Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Już niedługo będziemy polonizować Europę

Lech "Losek" Mucha, 27.08.2016
Wszystko wskazuje na to, że nadchodzą czasy, w których nasza ojczyzna będzie celem prawdziwych uchodźców. I nie mam wcale na myśli imigrantów z krajów arabskich, muzułmanów z północnej Afryki, ani z Afganistanu. Nawet jeśli nie dojdzie do jakichś gwałtownych zmian, wojny (na przykład na Ukrainie), czy przewrotów, do Polski zaczną niedługo przyjeżdżać ci, którzy już nie będą mogli znieść  sytuacji w Zachodniej Europie. Mam tu na myśli rdzennych Europejczyków. Jest jakaś sprawiedliwość dziejowa w tym, że Europejczycy, których przodkowie kolonizowali Czarny Ląd i Nowy Świat i zepchnęli na przykład rdzennych Amerykanów do rezerwatów, na najmniej urodzajne ziemie, sami teraz - jak się zdaje - podzielą ich los i zostaną zepchnięci do enklaw. Jeszcze bardziej ironiczne jest to, że stanie się to za ich własne pieniądze, bo przecież współcześni barbarzyńcy nie są - łagodnie mówiąc - chętni do pracy zarobkowej.
Historia na naszych oczach zatacza koło, które przetoczy się też przez Polskę. Już raz w dziejach naszego kraju był taki czas, kiedy byliśmy celem pielgrzymek. Były to czasy I Rzeczpospolitej. Mam wrażenie, że mamy szansę znów stać się rajem dla ludzi przedsiębiorczych i wolnych.
W obliczu nadchodzących wędrówek ludów stanie przed nami trudne zadanie przyjęcia i przekształcenia napływającej masy ludzi w jeden naród. Przed podobnym zadaniem stanęli  politycy i działacze społeczni w XIX wieku. Po upadku Powstania Styczniowego udało się zmienić polski żywioł w naród. Jest to zasługą między innymi ówczesnych działaczy endecji, z Romanem Dmowskim na czele. Dzięki temu, że zaistniał spójny, ale nie etnicznie, tylko kulturowo naród, można było wykorzystać szansę na odbudowę państwa, która pojawiła się po Pierwszej Wojnie Światowej.
Należy bardzo mocno podkreślić, że polski nacjonalizm nigdy nie był etniczny. Jeśli przyjrzeć się nazwiskom założycieli ONR-u, można na nich znaleźć takie "typowo polskie" nazwiska jak Rossman i Mosdorf. W odróżnieniu od nacjonalistów niemieckich, ukraińskich, czy litewskich, w Polsce nie stosowano kryterium etnicznego. Służyć Polsce mógł każdy, kto się Polakiem czuł, kto podejmował się działań na korzyść polskiego narodu.
W nadchodzących latach musimy znów stać się na tyle silnym narodem, by móc wchłonąć przybyszów, nie zatracając przy tym naszej tożsamości. Musimy stworzyć miejsce na ziemi na tyle atrakcyjne, by przyciągnąć tu najbardziej cennych  "rdzennych Europejczyków" i nie dać się skolonizować, a wręcz przeciwnie, skłonić przyszłych uchodźców by z własnej woli zechcieli się wtopić w nasz naród.
Zanim to nastąpi, czeka nas jednak jeszcze jedno bardzo trudne zadanie. Mam na myśli przeciągnięcie na naszą stronę tej części Polaków, którzy obecnie się z nami nie zgadzają.
Wydaje się, że wszyscy Polacy, którzy dziś są przeciwnikami polskości, narodowego państwa Polskiego, ludzie chodzący po ulicach z plakietkami KOD-u, zwolennicy lewicowej opozycji. dzielą się na dwie grupy. Pierwsza z nich, jak sądzę będąca mniejszością, to wszyscy ci, którzy bronią III RP nie z powodów ideologicznych, tylko dlatego, że byli beneficjantami tamtego systemu, klientami obcych grup interesów, zagranicznego kapitału i obcych wpływów. A druga grupa, to wszyscy ci, którzy dali się tym pierwszym oszukać. To ludzie, którzy, czy to z lenistwa, czy to z głupoty, dali się zwieść antypolskiej propagandzie. O ile zaprzańców z pierwszej grupy, bezpośrednich organizatorów i prowodyrów targowicy należy co najmniej ignorować, o tyle tych drugich trzeba przeciągać na naszą stronę.
Nie popełniajmy grzechu pychy i wyniosłości, nie dajmy się sprowokować, nie dajmy się ponieść emocjom. Protesty KODomitów wyraźnie się wypalają. Na ulice, w oporze przeciw legalnej władzy wychodzi coraz mniej ludzi. Tych, którzy zostają w domach, należy przekonywać do naszych racji.
Nie nawołuję absolutnie do rezygnacji ze sprawiedliwego osądzenia przestępstw popełnianych w ostatnich latach. Nawołuję do tego, by w imię chrześcijańskiego miłosierdzia, ale też z powodów praktycznych, które powinny być bliskie wszystkim narodowcom, nie odrzucać nikogo, kogo da się przekonać do wsparcia wielkiego projektu jakim jest nasza ojczyzna, jedyna chyba szansa na przetrwanie dla cywilizacji łacińskiej. Nie jest ważna przynależność partyjna w przeszłości, ani kolor skóry. Istotne są zasady i chęć wsparcia dla wspólnego dobra przyszłych pokoleń.
Wszystkim, którym bliskie są idee narodowe, przypomnę:
dla dobra polskiego narodu należy wyzbyć się chęci zemsty na tych, którzy dali się nabrać i oszukać. Zemsta nie służy nikomu. Im nas Polaków będzie więcej, tym lepiej. Tym większą mamy szansę na przetrwanie, na osiągnięcie sukcesu i zbudowanie silnej, niepodległej i dostatniej Polski.
 
