Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Hipoteza robocza nr 1 - Operacja "Demokracja"

Józef Darski, 06.03.2016
KO "Ralf", "Rauf", "Rod","Serb" sufluje ministrowi Waszczykowskiemu by zwrócić się do Komisji Weneckiej, która w naszym regionie popiera agenturę rosyjską, np. ostatnio w Mołdowie.
Zgodnie z przewidywaniami opinia Komisji Weneckiej jest miażdżąca
KOD legalizuje tajne fundusze twierdząc, że zbiera wszystko do puszek. Tę dezinformację szeroko powtarzają niezależne media wyjątkowo nieodporne na intoksykację rosyjską
Agentura GRU dokonuje zamachu na prezydenta Andrzeja Dudę
W sytuacji zamieszek finansowanych przez KOD z pieniędzy rosyjskich, które "zebrano" do puszek od emerytów (vide Palikot - składka emeryta 10 tys.) odbywają się nowe wybory prezydenckie.
Wynik - rząd PiS obalony, wraca protektorat rosyjsko-niemiecki.
I znów jest jak było dzięki polityce uśmiechów i pozorowanych czystek.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 28322
jazgdyni

jazgdyni

06.03.2016 18:07

Witam Panie Doktorze! Ja bym jednak stawiał na pieniądze Georga Sorosa. A Moskwa i Berlin też pewnie się coś zrzuciły. Pozdrawiam
Józef Darski

Józef Darski

06.03.2016 19:16

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam Panie Doktorze! Ja bym

A Sorosa kto wynajął. Za darmo nic nie ma. Soros to nie siła sprawcza, jak sam twierdzi tylko wykonawcza, jak ja uważam.
Domyślny avatar

ość

06.03.2016 19:53

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na A Sorosa kto wynajął. Za

Sorosa wynajmują przebogaci, R&R, nie Moskwa. Z Moskwą współgrają bo tak samo stoją po złej stronie mocy.
Domyślny avatar

mmisiek

06.03.2016 19:56

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na A Sorosa kto wynajął. Za

Soros bez co najmniej cichej zgody Departamentu Stanu i/lub odpowiednich służb zapewne tak by sobie nie rozrabiał.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

07.03.2016 13:00

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na A Sorosa kto wynajął. Za

Soros doszedł do pieniędzy pełniąc usługi lokajskie dla Rothschieldów ( vel Bauerów ) - lichwiarzy z żydowskiego stetla z Frankfurtu, którzy doszli do pieniędzy i władzy dzięki przekonaniu Angoli ( jak się okazało błędnej) o ich nieomylności w dziedzinie finansów. Soros i jego Instytut Batorego to piąta kolumna w tym rządzonym przez nie wiadomo kogo kraju. Niektórzy wiedzą. Jeszcze gorzko zapłaczemy za nasze - " nadstaw drugi policzek ". Soros przejął sporą część koncesji na poszukiwanie i wydobycie ( ok 30 % )złóż gazu łupkowego w Polsce przez zameldowaną w Irlandii firmę St. Leon Ltd. Cóż są tacy co myślą w skali pokoleń i tacy dla których cztery lata to zbyt długi okres myślowy. Z poważaniem
Domyślny avatar

Szamanka

06.03.2016 18:11

Opinia leżąca niedaleko od, przewidywanych i wymaganych przez lewaków, zmian. Nie da się poprzez zamach stanu, trzeba poprzez ogólnokrajowy chaos i stopniowy pokaz siły. Zamach jest wpisany w to drugie. Powstaje pytanie, czy nadal leci z nami pilot. I czy ma zamiar wylądować z nami, czy bez nas.
JacBiel

JacBiel

06.03.2016 18:48

"I znów jest jak było dzięki polityce uśmiechów i pozorowanych czystek." Szczególnie irytujące są częste wypowiedzi topowych polityków PiS typu "jeśli opozycja zachowa się odpowiedzialnie..." co za "pipy grochowe" - grają w szachy na śmierć i życie i glindzą "no mamy szansę na remis, jeśli przeciwnik okaże się kulturalny, i nie zbije nam hetmana..."
Józef Darski

Józef Darski

06.03.2016 19:18

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na "I znów jest jak było dzięki

Opozycja zachowuje się b. odpowiedzialnie. Jest przecież racjonalna i bezdyskusyjnie wykonuje polecenia Kremla. żadnej samowoli tylko prikaz.
Domyślny avatar

Valdi

06.03.2016 19:20

Proste, prawdopodobne, rzeczowe.
Domyślny avatar

mmisiek

06.03.2016 20:03

Czy to są pieniądze faktycznie z Kremla czy innego źródła można toczyć spór, ale to nie jest takie istotne. Istotne jest natomiast, że mamy do czynienia z finansowaniem przez zagraniczne ośrodki organizacji jawnie dążącej do wywołania chaosu w kraju i przewrotu, a państwo polskie sprawia wrażenie kompletnie nieporadnego i bezsilnego wobec tego procederu.
Józef Darski

Józef Darski

06.03.2016 20:17

Dodane przez mmisiek w odpowiedzi na Czy to są pieniądze

Chodzi o to, że państwo, media i PiS rżną głupa udając, że to kasa ze zbiórek, bo KOD tak twierdzi, a jak Czekista coś mówi to bezsprzecznie prawda.
Domyślny avatar

mmisiek

06.03.2016 20:31

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Chodzi o to, że państwo,

Zgadza się. Czy ma Pan jakąś hipotezę roboczą nt. przyczyn tej zdumiewającej nieporadności? Bo ja mam z tym spory problem.
Józef Darski

Józef Darski

06.03.2016 21:22

Dodane przez mmisiek w odpowiedzi na Zgadza się. Czy ma Pan jakąś

INFILTRACJA, STRACH, KRYTERIUM PERSONALNE NIE MERYTORYCZNE. NIKT NA żADNE STANOWISKO NIE JEST SPRAWDZANY, BO ZNAJOMY LEADERA JEDNEJ Z FRAKCJI.
foros

foros

06.03.2016 23:17

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Chodzi o to, że państwo,

jest jeszcze jedno pytanie, jak to się dzieje, że w piątek wieczorem państwo polskie zasypia? I za poprzedniej władzy i, jak widać, za nowej? I głośno o tym wszystkim oznajmia?
ExWroclawianin

ExWroclawianin

07.03.2016 03:10

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Chodzi o to, że państwo,

Szanowny Panie Doktorze T. 100/100! Strzal w 10-tke. Tak wlasnie jest i dobrze by bylo to zmienic bo PiS powinien zabrac sie do roboty. Niestety czas pracuje na niekorzysc PiS-u. Nie wiem na co czeka pan prezes JK i premier BS i Jacek Kurski w TVP? No rzygac mi sie chce jak w szczycie ogladalnosci czasowej znowu widze wywiady z Julia Pitera, Halickim, Kozminskim, Szczerba, Petru-Szmetru, Laubnauer i innymi antypolakami. DOSC PANIE KURSKI!!! Czekisci nie daliby wam ani minuty na antenie ogolnopolskiej. Dlaczego to robicie? To jest blad ktory moze sie zemscic. Ja nie chce zadnej poprawnosci politycznej i "demokracji" w publicznej telewizji. Nie podawajcie naszym wrogom reki, niech wreszcie utona i znikna z naszego ekranu raz na zawsze !!!!!!!!! Zapamietajcie: Dobry komunista to MARTWY komunista.....
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

07.03.2016 12:28

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Chodzi o to, że państwo,

Słusznie ! Co czekista powie a nie daj boże napisze to siekierą się nie wyrąbie. A głupa to rżną z nas. Wystarczy nasłać na KOD czekistę z urzędu skarbowego. Czekiści z kontroli skarbowej nie są gorsi od tych z dawnego NKWD. Jak zechcą to znajdą. Nie muszą nic wyrywać. Z poważaniem.
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

07.03.2016 12:32

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Słusznie ! Co czekista powie

Nie muszą nic wyrywać oprócz strachu z własnej duszy...
smieciu

smieciu

06.03.2016 22:22

Moje 2 uwagi: 1. Dlatego niedobrze jest prowadzić politykę gabinetową. Wtedy bowiem wystarczy odstrzelić głowę by reszta się poddała. Jeden z powodów wyższości anarchii gdzie nie da się załatwić sprawy za pomocą pojedynczej operacji. Czy ją nazwiemy Smoleńsk czy Duda. A tak bardziej przyziemnie to po prostu nie da się obecnie prowadzić polityki "proludowej" bez kontaktu z owym ludem. Ja ciągle mam wrażenie że J. Kaczyński próbuje coś rozegrać mimo że jego karty są słabe a jedyna mocna to lud właśnie, ale PiS boi się na niej skupić czy oprzeć. Druga opcja jest taka że PiS nie jest samodzielną partią i dlatego działa jak działa, w związku z być może: 2. Nie wierzę w szczególne działania Moskwy czy jakiegoś innego Mosadu w specyficznej polskiej sprawie. Wszystko co obecnie obserwujemy jest częścią większej operacji. Widać to na każdym kroku. Czy to w dziwacznej wojnie na Ukrainie czy jeszcze dziwniejszej sprawie imigrantów. Nazwałem to roboczo "Operacją Chaos". Owszem może się zdarzyć że dojdzie do jakiejś tragedii w Polsce ale tylko jako element większego planu obejmującego cały świat. Będzie się to odbywać synchronicznie do kryzysu gospodarczego. Takiej zwierającej wszystko klamry. Słowem Duda i PiS to figury rozgrywane nie na polskiej ale europejskiej szachownicy. Nie będzie też prostego powrotu do poprzedniego stanu. Cokolwiek się stanie wykluje nową rzeczywistość. Choćby na wskutek dość prawdopodobnego rozpadu UE.
Domyślny avatar

zdzichu z Wielkopolski

06.03.2016 23:05

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Moje 2 uwagi: 1. Dlatego

"niedobrze jest prowadzić politykę gabinetową" Nie ma polityki innej niż gabinetowa. Natomiast, niewątpliwie, inteligentnie rządzący gabinet będzie prowadzić taką politykę medialną by ludowi wydawało się, że to on rządzi. Akurat wyborcy Pis - nie stawiają zbyt wygórowanych wymagań, zadowalają się byle czym.
Domyślny avatar

harakiri

07.03.2016 09:40

Dodane przez zdzichu z Wiel… w odpowiedzi na "niedobrze jest prowadzić

Nie, no chyba jest taka. Polityk gabinetowy to taki który zamyka się w ciszy gabinetu i stamtąd decyduje odwołując się tylko do wlasnej inteligencji. Przy tym dodać trzeba że politycy gabinetowi to przeważnie bardzo inteligentni ludzie. Jednak polityka gabinetowa nie jest najlepszym wyjściem. Trzeba jednak opuszczać gabinet by wczuć się w to co myślą inni, by prowadzić jakieś konsultacje, liczyć sie nawet z pewnymi irracjonalnymi czynnikami, wiedzieć co jest groźne a co nie, nawet jezeli pozornie nic na to nie wskazuje itp. Inna sprawa że jeżeli nasz prezydent prowadzi konsultacje z szefem najsilniejszej partii to zaraz jest oskarżany o różne bezeceństwa, ale to i tak jest lepsze niż zamykanie się w gabinetowej ciszy.
Obywatel

Obywatel

07.03.2016 23:05

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Moje 2 uwagi: 1. Dlatego

Drugi akapit jest charakterystyczny dla całej Pańskiej twórczości w tym miejscu. Pan jakoś nigdy nie daje wiary opiniom o "szczególnym działaniu Moskwy" i sam, mam wrażenie, przeprowadza prywatną "operację Chaos". Zbieżne to nieco z charakterystyką w tekście J. Biernata: rebelya.pl
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

06.03.2016 23:30

W Stanach dwie kadencje z rzędu wygrał błazen - "fajny gość" i zanosi się, że trzecią też wygra błazen - "fajny gość", choć z innej strony. Doszliśmy do takiego skretynienia mas a zwłaszcza środowisk opiniotwórczych w tym uniwersytetów, że jedynie błaznowanie daje władzę. W Europie stan ten osiągnięto 30 lat temu. "Fajni" Beruskoni, Sarkozy, Merkel to typowe produkty otumanienia elit. Otumanienie to powoduje, że rządzący są bardzo wpływowi - Każdy może na nich wpłynąć i... ten kto może i chce wpływa. Kto może i chce - odpowiedź oczywista. Nie da się inaczej wytłumaczyć zaproszenia Syryjczyków jak leci bez żadnych ograniczeń, nie da się inaczej wytłumaczyć przyjmowania z poważną miną oczywistych bzdur wyprodukowanych przez Anodinę, nie da się inaczej wytłumaczyć bronienia bezprawia przez Komisję Wenecką powołaną do strzeżenia prawa. Wizja Orwellowskiego świata, w którym wąska grupa panuje nad wszystkimi za pomocą totalnego prania mózgów coraz mocniej daje o sobie znać.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

07.03.2016 12:08

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na W Stanach dwie kadencje z

Dokładnie. W Polsce nie brakuje ludzi wykształconych, brakuje mądrych. Co jest warte obecne wykształcenie ? Niewiele. Najbardziej razi jednak w tym kraju brak profesjonalizmu. Nie ma "checklist " na wypadek wypadku. Jakoś to będzie. Kpt Wrona wyląduje choćby i na drzwiach od stodoły. Nic - jakoś nie będzie ! Będzie jak zwykle - byle jak. PIS należy do sfery cywilizacji turańskiej i niestety w tego typu cywilizacji jest tylko jeden wódz i długo, długo nic. Wydaje się, że sukcesem było tylko i wyłącznie zdobycie władzy a PO nas ? Należy odtrąbić sukces i PO nas choćby POtop. Wygra pewnie jednak lewaczka błaźnica, co dla nas rokuje jeszcze gorzej. Z poważaniem
Domyślny avatar

harakiri

07.03.2016 13:20

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Dokładnie. W Polsce nie

Problem w tym że owi mądrzy, niewykształceni, to przeważnie kapuchy. Ostatni przykład LW dobitnie na to wskazuje. Często są oni określani (może raczej sami się określają) jako myśląca część narodu, resztę (również tych wykształconych) nazywając,jak na ubekistan przystało, gawiedzią i Ciemnogrodem. Od razu zaznaczam że ja się pod takimi twierdzeniami nie podpisuję, ale w końcu mogę nie mieć racji. Przytaczam je tylko będąc pod wpływem niektórych wypowiedzi czy filmów kręconych na przykład przez polskiego arcyreżysera nr. 1. Vide jego film "Wałęsa".
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

07.03.2016 15:25

Dodane przez harakiri w odpowiedzi na Problem w tym że owi mądrzy,

Sam już nie wiem co się z tym narodem dzieje. Mam jednak wrażenie, ba jestem nieomal pewien, że jesteśmy spacyfikowani, skolonizowani i przechodzimy serie operacji na żywym organizmie. Podrzucają nam co jakiś czas jakichś idoli w myśl zasady - a nuż łykną - jak nie Tusk to Palikot, jak nie on to może Swetru. Arcyreżyser tak reżyseruje jak mądrość etapu nakazuje, dlatego jest hołubiony przez wszelkie władze i opływa we wszelki dostatki i atencje.
Obywatel

Obywatel

07.03.2016 15:04

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na Dokładnie. W Polsce nie

Ulubiona metoda np. "panów w brązowych butach" (określenie Aleksandra Ściosa). Gadać dużo o jakimś NWO, iluminatach, masonach, Żydach, Chazarach, Sorosu i o "cywilizacji turańskiej", a od niedawna także o "banderowcach". Byle tylko odwrócić uwagę od Związku Sowieckiego/Rosji i zasobach sowieckich/rosyjskich w Polsce. Trochę prawdy (na zanętę) i bezmiar fałszu, bajań, legend. Podstawowy fakt dotyczący całej polskiej polityki jest następujący: nie będzie prawdziwej niepodległości bez rozliczenia PRL, rozbicia wpływów bezpieki komunistycznej wojskowej i cywilnej, bez ograniczenia dostaw rosyjskiego gazu i ropy do absolutnego minimum (np. 2% wolumenu wszystkich dostaw). Reszta to szczegóły techniczne albo bicie piany. Tutaj wiele ciekawych wątków - np. o bardzo starej doktrynie Falina -Kwicinskiego: youtube.com (wykład prof. Andrzeja Nowaka z 2013 r.)
foros

foros

07.03.2016 01:15

Wady hipotezy ; a. duży hazard wyborczy: - właśnie wchodzi 500+, a ludzie czekają na emerytury, gdy to wejdzie to bardziej prawdopodobne - brak wykrystalizowanego kontrkandydata przeciw np. Agacie Dudzie - poparcie społeczne PiS jest jeszcze zbyt duże b. należy się zastanowić, czy działanie czynników, które spowodowały zwycięstwo Dudy i PiS ustało c. KOD jako tako ma się w dużych miastach, ale prowincja? Tam raczej go jeszcze nie ma 2. Śmierć L.Kaczyńskiego spowodowała m.in. podział w PiS. W dniu dzisiejszym podobny podział spowodowałby utratę większości parlamentarnej. 3. kampania wyborcza najprawdopodobniej spowodowałaby chaos, zwłaszcza w pracach ustawowych sejmu, być może zahamowałaby zmiany personalne, a na pewno chęć współpracy aparatu urzędniczo - mundurowego z nowymi przełożonymi.
Domyślny avatar

mmisiek

07.03.2016 04:30

Moja hipoteza robocza (o ile wykluczyć totalną głupotę) - PiS jest trzymany na bardzo krótkiej smyczy, praktycznie ubezwłasnowolniony, i dopuszczono go chwilowo do "władzy" w całkiem innym celu niż naprawa i upodmiotowienie Polski. A teraz już czysta zgadywanka: 1. Być może w związku z sytuacją na Ukrainie należało czasowo przesunąć na boczny tor prusko-ruską agenturę i postawić, choć z wyraźnym obrzydzeniem, na jedyną alternatywę jaką był propolski PiS. 2. Być może cała kombinacja ma na celu wywołanie chaosu w Polsce i docelowo dezintegrację państwa. Takie niezbyt rozgarnięte typki jak Petru czasem coś usłyszą i potem niechcący chlapną, a on bodajże kiedyś wspomniał o polskim "majdanie". Tak się składa, że ukraiński majdan między innymi praktycznie skorygował granice tego państwa i nie jest oczywiste, że to już koniec. A propos, co tam słychać u RAŚ-ów? Bo coś podejrzanie cicho siedzą.
Domyślny avatar

JJC

07.03.2016 09:05

Scenariusz nierealny. KODowców stać najwyżej na jakąś tu i ówdzie rozróbę, a raczej rozróbkę, a nie masowe zamieszki zdolne wywrócić wyposażoną demokratycznie w mocny mandat władzę PiS. A w razie potrzeby PiS wezwie do masowej demonstracji poparcia i otrzyma ją. I okaże się, że KOD to miniaturowa wydmuszka.
Domyślny avatar

StachMaWielkieOczy

07.03.2016 09:22

"W sytuacji zamieszek finansowanych przez KOD z pieniędzy rosyjskich, które "zebrano" do puszek od emerytów (vide Palikot - składka emeryta 10 tys.) odbywają się nowe wybory prezydenckie." Dlatego właśnie w II RP "opozycja" sponsorowana przez obce wywiady miała gwarantowaną wolność chocholich demonstracji i "zbierania datków" ... w Berezie
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

07.03.2016 10:21

Był zamach na prezydenta! Schetynie i Petruszence wybory są potrzebne jak kani deszcz! Zbiórka do puszek to napewno zasłona dymna dla źródeł funduszy KODu! Komisję Wenecką można uziemić wprowadzając w Polsce rozwiązania niemieckie 50%-50%! Niech wtedy protestują ;-)
jdj

jdj

07.03.2016 13:31

Kassandra - nie sądzę, aby nam się do naprawy Rzeczypospolitej przydała. Raczej trzeba i nam i Pani Premier i Panu Prezydentowi przeświadczenia o tym, że Polacy ich wspierają. Powtarzanie tej prawdy nigdy nie za wiele! A mroczne przepowiednie obezwładniają. Przecież nie mamy przewrotnych bogów, ale odwołujemy się do Jednego, do Prawdy ...
Józef Darski
Nazwa bloga:
NOTATKI Z PRIWISLANSKIEGO KRAJU
Zawód:
Nienawistnik
Miasto:
Rosyjski brzeg Warszawy

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 45
Liczba wyświetleń: 1,049,519
Liczba komentarzy: 740

Ostatnie wpisy blogera

  • Oświadczenie Stowarzyszenia RKW w sprawie „Dobrej zmiany”
  • Szantaż Kurskiego
  • Cenzura w Republice pro Michniko bono

Moje ostatnie komentarze

  • Wszyscy wstąpią do Gowina i PiS (w proporcji 3 do 2) i problem załatwiony. W ten sposób Zjednoczona Prawica wygra wybory samorządowe.
  • Rzecz w tym, że kapitulacja jest nie pod dyktando USA tylko Berlina wbrew USA, które jednak ograniczyło sią do gestu - zaproszenia Macierewicza, pojedzie teraz tam niezaproszony Błaszczak. śmiać się…
  • rzecz w tym, że nie zastępuje, Trump wspomaga nas tylko dobrym słowem, stąd strach i kapitulacja przed Niemcami, czego objawem jest "rekonstrukcja" rządu. Nawet Orban doradza walkę, ale jajogłowi się…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Jak wymienić zdeprawowane elity
  • Oświadczenie Stowarzyszenia RKW w sprawie „Dobrej zmiany”
  • Fasada runęła

Ostatnio komentowane

  • paparazzi , Wy jakis e-diota.
  • , Ależ tu nie chodzi o otrzymanie odpowiedzi!!! przed laty Skaldowie śpiewali " nie o to chodzi, by ZŁOWIĆ króliczka - ale by G O N I Ć go..." dokładnie jak słynnemu drrr - na zasłużonej emeryturze...
  • , Dobra kobieto Szamanko Ślepota i głupota nie bolą, zaboli dopiero przebudzenie, jak po pierwszych rządach PiS. Oby tak się nie stało tym razem. Dobra kobieto, mam nadzieję że gramy w jednej drużynie…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności