Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Bydło, za które musimy się wstydzić

Mind Service, 14.11.2016
Niektórym się wydaje,  że nienawiść do Ukraińców za Rzeź Wołyńską jest wyrazem patriotyzmu i polską racją stanu. Są i tacy, którzy kierując się swoiście rozumianą religijnością przejawiają chęć wybaczenia,  ale dopiero wtedy, gdy Ukraińcy wyrażą skruchę i pokornie poproszą o przebaczenie.  Niektórzy powtarzają nawet brednie, jakoby Ukraińcy w Polsce stanowili zagrożenie dla bezpieczeństwa państwa,  no bo przecież mogą w każdej chwili zgłosić roszczenia  terytorialne wobec Polski z Przemyślem i Krakowem włącznie. Zdarzają się też rasowi rasiści, uważający Ukraińców za podludzi, dzicz kozacką mającą we krwi grabież i mordy, dlatego nazywają ich pogardliwie "ukrami" lub faszystami. 

Niestety,  takie poglądy nie są odosobnione i są nawet publicznie manifestowane. Fora internetowe pełne są takich wpisów,  tym częściej,  im ich autorom wydaje się, że są anonimowi i bezkarni. 

Oczywiście nie chodzi o to, aby stosować cenzurę,  ale odpowiedzialność za słowo powinna być egzekwowana.

Nie będę teraz dokonywał analizy przyczyn takich postaw,  wymienię tylko dwie: celowa ruska propaganda mająca na celu dzielenie Polaków i Ukraińców poprzez cyniczne wykorzystywanie ludobójstwa na Wołyniu sprzed 70-ciu lat i podatność na nią mało rozgarniętych, czyli takich, którzy nie potrafią samodzielnie myśleć i wyciągać wniosków.  I druga: wrodzona ksenofobia, rasizm i nietolerancja podszyta obawą wobec innych i obcych, np. że Ukraińcy zabiorą nam najlepsze miejsca pracy, mieszkania,  których i dla Polaków nie starcza. 

Wygląda na to, że tacy ludzie to margines (na szczęście), jednak swoją postawą potrafią rzucić cień na wszystkich Polaków. 

Podczas Marszu Niepodległości 2016 doszło do haniebnego incydentu, czyli spalenia flagi Ukrainy, jakby nie patrzeć przyjaznego nam państwa - zob.: https://www.facebook.com/JanGrabiecLegionowo/videos/1860502594195643/. 
W związku ze spaleniem ukraińskiej flagi podczas Marszu Niepodległości w Warszawie, ambasada Ukrainy w Polsce przygotowuje oficjalną notę protestacyjną, która trafi do Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Mam nadzieję, że sprawcy tej prowokacji szybko zostaną ustaleni i pociągnięci do odpowiedzialności. - czyt. dalej: http://fakty.interia.pl/polska/news-policja-bada-sprawe-spalenia-flagi-ukrainy-podczas-swieta-ni,nId,2305531

Poniżej przykład zbydlęcenia za który my Polacy możemy tylko się wstydzić i prosić Boga aby więcej nic podobnego nie powtórzyło. 

Co za sytuacja...pierwszy raz coś takiego mnie spotkało...
No to w "skrócie":

Jade sobie tramwajem nr18 od Św. Gertrudy na Stradom. Słyszę, że w tramwaju trwa jakaś awantura. Nawet nie tyle co awantura, a słowotok pewnej pani, po pięćdziesiątce. Przysłuchałem się o czym mówi... i okazało się, że zwraca się do siedzącej obok (około 20 letniej) bardzo ładnej blondynki. A zwracała się w sposób następujący (przepraszam za wulgaryzmy... cytuję):
- "Ty głupia ukraińska ku*wo! Nie masz prawa tu być! Wracaj na Ukrainę robić loda Putinowi! Jeszcze trochę i zrobimy z wami porządek! Poobcinamy wam głowy i wydłubiemy oczy jak wy nam w Wołyniu! Nie znasz dnia ani godziny kiedy przyjdziemy po Ciebie ścierwo ludzkie! " - w tym momencie dziewczynie zaczęły lecieć łzy, wstała i pobiegła na drugi koniec tramwaju i zaczęła dość mocno szlochać... patrzę po współpasażerach - przerażające 0 rekacji... No to zagotowała się we mnie moja buraczana krew i najpierw zwracając się do starszej kobiety powiedziałem, żeby swoje wypaczone zdanie trzymała dla siebie, że taki poziom nienawiści się leczy to raz a dwa, jeżeli nie chce się leczyć to za chwilę zadzwonię na policję bo groziła tej dziewczynie śmiercią, co jest w tym kraju karalne. I jedyną niechcianą osobą w tym tramwaju i w tym kraju jest ona i jej posrane zdanie, którego koniec końców nikogo nie obchodzi. Wtedy dopiero jedna Pani dołączyła do mnie i zaczęła tłumaczyć tej starszej pani "patriotce", że powinna się wstydzić i przeprosić tę dziewczynę. Na co polska "patriotka" powiedziała, że Pani jest brudną cygańską ku*wą (Pani była po prostu opalona...) i powinna się umyć a nie zwracać jej uwagę. Mi też się dostało od żydów i pedałów :) . W końcu jednak Pani po dobroci wysiadła z tramwaju. Ja - "pedalski żyd" wraz z panią "brudną cyganką" poszliśmy poprzytulać i uspokoić złotowłosą Ukrainkę. Ona nam wytłumaczyła, że ta Pani ją zaatakowała ponieważ z tatą przez telefon rozmawiała po Ukraińsku... Chyba nam się udało wytłumaczyć jej, że jest tu chciana, że może mówić w języku jaki jej się podoba no i, że ta Pani to margines społeczeństwa i nikt poza nią tak nie myśli. Zakończyło się na uśmiechu dziewczyny. 

Chcę mocno wierzyć, że jest tak jak tłumaczyliśmy tej dziewczynie... No właśnie tylko czy oby napewno? Widząc wpisy niektórych znajomych na FB, jak to się broni "narodowców" którzy w 90% chyba mentalnie stoją po stronie starszej polskiej "patriotki". Przeraża mnie to gdzie zmierzamy. Ale od dziś zapowiadam, że choćby na najmniejszy akt mowy nienawiści przez kogokolwiek z moich znajomych czy też nie, będę reagował tak samo - czyli zgłoszeniem na policje. 

Jeżeli ktoś kategoryzuje i segreguje ludzi przez ich narodowość, historię ich kraju (sic!), kolor skóry, orientacje seksualną, ulubioną muzykę itp. powinien obrazić się na swoich rodziców czy opiekunów ponieważ najwyraźniej nie zaznali w dzieciństwie fundamentalnej wartości w życiu jaką jest miłość.


źródło: https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1302990753086569&id=100001269696778&set=a.261208127264842.76172.100001269696778
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 49581
Domyślny avatar

Tarantoga

14.11.2016 15:39

http://naszeblogi.pl/639… PS.Pojedź do Kijowa,ba! nawet do Stanisławowa,Lwowa i zacznij gadać przez telefon po polsku. Ja w swojej notce sam sie hamowałem,żeby mi Panowie Sakiewicz i Targalski nie zrobili "wykopu" z NB. PPS.Pojedź na ziemie rzeszowską,tarnobrzeską,przemyską...a zresztą siedź se...i tak wiesz lepiej.
Mind Service

Mind Service

14.11.2016 16:08

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na http://naszeblogi.pl/63992-po

No ale o co Ci chodzi? Czyżbyś próbował usprawiedliwiać, albo - nie daj Boże - identyfikujesz się z tym bydłem?
Domyślny avatar

Rybak

14.11.2016 15:53

"Niektórym się wydaje, że nienawiść do Ukraińców za Rzeź Wołyńską jest wyrazem patriotyzmu i polską racją stanu." Co też to wygadujecie wy ktoś! Nic się im nie wydaje! Taki mają rozkaz! Przecież to ruska agentura wznieca nienawiść pomiędzy Polakami i Ukraińcami!
Mind Service

Mind Service

14.11.2016 22:32

Dodane przez Rybak w odpowiedzi na "Niektórym się wydaje, że

W rzeczy samej. A jak się pięknie obnaża tutaj swoimi komentarzami. Ciekawe tylko kto ich tu wpuścił?
Domyślny avatar

Goral Supreme

14.11.2016 16:00

..."Ja - "pedalski żyd" wraz z panią "brudną cyganką" poszliśmy poprzytulać i uspokoić złotowłosą Ukrainkę. "... No coz...bycie "pedalskim Zydem" nikomu chluby nie przynosi...zas owa "zlotowlosa Ukrainka" mogla byc zwykla dziwka pracujace na ktorejs z autostrad w Polsce lub wnuczka banderowskiego czy UP-owskiego bandyty mordujacego Polakow na Wolyniu...moze rzeczywiscie owa "brudna cyganka" byla brudna,smierdzaca Cyganka,ktorych brak zamilowania do higieny osobistej jest powszechnie znany nie mowiac o wyjatkowym stopniu sklonnosci do popelniania przestepstw jak np. kradzieze,zebranie zarobkowe,oszustwa... zycie jest pelne niespodzianek..Tobie pasuje bycie "zydowskim pedalem" innym bycie "polskim patriota"...De gustibus non est disputandum... Jakiej jestes narodowosci ?
Mind Service

Mind Service

14.11.2016 17:13

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na ..."Ja - "pedalski żyd" wraz

"owa "zlotowlosa Ukrainka" mogla byc zwykla dziwka pracujace na ktorejs z autostrad w Polsce lub wnuczka banderowskiego czy UP-owskiego bandyty" (...) moze rzeczywiscie owa "brudna cyganka" byla brudna,smierdzaca Cyganka,ktorych brak zamilowania do higieny osobistej jest powszechnie znany nie mowiac o wyjatkowym stopniu sklonnosci do popelniania przestepstw jak np. kradzieze,zebranie zarobkowe,oszustwa... zycie jest pelne niespodzianek..Tobie pasuje bycie "zydowskim pedalem" ----------------------- Właśnie za takich jak ty muszą Polacy się wstydzić. Twój wpis nie tylko kwalifikuje się do ingerencji przez moderatora ale też odpowiedzialności karnej. W jakiej norze się skrywasz?
Domyślny avatar

Goral Supreme

14.11.2016 18:43

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na "owa "zlotowlosa Ukrainka"

"Strachy na Lachy"...Hehehe..Nie doslyszalem odpowiedzi na pytania....Zamilowanie do zydo-bolszewickiej dialektyki az nadto u ciebie widoczne :-)) BYDLO powiadasz...Umierajaca Szechterowszczyzna :-)) Tylko z tym "dorzrnieciem" jakos tym razem WAM nie wyszlo :-)) Owszem MAMY sie calkiem Dobrze ..hehehe Jak szlismy przedwczoraj w 80 tysiecy Polskiego chlopa przez Warszawe widzielismy w WASZYCH tlustych,kaprawych i pokretnych oczkach,autentyczne przerazenie hehehe.A jest sie czego bac ! Jak pisal poeta".."Są w ojczyźnie rachunki krzywd, obca dłoń ich też nie przekreśli"...jezeli WAM sie wydawalo,ze i tym razem uda sie WAM w Magdalence zrobic kolejny "hokus-pokus" to bardzo sie pomyliliscie hehehe Nasza Wiara uczy : Bog nierychliwy ale Sprawiedliwy...Bedziecie spieprzac na "ukraine" jak drzewiej bywalo..hehehe a nasze wnuki,dzieci i my bedziemy spiewac jak w 1980 roku: "zeby Polska byla Polska" ..lalalala https://www.youtube.com/…
Mind Service

