Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Marsz Niepodległości - PiS strzeliło sobie samobója

elig, 13.11.2013
Dobrze jest porównać Marsz Niepodległości narodowców w Warszawie z marszem PiS w Krakowie.  Ten drugi był teoretycznie bardzo udany, ale nikt nie zwrócił nań uwagi.  A do czego słuzą demonstracje? Do tego by byly widoczne.
  Osiemnastego października napisałam w mojej notce "Rejterada do Krakowa"  /TUTAJ/:
  "Co do Klubów Gazety Polskiej, to są dwie możliwości: albo dojdzie do jakichś zajść 11 listopada, albo nie.  W pierwszym przypadku "Gazeta Polska" będzie mogła stwierdzić "a nie mówiłam?", tyle tylko, że nikt nie będzie tego słuchać, gdyż wszyscy będą omawiać wydarzenia w Warszawie.  Jeśli natomiast zarówno "szczyt klimatyczny" i Marsz Niepodległości przebiegną gładko, to narodowcy zbiorą punkty za odwagę i dobrą organizację, a impreza w Krakowie także zostanie przyćmiona tym, co działo się w Warszawie.".
  I tak właśnie się stało.  Zrealizował się scenariusz pośredni.  Było kilka prowokacji, w tym jedna przed rosyjską ambasadą /ale na polskim terenie/, lecz miały one charakter drobnych incydentów.  Dzięki wysilkowi mediów mainstreamu rozdmuchano je do wielkich rozmiarów i o Krakowie nikt nie pisał /poza przemówieniem Kaczyńskiego/.  W blogosferze znalazłam tylko jedną relację z krakowskiego marszu pióra Andrucha  /TUTAJ/.
 Teoretycznie krakowski marsz był bardzo udany.  Wg posła Kuźmiuka i samego Kaczyńskiego wzięlo w nim udział ok. 30 tys. ludzi.  Niestety, tylko oni oraz część mieszkańców Krakowa mogli się o tym fakcie dowiedzieć.  W Marszu Niepodległości wzięło udział trzy razy więcej uczestników niż było w Krakowie, przy czym 90% z nich to młodzież.  Media robily co mogły, by przedstawić ich jako chuliganów i bandytów, ale niezbyt im to wychodziło.
 Charakterystyczne było stwierdzenie Hanny Gronkiewicz-Waltz: "Miasto poniosło 120 tys. zl strat".  Jeśli wziąć pod uwagę, że 64 tys. z tego to koszty renowacji tęczy, którą pospiesznie odnowiono na kilka dni przed Marszem -chyba tylko po to, by można bylo w czasie trwania marszu widowiskowo ją podpalić, to pozostałe 56 tys. strat kojarzyć się może tylko z "dorszem Pitery" za 6.50".  Wspomniana tęcza znajdowała się zreszta kilkaset metrów od trasy pochodu.
  Przebiegał on bardzo spokojnie, o czym pisałam w mojej relacji /TUTAJ/.  Incydenty były wyłącznie winą władz, n.p. ten na Belwederskiej, gdy ogloszono nagle że marsz został rozwiązany.  Co do prowokacji przed ambasadą /podpalenia budki/, to wyszła ona, moim zdaniem, na zdrowie uczestnikom i organizatorom Marszu Niepodległości.  Ustawiła ich bowiem po stronie ludzi walczacych o Polskę z odwiecznym wrogiem, a establishment i władze po stonie Rosji /to uniżone przepraszanie/.
  Najbardziej "dały ciala" media Sakiewicza.  W mojej notce o rejteradzie przypomniałam, że: "drugiego sierpnia 2013 w "Gazecie Polskiej Codziennie ukazał się artykuł  "Warszawę czekaja krwawe zamieszki".".  Miało do nich dojśc z powodu szczytu klimatycznego w Warszawie.  Od tego momentu straszono tym nieustannie.  Podsumowałam to:
  "Postępowanie Klubów Gazety Polskiej, Tomasza Sakiewicza i PiS przypomina nieco dziecko, które najpierw wymyśliło sobie potwora w szafie, potem dodawało liczne straszne szczegóły, aż wreszcie uwierzyło naprawdę w jego istnienie i schowało się z płaczem pod łóżko.  Chciałabym przynajmniej by tak było i potwór okazał się nieprawdziwy.".
  Faktycznie - potwora nie było.  Jaki jest jednak bilans wydarzeń 11 listopada dla PiS?  Mogą być na ten temat różne zdania.  Wczoraj /12.11/ w Klubie Ronina słuchałam Przegladu Tygodnia w wykonaniu redaktorów Goćka, Gmyza I Gursztyna  /TUTAJ/.  Dziennikarze byli zadowoleni z decyzji władz PiS, a Piotr Gurszty oświadczył nawet, że przyznałby złoty medal Joachimowi Brudzińskiemu, który podobno to wymyślił.  Piotr Gociek przypomniał swój artykuł z ostatniego numeru "Do Rzeczy" i z przerażeniem mówił,ze przed każdymi wyborami będą jakieś okazje do manifestowanie i co to będzie, gdy zdarzą się prowokacje???  Najrozsadniej wypowiadał się Gmyz.
  No cóż, ja się z panami redaktorami nie zgadzam i uważam, ze PiS strzeliło sobie samobója.  Po pierwsze dlatego, że młodzi ludzie nie pójdą za tchórzami.  Nie uda się zatrzeć wrażenia, że PiS przestraszyło się prowokacji i uciekło w bezpieczne miejsce pozostawiając własnemu losowi tysiące patriotycznie nastawionych mlodych ludzi.  Narodowcy sobie poradzili, ale wbrew PiS, a nie dzięki niemu /jak to bylo w zeszlym roku/.
 Po drugie, gremialna ucieczka do Krakowa sprawiła, że wiekszość niezależnych mediów została odcięta od prawdziwych relacji z Warszawy i bezmyślnie powtarzała za TVN doniesienia o "zamieszkach" i "ambasadzie w ogniu".  Dopiero potem pojawiły się bardziej wyważone wypowiedzi n.p. artykuł Gmyza w "GPC".
  Po trzecie, PiS nie zdobyło się na konferencję  prasową podczas  której potępiłoby ataki prowokatorów na spokojną demonstrację oraz skrytykowałoby postępowanie policji i władz Warszawy. Schowało głowę w piasek.
  Po czwarte wreszcie cała ta "rejterada" nic PiS nie dała.  Donald Tusk i tak obarczył Kaczyńskiego winą za rzekome "zamieszki", Bartłomiej Sienkiewicz i tak stwierdził, że chuligani to "ideowe dzieci PiS", a wniosek o pozbawienie immunitetu Mariusza Kamińskiego I tomasza Kaczmarka został podpisany.  Kampanię przeciw PiS przeprowadzono tak, jak to z góry zaplanowano.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 14548
Jęzory Pasiukowski

Jęzory Pasiukowski

13.11.2013 19:36

Więc bez względu na to gdzie był 11 listopada PIS, to i tak winny jest Kaczyński - także jego winą są plamy na słońcu i gnijące ludziom w piwnicy ziemniaki. Tuskaszenka szykował ordynarną prowokację a Pani ubolewa, że PIS niczym jakieś dziecko we mgle nie polazł w tę stronę. Gdyby PIS i GP uczestniczyły w marszu warszawskim to władza rękami policji, jej prowokatorów, żandarmerii wojskowej zaprezentowałaby taki spektakl, że szczujnie medialne wyłyby do Bożego Narodzenia o faszystach i bandytach z PISu, autorytety moralne i eksperci domagaliby się delegalizacji PISu (a nie organizacji narodowych) a władzuchna ochoczy by te głosy oburzenia podchwyciła. Póki co celem władzy jest niszczenie wszelkimi sposobami PISu bo jest on obecnie jedyną siłą mogącą zagrozić rządzącej hołocie. Póki co Narodowcami, pozbawionymi struktur i aparatu ewentualnego rządzenia władza się nie przejmuje. Potwierdzają to debilne, przekraczające granice absurdu ujadania Tuska i jego ferajny o tym, że "i tak wszystkiemu jest winien PIS i Jarosław Kaczyński". Niech więc już Pani przestanie cytować samą siebie i zakończy temat samobójów strzelonych sobie przez PIS...
elig

elig

13.11.2013 19:56

Dodane przez Jęzory Pasiukowski w odpowiedzi na A jak się chce uderzyć psa to kij się zawsze znajdzie...

Nie sądzę.  W zeszłym roku to właśnie posłowie PiS przyczynili się do niepowodzenia prowokacji.  W tym roku wieksza rozróba byłaby jeszcze bardziej kłopotliwa dla władz z uwagi na szczyt klimatyczny i wzmożone zainteresowanie naszym krajem.  Tusk i jego ferajna trzęsą się ze strachu na myśl o tym, że mogliby źle wypaść w oczach zagranicy
Domyślny avatar

fritz

13.11.2013 20:28

Dodane przez elig w odpowiedzi na Jęzory Pasiukowski

jeszcze bardziej kłopotliwa dla władz z uwagi na szczyt klimatyczny... *** Dokladnie na odwrot. W przypadku dobrze dozowonej prowokacji caly swiat bylby swiadkiem jacy faszysci w Polsce wladze przejmuja i ze w zwiazku z tym nalezy zawiesic do wyjasnienia glowna partie extremistyczna PiS. Na oczach wszystkich. Zwroc uwage, ze neohitlerowska prasa i telewizja w Niemczech juz o extremistach pisze i polskich koncentracyjnych coraz wiecej pisze. Jak widac neohitleryzm robi sie w Niemczech coraz bardziej popularny.
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

13.11.2013 21:23

Dodane przez elig w odpowiedzi na Jęzory Pasiukowski

No i po co Ci to było?. Wyżej komentatorzy musieli Ci odpowiadać w "stylu" pedagogicznym. Aż żal. ................................................................................................................... Ja zaś faktograficznie. W Warszawie owszem Szczyt Klimatyczny. A gdzie Donek?. Otóż Donek w mieście w Stołecznem francuskiem:Pariżie.I co komentuje?. Otóż komentuje, że łobuzy wyrywali drzewka ze korzeniami. Po co jemu takie precyzje w delegacji w Pariżie?. Taki międzynarodowy "DONOSIK". No i wykonfabuuluj sobie Kochana Koleżanko @ ELIG , że Pan PREMIER JAROSŁAW KACZYŃSKI obecen jest na Marszu Niepodleglości w W-ie przecież jako gość a nie organizator. I tak Krakowskiem Targiem: wolę sobie od czasu do czasu strzelić w "STOPĘ" niż otrzymać postrzał w "GŁOWĘ".
Jęzory Pasiukowski

Jęzory Pasiukowski

13.11.2013 21:34

Dodane przez elig w odpowiedzi na Jęzory Pasiukowski

To co Pani chciałaby widzieć w Warszawie dałoby właśnie doskonały efekt propagandowy dla POlszewickiej bandy. Tuskaszenka pokazałby całemu światu jak straszny jest PIS i Kaczyński, a on sam niczym Piłsudski pod Warszawą zatrzymuje i rozprawia się z faszystami. Ja wiem, że Panią uwiera ten PIS ale Pani argumentacja jest bzdurna i stanowi próbę zaklinania rzeczywistości. A PIS i tak będzie robił swoje bez względu na tych wszystkich rusofilów strojących się w piórka narodowe. Dzisiaj wyznacznikiem patriotyzmu jest stosunek do Smoleńska. A w przypadku narodowców on nawet nie jest dwuznaczny - on jest wyraźnie prokacapski i proPOlszewicki. Więcej nie chce mi się pisać bo to są oczywistości jasne nawet dla średnio rozgarniętej ameby...
Domyślny avatar

takijeden

13.11.2013 19:40

... osobiscie nie wiem ile PIS ma swoich bramek albo kolan w ktore moze sobie jeszcze w/g niektorych strzelic ale z tego co z dyskusji powiedzmy "opozycyjnych badz narodowych badz patriotycznych" blogerow wynika , wylania sie taki wlasnie obraz opozycji w Polsce: goo.gl I o to najwyrazniej komus chodzi ... Pozdrawiam
elig

elig

13.11.2013 19:50

Dodane przez takijeden w odpowiedzi na " PiS strzeliło sobie samobója "

Właśnie.  Rysunak świetny :)))
Domyślny avatar

mostol

13.11.2013 19:53

nie kochać endecji, tu nigdy nie doznasz zawodu.
Ma-Dey

Ma-Dey

13.11.2013 20:21

PiS był w Wawie tylko dzień wcześniej i wiadomo że to wydarzenie  też nie zwróciło  specjalnej uwagi mediów Liczono na awanturę z udziałem PiSu, i w tym kontekście pani wywód jest chyba nie trafiony albo trafiony powiedzmy w połowie. Bo przypuszczam iż  PiSowi nie chodziło o to aby się " pokazać" - bo  i tak propagandowo to  psu na budę, ale chodziło o to aby się "nie pokazać" w towarzystwie awantury - taki był cel który został osiągnięty. Inna sprawa że padają oszczerstwa i kalumnie ze strony rządowej i że  nie wykorzystano dobrego propagandowego  " przyczółka " do końca o czym napisałem w swoim wpisie-pozdrawiam
Domyślny avatar

fritz

13.11.2013 20:24

Dodane przez Ma-Dey w odpowiedzi na elig,

Jest nie trafiony. Gdyby byl PiS to pochod bylby inny. Trzeba miec bardzo dobre serce, czyste i niewierzace w podlosc serce, zeby tak sadzic.
Domyślny avatar

fritz

13.11.2013 20:21

w nim udzial. Narodowcy sa politycznym zerem. Przeciwnikiem jest PiS. PO zaczyna miec olbrzymie trudnosci, poparcie dotarlo do 20%. Jak spadnie do 18% moze zaczac sie lawinowy rozpad. PiS mozna przy pomocy prowokacji przekonywujacej dla calej Uni, a taka okazje daje wlasnie marsz, na drodzie prawnej na okres 1 roku zakazac. A to oznacza, ze PiS zostalby wyrzucony praktycznie z wyborow. I dokladnie o to toczy sie wojna. Zadziwiajacy brak wyobrazni. Tak jak teraz wyglada, rowniez w przyszlym roku PiS bedzie musial oddzielic sie Narodowcow. Wlasnie z powodu prowakacji. Ja wiem, ze dobre serce, proste serca, uczciwe serca nie sa w stanie sobie wyobrazic takiej podlosci. Dlatego sa podatne na manipulacje. Nawet na Komorowskiego jako konserwatywnego patriote i katolika glosowali. Zupelnie inna sprawa jest emocjonalne dotarcie do mlodziezy i do narodu. PiS tego nie umie. I jezeli ci sami ludzie beda w PiS za to odpowiedzialni co do tychczas, to nie dotrze i otrzyma moze okolo 38% glosow. Co bedzie za malo, a wiec przegra i cala Polska z PiS przegra.
elig

elig

14.11.2013 00:33

Dodane przez fritz w odpowiedzi na przebieg w Warszawie bylby zupelnie inny, gdyby PiS bral

PiS i tak został zaatakowany.  Te uniki nic nie dają.
Domyślny avatar

BazyliMD

13.11.2013 20:26

A już na pewno szkodliwe dla PiSu. Strzałami w kolano PiSu są podobne do wyprodukowanych przez Panią wypociny krytykujące własne (?) gniazdo. Ptaki wiedzą: do gniazda się nie sra, bo pisklęta zachorują. Całe Pani rozumowanie opiera się na założeniu, że najważniesze są efekty propagandowe. Dla polszewickiego elektoratu niewątpliwie TAK. Czy jest Pani w stanie zrozumieć rzecz następującą: postawy patriotyczne kształtują się w ciszy, w domu, w samotności. Ważne jest CO Pan Kaczyński mówi. Mniej ważne skąd. Po drugie: przekonanie o konieczności wyjaśniania mechanizmu każdej polszewickiej prowokacji bierze się stąd, że uważa Pani NAS, zwolenników PiSu za idiotów, którym proste rzeczy musi tłumaczyć co najmniej Ziemkiewicz- facet stojący w rozkroku, starający się zachować obiektywizm przede wszystkim ze względu na dobro księgarzy. ..................... Pan Kaczyński dał dowód ogromnej intuicji. Sprawa jest oczywista. Jeżeli dla Pani nie jest, nic na to nie poradzę.
Domyślny avatar

bulsara

13.11.2013 20:40

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Pani rozumowanie jest chore, żeby nie powiedzieć idiotyczne.

Nic dodać,nic ująć Ja się nawet Pani Elig nie dziwię(jest zdeklarowaną zwolenniczką narodowców--trzeba zatem wykazywać jak PIS strzela sobie w kolano) pozdrawiam,bulsara Kraków
Domyślny avatar

fritz

13.11.2013 20:51

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Pani rozumowanie jest chore, żeby nie powiedzieć idiotyczne.

*** Juz dawno nie stoi w rozkroku. Stoi mocno po stronie przeciwnej, po stronie tych z istnieniem niepodleglej Polski nie moga sie pogodzic. Stosunek do Smolenska jest tutaj swietnym wskaznikiem. A ten jest jednoznaczny. Nie ma idiotyzmu, ktorego Ziemkiewicz nie powie, zeby wyniki badan zanegowac.
marco.kon

Marian Konarski

13.11.2013 21:26

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Pani rozumowanie jest chore, żeby nie powiedzieć idiotyczne.

I taka jest prawda. Od 2005 roku walczę z lemingami na szmonecie, broniąc PiS i jego programu ale mam już tego dość. Odcięcie się PIS od młodzieży to nie tylko strzał w swoje kolano ale samobójstwo polityczne. Jak młodzież ma uwierzyć wodzom którzy przez Zaleszczyki wylądowali w bezpiecznym Krakowie ? Młodzi nie są już głupcami którymi byli głosując na PO, SLd, czy palikociarnię. Aby tak się stało potrzebna była ciężka praca u podstaw pisząc komentarze przedstawiające im prawdziwy świat polityki ale w sposób bardzo rzeczowy i bez najmniejszych inwektyw w ich kierunku, co nie było łatwe gdyż opór materii był olbrzymi. Na szczęście już większość komentarzy na szmonecie jest przeciwko PO. Jak to może przełożyć się na wyniki wyborcze ? Jak na razie, wg. wszystkich sondażowni PiS ma 30 do 35 % poparcia. PO + SLD + Tfuj Ruh + PSL (który wejdzie do parlamentu, jak znam prowincję) daje 65 % . Można założyć że PiS jest niedoszacowany a pozostali przeszacowani. Ale jaka jest tego skala? Wszystkie sondażownie, od kilku miesięcy podają że jest ok. 20 % niezdecydowanych na jaką partię chcą głosować ale chcą uczestniczyć w akcie wyborczym. Jest jeszcze 50 % wyborców, tj. 15 mln. nie biorących udziału w wyborach. Czy niezdecydowani zagłosują na PiS ? Boję się że nie, zwłaszcza młodzież z Marszu Niepodległości w Warszawie. PiS nie potrafi do tej młodzieży dotrzeć w taki sposób jak dotarł Ruch Narodowy. Oglądałem relację z Krakowa. Pięknie, wzniośle i dostojnie, tylko brak młodzieży.
Domyślny avatar

xena2012

13.11.2013 22:14

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Z eunuchami politycznymi nie da się wygrywać wyborów.

czy mŁodzież od PiS? Kaczyński zawsze był zwolennikiem łączenia środowisk prawicowych,dlaczego teraz to sie nie udaje? Myślę po obejrzeniu telewizyjnych przekazów,że to Narodowcy odcinaja się od PiS nie ukrywając swej do niego niechęci.W tej sytuacji trudno coś łączyć.
marco.kon

Marian Konarski

13.11.2013 22:37

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na PiS odcina się od mlodzieży

Ale fakt jest faktem i coś z nim zrobić trzeba. Dla dobra Polski.
elig

elig

14.11.2013 00:28

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Z eunuchami politycznymi nie da się wygrywać wyborów.

Na zdjęciach z Krakowa było jednak trochę młodych, choć wielokrotnie nmiej niz w Warszawie.
Domyślny avatar

bulsara

14.11.2013 03:53

Dodane przez elig w odpowiedzi na @marco.kon

Szanowna Pani Przy takich porownaniach należałoby wziąć pod uwagę liczbę mieszkańców Warszawa 1mln 755 tys,Kraków 757 tys/ Poza tym nie ważna ilość tylko jakość. youtube.com pozdrawiam,bulsara
elig

elig

14.11.2013 00:26

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Pani rozumowanie jest chore, żeby nie powiedzieć idiotyczne.

Żadnej wielkiej prowokacji NIE było.
Domyślny avatar

BazyliMD

14.11.2013 00:37

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Bazyli MD

Najciekawsze było pozostawienie rosyjskiej ambasady bez skutecznej ochrony. W innych miejscach pałkarze z tarczami w trzech rzędach, a więc nie brakowało. Podejrzewam, że Rosjanie zostali "swoimi " kanałami uprzedzeni, żeby nie krzywdzić podpalaczy, bo to "nasi". Spalą budę, narobią wrzasku i wrócą na komendę. Wszystko przez Kaczyńskiego. Pojechał do Krakowa i nie zapanował nad bandziorami z warszawskiego PiSu.
Domyślny avatar

kasia

13.11.2013 21:17

a w marszu niepodleglosci w Warszawie szli nie sami narodowcy....szli tez zwykli Polacy ktorzy czesto nie wiedza kim sa narodowcy. Dlatego uwazam ze partia opozycyjna ktora , chce wygrac wybory i rzadzic powinna byc miedzy zwyklymi Polakami ktorzy poszli na ten marsz i tez nie wiedzieli czy z niego wroca... Moze PIS mial racje ze przeniosl uroczystosci do Krakowa tylko sposob w jaki to zrobil i to jak teraz sie tlumaczy mozna porownac do.... " slonia w skladzie porcelany"..... Tak wiec przyznaje Pani racje.....stracic zwolennikow jest latwo ale zdobyc nowych po takim dzialaniu jest raczej.... niemozliwe....
Domyślny avatar

xena2012

13.11.2013 21:18

oni tylko służyli jako malownicze tło w przekazach telewizyjnych do polowania na PiS.Media nie pokazały obchodów Dnia Niepodległości zarówno w Krakowie jak i w Warszawie skupiając sie jedynie na pokazywaniu do znudzenia tych samych scen.Nie sądzę,żeby Kaczyński stchórzył,po prostu chciał obejść to święto godnie i z powagą.Nie winie Narodowców za sprowokowane przez władzę zamieszki,ale zauważam u nich brak skrystalizowanego programu i aktuwność sprowadzoną tylko do tego dnia.
elig

elig

14.11.2013 00:24

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na władzy nie chodzilo wcale o narodowców

Tu nie chodzi o Kaczyńskiego.  Przecież w zeszłym roku na Marszu go nie było i nikomu nawet by do głowy nie przyszło, że powinien tam być.  Chodzi o demonstracyjne odcinanie się od tej imprezy, mające wszystkie cechy zwalczania ewentualnej konkurencji oraz wywoływania wilka z lasu.
Domyślny avatar

nusatez

13.11.2013 21:23

Narodowcy już od dawna nie chcieli mieć nic wspólnego z PiS i szczerze mówiąc nie mam pojęcia do czego PiS miałby im być potrzebny w Warszawie.Dlatego dziwne jest dla mnie to bezustanne biadolenie jakoby PiS opuścił bezradnych Narodowców i wystawił ich siepaczom Tuska.PiS ma prawo do organizacji obchodów 11 listopada tam gdzie uzna za słuszne.Pani słowa o tym,"że młodzi ludzie nie pójdą za tchórzami" są po prostu nieuczciwe.Po pierwsze jak na razie to PiS poniósł największe straty(katastrofa smoleńska i zabójstwo M.Rosiaka) i w tym kontekście pisanie o tchórzostwie ma się nijak do rzeczywistości.Po drugie młodzież sympatyzująca z Narodowcami jest wrogo nastawiana do PiS więc i tak by za Kaczyńskim nie poszła.Twierdzenie,że środowisko GP wymyśliło sobie "potwora w szafie" też nie musi być prawdą,bo nie wiemy co by mogło się stać w Warszawie, gdyby jednak PiS zdecydowało się tam organizować uroczystości.
elig

elig

14.11.2013 00:30

Dodane przez nusatez w odpowiedzi na Narodowcy już od dawna nie

Rok temu szli razem i to raczej Sakiewicz wybrzydzal na narodowców, a nie odwrotnie.
Domyślny avatar

Bors

14.11.2013 02:14

Dodane przez elig w odpowiedzi na @nusatez

Przykra sprawa. Gość portalu Tomasza Sakiewicza opowiada arogancko kłamstwa o swoim gospodarzu. Jeżeli @Elig pragnie zmieniać Polskę, może niech @Elig zacznie od siebie? 1. Tomasz Sakiewicz nigdy nie "wybrzydzał" na narodowców. Red. naczelny Gazety Polskiej martwił się o konsekwencje rozwoju siły o wzrastającym znaczeniu politycznym odrzucającej pierwszorzędność wagi "katastrofy smoleńskiej" - jej przyczyn, faktycznego przebiegu oraz możliwych konsekwencji. Jeżeli ktoś tego nie rozumie, nie jest patriotą. Trudno. Czy patrzeć "realnie", czyli ze względów tylko i wyłącznie politycznej siły, czy też najzwyczajniej po ludzku - Smoleńsk 2010 jest najważniejszą i najistotniejszą sprawą polskiego życia społeczno - politycznego. Broń nas Panie przed patriotami bez choćby pozorów społecznej (czy choćby narodowej) empatii. Siły - dodam - mającej nieracjonalne skłonności, by doraźnie postulowane ocieplanie stosunków z Rosją przenosić do realiów niemal 100 lat późniejszych. A wszystko to po czasach komunizmu, Katynia i rzeczywistości postkomunistycznej III RP. 2. Tomasz Sakiewicz, jak i niemal wszyscy wspierający go ludzie nie czują się dobrze z sytuacją, gdy pochód Marszu Niepodległości ma dojść do pomnika Romana Dmowskiego omijając takiż Józefa Piłsudskiego. Czy doprawdy trzeba to tłumaczyć?(1/2)
Domyślny avatar

Bors

14.11.2013 02:15

Dodane przez elig w odpowiedzi na @nusatez

3. Tomasz Sakiewicz z pewnością nie czuję się dobrze, gdy wie, że będąc razem ze swymi czytelnikami i sympatykami członkiem pochodu Marszu Niepodległości, będzie zarazem gościem i mimowolnym uczestnikiem spotkania inaugurującego powstanie nowej inicjatywy politycznej (Agrykola 2012, mam nadzieję, że pamiętamy). 4. Tomasz Sakiewicz z pewnością nie czuje się dobrze w honorowej i faktycznej obecności p. Kobylańskiego, członka ówczesnego Komitetu marszowego, a przede wszystkim jednego z głównych sponsorów Radia Maryja. Niejasną postać p. Kobylańskiego nie będę tu rzecz jasna opisywał; co zaś do Radia Maryja - jeżeli się nie mylę - sama p. @Elig zdaje sobię sprawę jaki jest stosunek toruńskiego środowiska do Gazety Polskiej, a z drugiej strony do najróżniejszych postaci uwikłanych w służenie komunistycznemu okupantowi, by wspomnieć tylko L. Wałęsę - obsypującego Radio Maryja i o. Rydzyka najróżniejszymi epitetami, któremu ten z kolei odwdzięczył się zrozumieniem i sympatią, dużo mówiąc o Jezusie i grzeszności każdego. Kto chciał, ten słyszał. Krótko mówiąc. Proszę wybaczyć, że się rozpisałem. Obiecuje, że to jeden raz. Jestem bardzo rozczarowany, ponieważ sądziłem, że waży Pani opinie i ma czas, by upewnić się, że nie pisze Pani kłamliwych bzdur, w szczególności wobec człowieka któremu wiele Pani zawdzięcza. Sugeruję honorowe wyjście z sytuacji, ale to pozostawiam Poani ocenie i sumieniu. Więcej na Pani blog nie zaglądam. Strzeliła Pani sobie samobója.(2/2)
elig

elig

14.11.2013 12:59

Dodane przez Bors w odpowiedzi na @Elig strzeliła sobie samobója 2/2

Sakiewicz nie był na Agrykoli.  Kluby Gazety Polskiej poszły składać wieńce pod pomnikiem Piłsudskiego /mowa o zeszłym roku/.  Poza tym Polska jest ważniejsza niż dobre samopoczucie Tomasza Sakiewicza.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

13.11.2013 21:25

i bezwzględnie ważne jest by ich perspektywa znalazła przytulne schronienie w Prawie i Sprawiedliwości. Nie oznacza to jednak, że PiS powinien udawać coś czym nie jest. Nie powinien udawać, nie przymierzając, Wojewódzkiego, który usiłuje imponować młodym tym co właściwe jest młodym.
Całe szczęście, że PiS wybrał Kraków. Gdy ta propozycja zaczęła się pojawiać, bałem się, że w otoczeniu liderów przeważą głosy takie jak Pani. Wielka ulga, że tak się nie stało.
Dlaczego? Wiele na ten temat napisano, kto chce może sobie wygooglać. Zwróciłbym uwagę na jeden powód: Oleandry. W przyszłych rocznicach odzyskania niepodległości Prawo i Sprawiedliwość mogłoby upamiętniać kolejne miejsca symbolizujące wykuwanie naszej niepodległości.
elig

elig

14.11.2013 00:19

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Młodzi ludzie coraz wyraźniej włączają się w życie publiczne

Nie zgadzam się z tym.  Oczywiście świetowanie w Krakowie i obecność tam Jarosława Kaczyńskiego były w porządku.  Jednak demonstracyjna odcinanie się od Marszu Niepodległości w Warszawie i nieustanne straszenie krwawą masakrą to już co innego.  Było to dość brutalne zwalczanie domniemanej konkurencji.
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

13.11.2013 21:43

naszeblogi.pl
elig

elig

14.11.2013 00:14

Dodane przez Andrzej-emeryt w odpowiedzi na Zapraszam Droga @ ELIG.

Słuszna notka.  Za te prowokacje odpowiedzialne są władze Warszawy i Polski.  Podpalenie budki to jawna prowokacja.  Ona nie mogła zapalic sie od przypadkowej racy czy flary.  Dwa lata temu marsz szedł tą sama trasą i nic sie nie paliło /była za to blokada Marszałkowskiej/.  Nie było żadnego ataku na ambasadę.  Budka stała PRZED ambasadą na polskim gruncie.
Domyślny avatar

kris przybysz

13.11.2013 21:47

Ma Pani dużo racji, bo wbrew niektórym dziwnym teoriom, patriotyzm wykluwa się nie tylko w domowym zaciszu ale głównie w walce. Dlatego należy oddać hołd uczestnikom Marszu Niepodległości, tysiącom młodych Polaków Patriotów, którzy m.in. jako ochrona tak dzielnie bronili uczestników Marszu przed prowokacjami tuskomanów. Zasługują na podziw i uznanie. To tacy jak oni walczyli kiedyś za Polskę. A opluwający ich w gebelsowsko-szechterowskich mediach tvp, tvnazi, polszmata, tzw. komentatorzy i tzw. dziennikarstwo PO ujotach i uw, to tylko Potomkowie i POkłosie tych żydowskich mieszkańców II RP,którzy 17 września 1939 roku witali wschodnią zarazę ludobójców, bramami triumfalnymi i kwiatami plując na Polskę, która dała im życie i bogactwo. A PiS jest rzeczywiście trochę w pułapce. Gebelsowcy z platformy ochroniarzy banderowskich ludobójców walczą w stylu oprawców z upa/oun. Ale warto było chociaż symbolicznie wesprzeć w Marszu i po nim, młodych, dzielnych Polskich Patriotów, którzy tak pięknie kolejny raz udowodnili, że legioniści mają następców. Wówczas przed młodymi legionistami zamykano na ziemi świętokrzyskiej drzwi i okna. Dzisiaj każdy Polski Patriota winien te okna i drzwi otwierać najszerzej jak tylko można, także członkowie PiS. A tuskomany szechteroPOdobne niech znikają za Uralem, Renem i Morzem Martwym.
elig

elig

14.11.2013 00:06

Dodane przez kris przybysz w odpowiedzi na scenariusz POśredni

No właśnie, jeszcze rok temu mogli wszyscy iśc razem i posłowie PiS wspierali narodowców.  Komu to przeszkadzało?  Chyba tylko Tuskowi.
Domyślny avatar

BazyliMD

13.11.2013 22:48

Przekonanie, że się młodzi obrażą, bo PiS świętował w Krakowie jest obraźliwy również w stosunku do owej młodzieży. Jeżeli manifestacja, nawet ta najważniejsza, ma zadecydować o politycznych sympatiach tego, czy innego wyborcy, to z góry za takiego wyborcę dziękuję. Świadomy obywatel nie może zachowywać się jak panienka oczekująca komplementów. W końcu ludzie mają oczy; również ci młodzi. Zadecydują sami. To jedno wiem, że młodzi wyczuwają kokieterię i jej nie cierpią. I jeszcze jeden ważny aspekt sprawy: doszło do sytuacji, że byle blogerzyna ośmiela się krytykować męża stanu. Brakuje pokory. Zapadła decyzja, że PiS obchodzi 11.11 w Krakowie, to od tego momentu o sprawie się nie dyskutuje. Decyzję się szanuje. Kropka. Takie są zasady funkcjonowania instytucji, w której panuje porządek. Bez tego świat zmienia się w burdel.
elig

elig

14.11.2013 00:03

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Warto zaufać młodzieży. Również tej od "NARODOWCÓW"

Ja nie jestem żadną instytucją, tylko emerytką-hobbystką, która umila sobie życie pisząc amatorski blog.  Nie obowiązuje mnie dyscyplina, bo nie jestem członkinią żadnego ugrupowania..  Piszę, co myślę.  Przypomnę angielskie powiedzenie:  Nawet kot może patrzeć na króla.
Domyślny avatar

BazyliMD

14.11.2013 00:22

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Bazyli MD

Odnoszę się do Pani wypowiedzi. Nie odmawiam Pani prawa do własnego zdania; nie jest moim celem przekonywanie Pani do czegokolwiek. Ponieważ jednak blogi czytane są przez ludzi ulegających wpływowi tego, czy owego blegera, zabieram glos w trosce o dobro wspólne i - podobnie jak Pani - jestem przekonany o swojej racji. I tak to się kręci. Pozdrawiam.
gorylisko

gorylisko

13.11.2013 23:11

jak ma pani zamiar pisac dalej takie androny to zaczne pania zwalczac tak samo jak tego
niedorobionego pastora czy jego wielbicielke madame daf...
elig

elig

13.11.2013 23:56

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na jestem bardzo rozczarowany

Trudno, spróbuję to jakoś przeżyć  :)))
Jęzory Pasiukowski

Jęzory Pasiukowski

14.11.2013 00:13

Dodane przez elig w odpowiedzi na @gorylisko

Już niewiele osób będzie poważnie traktowało Pani wynurzenia.
Domyślny avatar

dogard

14.11.2013 09:06

tyczca pani jast zgodna--nieodrodna endeczka MACJEJKA I SYNALKA ,giertychow, w sosie PAXOWSKIM i TYLE...
Domyślny avatar

mtmc2

14.11.2013 10:41

Jeżeli mamy wspólnego, śmiertelnego wroga jakim jest sprawująca władzę w Polsce żydokomuna, to powinniśmy iść razem w Marszu do Niepodległości. Byłem tam i widziałem. I to nie pierwszy raz. Wiem jedno-Polska nie jest jeszcze krajem niepodległym, a Polacy są obywatelami drugiej kategorii we własnej Ojczyźnie. O tym może się przekonać każdy, kto choćby raz osobiście weźmie udział w takim marszu w Warszawie i porówna go z innymi w innych krajach, jak np. w Paryżu z okazji 14 lipca , czy w USA z okazji 4 lipca, lub też polskiego marszu Pulaski Day, tamże. Jako Prawica , nie tylko możemy , ale powinniśmy się różnić, bo na tym polega bogactwo wspólnoty, ale w najważniejszych chwilach powinniśmy być razem. No i jak wyszło? Okazuje się że tylko młodzieży, tylko Narodowcom, zależy na Niepodległości. Tylko oni są odważni i wiedząc o szykowanych na nią prowokacjach śmiało idzie do przodu. PiS całkowicie stracił wiarygodność. Odciął się od Polskiej Niepodległości. Tak samo Sakiewicz z GP, bo mu Kobylański przeszkadzał. Bo im się Radio Maryja nie podoba. Żydokomunie też się nie podoba. "Kibole" też im się nie podobają i dlatego popierają ustawę o zasłanianiu twarzy. Oni po prostu sami chcą zająć miejsce PO, dostać władzę i brylować w tych samych mediach. Tymczasem trzeba czegoś innego.Dlaczego nie preferują polskich mediów. Dlaczego PiS nie współpracuje z TV Trwam i RM, tylko kąpią się z mendiami w głównym ścieku i narzekają później, że zostali skopani. I słusznie im się to należy. Zresztą nie mają żadnego interesu. Najlepiej być opozycji. Nic nie robić, brać kasę, za nic nie odpowiadać. Wiem coś o tym, bo byłem w komitecie pisu, aby zaoferować swoją pomoc społeczną... Zostałem zwyczajnie spławiony jako intruz i więcej tam nie pójdę.
Domyślny avatar

Sizar

14.11.2013 10:47

Szkoda , że się PiS z RN nie mogą dogadać.
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 14,055,457
Liczba komentarzy: 23,391

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Może sami nimi jesteśmy😓
  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności