Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Nie róbcie nam z Polski kołchozu! Apel do braci Karnowskich

Krzysztof Pasierbiewicz, 20.02.2018



Kilka dni temu, po obejrzeniu migawek z uroczystej gali wydanej z okazji przyznania nowej prezes nowego Trybunału Konstytucyjnego nagrody „Człowieka Wolności” tygodnika „Sieci” uznałem, że partia rządząca zaczyna wykonywać ruchy coraz bardziej nieznośnie zalatujące PRL-em, co moim zdaniem kaleczy estetyczną wrażliwość inteligencji prawicowej i narusza elementarne wymogi politycznej kultury. Zaryzykowałem także postawienie tezy, że Jarosław Kaczyński zaczyna małpować niegdysiejszy propagandowy trick Adama Michnika polegający na utwierdzeniu "ciemnego luda" w odbierającym mu rozum przekonaniu o jego społecznej wyższości – vide: „Nabrani przez redaktora” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/271686,nabrani-przez-redaktora

Zaś, gdy w konkluzji zapytałem braci Karnowskich (https://www.salon24.pl/u/salonowcy/844199,nie-bede-juz-czytal-tygodnika-sieci) cytuję:
„I, co ja mam teraz w czasie południowej kawy w mieście powiedzieć spoglądającym na mnie z drwiącym pobłażaniem znajomym sympatyzującym z Platformą? Że pani Julia Przyłębska to współczesna Anna Walentynowicz? Że to, co mówią Wildstein z Karnowskimi to nie jest podlizywanie się władzy dobrej zmiany? Czy mam tak jak niegdyś Platforma iść w zaparte? Głupka z siebie robić i na śmieszność się narażać? Sorry, ale są granice elementarnie przyzwoitej obyczajności, których przekraczać nie wolno nikomu. Nawet partii Jarosława Kaczyńskiego. I bardzo mi przykro, bo na Prawo i Sprawiedliwość głosowałem, ale ja się do takiego poziomu nie zniżę…” – byłem święcie przekonany, iż rzeczeni dziennikarze w kaleczącej poczucie estetyki propagandzie politycznej już bardziej odlecieć nie mogą.

Niestety, jak zobaczyłem najnowszą okładkę tygodnika „Sieci” z błogosławioną Krystyną Pawłowicz na polską Joannę d’Arc wystylizowaną to myślałem, że mnie szlag trafi i krew zaleje. Bo urodziłem się pod koniec wojny i pamiętam gazetki ścienne, jakie w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku w mojej podstawówce wykonywały ówczesne „dzieci resortowe” o generale Świerczewskim, który się kulom nie kłaniał. Tak. Tak. Przypomniały mi się lata najmroczniejszej stalinowskiej komuny. Bo wszystko znów jak, jak wtedy, tylko ludzie przefarbowani i wystrój zmieniony.

Więc ponownie pytam braci Karnowskich. Panowie! Na litość Boską! Czy Was już do reszty pogięło? Czy karmiąc Polaków polityczną szmirą i kiczem chcecie z Polski kołchoz zrobić? Czy chcecie na zawsze do siebie zrazić inteligencję? Przecież każdy kumaty Polak po obejrzeniu tej okładki pomyśli, że projektowali ją jacyś nawiedzeni doktrynerscy psychopaci, dla których wystawianie się na publiczne pośmiewisko jest rodzajem jakiejś chorobliwej ekstazy jawiącej się utratą zdolności racjonalnego postrzegania rzeczywistości.

Co Wam Panowie przyszło do głowy z tą okładką? Kogo Wy kreujecie na bohatera narodowego? Co się Wam w pani Krystynie Pawłowicz podoba? No, co? Arogancka buta, na jaką  nawet Sławomir Nowak w okresie szczytowania Platformy by się nie poważył? Bezpardonowe parcie na szkło? Afektowany styl bycia? Nadpobudliwa mowa ciała? Pretensjonalne aktorstwo? Grubiańskie odzywki? Brak szacunku dla ludzi? Nienawistny wyraz twarzy? Bublowate stroje? Deficyt parlamentarnej kultury? Jazgotliwie napastliwa narracja? Podwórkowe słownictwo? Emfatyczna przemądrzałość?...

Wiem, że są to cechy podobające się biomasie chodzącej do wyborów, ale na litość Boską takiej persony nie można stawiać ludziom za wzorzec! A biomasa ma to do siebie, że po pewnym czasie fermentuje! Zaś Rzeczpospolita to nie karczma, Mości Panowie „elita” prawicowa! I niestety muszę to głośno powiedzieć, iż publikując tę okładkę bracia Karnowscy są albo na wskroś cyniczni i zdemoralizowani, albo, ku czemu się skłaniam są nieczującymi bluesa ratajami, bo widziałem kiedyś na żywo w niegdysiejszym biurze poselskim Andrzeja Dudy, jak się noszą i wysławiają.

Przecież ta okładka to przyprawiający o mdłości anty-estetyczny koszmarek, obciachowa laurka i obrażający nasze wielowiekowe dziedzictwo kulturowe pseudo patriotyczny ołtarzyk,  a ten nabzdyczony landszaft odstrasza od PiS-u ludzi młodych! Czy redakcja tygodnika „Sieci” nie zdaje sobie z tego sprawy? Czy nie widzi tego minister Gliński? Czy władze dobrej zmiany nie kumają, że nasza opozycja totalna i lewacka Bruksela tylko czekają na takie okazje, by roztrąbić na cztery strony świata, kogo partia dyktatora Kaczyńskiego na narodowego rycerza mianuje? Przecież ta okładka to darmowy oręż ofiarowany naszym wrogom.

Przepraszam za ten ostry tekst, ale jako rzetelny bloger i wieloletni nauczyciel akademicki uważam, że na wskroś anty-estetyczne przegięcie tygodnika "Sieci" przekroczyło punkt krytyczny dobrego smaku, więc moim obowiązkiem było tak, a nie inaczej zareagować. W tym między innymi upatruję sens uczciwego dziennikarstwa społecznościowego.

Z nadzieją na wsparcie ze strony prawicowych środowisk artystycznych, plastyków, grafików, poetów, pisarzy, malarzy, muzyków, aktorów…,
serdecznie Państwa pozdrawiam,

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post scriptum
Komentarz do pierwszej fotografii: "Czy rzeczywiście chcemy takiej estetyki polskiej polityki prawicowej?"
Komentarz do drugiej fotografii: "A tu inny przykład prawicowej estetyki polityczno kulturowej"
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 15350
Pani Anna

Pani Anna

20.02.2018 18:23

Pan się zafiksował na Panią Pawłowicz? Śni pan o niej po nocach? A my, ciemny lud kochamy naszą Panią Profesor i co, nie wolno?
Francik

Francik

21.02.2018 16:58

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Pan się zafiksował na Panią

Nie wolno ciemna biomaso, bo narażasz wielce kulturalnego i yntelygentnego drrra na dyskomfort. Co on teraz powie w towarzystwie krakówka? Cóż, nazywanie zwykłych Polaków, którzy nie podzielają gustów elyty krakówka i warszawki głosującą biomasą najlepiej świadczy o poziomie intelektualno-moralnym drrrra. Nie powiem żeby zniżanie się stylu prawicowych portali do poziomu Fucktu, mi się podobało, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się pogarda dla zwykłych ludzi prezentowana przez samozwańcze elyty z tzw. salonu. Co ciekawe drrr zachwycał się piosenkarką Teresą Werner (nawet radził prezesowi, by ją zaangażować w kampanię) i nie dostrzegał niczego kiczowatego w jej hicie "Dałabym ci dała". Fakt, prof. Pawłowicz nie śpiewa takich hitów i ma inny typ urody niż w/w piosenkarka. Ale wybory do Sejmu to nie konkurs piosenki, ani piękności. Tego drrrr nie jest w stanie zrozumieć, a jakoś potrafi zrozumieć ciemna biomasa wyborcza.
Domyślny avatar

xena2012

20.02.2018 18:45

Nawet przyjmując wyszczególnione przez Pana wady pani Pawłowicz jednej zalety jej odmówić nie można-logicznego myślenia i trafnych wniosków i wypowiedzi.Życzyła bym tego innym politykom.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

