Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
O tym, że nie wszyscy narodowcy są prorosyjscy
Wysłane przez Losek w 16-03-2014 [22:34]
Spotkałem się kilkukrotnie z opinią, jakoby narodowcy dzisiaj, byli prorosyjscy. Nie wiem czy wszyscy, ale na pewno niektórzy nie są prorosyjscy. Moim zdaniem są przede wszystkim propolscy. Zachęcam do wysłuchania krótkiego, zaledwie trzydziestominutowego wystąpienia pana Mariana Kowalskiego które miało miejsce w Łukowie, 09 marca br. i wyrobienie sobie opinii na ten temat opartej na jego słowach. A tych czytelników, którzy mają przeciwne zdanie, proszę - żebyśmy mogli sobie wyrobić obiektywną opinię, - o podawanie źródeł, na podstawie których zarzucają narodowcom prorosyjskość.
Losek
YouTube:
Komentarze
16-03-2014 [23:23] - goral | Link: Parole,parole,parole...
A ja uczestniczylem w spotkaniu z nim w m-cu wrzesniu ubieglego roku w Toronto-Missisagua..i mowil cos innego...:-((
17-03-2014 [09:11] - Losek | Link: @goral
A co mówił? Przynajmniej mniej więcej?
17-03-2014 [10:19] - goral | Link: Bycie sprawozdawca czyichs opini..
Nie jest zbyt wdzieczna rola.Bardzo latwo mozna popasc w subiektywizm lub byc o niego posadzonym...
Do tematu "Kowalski" odnioslem sie wielokrotnie.Mozna przeczytac chocby tutaj:http://naszeblogi.pl/42464-uso...
Aby w pelni zaspokoic panska ciekawosc dodam pare "zlotych mysli"
Kowalskiego ,ktore to mialem sposobnosc osobiscie uslyszec podczas prywatnego spotkania (czytaj malej libacji) w Toronto..
Oto one:
1) Panslawizm oraz "wazna" rola w nim Rosji..
2) Rosja i jej "walka" z miedzynarodowym Kapitalem..
3)Rosja i jej "walka" z Global Village..
4) Rosja jako "gwarantor" potrzeb surowcowych dla Polski..
O innych nie mniej waznych "bzdetach" ktore z namaszczeniem glosil Kowalski nie chce mi sie pisac.
Masz pan przed soba inny obraz Kowalskiego..Pytanie : ktory jest prawdziwy ?
17-03-2014 [14:05] - gorylisko | Link: każdy z wymienionch przez pana punktów dyskwalifikuje kowalskieg
kiedy jeszcze należałem do UPR to nie bardzo rozumiałem jakiejś dziwnej spolegliwości jkm-a wobec rosji... swego czasu w polemice prasowej jkm napisał o mnie "autor wprost chorobliwie nienawodzi rosji..." no jasne, kiedy mówie o rsji, łapię za szablę, zatykam za pas topór i nie mieszczę noży w zębach...
bodajże Łysiak napisał, że "rusofob" to ktoś kto postrzega rosję i rosjan takimi jakimi są a nie takimi jakimi oni by chcieli być postrzegani...dlatego uprasza się o uważne spojrzenie na świat i ludzi radzieckich...kiedyś rosyjskich...
17-03-2014 [00:47] - cassiodorus | Link: Niektórzy
narodowcy są wręcz haniebnie prorosyjscy,bardziej prorosyjscy od Jaruzelskiego i Urbana
http://www.nacjonalista.pl/201...
ja mam inne pytanie.Czy po takich manifestacjach-http://konwentnarodowypolski.w...
towarzysz Winnicki ma prawo ubiegac się o zdradzieckie posadki naszego brukselskiego okupanta czy mozna o nim również powiedzieć,- zdrajca?
17-03-2014 [05:35] - marco.kon | Link: Posadki ?
Tylko kandydaci Ruchu Narodowego do PE podpisali zobowiązania przekazania minimum 50 % swoich uposażeń z PE na rzecz rozwoju Ruchu Narodowego a idą do PE w celu obrony polskich interesów narodowych.
17-03-2014 [09:32] - gorylisko | Link: no qrka wodna, wzruszające jak cholera
j.w. dzięki tej kasie rosja mniej wyda na rn za to starczy na dodatkowe kałachy czy mundurki na zakupy w sklepie dla sił samoobrony... gdzieś tam...
17-03-2014 [09:15] - Losek | Link: @cassiodorus
Przeczytałem dokładnie wpis dwa razy. I tam ani słowa nie ma o Rosji....
17-03-2014 [18:15] - cassiodorus | Link: Tak
częsciowo ma Pan rację.Polityka ośmieszania i wyszydzania tzw ''ludu smoleńskiego'' nie jest polityką prorosyjską a prokremlowską.W interesie Kremla leży wyśmiać i wyszydzić ''moherowych oszołomów'' gromadzących się co miesiąc przy wspólnej modlitwie.Jest to oczywiscie polityka antypolska i antynarodowa ,mająca swoje korzenie w czasach stalinowskich i paxowskich,kiedy to usłużni,intelektualni sprzedawczykowie szkalowai wszystko co mogłoby się kojarzyć z Kościołem i polską tradycją
Mało Panu poniżania polskiego narodu i polskiego śp. prezydenta na arenie międzynarodowej przez komuno-POlszewików?Trzeba jeszcze antynarodowców,podających się samozwańczo za narodowców?Naród polski to również Ci,którzy gromadzą się 10 .iv ,a kto w takt moskiewskich przygrywek wyśmiewa tych ludzi jest nie tyko niegodnym nosić miano człowieka rozumnego ale i uderza haniebnie w polski naród
Rozumiem,że dzień w którym narodowcy wystartują w europejskich wyborach będzie dniem hańby i zdrady narodowej,ale może mi Pan powie jeszcze ,dlaczego J. Kaczyński po pokazaniu swojej twarzy na Majdanie został przez narodowców, korwino-pseudomonarchistów i niestety jednego kapłana zgodnie okrzyknięty banderowcem,a takiemu dzieciakowi K Bosakowi,mówiącemu ,że z banderowcami jest o czym rozmawiać,to po prostu wyjęto zdanie z kontekstu i banderowcem on ci nie jest?
17-03-2014 [18:34] - cassiodorus | Link: Dmowski
ma ogromne zasługi ,ale dopiero po wyjeżdzie z Rosji[znaczyło to ,że jego dotychczasowa prorosyjska polityka legła właśnie w gruzach,okazała się totalną kompromitacją] i to tylko w polityce zewnętrznej.Przytoczyć Panu slowa o. Bocheńskiego,świadka wydarzeń przedwojennych odnośnie narodowej działalności wewnętrz kraju?
17-03-2014 [18:38] - cassiodorus | Link: I
jeszcze jedno.Jak Pan sobie wyobraża współpracę J Kaczyńskiego z towarzyszem Winnickim,skoro Kaczyński jest dla towarzysza zdrajcą równym Jaruzelskiemu a nawet większym?
17-03-2014 [22:09] - Losek | Link: To akurat jest prosta sprawa
I da się wyjaśnić jednym słowem: POLITYKA...
18-03-2014 [02:04] - cassiodorus | Link: zgadzam sie
jak to dobrze ,że ja zawodowym politykiem nie jestem ,nie każdy się do tego nadaje,co tez znaczy,że politycy wybitni , uczciwi i nieprzekupni na najwyższy szacunek i na najwyższe honory zasługują
Obawiam się ,że Winnicki i cała reszta narodowców to przy prezesie 3- ligowi podawacze piłek
17-03-2014 [05:32] - marco.kon | Link: Popieram Ruch Narodowy.
Nie jestem ani rusofobem a tym bardziej rusofilem. Moi narodem są Polacy, od lewa do prawa, niezależnie od wyznawanych światopoglądów. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem jewrejo-pejskiej biurokracji brukselskiej.
17-03-2014 [09:15] - gorylisko | Link: a czy jest pan przeciwnikie zsrr ?
czy tego co reprezentuje soba putin i jego banda ?
17-03-2014 [09:19] - Losek | Link: @marco.kon
Do mnie to co mówią narodowcy też przemawia... Zdecydowanie ważny dla mnie jest nasz polski naród, ale ja trochę jestem rusofobem.
17-03-2014 [11:30] - siermięga | Link: zaiste,
zadziwia mnie Pan coraz bardziej!
17-03-2014 [12:01] - Losek | Link: cóż zrobić, cóż zrobić :-)
Ale co najbardziej Pana zdziwiło, że cenny dla mnie jest nasz naród, czy że jestem trochę rusofobem?
17-03-2014 [19:44] - siermięga | Link: Szanowny Panie ,
ani przez myśl mi nie przyszło posądzać Pana o brak troski o nasz naród!Ta rusofobia cokolwiek tak,znam ten zaśpiew ta nieodgadniona szeroka jak step rosyjska dusza,kultura przez duże K i cała reszta,ale jak spojrzeć na tak liczny kraj to niewiele tego dał z siebie,to jest tylko moja prywatna opinia.W zaprzeczaniu wszystkiego co nazywamy kulturą to aż nadmiar dostarczyła i dostarcza Rosja,mam przesyt.Pozdrowienia.
17-03-2014 [20:35] - goral | Link: Pomylka...
Pan najwyrazniej myli pojecie rusofobi z rusofilia..:-)) Pozdrawiam.
17-03-2014 [22:12] - siermięga | Link: goralu,nie pomyłka
jeśli się jest trochę rusofobem to mniemam ,że w reszcie rusofilem i nie mam zamiaru dociekać w jakich częściach.Pozdrowienia.PS.Jak na narodowca to bycie w części budzi moje nadzieje,chociaż mam coraz mniejsze bo to na dodatek podlane jest sosem produkcji mikusia,ale nie tacy grzesznicy się nawracali i zawsze znajdę dobre słowo dla nawróconego.
17-03-2014 [07:00] - siermięga | Link: Szanowny Panie ,
Ja Panu udostępnię linki a Pan mi dostarczy to co zapisane ma w mózgu Marian Kowalski ,wspólnie odczytamy i okaże się czy przywódcy narodowców dzielą się tylko na złych i dobrych policjantów.Szkoda mi tylko młodych ludzi omamionych tą ideologią podszytą prywatnymi ambicjami przywódców,mam nadzieję,ze im to minie jak młodzieńczy trądzik ale szkoda każdego głosu oddanego w złej sprawie.Podobnie jest z mikusiem,wczoraj wystąpił w TV podczas dyskusji z młodymi ,czar prysł,pozostał tylko ironiczny śmiech z jego wywodów!
17-03-2014 [09:24] - gorylisko | Link: kiedyś mawiano, że nie wszyscy członkowie pzpr to szuje
a dzisiaj człowiek może odnieść wrażenie, że wielu członków pzpr wstąpiło doń co by robić dobre uczynki... prosze pana, chłopcy zauważyli, że swoim prorosyjskim wyskokiem... ciekawe czy to był rozkaz czy oni tak sami z siebie, zrobili sobie zły pijar i trzeba teraz gadki żeby to odkręcić...
dla mnie są skończeni w pierwszym momencie trzśnięcia dziobem w interesie putina i jego bandy...
17-03-2014 [12:59] - goral | Link: Polska "klasa polityczna"
Dziekuje panu za stworzenie nam okazji do tej polemiki.
W istocie polemika o M.Kowalskim jest polemika w szerszym zakresie o Polskiej "klasie politycznej" i ludziach ktorzy ja tworza.
Generalnym i podstawowym problemem ludzi aspirujacych do bycia Politykiem w Polsce jest ich wierzytelnosc i uwiarygodnienie.
Jest takie powiedzenie o "braku potrzeby wywazania otwartych drzwi"..
JEDYNYM z niewielu politykow ktory sie uwierzytelnil ,uwiarygodnil i sprawdzil w kontekscie politycznym ostatnich ponad 3 dziesiecioleci jest Premier Jaroslaw Kacynski.
Jest wyrazny i konsekwentny w swoich propozycjach naprawy Polski.W 18-u miesiacach ktore mu byly dane ,nawet w wielce niesprzyjajacych warunkach byl w stanie dokonac wiele..Najbardziej nieprzejednany krytyk nie moze mu tego odmowic.
Pozostaje wiec pytanie..Dlaczego w maniakalny wrecz sposob probuje sie znalezc i promuje sie politykow ,ktorzy maja go zastapic w naprawie Polski ?
Moje pytanie jest z gatunku retorycznych .Bowiem pan ,ja i wiele milionow Polakow zna odpowiedz.
Prosze nie zapominac ,ze mial on byc obecny na samolocie do Smolenska..
Fakt,ze nie znalazl sie na nim w jakis cudowny sposob mozna zaklasyfikowac jako dzialanie Providence..
Po co wiec "wywarzac otwarte drzwi" w poszukiwaniu Meza Stanu ? kiedy go mamy..
Wracajac do Kowalskiego to pragne zauwazyc ,ze nie reprezentuje oraz nie posiada on (Tak jak wielu jemu podobnych)jakiegos szczegolnego programu czy wizji naprawy Polski..
Duzo pustej retoryki i populizmu odkrywam w tym co on mowi i jemu podobni.
Czytam pana blog z przyjemnoscia (nie brakuje w nim kontrowersyjnych dla mnie elementow :-))..)
W panskiej osobie widze pragmatyczna i realna osobe ,ktorej moglbym w polityce zaufac bardziej niz Kowalskiemu ..
Dlaczego wiec pan nie wezmie na swoje barki tej odpowiedzialnosci ?
Proponuje zakonczyc temat promowania politykow na Mezow Stanu ktorzy na to nie zasluguja.
Skupmy sie i udzielmy wsparcia politycznego Premierowi Kaczynskiemu ,ktory te atrybuty posiada.
Serdecznie pozdrawiam
17-03-2014 [17:01] - Losek | Link: Zarzuty wobec PiS
Dziękuję za komentarz. :-)
Moje zarzuty w stosunku do PiS i Pana Premiera Kaczyńskiego, są w zasadzie "kosmetyczne", na prawdę niewielkie. Nie mam cienia wątpliwości, że Pan Premier jest osobą kryształowo uczciwą, wiem i doceniam, że jest konsekwentny i że jego celem nadrzędnym jest dobro Polski. Wiem również że w czasie swych rządów był bezpardonowo, brutalnie i co najgorsze całkiem niesłusznie atakowany przez opozycję. Zawsze, od samego początku, od kwietnia 2010 roku uważałem konieczność wyjaśnienia przyczyn katastrofy prezydenckiego samolotu, za element polskiej racji stanu. Jestem również gorącym zwolennikiem realnej dekomunizacji. Nie mam najmniejszego problemu z zagłosowaniem na PiS. To, z czym się nie zgadzam, w końcu nie da się zgadzać ze wszystkim, to raczej szczegóły, to np. sposób na reformę ochrony zdrowia. Uważam, że np PiS nie ma racji nie zgadzając się na prywatyzację szpitali, ale o tym może kiedy indziej. Mój pogląd na sytuację polityczną nie polega na poszukiwaniu ludzi, którzy mieliby Premiera Kaczyńskiego zastąpić, ale raczej na poszukiwaniu tych, którzy mogli by go wesprzeć w naprawie Polski, ponieważ sam sobie nie poradzi! Nie sądzę, by PiS mogło wygrać wybory z taką przewagą, by rządzić samodzielnie. NIESTETY! Bo to by było najlepiej. Ale nie sądzę. Dlatego, należy koniecznie wyszukać i skupić wszystkie siły, które mogą się przydać, podobnie jak to zrobił Orban, na którym teraz wiesza się psy, za jego rusofilność, ale nie można mu odebrać tego, że doskonale sobie z zadaniem przejęcia władzy poradził.
CDN.
17-03-2014 [17:03] - Losek | Link: Zarzuty wobec PiS, czII
Zresztą wydaje mi się, na podstawie tego co czytałem, że w 1918 roku, odzyskanie niepodległości przez Polskę, było równie zasługą Piłsudskiego, jak i Dmowskiego. A skoro mowa o Dmowskim, to trochę jego pism czytałem i uważam, że miał dużo racji. Dlatego napisałem, że to co mówią narodowcy do mnie przemawia. Podoba mi się to jak Dmowski widział i opisywał stosunek państwa do narodu i kościoła. Uważam, że to,że przed I Wojną Światową powstał Naród, który był w stanie wybić się na niepodległość i na ile się dało wykorzystać dwudziestolecie międzywojenne, było zasługą narodowców właśnie. I dziś znów jest potrzeba wzmocnienia naszego narodu, jego tożsamości i siły. Tak, że moja sympatia do ruchu narodowego nie jest związana tylko z hasłami, które można obecnie usłyszeć, a które nazwał Pan pustą retoryką i populizmem, a wynika z namysłu i z przekonania, że jest w tych poglądach dużo racji. Myślę, że każdy polityk, chcąc dobrze służyć Ojczyźnie, MUSI być nacjonalistą ( nie mylić z szowinistą)! Myślę, że określenie nacjonalista, można by zastosować do 95% polityków rządzących Niemcami, choć nikt z nich by się do tego głośno nie przyznał. Marian Kowalski wielokrotnie opowiadał, jak na złożoną ofertę współpracy, PiS nie tylko nie odpowiedział, ale nawet nikt z z PiS z przedstawicielami RN wtedy nie chciał rozmawiać, nikt nie chciał ich wysłuchać. I ta nieumiejętność pozyskiwania sojuszników, to jest chyba najpoważniejsza wada Pana Premiera Kaczyńskiego.
Pozdrawiam serdecznie. Mam nadzieję na dalszą dyskusję.
17-03-2014 [19:32] - goral | Link: .."Kosmetyczne zastrzezenia"...
Ponoc Diabel "jest ukryty w nierzucajacych sie w oczy szczegolach"..
Rozumiem panskie konsternacje ,sam je posiadam.
Tak jak i pan jestem pragmatykiem i empirycznie podchodze do otaczajacej mnie politycznej rzeczywistosci w Polsce.
Mam rowniez osobisty luxus spogladania na scene polityczna w Polsce z dystansu oraz oczami miedzynarodowych pryncypiow prowadzenia polityki..
Widze to samo co pan i wielomilionowe rzesze rodakow.Moralne i etyczne bagno..
Bagno w ktorym sie plawia rzesze pospolitych przestepcow i ich miedzynarodowych zleceniodawcow ktorym na utrzymanie tego bagna w Polsce jak najdluzej zalezy.
W tym bagnie mozna dostrzec lsniacy diament.
Jest nim Premier Jaroslaw Kaczynski.
Jak pan,ja i wielu innych jest on rowniez pragmatykiem.
Zna sie na polityce i doskonale sobie zdaje sprawe z jej uwarunkowan,mechanizmow i sil ktore tworza dynamiki w Polsce..
Wie ,ze na wiele nie moze sobie obecnie pozwolic.Tak jak Orban krok po kroku czysci wokol siebie wlasne zaplecze polityczne.Polaryzuje rowniez udanie szersza scene polityczna w Polsce.
To jego osobisty sukces ,ze udalo mu sie odwrocic zatomizowana scene polityczna.
Doprowadzil do sytuacji gdzie podzial polityczno-spoleczny w Polsce przebiega pomiedzy srodowiskami patriotyczno-prawicowymi a klientami miedzynarodowych grop interesow reprezentowanymi przez PO.SLD PSL I TR..
Polska scena polityczna jest obecnie dwubiegunowa pozbawiona wyraznych kolorow partyjnych.
To daje szanse opcji stworzenia szerokiego Ruchu Narodowego..Ktorego zaistnienie jest historyczna koniecznoscia i tylko kwestia czasu.
Premier Kaczynski jest na to przygotowany i zdaje sobie sprawe z tej koniecznosci.
Wie ,ze Polske trzeba PRZEORAC! wzdloz i wszerz ..wielokrotnie
WIEM! ze wyciagal wielokrotnie reke do Kowalskiego..Warunki Kowalskiego i jego kolegow z RN byly nie do przyjecia.
Czare goryczy przepelnilo spotkanie w Kole GAZETY POLSKIEJ w Lublinie gdzie Kowalski nawolywal do BOJKOTU nadchodzacych wyborach..(Filmik z tego spotkania moze pan znalezc na skasowanym blogu Chojeckiego).
Niesposob tutaj wyliczac ograniczen i uwarunkowan (jest ich tak wiele),ktore sprawiaja,ze nasza Polska proba wybicia sie na Niezaleznosc polityczna jest jak na razie nieudana.Znamy je doskonale.
Mamy Meza Stanu.To wielki asset.Szanujmy go, udzielmy mu wsparcia.Bez niego jestesmy jako Narod przegrani.Bowiem tylko on stoi na drodze marszu Ruso-Germani.
18-03-2014 [07:15] - Marek1taki | Link: @autor
Podejrzenia, że w ruchu narodowym jest rosyjska agentura są słuszne. Bo ta agentura ma psi obowiązek wkręcić się do każdego ruchu politycznego albo go zainicjować. Z tych samych powodów należy patrzeć na działania polityków wszystkich partii. I rzecz jasna nie tylko pod kątem agentury rosyjskiej, bo tylko na podstawie propagandy mediów głównego nurtu i działań (tzn. zupełnego braku efektów) "polskiego" kontrwywiadu można uznać, że Polska jest jedynym krajem na świecie, w którym nie są prowadzone działania agenturalne.
Póki co ,partie parlamentarne nie stosują zasady lustracji swoich członków, ani dekomunizacji, ani nie słyszałem o dociekaniu źródeł finansowania polityków i nie budzi to żywej dyskusji. Tematu agenturalności władz nie ma w ogóle. Mało kto analizuje dziwne przypadki jakie zdarzają się politykom. Tych, którzy dostrzegają seryjnych samobójców odsądza się od czci i wiary.
18-03-2014 [08:38] - Losek | Link: Tak, ale to samo
da się powiedzieć o każdej partii i organizacji politycznej.
26-03-2014 [07:16] - marjanjeden | Link: mozg tym kieruje a nie szeregowy
Oczywscie ze wśród narodowcow sa patryjoci nieświadomi ze sa narzędziem w rekach agentow przecież komunisci już na początku rewolucji powiedzili ze w krajach kapitalistycznych wystarczy tylko pomoc by kapitalisci się sami pozagryzali wtedy wlasnie komunisci schodzą z drzew widzac jak tygrysy się pozagryzaly. Mozga w tym przypadku szkolili oczywscie afrykanczycy bo oni tu dużo maja do powiedzenia. Jeden temat pan dobry rozwinal ale ten drugi to ja nie wiem