Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Twarda ręka liberałów
Wysłane przez Jan Bogatko w 03-06-2017 [22:23]
Mówi się, że liberał to ktoś tolerancyjny. Nic bardziej mylącego! „Nie ma naszej zgody na brak zgody” *.
„Pospolite ruszenie”, do którego wezwał przeciwników werdyktu wyborczego Polaków żegnający się z pałacem Bronisław Komorowski, powoli traci impet. Wszystkie chwyty dozwolone, wszystkie nie dają Totalnej zwycięstwa. Kolejnym chwytem była opinia Sądu Najwyższego w sprawie prawa łaski, jaką obdarzył
prezydent Duda
skazanego w procesie politycznym Mariusza Kamińskiego. Szefa CBA liberałowie chcieli spalić na ofiarnym stosie za walkę z korupcją. I już witali się z gąską, kiedy wybory do Sejmu odesłały ich na aut. Proces polityczny zakończył się kompromitacją tych, którzy nadal marzą tylko o tym, by było, jak było.
Sąd Najwyższy
ostatni bastion stalinizmu w Polsce puścił prawnego bąka. Polega on na stwierdzeniu, że jakiś-tam prezydent spoza Wielkiego Dogaworu* nie ma prawa korzystać z prawa łaski wobec skazanego. Taki dr h.c. Lech Wałęsa mógł ułaskawić szefa mafii – to był piękny gest – ale szeryfa? Co to, to nie! -
liberałowie w togach
uznali, że prezydent …nie mógł ułaskawić Mariusza Kamińskiego, bo „nie był on skazany prawomocnym wyrokiem”. Otóż mógł, mógł i sędziowie o tym wiedzą, zakładając, że umieją czytać. Cytat: „Art. 139. Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski. Prawa łaski nie stosuje się do osób skazanych przez
Trybunał Stanu”.
Kamiński nie został skazany rzez Trybunał Stanu, a zatem prezydent mógł go ułaskawić – abstrahując od tego, że powinien – bez względu na stadium postępowania. To też uczynił, i chwała mu za to. A swoją drogą od liberałów oczekiwałbym luzu. Nadaremno. Luz mają oni tylko wobec resortowych dzieci.
*Wielki Dogawor – okrągły stół. Władysław Frasyniuk (zachowuję język Frasyniuka);” myśmy ich kurwa po-ko-na-li” (o komunistach). „Drogi Władysławie Frasyniuku! Żeście komunistów pokonali? No nie. Wyście się z nami, k…wa, przy Okrągłym Stole i 4 czerwca 1989 r. do-ga-da-li — dobitnie odpowiedział Czarzasty.
JE Pan Prezydent Komorowski zabrał głos:
https://www.youtube.com/watch?v=cLeXwZrYnPY
Mój kolega ze studiów rozkłada ręce:
http://www.se.pl/wiadomosci/opinie/kruszynski-stanowisko-sadu-najwyzszego-cakowicie-nietrafne_997895.html
Post scriptum: Totalna ma pecha. Za co się nie bierze, wszystko nie wychodzi. A to votum nieufności wobec szefa resortu obrony, a to próba wciągnięcia dzieci w awanturę w Sejmie (słynne gwizdki Joanny Augustynowskiej z Totalnej), a to polityka wobec islamskich osadników (zwanych uchodźcami). Pech bez końca – nawet w ONZ przyjęto bez jednego nawet głosu sprzeciwu uchwałę powierzając Polsce miejsce niestałego członka w Radzie Bezpieczeństwa ONZ. A przecież w Polsce taki reżim!
PiS – wbrew mediom głównego nurtu – nie zwalcza Totalnej. Totalna zwalcza się sama, i to skutecznie.
Mam pewne podejrzenie: Totalna ma własną konstytucję, różniącą się od obowiązującej, i to ją wymachują ciotki rewolucji, której nie było, na manifach KOD-u i kodo podobnych agitkach.
Komentarze
03-06-2017 [23:09] - Jabe | Link: Tragedią tego kraju jest, że
Tragedią tego kraju jest, że właściwie nikogo nie obchodzi, czy Prezydent mógł ułaskawić, czy nie. Jeśli jest nasz, to mógł, jeśli jest ich, to nie mógł. Z Sądem Najwyższym to samo. Naparzanka na Titanicu – do końca.
04-06-2017 [07:23] - Czesław2 | Link: Myli się Pan. Liberał to jest
Myli się Pan. Liberał to jest ktoś tolerancyjny, bo taka była i jest jego definicja. Problem jest w tym, że banda komunistów sobie anektowała to słowo.
04-06-2017 [12:14] - Jan Bogatko | Link: ...dodajmy: anektowała
...dodajmy: anektowała skutecznie. Komuniści też anektowali pojęcie "demokracja"! Ma Pan w zasadzie rację, ale znaczenie tu, znacznie tam - dziż musimy zwalczać "lberałów".
04-06-2017 [08:44] - Marek1taki | Link: Dezinformacja niejedno ma
Dezinformacja niejedno ma imię. Można pisać o polskich obozach śmierci. Można o liberałach. Można o tym, że Jan Bogatko jest prawdomówny.
04-06-2017 [12:17] - Jan Bogatko | Link: ...jeśli mi Pan chce coś
...jeśli mi Pan chce coś zarzucić, proszę prosto z mostu - inaczej to totalne pomówienie.
04-06-2017 [19:13] - Marek1taki | Link: Co nie jest prosto z mostu?
Co nie jest prosto z mostu? Wprost zarzucam Panu dezinformowanie przez używanie słowa liberał w fałszywym - antywolnościowym - znaczeniu. To po to jest nowomowa aby wszyscy rozmawiali, ale się nie mogli porozumieć. Wszyscy ulegamy nowomowie i dwójmyśleniu ale co innego się zapomnieć a co innego się napawać.
09-06-2017 [17:23] - Jan Bogatko | Link: "liberał" ma dzisiaj
"liberał" ma dzisiaj antywolnościowe, totalne znaczenie i nie mam na to wpływu.
09-06-2017 [20:40] - Marek1taki | Link: Ma Pan wpływ. Może Pan nie
Ma Pan wpływ. Może Pan nie utrwalać nowomowy. Jak będziemy mówić np. o migrantach a nie najeźdźcach i terrorystach to marksizm kulturowy będzie dalej postępował w myślach mowie i czynach..
04-06-2017 [09:09] - Skrzetuski | Link: i takie notki chcę czytać a
i takie notki chcę czytać a nie jak echo i grzech wczoraj wysmarowali
04-06-2017 [10:14] - xena2012 | Link: Nic bardziej błędnego niż
Nic bardziej błędnego niż liczyc na to że Totalna zwalczy się sama .Darczyńcy z Zachodu na to nie pozwolą,skoro płacą to i wymagają.
04-06-2017 [13:23] - ASPAL | Link: Panie Redaktorze! Totalna nie
Panie Redaktorze! Totalna nie sama siebie nie zwalczy.Należy jej pomóc.Jako chrześcijanie mamy obowiązek pomagać potrzebującym...ps.czekam na Pańskie felietony zza Odry.pozdrawiam... słuchacz i spółdzielca Radia "Wnet".
09-06-2017 [18:52] - Imć Waszeć | Link: http://niezalezna.pl/100263
http://niezalezna.pl/100263-po...