Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Uczepiły się małpki Misiewicza jak ostatniej gałęzi
Wysłane przez Ula Ujejska w 02-02-2017 [16:25]
Tak, to już jedna z ostatnich za którą pan sypnie bananami.
Aj aj, aj waj ... popiskują małpeczki nie tylko w łże mediach, nawet w blogosferze - bo pan rzucił banana, więc aport musi być. A mają inne wyjście? Jasne że nie mają, bo jak pan się wnerwi, to małpki mogą pozostać bez luksusów. Naczelny były już "Naszburak", dla którego emigracja Polaków nie była tragedią, za to Misiewicz jest skandalem na skalę międzynarodową, próbuje przysrywać jak kocioł garnkowi. Ten sam kocioł który wlazł buciorami na fotel marszałka i do kolesia krzyczał poniżające Japończyków tekściki. Bural który chciał także wydobywać gaz metodą odkrywkową, który z "bulem" oznajmiał swoje kondolencje, jest dzisiaj recenzentem godnym uwagi dla wielu. Już samo powołanie się na tego burala uważam za degradację tego, który daje takie przykłady. Inne dyżurne autorytety, także mu sekundują, ci sami którym nie przeszkadza moralne dno naczelnego kodziarza, chcą być recenzentami moralności Misiewicza. Spokojnie, to tylko małpeczki walczące o lepszą porcję bananów i nadzieje pod przyszłe korytka w nowym ZOO. Należy to zwyczajnie olać i robić swoje.
PS.
Nie jest to tekst w obronie Misiewicza. Ten tekst ma uświadomić niektórym, że czasem równają do poziomu jego krytykantów, ludzi mających o wiele więcej za uszami niż Misiewicz, ludzi dla których moralność jest pojęciem względnym podobnie jak dobro Polski.
Dziękuję za uwagę.
Komentarze
02-02-2017 [16:49] - Imć Waszeć | Link: jego należałoby wysłać na
jego należałoby wysłać na nostryfikację dyplomu z urzędu. Zachodzą uzasadnione wątpliwości, co do posiadanej wiedzy delikwenta:
"Przed uznaniem dyplomu rada może także podjąć uchwałę o konieczności zaliczenia przez kandydata zajęć dydaktycznych lub zdania określonych egzaminów. "
To by rozwiązało problem "bulów" i "Oskarów".
07-02-2017 [17:09] - gość z drogi | Link: szanowna pani
szanowna pani Ulu,
oczywiście,ze ma Pani rację,bo z dowodami to jak na razie krucho,więc pozostaje jedno ciąć i obnażać kłamstwa /a trolle,wcześniej,czy póżniej zostaną zdemaskowane,szczególnie te myślące bukwami/
pozdr :)
09-02-2017 [12:23] - Ula Ujejska | Link: Już to kiedyś zdiagnozowałam
Już to kiedyś zdiagnozowałam i tak to opisałam:
Chłopcy gotowi dorzynać watahy
Prawie profesor wyjący do bydła
Nad grobem mający ubaw po pachy
Dyżurni idioci wchodzący bez mydła
Trol wyjący na kaczki w necie
Dyżurny aktor w nowej rólce
Coś sobie zagra albo naplecie
Raz o Hitlerze raz o Gomułce...
Nie ważne kto na tym zyska
Żyd, Niemiec czy Ruski...
Co to za zwierz głupotą błyska ?
To nasze polskie TITUSKI !
07-02-2017 [02:13] - gość z drogi | Link: Tu wcale nie chodzi o
Tu wcale nie chodzi o Misiewicza,lecz o dowalenie ministrowi obrony,i głowę daję,ze jeśli tego Młodego zastąpi ktoś inny i tak będą robić na niego polowanie
Mam na ten temat własny pomysł..to ruskie trolle i szpiony sieją ten zamęt,a jakie jest na to lekarstwo,bolesne areszty ,i zarzut działania na szkodę Polski
pozdr
07-02-2017 [10:38] - Ula Ujejska | Link: Można i tak, ale tylko wobec
Można i tak, ale tylko wobec twardych dowodów zdrady. Tymczasem trzeba takie działania obnażać i punktować :)
02-02-2017 [17:07] - Jabe | Link: Jaka krytyka jest w takim
Jaka krytyka jest w takim razie dozwolona, żeby w Pani ocenie nie równać do poziomu krytykantów, „dla których moralność jest pojęciem względnym”?
02-02-2017 [17:20] - Ula Ujejska | Link: Sam Pan sobie odpowiedział.
Sam Pan sobie odpowiedział. Jeśli dla kogoś moralność jest pojęciem względnym to znaczy, że nie ma żadnych zasad.
02-02-2017 [18:04] - Jabe | Link: Ponieważ pewni nasi krytycy
Ponieważ pewni nasi krytycy są źli, niektórzy krytykujący naszych, czasem równają się z nimi pod względem moralnym. Hmm. Tautologia.
Myślę, że raczej napomina Pani, że niemoralnie jest krytykować swoich, bo tak robią źli ludzie. Pozostaje zacytować: „Jeśli dla kogoś moralność jest pojęciem względnym to znaczy, że nie ma żadnych zasad”.
02-02-2017 [18:48] - Tamburyn | Link: Bacz byś nie zgłupiał od
Bacz byś nie zgłupiał od mądrości swej!
02-02-2017 [18:50] - Ula Ujejska | Link: Notka jest także o tym, że
Notka jest także o tym, że podpieranie się kanaliami w ocenach jest degradujące dla tych ocen :) Jaśniej już nie można. Ja wiem że ma Pan z tym problem w swoich wypowiedziach.
02-02-2017 [17:11] - minimax | Link: "Bural który chciał także
"Bural który chciał także wydobywać gaz metodą odkrywkową"
"Methane gas hydrates are increasingly considered a potential energy resource.
Enormous reserves of hydrates can be found under continental shelves and __on land under permafrost__."
Podkreslenie moje.
Tytul/Autor/Afiliacja:
Methane hydrates as potential energy resource:
Part 1 – Importance, resource and recovery facilities
Ayhan Demirbas *
Sirnak University, Dean of Engineering Faculty, Sirnak, Turkey
Znalezione w:
Energy Conversion and Management
www.elsevier.com/locate/enconman
Czyli MOZNA.
Nie to zebym bronil bronka. Ale warto pamietac, ze hydraty metanu nie musza byc niestabilne i grozne. Mozna je trzymac w reku jak snieg i podpalic. Plona wtedy jak paliwko turystyczne. Zadnych eksplozji.
A ze po bronkowemu metoda odkrywkowa polega na odkryciu zloza, to ja wiem, wiem...
Pozdrawiam
02-02-2017 [17:22] - Ula Ujejska | Link: Wszyscy wiemy o czym mówił
Wszyscy wiemy o czym mówił Bronek i napewno nie miał pojęcia o Pańskich przypisach.
02-02-2017 [17:50] - minimax | Link: Szanowna Pani Ja wiem, ze
Szanowna Pani
Ja wiem, ze bronek palnal "na pale", ale chodzi o to, by rykoszetem nie dostac, kiedy ignorant przez przypadek trafi jak slepa kura ziarno, a przesmiewca - zwykle praw, obrywa zlosliwym rykoszetem, bo i on "nie doczytal".
Pozdrawiam serdecznie
03-02-2017 [08:55] - Ula Ujejska | Link: Tyle że Bronkowej ślepej
Tyle że Bronkowej ślepej kurze nic się nie trafiło, no może poza kpinami i śmiechem w świecie.
02-02-2017 [20:13] - STARYWYGA-1 | Link: Ale ten "burak" z Ruskiej
Ale ten "burak" z Ruskiej Budy chciał tą metodą wydobywać gaz ŁUPKOWY
02-02-2017 [19:54] - Mind Service | Link: Jak wejdziesz między koty to
Jak wejdziesz między koty to mrucz jak i one - powiadał jeden do drugiego, gdy się spotkali w pubie przy piwie. A ja powiem więcej: można było przewidzieć, że media to podchwycą, bo gdzie TVN tam nie ma zmiłuj. Sprawa jest prosta - nikt się nie będzie pytał, czy Misiewicz był w tym czy innym pubie i jako kto występował, ważne co powie telewizornia. To zapada w pamięć, gdyż na tym polega sterowanie tłumem. I choćby przyszło tysiąc chłopa i każdy spisał by myśli, czyny i na serwerach umieścił w necie, i na pendrivach, dyskach i w chmurze, to nie przekona to ciemnogrodu, co z lemingami wie wszystko lepiej. Tak więc wołania, by Misiewicza schować, są niedorzeczne. Skupmy się lepiej na broniach, skoro to MON.
03-02-2017 [09:08] - Ula Ujejska | Link: Dzisiejsze wycie łże mediów i
Dzisiejsze wycie łże mediów i ich kundli na Misiewicza to kontrakcja WSI za to, że sprawnie przetrącił im łapki w paru miejscach.
02-02-2017 [20:03] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Jest nakazany atak na
Jest nakazany atak na Macierewicza...nie ważne co powie,nie ważne co zrobi...atak!
Media są w gotowości,wszystkie...od TVN 24 po "prawicowych blogerów" na NB.
To się nazywa szczucie...nienawiść od czasu 1989...zadaniowi mają obowiązek pisać...
Polska...kraj skrzywionych ludzików...związków chemicznych i zjawisk elektrycznych...czyli społeczeństwa polskiego.
02-02-2017 [20:31] - HenrykHenry | Link: - Będzie niewątpliwie
- Będzie niewątpliwie nieporównanie trudniej. To, co przeżywaliśmy w grudniu było tylko pewnym sprawdzianem - gdzie są słabe, a gdzie są silne punkty odradzającej się odbudowywanej Polski. [...] Obawiam się, że wyzwania będą nieporównanie trudniejsze i nieporównanie bardziej radykalne z tamtej strony – mówi Antoni Macierewicz.
03-02-2017 [09:04] - Ula Ujejska | Link: Ja mam szczególny ubaw z
Ja mam szczególny ubaw z "prawicowych blogerów". Wiją się jak piskorz w kolejnych próbach lgendowania się w patriotycznym środowisku. Ostatecznie jednak zawsze muszą aportować do rzucanego banana - bo taki jest cel tego legendowania. WSIoki próbują od dawna podstawiać nam swoich słupów i koalicjantów - to się nasiliło w czasach pierwszej Solidarności.
03-02-2017 [10:41] - Ptr | Link: Misiewicz to symbol młodego
Misiewicz to symbol młodego pokolenia, mówiący otwartym tekstem jako rzecznik rzeczy , których lemingom ciężko słuchać. I dlatego właśnie został zaatakowany. Bo w przyszłości , za X lat, mógłby stać się ważną figurą na scenie politycznej, więc próbują go niszczyć już teraz.
04-02-2017 [08:51] - Ula Ujejska | Link: Tu także celem był minister
Tu także celem był minister Macierewicz. Damy radę i takim podjazdom. Niech się zajmują misiewiczami a rządzenie niech zostawią mądrym ludziom, tyle im na dzisiaj pozostało :)
03-02-2017 [12:41] - Lektor | Link: Osobiście nie nazwałbym ich
Osobiście nie nazwałbym ich małpkami. To upierdliwe rzepy czepiające się psiego ogona, albo tasiemce uzbrojone - trudne do wytępienia ! Pomimo to musimy znaleźć jakiś sposób aby to postubeckie towarzystwo wytępić.
04-02-2017 [08:55] - Ula Ujejska | Link: Upieram się przy "małpkach"
Upieram się przy "małpkach" ... w tym kontekście to najlepsze porównanie. Czasem trzeba pozwolić mówić małpeczkom i ich panom - a nawet im stwarzać okazje do tego, bo to najlepiej obnaża rodowód i cele / intencje.