Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
"Inny punkt widzenia" i "Rozmowy niedokończone"
Wysłane przez Krzysztof Pasie... w 26-08-2017 [22:37]
Dziś zmarł niespodziewanie Grzegorz Miecugow, którego wielokroć krytykowałem na blogu, ale ta wiadomość autentycznie mnie zasmuciła.
Acz po głębszym zastanowieniu uświadomiłem sobie, że były tylko dwa zdawać by się mogło krańcowo od siebie odległe nocne programy, którym regularnie poświęcałem uwagę. Jednym z nich były radiomaryjne „Rozmowy niedokończone”, zaś drugim tefałenowski „Inny punkt widzenia” Grzegorza Miecugowa.
I to zaskakujące odkrycie mi uświadomiło, że czasem można jednak godzić ogień z wodą.
A poza tym pan Grzegorz był kibicem Cracovii, której byłem trampkarzem i dozgonnie jej serce oddałem.
To tyle.
Znowu się pewnie jednym i drugim narażę, ale musiałem to komuś powiedzieć.
Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)
Post scriptum
Przeczuwając ton komentarzy nie ukrywam, że tę notkę napisałem między innymi, dlatego, by ktoś dał dodane faktycznie komentarze do przeczytania Jarosławowi Kaczyńskiemu, który jako człowiek roztropny i inteligentny mam nadzieję odseparuje się od owych, zawsze tych samych toksycznych ludzi ogarniętych iście wynaturzoną nienawiścią do wszystkiego, co nie jest po ich obłąkańczej myśli. Ci ludzie jak rak niszczą wizerunek PIS-u.
Szanowny Panie Prezesie,
sam Pan widzi, że to już naprawdę nie są żarty i jak Pan nie odsunie ich na boczne tory to nie będzie drugiej kadencji rządów Prawa i Sprawiedliwości, bo ludzie, szczególnie pokolenie 30 - 40 odwróci się od PIS-u bezpowrotnie.
Komentarze
26-08-2017 [22:52] - michnikuremek | Link: Grzegorz Miecugow nie żyje.
Grzegorz Miecugow nie żyje. Płakać po nim nie będę, ale jako człowiek wychowany w kręgu kultury i cywilizacji chrześcijańskiej nie będę wzorował się na środowisku z którego śp. Grzegorz Miecugow się wywodził i nie będę kpił i szydził z jego śmierci.
Wiem - powtarzam się. Ale nic innego o tym człowieku nie potrafię napisać....
27-08-2017 [00:31] - Natura Polaca | Link: A z czyjej śmierci kpił i
A z czyjej śmierci kpił i szydził Grzegorz Miecugow? Czy poza tą kalumnią masz jakieś dowody?
27-08-2017 [08:45] - michnikuremek | Link: Grzegorza Miecugowa pamiętam
Grzegorza Miecugowa pamiętam jak kiedyś przed kamerą bawił się modelem samolotu TU-154.....
A środowisko TVN wielokrotnie sobie kpiło z ofiar katastrofy smoleńskiej. Jeśli chcesz dowodów, to sobie poszukaj na jutubie, bo mnie się nie chce tego ani szukać, ani tego znowu oglądać....
27-08-2017 [09:28] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikuremek
@michnikuremek
Coś Panu opowiem.
W latach 70. sąsiad milicjant i ubek z parteru chcieli mnie wykurzyć z mieszkania. Wybrali metodę zniszczenia mnie wyrokami Kolegium ds. Wykroczeń, gdzie mi 76 spraw wytoczyli, i omal nie wyrzucono mnie z pracy na uczelni. Żony tych „dżentelmennów” przy każdej okazji mnie wyzywały na klatce schodowej od najgorszych, i przyznaję, że wtedy życzyłem im wszystkiego najgorszego.
Od tamtego czasu minęło ponad czterdzieści lat. Milicjant i ubek już dawno nie żyją, ale żyje żona milicjanta. Jakiś czas temu wracałem do domu i zobaczyłem ją, jak ledwie idzie po schodach taszcząc siatki z zakupami. Więc wziąłem od niej te zakupy i wyniosłem na górę.
A Pan zapewne by ją zepchnął ze schodów. Czy dobrze zgaduję?
27-08-2017 [11:59] - michnikuremek | Link: Nie - nie zepchnąłbym jej,
Nie - nie zepchnąłbym jej, ale zakupy bym jej zaniósł na górę jeżeli by mnie wcześniej przeprosiła. Wrogom się przebacza, ale dopiero wtedy kiedy okażą skruchę. To podstawowa zasada chrześcijaństwa.
27-08-2017 [14:10] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikuremek
@michnikuremek
"Nie - nie zepchnąłbym jej, ale zakupy bym jej zaniósł na górę jeżeli by mnie wcześniej przeprosiła. Wrogom się przebacza, ale dopiero wtedy kiedy okażą skruchę. To podstawowa zasada chrześcijaństwa..."
-----------------------
No to zupełnie inaczej podstawowe zasady chrześcijaństwa pojmujemy.
27-08-2017 [14:52] - michnikuremek | Link: Uważa pan, że jest możliwe
Uważa pan, że jest możliwe przebaczenie bez okazania skruchy przez winowajcę? No to gratuluję - maska spadła jak z prezydenta Dudy. Dobre i to....
27-08-2017 [15:50] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikuremek
@michnikuremek
"Uważa pan, że jest możliwe przebaczenie bez okazania skruchy przez winowajcę? No to gratuluję - maska spadła jak z prezydenta Dudy. Dobre i to..."
----------------------
Pamięta Pan może list biskupów polskich do niemieckich z prośbą o przebaczenie? Czy polskim biskupom wtenczas też maski pospadały?
27-08-2017 [18:27] - gorylisko | Link: a od kiedy to pan jest
a od kiedy to pan jest biskupem ? uważam, że gościu ma rację... choć może ja bym zaniósł bez przeprosin ale bym nie rozmawiał...ale za to pan, panie drrrrr jest ślachetny jak diabli... ;-)
27-08-2017 [20:51] - Krzysztof Pasie... | Link: @Gorylisko
@Gorylisko
Już sam fakt, że się Pan znowu u mnie pojawił dowodzi, że notka w dziesiątkę trafiona.
Serdeczności!
27-08-2017 [21:00] - gorylisko | Link: no sprawiedliwość jak cholera
no sprawiedliwość jak cholera przez pana przemawia...
26-08-2017 [23:31] - michnikuremek | Link: Panie Pasierbiewicz...
Panie Pasierbiewicz...
Co tow. Miecugow zrobił z głowami wielu ludzi, to ja wiem najlepiej, bo ogłupił moją najbliższą rodzinę....
Nie da się z nimi normalnie rozmawiać - to dzieło towarzysza Miecugowa i firmy w której pracował.....
Nie mam jednak zamiaru pastwić się nad zmarłym....
Niech spoczywa w pokoju. Bóg go osądzi!
26-08-2017 [23:43] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikuremek
@michnikuremek
Pierwszy Pański komentarz był do przyjęcia, ale nawet w obliczu majestatu śmierci Pan nie wytrzymał i wszystko drugim komentarzem spaskudził. I ta zajadłość właśnie mi się u pisowskich radykałów nie podoba, którzy ponoć hołdują wartościom chrześcijańskim.
PS
Mógłbym Panu dużo więcej napisać, ale uszanuję okres żałoby i na jakiś czas zamilknę.
27-08-2017 [08:50] - michnikuremek | Link: Proszę wobec tego spróbować
Proszę wobec tego spróbować porozmawiać z jakąś osobą, której źródłem informacji o świecie jest TVN - ja wiele razy próbowałem i zawsze odnosiłem wrażenie, że rozmawiam z osobą upośledzoną umysłowo: całkowita odporność na jakiekolwiek argumenty, wymachiwanie rękami, podnoszenie głosu - tak właśnie działa telewizja, której jedną z gwiazd był właśnie Grzegorz Miecugow.
To, że on nie żyje nie oznacza, że mamy o tym zapomnieć.
27-08-2017 [09:36] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikuremek
@michnikuremek
"To, że on nie żyje nie oznacza, że mamy o tym zapomnieć..."
-------------------
Owszem, ale także nie oznacza, że mamy na niego pluć zanim jeszcze zdążył ostygnąć.
A tu może Pan sobie przeczytać więcej na ten temat - vide: https://www.salon24.pl/u/salon...
27-08-2017 [14:12] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikouremek
@michnikouremek
"tak właśnie działa telewizja, której jedną z gwiazd był właśnie Grzegorz Miecugow..."
--------------------------
A jak działa telewizja, której szefem jest pan Kurski? Proszę o odpowiedź. Tylko szczerą.
27-08-2017 [08:51] - xena2012 | Link: A mnie się nie podoba
A mnie się nie podoba uporczywe i zajadłe określenia ,,pisowski radykał'' używane przez Pana przy kazdej okazji i zawsze w negatywnym świetle. Istotnie komentator nie popisał się komentarzem,ale to nie powód,żeby wyżywac się na elektoracie PiS-u.
27-08-2017 [09:41] - Krzysztof Pasie... | Link: @xena2012
@xena2012
"A mnie się nie podoba uporczywe i zajadłe określenia ,,pisowski radykał'' używane przez Pana przy kazdej okazji i zawsze w negatywnym świetle..."
------------------------
Ja natomiast uważam, że radykalizm w jakiejkolwiek by nie był postaci i czyikolwiek wykonaniu - jest cechą negatywną.
27-08-2017 [10:00] - michnikuremek | Link: Radykał mówi: 2 razy 2 równa
Radykał mówi: 2 razy 2 równa się 4.
Człowiek umiarkowany: 2 razy 2 to jest coś pomiędzy 3,5 a 5,3.
27-08-2017 [12:11] - Jabe | Link: Dla radykała dwa razy dwa
Dla pisowskiego radykała dwa razy dwa jest dokładnie tyle, ile naczelne organa partyjne podały, do odwołania.
27-08-2017 [13:27] - michnikuremek | Link: Dziecko....Rok szkolny
Dziecko....Rok szkolny rozpoczyna się za tydzień.... Może pora powtórzyć sobie materiał z poprzedniej klasy?
27-08-2017 [13:54] - xena2012 | Link: Jak widać z autorem bloga
Jak widać z autorem bloga dzielnie pracujecie nad ośmieszaniem ,atakowaniem tych których nazywacie radykałami.Czy wy w ogóle wiecie co to radykalizm i gdzie go znaleźć? Odnoszę wrażenie ,że indoktrynacja dokonywana przez PO w Waszych głowach udała się nad podziw.
27-08-2017 [14:16] - Krzysztof Pasie... | Link: @xena2012
@xena2012
"Jak widać z autorem bloga dzielnie pracujecie nad ośmieszaniem ,atakowaniem tych których nazywacie radykałami..."
-----------------------
Powiem Pani więcej. Jesteśmy z panem Jabe bliźniakami jednojajowymi.
27-08-2017 [18:28] - Imć Waszeć | Link: Jeszcze ktoś mógłby niecnie
Jeszcze ktoś mógłby niecnie pomyśleć, że z Panem Jabe jesteście bliźniakami syjamskimi i dzielicie mózg, ale ja aż tak złośliwy nie będę. Żółwik 8]
27-08-2017 [20:54] - Krzysztof Pasie... | Link: @Imć Waszeć
@Imć Waszeć
Zastanawia mnie, czy Pan jest bardziej "Imć", czy "Waszeć". I wychodzi mi, że ani jedno, ani drugie. Pan ma po prostu przewrócone w głowie.
27-08-2017 [23:51] - Imć Waszeć | Link: To bardzo brzydko jest
To bardzo brzydko jest nazywać wszystkich ludzi o poglądach prawicowych "pisowskimi oszołomami", "betonem", "obłąkańcami", "pomyleńcami", "radykałami" itp. oraz pisać tak: "toksyczni ludzie ogarnięci iście wynaturzoną nienawiścią do wszystkiego, co nie jest po ich obłąkańczej myśli. Ci ludzie jak rak niszczą wizerunek PIS-u." Nawet typowa polszewicka menda z batalionów trolli od Szczerby i POmaski jeszcze tak gremialnie wszystkich wyborców PIS-u nie odważa się nazywać. No ale szlak już został przetarty dzięki "konstruktywnej krytyce". Ciekawe jakie pojęcie będzie następne do marksistowskiego wykoślawienia?
27-08-2017 [14:16] - Jabe | Link: Ma Pani rację. Żaden to
Ma Pani rację. Żaden to radykalizm, raczej kanapowe kibolstwo. A co do tej indoktrynacji, proszę nie sądzić po sobie. Nie potraficie pojąć, że ktoś może myśleć samodzielnie.
27-08-2017 [16:51] - xena2012 | Link: To Jabe potrafi myślec
To Jabe potrafi myślec samodzielnie? Nie sądzę że to możliwe ale za to jakie zabawne!
27-08-2017 [08:35] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Wczoraj przewidziałem,że Echo
Wczoraj przewidziałem,że Echo 24 będzie płakal,darł na sobie szaty i pisał epitafium...a zatem wklejam:
*********************************************************************************************************************************
"26-08-2017 [20:31] - Tarantoga | Link: Biedny Echo 24...odszedł do
Biedny Echo 24...odszedł do Jehowy jego ulubieniec ze szkła kontaktowego...żałoba u Echo 24,żałoba w TVN 24,Monika Olejnik,Sianecki,Walter...który przyjął tych TW od Turskiego.
W RIO pewnie czarne ubrania,czarne sukienki...i portret Grzesia przybrany kirem...i jak teraz będzie żył Echo 24,NO JAK ŻYĆ?
Pewnego razu doniesiono Cesarzowi Tyberiuszowi,że jego wróg,pewien senator...odszedł do Jowisza...na to Cesarz po namyśle odpowiedział:
Powiadacie,że o zmarłych tylko dobrze? Hmmm....no to dobrze,że umarł...
Z mojej strony,to nic osobistego....tylko kronikarski obowiązek..."
27-08-2017 [09:42] - Krzysztof Pasie... | Link: @tarantoga
@tarantoga
Pan jest człowiekiem obłąkanym, Panie Tarantoga vel Vakizashi
27-08-2017 [15:55] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: echo24 [o9.42]
echo24 [o9.42]
Odpowiem ci bajoku w twoim stylu...jesteś kundlu psychiatrą czy geologiem.
Zajmij sie swoim pampersem i przestan mi wymyślac nicki,"wakizashi" "Woleński' ,"Florentyna' i kto jeszcze?
75 lat...albo więcej,albo mniej...bo różnie zeznajesz...i taka demencja,chamstwo,bezczelność na NB,jak i na s24....ale tam masz Bognę Janke,która pracowała u Waltera w TVN24,
masz Igora Janke,który pracował u Michnika w TOK-FM i u Solorza w Polsat NEWS...s24 to zbiór kanalii i agentury...Pasierbiewicz tam pasuje,towarzystwo dla niego i miejsce.
Nara...ciućmo galicyjska,zidiociały staruszku...że posłużę się cytatem...ale to z prywatnej poczty...więc sie sam domyśl.
27-08-2017 [17:14] - Krzysztof Pasie... | Link: @Tarantoga
@Tarantoga
"Nara...ciućmo galicyjska,zidiociały staruszku...że posłużę się cytatem...ale to z prywatnej poczty...więc sie sam domyśl..."
----------------
Teraz widzę, że Panu jest natychmiast potrzebna pomoc lekarska i gdyby nie to, że podobno mieszka Pan we Włoszech to bym Panu zamówił karetkę, z turbodoładowaniem, żeby Pan mógł przymierzyć jak najszybciej kaftan bezpieczeństwa.
Serdeczności!
28-08-2017 [00:06] - Natura Polaca | Link: Taki wpis to zwykła podłość i
Taki wpis to zwykła podłość i nikczemność.
27-08-2017 [08:37] - U1 | Link: Ja natomiast nie poświęcałem
Ja natomiast nie poświęcałem uwagi programowi tvn .Zwyczajnie - żeby nie zaśmiecac umysłu.
27-08-2017 [09:05] - michnikuremek | Link: Ja także nie oglądam TVNu ( w
Ja także nie oglądam TVNu ( w ogóle nie posiadam telewizora), ale mam styczność z ludźmi, którzy to robią. I widzę jakie mają dziury w mózgach z tego właśnie powodu.
27-08-2017 [09:44] - Krzysztof Pasie... | Link: @U1
@U1
"Ja natomiast nie poświęcałem uwagi programowi tvn .Zwyczajnie - żeby nie zaśmiecac umysłu..."
---------------------
Człowiek mądry nigdy sobie umysłu zaśmiecić nie da.
27-08-2017 [12:12] - U1 | Link: Ale to nie znaczy że należy
Ale to nie znaczy że należy grzebac w śmieciach tylko dlatego że są.
27-08-2017 [18:37] - Imć Waszeć | Link: Obawiam się, iż pańska teza
Obawiam się, iż pańska teza staje w poprzek osiągnięciom nauk społecznych. O sposobach zaśmiecania umysłu, jednostkach odpornych i innych jednorożcach pisze prof. Mirosław Karwat w kilku swoich książkach, jak choćby "Sztuka manipulacji politycznej": http://lubimyczytac.pl/ksiazka...
Proszę po lekturę sięgać w ciemno, gdyż niechybnie należy do biblioteczki zmarłego, zaś sam autor jest zwolennikiem KOD i to z całą rodziną.
Także to o "siłach spokoju": http://naukowy-przeglad-dzienn...
27-08-2017 [18:54] - Krzysztof Pasie... | Link: @Imć Waszeć
@Imć Waszeć
Dzięki za namiary. Z pewnością przeczytam w wolnej chwili. Ale już na wyrost mówię, że na manipulację w mojej ocenie jest odporny góra jeden procent społeczeństwa.
27-08-2017 [20:22] - U1 | Link: Moim 10 razy więcej.Ale gdy
Moim 10 razy więcej.Ale gdy przyjmiemy Pańską ocenę to tvn ma całkowity wpływ .
27-08-2017 [11:48] - zbieracz śmieci | Link: Odszedł bo nikt sie od tego
Odszedł bo nikt sie od tego nie wywinie a żałobę to niech odprawiają po nim ci co to robił przez całe życie wychwalali wychwalają .
Jedno jest pewne ,już nigdy nie przerobi żadnego Polaka a szczgólnie takiego o słabowitym umyśle na polskojęzycznego a tym samym nie wynarodowi .
27-08-2017 [12:14] - michnikuremek | Link: Też tak uważam. Gdybym na
Też tak uważam. Gdybym na niego "pluł" jak pisze pan Pasierbiewicz, to bym używał słów na k, ch, p - a ja przecież tego nie robię.
Natomiast trzeba pamiętać o tym, że Grzegorz Miecugow był komunistycznym propagandzistą, który milionom Polaków zrobił krzywdę robiąc im wodę z mózgów.
27-08-2017 [13:31] - zbieracz śmieci | Link: Chcieliby aby zpomniec a tego
Chcieliby aby zpomniec a tego przecież się najnormalniej się nie da,wspominają o jego warsztacie niebywałym ale ten warsztat nie służył dobru ale złu a na dodatek ta łączność pokoleniowa po ojcu !
27-08-2017 [14:21] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikuremek
@michnikuremek
"Gdybym na niego "pluł" jak pisze pan Pasierbiewicz, to bym używał słów na k, ch, p - a ja przecież tego nie robię..."
------------------------
Do Pana nawet sam Mao Tse Tung ze swoimi złotymi myślami się nie umywa.
27-08-2017 [11:52] - Ptr | Link: Pan się nadaje do szkła
Pan się nadaje do szkła kontaktowego, a nie pasuje tutaj.
27-08-2017 [12:40] - Krzysztof Pasie... | Link: @Ptr
@Ptr
"Pan się nadaje do szkła kontaktowego, a nie pasuje tutaj..."
-----------------------
Jak mnie w latch 70. mieszkający w mojej kamienicy ubecy chcieli wywalić z mieszkania, to też krzyczeli na klatce schodowej, cytuję dosłownie:
"Wypierdalaj stąd, bo my tu inteligenta nie potrzebujemy!"
27-08-2017 [12:52] - zbieracz śmieci | Link: Grupa krakowskich osobnków w
Grupa krakowskich osobnków w ilości 53 w 1953 dała zielone światło stalinowca do mordu na biskupie Kaczmarku i innym w sfingowanym procesie ,wśród sygnatariuszy był Brunon miecugow ,ojciec zmarłego ob.PRL ale polskojęzyczny i ten patologiczny element mieniacy się "intelektualistami " zdominował kołtuński krakówek tworząc kołtun do potęgi .To nie Nowa Huta zrobiła z krakówka czerwonym a autor jest jednym z tfurców i kontynuatorem tej mieszanej kołtunerii.
27-08-2017 [14:24] - Krzysztof Pasie... | Link: @zbieracz śmieci
@zbieracz śmieci
"Grupa krakowskich osobnków w ilości 53 w 1953 dała zielone światło stalinowca do mordu na biskupie Kaczmarku i innym w sfingowanym procesie ,wśród sygnatariuszy był Brunon miecugow ,ojciec zmarłego ob.PRL ale polskojęzyczny i ten patologiczny element mieniacy się "intelektualistami " zdominował kołtuński krakówek tworząc kołtun do potęgi .To nie Nowa Huta zrobiła z krakówka czerwonym a autor jest jednym z tfurców i kontynuatorem tej mieszanej kołtunerii..."
--------------------
Czy Pan jest katolikiem? Tylko proszę o szczerą odpowiedź.
27-08-2017 [14:57] - zbieracz śmieci | Link: Przecież ja tu wszystko co
Przecież ja tu wszystko co piszę to szczera prawda bo chyba nie zaprzeczysz ,że jego tatko podpisał osławiony list a krakówek to czerwono brunatny kołtun.
Co do wyznania wiary ja nie muszę szukać katedry tylko dlatego aby inni zobaczyli jak jestem wierzący w przeciwieństwie do ciebie.
Co do tych co w zwiazkach jednopłciowych gustują to jeden z nich wróg nie tylko Polski ale i KK został pochowany na "Skałce" a kolejny co też osławiony list podpisał leży u jezuitów w Panteonie Chwały,nie wpomnę kto go tam wprowadzał i kto mszę odprawiał i wlókł sie za truchłem
27-08-2017 [15:55] - Krzysztof Pasie... | Link: @Zbieracz śmieci
@Zbieracz śmieci
"Przecież ja tu wszystko co piszę to szczera prawda bo chyba nie zaprzeczysz ,że jego tatko podpisał osławiony list a krakówek to czerwono brunatny kołtun..."
---------------------
Pan kompletnie przekazu mojej notki nie zrozumiał, a jak czytam Pańskie komentarze to zaczynam wątpić, czy Pan w ogóle cokolwiek potrafi zrozumieć.
27-08-2017 [17:41] - zbieracz śmieci | Link: Notka mała jasny przekaz
Notka mała jasny przekaz,grzego przetrawione madreościrz to wartościowa postać i warto słuchać co ma do powiedzenia słuchałeś i tu przelewałeś to co przetrawiłeś.
Każdy ma takiego grzegorza na jakiego zasługuje i takiego dostałeś.Papatki !
27-08-2017 [18:56] - Krzysztof Pasie... | Link: @zbieracz śmieci
@zbieracz śmieci
"Przecież ja tu wszystko co piszę to szczera prawda..."
-------------------
jeśli wolno coś radzić, to na Pańskim miejscu zacząłbym od nauki pisania poprawną polszczyzną.
27-08-2017 [14:51] - Ptr | Link: Nie pasuje Pan nie dlatego,że
Nie pasuje Pan nie dlatego,że czuje się Pan inteligentem, ale dlatego ,że obraz świata jaki Pan proponuje to obraz wykrzywiony w krzywych zwierciadlach, bardzo niedoskonały najłagodniej mówiąc.
27-08-2017 [12:54] - spike | Link: "O zmarłym dobrze, albo wcale
"O zmarłym dobrze, albo wcale"
dzisiaj wcale.
PS
Pan powinien pamiętać, jak zmarł Stalin, też Polacy byli zasmuceni, jak to było przyjęte w pańskim domu ?
nie będę roztrząsał o nastrojach po śmierci innych znanych ludzi.
27-08-2017 [14:30] - Krzysztof Pasie... | Link: @spike
@spike
"Pan powinien pamiętać, jak zmarł Stalin, też Polacy byli zasmuceni, jak to było przyjęte w pańskim domu ?..."
-------------------------
Pan, Panie @Spike powinien ze @zbieraczem śmieci zawrzeć małżeński związek jednopłciowy, a zapewne bylibyście Panowie szczęśliwym małżeństwem aż do deski grobowej. Bo małżeństwa na ogół łączy miłość, zaś Was Panowie na wsze czasy połączyłaby nienawiść.
Serdecznie Panów pozdrawiam
27-08-2017 [14:53] - michnikuremek | Link: Plecie pan już brednie i
Plecie pan już brednie i ośmiesza się. Do widzenia.
27-08-2017 [15:57] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikouremek
@michnikouremek
"Do widzenia...."
-------------
I tego proszę się trzymać.
27-08-2017 [21:02] - spike | Link: "Pan, Panie @Spike powinien
"Pan, Panie @Spike powinien ze @zbieraczem śmieci zawrzeć małżeński związek jednopłciowy..."
No tu już Pan poszedł po bandzie, z Panem to żadna kobieta nie chciała zostać, tym bardziej żaden facet by dłużej nie wytrzymał, został Panu nocny sklepik i towarzystwo Szkła Kontaktowego, stąd to fixum dyrdum i delirium tremens.
Pozdrawiam Pana i Panią *****Hrabinę :)))))
29-08-2017 [03:01] - paparazzi | Link: Ja tez pozdrawiam, Krzysiu
Ja tez pozdrawiam, Krzysiu główeczką, no hop. "Koreczek"
27-08-2017 [15:57] - ogrodnik | Link: Pełna wersja tego bon motu to
Pełna wersja tego bon motu to "O zmarłym dobrze, albo wcale. Dobrze,że umarł"
Podobnie -"Tylko krowa nie zmienia poglądów". Druga część (sprawdźcie u Orwella) brzmi - "Powiedziała świnia"
27-08-2017 [16:51] - Imć Waszeć | Link: Jak skończą w Europie ludzie
Jak skończą w Europie ludzie mający inny punkt widzenia, czyli niemarksistowski: https://www.youtube.com/watch?...
Paralizatorów mentalnych my mamy dostatek, ludzi światłych deficyt.
27-08-2017 [17:18] - Krzysztof Pasie... | Link: @Imć Waszeć
@Imć Waszeć
"Jak skończą w Europie ludzie mający inny punkt widzenia, czyli niemarksistowski: https://www.youtube.com/watch?..."
-------------------
No, właśnie.
27-08-2017 [18:24] - Imć Waszeć | Link: Czyli z tego rozumiem, że
Czyli z tego rozumiem, że jest Pan marksistą kulturowym i stręczy nam Pan podobny model "edukacji" jak jest obecnie we Francji. W skrócie tępienie wszelkich przejawów chrześcijaństwa, okazywania własnej przynależności narodowej i "ksenofobii" wobec nachodźców, a wszystko w imię POjednania i pokazywania swojej wyższości nad lewackim chamstwem. Jeśli dobrze rozumiem, jest to nowy sposób nadstawiania drugiego policzka, w formie wypinania obu pośladków.
27-08-2017 [17:04] - mmisiek | Link: Zmarły stoi już w Prawdzie, w
Zmarły stoi już w Prawdzie, w swojej działalności publicznej opowiedział się po stronie Zła i nic mu nie pomoże nasze udawanie, że to była jakaś zwykła neutralna postać.
Niemniej nie nam go sądzić, a ja mu mimo wszystko źle nie życzę - kto może powinien się za niego po chrześcijańsku pomodlić aby Bóg okazał mu swoje miłosierdzie.
27-08-2017 [19:01] - Krzysztof Pasie... | Link: @mmisiek
@mmisiek
"Niemniej nie nam go sądzić, a ja mu mimo wszystko źle nie życzę - kto może powinien się za niego po chrześcijańsku pomodlić aby Bóg okazał mu swoje miłosierdzie..."
-------------------
I tego powinniśmy się trzymać.
27-08-2017 [19:12] - RinoCeronte | Link: To się nazywa walka blogerów!
To się nazywa walka blogerów! Palce lizać. Jesteśmy wolni i wściekli ...
27-08-2017 [19:08] - Krzysztof Pasie... | Link: @ALL
@ALL
Po przeczytaniu dotychczas dodanych komentarzy postanowiłem do notki dodać stosowne post scriptum.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
27-08-2017 [20:10] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Panie Krzyśku, absolutnie
Panie Krzyśku, absolutnie zgadzam się z tym, co Pan napisał w post scriptum.
27-08-2017 [20:46] - Krzysztof Pasie... | Link: @Domasuł
@Domasuł
"Panie Krzyśku, absolutnie zgadzam się z tym, co Pan napisał w post scriptum..."
----------------------
No, to teraz mamy obydwaj przegwizdane!
Ale spoko! Damy radę!
29-08-2017 [03:06] - paparazzi | Link: Z czym, bom nie kumaty w
Z czym, bom nie kumaty w waszej ideologii. Wam sie pojebalos czy kie licho.
Strony