Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Siedem lat Smoleńska
Wysłane przez grzechg w 03-04-2017 [15:01]
Główni aktorzy kłamstw w sprawie Katastrofy Smoleńskiej mają się dobrze. Ewa Kopacz została nawet premierem, nadal zasiada w Sejmie, to doprawdy niezwykle interesujące, jak ona sobie samej tłumaczy swoją podłość, jak ocenia fakt, że przez własne zaniedbania i kłamstwa przyczyniła się do tego, że do grobów składano ciała ofiar z wiarą Polaków i ich rodzin, że w tych a nie innych trumnach są ich bliscy. O tych "zaniedbaniach" wiedział też doskonale Donald Tusk. Ekshumacje trwają i można się spodziewać kolejnych makabrycznych odkryć. A przecież pamiętamy dobrze te słowa wygłoszone z trybuny sejmowej , że ....." polscy i rosyjscy patomorfolodzy ramię w ramię...". Kłamstwo okrutne, szczególnie dla rodzin ofiar smoleńskich, ale nic się nie stało, dla Platformy nie ma tematu, dla części społeczeństwa czas najwyższy przestać już mówić w ogóle o Smoleńsku, o badaniu przyczyn katastrofy TU 154 M. Wszystko, co działo się przed wylotem do Katynia, miało charakter świadomego doprowadzenia do obniżenia rangi tej wizyty, do dziś nie wskazano choćby osób odpowiedzialnych za brak rekonesansu funkcjonariuszy BOR na lotnisku pod Smoleńskiem przed lądowaniem polskiej delegacji. Powstała wielopiętrowa konstrukcja zakłamań, manipulacji i tak wielu zaniechań, że po siedmiu latach wcale nie jesteśmy pewni tego co było rzeczywistą przyczyną katastrofy.
Śledztwo prowadzone przez Prokuraturę Krajową wkracza na nowe tory, jest rozszerzony zarzut dla trzech funkcjonariuszy rosyjskich o świadome doprowadzenie do katastrofy w ruchu powietrznym, ale Rosja nic w tej sprawie nie zrobi, będzie ich chronić, bo już na samym początku dostała od rządu Donalda Tuska wszystkie narzędzia pozwalające na lekceważenie polskich postulatów i oczekiwań. Do tego mieliśmy wokół Smoleńska swoistą zmowę milczenia świata zachodniego, który nic nie wiedział, nic nie widział, nie miał żadnych danych wywiadowczych. Uwierzyć w to nie sposób, ale jeśli weźmie się pod uwagę reset Waszyngtonu i Moskwy, uległość PO wobec Rosji, a także brak jakiejkolwiek inicjatywy ze strony rządu Tuska o pomoc międzynarodową, to zdziwienie ustępuje i obraz całkowitej bezradności polskiego państwa w obliczu tej tragedii staje się bardziej zrozumiały. Na to wszystko nakłada się jeszcze obraz rodzimej tłuszczy, która po kilku dniach milczenia rozpoczęła, niespotykaną chyba nigdzie indziej w cywilizowanym świecie, kampanię nienawiści wobec wszystkich tych, którzy chcieli jedynie uszanowania i upamiętnienia ofiar Katastrofy Smoleńskiej i uczciwego śledztwa, w którym nie wyklucza się także dokonania zamachu. Symbolem tej pogardy były te gaszone znicze, te krzyże z puszek, ten medialny jazgot i ów koronny dowód - "pancerna brzoza", przed którą, jak się później okazało, były już rozrzucone szczątki TU 154 -M. Teraz mamy co miesiąc blokowanie wjazdu na Wawel i zbydlęcenie na Krakowskim Przedmieściu, kiedy inni odmawiają modlitwę za zmarłych. O Smoleńsku nadal wiemy niewiele, nie znamy choćby kulis awarii JAK -a 40, którym miała polecieć do Smoleńska część naszej delegacji, wyjaśnienia wymaga podjęcie rezygnacji z wyjazdu do Katynia pociągiem, pytań jest tak dużo, że czymś zrozumiałym nawet wydaje się rezygnacja wielu osób z woli poznania pełnej prawdy, a nawet niechęci do jakiejkolwiek rozmowy o 10 kwietnia 2010 roku.
Nie ma nic niepokojącego w tym, że Polacy w sprawie katastrofy są podzieleni, że wierzą lub nie wierzą w zamach. Odrażające jest natomiast to, jaką rolę w tym podziale odegrała część mediów, wskazująca na przykład od pierwszych godzin po tragedii na winę pilotów. 10 kwietnia mija siódma rocznica Katastrofy Smoleńskiej i oto, tak zwani Obywatele RP, planują w pobliżu państwowych uroczystości urządzić wiec poparcia dla Donalda Tuska, który, po tym co zrobił w porozumieniu z Putinem, powinien raz na zawsze zniknąć z polityki. Nic tu nie zmienia fakt, że on, odnosi się z rezerwą do tej prowokacji na Twitterze, że wiec poparcia dla niego w tym dniu jest niefortunny. Jeśli ktoś sądzi, że Donald Tusk kiedykolwiek w polityce, a już szczególnie w sprawie Smoleńska, wykazał się jakąkolwiek empatią, jest po prostu naiwny. Tak zwani Obywatele RP zamierzają też rozbijać uroczystości państwowe, naruszyć ich spokój i powagę, wpychając się w tłum manifestantów przed Pałacem Prezydenckim. Byłoby to możliwe w USA podczas uroczystości upamiętniających ofiary ataku na WTC? Ktoś kto nie potępiłby działań takiej tłuszczy nie miałby szans w polityce amerykańskiej, byłby z niej wykluczony. Z nami jest inaczej, jest po prostu fatalnie, tak duże jest spustoszenie antypolską narracją mediów III RP.
