Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czy PIS wkroczył na ścieżkę Platformy?

Mariusz Cysewski, 14.06.2015

Tu tylko zestawienie dwu dzisiejszych informacji. Może jeszcze kogoś otrzeźwią?
 
1. W sondażu – hehe… no ale pomińmy złośliwości o sondażach – otóż w sondażu TNS, który przytacza wPotylice, 76 procent Polaków (!) deklaruje zamiar udziału w referendum JOW we wrześniu; przy czym 60 procent popiera nową ordynację.

TVP Info/wPotylice 14 czerwca. Zob. http://wpolityce.pl/polityka/255987-sondaz-tns-dla-wiadomosci-polacy-za-zmiana-ordynacji-wyborczej-60-proc-poprze-jow-y

2. Pan Wiesław Johann, konstytucjonalista kojarzony z PIS mówi, że referendum jeśli nawet będzie wiążące (przypuszcza, że udział weźmie 40 proc., co oczywiście być może) - to i tak jego wyniki najpewniej nie będą wiążące, tym bardziej że konieczna zmiana konstytucji a większości do tego nie ma i nie będzie.

Wiesław Johann (YouTube/wPotylice). Zob. http://wpolityce.pl/polityka/256012-johann-o-ewentualnym-tak-dla-jow-ow-jesli-sejmowi-nie-uda-sie-zmienic-konstytucji-wprowadzenie-jow-ow-i-tak-bedzie-niemozliwe-nasz-wywiad

Przypomina się pewność, arogancja i buta, z jakimi Brąx traktował swoje zmyślone poparcie 60 procent. On chyba naprawdę myślał, że wszyscy go kochają, i że wszędzie może pojechać – i go nie wygwizdają, gdy zacznie opowiadać o kurach. No i cóż tu powiedzieć? Jak to skomentować niebrutalnymi słowy?
 
Może jednak.
 
Towarzysze! Róbcie tak dalej! Opowiadajcie 76 procentom Polaków, że ich zdanie macie daleko i głęboko! Jeśli będziecie to ćwiczyć równie wytrwale co Brąx swą własną butę i arogancję - bez których my, „sprzedajne skur..syny” (C) L. Szejnfeld :) bylibyśmy bezradni - to na referendum pójdzie nie 76, a 96 procent, naród da Kukizowi nie 60, a 75 procent – czyli większość konstytucyjną – a wy dostaniecie z 10 procent, niewiele więcej niż Platforma (7 proc.)
 
Mariusz Cysewski

Kontakt: tel. 511 060 559
[email protected]
https://www.facebook.com/groups/517163485099279
https://sites.google.com/site/wolnyczyn
http://www.youtube.com/user/WolnyCzyn
http://mariuszcysewski.blogspot.com
http://www.facebook.com/cysewski1



  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12289
Domyślny avatar

Anwad

14.06.2015 23:08

Ciekawa jestem, czy to Panu nie bliżej do tych antypolskich tworów jak PO. Popiera Pan rozwiązania, które są niekorzystne dla Polski i dla Polaków, za to korzystne dla mafii. Niefinansowanie partii z budżetu - jasne... Niech mafia nie ma konkurencji!
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

14.06.2015 23:44

Dodane przez Anwad w odpowiedzi na Ciekawa jestem, czy to Panu

Partie w uczciwym ustroju demokratycznym (JOW) nie muszą cyckać podatników. Tylko mafie cyckają podatników. Wybory w demokracji (JOW) są tanie, bo w małych okręgach (85-100 tys wyborców) kandydat może porozmawiać z większością wyborców osobiście. I wtedy nie pomaga żadna telewizja... Żadne bilbordy. Żadna sprzedajna dziennikarska szuja. I to was boli.
Domyślny avatar

Anwad

15.06.2015 00:09

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Partie w uczciwym ustroju

Was, czyli kogo? Nie należę do żadnej partii politycznej. Za to kieruję się zdrowym rozsądkiem. Jestem przeciwko JOW-om, bo wyniki wyborów w JOW-ach nie odzwierciedlają rzeczywistego rozkładu preferencji politycznych społeczeństwa. Przykład: Dlaczego w Warszawie, gdzie dominują zwolennicy komunistów, tylko komuniści mieliby mieć możliwość wyboru przedstawicieli? Jestem przeciwko finansowaniu partii z funduszy prywatnych, bo w Polsce duże pieniądze mają głównie ludzie nieuczciwi. I to oni kupowaliby sobie ludzi do parlamentu.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

15.06.2015 01:32

Dodane przez Anwad w odpowiedzi na Was, czyli kogo? Nie należę

"Dlaczego w Warszawie, gdzie dominują zwolennicy komunistów, tylko komuniści mieliby mieć możliwość wyboru przedstawicieli? " Może dlatego że dominują? Ale pan mówi o abstrakcjach, bo trzeba sobie odpowiedzieć, DLACZEGO dominują. Ano dominują dlatego, że nie ma tam mocnych kandydatów opozycji. Co warto porównać z pierwszymi wyborami w Sowietach za Gorbaczowa do lokalnych sowietów 25 lat temu. Teoretycznie nie istniało tam nic prócz KPZR. Ale po ogłoszeniu wyborów i w kampanii wielu kandydatów wystąpiła, a nawet ci, którzy zostali, deklarowali się jako antykomuniści. "Jestem przeciwko finansowaniu partii z funduszy prywatnych, bo w Polsce duże pieniądze mają głównie ludzie nieuczciwi. I to oni kupowaliby sobie ludzi do parlamentu." To w obecnym systemie wygrywają duże pieniądze, bo tylko za duże pieniądze kupuje się bilbordy, audycje, korumpuje dziennikarzy itd. itd. Tylko w obecnym systemie nikt od 15 lat się nie przebił do tej okrągłej tancbudy, bo nie liczę Palikota (to zbrojne ramię PO). Takie są fakty. To jest doświadczenie. W JOW pieniądze są owszem potrzebne (dużo mniejsze), ale niczego nie przesądzają. Kandydat od biedy porozmawia z każdym z 85-100 tys. wyborców swego okręgu. Trzeba do tego końskiego zdrowia, ważna jest też grupa ludzi (niewielka) którzy na to pracują, no i owszem pewne pieniądze - ale te pieniądze nic nie przesądzają. A dziś przesądzają.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

15.06.2015 12:01

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na "Dlaczego w Warszawie, gdzie

"Kandydat od biedy porozmawia z każdym z 85-100 tys. wyborców swego okręgu." Aby tego dokonać to musiałby 85-100 tys ośmiorniczek POłknąć ;-)
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

15.06.2015 14:25

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na "Kandydat od biedy porozmawia

Wiem, że to brzmi abstrakcyjnie, ale np. w 2 miesiące kampanii jest możliwe spotkanie nie z każdym indywidualnie, ale z większością rodzin (od drzwi do drzwi) i pogadać z każdym, kto będzie chciał. Atutami jest krzepa i młodość :)) Prezydent Duda też nie spotkał się z każdym - ale próbował ;)) i osiągnął niebywałe wyniki ;)) Ale od młodości i krzepy ważniejsze jest co innego: gotowość słuchania i pokora, gotowość do służby by nie użyć bardzie górnolotnych słów. Prezydent Duda to ma. A teraz włączcie państwo telewizor i popatrzcie na te tłuste koty z własnej partii (wszystko jedno jakiej). Pozdrawiam
alchymista

alchymista

15.06.2015 20:11

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Wiem, że to brzmi

@Mariusz Cysewski Jarosław Kaczyński nie jest młodzieniaszkiem, ale 100 powiatów też objechał. Objeżdżał je i w roku 2011. I co? I nic? Cieszę się, że Duda wygrał wybory, ale nie głosowałem na niego z powodu ładnej buzi. A Pan proponuje, by ludzie głosowali na lokalnych gwiazdorów. Cenię Kaczyńskiego za to, że jest niesympatyczny i nawet nie próbuje być sympatyczny. Szczególnie gdy jest znużony, a lata na karku dają znać o sobie. Jest bardziej autentyczny jako człowiek, którego życie - podobnie jak Pańskie - nie było usłane różami.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

16.06.2015 13:13

Dodane przez alchymista w odpowiedzi na @Mariusz Cysewski Jarosław

Przecież nie twierdzę, że młodość i krzepa to warunek być albo nie być. Mówię tylko, że się przydają. A objeżdżanie Polski bardzo pomogło prezydentowi Dudzie.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

15.06.2015 01:49

Dodane przez Anwad w odpowiedzi na Was, czyli kogo? Nie należę

Anwad 100/100 Trafiony i zatopiony! Dokladnie tak to jest z JOW-ami.....gdyby JOW-y byly najlepsze to stare demokracje dawno by to juz zastosowaly...proste jak kij!
eska

eska

15.06.2015 00:10

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Partie w uczciwym ustroju

Mnie nic nie boli, poza głupotą polityczną naszych - Pan wybaczy, ja rozumiem, że sporo osób na widok własnego posła PiS ma ochotę wrzeszczeć, ale tylko sprawdzona ekipa jest w stanie udźwignąć niezbędne zmiany. Zbiór przypadkowych posłów niczego nie osiągnie poza osobistymi korzyściami wynikającymi z zawartych kontraktów politycznych, czyli będzie jedno wielkie przekupstwo. PiS daje jedna gwarancję - dokładnie wiadomo, o co chodzi tudzież wiadomo, ze ci, którzy zostaną wystawieni, nie zrobią wolty, bo wytrzymali już wszystko. W JOW wygra populizm i kasa, a na końcu się okaże, ze wszyscy nowi kochają PO. To jest pewne jak amen w pacierzu.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

15.06.2015 01:45

Dodane przez eska w odpowiedzi na Mnie nic nie boli, poza

eska 100/100 Gratuluje wpisu! Strzal w 10-tke, ale to trzeba miec "otwarta glowe" aby to pojac.
Domyślny avatar

HenrykHenry

15.06.2015 11:30

Dodane przez eska w odpowiedzi na Mnie nic nie boli, poza

Eska gratuluje . Ujelas to jak nalezy, ot poprostu tak jest !!!. Teraz ciekaw jestem czy Cysewski tez sie na Ciebie poskarzy do Admina ze jestes "ruski troll" ???.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

15.06.2015 01:33

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Partie w uczciwym ustroju

Widze szanowny panie Cysewski ze nie toleruje pan krytyki i wszystkie krytyczne wpisy pan PO prostu "wycina".....to nie jest demokracja....
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

15.06.2015 11:04

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na Widze szanowny panie Cysewski

Na Naszych Blogach autor nie ma możliwości wycięcia czegokolwiek.
Domyślny avatar

HenrykHenry

15.06.2015 11:27

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Na Naszych Blogach autor nie

Ale ma mozliwosci "skarzenia" sie do Admina i obelzywego wyzywania oponentow od "ruskich trolli" i tym podobnych "pierdol". To juz jest od dawien dawna wiadome ze "zlodziej" najglosniej krzyczy "lapaj zlodzieja" !!!.
Domyślny avatar

Valdi

15.06.2015 01:38

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Partie w uczciwym ustroju

Ale kaskę mają w Polsce właśnie szuje i mafia. Sam Pan przecież sporo pisze o Piłsudskim który zreformował państwo w oparciu o kadrówkę. Kadrówki nie stworzy się z cwaniaczków. Natomiast z partii - bardzo możliwe.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

15.06.2015 01:42

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Partie w uczciwym ustroju

Panie Cysewski! Czy w ogole pan sie zastanawia co pan pisze? Jak pan sobie wyobraza rozmowe kandydata na posla ktory ma sie rozmowic "w cztery oczy" ze 100 tys wyborcow? Czy to w ogole jest realne? Dlaczego jest pan az tak naiwny panie Cysewski? JOW-y sa idealne dla mafii i oligarchii ktora to wszystko sfinansuje! Nie czarujmy sie ze JOW-y sa panacem na wszystko. Wtedy "SYSTEM" z ktorym tak walczycie sie dokladnie i szczelnie DOMKNIE! Nikt o zdrowym umysle nie bedzie finansowal filantropijnych pomyslow TYLKO SWOJE INTERESY.....
eska

eska

14.06.2015 23:13

Osobiście jestem za - niech wybiorą samorządowców z Lubina i niech oni robią porządki, ciekawe, jak to się skończy i dlaczego Schetyna zostanie premierem :))).
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

15.06.2015 02:13

Ilu z tych 70% wie o co chodzi z tymi JOWami? Wie Pan co wiedzą ludzie? Że Kukiz to szczery chłopak i dobrze mu patrzy z oczu i dlatego są za JOWami. Nie zdziwiłbym się gdyby połowa z tych 70-u % nie potrafiło nawet rozszyfrować skrótu JOW. Wcześniej byli przeciwko Macierewiczowi bo ma straszne oczy i przeciwko Kaczyńskiemu bo jest żądny władzy (o czym świadczy to, że sam mówił że "teraz k. my") - taki jest poziom wiedzy. Ubekistan jak g. w folii - przeleje się do nowej formy. Bez wolnych mediów i przepływu informacji ludźmi będą kierować emocje generowane zgodnie z "mądrością etapu" przez macherów od mas. A "mądrość etapu" podpowiada pasożytom zmianę nosiciela bo PO jest już truchłem.
Jabe

Jabe

15.06.2015 09:20

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Ilu z tych 70% wie o co

Skąd Pan to wszystko wie?
Lektor

Lektor

15.06.2015 09:56

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Skąd Pan to wszystko wie?

Skąd ? Bo na mieście już o tym mówią. A na wsi ptaszki śpiewają !
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

15.06.2015 09:58

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Skąd Pan to wszystko wie?

A skąd Pan wie, że jest inaczej?
Jabe

Jabe

15.06.2015 10:12

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na A skąd Pan wie, że jest

A skąd Pan wie, że ja wiem, że jest inaczej?
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

15.06.2015 11:20

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Ilu z tych 70% wie o co

Panie Janko, wszystko to może być najszczersza prawda. Nie będę się spierał. Ja jednak jako redukcjonista albo koń z klapkami na oczach widzę u Kukiza tylko dwie rzeczy: 1) ławy przysięgłych 2) JOW. Oba te punkty mam za bardzo ważne dla Polski, a ławy przysięgłych za nawet tak ważne, że przesądzają czy w Polsce jest wolność, czy jej nie ma. Piszę o tym od lat i zdania nie zmieniam. Cała reszta też oczywiście na swój sposób jest ważna, tworząc kontekst; np. nie wyobrażam sobie, bym z powodów historycznych mógł głosować na SLD, nawet gdyby zgłosiła teraz oba te punkty programowe. Choć gdyby je zgłosiła szczerze, rozwijała i propagowała przez parę lat, i gdyby zmieniło się w niej trochę facjat i minęło jeszcze parę lat - to kto wie? Interes Polski ważniejszy od historii jakiejś partii. No ale tego dylematu nie ma, bo Kukiz to nie SLD. Pozdrawiam
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

15.06.2015 11:51

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Panie Janko, wszystko to może

Panie Mariuszu zgadzam się, że "interes Polski ważniejszy od historii jakiejś partii" dlatego z reformowaniem ustroju należy poczekać do odzyskania niepodległości - wyzwolenia z UBekistanu. Po zwycięstwie nad UBekistanem pospolite ruszenie jakim jest Prawo i Sprawiedliwość rozsypie się na różne nurty polityczne, które między sobą będą mogły już toczyć boje o rozłożenie akcentów w polskiej polityce (piłsudczykowskie, chrześcijańskie, narodowe, liberalne, opiekuńcze - wszystkie te nurty są w PiS obecne), mam nadzieje w formule JOW. Powalczymy o tą formułę razem, ale nie teraz.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Mariusz Cysewski
Nazwa bloga:
Mariusz Cysewski
Zawód:
Antykomunista. Tłumacz. Dziennikarz
Miasto:
Katowice

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 538
Liczba wyświetleń: 3,193,411
Liczba komentarzy: 1,481

Ostatnie wpisy blogera

  • Bytom: proces o brak szacunku dla rasy panów III
  • Komitet Napadu na Demokrację a ład nazewniczy i moralny
  • Popieram Cimoszewicza z Komitetu Napadu na Demokrację!

Moje ostatnie komentarze

  • Hehehe... Aleś się Pan (z całym szacunkiem) wybrał z tymi uwagami. Gdzie jak nie na Naszych Blogach znajdzie Pan takie ilości endeków już nawet nie kiszczakowych, co prosowieckich? Takim Pucio nawet…
  • "Z niebytu"? "Wolny Czyn" nieprzerwanie publikowany jest na serwerze pod jurysdykcją Stanów Zjednoczonych, LOL. Kopiowany w Polsce u Kornela Morawieckiego. Jeśli zdecydowałem się zstąpić na chwilę w…
  • Nic pani nie rozumie. Zygmunt Miernik nie rzucił tortem w sędzię dlatego, że lubi rzucać tortami albo dlatego że nie lubi sędziów, nawet tych pseudosędziów jacy są w Polsce. I do więzienia też nie za…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • [V Kolumna Rosji] Koniec anonimowości Gajowego Maruchy
  • Chiny-Rosja: Dlaczego Chiny chcą „odzyskać” Syberię
  • Zamach w Smoleńsku: udział państw trzecich?

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Trzeba jeszcze dodać, że Gajowy Marucha umieszcza wiele tekstów z Nowego Dziennika Politycznego, utworzonego przez rosyjską propagandę portalu, który udaje polski i na który jako jedyny polski…
  • Ryan, A to szmata jedna
  • JzL, Parch i smiec Amen

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności