.12.2019 19:59

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Układ Niemcy - Rosja? Oba

Z punktu widzenia naszego, problemy z sąsiadami np w sprawach energetycznych nam wystarczą. Nie możemy ich przeskoczyć. O FED-zie napisałem. Natomiast problemy z Chińczykami amerykanie sami sobie zrobili. Swego czasu doszli do wniosku, że wystarczy drukować kasę, reszta sama się zrobi na telefon w Chinach. No to robi się.
Jabe

Jabe

02.12.2019 19:27

Wróg został już dawno nazwany – to anty-PiS, czyli każdy, kto nie „my”.
Już dawno ustaliliśmy sobie, że jakikolwiek dialog i jakakolwiek nasza odpowiedź w tej walce, oparta na rozumie, na argumentach i na rozsądku nie ma sensu – Odpowiedzi nie ma, argumentów nie ma, rozsądku nie ma. Jest tylko fanatyzm, „my” i „oni”.
bo oni działają wyłącznie w sferze emocjonalnej – „Oni”, czyli reszta świata, są różni.
opierają wszystko na nienawiści i pogardzie. – W psychologii to, co Pan tu wyczynia, zwie się projekcją.
jazgdyni

jazgdyni

02.12.2019 19:52

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Wróg został już dawno nazwany

Ciekawe...
Jest pan w stanie uzasadnić dlaczego to jest moja "projekcja"? 
Ps.1  Raczej niech mi pan nie daje linków do wikipedii. Mam dwie długie półki książek naukowych i podręczników z psychologii, psychiatrii i kognitywistyki.
Ps.2 Przy definicjach radzę korzystać z anglojęzycznej Wikipedii. Tam są lepsze i prawdziwsze dane:
"Psychological projection is a defence mechanism in which the human ego defends itself against unconscious impulses or qualities (both positive and negative) by denying their existence in themselves while attributing them to others.[1] For example, a person who is habitually rude may constantly accuse other people of being rude. It incorporates blame shifting and can manifest as shame dumping"
Proszę zwrócić uwagę na "ego" w teksćie i "unconscious impulses or qualities".
Jak to pan przyswoi to pogadamy o typowych predyspozycjach i sytuacjach projekcji.
Jabe

Jabe

02.12.2019 20:38

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Ciekawe...

No, nie tylko Pańska. To jest norma wśród pewnej osobliwej grupy „patriotów, tradycjonalistów i obrońcy cywilizacji łacińskiej”, którzy walczą ze „zbydlęceniem”, odwołując się do emocji i stosując retorykę wojenną – owych „pisiorów”.
Przy okazji zwracam uwagę, że zwolennicy PiS nie są tożsami z patriotami, a już na pewni nie z tradycjonalistami. Nie są też obrońcami cywilizacji łacińskiej, bo ta nie stroni od racjonalizmu.
Większość to autentyczni wyznawcy, bo to wszystko, co jest zanegowaniem zasad i idei naszej strony, to też RELIGIA. – Czyli wojna między „pisiorami”, a „onymi” ma podłoże religijne. Przy czym religia „onych” jest (w imaginacji Autora) lustrzanym odbiciem „religii” „pisiorów” – są skupieni wogół guru.
jazgdyni

jazgdyni

02.12.2019 21:22

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na No, nie tylko Pańska. To jest

Nie wiem jak pan interpretuje pojęcie religia.
Czy ja mówię, że tylko pisowcy to patrioci i tradycjonaliści?  Albo czy mówię, że wszyscy? Dobra, odhaczył pan dyskusję. Proszę zgłosić, że zaliczam na mocną tróję. Bo starał się pan.
Jabe

Jabe

02.12.2019 22:32

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Nie wiem jak pan interpretuje

To Pan użył słowa religia do opisu „onych” w zestawieniu z religią „pisiorów”. Pomieszał Pan „religię” swoich – czyli w istocie sekciarstwo polityczne – z patriotyzmem i cywilizacją łacińską. Tymczasem obie strony tego sztucznego sporu mają mentalność stepową, którą dobrze wyraża motto: „...w gruncie rzeczy życie nie polega na dokonywaniu wyborów między dobrem a złem, lecz na tym, czy się wygrywa, czy przegrywa”.
Domyślny avatar

cyborg59

03.12.2019 00:39

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Wróg został już dawno nazwany