Żeby osiągnąć cel trzeba zmienić styl narracji. Nie przekonujmy się nawzajem, jacy to jesteśmy prawi i mądrzy, przekonujmy drugą stronę, że mamy rację.
Jak najmniej agresji, jak najwięcej argumentów. Pokazujmy lemingom, jacy niebezpieczni i nieuczciwi są ich "przywódcy". Wskazujmy do czego prowadzi ideologia lewicowa.
Ale wybaczajmy im ich zaślepienie, czasem głupotę, lenistwo w dążeniu do prawdy.
Wybaczajmy im dlatego, że jesteśmy chrześcijanami, ponieważ mamy Rok Miłosierdzia, ale też z powodu tego, że Polska jest tego warta!
Uważam, że "nasi" ludzie występujący w mediach, powinni zupełnie odpuścić sobie bezpośrednie dyskusje z prominentnymi działaczami totalnej opozycji, KOD-u i w ogóle z wszystkimi lewakami. Nie wolno wdawać się z nimi w kłótnie, a już z całą pewnością nie wolno dać się im sprowokować. Tych, którzy przychodzą do mediów już nie da się przekonać. Trzeba wykorzystywać spotkania z nimi do przekonywania niezdecydowanych. Należy zwracać się bezpośrednio do widzów, do słuchaczy. To tę grupę ludzi mamy nawrócić!
Zjednoczenie Polaków, jest dla naszego przetrwania równie ważne, co silna armia i sprawna gospodarka.
 
Musimy być silni, liczni i gotowi sprawić, żeby z Polski wyszła ta iskra, która zmieni świat!
 
 
Lech Mucha
 
Tekst ukazał się drukiem w tygodniku Polska Niepodległa
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10098
Lech Makowiecki

Lech Makowiecki

27.08.2016 09:30

Pisałem kiedyś: (...) Wiem, że nie wszyscy w Boga jednego wierzymy; Nie dbam o to, gdy Dobru wspólnemu służymy. Dla mnie możesz być Żydem, Litwinem, Tatarem, Kaszubą czy Ślązakiem, Łemkiem czy Madziarem, Jeśli Polskę masz w sercu – klnę się tu, przed światem – Będziesz mi druhem szczerym! Wspólnej sprawy bratem! Jeśli ojciec twój zbłądził, dziad Ojczyznę zdradził Nie pozwól, by twe losy Fatum dziś prowadził... Sam wybierz swoją drogę, poszukaj w sumieniu Prawdy, Dobra i Siły – byś się mógł odmienić... Stańmy jak jeden Naród! Już Nadzieja świta I przywróćmy nam wszystkim kraj – RZECZPOSPOLITĄ... (Do Narodu)
Losek

Lech "Losek" Mucha

27.08.2016 10:03

Dodane przez Lech Makowiecki w odpowiedzi na Pisałem kiedyś: (...) Wiem,

Bardzo piękne! Pozdrawiam serdecznie.
Jabe

Jabe

27.08.2016 09:59

Najeźdźców na zachodzie próbowano asymilować. Nic z tego nie wyszło, bo nie miano im do zaoferowania nic prócz jałowości i nihilizmu. Po prostu zadanie jest źle postawione. Z tego samego powodu nie powiedzie się przeciągnie „części Polaków, którzy obecnie się z nami nie zgadzają”. Musi być powód, by „przyciągnęli” się sami. Nie widzę powodu do niepokoju związanego z przyjęciem uchodźców. Tak, to będzie rodzaj kolonizacji. Jednak akcje kolonizacyjne prowadzono w Polsce od średniowiecza. Gdzie są teraz ci koloniści? Przecież nie wymarli. Nowi sami się spolonizują, jak tamci. Wystarczy że polskość będzie atrakcyjna. Zgadzam się, że ważne jest, by nasza ojczyzna stała się domem ludzi wolnych. Powściągliwy socjal dodatkowo pozwoli zapobiec ewentualnym tarciom.
Losek

Lech "Losek" Mucha

27.08.2016 10:09

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Najeźdźców na zachodzie

Nie zgodzę się z pierwszym akapitem. My ich musimy przyciągać, musimy postępować tak, by im ułatwiać porzucenie gorszego sortu i opowiedzenie się po stronie Polski. Oczywiście, że istnieje obiektywny powód do tego, by przeszli na naszą stronę, a pewnie kilka powodów, ale my im musimy to ułatwić. Pozdrowienia. P.S. Ten test jest pomyślany zarówno jako wezwanie do gorszego sortu, jak i do narodowców, by nie dali się wmanewrować w jakieś etniczne zasady dzielenia ludzi na lepszych i gorszych. Ukazał się w Polsce Niepodległej, którą czytają ci drudzy.
Gniewko

Gniewko

28.08.2016 05:40

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Nie zgodzę się z pierwszym

Naprawdę jest pan taki ciemny, czy działa pan z premedytacją na szkodę Polski ?
Jabe

Jabe

28.08.2016 08:42

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Nie zgodzę się z pierwszym

Ciekaw jestem, jak konkretnie miałoby to ułatwianie wyglądać.
Losek

Lech "Losek" Mucha

28.08.2016 10:11

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ciekaw jestem, jak konkretnie

Zacząłbym od ignorowania tego co piszą i mówią. Wybaczyłbym im ich głupstwa i puścił w zapomnienie. Normalnie robiłbym i pisał swoje nie koncentrując się na komentowaniu ich idiotyzmów, tylko na wskazywaniu drogi. Tak zresztą staram się robić. Raczej piszę teksty - jakby - od nowa - a nie tak jak niektórzy - komentując durnoty KODomitów.
Jabe

Jabe

28.08.2016 11:08

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Zacząłbym od ignorowania tego

No tak. Koncentrowanie się na negatywnych cechach drugiej strony jest jałowe i niczego nie załatwia. Pozwala jednak zagłuszyć rzeczy ważniejsze, co może być ukrytym motywem. Generalnie, wyprowadzanie ludzi z błędu powinno odbywać się małymi kroczkami. W miarę możliwości należy zacząć od wspólnego mianownika, dawkując argumentację. Słabsze argumenty bardziej do ludzi przemawiają, bo wymagają od nich mniejszej korekty przekonań. Ja tak nie potrafię, dlatego niechcący jestem dla wielu wrogiem. Mówienie prosto z mostu sprawia, że rozmówca się pasywuje i nie chce słuchać, a często i mówić. Dodatkowo rozmowa pozwala przetestować słuszność własnych poglądów.
Losek

Lech "Losek" Mucha

28.08.2016 13:24

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na No tak. Koncentrowanie się na

Amen! :-)
Domyślny avatar

xena2012

27.08.2016 12:59

tytuł i treść zbyt optymistyczne.Kogo z tych,, rdzennych i cennych'' Europejczyków chce Pan przyciagać i polonizować?Przecież oni ja tu przyjezdżają to nie po to by podziwiac piekno krajobrazu i polska tradycję i kulturę tylko zrobic szybko biznes,złupić i wydoić ile sie da korzystając z taniej siły roboczej.Nie pamięta Pan niemieckiego biznesmena z Pomorza pomiatającego polskimi pracownikami i opowiadającego glosno o swojej nienawiści do Polaków do których chciałby strzelać?
Losek

Lech "Losek" Mucha

27.08.2016 13:12

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na tytuł i treść zbyt

Na razie! Oni tu przyjeżdżają po tanią siłę roboczą, na razie! Jak im się zacznie palić pod tyłkami, zaczną przyjeżdżać w innym celu. I wtedy, pod pewnymi warunkami, trzeba ich przyjąć. Ważne, byśmy sobie dobierali kogo chcemy i byśmy byli tak silni i atrakcyjni cywilizacyjnie, by ich spolszczyć. W 2015 roku ze Szwecji wyjechało na stałe ponad 50000 ludzi, kwestią czasu i poprawy sytuacji ekonomicznej w Polsce jest, że zaczną przyjeżdżać tu.
Gniewko

Gniewko

28.08.2016 05:38

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Na razie! Oni tu przyjeżdżają

Jest pan szkodnikiem, który nie zdaje sobie sprawy co proponuje. W pierwszej kolejności będą tu chcieli przyjechać zboczeńcy, którzy doprowadzili Europę Zachodnią do upadku ? Czy to tylko jest z głupoty i z nieświadomości skutków ?
Gniewko

Gniewko

28.08.2016 04:56

Nie czytałem Pana całego wpisu, żeby się nie denerwować. Powiem tylko tyle że ci, co cieszą się, że do Polski przybędą uciekinierzy, którzy będą uciekać z Europy przed muzułmanami, jak można się spodziewać w pierwszej kolejności zboczeńcy, którzy doprowadzili do rozpadu naszej kultury. Ci ludzie to kompletni idioci, którzy mogą doprowadzić do zagłady Polski. Panie Losek Mucha zastanów się pan co pan pisze i do czego to może doprowadzić.
Jabe

Jabe

28.08.2016 07:53

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Nie czytałem Pana całego

Ci „zboczeńcy” w pierwszej kolejności uciekną do zacofanego kulturowo, gejofobicznego polskiego ciemnogrodu? Jak to możliwe? Ja sądzę, że przede wszystkim będą to poszukujący normalności Europejczycy. Pańska argumentacja sprowadza się do wyzywania od idiotów.
Gniewko

Gniewko

28.08.2016 09:53

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ci „zboczeńcy” w pierwszej

Uciekną tam, gdzie będą czuli się bezpiecznie, czyli do Polski panie trollu. Tylko trolle powtarzają, że Polska to „zacofany kulturowo, gejofobiczny polski ciemnogród” i to pana zdradza, zresztą poprzednie komentarze antypolskie też.
Jabe

Jabe

28.08.2016 11:10

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Uciekną tam, gdzie będą czuli

Zboczeńcy będą się u nas czuli bezpieczni?
Gniewko

Gniewko

28.08.2016 05:45

Panie Mucha zdejmij pan symbol Polski Walczącej i załóż pan symbol Państwa Islamskiego, bo ten wpis jest im na rękę.
Losek

Lech "Losek" Mucha

28.08.2016 10:07

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Panie Mucha zdejmij pan

Gniewko! Jeżeli zabierasz się za komentowanie wpisów, których nie czytałeś do końca jesteś idiotą. A ponieważ wyznaję zasadę: do konia nie podchodź od tyłu, do byka od przodu , a do głupiego - od żadnej strony jego,od tej pory nie będę w ogóle czytał Twoich durnych wypocin. Możesz sobie bredzić jak Ci się podoba. Mnie to wisi. Żegnam!
Domyślny avatar

anakonda

28.08.2016 11:32

Cytat: " Wszystko wskazuje na to, że nadchodzą czasy, w których nasza ojczyzna będzie celem prawdziwych uchodźców. I nie mam wcale na myśli imigrantów z krajów arabskich, muzułmanów z północnej Afryki, ani z Afganistanu. Nawet jeśli nie dojdzie do jakichś gwałtownych zmian, wojny (na przykład na Ukrainie), czy przewrotów, do Polski zaczną niedługo przyjeżdżać ci, którzy już nie będą mogli znieść sytuacji w Zachodniej Europie. Mam tu na myśli rdzennych Europejczyków. " --------------------------------------- Jest duzo racji w tym co Pan pisze, ponizej podaje link do statystyki niemieckiej emigracji. http://www.spiegel.de/wi… " Geld spielt für deutsche Auswanderer demnach als Motiv eine wichtige, aber bei Weitem nicht die Hauptrolle. Für etwa zwei von drei Befragten einer aktuellen Studie sind neue Berufs- und Lebenserfahrungen der wesentliche Grund, ihrem Heimatland den Rücken zu kehren - ein höheres Einkommen im Ausland erhoffen sich lediglich 46,9 Prozent. Rund vier von zehn Befragten (41,4 Prozent) nennen Unzufriedenheit mit dem Leben in Deutschland als Antrieb. Hauptziele deutscher Auswanderer waren zwischen 2004 und 2013 die Schweiz, die USA und Österreich, aber auch nach Polen und Großbritannien zog es viele (siehe Grafik)." Die Top-Auswanderungsziele der Deutschen Zielstaat Anzahl deutscher Auswanderer Schweiz 209.000 USA 136.000 Österreich 109.000 Polen 94.000 Großbritannien 89.000 Spanien 74.000 Frankreich 71.000 Türkei 43.000 Niederlande 36.000 Kanada 35.000 sonstige Staaten 600.000 weltweit 1.496.000 Quelle: SVR
Losek

Lech "Losek" Mucha

28.08.2016 13:27

Dodane przez anakonda w odpowiedzi na Cytat: " Wszystko wskazuje na

Bardzo dziękuję za ten link. Czy ja dobrze rozumiem, że w latach 2004-2013 tylko do Polski wyjechało 94 000 ludzi?
Domyślny avatar

anakonda

28.08.2016 15:01

Dodane przez Losek w odpowiedzi na Bardzo dziękuję za ten link.

Tak,zgadza sie, wedlug powyzszej statystyki w latach 2004 - 2013, czyli od momentu wejscia Polski do UE, do Polski wyemigrowalo 94 tysiace obywateli niemieckich. Czy wszyscy byli rodowitymi Niemcami tego nie podaja, takze nie podaja czy wszyscy nadal przebywaja w Polsce.
Losek

Lech "Losek" Mucha

28.08.2016 15:25

Dodane przez anakonda w odpowiedzi na Tak,zgadza sie, wedlug

Raczej chyba nie emigrowali tu Niemcy pochodzenia nie-niemieckiego...?
Es

Es

28.08.2016 21:05

Panie Lechu.Nie wydaje się Panu,że miłosierdzie,które chce Pan okazywać jest tego samego sortu co "miłosierdzie" Merkelowej? Jak tak zwani rdzenni Europejczycy spartolą wszystko co się da,a "przybysze" zaczną ich wyrzucać z ich własnych domów,to chce Pan ich wtedy przygarnąć,bo takie nieszczęście ich spotkało? Oni mają tam zostać i naprawiać to co sp..li.Za swoją głupotę muszą własnych tyłków nadstawić.Są w pełni świadomi sytuacji,żyją w cywilizowanych krajach z pełnym dostępem do informacji więc dokonując takich a nie innych wyborów,są w zasadzie gorsi niż ci zalewający ich "przybysze".Mamy w Polsce zbyt duży problem z rodzimymi idiotami.Nie ściągajmy ze świata dodatkowych. I jescze pytanoie:kogo przyjąć?Całą Międzynarodówkę z Schulcem,Junkerem,Verhofstadtem na czele?Bo tacy jak oni będą "wiać" pierwsi.
Losek

Lech "Losek" Mucha

28.08.2016 23:12

Dodane przez Es w odpowiedzi na Panie Lechu.Nie wydaje się

No jednak to chyba nie to samo, bo ja nie zamierzam nikogo zapraszać, a tylko postuluję, by przygotować się na możliwość takiej emigracji najlepiej jak się da. Możliwe, ze nie da się tego uniknąć, choć oczywiście wolałbym, by się tak nie stało. Kogo przyjąć? Jeśli będzie jakiś wybór, to chrześcijan, bo mam wrażenie, że jednak to oni pierwsi będą uciekać. Oczywiście, poza wszelką dyskusją jest to, że trzeba przyjąć ludzi o polskich korzeniach, niezależnie od tego z jakiego kierunku wracają ani kiedy oni, czy ich przodkowie wyjechali.
Lech "Losek" Mucha
Nazwa bloga:
Moim zdaniem
Zawód:
chirurg
Miasto:
Gliwice

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 248
Liczba wyświetleń: 1,918,885
Liczba komentarzy: 4,225

Ostatnie wpisy blogera

  • Tam jest najwięcej dusz, które nie dowierzały że jest piekło
  • Stare sposoby walki z zarazą i koktajl z bakteriami
  • Eksperymenty na ludziach. Szczepionki i Prawo drogowe

Moje ostatnie komentarze

  • @Czesław2 Ja przyjmuję prywatnie i  leczę prywatnie. A Pan, jak często bywa, nie ma nic do powiedzenia, żadnych mądrych argumentów więc musi się posuwać do demagogii i pisania nie na temat...
  • @sake3 JA bym się na szare komórki z byle kim nie zamienił. Znów desperacja popchnęła Pana do insynuacji? 
  • @jazgdyni  Nie to Pan opowiada bzdury. Jak ktoś nie widzi socjalizmu, to jest ślepy. Ale przejrzy na oczy. Tylko będzie za późno. Największa przedsiębiorczość rozwinęła się po wejściu w życie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Prawo Ewolucji. Z Darwinem kłócą się tylko głupcy
  • Herezje Krzysztofa Karonia i język Klingonów
  • Socjalizm wiecznie żywy

Ostatnio komentowane

  • Roz Sądek, Nie słucham, ani nie oglądam dominikanina Szustaka, jednak wielokrotnie przez przypadek trafiam na heh vlogi osób konsekrowanych. Z ciekawości obejrzę nieraz kilka minut. Generalizując  - bez…
  • Ptr, Kaznodzieja Szustak przed wyborami powiedział ,że nigdy nie głosował , a teraz zagłosuje na Hołownię. Obaj mają jakieś dziwaczne poglądy na sąd ostateczny.  
  • Zofia, Cieszę się , że można znowu czytać pański wpis. Dodam tylko do niego od siebie takie moje spostrzeżenie. Otóż mnie towarzyszyły po I Komunii Świętej słowa Mamy - "Jesteś katoliczką i obowiązuje cię…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności