Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Witold Gadowski. Ukraińcy źli. Konfederacja dobra
Wysłane przez Bogdan Jan Lipowicz w 20-06-2023 [10:56]
I tak to Zelenski to „zwykły aktorzyna” / Ronald Reagan też :) / ( ~ 10 min, „..24 -go lutego przestrojono nas na słuchanie Zelenskiego,... zwykłego aktorzyny ….. itd. ), potem zdjęcie jakichś dziewcząt ukraińskich bez twarzy co to podesłała „jakaś pani” z Warszawy , ta „głupia dziewczynka z Ukrainy”, z nadrukiem portretu Bandery na torbie ,( ponoć Warszawa, może , a może internetowy ruski fotomontaż ?) i nawoływanie redaktora Gadowskiego, że „oświadczam , że jak zobaczę ….. albo czerwono czarne barwy, to w stanowczych słowach zażądam ….. spalenia lub zniszczenia”. I dalej skandaliczne zdanie, wobec sytuacji wojennej i tego co Rosjanie robią na zaatakowanej Ukrainie : .. „Czy mam to przetłumaczyć po rusku, tak jak ruscy wam to tłumaczą ?” . Nie wierzyłem własnym uszom. ( Komentarz sprzed tygodnia, "Nagły atak Kaczki" . Kaczka to jakiś Ukrainiec ).
I dalej, że Ukraińcy „niewdzięczni” bo to i tamto, , że korumpują UE ( już nie ruscy ?), wyraźna satysfakcja, że według badań podanych przez „Rzeczpospolitą”, poparcie dla Ukraińców u nas spada, / u mnie tam nie spada, jak za uchronienie się od ruskich zboczków i zbrodniarzy na naszej granicy, i dalej lepiej nie myśleć, nasza pomoc ma cenę umiarkowaną, to Ukraińcy tam płacą cenę ogromną, na Niemców nigdy nie liczyłem /
Dalej to PiS i rząd bardzo złe, pasą się na rządzeniu, „ile tam milionerów”! :) itd. No i oczywiście powtarzanie za pewnymi mediami , jak za panią matką albo radiem Erewań, tego fejka o emeryturze dla Ukraińców po jednej składce ZUS jako o „najprawdziwszej prawdzie”. Judzenie. Dorosły człowiek i wytrawny dziennikarz, wie co robi.
I oczywiście ukochana Konfederacja, cytat : ...”Łączę duże nadzieje z tym, że do Konfederacji dołączy niedługo bardzo silna grupa katolicka, i tak zmontowana prawica naprawdę odniesie duży sukces, że bez tak zmontowanej prawicy nie będzie można powołać żadnego rządu” / skąd my to znamy, od 1989 :) /. Sam do kościoła ile trzeba chodzę, dziesiątkę różańca też czasami zmówię, już ten wiek, ale jak służby posowieckie chciały coś w Polsce uwalić czy sparaliżować po 89 r, to nagle uaktywniali się „pryncypialni” i „świętobliwi” oraz „bezkompromisowi” katolicy. Taka tradycja. No ale jednak ci „świętobliwi” na pewno znajdą wspólny język z libertyńskmi w dużej mierze, „konserwatystami” :) od JKM i Mentzena, czyli „Nową Nadzieją” . Ładne nazwy „Nowa nadzieja”, „Gruzińskie marzenie”... itd. :)
I to dziwna rzecz, że przez całą godzinę najprzeróżniejszych tematów ani słóweczka o agresji i zbrodniach rosyjskich. Nawet o walkach, w których ginie dziennie po 100 ukraińskich żołnierzy. Jest o złej Ukrainie, i złych Ukraińcach, o Polsce, o UE, o USA a o tym ani słowa. Jakby nie istniały. Gdyby za kilka lat ktoś tego słuchał, kompletnie nie znałby kontekstu najazdu zbrodniczej Rosji na sąsiada z planami dalszej ekspansji.
Dawno nie oglądałem Gadowskiego, nawet nie byłem świadom, że antyrządowa kampania wyborcza tak się już rozkręciła. A tu na koniec słyszę zabawne zdanie, cytat : że „Przyświeca mi takie dziecięce dążenie do poznania prawdy” :) . Dorosły człowiek i Polak i politycznej „prawdy” szuka i cytuje z „Rzeczpospolitej” i „Wirtualnej Polski” ? :). Rzeczywiście prawdziwe prawdy „krynice”. Od jakiegoś czasu zresztą zauważam , że w tych miejscach odczytać można pewne tendencje. Jakiś cichy sojusz?
