Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
TV TRWAM Z KONCESJĄ - ŚCIOS PRZEWIDZIAŁ TEN BRUDNY KOMPROMIS
Wysłane przez Paweł Chojecki w 05-07-2013 [13:46]
Większość poczciwych ludzi zapewne zareaguje z ulgą i radością - a może nawet z poczuciem wygranej walki z reżimem - na wieść o przyznaniu ks.Tadeuszowi miejsca na multipleksie. Tymczasem jest to jedna z najsmutniejszych wieści dla obozu patriotycznego w Polsce. Oznacza zwycięstwo układu Komorowski/Tusk w walce o domknięcie kontroli mediów. Taki scenariusz od dawana przewidywał Aleksander Ścios, "czarny prorok" naszej publicystyki; jeden z niewielu, którzy potrafią właściwie interpretować zdarzenia i nie ulegać "chciejstwu" tak popularnemu wśród "naszych" komentatorów.
Oto kilka jego ostatnich wypowiedzi w temacie RM:
"Oświadczenie ks. Rydzyka, a szczególnie słowa "nie zgadzam się na współorganizację między innymi marszów dla Telewizji Trwam z podmiotami związanymi z panem redaktorem Tomaszem Sakiewiczem" wydają się dowodzić, że TV Trwam dostanie wkrótce koncesję i środowisku RM niepotrzebne jest już wsparcie Klubów GP (podkreślenie moje).
Dywagacje Rydzyka nt. abp. Wielgusa trzeba pominąć litościwym milczeniem, bo albo dyrektor RM zapomniał, że sam Wielgus przyznał się do współpracy z SB i świadczą o niej liczne dokumenty, albo ma odbiorców za ludzi pozbawionych pamięci. (…)
Dodam jedynie, że w moim przeświadczeniu, sprawa abp. Wielgusa stanowi jedynie pretekst do wyprowadzania ataków na środowisko GP. Powodem istotnym jest natomiast działalność TV Republika i rosnące znaczenie GP. Można się też spodziewać, że wkrótce toruńskie media będą wspierały Ruch Narodowy.
W kontekście zachowań o. Rydzyka całkowicie niezrozumiałą dla mnie rzeczą jest powielanie w internecie opinii jakoby "ktoś" chciał skłócić ze sobą środowiska medialne GP i RM. Kim jest ten tajemniczy "ktoś", jeśli to sam Tadeusz Rydzyk podpisuje się pod kolejnymi atakami? W tym wypadku trzeba się odważyć na samodzielną ocenę intencji środowiska RM i nie poszukiwać jakiś zewnętrznych nieprzyjaciół.
Obrona agentury to rzecz naganna, podobnie jak kłamstwo w ustach zakonnika. Nie ma tu "dzielenia włosa na czworo". Pisząc zaś te słowa - "nie zgadzam się na współorganizację między innymi marszów dla Telewizji Trwam z podmiotami związanymi z panem redaktorem Tomaszem Sakiewiczem" - o. Rydzyk zachował się haniebnie. Po tym, co kluby GP zrobiły na rzecz RM i TV Trwam, takie stawianie sprawy jest wyjątkową podłością.
o.Rydzyk cynicznie rozgrywa sprawę abp.Wielgusa. Ta bowiem nie ma dziś najmniejszego znaczenia dla postawy dyrektora RM. Chodzi o kasę, wpływy i zagrożenie interesów.
Proszę natomiast zobaczyć, jaki poziom świadomości reprezentują osoby komentujące te zdarzenia na niezalezna.pl. To festiwal głupoty i obłudy, w którym nawoływania do "spokoju na prawicy" mieszają się z bredniami o celowym "dzieleniu" środowiska RM i GP.
Nie wolno tak fałszować rzeczywistość i uciekać od odpowiedzialności. Jeśli w takiej sprawie brakuje odwagi do uczciwej refleksji i jasnych ocen - jak możemy w ogóle marzyć o odzyskaniu wolnej Polski?
Środowiska GP i RM z pewnością wiele łączy, jednak postawa dyrektora RM wskazuje, że postanowił on wykopać szeroki rów miedzy tymi środowiskami. Ponieważ następuje to w szczególnym momencie (osłabienie reżimu Tuska, pojawienie się projektów "trzeciej siły", wzrost znaczenia wolnych mediów, szansa na uzyskanie koncesji przez TV Trwam) a ksiądz Rydzyk nie jest szaleńcem - proponuję raczej skupić się na poszukiwaniu odpowiedzi, dlaczego tak się dzieje? Skąd ten atak i dlaczego dyrektorowi RM zaczęła nagle ciążyć pomoc Kubów GP, które przez wiele miesięcy wykonywały ogromną robotę na rzecz TV Trwam?
Proponuję zaczekać na rozwój wypadków, bo z pewnością najbliższe tygodnie przyniosą rozwiązanie tej zagadki (podkreślenie moje).
Wybraliście Państwo fatalne miejsce do obrony wieloletniego tajnego współpracownika bezpieki Stanisława Wielgusa. Ten pyszny i próżny człowiek uczynił dość zła naszej ojczyźnie i proszę nigdy więcej nie przywoływać jego imienia na moim blogu. Hańbą okrywa się każdy, kto broni tak fałszywej postaci, kto podważa fakty i przeczy rzeczom oczywistym.
PS
Z mojego Twittera:
"Dawid Wildstein: No. no. Tv Trwam zaakceptowane przez KRRiT."
"@DawidWildstein Aleksander Ścios pisał o tym od dawna. To smutna wiadomość oznaczająca zapłacenie ceny wymaganej przez reżim..."
YouTube:
Komentarze
05-07-2013 [13:53] - NASZ_HENRY | Link: A o TW Docencie
pastor też coś napisze ;-)
05-07-2013 [14:02] - tanat | Link: Jeśli udało się ocalić
Jeśli udało się ocalić kawałek Polski, to ja się cieszę, jeden kamy dotarł do celu, czekam aż pozostałe dolecą na swe miejsca.
05-07-2013 [15:25] - Paweł Chojecki | Link: "Jeśli"
Warto mieć pewność zamiast gdybania...
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
05-07-2013 [14:07] - dogard | Link: sprawa jest prosta
po zainteresiwaniu opinii brukselskiej tym problemem przez PiS , POGROZENIA PALUSZKIEM tuSSkowi ; nie bylo innego wyjscia, MUSIELI TAK ZROBIC.Scios mial oczywiscie racje, nie tylko on zreszta.Co do ew. komitywy rydzyka i komoruska to droga nie tak prosta , wbrew opinii niektorych.POlityczna 'elestycznosc' rydzyka jest doprawdy akrobatyczna.
05-07-2013 [14:35] - zaginionyląd | Link: akrobacje
ojca Rydzyka są widoczne od dawna , właściwie od początku .... ciekawe istotnie co jeszcze zobaczymy, Trzymajmy się , czytelnicy GP i GPC razam i tyle ,,,,, może mimo wszystko wyjdziemy na wolną Polskę
05-07-2013 [20:15] - Noemi | Link: A czy wyklucza trzymanie się
A czy wyklucza trzymanie się z O.Rydzykiem i jednocześnie z GP i GPC? Mnie nie interesują wonty O.Rydzyka do Pana Sakiewicza. Wierzę obu Patriotom i chyba się nie zawiodę.
05-07-2013 [15:45] - Noemi | Link: @ Autor
To co ma O. Rydzyk to się nazywa charyzma.Gdyby Tusk miał chociaż 1% takiego daru, to Polska nie musiała by być "zieloną wyspą", a byłaby krajem mlekiem i miodem płynącym. A co do Jego komitywy z Komorowskim, to owszem bywają u siebie, O.Rydzyk u siebie, czyli w swojej klasztornej celi, a pan K. u siebie, czyli w Belwederze, ale myślę, że czas nie gra na jego stronę.
05-07-2013 [14:32] - endix2 | Link: Postawa ojca dyrektora sporo
Postawa ojca dyrektora sporo o nim mówi. Jeśli broni Wielgusa szczerze, to znaczy że gotów jest bronić nawet oszustów żeby nie ująć "chwały" kościołowi rzymskiemu. Jak przyszłoby mu kiedyś wybierać pomiędzy lojalnością wobec Watykanu lub Polski, pewnie wybrałby Watykan. Dlatego w złotym polskim wieku protestancka szlachta polska była za wprowadzeniem przepisu zakazującego biskupom katolickim zasiadania w sejmie. Słusznie uważano że reprezentują oni interesy przede wszystkim Watykanu. Zgadzam się jednak z autorem, że Wielgus to tylko przykrywka, i to przykrywka kompromitująca. Skołowani słuchacze RM już sami nie wiedzą komu wierzyć. Spora ich część ufa ogólnie mówiąc Sakiewiczowi. Ja, puki co na razie też nie straciłem do niego zaufania.
05-07-2013 [14:44] - Paweł Chojecki | Link: Nie Watykan
Moim zdaniem to nie lojalność Watykanowi jest podstawowym problemem ks. Rydzyka.
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
05-07-2013 [15:02] - endix2 | Link: Zatem chodzi o lojalność
Zatem chodzi o lojalność wobec monety.
05-07-2013 [15:13] - Paweł Chojecki | Link: To jest bardziej skomplikowane
Nie sądzę, by to było tak proste. Wielki przywódca, a takim jest niewątpliwie ks. Tadeusz, narażony jest na ogromne presje i pokusy. Jedną z nich jest poczucie wyjątkowości, które może sprowadzić na manowce megalomanii.
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
05-07-2013 [14:33] - mostol | Link: To się nazywa wybieraniem
kasztanów cudzymi rękami. Ani to eleganckie, ani budujące!
05-07-2013 [14:39] - NASZ_HENRY | Link: TV Trwam
dostała promesę ze SKOKów (widać dlaczego potrzebny jest Polski kapitał)na 15 mln zł co poprawiło jej standing finansowy. To oznacza, że Pastor odleciał za daleko ze swoimi tezami zwłaszcza wspierania RN ;-)
05-07-2013 [15:24] - Paweł Chojecki | Link: Komentarz Ściosa na Twitterze
Najnowszy komentarz AŚ na Twitterze:
Aleksander Ścios: O tym,że TV Trwam dostanie koncesję można było wnioskować już po czerwcowym ataku o.Rydzyka - https://twitter.com/SciosBezde...
Wspomniany wpis z z 19 czerwca: To ważny sygnał, że TV Trwam dostanie niedługo koncesję - http://www.radiomaryja.pl/info...
05-07-2013 [16:35] - mostol | Link: Czy kasztany wyciągane
cudzymi rękami lepiej pastorowi smakują? A co z odwagą osobistą?
05-07-2013 [16:38] - Lusia | Link: Jak zwykle stronniczość autora
I zła wola. Zastanawiam się jaki jest cel pana artykułów na tym portalu. Czy tylko zwykłe mieszanie, czy opłacone zadanie.
05-07-2013 [16:50] - Paweł Chojecki | Link: Cel
Cel jest prosty i jasny - walczyć z głupotą. Obawiam się jednak, że w Pani przypadku jestem bezsilny...
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
05-07-2013 [18:06] - Janko Walski | Link: A ja jestem bezsilny wobec pańskiej głupoty,
której wyraz dał Pan powyższym komentarzem.
05-07-2013 [18:14] - endix2 | Link: Gdzie jest ta zła wola
Gdzie jest ta zła wola szanowna Lusiu?
05-07-2013 [23:40] - Lusia | Link: Proszę prześledzić w archiwum felietony tego autora.
Jego głównym celem jest mieszanie na niezależnej i nagonka na katolicyzm, w takiej, czy innej formie oraz szermowanie epitetami w stronę osób, nie zgadzających ze zdaniem autora.
06-07-2013 [00:02] - kasia | Link: PRZECIEZ.....
" Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi"....
" Szermowanie epitetami" to widac ale po drugiej stronie.
Niestety ale " mieszaniem na niezaleznej" zajmuja sie inni...
Nikt tez nie musi zgadzac sie AUTOREM i ma prawo wyrazac to "inne "
zdanie tylko ze zamiast dyskutowac MERYTORYCZNIE niektorzy wola atakowac pesonalnie...
tych ktorzy SMIA MIEC TO "INNE ZDANIE"...
DLACZEGO????
07-07-2013 [04:06] - wicenigga (niezweryfikowany) | Link: "niektorzy wola atakowac pesonalnie..."
Racja, np. taki "chojecki - 05.07.2013 19:49 Przed popisywanie się głupotą warto sprawdzić daty wypowiedzi..."
Trochę co prawda się gubię, właściwie po której stronie są te epitety? I czyżby one wynikały z lęku przed krytyką ?
05-07-2013 [18:04] - Janko Walski | Link: Rosyjska agentura wpływu w środowiskach RM
wielokrotnie dawała o sobie znać w ciągu całej historii tego ruchu społecznego. Dobrze byłoby gdyby ktoś to usystematyzował. Za każdym razem był to cios w plecy w chwili gdy wolna Polska dostawała swoją szansę.
Jeśli TWT okaże się raz jeszcze przyczółkiem, z którego nastąpi atak (od tyłu) na Prawo i Sprawiedliwość wszystko będzie jasne.
Z drugiej strony morzem jednak nie da się dyrygować. Gdy rozmawiam z osobami identyfikującymi się ze środowiskami, którym patronuje ojciec Rydzyk to daje się wyczuć zaniepokojenie lub reakcje agresywne pokazujące, że nie mogą pogodzić się z tym nowym toporem wojennym.
05-07-2013 [19:35] - fritz | Link: Pomoz mi, do jakiej agentury nalezalo PJN a przeciez tam
byli ludzie z bardzo bliskiego otoczenia prezydenta LK.
Chojecki podal link do spotkania z Cenckiewiczem a tam bylo pare bardzo ciekawych wypowiedzi.
Cenckiewicz okreslil niezwykle bliskich LK wspolpracownikow jako przyspanawanych do kancelarii obecnego prezydenta.
Grzegorz Braun palcem wskazuja na agenture w najblizszym otoczeniu JK. I jezeli uswiadomimy sobie sabotoz w PiS budowy systemu kontrolnego liczenia glosow, czy tez przdziwne wpadki JK w ostatniach wyborow, go Grzegorz ma oczywiscie racje.
Na tym spotkaniu Cenckiewicz mowi rowniez o Wielgusie.
A to co mowi, sugeruje, ze patrioci dali sie w pokrzywy wypuscic.
06-07-2013 [00:02] - Lusia | Link: Proszę zwrócić uwagę na...
Redaktora Pogorzelskiego z TWT. Mam co do jego sposobu rozmowy z zaproszonymi gośćmi zastrzeżenia. Po kongresie PIS zaprosił do swojego programu politologa Pana Palade. Gość zaczął mówić o kongresie PIS, a redaktor natychmiast przeszedł na rozmowę o PO i jego szansach na przyszłe wybory i wybory w Elblągu, przy czym nie było mowy o zachowaniu Tuska na kongresie PO, a jedynie o jego szansach na przyszłość. Odnośnie agentury, O Rydzyk jest za bardzo doświadczonym w walce z nią, żeby mogli mu taką wtyczkę zaaplikować w RM. Natomiast odnośnie TWT O. Rydzyk ma zaufanie do osób decyzyjnych w tej telewizji i tu może być przyczyna pewnych zawirowań personalnych.
05-07-2013 [18:42] - wicenigga (niezweryfikowany) | Link: "Proponuję zaczekać na rozwój wypadków,
bo z pewnością najbliższe tygodnie przyniosą rozwiązanie tej zagadki"
Pan pastor proponuje, PO czym rwie do przodu jak rączy jeleń! Ładnie to tak ?
05-07-2013 [19:49] - Paweł Chojecki | Link: DATY!!!
Przed popisywanie się głupotą warto sprawdzić daty wypowiedzi...
05-07-2013 [21:04] - wicenigga (niezweryfikowany) | Link: "2013-07-05 13:46"
Taka jest data wypowiedzi i podkreślenia pana pastora, że o głupocie nie wspomnę :)
05-07-2013 [20:06] - Paweł Chojecki | Link: RM a RN
Kolejnym krokiem przewidzianym przez Ściosa będzie wsparcie przez ks. Rydzyka Ruchu narodowego:
"Można się też spodziewać, że wkrótce toruńskie media będą wspierały Ruch Narodowy."
To dość prosty sposób falsyfikacji tez Ściosa. Jeśli będziemy mieli powtórzenie mariażu Torunia z Giertychem, AŚ jest wytrawnym analitykiem, a słuchacze RM mają problem...
Paweł Chojecki
05-07-2013 [21:43] - pst | Link: Wybory zbliżają się
Jeśli z pomocą Telewizji Trwam RN wejdzie do Sejmu, to zabierze część głosów PiS. Rządzący układ powinien być zadowolony.
06-07-2013 [03:34] - licho | Link: Autor
"Pisząc zaś te słowa - "nie zgadzam się na współorganizację między innymi marszów dla Telewizji Trwam z podmiotami związanymi z panem redaktorem Tomaszem Sakiewiczem" - o. Rydzyk zachował się haniebnie. Po tym, co kluby GP zrobiły na rzecz RM i TV Trwam, takie stawianie sprawy jest wyjątkową podłością."
Tym razem sie z Panem zgadzam.
06-07-2013 [08:44] - Paweł Chojecki | Link: Fakty
"Tym razem sie z Panem zgadzam." - to akurat nie ma większego znaczenia. Ważne, byśmy umieli przyznawać sobie rację ze względu na siłę argumentów, a nie tożsamość.
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
06-07-2013 [11:45] - tagore | Link: Jak traktować ?
teksty Pana Chojeckiego ,który udowodnił publikowanymi
tekstami ,że życzliwy dla katolików i kościoła katolickiego
nie jest. Podgrzewanie nastrojów w tej sprawie nie ma sensu,
bo cała ta sytuacja może być tylko grą Pana Rydzyka o miejsce na
multipleksie ,z której wycofa się po uzyskaniu tego czego potrzebował.
Taktykiem jest niezłym i ta wersja opisu zdarzenia wydaje się najbardziej
prawdopodobna ,a z całą pewnością niekorzystna dla PO i kumpli.
tagore