21.02.2018 10:42

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Nawet przyjmując

Też tak uważam. Emploi Pani Poseł, jak i poziom intelektualny odpowiada na zapotrzebowania elektoratu PiS, więc dlaczego się jej wstydzić.
Francik

Francik

21.02.2018 16:36

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Też tak uważam. Emploi Pani

Tak, zdzichu - my biomasa wolimy prof. Pawłowicz niż Pomaski i Kinie Gajewskie, choć one takie kulturalne, bo papieru toaletowego używają.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

21.02.2018 22:00

Dodane przez Francik w odpowiedzi na Tak, zdzichu - my biomasa

Zapewne Poseł Pawłowicz była by szczęśliwa wiedząc, że na wybiegu, niejaki Francik ,porównując ją z Pomaske i Gajewicz wybrał ją....-Pannę Krysię
ExWroclawianin

ExWroclawianin

20.02.2018 19:15

@Anna i @xena2012
200/100
Absolutnie sie z paniami zgadzam na 200% "w ciemno" i uwazam ze pani profesor Pawlowicz jest WSPANIALA, skuteczna i odwazna do "bolu" a przy okazji znakomicie zna sie na prawie i wie o czym mowi, a to WLASNIE wszelkiej masci szujom lewackim, wewnetrznym Moskalom, volksdeutschom i zaprzancom sie nie podoba tak samo jak pan A.Macierewicz NIEZWYKLE skuteczny w tym co robil w Wojsku Polskim i jak skutecznie "neutralizowal" sowieckich kolaborantow ktorych wolna Polska juz dawno powinna odsunac od wladzy i wplywu na zycie Polakow oraz w koncu ROZLICZYC !!! Komunisci i bolszewicy sowieckiego "chowu" znajac ich zachowania z lat 1944-1956 nigdy w zyciu by sie z wami nie patyczkowali tak jak wy sie patyczkujecie z tym sowieckim bydlem.........kiedy w koncu Polska przestanie byc panstwem TEORETYCZNYM i zacznie rozliczac swoich wewnetrznych polskojezycznych wrogow??? Na co PiS czeka??? Czy chcecie aby narod polski stracil cierpliwosc???
@Pasierbiewicz
Czy pan ma naprawde jakas misje w "gnojeniu" PiS-u i jego najlepszych ludzi??? Kompletnie pana nie rozumiem! Potrafi pan czasem pieknie pisac i wzruszac o powaznych sprawach by potem jakby "odbic sie od sciany" i "odlatywac na inna galaktyke"............dlaczego pan to robi? Wylewa pan kubel pomyj i szamba na ludzi ktorzy nie zasluguja na to.....I don't get it !
WHY?????????
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.02.2018 13:12

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na @Anna i @xena2012

@ExWrlławianin
Pozwoli Pan, że to ja, a nie Pan, będę decydował, co mam pisać.
Niestety Pan nie rozumie, co to takiego krytyka konstruktywna, więc w tym miejscu kończę naszą rozmowę.
Pozdrawiam, jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
ExWroclawianin

ExWroclawianin

21.02.2018 22:09

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @ExWrlławianin

@Pasierbiewicz
Szanowny panie doktorze inzynierze!
No ten tytul naukowy POWINIEN pana zobowiazywac i obligowac do PISANIA PRAWDY i do OBIEKTYWNEJ oceny rzeczywistosci. Szanowny pan tego NIE ROBI i prosze mi nie ublizac ze ja nie wiem co to jest konstruktywna krytyka! Wyglada na to ze ja DOSKONALE WIEM, za to pan ma problem z konstruktywna krytyka! Ja wiem ze nalezy zle rzeczy krytykowac, ale i w ramach konstruktywnej krytyki nalezy pisac o rzeczach dobrych i pozytywnych. Tego juz pan NIE ROBI! Kolejna rzecz to kto dal panu monopol na racje? Dlaczego pan uwaza ze ma absolutna racje ??? Wiecej pokory i wiecej sprawiedliwych ocen. Ja wiem ze ludziom bardzo ciezko przychodzi komus innemu przyznac racje i przyznac sie do bledu i na tym polega "wielkosc czlowieka". Wielokrotnie na tym blogu zgadzalem sie juz z panem gdy uwazalem ze pan ma racje i wyrazalem swoja opinie. Ale musi pan przyznac OBIEKTYWNIE ze nie zawsze ma pan racje. Ja gdy ktos mnie przekona ze nie mam racji przedstawiajac fakty, dowody to mam na tyle w sobie uczciwosci ze przyznam tej osobie racje a tym samym w tej sprawie zweryfikuje swoja pozycje a nawet ja zmienia, bo UCZCIWYCH ludzi powinna interesowac TYLKO I WYLACZNIE PRAWDA, bo wbrew Sp. ksiedzu Tischnerowi ktory mowil o 3 prawdach, pan i ja wiemy ze jest TYLKO JEDNA PRAWDA. Dociekajmy, wszystkimi mozliwymi sposobami tylko do niej. Sa ludzie ktorzy nie maja zadnych tytulow naukowych i oni nie maja zadnego problemu aby dotrzec do prawdy i ocenic kazdego czlowieka po tym co mowi. Pan zdaje sie ma z tym problemy...tak jestesmy omylni! Niech mnie pan sprobuje przekonac ze ma racje....mozliwe ze sa rzeczy o ktorych nie wiem i przyznalbym racje, ale wybaczy pan jezyk jaki pan uzywa do swoich "siarczystych" opisow ludzi i zdarzen czasem brzydki i niesprawiedliwy powoduje ze nie wierze w panskie intencje i tu mamy problem. Panski jezyk czesto odkrywa panskie intencje, ale to pan jako doswiadczony nauczyciel akademicki jak pan sam pisze powinien wiedziec.
Pozdrawiam serdecznie z New Jersey w USA
ExWroclawianin
(Czlonek Partii Republikanskiej z New Jersey z powiatowego komitetu nr 4, z komitetu tego reprezentuje nas w Kongresie USA kongresmen Chris Smith)
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

22.02.2018 11:46

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na @Pasierbiewicz

"Więcej pokory i więcej sprawiedliwych ocen. Ja wiem, że ludziom bardzo ciężko przychodzi komuś innemu przyznać rację i przyznać się do błędu, i na tym polega "wielkość człowieka". Wielokrotnie na tym blogu zgadzałem się już z Panem, gdy uważałem, że Pan ma rację, i wyrażałem [wtedy aprobującą - ZK] swoją opinię. Ale musi Pan przyznać OBIEKTYWNIE, że nie zawsze ma Pan rację."
Pisze Pan jak polityk, a pisarz Krzysztof Pasierbiewicz wymyka się Panu, bo miesza konwencje. Oczywiście na poziomie literalnym zgoda, tylko co zrobić z osobowością (z przywarami, a jakże!), która ma ciągoty/predyspozycje literackie i miesza dokumentalistykę z beletrystyką? Ot, przyjąć taką, jaka jest, z nadzieją, że może coś kiedyś z owego FERMENTU się wykluje - jakieś artystyczne OPUS. Na razie jest zabawnie.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

20.02.2018 19:39

No niestety, często graficy dają zamach cepem, a "przywództwo" nad tym nie panuje. Chociaż..., coś za dużo tego absmaku z "Sieci". Onegdaj Misiek też nachalnie lansował Jarosława na Józefa: vide http://naszeblogi.pl/587…
Z dystansu to, o czym Pan słusznie pisze (już drugi raz), lepiej widać.
Karnowscy zresztą pokazali, co potrafią, zaraz po Smoleńsku - skundlenie i uszy po sobie... Dlatego ja nie mam z nimi problemu, bo tego ich "zarzucania sieci" nie brałem i nie biorę do ręki. Mam więc estetyczny komfort i nie jestem narażony na przyszły, przewidywalny koniunkturalizm, gdy po raz kolejny "wajchę" inni przełożą.
Domyślny avatar

HenrykHenry

20.02.2018 23:41

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na No niestety, często graficy

Wstyd za Panem idzie ... Panie Korus. Gratulacje ale takie w cudzyslowie ....
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

21.02.2018 09:27

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Wstyd za Panem idzie ...

Można jeździć po Panu Autorze Głównym do woli, ale tam, gdzie zwraca uwagę na sprawy słuszne, trzeba umieć to zauważać. Ja nie mam odruchu stadnego, ani żadnych uwarunkowań grupowych. Okładki są po prostu "dęte". Na temat pani poseł ani pana prezydenta się przecież nie odezwałem... Natomiast o tzw. niedźwiedziej przysłudze napisałem onegdaj obszernie i podałem odnośnik, żeby Czytelnik mógł się więcej dowiedzieć, dlaczego się w tym wypadku wtrąciłem po stronie Atakowanego. Stale macie jakieś Jego złe intencje na uwadze, Wasz problem. Dajcież Chłopu wyrażać swoje zdanie jak chce - przeciwstawiajcie się konkretom, gdy się myli... Miałbym nieraz ochotę polemizować z niektórymi akapitami Pana Pasierbiewicza, ale nie chce mi się włączać w ten nieustanny jazgot pod jego wpisami. Więcej spokoju i rozwagi, gdy Autor podgrzewa emocje! Jest pisarzem, więc wie jak to robić. Vide literacki portret pani Poseł.
Domyślny avatar

xena2012

21.02.2018 09:48

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Można jeździć po Panu Autorze

Rzecz w tym,że ten ,,Atakowany' nigdy nie operuje konkretami .Jego tzw.krytyczne i ,,konstruktywne'' jak pisze uwagi dotycza wyłacznie wyglądu,głosu,gestów,mimiki twarzy nielubianych przez niego osób.Kazda z tych osób jest albo głupia,albo z prowincjonalną mentalnoscią,albo o zgrozo ubrana w garnitur polskiej produkcji ,lub dwadziescia lat temu rozwiazała się sznurówka.Oto konkrety,którymi przeciwstawiają się komentatorzy.Autor nie podgrzewa zresztą żadnych emocji a w swym zadufaniu nawet nie widzi smieszności swoich wpisów,nie potrafi polemizować stawiając na obrażanie komentatorów.
Domyślny avatar

HenrykHenry

21.02.2018 10:49

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Można jeździć po Panu Autorze

"Jest pisarzem, więc wie jak to robić" ... i jeszcze to ...  " Więc jedyną szansą piszącego o tym, jest dobre pióro. Więc proszę się tego, co Pan ma od Boga, trzymać."
Wlasciwie mozna to pozostawic bez komentarza te pana "peany" pod adresem blogera Panie Korus .. ale ...
Ustawiczne ataki na  PiS , jej czlonkow , jej wyborcow  ...  personale ataki na politykow tego ugrupowania , sczczegolnie Posla Terleckiego na ktorego to , cytujac slowa tego "becwala" wylewa notorycznie "wiadro pomyj" ... no teraz tez pisze o nim Mstr.Butapren ... to tylko "malutenki przykladzik . Nie wspominam tu jego niezwykle chamskiego "opisu" wygladu P.Terleckiego ... Pan panie Korus nazywa to pisanie  "darem od Boga" ... Prosze sie wstydzic.
Teraz wzial sobie na cel Posel Pawlowicz i zaczyna ze swoim  chamstwem taniec wokol Pani Profesor. Kto nastepny ... caly PiS tak obleci ?!
Nazywanie tego "szmoncesa" pisarzem bo wydal , dzieki  "ukladzikowi krakowskiemu" ( juz opisywalem te zazylosci czy zaleznosci tego "indywidum") pismidlo  pod tyt. Magia ... czegos tam , koszmarnej ramoty , nie nadajacej sie nawet do ... a nie do przeczytania  jest Pana kompromitacja.
No coz ... kazdy swoj wstyd buduje ... Pan widze bardzo usilnie nad tym swoim wstydem pracuje.
Jeszcze jedno , maly przyklad jak klamstwo i manipulacja kroczy z kazdym wpisem Pasierbiewicza ... cytuje z jego wpisu ...
));- "Sorry, ale przegięliście kochani, gdyż są granice elementarnie przyzwoitej obyczajności, których przekraczać nie wolno nikomu. Nawet partii Jarosława Kaczyńskiego. I bardzo mi przykro, bo na Prawo i Sprawiedliwość głosowałem, ale ja się do takiego poziomu nie zniżę." -((
Internauci pamietaja jak sam sie przyznal ze glosowal na ugrupowanie Kukiza ... archiwum jest dostepne  choc w przypadku Pasierbiewicza nietrwale ... dlaczego ?!  Ten "blager" bez przerwy nanosi nowe tresci , "gumkuje" w swoich starych wpisach jezeli tylko ktos zauwazy jego manipulacje , klamstwa ...
Zycze zdrowia ... Panie Korus
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

22.02.2018 09:58

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na "Jest pisarzem, więc wie jak

Życzę rozumu... Bo ze zdrowiem nigdy nie wiadomo - nie nasza wola, a przynajmniej w ograniczonym zakresie.
Domyślny avatar

HenrykHenry

22.02.2018 18:23

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Życzę rozumu... Bo ze

Rozumu to pan ma wiele ... mnie nigdy do glowy by nie przyszlo by chciec zarobic na swoim opozycyjnym zyciorysie.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

21.02.2018 13:30

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Można jeździć po Panu Autorze

@Zygmunt Korus
"Miałbym nieraz ochotę polemizować z niektórymi akapitami Pana Pasierbiewicza, ale nie chce mi się włączać w ten nieustanny jazgot pod jego wpisami..."
--------------------
Doskonale Pana rozumiem.
Z pewnością Pan zauważył, że ten jazgot generuje mała grupka zawsze tych samych komentatorów. A taka sytuacja sprawia, że ta właśnie grupka oszołomów praktycznie uniemożliwia dyskusję na moim blogu poważnym komentatorom, na czym moim zdaniem cierpi portal Nasze Blogi. Z tego właśnie powodu odpowiadam tylko na merytoryczne komentarze, których jest jak na lekarstwo.
Nie wiem, co Pan o tym sądzi, ale takiej sytuacji mogłoby zapobiec wprowadzenie opcji możliwości kasowania wulgarnych i chamskich komentarzy oraz blokowania namolnych i niemerytorycznych komentatorów. Tak opcja jest na Salonie24 i pozwoliło mi to na pozbycie się obłąkanych nienawiścią trolli, dzięki czemu do tych samych notek, które zawsze publikuję na NB oraz S24, - na Salonie24 jest wiele ciekawych i merytorycznych komentarzy, natomiast na Naszych Blogach każdorazowo jazgocze grupka zawsze tych samych oszołomów.
Dziękuję za merytoryczny komentarz i pozdrawiam Pana,
Krzysztof Pasierbiewicz
paparazzi

paparazzi

22.02.2018 02:21

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Zygmunt Korus

No, jednego pan kupił. Ufajcie mi, ufajcie. Później sprowadzamy cie do mojego poziomu i pokonujemy swoim doświadczeniem. Po co to panu. Czytać dezyderat z PPB.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

22.02.2018 10:01

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na No, jednego pan kupił.

Metoda zapędzania kogoś pod swoje insynuacje/mniemania ("no, jednego Pasierbiewicz już kupił") po mnie spływa. Faktycznie ma rację Autor bloga, że goni za nim jakaś sfora kundelków.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

22.02.2018 11:04

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Metoda zapędzania kogoś pod

Siedzi pan na NB i zna pan pisaninę pasierbiewicza od lat a to ,że pan nie potrafi jej ocenić to wynika z łączności pokoleniowej albo z niemożności już jej prawidłowej oceny nie wspomnę  ale to nie jest prawda pana z pasierbiewiczem łączy jedno ,nienawiść do tego rządu połączona z manią wielkości którą macie o sobie a tej wielkości PIS nie chce zagospodarować.Pasierbiewicz wie dlaczego nikt go dziś nie potrzebuje ale dalej łże opowieściami mitomana,pan też wie dlaczego i pana nie chcą.
Pasierbiewicz został z goła dupa gdy okazał sie niepotrzebny tym którym przez całe życie wiernie służył ,pan sie czegoś dorobił i bardzo dobrze ale i panu było mało i daletego za kundelka w marcu przypomnę!
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

22.02.2018 11:51

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Siedzi pan na NB i zna pan

O mojej roli i Marcu, to Pan tyle wie, co Pan napisał. A to już całkiem Pana dyskwalifikuje, nawet żeby podsrywać komuś/mnie jakieś wredne insynuacje. Trzeba i w tym zakresie (trollowania) trzymać poziom, żeby cosik wyglądało wiarygodnie.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

22.02.2018 12:06

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na O mojej roli i Marcu, to Pan

Wredne insynuacje,to może pan sam przypomni ile pan się domagał za "krzywdy" czy głupotę własną od Polski...za marzec 68 !?
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

22.02.2018 13:36

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Wredne insynuacje,to może pan

To trzeba było z Komuną walczyć, to by Pan coś wtedy zdziałał (także i dziś, po długoletnich procesach za ówczesne szykany). A nie zawiścić każdemu tego, czego Panu brak (wpisać wg uznania...). Doprawdy ma Pan nick stosowny. Przykro mi tak pisać, ale sam Pan się podstawia.
A z tą korowską narracją o Marcu'68 to niech się Pan naprawdę uda ze śmietniska (intelektualnego) na złomowiec! Zresztą wszystko, co Pan pisze na Naszych Blogach, to takie ble-ble, bla-bla. Fajtłapa myślowa, nieskładna językowo, pcha się na afisz. Zamiast zacząć od kaligrafii.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

22.02.2018 15:07

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na To trzeba było z Komuną

W maju na podręcznym poligonie w Wałczu zginęło czterech studentów wcielonych do wojska po marcu .Zginęli i kilku zostało rannych bo kanalia trep załadował ich do Stara i pełny gaz po poliginie i skończyło się jak się skończy , musiało. Star się przewrócił ,jeden utopił się benzynie wylewającej się z baku prosto na twarz ,drugi udusił się od pasa kałacha ,dwaj przygnieceni .Pan się wycenił bardzo wysoko a ile jest warta ich śmierć bo przecież o to samo im chodziło,bronili michnika ,blumsztajna ,kuronia,no i wybroniliście nieprawdaż...mamy dlatego to co mamy!
Wyciąganie łapy bo się walczyło to est dopiero żenada i wykładanie się .Ciesz się gościu żeś zdrowy ale ci co naprawdę walczyli przez lata i poszli do piachu raczej się nie upomną o zwrot kosztów.
Hołota co się dorwała do władzy i kasy po 89 roku miała i ma w dupie tych co oddali życie albo odebrano im zdrowie,jeśli już to marne grosze.Na plecach trupów doszli do władzy na czele z bolkiem bo ten już nie musiał wygrywać w totka.Siedem cyferek miała wyliczona kwota jaką Polska ma wybulić za pana martyrologię...!
Pisze to co piszę a jak się panu nie podoba to nie zmuszam do czytania ale zawsze można poddać konstruktywnej krytyce [Echo 24}.ale też i nawet do tego nie zmuszam.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,555,500
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: https://raskolnikow2.fil… Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: https://www.salon24.pl/u…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności