Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
SZACHY TO GRA DLA WYTRAWNYCH STRATEGÓW
Wysłane przez Niezalogowany (niezweryfikowany) w 14-04-2017 [09:14]
Pionek zbity,teraz przyszła kolej na laufra,wieżę,hetmana i króla.
W tej rozgrywce PiS już przegrał...dał się wymanewrować WSI,byłemu wywiadowi i mediom...zależnym i "niezależnym", czyli starej komunie i Magdalence.
Pisałem już nieraz,że nie ma niezależnych,ani "swoich" mediów....nawet "swoi" wsadzą nóż w plecy...na rozkaz,albo za gotówke.
Taka nagonka jaka wybuchła,to nie zwykła jazda bez trzymanki....to było sterowane i rozpisane na telewizje,radia,prasę i internet.
Za Gomułki i za Gierka takiego zmasowanego ataku nie było,na nikogo!
I nie chodziło o pionka Misiewicza,ten pionek zasłaniał laufra Macierewicza,a zbicie tego laufra,odsłania wieżę,hetmana i króla.
Tę partię PiS przegrał...szybko,dostał "szewca" w kilku ruchach.
"Komisja"....do wywalenia Misiewicza...to parodia,a nie rozgrywka szachowa,,,,nawet nie warcaby,,,taka gra w wilka i owce.
Jak Kaczyński będzie tak grał dalej,to niech spali szachownicę i przerzuci sie na zechcyka,,,,a może w czarnego Piotrusia?
Komentarze
14-04-2017 [10:59] - marsie | Link: Nie laufra a gońca, reszta OK
Nie laufra a gońca, reszta OK!
14-04-2017 [12:33] - admin | Link: Moim zdaniem to wieża z
Moim zdaniem to wieża z ambicjami na króla i hetmana w jednym ;)
14-04-2017 [15:27] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: admin (12.33)
admin (12.33)
Uwielbiam teorie spiskowe:-)))
Gdyby chodziło o likwidację PiS-u...to tylko zrealizować taki scenarisz.
14-04-2017 [15:05] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: marsie (1059)
marsie (1059)
U nas w Galicji [rozbiór austriacki] mówimy laufer!
14-04-2017 [16:00] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Ooo to niektórzy wciąż zyja
Ooo to niektórzy wciąż zyja pod zaborami :)
14-04-2017 [11:16] - xena2012 | Link: do wymienionych WSI,wywiadowi
do wymienionych WSI,wywiadowi,mediom zależnym i niezależnym dodała bym kretom we własnych szeregach.Już nieco wcześniej zaczął szaleć europoseł Ujazdowski,kto następny?
14-04-2017 [15:07] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Ujazdowski jest "za cienki"
xena (11.16)
Ujazdowski jest "za cienki" żeby podskoczyć Macierewiczowi,nie ta liga.
14-04-2017 [12:03] - Jabe | Link: Gdy figura gra własną grę, to
Gdy figura gra własną grę, to nie są szachy. To po pierwsze. Ponadto, tu laufer zasłaniał pionka. I do tego w sytuacji, gdy nie trzeba było poświęcić, ni figury, ni pionka.
14-04-2017 [12:37] - admin | Link: Otóż to, właśnie. Na dodatek,
Otóż to, właśnie. Na dodatek, ta gra przynosi także straty wśród kibiców. Własnej drużyny. Bo takich podziałów w elektoracie PiS to ja jak żyję jeszcze nie obserwowałem.
14-04-2017 [15:43] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: admin (12.37)
admin (12.37)
W 2007 zrobiono badania na "wzorcowej grupie społeczeństwa" około 1500 badanych i utajniono wynik,bo wyszło....że 70% społeczeństwa/badanych,to idioci (sic!)
Od tego czasu badań nie robiono...bo by sie okazało,że % urósł w postępie geometrycznym.
Stąd podziały i stara zasada dziel i rządź...wszystko już było.
PS.News z konkurencyjnego portalu:
"66,8 proc. badanych uważa, że nadszedł czas na zmiany w Radzie Ministrów"---constans? :-))
14-04-2017 [17:10] - Czesław2 | Link: Te 70% ostatnią książkę
Te 70% ostatnią książkę przeczytało w szkole pod przymusem. Potem edukacja sprowadzała się do zobaczenia tańca przy rurze i piwie na TVN.I tak do śmierci.
14-04-2017 [19:48] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Czesław2 (17.10)
Czesław2 (17.10)
Książkę to najwyżej z serii "poczytaj mi mamo",albo kolorowankę...z obrazkami.
14-04-2017 [12:19] - elek | Link: Niestety..ma Pan rację,,.
Niestety..ma Pan rację,,. drugie niestety ,coraz słabsza pewność iż to "tylko" nieumiejętność gry,-
Nadzieja - "inni szatani..." trochę bardziej się odkrywają.
14-04-2017 [15:17] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: elek (12.19)
elek (12.19)
Hmmm...ciekawe spostrzeżenie...
14-04-2017 [12:25] - Gniewko | Link: Podoba mi się bezkompromisowe
Podoba mi się bezkompromisowe czyszczenie wojska z komunistycznych trepów przez Macierewicza, ale bronienie Misiewicza to już jest gruba przesada. Macierewicz musi grać w drużynie. Nikt nie będzie poświęcał Polski dla kariery Misiewicza.
14-04-2017 [15:21] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Gniewko (12.25)
Gniewko (12.25)
Gdyby nie "wynaleźli" Misiewicza,toby wynaleźli innego....choć byłbyś świętą Adelajdą i tak ci cos znajdą.
Tu nie chodziło o Misiewicza...tylko o Macierewicza...jest na niego zapis,czyli cena za jego głowę...
14-04-2017 [15:39] - Gniewko | Link: Każdą rzecz można tłumaczyć
Każdą rzecz można tłumaczyć na plus albo na minus. Ja uważam, że to będzie z korzyścią dla PiS-u, bo PiS pokazał, że nie będzie tolerował poplecznictwa. Oczywiście Macierewicz musi to przeboleć i zacząć grać drużynowo. Tak samo było ze spółkami skarbu państwa i poparcie przez to PiS-owi nie spadło. Co do gry w szachy to w gambicie trzeba poświęcić pionka, żeby wygrać.
14-04-2017 [20:12] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Tylko ten pionek był
Tylko ten pionek był wirtualny,wymyślony przez służby i niszczony przez media...
14-04-2017 [20:30] - Gniewko | Link: Oj ! bo się rozpłaczę nad
Oj ! bo się rozpłaczę nad biednym Misiewiczem. Polityka to nie zabawa dla rozkapryszonych dzieci. Kto sobie nie radzi, powinien odejść i wstydu nie robić.
14-04-2017 [13:28] - Stoczniowiec | Link: A nie chodzi o to że w
A nie chodzi o to że w szachach, i nie tylko, poświęca się pionka żeby figury mogły grać dalej? Że ten niby Misiewicz był taki kluczowy i niezbędny do obrony AM?
A jeżeli partyjna komisja 'oceniła negatywnie jego postawę' i 'stwierdza, że pan Bartłomiej Misiewicz nie ma kwalifikacji do pełnienia funkcji w sferze administracji publicznej, spółkach Skarbu Państwa czy innych sferach życia publicznego', to co robimy? Bronimy pionka do upadłego?
Dobrze się stało - osobami których głównymi atutami jest wierność i aktywność PO jest wybrukowana...
14-04-2017 [15:23] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Stoczniowiec (13.28)
Stoczniowiec (13.28)
Patrz wyżej na odpowiedź dla Gniewka :-))
14-04-2017 [15:58] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Ja proponuje Tarantoge na
Ja proponuje Tarantoge na szefa PiS. Mysle ze na NB zdobecie 100% glosow :)
14-04-2017 [17:02] - Czesław2 | Link: Sądzi Pan, ze tu komentujący
Sądzi Pan, ze tu komentujący nie są próbką statystyczną?
14-04-2017 [20:09] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Nie bądźmy skąpi w ocenach..
Nie bądźmy skąpi w ocenach...blogerzy też spełniają postulat Reesego :-))
Siebie nie wykluczam,zawsze byłem skromny i samokrytyczny :-)))
17-04-2017 [08:33] - Czesław2 | Link: Muszę doczytać. Jak nie znam,
Muszę doczytać. Jak nie znam, to się przyznaje. Domyślam się, że chodzi o manipulacje w mediach. Niestety, dla Googla taki pan nie istnieje, nie chce mi się przeglądać milionowego wyniku wyszukiwania. Nie każdy jest dziennikarzem lub socjologiem.
14-04-2017 [19:53] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Domasuł (15.58)
Domasuł (15.58)
Dziękuję ale nie skorzystam,nigdy nie należałem do żadnej partii i tego się trzymam.
"Nie ma partii politycznych,są tylko etykietki wyborcze,a potem liczy sie pieniądz i władza"---Machiavelli
14-04-2017 [18:49] - twardek | Link: @ Tarantoga [15:21]
@ Tarantoga [15:21]
Po co im ułatwiać szukanie, a właściwie znalezienie ?
"Od ręki" rozstrzygnięcie przez komisję partyjną jest wg mnie reakcją właściwą. Niepokoi sprawa stosowania partyjnego klucza w polityce kadrowej.
14-04-2017 [19:57] - Czesław2 | Link: Bardziej niepokoi mnie fakt,
Bardziej niepokoi mnie fakt, że najpierw robią, potem myślą. Dali postawić się pod ścianą jak dzieci.
14-04-2017 [20:05] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: To był teatr dla ciemnego
To był teatr dla ciemnego luda i kiepska literatura.Miny tej "trójcy" stojącej przy mikrofonach...wystarczą na nową inscenizację Makbeta :-)))
14-04-2017 [19:52] - Imć Waszeć | Link: Gdyby to był wariant szachów,
Gdyby to był wariant szachów, które kiedyś musiałem wymyślić, to byłoby już po ptokach. Ale po kolei.
Mieszkając w akademiku z zawodowym szachistą, którego pasją było granie korespondencyjne z kilkudziesięcioma przeciwnikami na raz, siłą rzeczy zostałem mianowany instrumentem treningowym. Instrument, to nie to samo co worek, bo jego rola wykracza daleko poza spuszczanie mu lania w typowych partyjkach. Instrument ma za zadanie wymyślać najbardziej perfidne kombinacje, kontynuując partię korespondencyjną raz białymi, a raz czarnymi. W ten sposób zwykle dostaje się solidne lanie dokładnie dwa razy, a przecież mówią, że któryś kolor musi wygrać (ewentualnie zremisować), prawda? Niezaprzeczalnie była to sytuacja niekomfortowa i uruchomiła proces myślenia w celu jej zmiany na bardziej wygodną.
Mój pomysł był taki, żeby wprowadzić do szachów mechanizm, by każda figura, prócz pionka, skoczka i króla, czyli jak łatwo policzyć goniec, wieża i królowa, mogły poruszać się i atakować ponad jedną inną figurą. Oczywiście obok normalnych ruchów. Taką cechę miałaby ona jednak jedynie wtedy, gdy zostanie jej przyznany przywilej. Przywilej ten oznaczyliśmy kapslem po napoju nakładanym na głowę figurze. Przeniesienie przywileju to jeden ruch w tych szachach, ponadto nie można dwa razy pod rząd wykonywać tej akcji, żeby nie stworzyć sytuacji prowadzącej do dziwnego remisu.
Nowa gra została przyjęta przez kolegów z entuzjazmem. Wreszcie udało mi się spuścić manto kilku szachistom. Jednak po kilku dniach wszystko wróciło do normy. Wtedy chyba na dobre straciłem zapał do szachów i nawet wymyśliłem nowe pojęcie - "maszachista".
W obecnej sytuacji politycznej, wprowadzenie przez PIS zasady przywileju albo super ruchu, dałoby jednak pozytywny skutek. Nie ma bowiem nic lepszego na upierdliwego czereśniaka szukającego guza, niż zajęcie go jego własnymi problemami. Czereśniakiem jest oczywiście oPOzycja, która ma zdecydowanie zbyt dużo czasu na szukanie haków i grzebanie w cudzych czarnych teczkach. Gdyby tak laufer się wreszcie odwinął, wyciągnął kilka aneksów i zadał "bul" tym "krulom" życia, czyli sedesów, to nie byłoby już żadnych nowych spraw ani Misiewiczów.
14-04-2017 [20:03] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Imć Waszeć (19.52)
Imć Waszeć (19.52)
Zbyt słabo znam sie na szachach,wiem tylko jak się poruszają poszczególne figury.
Z tym "odwinięciem" się....PiS nie może sobie na to pozwolić,bo wycie mediów i skargi nawet do ONZ...by były straszne :-)
Nawet Korea Pn. by była zaangażowana w protesty Petru i Kijowskiego,Tusk byłby ściągniety z Brukseli,a Schetyna ogłosiłby stan wojenny.
Pzdr.
14-04-2017 [20:26] - Imć Waszeć | Link: Ja jestem starym strategiem i
Ja jestem starym strategiem i wiem, że te skargi i wycie i tak nastąpią wcześniej lub później, niezależnie od jakichkolwiek działań albo zamarcia w bezruchu. Później, co gorsza, dodatkowo może nastąpić proces "depisizacji" POństwa i zapowiadane ostateczne samorozwiązanie RP. Dlatego na miejscu PIS-u nie bawiłbym się w konwenanse, bo nie mamy do czynienia z opozycją parlamentarną, ale ze zdeklarowaną partią zdrady, z degeneratami dążącymi do wchłonięcia nas przez sąsiadujące mocarstwo. Zostało praktycznie mniej niż 30 miesięcy na wszystko. Jeszcze tylko trzydzieści pensji, a potem... już oPOzycja powiedziała Kaczyńskiemu co. Tego badziewia nie da się naprostować na patriotyczną ścieżkę i kurs ku suwerenności, więc niech PIS nie robi sobie tu złudzeń.
14-04-2017 [21:12] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: 99,9% pisarstwa blogowego
99,9% pisarstwa blogowego (blogerow i komentatorow) to jest proza fabularna o charakterze rozrywkowym. Widac ze szanowne państwo wychowalo się na książkach MacLeana i Forsytha. Duze zacięcie i rozmach. Widac wielu niespełnionych mistrzow piora, potencjalnych Grishamow, Stephenow Kingow... co najmniej.
Tymczasem PiS nie jest zadnym lodołamaczem i walcem który zmiecie z powierzchni ziemi układ istniejący od dziesięcioleci i pozamiata tak, ze nagle znajdziemy się w zupełnie innym miejscu, nie do poznania, z klimatem srodziemnomorskim na dokladke i cieplymi zimami. Ale jaki to problem dla niespełnionych mistrzow literatury? Jeśli fakty przeszkadzają (im) to tym gorzej dla faktow. Wiwat wyobraznia (nieskrepowana)!
14-04-2017 [23:28] - Imć Waszeć | Link: No nie wiem. Jak dla mnie to
No nie wiem. Jak dla mnie to Pan piszesz jak regularny mistrz literatury, a nie jakiś niespełniony:/ Można się przyczepić do tych barokowych ozdobników i miejscami dętego stylu, ale niektórym czytelnikom właśnie to odpowiada.
Co do PIS i jego roli, to ja nie mam złudzeń, ale znam metodę. Metodą jest stałe wywoływanie ciśnienia w odpowiednim mechanizmie, żeby poruszał się i kierował we właściwą stronę. Jeśli komuś się wydaje, że statki zakręcają bez ruszania sterem, to chyba śnią. Gdyby na scenie politycznej w wyniku nieszczęśliwego zbiegu wypadków pozostałoby tylko PO i SLD, to trzeba by było podobnie sterować SLD, żeby robiła za lodołamacz. Wybór ten podyktowany jest tym, że SLD są mimo wszystko bardziej nasi, zaś PO to zwykli folksdojcze i mają cele tylko i wyłącznie niemieckie.
15-04-2017 [00:28] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: No co do SLD to musze się
No co do SLD to musze się zgodzić. Jak byli u władzy to na nich zlorzeczylem, ale wtedy człowiek nie zdawal sobie sprawy, ze nadejdą wkrótce rzady Platformy...
15-04-2017 [12:42] - Czesław2 | Link: Osobiście znam wielu tzw
Osobiście znam wielu tzw wykształconych ludzi, którzy nie mieliby nic przeciwko temu, aby Polska była jeszcze jednym landem...
14-04-2017 [21:34] - zbieracz śmieci | Link: MON pod kierownictwem Pana
MON pod kierownictwem Pana Macierewicza po małym jeszcze retuszu będzie pierwszym ministerstwem które wejdzie do IV RP bez złogów komunistycznych a kadra nawet nie skażona szkoleniem według kacpskich wzorców ,kontaktami po prostu niczym i to jest Jego bezsporną zasługą ..Za siemoniaku rozhulana generalicja stworzyła trzy niezależne centra dowodzenia co praktycznie doprowadziło armię do kompletnego rozkładu w dowodzeniu.,stworzył z powrotem jedno a to już się bardzo nie podobało gościom z lampasami co widać i słychać.
Nie wspomnę o wsiokach ,pospolitych złodziejach i łapownikach w wojsku latami okradającymi armię,agenturze tu zainstalowanej z polskimi nazwiskami ,kretach czy śpiochach oraz kilku państw dla których Pan Macierewicz to jak odcisk w bucie dlatego polowanie z nagonką trwa .
Niestety do nagonki przystąpił i Pan Prezydent któremu wciśnięto ,że jest lekceważony przez Pana Macierewicza ,nie zna planów co do zmian kadrowych czy innych działań podejmowanych dla uzdrowienia armii .Być może i nie o wszystkim był informowany ale i dobrze bo nikt nie zagwarantuje a ja mam pewność ,że wszystko by to wyciekło .Jeśli Pan Prezydent nie zaprasza na rozmowę szefa MON aby wyjaśnić i dowiedzieć a o odmowie to nikt nie słyszał to niech się puknie w glacę nim napisze pismo publikując je w przekaziorach.Jak się puknie to może pozbędzie się przydapasa który mu to zaproponował.
Szef MON ma wrogów zewnętrznych ale i wewnątrz PIS bo nie wchodził do żadnych koterii ani nigdy nie musiał antyszambrować w przedpokoju u Prezesa czekając na wysłuchanie.
Udupienie Pana Macierewicza to koniec PIS i dobrej zmiany a ten co do tego doprowadzi zapłaci więcej niż Misiewicz .
Jeśli to będzie Prezydent to już na mnie niech nie liczy w następnych wyborach ale przy nazwisku Macierewicz zawsze postawię krzyżyk.
Skandalem jest ,że Misiewiczem zajmują się Prezydent ,Pani Premier i Prezes ,nie tak załatwia się takie sprawy ,nie tak ...!
Daliście sobie nasypać piachu w tryby to aby ten trójkąt pracował jak do tej pory to powinniście się spotkać i pogadać patrząc sobie w oczy ..
Mam w dupie czyjeś ego wyrosłe ponad miarę ,jakieś interesiki czy kompetencje niby wzruszone,drugiej okazji na wyzwolenie Polski już nie będzie.
14-04-2017 [22:20] - Jabe | Link: Do wojny bolszewickiej Polska
Do wojny bolszewickiej Polska przystąpiła ze złogami rozbiorowymi, a do II światowej już bez.
14-04-2017 [23:19] - Imć Waszeć | Link: Sam użyłeś słowa "rozbiorowe"
Sam użyłeś słowa "rozbiorowe". Chyba jasne, że rozbiorowych musiał wykształcić carat, a nie bolszewicy. Ci, co zwąchali się z bolszewikami, wąchali już kwiatki od spodu z powodu wrodzonej ksenofobii czerwonych.
14-04-2017 [23:27] - Jabe | Link: Nie twierdzę, że „rozbiorowe”
Nie twierdzę, że „rozbiorowe” zostały wykształcone przez bolszewików, tylko że dały radę.
15-04-2017 [01:22] - twardek | Link: I zapewne jako porozbiorowe
I zapewne jako porozbiorowe powinny pozostać do r. 1939, kiedy to niechybnie zadałyby Hitlerowi klęskę straszliwą.
Myślę, że mieszając innym we łbach, zapomniał Pan o kasku dla własnego.
15-04-2017 [12:32] - Jabe | Link: Wiadomo, że, gdy w ramach
Wiadomo, że, gdy w ramach ówczesnej dobrej zmiany pozbyto się złogów porozbiorowych, Polska upadła. Spektakularna klęska to nie tylko sprawa marnych dowódców, lecz budowania państwa na pozorach. Niekompetencję można było do czasu maskować ciężką propagandą, w końcu ktoś to jednak sprawdził. Czy tym razem też tak jest, nie wiem, ale kuriozalna sprawa tego młodego człowieka nie nastraja optymistycznie.
15-04-2017 [14:00] - Imć Waszeć | Link: Sprawy Misiewiczów powinny
Sprawy Misiewiczów powinny zostać uregulowane krótką ustawą wyjaśniającą odpowiedni punkt konstytucji (przyszłej?): po wejściu do polityki, od stanowiska szefa departamentu wzwyż przez 5 lat wara od biznesu, banków i fundacji. Pracownicy firm muszą podpisywać jakieś głupie świstki i klauzule o zakazie konkurencji, to politycy też mogą trochę nagiąć karku i nic im nie będzie.
15-04-2017 [14:22] - Jabe | Link: Podarujmy sobie konstytucję,
Podarujmy sobie konstytucję, której odpowiedni punkt trzeba wyjaśniać ustawą.
17-04-2017 [20:04] - Czesław2 | Link: Zgadzam się . Konstytucja
Zgadzam się . Konstytucja odwołująca się do ustaw to świstek papieru.
18-04-2017 [13:15] - Imć Waszeć | Link: Tjaaa najlepsza jest
Tjaaa najlepsza jest konstytucja, która aby się nigdzie nie odwołać w sprawach tak głupich, jak regulacji pracy kancelarii prezydenta lub ruchu samochodów przed sejmem ma cztery tomy i sury jak w Koranie. W drugą mańkę jest konstytucja która nic w sobie nie ma prócz górnolotnych zapewnień.