Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

"HenrykHenry" tchórzy i fałszuje swój wpis

Mariusz Cysewski, 30.06.2015
Złożyłem dziś w prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez anonima - "HenrykHenry". Opublikowałem je tutaj: http://naszeblogi.pl/55750-z-henrykiemhenry-do-prokuratury

Po opublikowaniu zawiadomienia przestępca - w mej ocenie: jak szczur z podkulonym ogonem - o godzinie 19.12 zmodyfikował treść swego przestępczego wpisu z godziny 12.12. Poniżej jego wpisy zmodyfikowany i oryginalny.

Modyfikacje nie pomagają przestępcom; zawiadomienie zawiera wpis oryginalny, modyfikacje tego nie odkręcą.

Oczywiście, HenrykHenry nie ujawni żadnych dokumentów. To nie tylko tchórz, ale i kłamca. Gdyby mógł, już by to zrobił - zresztą nie dziś, a "15 tygodni i 2 dni" temu, gdy założył tu konto.

Takim ani w głowie po męsku zmierzyć się ze skutkami własnych działań, jakie by nie były. Tym mniej im w głowie podejmować tylko działania uczciwe, tak by skutków się nie bać.

Ocenę groteskowej, tchórzliwej jak u Sowietów, spóźnionej rejterady tego osobnika - jak i bijącej z niej, moim zdaniem, mentalności pseudokresowych hochsztaplerów - Państwu polecam ;-))


Oryginał:

Modyfikacja:


Mariusz Cysewski
 
Kontakt: tel. 511 060 559
[email protected]
https://www.facebook.com/groups/517163485099279
https://sites.google.com/site/wolnyczyn
http://www.youtube.com/user/WolnyCzyn  
http://mariuszcysewski.blogspot.com  
http://www.facebook.com/cysewski1
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10958
Domyślny avatar

pietrek

30.06.2015 20:11

Panie Mariuszu to jest ta sama menda partyjna co szkaluje i opluwa Pana Pasierbiewicza stale.Dobrze Pan robi bo takich trzeba stawiać do pionu.Popieram Pietrek z gór
gorylisko

gorylisko

30.06.2015 20:33

Dodane przez pietrek w odpowiedzi na Panie Mariuszu to jest ta

jaaasneee a drrrr jest taki czysty jak kryształ z purchawkowa... to poproszę jeszcze na mnie donos do prokuratury wysmażyć, a pan panie pietrek proszę spróbować mnie postawić do pionu...mogą byc nawet ciupagi... proszę poszukać se innego idola z tytułem doktorskim...
Deidara

Deidara

30.06.2015 20:45

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na jaaasneee a drrrr jest taki

Jak ma pan coś konkretnego na drrr to proszę ujawnić. Bo jak za nim średnio przepadam, to równie mocno mnie irytują tacy, co to piszą "może", "zapewne" itd. Póki nie ma konkretnych dowodów, to owszem, jest czysty jak ów kryształ, nawet jeśli przy okazji jest narcyzem do sześcianu.
Domyślny avatar

HenrykHenry

30.06.2015 22:58

Dodane przez Deidara w odpowiedzi na Jak ma pan coś konkretnego na

Deidera - z calym szacunkiem . Dokonania pana Pasierbiewicza byly juz tyle razy opisane , jego kontakty z Klubu Dziennikarzy pod Gruszka z piwnicy zwanej pod Agentami i wiele wiele faktow z jego zycia ze naprawde. Trudno non stop wklejac dla kazdego tlumaczenie "kto gdzie i dlaczego". Niech Pan sie troche rozgladnie po internecie a napewno zauwazy, Pasierbiewicz to swego czasu dziecko okreslane w Krakowie jako "bananowa mlodziez" tak jak zyl czy przezywal swoja mlodosc pasierbiewicz napewno nie moglo by byc udzialem dziecka AK-owca , wiezionego , torturowanego , wreszcie zamordowanego przez UB. Prawda jest zupelnie inna i o smierci Ojca i jego zyciorysie i zyciorysie Pasdierbiewicza juniora. No naprawde. Dziesiatki faktow wskazuja ze to co opisuje o sobie jest po prostu konfabulacja i niekoniecznie trzeba dawac wiary Wolenskiemu bo Wolenski to komuch i ich toczy jakas wojenka ale ... czy z tego powodu ze dwie "nacie" sie gryza ... !!!. Panu wytlumacze krotko ... jak Pan chce odnowic ta Polske to spoleczenstwo ... rekami tych co to spoleczenstwo i Polske zdemolowali ???. Prosze sie rozgladnac jak oni sie ustawiaja by dalej plynac. Perzypomnialo mi sie jak Michnik podskakiwal kolo Jana Pawla II podczas jego wizyty w Polsce. Caly czas to z jednej to zdrugiej strony a redakcyjny GW fotograf robil mase zdjec tak by zkadrowac Michnika jak najkorzystniej w bezposredniej bliskosci z Ojcem Swietym. Po jakims czasie przyokazji jakiejs kolejnej chucpie i praniu mozgu Polakom opublikowano te zdjecia piszac pod spodem o wielkiej przyjazni Ojca Swietego z Michnikiem. Tak to sie robi w IIIRP czy w PRL-bis jak zwal to zwal. przypomina mia sie w zwiazku z tym Pasierbiewicz jak wszedzie pozuje pod roznymi intencjami i w roznych organizacji imieniu. Mam opowies swiadka jak corke swoja sciagal na pwien marsz i kazal jej kwiatki po drodze kupowac by tylko sie z fotografowac z Rodzicami Andrzeja Dudy pod pomnikiem INKI. Potem publikowal te zdjecia na swoim blogu. Na szczesci ktos mu chyba uszu natarl i wycofal te zdjecia , znikly. Ale i tak strach do czego takie zdjecia moga w przyszlosci posluzyc. Musze dokonczyc w drugim komentarzu.
Domyślny avatar

HenrykHenry

30.06.2015 22:59

Dodane przez Deidara w odpowiedzi na Jak ma pan coś konkretnego na

to dokonczenie Konczac - widze czasem pana komentarze i wlasciwie sie z nimi zgadzam . Mysle ze Pan dobrze mysli (to tak specjalnie napisalem) tez bym protestowal gdyby pewne zwroty byly uzywane do kogos a niosly tresci pomawiajace , krzywdzace czy nie majace pokrycia. Ale w tym wypadku jest za co "pilnowac" Pasierbiewicza oj jest za co !!! Troche to chaotycznie napisalem ale pan widzi mam uwage czym innym zajeta. Pozdrawiam
Domyślny avatar

andzia

30.06.2015 21:04

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na jaaasneee a drrrr jest taki

Gorylisko,popatrz no,jak Pietrek z gwary na język literacki przeszedł.On taki góral jak z drrr murzyn.Drrr ma własna obstawę:rozczwarza się (tyle policzyłam,może jest go więcej) biedaczyna i ma już czasu na spacerek nad Wisłą,ani do knajpki,ani na rowerek,ani wpaść do świątyń (?!). Oblecieć 8 blogów robiąc za czterech to nie lada wyzwanie,żeby być na bieżąco ... ma staruszek krzepę hi,hi ...
Domyślny avatar

Domasuł

30.06.2015 22:04

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na jaaasneee a drrrr jest taki

To się przede wszystkim ujawnij, cwaniaczku, jeśli masz coś do dr Pasierbiewicza. Niech wie, z kim ma do czynienia. A nie kozakujesz, analfabeto.
Domyślny avatar

andzia

30.06.2015 22:50

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na To się przede wszystkim

Ustalmy : drrr to numer 1 pietrek to numer 1a Domasuł to numer 1b Teraz:jeśli komentator nieprzychylny drrr komentuje na innym blogu (mimo iż komentarz nie ma nic wspólnego z drrr),wtedy do akcji wkracza numer 1a lub 1b bądź obydwaj. Nie pisze ów rozmnożony drrr komentarza merytorycznego,tylko w jedyny znany mu sposób "obrzyguje" danego komentatora."Treściwość rzygowin" zależna jest od pewnej godziny.Ponieważ ona już nadeszła,mogę się spodziewać "pawia" godnego Nobla.
Domyślny avatar

wilniuk

30.06.2015 20:38

Dodane przez pietrek w odpowiedzi na Panie Mariuszu to jest ta

Panie pietrek, mam dla pana szacunek i poważanie, ale proszę się zastanowić, co robi tutaj Cysewski, jaką wrogą Polakom propagandę i chwałę barbarzyńcom ukraińskim uprawia, jak ludobójców usprawiedliwia i chwali, to mógłby Pan się nie odzywać!
Deidara

Deidara

30.06.2015 21:21

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Panie pietrek, mam dla pana

Ale niezależnie od probanderowskich bredni, które Cysewski wygaduje i z którym się często nie zgadzam, nie powinno się stosować tego typu zagrań. Dyskutujmy uczciwie, na argumenty, a nie tekstami typu "pan pewnie to" czy "być może pan tamto". Bo takie argumenty wystawiają ich użytkownikowi jak najgorsze świadectwo.
Domyślny avatar

HenrykHenry

30.06.2015 21:34

"żeby nie prowadzić dalej tego tematu ,powiem krotko :oceniam komentatorow na NB i min.Pana, po stosunku i ocenie działalnoesci politycznej L.M .Mimo ,ze wiadomo Kto L.Moczulski Pan go probuje nadal bronic i to mi wystarczy ,mimo ,ze czesto uzywa Pan takich słow ,jak Wolnosc -Niepodledloś ======================================= "dawno temu(2-3l) mialem podejrzenie ,ze jest Pan antypisowcem .Wtedy bronil Pan Moczulskiego przed zarzutami donosicielstwa,ja go doskonale pamietalem gdy działał w KPN . Wtedy w 1989 przed wyborami prowadzil ,podobna do panskiej, anty solidarnosciowa akcje przed wyborami.Pan takze atakuje PiS udawajac przeciwnika PO .Moze jest Pan przeciwnikiem PO,ale dziala Pan na rzecz Ukladu Ubeckiego.Podobnie bylo z Moczulskim udawal radykalnego opozycjonistę,a czas pokazał kim byl" ======================================= To sa cytaty innych osob na temat Cysewskiego , Moczulskiego i srodowiska Konfederacji Polski Niepodleglej. cytaty nie odlegle. Ja posiadam cytaty te odlegle , nie odlegle i terazniejsze. Do tego etapu "te odlegle" posiadam jeszcze pewne dokumenty. A o tych dokumentach to ponizej ... w drugim komentarzu ... henryk Henry
Domyślny avatar

HenrykHenry

30.06.2015 22:13

To druga czesc mojej odpowiedzi Cysewskiemu ;))- W tamtych latach latach , latach dzialalnosci KPN, prowadzilem duze przedsiewziecia w duzym miescie wojewodzkim. W zwiazku ze sporymi problemami tworzonymi mi przez uwczesnych dzialaczy Uni Wolnosci w tym miescie , (to byly czasy Suchockiej ,Lewandowskiego , Syryjczyka - pamieta ktos jeszcze tego "bandziora" Syryjczyka , a pamieta ktos jak Lewandowski prywatyzowal w pewnym miesie wojew. i ile mu zarzutow za ta prywatyzacje prokuratura postawila ???) zwrocilem sie do szkolnego kolegi ktory piastowal wysokie stanowisko w scislym kierownictwie KPN. Myslalem wtedy ze nazwa tej partii jest jednoznaczna a i bliski kolega w niej był tym czyms decydującym. Nie wymienie go tu bo, zareczyl mnie ze stawi sie na kazdym procesie i zaswiadczy czym bylo KPN i ludzie w nim dzialajacy , wtedy jeszcze nie wiedzialem ze on tez (sam otwarcie przyznal ze byl TW), jednak prosi by nie ujawniac jego nazwiska na zadnym z portali inernetowych , jak sie wyrazil nie chce byc publicznie "szarpany" przez takich "glupkow" jak Cysewski. Ma pieniądze , ma dobra emeryture czas spedza z wedka nad woda , po co mu to.Rozumiem. No wiec zwrocilem sie do tego kolegi. Obiecal pomoc i prosil o pare dni. Spotkalismy sie pozniej w szerszym gronie. Grono bylo wielce , wielce wymowne. zachowywali sie swobodnie , mysleli ze tez jestem "od nich CDN.
Domyślny avatar

Domasuł

30.06.2015 22:19

Brawo, panie Cysewski. Panoszy się tu hejterstwo. Banda dziadków leśnych, którzy sobie na starość umyślili, że będą hejtować po internecie pod szyldem pisowskiego betonu. Szacunek dla pana i pana Pasierbiewicza za firmowanie blogów swoimi nazwiskami. Niestety administracja blogów nie popisuje się, a powinna was chronić, choćby poprzez możliwość blokowania hejterów. Oby to się zmieniło. Szacunek też dla pana JacBiela za cierpliwość dyskusji z tym towarzychem. Że też taki dziad jeden czy drugi, i inna zołza, nie mają wstydu.
Domyślny avatar

cassiodorus

01.07.2015 01:29

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Brawo, panie Cysewski.

''Że też taki dziad jeden czy drugi, i inna zołza, nie mają wstydu.'' Ja pisowski dziad jeden wstyd mam, do kryminału Trzeciej Rzeszy pisowskiej,[jest na taki zwrot jakiś paragraf w Trzeciej Rzeszy?], mi nie śpieszno, więc bawcie się chłopcy sami ze sobą A co na to ''drugi'' i ''inne zołzy''?/ Nie wiem, ja mam młodą, piękną żonę, małą jeszcze córeczkę, na horyzoncie mojego kraju, najpiękniejszego kraju na świecie,[ nie jest nim Rosja, to Polska, trzeba napisac by uprzedzić kolejne pozwy] widać przejaśnienia, życie zaczyna tętnić i bez sensu je tracić na zmagania z ''terrorystami''[ cudzysłów został użyty] Trzeciej Rzeszy..Idzie nowe, piękne i żywe pozdrawiam szanowne ''zołzy'' i całe to ''towarzycho'' i życze wytrwałości, Biel i inni może i się uważają za kogoś z wyższej półki, nic na to poradzić nie można, moje symatie sa po waszej, tej ''gorszej, moherowo-pisowskiej'' stronie. Tak trzymać szanowne panie Nie to, że jesteście bez winy, nikt nie jest, a tym bardziej ci ''starsi i madzrejsi'' by użyc zwrotu Staśka liberała, tyle, że odnośnie kogo innego. Mądrość w oczach ludzi, jak to mówi Pismo, głupstwem jest
terenia

terenia

30.06.2015 22:25

@Mariusz Cysewski W życiu najwłaściwszą postawą jest "Traktuj innych tak,jak sam chciałbyś być traktowany"(wg mnie) Niestety ,gdy rzuca się obelgi na adwersarzy to potem rykoszetem uderzają w autora obelg. vide:http://niepoprawni.pl/bl…. Szanowny Panie,gdy przeczytałam pański wpis a potem "dyskusję" pod owym wpisem doszłam do wniosku,że nie stać już ludzi na normalną dyskusję,spór ...tylko epitety,nawalankę. W swoich komentarzach też Pan nie powściąga języka,nawet w stosunku do kobiet. Pana ponoszą emocje i adwersarzy też,w takim razie nie będzie możliwa dyskusja merytoryczna, niestety. Porównywanie Naszych Blogów do Neonu to delikatnie rzecz określając przegięcie. ps.Nikt nie posiada monopolu na rację.Myślę,że lepszym sposobem do przekonania o swojej racji jest normalna dysputa a nie wywoływanie niepotrzebnych awantur.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

30.06.2015 23:07

Dodane przez terenia w odpowiedzi na @Mariusz Cysewski W życiu

"Emocje" jak pani to ujmuje to jednak nie to samo co "pomówienie", postać kłamstwa karalnego (art. 212 kk)
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

30.06.2015 23:22

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na "Emocje" jak pani to ujmuje

Poza tym, droga pani, raczy pani żartować z "merytoryczną dyskusją". Nie ma żadnych dyskusji z miłośnikami niszczenia grobów, miłośnikami zbrodni wojennych, miłośnikami nieudzielania pomocy rannym - no i z miłośnikami kłamstwa. Może nawet jeszcze bardziej niż zwyczajnie z miłośnikami Rosji ;-)) Również niniejszy artykuł zalany jest wypocinami człeka co nie pojął, że skończył się: co przyznał sam, ukradkiem próbując wycofać się z własnych słów i myśląc, że przestępstwa się zgłasza bez dowodów. Oczywiście będzie proces, ale m.s.z. to już formalność. Mi najbardziej chodziło o dowód kłamstwa. Kłamstwa nie lubią np. wyborcy. Trzeba zwyczajnie egzekwować swoje i bronić Polski przed dewiantami. To co zwykle: "Bić k... i złodziei" ;-))
Domyślny avatar

wilniuk

01.07.2015 17:13

Dodane przez terenia w odpowiedzi na @Mariusz Cysewski W życiu

"Nikt nie posiada monopolu na rację." Otóż racja jest wielokrotnie udowodniona historycznie, potwierdzona w najdrobniejszych szczegółach i skoro ktoś chce z tymi racjami dyskutować i im zaprzeczać to dziwne, że wywołuje sprzeciw, protest i wręcz prowokuje do ich obrony ? Ale niestety, morderca i jego obrońca do zbrodni przyznać się nie chce, to jego prawo, ale niech wtedy chociaż milczy, a nie zaprzecza prawdzie. Nie tędy droga do zgody !
JacBiel

JacBiel

30.06.2015 23:23

Samo to, ze zmienił komentarz, czyli ukrywa ślady przestępstwa, to Pańskie zwycięstwo moralne. Popieram Pana w walce o zmuszenie troli do odpowiedzialności za wypisywane oszczerstwa i pomówienia. pozdrawiam
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

30.06.2015 23:52

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Samo to, ze zmienił

Dziękuję i pozdrawiam
smieciu

smieciu

30.06.2015 23:59

Panie Mariuszu naprawdę nie rozumiem po jakie licho zwraca się pan do instytucji, które mają pana w d... Sam pan wchodzi w bagno, z którym zdaje się pan walczyć.
W moim przekonaniu wzywanie prokuratury za jakąś pisaninę w sieci jest dyskwalifikujące. Nie rozumiem czemu nie zwrócić się do admina? Pana Darskiego? Przecież dla prawie każdego człowieka, który jakiś czas spędził w sieci różnorakie pyskówki są na porządku dziennym i nie ma nic głupszego niż angażowanie do tego idiotycznych w dodatku zdradzieckich i antypolskich instytucji. Według mnie są to działania odbierające wiarygodność. Gdyż zaufanie do takich organów władzy sugeruje oparcie w Systemie.

HenrykHenry z niejednym się tu kłócił. Z czasem każdy wyrabia sobie jakąś markę, niektórzy taką, która każe nad jego tekstami przepłynąć bez traktowania wpisu na poważnie.

Tak też się składa że z racji swojej pracy mam doczynienia z takimi internetowymi sprawami policyjno sądowymi, które tylko wzmacniają moje poczucie idiotyzmu, absurdu oraz opresji obecnego Systemu. Gdy widzę że znów się ktoś za to bierze to robi mi się niedobrze.

Panie Darski, uważam że powienien pan dodać jakiś punkt do tutejszego regulaminu: "każdy, kto na wskutek tutejszych wpisów zwraca się do prokuratury czy sądu wylatuje".

Bo jeśli ludzie na serio zaangażują się w takie donosy to wkrótce okaże się że nie będzie można napisać prawie nic.

Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

01.07.2015 12:28

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Panie Mariuszu naprawdę nie

" za jakąś pisaninę w sieci" Proszę odróżnić "jakąś pisaninę" od fałszywego oskarżenia o współpracę ze Służbą Bezpieczeństwa. Każde takie fałszywe oskarżenie niestety ale MUSI się spotkać ze zdecydowaną reakcją. Tak że raczej warto dodać punkt: "leci na ryj każdy, kto oskarża o współpracę z SB nie podając sygnatury akt IPN". Ale wyrzucenie trolla po czasie samo w sobie nic nie daje, nawet gdy gnój wycofa się z tego po 6 godzinach. Co do pana Darskiego, sądzę że nie jest już adminem Naszych Blogów. Kiedyś zapowiadał odejście. W każdym razie styl tego portalu zmienił się nie do poznania.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

01.07.2015 00:00

Panie Mariuszu, opcja prorosyjska jest bardzo silna. Jej siłą są tabuny zdezorientowanych, którzy dali się poszczuć rosyjskiej agenturze przeciwko Ukraińcom próbującym wyrwać się z pobolszewickiej beznadziei. Jej siłą są zdezorientowani niewidzący ścisłego związku pomiędzy uwolnieniem od rosyjskich wpływów Ukrainy a wolnością Polski. Naturalnym targetem rosyjskiej agentury po stronie prawej są ludzie ze zrozumiałymi emocjami, które nigdy nie wygasną po ludobójstwie dokonanym na Polakch, często przodkach tych osób. Znam takie osoby, to zacni ludzie. Do tej grupy nie zaliczam blogera z którym toczy Pan spór, bo przekroczył granicę, której przekraczać nie powinien. Jednak w ogólnym przypadku takie postawy trzeba rozumieć i cierpliwie tłumaczyć konieczność oddzielenia ludobójstwa od tego co dzisiaj Polska powinna czynić wobec rosyjskiej inwazji, zdając sobie sprawę jak beznadziejna to misja z powodu właśnie tych silnych emocji tych ludzi. Nie mamy jednak innego wyjścia.
Domyślny avatar

HenrykHenry

01.07.2015 02:46

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Panie Mariuszu, opcja

" opcja prorosyjska jest bardzo silna. Jej siłą są tabuny zdezorientowanych, którzy dali się poszczuć rosyjskiej agenturze przeciwko Ukraińcom próbującym wyrwać się z pobolszewickiej beznadziei. Jej siłą są zdezorientowani niewidzący ścisłego związku pomiędzy uwolnieniem od rosyjskich wpływów Ukrainy a wolnością Polski." Absolutnie sie z tym nie zgadzam !!!. Nikt tu sie nie daje szczuc rosyjskiej agenturze. To Cysewski widzi wszedzie rosyjska agenture zwlaszcza wsrod tych co maja odmienne zdanie i pamiec do zdarzen , faktow. Przytocze tu jego atak na Ks:Tadeusza Isakowicza Zaleskiego. To tez w/g niego "ruski agent". Upomnial sie o pamiec , ta wlasciwa pamiec. Kazdy rozumie dazenie Ukraincow do oderwania sie od wplywow Rosji. Nikogo tu do tego nie trzeba przekonywac. Ale droga do tego to nie jest bicie poklonow , padanie na kolana, przed banderowcami , ich "dokonaniami" zbrodniami , historia z nimi zwiazana. Tym im nie pomozemy. Zreszta nie slyszalem by Ukraincy za te ludobojstwa bedace udzialem ich "Bohaterow" jakos sie pokajali , moze przeprosili ???. Moge napisac tez , ze roznego rodzaju "agentura" robi co moze by zaciemnic ten obraz pt. Ukraina. Oni sobie poradza bez nas , szczegolnie ze nikt z Ukraincow nas nie traktuje powaznie i nikt od nas pomocy nie oczekuje bo wie ze osrodek decyzyjny lezy gdzie indziej i tam nalezy prosby zanosic. Ten rzad i ten prezydent co najwyzej moga wykonac polecenie. Jest noc wiec tak zakoncze z Cysewskiego grzadki ;))- wilniuk 2015-06-04 [18:44] @Staszek. Jak Pan to zrobił, że Pana tak trafny wpis został puszczony ? Popieram Pana zdecydowanie, a nie wie Pan kim jest Cysewski? "Jako Polak oddaję honory żołnierzom UPA, walczącym o wolność swego kraju." - tak pisze Cysewski, - Polak! Pozdrawiam Pana.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

01.07.2015 14:02

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na " opcja prorosyjska jest

Ks. Tadeusz Isakowicz Zaleski jak przytłaczająca większość mu podobnych pojawiających się na portalach to nie rosyjscy agenci tylko ich ofiary. Należy zdawać sobie sprawę, że choć mówią to samo, to zupełnie różne grupy, zarówno pod względem liczebności (występują w proporcji co najwyżej 1:1000) jak i motywacji. Ci drudzy stali się łatwym celem ze względu na żywe emocje jakie wywołuje w nich ludobójstwo dokonane nie tylko przez banderowców, ale także zwykłych Ukraińców. W tym ludobójstwie uczestniczyła bowiem masowo ludność ukraińska. Ci którzy wyłamywali się byli surowo karani, najczęściej mordowani razem z Polakami. Właśnie te emocje wykorzystuje rosyjska agentura do zatrzymania, a przynajmniej osłabienia polskiego wsparcia dla Ukrainy, by ułatwić ponowne przyłączenie Ukrainy. Ta sama agentura wszelkimi środkami wspiera banderowców po stronie ukraińskiej.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Mariusz Cysewski
Nazwa bloga:
Mariusz Cysewski
Zawód:
Antykomunista. Tłumacz. Dziennikarz
Miasto:
Katowice

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 538
Liczba wyświetleń: 3,193,413
Liczba komentarzy: 1,481

Ostatnie wpisy blogera

  • Bytom: proces o brak szacunku dla rasy panów III
  • Komitet Napadu na Demokrację a ład nazewniczy i moralny
  • Popieram Cimoszewicza z Komitetu Napadu na Demokrację!

Moje ostatnie komentarze

  • Hehehe... Aleś się Pan (z całym szacunkiem) wybrał z tymi uwagami. Gdzie jak nie na Naszych Blogach znajdzie Pan takie ilości endeków już nawet nie kiszczakowych, co prosowieckich? Takim Pucio nawet…
  • "Z niebytu"? "Wolny Czyn" nieprzerwanie publikowany jest na serwerze pod jurysdykcją Stanów Zjednoczonych, LOL. Kopiowany w Polsce u Kornela Morawieckiego. Jeśli zdecydowałem się zstąpić na chwilę w…
  • Nic pani nie rozumie. Zygmunt Miernik nie rzucił tortem w sędzię dlatego, że lubi rzucać tortami albo dlatego że nie lubi sędziów, nawet tych pseudosędziów jacy są w Polsce. I do więzienia też nie za…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • [V Kolumna Rosji] Koniec anonimowości Gajowego Maruchy
  • Chiny-Rosja: Dlaczego Chiny chcą „odzyskać” Syberię
  • Zamach w Smoleńsku: udział państw trzecich?

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Trzeba jeszcze dodać, że Gajowy Marucha umieszcza wiele tekstów z Nowego Dziennika Politycznego, utworzonego przez rosyjską propagandę portalu, który udaje polski i na który jako jedyny polski…
  • Ryan, A to szmata jedna
  • JzL, Parch i smiec Amen

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności