Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
O zakupach i Adamie Małyszu
Wysłane przez Jaroslaw Kaczynski w 23-03-2011 [15:21]
Pozwolę sobie w kilku słowach rozszerzyć moją wczorajszą wypowiedź, która wywołała tak duży odzew medialny, a także zainteresowanie komentujących. Chcąc zwrócić uwagę mediów na poziom cen i sytuację ludzi, udałem się do zwykłego osiedlowego sklepu spożywczego. Najważniejsze dla mnie było pokazanie, jak podstawową sprawą, a równocześnie nierzadko coraz większym problemem, dla wielu rodzin w Polsce stają się codzienne zakupy. Dokładna cena poszczególnych produktów nie była tu najistotniejsza, gdyż one różnią się w zależności od sklepu i regionu, ale sam fakt ogromnego wzrostu cen i nie podejmowania przez obecny rząd jakichkolwiek działań. Polacy nie mają czasu i pieniędzy na drogą benzynę po 5 zł, by jeździć po mieście i szukać najtańszego sklepu, często więc kupują najbliżej domu.
Mimo to, uwaga wielu skupiła się na jednym wypowiedzianym przeze mnie zdaniu, dotyczącym sieci dyskontów Biedronka. Powiedziałem prawdę, prawda bywa bolesna. Przez Donalda Tuska bardzo wielu Polaków zostało zmuszonych do kupowania w dyskontach, nie dlatego, że chcą, tylko dlatego, że muszą. Zakupy w dyskoncie nie są niczym uwłaczającym. Uwłaczające jest takie traktowanie Polaków przez obecnie rządzących. Wiem, że nigdy nie będzie tak, aby wszyscy mieli dostęp do produktów z najdroższych delikatesów, ale chodzi o to, by mogli mieć wybór. Czas, aby państwo dbało o swoich obywateli. Czas mówić prawdę i podejmować odważne decyzje.
Pragnę się odnieść również do niedawnej wypowiedzi Pan Adama Małysza, dotyczącej sposobu obchodzenie przeze mnie rocznicy śmierci Mojego Brata, śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Mam wrażenie, że nasz Mistrz swoją wypowiedź oparł wyłącznie na przekazie znanym z mediów, które nie od dziś przedstawiają dalece nieprawdziwy obraz w tej sprawie. Gdybyśmy mieli okazję spotkać się osobiście, jestem pewien, że mógłbym przekazać moje racje i argumenty Panu Adamowi. Zapraszam serdecznie na spotkanie i jestem pewien, że po przedstawieniu mu prawdziwych argumentów o okolicznościach towarzyszących tej bolesnej, ale ważnej dla mnie sprawie, zmieniłby zdanie. Spotykałem się z nim jako Premier - i dziś, tak jak i wówczas, gratuluję mu wszystkich sukcesów, które rozsławiły jego i Polskę.
Komentarze
01-04-2011 [01:22] - Slawko (niezweryfikowany) | Link: Panie premierze kilka słów.
Odnośnie problemu który Pan poruszył a dotyczacy wypowiedzi A.Małysza .Powiem że odpowiadając mu Pan tak jak to w tej chwili Pan zrobił to rzeczywiście bardzo łagodnie i kulturalnie odnosi się Pan do Małysza.Jednak ja osobiście dodam swoje spostrzeżenia na temat wypowiedzi sportowca , otóz sądzę że to on nie ma prawa zabraniac czy też sugerować jakiejkolwiek formy zakazu tego co Pan robi , bo niby dlaczego? co mu-Małyszowi tak doskwiera ten problem (on tak uważa) z e składaniem wienców na Krakowskim Przedmieściu? jeSli to mu przeszkadza a nie przeszkadza sposób prowadzenia śledztwa w tej sprawie (katastrofy) by wyjaśnić przyczyny i okoliczności tamtego tragicznego wydarzenia? czy Małysz ma wogóle pojęcie odnośnie faktów w tej sprawie .Mam wrażenie że A.Małysz dając swój wywiad w PS ni z gruszki ni z pietruszki tak nagle wrzucając temat o którym mowa działał pod wpływem pewnych czynników(to moje zdanie) , otóz nie jest tajemnicą że w dzisiejszym świecie mainstreamu i tzw"elit" powszechne jest stosowanie wobec Pana osoby chamskich wręz prymitywnych określeń. To oczywiście ma swoją historie podłoże uwarunkowane tym co obserwujemy w mediach , polityce świecie tzw"kolorowego biznesu" i aby dośluzować czy wręcz stac sie jednym z obecnych w szeregu z tymi "elitami" należy spełnic warunek :atakować Pana . Ja obserwuje zachowanie niektórych osób znanych ze świata filmu, rozrywki itp, i mam głębokioe przekonanie że to co mówią w stosunku do Pana używając niekiedy fałszywych lub obrażliwych sformułowan , wynika raczej ze strachu przed utratą np. pewnych apanaży z tytułu "uczestnictwa" w obiegu medialnym czy nawet wykluczenia z niego.Panie premierze i rzeczywiście tak jak ujęła to jedna z blogerek Mycha naprawdę nie musi Pan się z niczego tłumaczyć w tej sprawie ani przed opinią publiczną ani tym bardziej przed Małyszem raczej to on powinien wytłumaczyć o co mu tak naprawdę chodziło? co skłoniło go do takiej a nie innej wypowiedzi bo owszem jest znanym skoczkiem narciarskim ale chyba albo na pewno nie ma zielonego pijęcia co naprawde dzieje sie w Polsce ani tym bardziej jeżeli chodzi o wyjaśnienie przyuczyn i okoliczności tej wielkiej tragedii.
Panie premierze dodam tylko że nie moge doczekać się chwili kiedy to Pan będzie ponownie premierem polskiego rządu, kiedy Pan będzie mogł służyć tak jak teraz Polsce ale jako jeden z najważniejszych osób w panstwie. Doprawdy martwię się o Pana i modle do Chrystusa o opekę nad panem (nie wstydzę się tak pisać i swojej wiary- pomomo że zaliczono mnie do ciemniogrodu to jednak skromnie przyznam że jestem architektem a więc nie jest tak żle z pana elektoratem!
Pozdrawiam ze Szczecina.
01-04-2011 [08:29] - al (niezweryfikowany) | Link: Ceny , Małysz, MOPS i atak medialny.
Pan Adam jest dekarzem a maturę zdał niedawno.Dlatego nie ma się co dziwić.Na ''lataniu'' się zna jak mało kto, ale na innych sprawach pewnie już mniej.Dlatego dziwię się,że zabrał głos w wyżej wymienionej sprawie.
Co do cen to wiadomo jak jest,ale nie wiele mówi się o tym jak niskie są zasiłki dla osób korzystających z MOPS-ów.
Tego roku w wielu gminach znacznie obcięto budżety na cele społeczne.Zasiłek stały dla osoby niepełnosprawnej żyjącej w rodzinie to 351 złotych. Jeśli rodzina się składa z dwóch osób niepełnosprawnych to pierwsza osoba otrzymuje 351 złotych a następna 175,5 złotych.Razem budżet wynosi 526,5 złotych miesięcznie.Z tego mają wyżyć te dwie osoby!
Od lat nikt nie zwiększył kryterium dochodowego na osobę.
To,co się dzieje w polityce i w mediach osoby o większej wrażliwości przyprawia o chorobę.Po prostu nie da się oglądać wiadomości nie odchorowując tego później.
Bardzo mi żal polityków PiS a zwłaszcza Pana Jarosława Kaczyńskiego.To,co zrobiono tym osobom,jak wiele zła im uczyniono woła głośno o pomstę do nieba.
Mam nadzieję,że sprawiedliwość nadejdzie.
Pozdrawiam serdecznie!
01-04-2011 [19:28] - reflektor (niezweryfikowany) | Link: niekompetencje Pana Adama?
Panie alu, uważa Pan, że wiek w którym człowiek zdaje maturę, lub też zawód owego człowieka jest jakimś kryterium do zabierania głosu w sprawach społecznych, politycznych etc. ? Gdyby pan Adam poparł owe "nowe zwyczaje funeralne", Pana zdziwienie, że zabiera głos w tej sprawie byłoby pewnie zdecydowanie mniejsze. Nie popieram PO, nie popieram też PiS ani SLD, nie chcę mieszać się w te kłótnie, bo nieczemu nie służą a już na pewno nie Polsce, zwłaszcza, że prawda jak zwykle leży po środku.
02-04-2011 [10:15] - al (niezweryfikowany) | Link: re
"(...)uważa Pan, że wiek w którym człowiek zdaje maturę, lub też zawód owego człowieka jest jakimś kryterium do zabierania głosu w sprawach społecznych, politycznych etc."
Do zabierania głosu publicznie ma jak najbardziej.Inaczej nie trzeba by długoletnich studiów socjologicznych,politologicznych,psychologicznych po to aby być ekspertem w danej dziedzinie.To samo dotyczy Etyki.Dlatego jeśli wypowiadamy się na tematy społeczne jak Pan to ujął to trzeba mieć na te tematy wiedzę.Nieprawdaż?
Dodatkowym kryterium jest wolność o którą walczył min.Pan Jarosław Kaczyński.Pewnie,że zarówno Pan Adam jak i każdy inny ma prawo wyrazić swoje zdanie i do tego nie trzeba być fachowcem w dziedzinie w której się wypowiada dany ktoś.Tyle,że odbiór będzie taki jaki będzie.I tak się właśnie stało w tym przypadku.
"Gdyby pan Adam poparł owe "nowe zwyczaje funeralne", Pana zdziwienie, że zabiera głos w tej sprawie byłoby pewnie zdecydowanie mniejsze."
Tego Pan wiedzieć nie może.To jest tylko Pana subiektywne odczucie do którego oczywiście ma Pan prawo.
Co do prawdy to jest pewnie tak jak mawiał Tischner:"Cała prawda, święta prawda i gówno prawda".
Pozdrawiam.
04-04-2011 [12:27] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Wolno bez matury mowic czy nie ?
Panie Al,
Pana wypowiedz jest sprzeczna. Mowi Pan najpierw ze:
W odpowiedzi na pytanie:
"wiek w którym człowiek zdaje maturę, lub też zawód owego człowieka jest jakimś kryterium do zabierania głosu w sprawach społecznych, politycznych etc.?"
mowi Pan:
"Do zabierania głosu publicznie ma jak najbardziej"
- co jest absurdem ! Czyli osoby bez matury nie maja takiego prawa.
A pozniej mowi Pan:
"Dodatkowym kryterium jest wolność o którą walczył min.Pan Jarosław Kaczyński.Pewnie,że zarówno Pan Adam jak i każdy inny ma prawo wyrazić swoje zdanie.Tyle,że odbiór będzie taki jaki będzie.I tak się właśnie stało w tym przypadku"
To albo jedno albo drugie: albo ma sie prawo albo nie.
Moge zgodzic sie z druga czescia Pana wpisu ale wtedy pierwsza nie ma sensu. Dziekuje.
01-06-2012 [18:18] - marek (niezweryfikowany) | Link: Tak
Na usprawiedliwienie Malysza,powiem,ze jest on wyznania protestanckiego.A jak wiadomo tam uzywa sie skromniejszej celebry.U protestantow istnieje sklonnosc do wysmiewania katolikow wlasnie z tego powodu.Jesli sie myle to dodam,ze Malysz,czlowiek ciezkiej harowy pewnie nie ma czasu na sledzenie aktualnosci politycznych i jako czlowiek prostolinijny i prostoduszny moze miec sklonnosc do przyjmowania pogladow mediow glownego nurtu.Nie zgadzam sie z Prezesem w sprawie ew.rozmowy z Malyszem.Malysz,wybitny sportowiec-nie jest jednak autorytetem w dziedzinie analizy politycznej ani tez nie jest autorytetem intelektualnym.Pozyskanie Go za wszelka cene to bedzie "jarmarczna polityka".My,dzisiaj potrzebujemy autorytetow moralnosci,wiedzy i intelektu.Oraz przede wszystim taktykow gry politycznej.Ida bowiem wielkie przewartosciowania.Albo wte albo wewte...
02-04-2011 [18:31] - GIM (niezweryfikowany) | Link: Nie tylko Małysz
Panie prezesie uważam ze nie tylko Adam Małysz nie rozumie dlaczego co miesiąc udaje się pan na Krakowskie
Przedmiescie. Skoro moze pan to wytłumaczyć Adamowi to może i innym. Częściowo rozumiem pana zachowanie, ale jednocześnie mam wrażenie, że to działanie przynosi skutek odwrotny do zamierzonego. Tym bardziej,że na tych
spotkaniach mam wrażenie że pojawiają sie prowokatorzy których nienawistne wypowiedzi są później przypisywane jako pana sposób myslenia. Kilkakrotnie byłem świadkiem manipulacji medialnej i zdaje sobie sprawę, że łatwo jest nagrać wypowiedź niby przypadkowej osoby z tłumu, a tak w zasadzie podstawionej osoby.
03-04-2011 [00:59] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Polska - kraj ludzi nieprzeciętnych...
... bo "przeciętny polak" zarabia 3000zł miesięcznie. To nt. zakupów.
Szanuję Pana głównie za patriotyzm i reprezentowanie społecznych zasad.
Podziwiam Pana siłę i upór w dążeniu do prawdy, wbrew tej machinie propagandy, która nieustannie obrzuca Pana błotem (wykorzystano w tym celu nawet wypowiedź Małysza).
Wiele komentarzy do tego bloga zawiera uwagi odnośnie tego, co w Polsce jest nie tak - piszemy to, ponieważ jest Pan obecnie ostatnią nadzieją na zmiany. Pomysł z blogiem jest doskonały: to dobra “ściąga” do kampanii wyborczej i ustalenia priorytetów Pana rządu w zbliżającej się kadencji.
Trzeba będzie przeprowadzić wiele reform, ale ważne jest, aby polak odczuł ich pozytywny wymiar i zrozumiał o co chodzi w przypadku, gdy na efekt trzeba będzie poczekać dłużej. Taką edukacyjną funkcję powinny pełnić media, ale takich mediów u nas nie ma.
Palącym problemem, jest fakt, że nasz kraj - będący młodą demokracją, bo niedawno uzyskał niezależność, zresztą chyba tylko nominalnie - podporządkowany jest teraz Unii Europejskiej poprzez Traktat Lizboński (który jest de facto konstytucją) i tym samym stracił swoją suwerenność. Dokładniejsze informacje o tym można przeczytać w książce, która właśnie ukazała się w internecie, można ją pobrać za darmo. Tytuł ("Nazistowskie korzenie Brukselskiej UE") może nie wzbudzać zaufania niektórych z nas, ale autor (ocalały więzień niemieckiego obozu koncentracyjnego Auschwitz) podaje konkretne, możliwe do sprawdzenia, bo udokumentowane i powszechnie dostępne nawet w internecie dowody na każdą stawianą tezę - link:
http://www.relay-of-life.org/p...
Np. wczoraj ruszył zlecony nam przez UE spis powszechny. Jest on obowiązkowy. Jakim prawem twierdzi się, że mamy obowiązek oświadczania z jakim narodem się identyfikujemy lub jakimi językami się posługujemy? Dlaczego nie jest anonimowy, skoro pytania są tak osobiste? Niestety wielu obywateli nie zastanowi się nawet nad tym, więc nie dostrzeże, że jest to co najmniej faszystowskie.
Wolnością nazywa się np. konsumpcjonizm lub prawo do aborcji, natomiast dbałość o własne zdrowie i troskę o rodzinę (jeśli nie kierujemy się ustaleniami koncernów farmaceutycznych i służącej im medycyny zachodniej) mianuje się chorobą psychiczną lub oszołomstwem.
Otóż patriotyzmem nie jest to, że obywatel musi organizować swoje życie i służyć państwu według zasad dyktowanych przez koncerny. Symbioza jest lepszą formą istnienia, niż pasożytniczy model, który co raz silniej „przepycha się łokciami“, aby nas zdominować.
Jeśli nie chcemy cofnąć się w rozwoju, nie możemy wprowadzać rozwiązań, które się nie sprawdzają (centrale nuklearne, GMO, prywatyzacja Banku Narodowego).
Przykładem na to, że UE stawia pieniądze ponad troskę o obywateli jest podwyższenie dopuszczalnych ilości pierwiastków promieniotwórczych w żywności i wodzie oraz brak zakazu importu z Japonii (nawet z samej prekektury Fukushima i graniczących z nią) uchwalone dnia 25.03 - link po angielsku: http://eur-lex.europa.eu/LexUr...
Wszystkiego najlepszego
03-04-2011 [18:10] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Echhhhhhhhhhhhhh
szkoda gadania, po prostu robi ludziom z głowy szambo, jakoś u mnie na osiedlowym sklepie cukier był w tym samym czasie około 4.8 za 1 kg i co, a ten po 6.6 śmiechu warte. A Małysz tak jak każdy ma prawo mówić o czym chce i gdzie chce, ponieważ mamy wolność słowa
03-04-2011 [20:56] - Slawko (niezweryfikowany) | Link: po prostu taki gość jak ty robi ludziom szambo...
w głowach i te twoje tvn-y razem z GówWyb. co do Małysza to piszesz trollu że może mówić co chce i gdzie chce a owszem trollu może ale jak nie ma o polityce pojęcia to niech lepiej m.ówi to ze swoja żona przy kominku a nie publicznie obnażając nieznajomość tematu. Co do Kaczynskiego to on ma pojęcie większe niż ty i twój Małysz i może mówić co chce i gdzie chce.
06-04-2011 [15:40] - Pawel (niezweryfikowany) | Link: To jest wolnosc slowa czy nie ?
Panie Slawko,
Podstawa wolnosci slowa jest ze kazdy moze sie wypowiedziec i mowiec co i gdzie chce. Gdyby tylko mowiono to co sie nam podoba to nie bylaby 'wolnosc slowa', wiec musimy sie liczyc z tym ze zawsze cos bedzie co komus sie nie podoba. Pozdrawiam.
P
05-04-2011 [19:17] - Drań (niezweryfikowany) | Link: Polityka
Szanowny Panie,
jak Pan wie lepiej niż inni w tym kraju POlityka stała sie kloaką z powodu przyzwolenia na ludzi pokroju Niesiołowskiego czy Palikota etc. Media mają jedną określoną linię choć podobno są niezależne. Widać, obawę pewnych środowisk, że PiS może wrócić do władzy. Trochę prawdy pokazano o Śp. Prezydencie Lechu Kaczyńskim po Jego śmierci w TV. Ludzie o tym pamiętają.
Proszę w wyborach, które nadchodzą koncentrować się nie na tym jak kto skomentował Pana wypowiedź ale na tych treściach, które chce Pan przekazać. One są wartością i one mogą zmienić przekonania Polaków. Pana wypowiedzi zawsze będą przeinaczane czy wybierane z nich treści, których jako autor nie miał Pan intencji przekazać.
Proszę ustalić główne cele programu dla Polski i z nimi do wyborów ( max. 10 krótkich punktów - nikt więcej nie zapamięta). Na drugim planie niech będą ewidentne przykłady kłamstw wyborczych PO - jak brak finansowania PO z budżetu etc.
Mi jako obywatelowi Polski zależy na:
1)Stworzenie planu rozwoju Polski na wzór COK z okresu 20-lecia;
2) Niższych cenach paliwa - one przekładają się na ceny w całej gospodarce;
3) Planie obniżania zadłużenia Polski - np. dzierżawa majątku państwowego podmiotom gospodarczym;
4) Reprywatyzacja - program powinien być rozłożony na lata;
5) Możliwości powstawania nowych stacji telewizyjnych i radiowych - to co mamy obecnie to brak wolności gospodarczej w tej sprawie - ten rynek nie jest wolnym rynkiem;
6) OFE - takie obwarowanie prawne systemu aby żaden rząd nie miał prawa do zarządzania moją własnością i wysokością tego co chcę odkładać na emeryturę;
7) zmniejszenie biurokracji i administracji (wstrzymanie zatrudniania nowych osób, skierowanie większej liczby urzędników do obsługi obywateli, likwidacja gospodarstw pomocniczych, agend rządowych, radykalne uproszczenie przepisów podatkowych - wydawanie do przepisów objaśnień przykład Niemcy etc.) Zaprzestanie poprawiania ustaw - prawo trzeba pisać od nowa;
8) plan dotyczący budowy dróg (przetargi na mniejsze odcinki - więcej firm - taniej i szybciej będzie budowało drogi - wyższe koszty administracji, ale większe korzyść dla obywateli),
9) plan dotyczący modernizacji PKP (programy współpracy publiczno prywatnej);
10) tranzyt pociągami samochodów ciężarowych jadących na wschód (wyższe koszty winiet, aby kierowcy przesiadali się na pociągi) - korzyść lepszy stan dróg;
11) likwidacja 13 tek i Barbórki w PGNIG (oni nie są górnikami) oraz likwidacja deputatów węglowych dla osób pracujących w administracji w kopalniach węgla etc;
To pisałem z głowy a jest tyle do zrobienia dla Polski. Proszę o tym głównie mówić. Na pamięć jest czas po wygranych wyborach. Moralność i etyka niech zawsze będą brane przez Pana pod uwagę. Tak mało ich w dzisiejszej Polsce pełnej grup interesu.
Z wyrazami szacunku,
Drań
P.S. Prezydent oddał życie za pamięć o bohaterach. Pan żyje. Życzę więc aby stawał się Pan bohaterem dla Polaków. Karawana jedzie a psy .... (zawsze będą psami, co nie znaczy, że trzeba im to mówić i okazywać). Milczenie jest złotem. Polska jak MATKA potrzebuje dziś synów, którzy mają jej dobro na sercu i są gotowi pracować dla niej bezinteresownie. Proszę szukać takich ludzi wśród młodych. Pana pokolenie i moje jest naznaczone znamieniem komunizmem. Trzeba 40 lat aby bezpośrednio zamieszane w PZPR osoby odeszły. Proszę walczyć o młodych. Jan Paweł II o nich walczył. Oni zrobią to czego nie da się zrobić dziś.
06-04-2011 [19:50] - Pawel (niezweryfikowany) | Link: Mowienie o konkretach ...
Panie Dran,
Podoba mi sie Pana konkretne i systematyczne podejscie do sprawy. Moim zdaniem Pan Kaczynski w ten sposob moze ocenic to co jest dla Polakow najwazniejsze i czym on sie powinien najbardziej zajac.
2) Niższych cenach paliwa - one przekładają się na ceny w całej gospodarce;
Zgadzam sie ze cala gospodarka od tego zaley. Nie wiem jednak, czy Pan Kaczynski (czy tez obecnie Pan Tusk) moze wiele zrobic na ten temat, bo to zalezy od swiatowych cen ropy naftowej jak i innych paliw. Moga jedynie zmienic opodatkowanie ale z obnizaniem podatkow moga byc problemy poniewaz panstwo musi splacac dlug narodowy.
6) OFE - takie obwarowanie prawne systemu aby żaden rząd nie miał prawa do zarządzania moją własnością i wysokością tego co chcę odkładać na emeryturę;
Z tym jest taki problem ze jesli rzad pozwoli robic wszystkim to co chca, to moze okazac sie ze niektorzy (albo gorzej wiekszosc) nic nie zaoszczedza na emeryture, ale i tak beda chcieli tej emerytury od rzadu jak juz bedzie na to czas. Moze latwo powiedziec ze skoro nie zaoszczedzili to nie dostana ale czy to wtedy bedzie takie latwe nic im nie dac w praktyce.
Wiekszosc innych punktow jest, moim zdaniem, bardzo dobra - ciekawe byloby poznac zdanie Pana Kaczynskiego na te i podobne tematy.
Pozdrawiam
03-07-2011 [12:21] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Rzadzenie Ojczyzna
Kazdy obywatel - kazdy Polak pracujacy placi podatki,ktorymi winno zarzadzc panstwo tak, zeby gospodarczo stac "na nogach"- dbac o przemysl, bezpiecenstwo, dobrobyt obywateiNatomiast z moimi oszczednosciami nie powinien robic"nic" to sa moje osobiste pieniadze,na ktore pracowalam cale dorosle zycie i maja czekac az beda mi potrzebne na emeryturze.OFE to wielkie oszustwo naszego(nie)rzadu i na tonie wyrazamy zgodyDanuta
11-04-2011 [16:45] - Gość (niezweryfikowany) | Link: wykształcony
Jeżeli każdy może wyrazić swoją opinię to ja wyrażę swoją.
Mam wrażenie człowieku że pewnie jesteś bardzo dobrze wykształcony.
30-04-2011 [22:58] - Anna.Z. (niezweryfikowany) | Link: Gościu, czy Ty też pracujesz pisząc posty
po 10 Euro za 100 wrzutek oczerniających PiS? Tak teraz dużo "młodych i wykształconych z wielkich miast" pracuje. Współczuję Ci.To ciężka praca.
08-04-2011 [22:49] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Popieram pana ,życzę dużo
Popieram pana ,życzę dużo zdrowia i wytrwałości.Naród się obudzi z letargu i wygramy,czego panu,sobie i POLSCE ŻYCZĘ.
20-04-2011 [20:36] - ja (niezweryfikowany) | Link: Też przesyłam wyrazy największego szcunku dla Pana Jarosława !
Wygramy, Panie Premierze, musimy, Polska zwycięży.
Polska musi być niepodległa,
zdrajcom jeszcze podziękujemy, cały naród będzie ich opluwał,
jak Bolka Wałęsę,
mimo, ponownej pomroczności jasnej komuszych sądów
Panie Jarosławie Kaczyński proszę nadal nas prowadzić!
Dziękuję, pozdrawiam Polaków szczególnie ,,gościa"
09-04-2011 [23:17] - bas (niezweryfikowany) | Link: Może mnie ktos oswieci?
Kim jest ten Małysz?
09-04-2011 [23:45] - bolesław (niezweryfikowany) | Link: Prezes na zakupach.
Prezes na zakupach.
Dlaczego tak się dzieje
pytam Was przyjaciele.
Ceny w sklepach wzrastają
i zmartwienia przysparzają.
Prezes sprawdzić je postanowił
i do akcji się przysposobił.
Ile produkty są teraz warte
ile Vat-u w nich zawarte.
Hieny reporterów wiedziały
i zaraz za prezesem pognały.
Do dyskontu nie na zakupy
ale jak głupie przygłupy.
Sprawdzić chciały koszyk Jarosława
jak by to była najważniejsza sprawa.
Sprawdzić chciały czy będzie płacił
czy ktoś inny za niego zapłacił.
Zakupy zostały zmanipulowane
a zadanie zostało wykonane.
Akcję przygotowano specjalnie
by udowodnić, że rząd rządzi marnie.
Telewizja niektóre fragmenty wybrała
i jako ważną wiadomość pokazała.
Akcja dobry skutek przyniosła
bo ceny wysokie zniosła.
W obniżkach teraz się prześcigają
i towary trochę taniej sprzedają.
Spadek cen jest tylko pozorny
ale wszystko wróci do normy.
14-04-2011 [00:30] - Roza (niezweryfikowany) | Link: Zagladam codziennie na panski
Zagladam codziennie na panski blog i czekam na nastepne wpisy.
15-04-2011 [02:06] - szara wilczyca (niezweryfikowany) | Link: A propos pułapki narracyjnej "IV RP"- zdanie wiernego wyborcy
/Bóg dał nam też rozum i mozliwość unikania pułapek, w które już raz daliśmy się złapać/
Pomysł na IV RP został wyartykułowany dawno temu przez PO załozoną (jak wszyscy wiemy) przy udziale słuzb specjalnych.
Narracja o IV RP, to w istocie "mit założycielski" Platformy, która zawłaszczyła nim naturalny elektorat PiSu
Wszyscy pamiętamy, jak PiS (nabrany na ten mit jak na widelec) zaproponował Platformie w 2005 r. koalicję.
Czemu miała narracja o IV RP słuzyć ? Czyż nie na zogniskowaniu a następnie zdemonizowaniu (przez czarny PR) polskiego patriotyzmu ?
Na tym haśle - jak na zużytym i nieskutecznym wehikule - już PiS nie dojedzie do zwycięstwa.
Merdia dokonały manipulacji na pierwotnym sensie IV RP, czyniąc z tego hasła synonim państwa grozy dla wszystkich, którzy mają cokolwiek na sumieniu....
Zawołanie o IV-tą RP działa dziś jak straszak na wszystkich mniej lub bardziej wykluczonych, acz dających sobie radę w państwie przeżartym korupcją,oszustwem i strachem rodem z Orwella.
Kontynuacja dzieła Lecha Kaczyńskiego i Prawa i Sprawiedliwości jest konieczna, ale musimy to robić z głową i z NOWĄ NARRACJĄ.
Sądzę, że już nawet zwykła RZECZPOSPOLITA POLSKA jest lepszym hasłem, bo czystym i nie zawłaszczonym przez doradców spod znaku Morfeusza...
Z szacunkiem i wiarą w skuteczność
26-04-2011 [03:40] - NuNu (niezweryfikowany) | Link: sp. Prezydent Lech Kaczynski
Brak mi slow na okreslenie tego co odczuwam po tragicznej smierci Pana Prezydenta i jego malzonki ale jest muzyka , ktora potrafi to uczucie mniej wiecej okreslic.
http://www.youtube.com/watch?v...
26-04-2011 [18:29] - noktowizor (niezweryfikowany) | Link: tchórz, a fe, a be
Małysz stchórzył i jak do dziś, nie przyjął zaproszenia Pana Jarosława Kaczyńskiego. Miałby okazję do złożenia spóżnionych kondolencji, wyrażenia współczucia i dowiedzenia się co tak naprawdę myśli i czuje Pan Jarosław. Jednak ,nie, stchórzył i zabrakło mu odwagi. Pan A. Małysz woli dowiadywać się o odczuciach i uczuciach pana Jarosława z Tusk Vision Network i z tego co mu POdPOwie Kużniar na prozacu.No i tyle w tym temacie Panie Małysz. Twoje polityczne 5 minut minęło a mogłeś się zapisać patriotycznie i po polsku w naszej pamięci, niezależnie od Twoich narciarskich sukcesów. Wkroczyłeś na nową drogę życia a na niej trzeba walczyć samodzielnie o uznanie od nowa.Chyba chcesz być pajacem ciągnionym za sznurki?.
07-01-2012 [19:55] - Gość (niezweryfikowany) | Link: małysz
A.Małysz, wielki mistrz w skokach ,ale nie idący w parze charakter.Uzasadniam:od początku Jego kariery ,gdy nie wygrywał ,to zawsze znajdował winę poza sobą.Sportowiec z charakterem musi umieć przegrać !Tak więc nie spodziewam się po Nim, odważneg igodnego zachowania ,które niekiedy wymaga pójścia przeciw obecnym "elytom"
27-04-2011 [20:14] - Gosia (niezweryfikowany) | Link: Paweł!
Ty się ocknij, chłopie! Tutaj rządzi a może raczej "rządzi" Tusk. I do niego łaskawie kieruj te pytania!
03-05-2011 [20:22] - zosia (niezweryfikowany) | Link: Polacy kochają Cię Kaczorku tak, jak kochali Twojego brata!
"Polscy bandyci"
Za carskich czasów, wiemy to sami
Byliśmy zwani wciąż bandytami
Każdy, kto Polskę ukochał szczerze
Kto pragnął zostać przy polskiej wierze,
Kto nie chciał lizać moskiewskiej łapy
Komu obrzydły carskie ochłapy
I wstrętnym było carskie koryto
Był "miateżnikiem" - polskim bandytą.
"Polskich bandytów" smutne mogiły
Tajgi Sybiru liczne pokryły.
Przyszedł bolszewik - znów piosnka stara
Czerwonych synów białego cara.
Polak, co nie chciał zostać Kainem,
Że chciał być wiernym ojczyźnie synem,
Chciał jej wolności w słońcu i chwale,
A że śmiał mówić o tym zuchwale,
Że nie chciał by go więziono, bito,
Był "reakcyjnym polskim bandytą".
I znowu Sybiru tajgi pokryły
"Polskich bandytów" smutne mogiły.
Gdy odpłynęła krasna nawała
Germańska fala Polskę zalała.
Kto się nie wyrzekł ojców swych mowy,
W pruską obrożę nie włożył głowy,
Nie oddał resztek swojego mienia,
Swojej godności, swego sumienia,
Kto nie dziękował, kiedy go bito,
Ten był "przeklętym polskim bandytą".
Więc harde "polskich bandytów" głowy
Chłonęły piece, doły i rowy.
Teraz, gdy w gruzach Germania legła,
Jest Polska "Wolna i Niepodległa",
Jest wielka. Młoda, swobodna, śliczna,
I nawet mówią "demokratyczna".
Cóż z tego, kiedy kto Polskę kocha,
W kim pozostało sumienia trochę,
Komu niemiłe sowieckie myto,
Jeszcze raz został "polskim bandytą".
I znowu polskości tłumią zapały
Tortury UB, lochy, podwały.
O Boże, chciałbym zapytać Ciebie,
Jakich Polaków najwięcej w niebie?
(głos z góry)
Płaszczem mej chwały, blaskiem okryci
Są tutaj wszyscy "polscy bandyci".
Gdy demokraci siedli do stołu
co z postkomuną dzielą pospołu
scenę i miejsca w pamięci korcu
Po Popiełuszce i Suchowolcu
Kto dziwnie zginął? Każdy z nas spyta.
Kolejny kapłan - polski bandyta!
Każdy już myślał, że koniec pieśni
a tu rusofil z kiścią czereśni
z germanofila partii co wyszedł
zada pytanie skoro już przyszedł
któż to tam zginął w Smoleńsku? - spyta
Polski Prezydent? Polski bandyta!
Nie minie miesiąc od tamtej zbrodni
gdy kainowi wyznawcy podli
znów skrytobójstwa będą sprawcami
Kogo zabili? Zgadnijcie sami!
Między siedzenia twarz jego skryta
historyk prawdy - polski bandyta!
Dlatego proszę cię wielki Boże
usłysz wołanie moje w pokorze
ocal Ojczyznę przed łachudrami
A kim są oni? Też wiedzą ... sami.
Kiedy twarz moja łzą jest spowitą
uczyń mnie Panie - polskim bandytą."
05-05-2011 [20:55] - Dana i Robert (niezweryfikowany) | Link: Powtarza się 1990 rok. Taka sama podla socjotechnika.
Niszczenie Pana jest dokladnie takie samo jak rywala walesy w 1. Podobna "demokracja"1990 roku, taki sam czarny piar i ci sami szynelowi dziennikarze.Szczyt podlości - moim zadaniem kwalifikacja do sądu- ostatni NEWSWEEK. Przez ukrzyżowany samolot, tytul Herezja Smoleńska i podtytul, ktorego nie warto cytować TYGODNIK TEN
wziąl na SIEBIE stanowisko w tej sprawie.Jednoznacznie zidentyfikowal się z nikczemnym wypocinami c. michalskiego na s.16. Podle i ich zdaniem chytrze ustawil nauki JPII po stronie michnikow/ umowna ksywka tej paki tvn-wyborcza i publiczne ostatnio/ i "sektę"Kaczyńskiego, kreującą konkurencyjny do Ojca Swiętego kult Pana Prezydenta a zatem i Pana. Zatem ich "świętość kontra nasza herezja. Można to obśmiać i o d...roztrzasnąć gdyby nie lękliwość i nawyk "elitarności" naszych rodaków - zwlaszcza mlodych. Jest to ewidentne włączenie się tygodnika po wiadomej stronie. Jest to nie mająca najmniejszej przeslanki prawdy MANIPULACJA - wręcz upiorna i chora. Ale dobrze pamiętam jak byly skuteczne takie sugestie.Jak niesposob bylo się bronić...
Sądzę, ze nalezy wyslać list otwarty do tego niby szanującego się pisma z ządaniem opublikowania w tym samym miejscu i z powiadomieniem o zamiarze drogi sądowej w przypadku nie wydrukowania. Pozwać należy tygodnik, gdyz wziąl na siebie tę "informację" na okladce. Proszę zaznaczyć, ze OBRAŻONO i wykluczono MILIONY obywateli sympatyzujących z Panem i Pana wyborców, ze są tam nie sugestie a informacje / a priori czy michalski ma jakąś 'wiedzę" o sekcie?/, że odełącz się i stygmatyzuje TYCH WIERNYCH, którzy są oburzeni usunięciem Krzyża z Krakowskiego Przedmieścia,zacieraniem Pamięci o tragedii pod Smoleńskiem, zawlaszczeniem "rytualu'
obchodów w Katyniu, wożeniem się "pseudoelit" i znęcaniem się nad wdowami i Rodzinami polityków PIS i sympatyzujących z nimi, domagających się RZETELNEGO A NIE POZOROWANEGO ŚLEDZTWA opartego na dowodach a nie na zabawach i zabawkach...OBRAŻONONAS i ODSUNIĘTO od Ojca ŚWietego, ktorego nauki akurat respektujemy. Ci, co zioną do chrześcijaństwa i Kosciola nienawiścią stale nas pouczaja i biadaja, że "nie potrafimy"...Niech się pochwala swoim przykladem... Slowem - zagranie tego "pisma" podle i wymaga solidnej riposty.Serdeczne POZDROWIENIA.Jest Pan dzielnym, pracowitym i przyzwoitym Człowiekiem. Zenada, ze Giertych sie tak zachowuje, bo leperze, wykreowanym przez GW dla 'zagospodarowania elektoratu i programu S.T. wspominać nie warto. Te hieny będą chcialy dostać Pana i zlożyć pod brudne buty "liberałów"...Zyczę zdrowia MAMIE, wspanialej
Kobiecie i trzymania się z Panią Martą. Zyczę Jej szczęscia i warto jednak, by wdrażala się do polityki. Może uciekać TYLKO DO PRZODU. Jest Panu bardzo, bardzo nielatwo. Ale mimo wszystko nie jest Pan sam. A kolo tych "elit" pies z kulawa nogą nie chodzi. MA PAN ZADANE - przywolać do porządku NEWSWEEK - najpierw perswazja następnie kosztami.
15-05-2011 [16:26] - szara wilczyca (niezweryfikowany) | Link: 13 maja 2011 w polskim sejmie - Nowy upadek Polski
Podpisanie się PiSu pod "pakietem atomowym" , to rozstanie z patriotycznym elektoratem.
Szkoda Polaków, szkoda Polski.
Poddaliście siebie i nas bez walki.
Wstyd i hańba.
Szare wilki i wilczyce ze swoim wilczym pomiotem zbierają się stąd.
Z szacunkiem dla byłego Ministra Jana Szyszko.
16-05-2011 [18:47] - Gość (niezweryfikowany) | Link: Pakiet atomowy.
Energia atomowa jest najczystszym sposobem produkcji energii.
Rocznie tysiące ludzi giną w wydobyciu węgla kamiennego na świecie.
Do tej pory wyprodukowano z atomu energię niezbędną światu w ciągu około 3 lat.
Udokumentowanych ofiar w EJ jest nieco ponad setka.
Załóżmy że jeszcze tysiąc czy nawet kilka kalek.
W energetyce i górnictwie tradycyjnym przy takiej samej produkcji energii jak z EJ ginie kilkadziesiąt tysięcy ludzi, a świat pozostaje z bilionami metrów sześciennych CO2, SO2, NOx i diabli jeszcze wiedzą czego.
Transport paliwa do ej i jego przechowywanie odbywa się dla ilości tysięcy razy mniejszych niż dla węgla kamiennego i jego odpadów. Elektrowni na gaz nie mamy, a jak narazie gaz mamy zamiar kupować od rosjan o 30% drożej niż reszta UE.
Jakie są alternatywy dla wegla?
Węgiel, atom i rosyjski gaz wybierany przez zdrajców.
17-05-2011 [13:46] - szara wilczyca (niezweryfikowany) | Link: Argumentacja Agoranta
jest tak porażająca intelektualnie jak Fukushima....
Jeśli tak bezpieczna jest energetyka jądrowa, to czemu Niemcy podjęły decyzję o likwidacji do 2020 r. WSZYSTKICH reaktorów jądrowych ?
A może chętnie nam odsprzedadzą swój złom , kotku ?
Możemy im w zamian oddać lasy, prawda ?
29-05-2011 [16:29] - Gość (niezweryfikowany) | Link: GMO tez podpisali, zdrajcy
wszystkie te wąsate jak małysz to dziecio-roby!
12-12-2011 [07:27] - NuNu (niezweryfikowany) | Link: niesamowita wypowiedz !!!!
http://www.youtube.com/watch?v...
31-07-2012 [15:05] - peacemaker | Link: Za kogo PO ma swoich wyborców?
Rozumiem, że jeden raz można kogoś nabrać na wyrwane z kontekstu zdanie i wmówić wyborcom, że "Kaczyński dzieli Polaków na Solidarność i ZOMO".
Ale co można powiedzieć, gdy ktoś próbuje nabrać tę samą grupę ludzi na ten sam chwyt?
Przecież nawet dziecko w przedszkolu wie, że łatwiej pokazać różnicę pomiędzy krótkim ołówkiem, a najdłuższym, niż pomiędzy krótkim, a najkrótszym z dłuższych! Dlatego wybieranie najtańszego dyskontu do porównania nie miałoby sensu!
Jeśli więc ktoś z wyższym wykształceniem dał sobie wmówić że "Kaczyński znów podzielił Polaków na kupujących i niekupujących w Biedronce" to mogę takiemu "inteligentowi" (a spotkałem się z takim przypadkiem) poradzić tylko jedno: wróć do przedszkola!
Przy okazji pobytu w przedszkolu ów "inteligent" obserwując dzieci mógłby dostrzec, że o ile za pierwszym razem większość z nich nabiera się na dowcip typu "włos... cap go za nos", to trudno dziecko nabrać dwa razy na to samo. A on się dał nabrać dwa razy na bajkę o "dzieleniu Polaków".
Jak więc wygląda jego "inteligencja" w porównaniu z przedszkolakiem? Za kogo go uważają propagandyści PO, skoro sprzedają mu dwa razy ten sam podstęp?
Serdecznie pozdrawiam Panie Prezesie!
05-02-2013 [20:18] - szerszen | Link: Panie Jarosławie!
Byliśmy i będziemy zawsze z Panem!