Jesteś w błędzie !
W szczególności : "Wróg został już dawno nazwany – to anty-PiS, czyli każdy, kto nie „my”. - jest bzdurne !
W jednym masz rację : PiS i reszta świata to różnorodność : włoski patriota jest włoski, hiszpański kocha Hiszpanię a belgijski Belgię. Tylko internacjonalistyczne barachło nienawidzi wszystkich (nie-swoich) - po równo. W tej nienawiści są zjednoczeni. Lewacka projekcja własnej nienawiści polega na wmawianiu, że patriotyzm nie jest miłością do własnego kraju/narodu - tylko automatyczną nienawiścią do całego pozostałego świata.
jazgdyni

jazgdyni

03.12.2019 06:09

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Jesteś w błędzie !

Cybie!
Pan Jabe jest tutaj w pracy. Jego konkretnym zadaniem jest sprowadzanie wszystkie nieprawilne dyskusje na manowce. Jest dobry w swej robocie, jeżeli wzbudził Twoje emocje.
Domyślny avatar

cyborg59

03.12.2019 08:26

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Cybie!

Nie wzbudził !
Do wychowywania wnuków trzeba wiele cierpliwości. Powtarzanie oczywistości - praca nauczyciela.
Domyślny avatar

Trotelreiner

02.12.2019 19:46

Nie tak Szanowny Panie...nie tak.
To nasze "społeczeństwo" ubogie duchem,stojące poniżej małp naczelnych...różniące sie tylko kciukiem i pionowym kręgosłupem.
Jeszcze Jacek Fedorowicz zrobił eksperyment w swoim kabarecie...dał długi i dowcipny monolog...cisza...publika nie kupiła...na następnym przedstawieniu
kończąc monolog...wstawił zupełnie nie potrzebnie słowo...dupa...i co? Publika wyła ze smiechu...
Tylko tyle zrozumieli....to co się dziwić,że chamówa dociera?!
jazgdyni

jazgdyni

02.12.2019 21:30

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Nie tak Szanowny Panie...nie

No dobrze. Chamówa jest wszędzie. Ale nie jest równomiernie rozłożona wśród reprezentantów i osób, oraz gremiów opiniotwórczych. A  poczucie humoru, to nie śmiechy chichy publiczki.
Pamięta pan ten radosny entuzjazm i salwy śmiechu aż do posikania się, tych artystów w Krakowie (Wszyscy artyści to prostytutki - znów Kazik), gdy młody Sthur opowiadał kawały o Smoleńsku?
To dopiero культура.
Jęzory Pasiukowski

Jęzory Pasiukowski

02.12.2019 23:23

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na No dobrze. Chamówa jest

Obrzydliwe wspomnienie. Pamiętam te rechoczące mordy i tego zadowolonego z siebie idiotę na scenie. Od tego momentu zacząłem go nazywać Stuhrwysyn (bo też lubię takie gierki słowne, jak ten jego TUpolew)
jazgdyni

jazgdyni

03.12.2019 06:06

Dodane przez Jęzory Pasiukowski w odpowiedzi na Obrzydliwe wspomnienie.

Prawda? Jak z jakiejś potężnej satyry Gąbrowicza. Może naćpani byli?
Domyślny avatar

xena2012

02.12.2019 20:14

A czego sie Pan spodziewał po Frasyniuku.przecież chamem był od zawsze.Jako chlopak do sprzatania w zajezdni nie zdążył dotąd nabrać ani kultury ani manier.Tyle że teraz swoim chamstwem popisuje się głównie przed swoją mlodą żoną.Czymże bowiem w latach już bardziej niż słusznych może się wykazać,nawet viagra nie pomoże.No to cham robi to co umie i co jeszcze może.
jazgdyni

jazgdyni

02.12.2019 21:34

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A czego sie Pan spodziewał po

No właśnie - "chamstwem popisuje się". I znajduje aplauz i rosnące grono naśladowców.
Takich kiedyś nazywano wirażka - pól ch*ja, pół ptaszka.
Domyślny avatar

Zunrin

02.12.2019 23:21

Proszę się tak nie rozpędzać z tym wskazywaniem, że wystąpienie Frasyniuka to czyn karalny. Znaczy się teoretycznie tak, ale w praktyce ewentualne zgłoszenie sprawy spotka się z umorzeniem. Oczywiście w drugą stronę to już inna sprawa...
jazgdyni

jazgdyni

03.12.2019 06:05

Dodane przez Zunrin w odpowiedzi na Proszę się tak nie rozpędzać

Wiem, wiem...
Frasyniuk jest w Polsce sądowo nietykalny. Podobnie jak taki Najsztub. Długa lista bezkarnych szubrawców w kraju. Jak teraz TV podaje, w Niemczech po obaleniu muru, zwolniono na terenie NRD (GGR) ponad 60% sędziów.
Domyślny avatar

cyborg59

03.12.2019 00:12

EUnuchy mają problem !
Z dowolnej perspektywy widać, że są pozbawieni jaj, że mogą tylko symulować, a zadowalać oralnie. Wyłącznie. Wszelkie światowe premiery wystawiane są gdzie indziej. Ciamajdany, zmartwychwstania Diduszki - to wszystko są licencjonowane przedstawienia z kiepskim dubingiem i marną obsadą.
Trzeba walczyć ich bronią. Co powiesz na :
Ośrodek Monitorowania Zachowań Aspołecznych i Ojkofobicznych ?
Coś przypomina ?! Ma przypominać ! Ojkofobia jest podstawową cechą wielu eurofanatyków. Jak bronisz narodu - zostajesz nacjonalistą. Zacznij bronić społeczeństwo ! Społeczna kontrola wyborów dała efekt.
jazgdyni

jazgdyni

03.12.2019 06:00

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na EUnuchy mają problem !

Witaj
Słusznie zwróciłeś na to uwagę, bo ja zapomniałem. A z autentyczną ojkofobią spotkałem się osobiście, jakże by inaczej, w Skandynawii. 18 lat i won z domu. Nie żeby wyrzucili - decyzja wspólna. Po kilkudziesięciu latach umiera ojciec. Trzeba jechać na pogrzeb. Mówi mi ten syn, że 15 lat ojca nie widział. To ja pytająco stwierdzam, że pewnie gdzieś daleko żył. Nie - odpowiada - na sąsiedniej ulicy.
To systematyczne rozwalanie rodziny. Celowe i bardzo psychologicznie traumatyczne. To przecież odcięcie swoich korzeni. Także nikt tam na poważnie nie zajmuje się cmentarzami i jakimiś grobami. Więzy na stałe zerwane. Domu, rodziny się nienawidzi. Więc po co jeszcze kochać jakąś ojczyznę? Dla mnie to egoistyczni degeneraci.
Popatrz na Tuska. ten dla mnie bezdyskusyjny socjopata wszystko co robi, to robi wyłącznie dla siebie. 100 razy ważniejsze dla niego jest bycie premierem RP deklaruje. A potem jak gdyby nic, jedzie do Brukseli. "Polska to nienormalny kraj"; w domu też, jak mówią żonę trzaskał regularnie. Domu nie lubi. Woli żyć, oczywiście dobrze, gdzie indziej . Z jakąś Kopacz, czy Bieńkowską pod ręką. Grzecznie by się powiedziało - prawdziwy kosmopolita. A to w najczystrzej postaci ojkofobia. Jedno zaburzenie psychiczne, albo osobowości indukuje następne.
Oni wszyscy są dla mnie dewiantami. Oderwanymi od rzeczywistości. Zero refleksji, zero samokrytycyzmu.
Nie można z nimi prowadzić dialogu jak równy z równym. Zobacz dyskusje polityków obu stron w TV. To zaprogramowane, absolutnie nie myślące samodzielnie, automaty. Ta sama gadka, ta sama metoda unikania odpowiedzi, ten sam brak sensu. I nawet ten sam zasób słów.
Trzeba zdawać sobie z tego sprawę. Zawsze będą tylko grali tak, jak dyrygent nimi steruje. Czy pani kandydat K-B jest pełnym człowiekiem? A może to golem wypalony w warszawskiej piekarni?
Społeczna kontrola to raz. A dalej domagam się kadencyjności i wyboru w głosowaniu nie tylko prezydentów miast i radnych, ale także wszystkich mianowanych na kluczowych stanowiskach - prezesów sądu i prokuratury, komendantów policji, dyrektorów szpitali, prezesów ważnych dla mieszkańców instytucji, itd. A ponadto zawsze możliwość referendalnego odwołania każdego. Gdyby tak było, nie mielibyśmy teraz problemu z Banasiem, a przedtem z Gersdorf.
Warmia

Warmia

03.12.2019 10:07

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witaj

Wolni, organizujący się oddolnie, odpowiedzialni za dobro publiczne obywatele.
Nie ma demokracji dobrze funkcjonującej bez aktywnych, odważnych i nieobojętnych obywateli. 
Stoją na straży wartości i kultury moralnej narodu.
I teraz: mamy do czynienia z najwyższym w Europie poziomem apatii obywatelskiej, zmaterializowaniem, tabloizacją świadomości społecznej i zagubieniem się szerokich mas w marnym konsumpcjoniźmie ( dane sprzed kilku lat ).
Nie uzyskaliśmy nigdy w III RP statusu prawdziwego partnera wobec władzy politycznej i biznesu.
Jak to zrobić, jak tworzy się społeczeństwo obywatelskie potrafiące się organizować się bez władzy i działać? 
Szkoda energii na Frasyniuków, trzeba Nas budować, z silnym i Frasyniuk będzie się liczył.
Jabe

Jabe

03.12.2019 12:45

Dodane przez Warmia w odpowiedzi na Wolni, organizujący się

@Warmia  Zgadza się. Szkoda energii na Frasyniuków, ale czymś pustkę trzeba zapełnić, bo o wyczynach odgórnej „pisiorskiej” władzy jakoś nieskładnie pisać. A jedna duża oddolna inicjatywa powstała – Marsz Niepodległości.
jazgdyni

jazgdyni

03.12.2019 14:37

Dodane przez Warmia w odpowiedzi na Wolni, organizujący się

Droga Warmio
Proszę się nie sugerować uwagami uzurptatora Jabe, który jest tu służbowo, właśnie po to, by komentarze kierować na ślepą uliczkę. On tu jest zaledwie tolerowanym gościem i śmieszne, jak usiłuje przejąć dyskusję. Można go "zniknąć", ale "w każdym cyrku potrzebny jest clown".
Domyślny avatar

cyborg59

03.12.2019 21:08

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Droga Warmio

Właśnie dla tego trzeba budować "własne komitety". Poczytaj : wpolityce.pl
Oni mają jeszcze spory, ale skończony zasób agentów wpływu. Będziemy trwali z nimi w klinczu aż do śmierci. Naszej i ich. Dopiero nasze dzieci mają szansę na wyrwanie się.
jazgdyni

jazgdyni

04.12.2019 09:42

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Właśnie dla tego trzeba

Niestety... tak może być, jak piszesz.
Tylko... jest jeszcze gorzej.
Nie opiszę, bo po co mają do mnie też przychodzić?
AŁTORYDET

AŁTORYDET

03.12.2019 08:48

Pojawiło się tu nazwisko Frasyniuka. Ale warto przypomnieć, że pierwszym szefem dolnośląskiej "S", był Jerzy Piórkowski. Też z wrocławskiego MZK. Esbecy poddali jego rodzinę całej operacji bandyckiego zastraszania (posunęli się nawet do skrępowania jego żony i zamknięcia w wersalce) i bodajże 2 marcu 82 roku. Frasyniuka wylansowali Modzelewski i Basieńka, którzy robili z nim oblot śląskich zakładów. Potem wyrósł na "bohatera". Szkoda, że nie na uczciwego człowieka.
jazgdyni

jazgdyni

03.12.2019 14:43

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Pojawiło się tu nazwisko

U nas w Trójmieście też były na początku WZZW i Andrzej Gwiazda. Nagle pojawił się wódz Wałęsa. Dziś wiemy bez żadnych wątpliwości, że był to współpracownik, podstawiony przez służby Kiszczaka.
Nie znam wrocławskich klimatów, więc nie mogę powiedzieć o historii Frasyniuka. Dla mnie zwykłego chuligana i rozrabiaki. No i cwaniaka oczywiście.
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,963,141
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności