Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Waszczykowski o możliwej koalicji PiS z PO po wyborach
Wysłane przez Marek Mojsiewicz w 06-06-2015 [18:49]
„politykiem, z którym dobrze się współpracuje jest Grzegorz Schetyna - powiedział w TOK FM Witold Waszczykowski rozważając sytuację, w której po wyborach parlamentarnych PiS miałoby zawrzeć koalicję z PO. „...”. Pytany o to, czy nie będzie to okazja do realizacji planów przez Pawła Kukiza, polityk PiS przyznał, że - jego zdaniem - Kukiz osiągnął pewien pułap, którego dalej nie przekroczy. Teraz będzie musiał ujawnić konkretny program i może się okazać, że nie wszystkim się on będzie podobał.”...”
Jacek Żakowski zapytał o to, czy Prawo i Sprawiedliwość mogłoby stworzyć koalicję z Pawłem Kukizem. Witold Waszczykowski zaznaczył, że zależy to od tego, kogo Kukiz będzie miał obok siebie. Dodał też, że nie obejdzie się bez rozmów o jednomandatowych okręgach wyborczych, skoro tak wielu Polaków poparło ten pomysł. - Trzeba będzie wyjaśniać, że JOW-y wrócą nas do XVII wieku. Do posłów i ziem własnych, którzy będą się liczyli tylko z problemem elektoratu z danej dzielnicy - powiedział polityk PiS.
Waszczykowski spytany o to, czy istnieje szansa na koalicję PO-PiS po jesiennych wyborach, odpowiedział, że "na dziś takiej opcji nie ma". Zaznaczył jednak, że w polityce nigdy nie należy mówić "nigdy". Zdaniem Waszczykowskiego, w Platformie jest kilku polityków, z którymi da się współpracować. Wymienił przy tej okazji Grzegorza Schetynę, mówiąc, że "zmienił on radykalnie funkcjonowanie ministerstwa spraw zagranicznych wobec opozycji" czy zaproponował prezydentowi elektowi, że może rezydować w pałacyku MSZ do momentu zaprzysiężenia.”..(źródło)
Ula Ujejska „ Rząd fachowców - rząd autorski Prezydenta”...”Rewolucja w PiS? „...”Wielu analityków i komentatorów uważa, że pisowski beton jest niereformowalny i wręcz uwikłany w lokalne "sprawki". Otóż, geniusz Kaczyńskiego i to przewiduje w swych planach - bo to Prezydent elekt będzie prawdopodobnie siłą sprawczą, siłą która wymusi na pisowskim betonie zmiany. Czas pokaże czy i tym razem cel postawiony przez Prezesa wyda odpowiednie owoce.
Wielu analityków i komentatorów zwróciło także uwagę na deklarację Prezesa Kaczyńskiego, że On nie musi być Premierem po ewentualnym zwycięstwie PiS w wyborach do sejmu, że to Prezydent powinien ewentualnie wskazać Premiera. Tak więc zarzut, że to wycieraczka Prezesa jest trampoliną do kariery, może okazać się kulą w płot. Prezydent elekt tak jakby zrobił już ten pierwszy krok, wskazując na Beatę Szydło, że byłaby dobrym kandydatem na to stanowisko. Idźmy dalej, jaki scenariusz powyborczy szykuje się ze strony "obozu prezydenckiego"? Wszystko wskazuje na to, że zostanie powołany RZĄD FACHOWCÓW, złożonych z bezpartyjnych a także szeroko tu rozumianych koalicyjnych polityków z pewnym dorobkiem naukowym i politycznym pod kierownictwem „..(źródło )
Prezydent elekt odpowiadał także na pytanie, kogo najchętniej widziałby w fotelu premiera. Nie chciał wybierać między Jarosławem Kaczyńskim a Beatą Szydło. Podkreślał jedynie, że szefowa jego sztabu wyborczego na pewno sprawdziłaby się w tej funkcji.- Współpracowałem z panią Szydło. Czy byłaby dobrym premierem w czasach, gdy Polacy oczekują dobrej zmiany? Wydaje mi się, że (…) nadawałaby się do tej roli doskonale. Beata Szydło pokazała ogromny talent zarządczy. Poza tym jestem przekonany, że zawsze bylibyśmy w stanie usiąść przy stole, by negocjować dobre rozwiązania. A z mojego punktu widzenia byłoby to dobre, bym mógł spokojnie realizować swój program – mówił Duda.”... (więcej )
link do negatywnego tekstu matki Kurka o Kukizie ) http://kontrowersje.net/zacznijcie_si_mia_z_antysystemowego_kukiza_bo_za_chwil_b_dziecie_p_aka )
----------
Mój komentarz
Dlaczego wolę Kaczyńskiego. Macierewicza i Mariusza Kamińskiego od Dudy, czy Szydło, czy nawet Waszczykowskiego . Dlatego ze mam być może ułudna pewność ,że on się nie zbratają z kolaborantami i lewacką żulią.
Matka Kurka bardzo negatywnie opisał zaplecze Kukiza , gdzieś w tle jakiś mały układ lokalny. Ale przy Układzie , który stoi za Platformą to tylko niewinne, niezbyt rozgarnięte dzieci Waszczykowskiemu koalicja z PO nie przeszkadza , ba gotów jest tam razem ze Schetyna powstrzymać Kukiza. Zawrzeć koalicję rządową z Platforma , aby bronić systemu , stworzyć kordon sanitarny wokół Kukiza .
A przecież Kukiz oprócz jow opowiada się za systemem prezydenckim . Kaczyński poza tym będzie miał program jaki ma program i jacy ludzie tam się znajdują. To już wolę wielka niewiadomą Kukiza
Niestety Duda z tego co mówił o ekonomi i gospodarce wynika że się na tym kompletnie nie zna. Doradcami PiS w sprawach ekonomi są Modzelewski i Rybiński. Rozdawnictwo pomocy na dzieci dla klasy urzędniczej i budżetówki, bo dla biednych 500 złotych to i tak za mało aby założyć rodzinę i mieć dzieci oraz miliardy zwolnień dla koncernów za fikcyjną innowacyjność.
Oczywiście to co mówi Waszczykowski może być tylko manipulacją obliczona na sianie zamętu w Platformie i podburzenie schetynowców do próby obalenia Kopacz .
Do tego dochodzi zamieszanie wokół premierowania Szydło. Miejmy nadzieję ,że rzeczywiście Kaczyński podjął decyzję że Szydło będzie premierem , bo jeśli nie to oznacza jakąś kolejną rozgrywkę przeciwko Kaczyńskiemu do której wciągnięto prezydenta Dudę. Zresztą nawet gdyby Kaczyński podjął taka decyzje, to to co zrobił Duda było grubym nietaktem, pokazem braku doświadczenia i braku zręczności politycznej. Bo to powinien ogłosić osobiście sam Kaczyński.
Oby wszystko wyjaśniło się w poniedziałek, bo na razie Duda wprowadził tylko spore zamieszanie .
video Grzegorz Braun Układ wrocławski
video Zabobon innowacyjności - Krzysztof Bosak
Marek Mojsiewicz
Osoby podzielające moje poglądy , lub po prostu chcące otrzymywać informację o nowych tekstach proszę o kliknięcie „lubię to „ na mojej stronie facebooka Marek Mojsiewic z i Twitter
Zapraszam do przeczytania mojej powieści „ Klechda Krakowska „
rozdziały 1„ Dobre złego początki „ 2 Na końcu którego będzie o bogini Kali„ 3 „Nienależynerwosolu pić na oko 4 „ O rzeźbie Niosącego Światło 5 „Impreza u Starskiego „ 6 „Tych filmów już się oglądać nie da „ 7. „ Mutant „ 8 „ Anne Vanderbilt „ 9 „ Fenotyp rozszerzony.amborghini„ 10. „ Spisek w służbach specjalnych „11. Marzenia ministra ołapówkach „ 12. „ Niemierz i kontakt z cybernetyką „
Powiadomienia o publikacji kolejnych części mojej powieści . Facebook „ Klechda Krakowska
Ci z Państwa , którzy chcieliby wesprzeć finansowo moją działalność blogerską mogą to zrobić wpłacając dowolną kwotę w formie darowizny na moje konto bankowe
Nazwa banku Kasa Stefczyka , Marek Mojsiewicz , numer konta 39 7999 9995 0651 6233 3003 0001
YouTube:
Komentarze
06-06-2015 [19:25] - Lektor | Link: Widzę, że ostatnio nie idzie
Widzę, że ostatnio nie idzie panu najlepiej ?!
06-06-2015 [20:22] - Marek Mojsiewicz | Link: Witam Czy mógłby Pan mi to
Witam
Czy mógłby Pan mi to wytłumaczyć
"Od II tury wyborów prezydenckich minęło kilka tygodni, a Andrzej Duda już zapowiedział, że nie spełni jednej ze swoich sztandarowych obietnic - cofnięcia wieku emerytalnego dla kobiet do 60. i dla mężczyzn do 65 roku życia. Prezydent elekt oświadczył, że wcześniejsze zakończenie kariery zawodowej będzie możliwe dopiero po zdobyciu 40 lat stażu pracy."..." Według danych ZUS w 2013 r. spośród wszystkich osób, które przeszły na emeryturę, aż 72,8 proc. miało staż pracy krótszy niż 40 lat.( http://www.se.pl/wiadomosci/po... )
"Chcę dać ludziom możliwość wyboru. Jeśli ktoś chce pracować dłużej, proszę bardzo. Podejrzewam, że wiele ludzi będzie chciało kontynuować zatrudnienie, niekoniecznie przechodzić na emeryturę, zbierając w ten sposób większy kapitał. Z pewnością będą też osoby, które zdecydują się przejść na emeryturę wcześniej ( http://wpolityce.pl/polityka/2... )
Jak robiąc coś takiego PiS chce wygrać wybory parlamentarne ?
07-06-2015 [16:44] - Lektor | Link: Panie kochany, niedawno temu
Panie kochany,
niedawno temu pisał pan o spisku w PIS, teraz o koalicji PO+PIS. Stąd moje pytanie, czy pan jesteś wywrotowcem, czy co ? No jak można pisać o koalicji PIS-u z szajką złodziei. To Polacy wybiorą przyszły parlament i ich wolą będzie czy PIS, czy dalej PO, ale na żadne koalicje ze zdrajcami Polski PIS nie pójdzie – więc nie wypisuj pan głupot.
Panie, sam Duda nie zrobi wiele mając do czynienia z takim rządem i większością głupoli w sejmie i senacie. Miejmy zatem nadzieję, że razem z przyszłym, nowym rządem zrobi co należy. Panie, jeśli 72,8% ludzi ma staż pracy krótszy niż 40 lat, to właśnie ten przywilej będzie dla tych 27,2% którzy przepracowali 40 lat. Pan dobrze wie, że nie wszyscy muszą korzystać z przywilejów.
Moja prośba – nie szukaj pan sensacji w domysłach, plotkach czy kłamstwach, a bądz pan rzetelny pisząc nam artykuły.
07-06-2015 [18:40] - Lektor | Link: Platforma już atakuje
Platforma już atakuje prezydenta elekta. Co tak naprawdę obiecał Andrzej Duda?
Nie wrócimy do poprzedniego wieku emerytalnego - tak według wersji rozsyłanej przez Radosława Sikorskiego i Platformę miał powiedzieć po wyborach Andrzej Duda. Ma to dowodzić, że wycofał się z obietnicy złożonej w kampanii wyborczej. To kłamstwo. Takie słowa nie padły, a nowy prezydent zamierza realizować dokładnie to, co obiecał przed pierwszą turą wyborów prezydenckich.
http://niezalezna.pl/67769-pla...
07-06-2015 [08:21] - NASZ_HENRY | Link: Waszczykowski POpełnił gafę
Waszczykowski POpełnił gafę ;-)
07-06-2015 [10:40] - angela | Link: Przed chwila czytałam
Przed chwila czytałam Niezalezna.pl, absolutnie dementują zarzuty niektórych mediów,ze A.Duda wycofuje się z obietnicy przywrócenia wieku emerytalnego.????
07-06-2015 [11:36] - Marek Mojsiewicz | Link: Również 6 maja w wywiadzie
Również 6 maja w wywiadzie dla "Polskiego Radia" Andrzej Duda mówił:Uważam, że wiek emerytalny trzeba obniżyć, kierując się oczywiście zdrowym rozsądkiem. Sądzę, że ten pomysł, który ma NSZZ "Solidarność" jest na pewno tym, który absolutnie warto rozważyć. To jest obniżenie wieku emerytalnego, ale w połączeniu z okresem składkowym "..."est to zgodne z wizją projektu zmian w ustawie emerytalnej, o którym mówił już po wygraniu wyborów w II turze, w wywiadzie dla radia RMF FM:
Obniżenie wieku emerytalnego, możliwość dalszej pracy po jego osiągnięciu i kryterium 40 lat stażu pracy jako momentu przejścia na emeryturę - takie będą założenia projektu reformy emerytalnej (...) Chcę dać ludziom możliwość wyboru. Jeśli ktoś chce pracować dłużej, proszę bardzo. Podejrzewam, że wielu ludzi będzie chciało kontynuować zatrudnienie, zbierając w ten sposób większy kapitał" (http://niezalezna.pl/67769-pla... )
Niech pani pomyśli czy to jest możliwe , aby kobieta, która zacznie prace w wieku 20 lat, a musi przepracować 40 lat składkowych , aby w wieku 60 lat uzyskać emeryturę nie pracowała ani roku na umowach śmieciowych. nie była ani roku bezrobotna, nie pracowała na czarno, nie robiła przerwy w pracy na wychowanie dzieci, nie pracowała na czarno gdzieś za granicą , nie studiowała zaocznie a w starszym wieku nie pracowała ze względów zdrowotnych mniej . No to ma pani odpowiedź co tak naprawdę obiecał Duda. Pracę dla większości kobiet do śmierci. Pracę do 67 roku życia.
07-06-2015 [17:01] - Lektor | Link: I masz rację ! Bo wszyscy
I masz rację ! Bo wszyscy przecież wiemy jaka nagonka istnieje w dalszym ciągu w sosunku do Prezydenta-Elekta. Te diabły zatrudniają nawet 100 hejterów aby krytykowali A Dudę. Ci robią ludziom wodę z mózgów, a pan Mojsiewicz pisze w swojej notce, że tak, że informacja wiarygodna - no panie i inni, opanujcie się !
07-06-2015 [11:45] - cassiodorus | Link: ''Niestety Duda z tego co
''Niestety Duda z tego co mówił o ekonomi i gospodarce wynika że się na tym kompletnie nie zna''
Na ekonomii liberalistycznej się zapewne nie zna i słusznie bo w konszachty z diabłem nie wolno wchodzić. Widziałem wśród doradców prezydenta Dudy, prof Żyżyńskiego, a to jakby ukierunkowywało ekonomię, daj Boże, na społeczną naukę Kościoła. O której św Jan Paweł 2 tak pisze
''Nauka społeczna Kościoła nie jest jakąś „trzecią drogą” między liberalnym kapitalizmem i marksistowskim kolektywizmem ani jakąś możliwą alternatywą innych, nie tak radykalnie przeciwstawnych wobec siebie rozwiązań: stanowi ona kategorii niezależną. Nie jest także ideologią, lecz dokładnym sformułowaniem wyników pogłębionej refleksji nad złożoną rzeczywistością ludzkiej egzystencji w społeczeństwie i w kontekście międzynarodowym, przeprowadzonej w świetle wiary i tradycji kościelnej. Jej podstawowym celem jest wyjaśnianie tej rzeczywistości poprzez badanie jej zgodności czy niezgodności z nauką Ewangelii o człowieku i jego powołaniu doczesnym, a zarazem transcendentnym''[Soicitudo Rei Sociais, 41]
Oby przewodnikiem gospodarczym nie został ''mały diabełek, Smith'' Gwiazdowski, a Jan Paweł 2
Boże chroń prezydenta
07-06-2015 [13:04] - Marek Mojsiewicz | Link: Profesor Teologii Michał
Profesor Teologii Michał Wojciechowski „Za obecny dług zapłacą obywatele. Powiększanie długu publicznegostaje się więc zamaskowaną formą kradzieży „....”Oznacza to, że zaciąganie pożyczek przez rządzących narusza przykazanie "nie kradnij!" i właściwie powinno być ścigane przez prawo. „.....”Cytat: "Ilekroć banda złodziei uchwyci w pewnym stopniuwładzę, potrafią oni zagrabić całe państwa, nie obawiając się wcale represji prawa, ponieważ czują się silniejsi od prawa. Są to jednostki o skłonnościacholigarchicznych, spragnione tyranii i panowania, a dokonując potwornych kradzieży, osłaniają je dostojną nazwą majestatu legalnej władzy i rządu, które są w istocie dziełem rabunku" „....„Jednakże, gdyby administracja wszystkich szczebli nie urosła przez 20 lat trzy- czy czterokrotnie, nie byłoby wcale dziury w budżecie i potrzeby pożyczania! „...”Cechy oszukańczej piramidy finansowej ma system emerytalny, w którym składkami ściągniętymi dziś spłaca się stare zobowiązania, a płacącym obiecuje, że kiedyś przyszły rząd coś im da. Tylko że ten przyszły rząd nie bardzo będzie miał z kogo ściągać.Rodzice chcieliby mieć więcej dzieci, ale przy obecnym systemie podatkowym ich nie stać. A młodzi podatnicy emigrują. ( http://naszeblogi.pl/51638-kon... )
07-06-2015 [15:33] - cassiodorus | Link: Czyżby kolejny geniusz chciał
Czyżby kolejny geniusz chciał burzyć pomniki katolickich świętych?/?
..”Oznacza to, że zaciąganie pożyczek przez rządzących narusza przykazanie "nie kradnij!" i właściwie powinno być ścigane przez prawo.''
Tzn konkretnie gdzie profesor teologii wyczytał, że rząd zaciagający pożyczki narusza siódme przykaznie?
'' Prawo do własności prywatnej, nabytej lub otrzymanej w sposób sprawiedliwy, nie podważa pierwotnego przekazania ziemi całej ludzkości. Powszechne przeznaczenie dóbr pozostaje pierwszoplanowe, nawet jeśli popieranie dobra wspólnego wymaga poszanowania własności prywatnej, prawa do niej i korzystania z niej.''[KKK 2403]
Czyli jezeli pożyczki idą na dobro wspólne, nie ma mowy o kradzieży, nawet na dobro ogólnoludzkie, np pozyczki na składkę natowska o ile NATO odstrasza miłujących pokój Moskali. To tylko przykład
''Władza polityczna ma prawo i obowiązek – ze względu na dobro wspólne – regulować słuszne korzystanie z prawa własności (Por. Sobór Watykański II, konst. Gaudium et spes, 71; Jan Paweł II, enc. Sollicitudo rei socialis, 42; enc. Centesimus annus, 40; 48).'' [KKK2406]
Znaczy to, że jeżeli władza, nawet kosztem pożyczek u banksterów, jak nie ma innej mozliwości, nie zapewni opieki cudzoziemcom, wdowom i sierotom to jest to banda zbirów i nie ma nic wspólnego z władzą ustanowiona przez Boga, znaczy rząd mówi Bogu-Nie
''Rodzice chcieliby mieć więcej dzieci, ale przy obecnym systemie podatkowym ich nie stać''
To są bajki, rodzice nie chcą mieć dzieci w całym bogatym świecie, bez względu na podatki, wolą mieć koty, spustoszenie robia nie podatki[ oczywiśice powinny byc sprawiedliwe] a forsowany przez różnych filozofów liberalizm i co się z tym wiąże fałszywe, liberalistyczne pojecie ''wolności''
07-06-2015 [11:52] - Deidara | Link: Jeśli ktoś studiował,
Jeśli ktoś studiował, dokształcał się itd, to i tak zaczyna zwykle pracę w wieku 24-5 lat. Małe szanse są, aby przed te 40 lat cały czas pracował - takich cudów w Polsce nie ma. Więc te "40 lat" pracy oznaczać może i emeryturę w wieku 70 lat albo i później.
07-06-2015 [16:52] - Lektor | Link: Pani łaskawa, ten co skończył
Pani łaskawa,
ten co skończył zawodówkę to poszedł do pracy mając 22 lata i jak przepracuje 40 lat to będzie miał 62 lata. Wtedy dla niego będzie przywilejem (jeśli oczywiście chce) przejść na emeryturę w wieku 62 lat. Jeśli natomiast ktoś studiuje, a potem siedzi na doopie przy biórku, to może pracować do 67 lat, a nawet i dłużej i nic mu się nie stanie, i nie dla takiego będzie ten przywilej.
A więc nie mąćcie !
07-06-2015 [18:16] - Deidara | Link: Ta, super. Czyli sekujmy
Ta, super. Czyli sekujmy ludzi za ich wykształcenie. Lepiej mieć armię proli po zawodówkach, którzy potem będą zapierniczać w Biedronkach itd.