Zajrzałem pobieżnie i do poprzedniego odcinka W.G., sprzed 2 tygodni. A tam aktualnie rządzący Polską na początku wdeptani w ziemię , Konfederacja cud – miód.
A ja akurat uważam, iż to, że nas sowieci nie najechali , (przedtem Ukrainę), zawdzięczamy najbardziej braciom Kaczyńskim. Można znaleźć u nas sporo wspaniałych, mądrych i bitnych osób. Ale jak się pomimo piekielnych ataków, nie zbuduje struktury która pozwala się opierać ruskim i Niemcom, i ich polskim ekspozyturom, to się przepada. A my jako Polska jeszcze trwamy. Oni potrafili tego dokonać. Pomimo wielu „cudownych” nowych partii, nowych nadziei ruskich, które się pojawiały by polskich patriotów poróżnić . I z sobą i z sąsiadami.
Co zrobić aby nie zwijała się flaga? https://www.youtube.com/watch?...
www.studiowieza.pl
Komentarze
20-06-2023 [10:56] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: nnn
Pozdrowienia dla wszystkich popierających ten rząd.
20-06-2023 [11:31] - u2 | Link: Dawno nie oglądałem
Dawno nie oglądałem Gadowskiego, nawet nie byłem świadom, że antyrządowa kampania wyborcza tak się już rozkręciła.
Ale mnie @Autor zainteresował. Chyba dzisiaj obejrzę co red. Gadowski ma do powiedzenia :-)
PS. Krucjata wyborcza już dawno trwa, PDT objeżdża Polskę na tzw. konwencjach. Wszędzie go pełno, aż strach lodówkę otworzyć :-)
20-06-2023 [11:43] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Pisząc to myślałem o tym co
Pisząc to myślałem o tym co poza największymi telewizjami, co się ma na pstryknięcie kanału. Takie internetowe okienko np. W.G. to godzina, poutykane między innymi tematami, i tam ze 20 min.
20-06-2023 [13:07] - u2 | Link: Włąśnie oglądam ten "Nagły
Włąśnie oglądam ten "Nagły atak kaczki". Jestem na 9 minucie oglądania.
https://www.youtube.com/watch?...
Było o wirusie SARS-2, tutaj zgadzam sie z red. Gadowskim w 99%. Wirus powstał w laboratorium i niestety się twórcom wymsknął. Było o Bunga-Bunga Berlusconiego. Teraz red. Gadowski nadaje na wielkie korporacje, że niby wmawiają nam, że mamy się wstydzić, że żyjemy. No tutaj mogę się nie zgadzać, więc uszy mam podniesione do góry i słucham uważnie :-)
PS2 Doszedłem do 11 minuty i rzeczywiście red. Gadowski rzucił się jak oszalały na "półboga" Zełeńskiego, że to niby on dyktuje nam co mamy robić, z kim mamy się przyjaźnić, co mamy myśleć. Sprytne przejście od frontalnego ataku na wielkie korpo na prezydenta Zełeńskiego. A p. Zełeński nie jest jednak półbogiem, ale odważnym ludziem, który broni wolny świat przed kacapską nawałnicą. Oglądałem jego występy jako tancerza, przytaczała je na NB terenia w celu jego skompromitowania, ale w moich oczach urósł, pomimo niewielkiego wzrostu. Świetny tancerz. Wcześniej oglądałem skecze z jego udziałem, gdzie mówił po rosyjsku. Również doskonałe. Więc to żaden mierny aktorzyna jak próbuje go przedstawić red. Gadowski tylko świetny aktor komediowy.
PS3 Doszedłem już do 20 minuty. Okazuje się że red. Gadowski posługuje się artykułami z Rzepy, aby atakować odwieczną polsko-ukraińską przyjaźń i polski rząd. Jakiś banderowski wiceminister Taras Kaczka zaatakował Polskę w Londynie, (dlaczego w Londynie a nie w Berlinie,. czy Brukseli) że polscy rolnicy otrzymali 10 mld od polskiego rządu niezgodnie z zasadami WTO, dlatego Ursula von der Leyen zablokowała 40 mln pomocy dla polskich rolników. Potem było zdjęcie z torebką ze zdjęciem Daddy Bandera. Red. Gadowski nazwał Banderę zbrodniarzem wojennym. No nie wiem, siedział przez większość wojny w niemieckim oflagu. A teraz red. Gadowski cytuje kolejny paszkwil z Rzepy, że ponoć banderowcy otrzymują świadczenia emerytalno-rentowe po wpłaceniu 1 składki do ZUS, co było już kilka razy prostowane przez polskich oficjeli. Ale red. Gadowski wie lepiej, może liczy że Rzepa go zatrudni ? :-)
20-06-2023 [15:08] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Jest w "szpagacie", po pisze
u2 .Jest w "szpagacie", bo pisze i dla GP która bardzo popiera Ukrainę i działania rządu, ale to raczej strategia GP bo on ma rozpoznawalne nazwisko, W GP pisze np. o zagrożeniach gender, za co na You Tube by go może wyautowali, strategia biznesowa, prawie 350 tys, jak ma monetowanie, to nie może, ale Rz mu niepotrzebna, Wystarczy pisać pod "target" jako "poszukiwacz prawdy" :). To może główne i znakomite źródło dochodu, pisać antyukraińsko dla tego targetu na YT. Tak sobie spekuluję, bo nie jestem biegły w temacie. Uprawianie polityki , ale językowo-gębowej, ale się zradykalizował, jego rynek i wyznawana formacja polityczna tego potrzebuje , przedtem nie tak ostentacyjnie, teraz kampania i nadzieje . Gdyby PiS przegrał, a Konfederacja weszła w koalicję z PO, to celuje w pozycję wysoko kierowniczą w mediach, jako "zasłużony" i sprawdzony . Szary redaktor w Rz to dla niego nic ciekawego, dla plebsu, parę złotych. Ma większe ambicje. Tak sobie wstępnie spekuluję bez pretensji do tego, że to jakiś aksjomat. Są w takich tematach dużo lepsi niż ja.
20-06-2023 [15:49] - u2 | Link: Gdyby PiS przegrał, a
Gdyby PiS przegrał, a Konfederacja weszła w koalicję z PO
No nie, kuń-fa jest traktowana jak wróg śmiertelny przez układ okrągłostołowy. Dla red. Gadowskiego kuń-fa jest dlatego alternatywą. Raczej po znajomości z red. Michalkiewiczem, a nie według ich bzdurnej antypolskiej działalności. Kuń-fa to taka prymitywna szkopsko-kacapska agentura pod zarządem żydowskim. Kuń-fiarze stawili się jak jeden mąż u towarzyszki panienki na jej kanale YT. Towarzyszka Panienka to córka gienierała w cziornych oczkach. Ponoć śledzi zawzięcie wszelkie nieprzychylne komentarze dotyczące jej ojca w sieci :-)
PS. Dotarłem już do 52 minuty Komentarza Tygodnia red. Gadowskiego. Zachwala książkę p. Moniki Koszewskiej nt Katarzyny Skarbek pt. "Niepokorna, niezłomna". Ponoć kręcą już film na jej temat. Główną rolę gra córka Romana Polańskiego, o urodzie semickiej zbliżonej do urody słynnej agentki. W 39 minucie red. Gadowski przytoczył ostrzeżenie komisarz KE Very Jourovej wobec Twittera, że zostanie zablokowany w UE, bo nie cenzuruje nieprzychylnych komentarzy dotyczących korupcji w UE, PE i KE :-)
20-06-2023 [11:51] - Jabe | Link: Przydałaby się jakaś rze
Przydałaby się jakaś rzeczowa krytyka, by dało się z nią polemizować.
20-06-2023 [11:52] - AŁTORYDET | Link: Należy moim zdaniem,
Należy moim zdaniem, ustawicznie podkreślać, że głosowanie na Konfederację, opisywanej jako lepszy, ideowy, PiS, jest drogą donikąd. Marzeniem śniętej głowy, jest oczekiwanie na rząd PiS -Konfa. Taki pomysł, prowadziłby do upadku rządu, szybkich wyborów i triumfu totalniaków, w skali umożliwiającej przejęcie władzy. Przerabialiśmy to przy okazji rządów PiS-Samoobrona-LPR. Brak jakichkolwiek wspólnych elementów programowych, znikoma wiarygodność Brauna, Mikkego et consortes, wyklucza przyszłą współpracę.
A Gadowski jest tak wiarygodny, jak Anna Raźny czy Anna Słupianek. Endek z ... Krakowa. Słowem - oksymoron.
20-06-2023 [12:01] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Oczywiście, że takie partie
Oczywiście, że takie partie jak Konfederacja powstają w określonym celu, nie budować a rozwalać. Gadowski ma prawie..350 tys polubień . Ze 300 tys to naiwni. Ale głosujący.
20-06-2023 [12:13] - Jabe | Link: Naturalnie Konfederacja nie
Naturalnie Konfederacja nie jest „lepszym PiS-em”. Któż ją tak opisuje?
Faktycznie trudno znaleźć punkty wspólne między tymi ugrupowaniami. Pod względem gospodarczym PiS-owi bliżej choćby do postkomunistów, a stosunek do niepodległości dzieli ze swym arcywrogiem. Nic dziwnego, że prawicowi komentatorzy podchodzą doń niechętnie.
20-06-2023 [11:57] - Es | Link: Jeśli nawet po ostatnich
Jeśli nawet ostatnie "rewelacje" Drobowycza - pomijając wcześniejsze fakty, oświadczenia i poczynania ukraińskich urzędników państwowych oraz dyplomacji nie są w stanie otworzyć ci oczu na ich prawdziwe intencje i wizję relacji z państwem polskim, to nie ma o czym z tobą rozmawiać. Wystarczy stwierdzić żeś bałwan.
A poza tym i manipulator. Bo jesli chcialbyś uczciwie oddac relacje ze słuchania Gadowskiego, to znalazłbyś niego wiele słów wsparcia dla uchodźcow, o organizowaniu pomocy dla ukraincow nie mówiąc.
20-06-2023 [12:07] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Oczywiście żem bałwan:). Bo
Oczywiście żem "bałwan":). Bo relacjonuję tylko ostatni odcinek jego okienka na YouTube, z aktualnego okresu trwania kampanii wyborczej. Ten "etap". Ale możesz zrelacjonować resztę, nawet sprzed roku. Z innego etapu.
20-06-2023 [12:53] - Chatar Leon | Link: Największym nieszczęściem dla
Największym nieszczęściem dla jakichkolwiek poważnych planów niepodległościowych czy wręcz jakichkolwiek planów reformy państwa są w ostatnich latach tępi klakierzy rządu Morawieckiego.
Skoro każde g... można zapakować w papierek z napisem PiS i podać bezkrytycznie klaskajacym, to po co PiS ma w ogóle robić cokolwiek konkretnego, po co miałby bronić niepodległości, po co miałby się szarpać z unijnymi hitlerowcami?
250 tys ofiar radosnej pandemicznej twórczości też nie przeszkadza.
Ale niezależny dziennikarz Gadowski przeszkadza.
Bo kto nie z nami ten ruski agent.
Nie chcę nawet komentować tego rodzaju stanów umysłu.
20-06-2023 [13:01] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Co to za bajki, jakobym
Co to za bajki, jakobym napisał iż to "ruski agent". Naprawdę ruskim nie zależy, czy ktoś kto działa na ich rzecz, na danym etapie jest im po drodze, robi to przypadkiem, z przekonania, czy jako "ich agent". Jeśli jakiś wpływowy człowiek, a Gadowski jest w określonych środowiskach wpływowy, tak atakuje relacje polsko-ukraińskie, pomija kontekst wojny, to się po prostu radują . Efekt jest korzystny dla nich. I tyle.
20-06-2023 [14:48] - Ijontichy | Link: KTO MA MEDIA,TEN MA WŁADZĘ!
KTO MA MEDIA,TEN MA WŁADZĘ!
Otóż oddelegowany "bloger" tydzień temu na NB,dostał rozkaz: Jedziesz z gnojem po Gadowskim! Odmaszerować!
Każda telewizja w tym kraju,kazdy portal,każda gazeta...każde medium...niemieckie,żydowskie i ruskie ma KONTO PT. ZBIGNIEW ZIOBRO.
Na to konto pójdzie przelew i dalej jazda na Ziobrę!
Rozkaz [forsa] idzie od delegata knesetu na Polin...pana PMM.
Teraz doszedł Gadowski...pierwszy zaatakował szef KRRIT,YOU TUBE I INNE GADZINÓWKI...ALE DOBRZE OPŁACANE Z BUDZETU...
W TYM KRAJU NIKT NIE MOŻE MIEC SWOJEGO ZDANIA,A JUZ BROŃ BOŻE...RACJI!
No ale jeszcze nie wsadzają do więzienia...
I tu nagle wyskakuje delegat szefa dwóch portali,gazety przybysz tygodniowy...i juz ATAK NA GADOWSKIEGO.
Sam to wymyślil? Może dostał rozkaz,a może kilka euro? Albo kopiejek?
PS.Mam nadzieję,że ten komentarz przejdzie...imprimatur...jeżeli nie przejdzie,to tylko udowodni,że mam racje!!
20-06-2023 [20:29] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: .. "W TYM KRAJU NIKT NIE MOŻE
.. "W TYM KRAJU NIKT NIE MOŻE MIEC SWOJEGO ZDANIA,A JUZ BROŃ BOŻE...RACJI! "...
Z tą "racją" nie przesadzajmy :) . No i każdy ma i może mieć "swoje zdanie". U niego i niektórych rozpoczął się okres wyborczy, u mnie też :) . Byś chociaż zaprzeczył jednemu mojemu zdaniu, że nieprawda :). Przecież W.G . sam siebie pozycjonuje, poleca Konfederację, ja to rozumiem ale wrednie atakuje politykę rządu. Co mi się nie podoba. A ja, jako wyborca i orędownik partii braci Kaczyńskich, mam zamiar rządu bronić. Ja tu nie przyszedłem opisywać wspomnień z wakacji ale oceniać, polemizować , pozycjonować kto jest gdzie i informować w ramach kampanii wyborczej która się rozpoczęła. Masz swoje typy, preferencje i polityczne emocje, W.G na przykład też ma swoje i ja mam swoje. Co tak zabolało? W którym miejscu napisałem np. nieprawdę? To nie tak, że niektórzy redaktorzy będą po tym rządzie jeździć jak po łysej kobyle a każdy wyborca będzie milczał. To by było za łatwe. Pozdrawiam . Dla mnie wolna Ukraina to wolna Polska. A z uderzania w Ukrainę i Ukraińców cieszą się ruscy. Cieszą się, czy się nie cieszą ? A ja ruskich nie lubię. Ich radość to nasza zguba.
20-06-2023 [14:51] - Ijontichy | Link: KTO MA MEDIA,TEN MA WŁADZĘ!
KTO MA MEDIA,TEN MA WŁADZĘ!
Otóż oddelegowany "bloger" tydzień temu na NB,dostał rozkaz: Jedziesz z gnojem po Gadowskim! Odmaszerować!
Każda telewizja w tym kraju,kazdy portal,każda gazeta...każde medium...niemieckie,żydowskie i ruskie ma KONTO PT. ZBIGNIEW ZIOBRO.
Na to konto pójdzie przelew i dalej jazda na Ziobrę!
Rozkaz [forsa] idzie od delegata knesetu na Polin...pana PMM.
Teraz doszedł Gadowski...pierwszy zaatakował szef KRRIT,YOU TUBE I INNE GADZINÓWKI...ALE DOBRZE OPŁACANE Z BUDZETU...
W TYM KRAJU NIKT NIE MOŻE MIEC SWOJEGO ZDANIA,A JUZ BROŃ BOŻE...RACJI!
No ale jeszcze nie wsadzają do więzienia...
I tu nagle wyskakuje delegat szefa dwóch portali,gazety przybysz tygodniowy...i juz ATAK NA GADOWSKIEGO.
Sam to wymyślil? Może dostał rozkaz,a może kilka euro? Albo kopiejek?
PS.Mam nadzieję,że ten komentarz przejdzie...imprimatur...jeżeli nie przejdzie,to tylko udowodni,że mam racje!!
20-06-2023 [21:18] - Jan1797 | Link: Trotel daj se spokój, jak nas
Trotel daj se spokój, jak nas traktujesz?
Starałem się skutecznie od zawsze szanować Gadowskiego, ale proszę mnie douczyć. Czym się różni dzisiejsza jego postawa od innych przez nas krytykowanych?
20-06-2023 [16:24] - Grzegorz GPS Św... | Link: "na pewno znajdą wspólny
"na pewno znajdą wspólny język z libertyńskmi w dużej mierze, „konserwatystami” :) od. JKM i Mentzena, czyli „Nową Nadzieją” "
Nowa Nadzieja nie jest libertyńska, ale libertariańska. Radzę poznać słowa, których się używa. Można zacząć tu: https://naszeblogi.pl/66024-roznice-ideowe-wsrod-liberalow
20-06-2023 [17:22] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: .." Radzę poznać słowa,
.." Radzę poznać słowa, których się używa"... :). Wiem jakich słów używam i dlaczego.:) Chociaż uczony nie jestem. JKM, szef tego interesu i "szef szefów" jest libertynem. Dla niego "libertarianizm" to ściema dla "ludu" :)
Przybliżona definicja libertynizmu: "W XVII w. słowo to przyjęło się we Francji, gdzie mianem tym zaczęto opatrywać kręgi wolnomyślicieli, którzy odrzucali wiele norm moralnych, religijnych i obyczajowych. W XVIII w. słowo to stało się już synonimem rozwiązłości seksualnej panującej powszechnie wśród francuskiej arystokracji"..,
Najnowsze: "Najwyższy Czas" , 08-21.05.2023, s 13 : ..." W rozmowie z Tomaszem Sommerem powiedział nawet, (JKM) że jest >starym erotomanem<"... W innym wywiadzie polityk przyznał, że liczba jego kochanek sięgała 200. Nie mógł się tylko przemóc do Murzynki" ... "Stwierdził potem,(JKM) że miał jedną kochankę na kwartał, zwracając uwagę, że jak na erotomana nie jest to wysoka norma" . ( biedni najbliżsi koledzy i przyjaciele :) BJL ) Biorąc do tego pod uwagę oficjalne 8-ro dzieci z 4 - ma kobietami i jego aprobatę "dla obniżenia wieku obcowania płciowego dla niektórych dziewczynek , które >licząc 12-13 lat , są całkowicie dojrzałe< ", tamże s. 12, resztę można sobie dośpiewać. Libertyn pełną gębą. Oczywiście mamy wiek XXI, nie ma arystokracji, ale chodzi o filozofię życia. Reszta to ściema dla naiwnych. Tyle mam pod ręką z "ich" pisma. Pozdrawiam.
20-06-2023 [20:03] - Adam66 | Link: @Bogdan Jan Lipowicz
@Bogdan Jan Lipowicz
Ja też popieram obecny rząd bo zgadzam się ze stwierdzeniem, że lepszego nie było i przez długo może nie być. Jednak wsparcie nie oznacza zamykania oczu na nieprawidłowości a tych niestety zebrało się trochę. Należy to punktować żeby nie doszło do sytuacji gdzie stwierdzenie "pis i po to jedno zło" okaże się prawdziwe. Pomoc Ukraińcom to jedno ale sposób realizacji tej pomocy to drugie. Całkowite otwarcie granicy polsko-ukraińskiej to był poważny błąd, który teraz się mści a niestety może być tylko gorzej. Roszczeniowi Ukraińcy są coraz bardziej rozzuchwaleni, ostatnio zaczynają się pojawiać już na kielecczyźnie, Polacy z Przemyśla i Przeworska, którzy zostali wywaleni z pracy na korzyść tańszych sąsiadów ze wschodu. A ci sąsiedzi, w ramach "podziękowania" rzucają na lewo i prawo stwierdzeniem, że przyszli tu żeby Polaków pogonić. Nie wiem czy jest to nagminne czy tylko pojedyncze przypadki bo poznałem tylko kilka takich osób, ale coś takiego się dzieje. Dodając do tego arogancję wysokich polityków ukraińskich, samo poklepywanie Dudy czy Morawieckiego po plecach tego nie załatwi. Wracając do Gadowskiego, jego krytyka obecnego rządu mieści się w granicach konstruktywnej krytyki, chociaż wsparcie się rzepą czy wirtualną jako źródłem wiadomości jest trochę dziwne, ale to w ostatnim komentarzu bo wcześniej nie przypominam sobie aby cytował takie "źródła". Dziwi mnie też wspieranie otwartym tekstem konfy ale to też dopiero ostatnie 2-3 komentarze, wcześniej tego nie robił, przynajmniej tak otwarcie i wydaje mi się, że to może być trochę sarkastyczne, żeby pokazać rządzącym, że nawet zbiór takich, hmm, "polityków" jak w konfie, może się okazać ważniejszy niż rząd by sobie tego życzył. Praktyczny brak wzmainek o ruskich może wynikać z przesytu tymi informacjami bo we wszystkich mediach jest to czołówka i powtarzanie tego samego po raz kolejny byłoby zwykłą stratą czasu. Nie kreuję się na obrońcę Gadowskiego bo nie znam go osobiście, więc nie mam wiedzy na temat jego osobistych a nie tych publicznych poglądów, po prostu staram się znaleźć racjonalne wytłumaczenie takich zachowań. Pozdrawiam.
20-06-2023 [22:02] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Witam. Problem nie polega na
Adam 66 .Witam. Problem nie polega na tym, że w zaistniałej sytuacji nie będzie jakiś tarć na linii Polacy - Ukraińcy, / a z Polakami- sąsiadami nie ma czasami tarć ?:) /ale, że to jest będzie szkodliwie podsycane , wyolbrzymiane w ramach walki wyborczej przez Konfederację. I zagranicę. Oczywiście przez prorosyjską część Konfederacji. I Gadowski się w to włączył, nie jako prorosyjski a antyukraiński, a dla ruskich to jedno. Raz, że antyukr. to jego "target", pole działania , życia i dużej części zarobkowania, Dwa, w mojej ocenie jest pewna koalicja towarzysko- dziennikarsko- polityczna, on, Pospieszalski, Jackowski i.in, która czuje się na marginesie i postawili na Konf. Marzą, by PiS nie wygrało i by mógł. dalej rządzić. część podlana "katolickim" sosem, to sprawdzony sposób sypania piasku w tryby. Moim zdaniem więcej z Ukraińców pośrednio korzystamy niż dajemy. Codziennie ginie w walce z ruskimi ok 100 a drugie tyle bez reki, nogi , oka itd. Burzone domy, dzielnice i miasteczka, zalewane wioski.To trzeba szanować i pomagać, a nie skupiać się na szukaniu momentów spornych. Jest wojna. Gadowski uderza, bo dla nich, strona Konf., zaczęła się właśnie ostra kampania wyborcza. Będą inni. Ale co dla mnie najważniejsze. To ostatnie miesiące, krystalizują się poglądy niezdecydowanych , to dla mnie nie moment na wytykanie błędów rządowi, był na to czas, stokroć lepiej robią to cały czas "tuskowi" , lewacy itd, teraz czas na wspieranie rządu, jak wygrają, coś wytknę :). Co z tego że jest co, jak to nie ten czas. Wszystko ma swój czas. Czy na weselu opłakuje się umarłych, na pogrzebie śpiewa wesołe pieśni, na imieninach krytykuje się solenizantkę, a zdobywając stromą górę wszczyna się kłótnie? Był czas, będzie czas, teraz okres wyborczy, trzeba wygrywać wybory, szukać plusów. Myślę o głosujących na Tak, za tym rządem. Ot, tak na tą chwilę. Pozdrawiam.
20-06-2023 [22:32] - Jabe | Link: Co z tego, że prawda, gdy to
Co z tego, że prawda, skoro to woda na młyn imperialistów.
21-06-2023 [08:35] - Ijontichy | Link: @Bogdan & @jan z cyferkami
@Bogdan & @jan z cyferkami
Powiedzcie mi Panowie jaki sens ma rozpoczynanie dyskusji,jeżeli na ukazanie sie mojego komentarza czekam nawet 8 godzin!!! (sic!)
Jana tego nowego dalej podejrzewam,że jest funkcjonariuszem od szefa obu portali i obu gazet...nomina sunt odiosa.
W polityce nie ma przypadków,a kampania ruszyła.
Temu Panu Janowi z cyferkami powiem jedno: Gadowski wszystkie teksty opiera na dokumentach,nic nie zmyśla,a za Covid i aferę u nas i na całym świecie...należy mu sie
Pulitzer!
Ja też szanuje Nole i jego postawę...a ciapciaków wysyłam do ...
Czy W.G. popiera Konfę? Raczej idzie na tę nowa partię...katolicką i narodową.
21 06 8.34
21-06-2023 [09:20] - admin | Link: @ijon Już nie trzeba będzie
@ijon Już nie trzeba będzie czekać. Znowu się złamałem. Ale traktuj te uprawnienia do szybkiego komentowania właśnie a nie do pisania notek w niemożliwej do zaakceptowania formie
21-06-2023 [10:12] - Ijontichy | Link: Thx :-))
Thx :-))
21-06-2023 [10:35] - NASZ_HENRY | Link: @admin
@admin
Czy to już koniec porządków czy dopiero początek ;-)
21-06-2023 [09:25] - u2 | Link: należy mu sie
należy mu sie
Pulitzer!
Ano, nagroda mośków dla mośków :-)
21-06-2023 [10:14] - Ijontichy | Link: Tobie miłośniku lewaka Bono i
Tobie miłośniku lewaka Bono i pewnie Mao Tsetunga...nie grozi żadna nagroda...chyba,że za całodobowe czuwanie na NB.
21-06-2023 [10:58] - u2 | Link: nie grozi żadna nagroda
nie grozi żadna nagroda
Bardzo się z tego cieszę, że nie grozi mi wasza mośkowa nagroda :-)
21-06-2023 [11:26] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: - Ijontichy Napisałeś bardzo
- Ijontichy Napisałeś bardzo ważne zdanie, które ukazuje Twój błąd poznawczy, jak i wielu osób. Sam zresztą podlegam temu zagrożeniu w innych sprawach.
,,," Gadowski wszystkie teksty opiera na dokumentach,nic nie zmyśla,a za Covid i aferę u nas i na całym świecie...należy mu sie Pulitzer!,,,"
Covid dawno minął. Ja skupiłem się tylko na sprawie bieżącej, zagadnieniu związanym z aktualną polityką państwa wobec Ukrainy i kampanią wyborczą, na kogo głosować. A Ty zgadzasz się z Gadowskim w jego narracji covidowej, i przenosisz to na inne sprawy. Gadowski to ciekawy "multiinstrumentalista", porusza wiele tematów. Raz ciekawie, raz mniej, raz ma rację, innym nie ma. Prowadzi ciekawy sklepik na końcu, czasami spiszę jakąś książkę. Ja to szanuję. Ale na polityce państwa się mało co zna a się wymądrza. Ja tylko o tej dziedzinie. Teraz, od poprzedniego odcinka wsiadł na rząd i promuje Konf. I ja zaatakowałem go na tym odcinku, i tylko. Nie wdaję się w 10 innych tematów które porusza. Najczęściej ludzie myślą, o fajnie gada o tym i o tym, to ma rację i na polu wyborczym. Otóż wcale to tak nie działa. Zaangażował się w kampanię po stronie przeciwników rządu, wyszedł z roli "niezależnego i obiektywnego publicysty", określił się politycznie, OK. Ale teraz ci, co rząd popierają, jak ja, mają prawo to pole u niego atakować.
21-06-2023 [11:39] - Jabe | Link: Gdy redaktor Gadowski
Gdy redaktor Gadowski krytykuje Donalda Tuska, jest rzetelnym dziennikarzem. Kiedy natomiast krytykuje – nie wahajmy się nazwać po imieniu – faktyczną antypolskość Jarosława Kaczyńskiego, przestaje być obiektywny. Moralność Kalego.
Kowid zaś nie minął, a został odwołany, gdy pojawiła się lepsza sposobność do kreowania poczucia zagrożenia. To świadczy o rządzących.
21-06-2023 [11:59] - Niezalogowany | Link: "Gdy redaktor Gadowski
"Gdy redaktor Gadowski krytykuje Donalda Tuska, jest rzetelnym dziennikarzem. Kiedy natomiast krytykuje – nie wahajmy się nazwać po imieniu – faktyczną antypolskość Jarosława Kaczyńskiego, przestaje być obiektywny." - tak, zgadza się. Nie jest to trudne do zrozumienia nawet dla ciebie. Gratulacje.
"Kowid zaś nie minął, a został odwołany, gdy pojawiła się lepsza sposobność do kreowania poczucia zagrożenia."
Bredzicie, towarzyszu Ябе. Kowid nie został odwołany, ale odwołano wyższe poziomy stanu epidemicznego. Wirusa nie można "odwołać", nawet ktoś taki jak wy, Ябе, powinien to rozumieć.
21-06-2023 [21:25] - Jan1797 | Link: Gadowski wszystkie teksty
Gadowski wszystkie teksty opiera na dokumentach,
@Ijontichy 21 06 8.34,
Dlatego proszę przytocz mi opinię czy chociażby jedno zdanie redaktora Gadowskiego o „Reset” czy referendum migracyjnym. To jest clue mojej opinii, nie osądzam ludzi. Rozumiesz?