ZDRAJCA ZAWSZE BĘDZIE ZDRAJCĄ...STRZEŻ SIĘ SYNU!

Pewnego pięknego wieczora, po bitwie,a której Filip II Macedoński pokonal wroga..zawołał swojego nieletniego syna Aleksandra i kazał mu stanąć obok siebie.
Ocaleli dygnitarze wroga podeszli do Filipa i przysięgali wierność,służbe i miłość dozgonną nowemu panu!

Filip zawołał swojego wojownika i rozkazał:
WSZYSTKICH ŚCIĄĆ!
..........................................................
Aleksander zapytał ojca: Ojcze,ale dlaczego ich kazałeś ściąć...niektórzy mogliby sie przydać...?

PAMIĘTAJ SYNU! ZDRAJCA ZAWSZE ZDRADZI! TRZEBA SIE ZAWSZE OGLĄDAĆ ZA PLECY...A TAK...MASZ SPOKÓJ.

Dlaczego przytaczam tę rozmowę?

"Budka zwraca się do Gowina. Chce stworzenia nowego rządu: "Proponuję szczerą rozmowę. Jest możliwość, będzie większość."

Całość na portalu "wPolityce.pl"

I drugi szczególny występ Gowina:

"https://wpolityce.pl/polityka/..."

Artykuł zalinkowany.

ZDRAJCA ZAWSZE BĘDZIE ZDRAJCĄ....święte słowa Wasza Królewska Mość.

PS.Ale większość sejmowa...trzeba zapomniec o honorze!

 

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika kaliszanin

31-03-2020 [11:22] - kaliszanin | Link:

gowin sam nie odejdzie, nawet ciemny lud by mu to pamiętał. co innego gdyby tak został za coś wyrzucony... czas nagli, kasztany pęcznieją 

Obrazek użytkownika tricolour

31-03-2020 [11:54] - tricolour | Link:

To nie zdrajca tylko facet rozsądnie myślący w tym przypadku.

Obrazek użytkownika Czesław2

31-03-2020 [13:48] - Czesław2 | Link:

Zdrajca zawsze będzie zdrajcą... Dlatego w 1937 roku Stalin zamordował wszystkich komunistów, którzy z terenu Polski uciekli do Rosji. Nawet tych, którzy pełnili jakieś funkcje w aparacie państwowym Rosji. No, może ze dwóch zostawił.

Obrazek użytkownika AŁTORYDET

31-03-2020 [15:42] - AŁTORYDET | Link:

Bajdurzenie Dubki, a przedtem Radsika nie ma żadnego znaczenia. Gowin nie odejdzie z ZP, bo nie ma to sensu ani dziś, ani w przyszłości. A propozycja przesunięcia wyborów o rok, jest w gruncie rzeczy szachem dla opozycji. Konieczne byłoby epizodyczne poprawienie konstytucji, a na to bałwany nie są gotowe. Zresztą oni nie są przygotowani do czegokolwiek. Teraz trzeba myśleć o epidemii, a opozycją z tuzami po zawodówce i  "stosunkach", szczególnie "międzynarodowych" nie należy się zbytnio przejmować.

Obrazek użytkownika Kazimierz Koziorowski

31-03-2020 [16:58] - Kazimierz Kozio... | Link:

byc moze kontestatorzy chcieliby pomoc naczelnikowi dobra rada ale na przejscie do czynnego uprawiania polityki po stronie naczelnika to juz raczej nie reflektuja, lepiej na zimne dmuchac gdyby wiatry historii zaczely wiac w innym kierunku. tymczasem nie majac innego wyboru na rynku politykow - czasem trzeba dobrac ze "zdrajcow" majac swiadomosc ze moze byc roznie