Jak na razie ze strony PO nie słychać głosu oburzenia czy choćby krytyki. A przecież w Smoleńsku zginęli także ich przyjaciele. Wiec poparcia dla osoby odpowiedzialnej politycznie, a być może i prawnie, nie tylko za to co działo się na szkodę Polski po 10 kwietnia, ale także za skandal wokół przygotowań do tej wizyty - do takiego dna doszła w Polsce opozycja. I nic dziwnego, bo jak wielokrotnie już pisałem, to jest gang polityczny, który ma do spełnienia określoną rolę w sprowadzeniu Polski do roli wasala, za co, w zamian, może liczyć na władzę i przywileje. Nerwy bossom tego gangu puszczają, więc wzywają do walenia dechą i kijami bejsbolowymi, na to ich teraz tylko stać, kiedy cały obóz patriotyczny, nie tylko PiS, chce odbudować polskie państwo. Prawda o Smoleńsku, jakakolwiek by ona była, jest wyrokiem na III RP, jest wyrokiem politycznym na wszystkie formacje polityczne, które od samego początku, od dnia katastrofy, stanęły po stronie Rosji.
Komentarze
03-04-2017 [17:47] - paparazzi | Link: Dobrze Pan porównał do
Dobrze Pan porównał do zamachu na WTC w USA. Pamiętam ten ranek gdy TV pokazywała na żywo a Amerykanie zamarli umysłowo. Jak mogło to się stać. Cześć muzułmanów się cieszyła czego bylem świadkiem.W innej skali ale akuratnej do wielkości kraju stała się nasza tragedia. Skala empatii niepomiernie mniejsza a infantylizm społeczeństwa był porażający. Reakcje po czasie przypominały mi ludzi cieszacych się z katastrofy. Rzad od razu wiedział przyczynę, mendia zaczęły pracować pełną para. Śledztwo natychmiastowo oddano Rosji. Co na to Naród? A no nic poza modlącymi się ludźmi za dusze zmarłych. Nie będę przynudzał co zrobił rzad USA i jak od tej pory zmieniło się życie nie tylko w USA /skala /. W Polsce czekamy 7 lat na zakończenie śledztwa i ukaranie winnych. Mam nadzieje ze elity kraju czegoś się naucza a społeczeństwo dojrzeje do brania spraw w swoje ręce bo po to mamy politycznych liderów by realizowali nasza wole.
03-04-2017 [18:59] - xena2012 | Link: W USA nie urządzono ,
W USA nie urządzono ,,happenningu'' po tragedii.U nas siły postępu rozrywały pluszowe kaczki wyjąc ,,jeszcze jeden,jeszcze jeden'', sikając na znicze,opluwając i bijąc modlących się ludzi.Opieszałe zwykle siły porzadkowe usuwały natychmiast każdy złożony kwiatek pamięci,świece,żnicze. W USA prezydent towarzyszył ekipom porzadkującym gruz,nasz prezydent Komorowski ryczał ze śmiechu na lotnisku w oczekiwaniu na przyjazd trumien ze zwłokami.
03-04-2017 [20:15] - ilona | Link: to GANG -nic dodać więcej
to GANG -nic dodać więcej.Pozdrawiam
04-04-2017 [10:07] - xwro | Link: "jest rozszerzony zarzut dla
"jest rozszerzony zarzut dla trzech funkcjonariuszy rosyjskich o świadome doprowadzenie do katastrofy w ruchu powietrznym"
dla tych samych, którzy (świadomie) mówili "Warunków do lądowania nie ma" ? Szkoda, że Putin nie puści tych kontrolerów na przesłuchania do Polski, bo z chęcią chciałbym zobaczyć jak próbuje się coś udowodnić na siłę...
04-04-2017 [13:33] - twardek | Link: 1.„...na wszystkie formacje
1.
„...na wszystkie formacje polityczne, które od samego początku, od dnia katastrofy, stanęły po stronie Rosji...”
Jest coś dla mnie niezrozumiałego w linii śledztwa. Otóż gdyby założyć, że katastrofę spowodowali kontrolerzy, to właściwie wyklucza to uprzednie zdetonowanie w samolocie ładunków wybuchowych. Jeżeli z kolei potwierdzi się, że materiałów wybuchowych użyto, to znaczyłoby to, że instrukcje kontrolerów były mistyfikacją kierującą podejrzenia na własny kraj (Rosję)!?
Byłoby coś do przodu, gdyby potwierdzono wybuch. Wg mnie potwierdzenia jednak nie będzie, ponieważ wszystkie laboratoria są z krajów podległych temu samemu panu. Jedynym krajem niezależnym w tej sprawie, i zdolnym technicznie do oceny, są Chiny – ale oni nie badają.
Tak, czy owak jest dobrze, że Rosjanom postawiono zarzuty. Być może coś się ruszy.
2.
@ xena2012 [18:59] „...W USA prezydent towarzyszył ekipom porządkującym gruz, nasz prezydent Komorowski ryczał ze śmiechu...”
--- Wg wszelkich znaków na niebie i ziemi, zniszczenie WWC było aktem gigantycznej prowokacji, co oznaczałoby, że prez. Bush junior potrafił (uważam, że z łatwością) wznieść się na wyżyny fałszu i cynizmu. To trzeba umieć, a Komorowski jest zwykłym prostakiem i chamem.
04-04-2017 [16:53] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: "Wedlug wszelkich znakow na
"Wedlug wszelkich znakow na niebie i ziemi..." Pan zdaje się już dawno odleciał i szybuje po bezkresach paranoi. I jak tu badac katastrofe smolenska, skoro narod zlozony jest wlasnie z takich "geniuszy"?
04-04-2017 [19:18] - twardek | Link: O sprawie kawalerze, o
O sprawie kawalerze, o sprawie. Nie o mnie.
04-04-2017 [16:35] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: To wszystko się zgadza.
To wszystko się zgadza. Smolensk wciąż jest punktem odniesienia do wszystkiego co się dzieje aktualnie w Polsce. Tylko czy ktoś wyciąga z tego jakiekolwiek wnioski? Jeśli 75% społeczeństwa to kompletni imbecyle, to jak można w tym kraju cokolwiek tworzyć? Dziwie się politykom PiS-u, ze w ogole podejmują się misji z gory skazanej na niepowodzenie.
04-04-2017 [19:34] - twardek | Link: Pan obraża Polaków. Nie
Pan obraża Polaków. Nie rozumiem jak Administrator to Panu puścił. W każdym razie niniejszym zwracam się do niego z prośbą by wyciął ten komentarz.
04-04-2017 [19:51] - admin | Link: Racja. Skąd przekonanie, że
Racja. Skąd przekonanie, że 75% rodaków to imbecyle. Mówi się czasem w nerwach, że ktoś ma nierówno pod sufitem ale może nie przesadzajmy i nie budujmy takiej narracji co do większości Polaków.
04-04-2017 [20:53] - twardek | Link: Z pańskiego pouczenia p
Z pańskiego pouczenia p.Administratorze można wysnuć domniemanie, iż pańskim zdaniem taka narracja jest uprawniona względem mniejszości Polaków...? Nie rozumiem pańskich obiekcji. Wycięcie obraźliwego dla nas komentarza Domasuły, i naszych komentarzy - jako wówczas bezprzedmiotowych - dobrze zrobi nam wszystkim.
04-04-2017 [22:26] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Domasuła, a nie Domasuły.
Domasuła, a nie Domasuły. Mianownik Domasuł. A 75% to tak na oko strzelilem, ale chyba zanizylem. Nie sadze jednak, żeby ktokolwiek z tych 75% odwiedzal NB. Oni maja inne zajecia.
05-04-2017 [09:30] - admin | Link: Nie chcę być złośliwy ale to
Nie chcę być złośliwy ale to może działać w drugą stronę. To znaczy tej "mądrzejszej" mniejszości może się wydawać, że z pozostałymi coś nie tak. Tak czy tak, nie odbiegamy na pewno od średniej światowej pod tym względem.
04-04-2017 [21:30] - zbieracz śmieci | Link: Klucz do wyjaśnienia kulis
Klucz do wyjaśnienia kulis zamachu w Smoleńsku jest sejfach służb Waszyngtonu i Londynu .Ten klucz to podsłuchy a podsłuchiwano wszystkich i to prze długie lata,wszystkich członków NATO w tym Niemców .Podsłuchiwano także przed zamachem i po kacapów ,także naszych gdy zaczęły się grzać telefony.
Gdzie się podziało paliwo a powinien mieć na pokładzie ładnych kilka ton -na powrót i rezerwę bo to się zapaliło to marne resztki .
Jeszcze jedno pytanie ,co robił na lotnisku w Smoleńsku szpieg który wcześniej szpiegował Jana Pawła II i był też na Placu Świętego Piotra gdy do niego strzelał Ali Agca,po co przeniesiono go do Moskwy .
04-04-2017 [22:31] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: I co z tego, ze były
I co z tego, ze były podsłuchy (i kto jeszcze podsluchiwal, Marsjanie?), skoro Polacy nie potrafili przeprowadzić śledztwa, a narod wybieral te władze przez kolejne 5 lat? Czy nikt sobie nie zdaje sprawy z wagi tego wszystkiego???
04-04-2017 [22:46] - zbieracz śmieci | Link: Jeśli nie rozumiesz co znaczą
Jeśli nie rozumiesz co znaczą podsłuchy i co wie strona podsłuchująca to należysz do tej grupy co nic nie rozumie i wybierała donka i spółkę.