Mind Service

14.11.2016 23:58

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na "Strachy na

"Strachy na Lachy" - uważaj, bo możesz się zdziwić... Na razie myślisz, że jesteś anonimowy i bezkarny... Piskorski też tak uważał, a jednak go posadzili. Teraz kolej na twoich kumpli: Oparę i Ruszkiewicza, którzy mają jeszcze więcej za uszami...
Domyślny avatar

Goral Supreme

14.11.2016 16:06

..."Bydlo za ktore musimy sie wstydzic"... Kto to sa owi mistyczni MY ? Kto jest tym bydlem ? Za co ja mam sie wstydzic ? Dlaczego uzurpujesz sobie prawo mowienia w moim i moich przyjaciol imieniu ?
Mind Service

Mind Service

16.11.2016 20:13

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na ..."Bydlo za ktore musimy sie

"Kto to sa owi mistyczni MY ?" - My, Polacy. I wcale nie mityczni. "Kto jest tym bydlem?" - Ci, którzy znieważają i dyskryminują Ukraińców, dopuszczając się przestępstwa. Oraz ci, którzy się z takimi przestępcami identyfikują i ich bronią. W tym tacy jak ty. "Za co ja mam sie wstydzic?" - Za to, co wyprawiasz, co ja bym zakwalifikował jako zdradę stanu. "Dlaczego uzurpujesz sobie prawo mowienia w moim i moich przyjaciol imieniu?" - Mówię w imieniu Polaków, porządnych obywateli i patriotów. Ciebie i twoich kolesi z neonowego ścierwomedium za takich nie uważam. Coś jeszcze?
Domyślny avatar

GAZOSTAN

14.11.2016 16:14

Kogoś to babcia urodziła i nie wie kim jest
Marek1taki

Anonymous

14.11.2016 16:39

Film Wołyń wywarł na starszej pani wrażenie - spełnił zadanie propagandowe. Może z drugiej strony dobrze, że skrywane problemy zostały ujawnione. Pozostaje jednak podejrzenie, że wywołanie ich nastąpiło w sposób kontrolowany politycznie. To jednak nie Kurski z Glińskim są producentami Wołynia, bo by nie zdążyli. Jako producent widnieje FILM IT. Jednocześnie na Ukrainie mamy czas destabilizacji. Ich polityką zawiaduje międzynarodówka socjalistyczna, skoro w składzie rządu mamy takich naszych jak Balcerowicz z Nowakiem. A nie są jedynymi spadochroniarzami w tym kraju. Wygodnie władzy wzniecać patriotyzm ukraiński banderowcami bo jednocześnie konfliktuje to ich z Polakami, którzy prowadzą w tej sytuacji dziwna politykę. Politykę, która musi spowodować u polaków "dysonans poznawczy", łagodnie to określając. Z jednej strony Polska udziela poparcia politycznego, z drugiej nobilitują UPA, Prezydent RP bezwarunkowo dotuje Ukrainę sporym groszem, pokazują Wołyń, władze Ukrainy zachowują się jak sowieccy Rosjanie w sprawie Katynia, władze Polskie zamierzają negocjować prawdę, wreszcie kredyty PiSowskiego rządu na ukraińskie drogi dla Nowaka przy jednoczesnym negowaniu ludobójstwa na Wołyniu przez kontynuatorów antypolskiej tradycji UPA. To tak samo z siebie się w przyrodzie nie dzieje.
smieciu

smieciu

14.11.2016 17:47

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Film Wołyń wywarł na starszej

Zgadzam się. Przeciętny Polak i Ukrainiec mają obecnie inne problemy. Nie ma czasu ani pieniędzy na rozdzieranie starych ran. No chyba że właśnie ktoś dostaje za to kasę i na tym polega jego robota. Problem faktycznie leży w metodologii władzy. Bo co mają do zaoferowania kompletnie skompromitowani i skorumpowani najwyżsi ukraińscy urzędnicy? Którzy nawet nie są Ukraińcami? Jak mają wokół siebie zebrać te ukraińskie masy? Faktycznie tylko za pomocą najbardziej prymitywnych zagrywek. Nadęta choć pusta i niebezpieczna parodia nacjonalizmu. Co by się stało gdyby Putin z dnia na dzień oznajmił wycofanie się? Może Poroszenko wysłałby delegację z protestem? Bo zlikwidowany zostałby jedyny fundament obecnej ukraińskiej władzy. Ktoś jak zwykle pociąga z góry linkami zawieszonych na nich marionetek. Tak było podczas Wołynia. Tak teraz jest na wschodzie Ukrainy. I niestety choć jest to jedynie farsa, przesuwanie pionków na szachownicy to ludzie biorą to na serio. Bo tak też się składa że i giną na serio. Gdy ktoś cię zabija musisz to wziąć na serio i cała wyzwolona tak nienawiść musi zostać skierowana przeciw widocznemu przecież świetnie wykonawcy. Ale nigdy rzeczywistemu sprawcy.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

14.11.2016 22:47

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Zgadzam się. Przeciętny Polak

Naprawdę nie wiecie, gdzie znajduje się jądro współczesnej ukraińskiej polityki historycznej? To może ten link wam pomoże w otwieraniu oczu: https://pl.wikipedia.org… Warto poklikać po odnośnikach, a szybko znajdziecie świetnie wyedukowanych potomków Bandery i Szuchewycza i to nie tylko w Europie, ale też w USA. Polecam też wejść na wersję ukraińską (pasek z lewej), gdzie jest link do biblioteki publikacji. A oto cytat z innej strony (Deutsche Welle): http://www.dw.com/pl/w-m… " UFU University (Wolny Uniwersytet Ukraiński) ma swoją siedzibę w Monachium. Uczelnia powstała w okresie zimnej wojny dzięki wsparciu amerykańskiej fundacji. Kryzys na Ukrainie stał się cezurą w dziejach tej uczelni, która dziś ponownie odgrywa ważną rolę. Witalij Kliczko został w lipcu 2014 powołany do senatu UFU jako członek honorowy. Protesty na Majdanie, kryzys i aktualna sytuacja polityczna politycznej są wszechobecne na zajęciach prowadzonych przez Michaela Mosera. Wykładowca, z pochodzenia Austriak, mówi, że to są dla niego najważniejsze tematy. "To jest kwestia odpowiedzialności, jaka spoczywa na nas, na intelektualistach”. " Same znane twarze, nieprawdaż? Wygląda na to, że Niemcy już specjalizują się w wychodzeniu na przeciw wyzwaniom naszych czasów i pomagają kształtować nie tylko Ukraińcom, to maja ukształtować. Polakom również idą z pomocą w tworzeniu polityki historycznej w starym nowym uniwersytecie Viadrina (z łaciny Odra) we Frankfurcie nad Odrą: https://pl.wikipedia.org… Właśnie z tym uniwerkiem współpracował "polski" historyk, który dostał w papę w tramwaju. Pewnie też znajdziemy wątki prowadzące do czołowych modyfikatorów polskiej historii i głosicieli co ciekawszych tez, np. typu "jakby Polska poddała się Niemcom w 1939, to ...".
Marek1taki

Anonymous

14.11.2016 22:59

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Naprawdę nie wiecie, gdzie

..., czyli na "Zachodzie" bez zmian. A swoją drogą tramwaje stają się niebezpieczne - oby tylko w imię politpoprawności nie zaczęli ich przerabiać za pieniądze unijne na trolejbusy. Sorry, na auta na bateryjki chciałem powiedzieć, taki mamy trynd.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

14.11.2016 23:19

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Naprawdę nie wiecie, gdzie

Ten historyk to Jerzy Kochanowski. Prawdopodobnie wie on bardzo dużo na temat słynnej przemiany polityczno-gospodarczej w 1989, a dowodem niech będzie książka pt. "Tylnymi drzwiami. Czarny rynek w Polsce 1944–1989" https://books.google.pl/… Ten długi link wskazuje dokładnie taki tekst w książce (literatura i odnośniki): " 543 Zob.: M. Mazurek "Antropologia niedoboru w NRD i PRL 1971-1989", Wrocław 2010, s. 30-60; J.Kochanowski "Groźba nad NRD, "Karta" 1999, nr 28, s. 132-135; "Polskie dokumenty dyplomatyczne 1972", red. W. Borodziej, współpr. P. Długołęcki, Warszawa 2005, s. 609-610, 634-635. Por. K. Lenk "Von Salamiwursten und Salamanderschuben. Schmuggel zwischen der DDR und der Volksrepublik Polen in den 1970er und 1980er Jahren", Diplomarbeit an der Fakultat fur Kulturwissenschaften, Europa-Universitat Viadrina, Frankfurt/Oder 2006 (dziękuję prof. Philippowi Therowi za udostępnienie maszynopisu) " Tu też jest inny ślad wielkiej mięty, jaką prof. UW czuje do Niemców (wykładał w uniw. Gutenberga, a trop jest w liście publikacji): http://www.osteuropa.ges… Stąd właśnie pochodzi współczesna (11 Listopada) "nowa" dyskusja o roli Piłsudskiego, albo raczej o niemieckim zapatrywaniu się na tę rolę i nas skutecznym ogłupianiu.
Domyślny avatar

Goral Supreme

14.11.2016 17:28

Yeah...Poli-pop wszedzie...tylko rzeczywistosc wsrod Rusinow na tzw. "ukrainie" przypomina o czym innym ... Gdy potomkowie UPA i Bandery śpiewają w Przemyslu w rytm Polskiego Hymnu : ..."jeszcze polska nie zgineła ale zginąć musi"...https://www.youtube.com/… nic się nie dzieje.. Gdy ukraińscy kibice wywieszają transparent gdzie widnieje data meczu z napisem kolejna rzeź wołyńska : http://www.wykop.pl/link… nic się nie dzieje... Kiedy "ukrainski" parlament przygotowywuje rezolucje o powrocie Chelma,Przemysla do "ukrainy" http://zmianynaziemi.pl/… nic sie nie dzieje... Czy aby napewno nic sie zlego nie dzieje w relacjach Polsko-Ukrainskich ?... Kolejne zaklinanie rzewczywistosci....
Mind Service

Mind Service

14.11.2016 21:21

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Yeah...Poli-pop

Trybeus? Czy tylko cytujesz tego ruskiego płatnego agenta wpływu?
Domyślny avatar

Goral Supreme

14.11.2016 21:47

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Trybeus? Czy tylko cytujesz

Kuzwae ,typowy Szechterowiec...Plujesz mu w twarz a On mowi ,ze deszcz leje...dobrze ,ze te smierdziele wyjezdzaja do "ziemi przodkow" na "ukrainie"...
Mind Service

Mind Service

14.11.2016 22:14

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Kuzwae ,typowy

Ukraina piszemy z dużej litery, podobnie jak Polska. W przeciwieństwie do rosji - tego faszystowskiego i imperialistycznego państewka, które oby jak najszybciej zniknęło z mapy świata. Wiem, że to zupełne przeciwieństwo ruskich wytycznych. A wiesz o tym, że zdradzasz się tym bardziej niż stylem, który jest jak podpis, "góralu z kościoła toruńskiego"?
OLI

OLI

14.11.2016 17:35

Autorze, ugrzązłeś schemacie, prostym jak szkolne wypracowanie. Spalenie ukraińskiej flagi na odległość śmierdzi prowokacją, i nie ma co się podniecać. Historia z tramwaju wygląda jeszcze gorzej. Ma wszystkie cechy tzw. przykładu homiletycznego. Przykładu homiletycznego, lub bajki z morałem. Jest w tej historii wszystko, co powinno być, by ją za bajkę uważać: dobry i zły bohater, modny temat, pouczenie moralne i wzór do naśladowania. A sprawa Ukraińców jest zbyt złożona, by ją wyjaśniać przy pomocy bajek.
Jabe

Jabe

14.11.2016 20:58

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Autorze, ugrzązłeś

Najpierw spalili budkę, teraz flagę.
Domyślny avatar

darstan

14.11.2016 17:53

Witam Pana i proszę o wylanie sobie kubła wody na ochłodzenie emocji. Człowieku. jeżeli ja będąc w Lwowie mówiłem po ukraińsku z polskim akcentem nie zostałem pobity za ZDRADĘ, będąc Polakiem o ukraińskich korzeniach, to ja proszę Pana mam gdzieś poprawność polityczna i niech Pan nie p..... głupot, bo jak zarobi Pan po pysku lub zdejmą trochę skory to wytrzeźwiejesz Waść. Czy może Pan podać datę i miejsce na Ukrainie, gdzie Polacy przeprowadzili eksterminacje ludności cywilnej na taka skalę lub Polskie Wojsko robiło to co robiło SS Galizien w czasie Powstania? A później dziwi się reakcji starszych ludzi którzy być może to przeżyli lub stracili najbliższych. Pozdrawiam.
Mind Service

Mind Service

14.11.2016 18:15

Dodane przez darstan w odpowiedzi na Witam Pana i proszę o wylanie

Jesteś pewien, że jesteś trzeźwy i komentujesz właściwy artykuł? Skąd Ci sie wzięło Polskie Wojsko i SS Galizien, tudzież zdrada i groźba pobicia we Lwowie? Pisz z sensem i na temat, albo wcale - taką mam propozycję.
Domyślny avatar

darstan

15.11.2016 01:56

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Jesteś pewien, że jesteś

Jestem trzeźwy fizycznie, psychicznie i duchowo. Skąd mi się to wzięło? Z życia. Z całym szacunkiem, ale na pytania odpowiada się merytorycznie a nie inwektywami. W szkole nie uczyli? To Pana problem, albo nauczyciel do bani, albo kraj nie ten. W mojej szkole nauka historii MOJEGO KRAJU POLSKI była na wysokim poziomie, mimo systemu który wtedy panował. Mam wrażenie ze piszesz Waść na zlecenie, albo masz zaKODowany mózg na swoje widzenie świata. Współczuję. Ma Pan ostatnia szanse, proszę mi podać link dotyczący Polaków, jak ten dotyczący Ukraińców. http://wmeritum.pl/362-s… Boli co? Nie współczuję. A potem się nie dziw starszym ludziom. A propos, na Ukrainie nie uczą o współczuciu dla ofiar ich pomysłów i ze Lachów rzezać nie nada.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Wszyscy 5
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Mind Service
Nazwa bloga:
Tylko prawda jest ciekawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 17
Liczba wyświetleń: 171,148
Liczba komentarzy: 336

Ostatnie wpisy blogera

  • Wypadek z Beatą Szydło jak opera mydlana z Mamą Madzi
  • Spirala nienawiści
  • Jest dużo lepiej

Moje ostatnie komentarze

  • A tu komentarz specjalnie dla Pomidorowego Alfonsa, który ma zwidy i urojenia od chlania, he he he!
  • Nie bądź taka pewna. Analizy i opinie różnych ekspertów z dziedziny prawa, w tym tego o ruchu drogowym, a także przeważająca część opinii publicznej jednoznacznie widzą winę kierowcy (-ów) BOR-u,…
  • Nie gram żadnej gry i nie zostałem "odpalony", zaś piszę o prawdzie, a ta nie podlega kompromisom. Przykro mi, że niektórzy brną dalej na przegrane pozycje i ciągną w przepaść nas wszystkich, czyli…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Bydło, za które musimy się wstydzić
  • Spirala nienawiści
  • Upadek Rosji tuż tuż

Ostatnio komentowane

  • Mind Service, A tu komentarz specjalnie dla Pomidorowego Alfonsa, który ma zwidy i urojenia od chlania, he he he!
  • Imć Waszeć, To się czasem nazywa BB code: [i]kursywa[/i], [b]pogrubienie[/b], [u]podkreślenie[/u], [url=""]link[/url]
  • Jabe, @admin Ja bym jeszcze nieśmiało poprosił <i>kursywę</i> w komentarzach.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności