HURRRRA! MAMY ICH! ZWYCIĘSTWO!!!

Do ogłoszenia oficjalnych wyników...spokojnie, ale jest wspaniale?
W poprzedniej mojej notce,napisałem,że to będzie prawdziwe badanie głupoty tego "narodu"...."społeczeństwa" ...biomasy...przepraszam za tę biomasę...

Wynik na godzinę 9 rano PO~~~~ ok.25--27%
                                    SLD~~~~ok.12%
                                     PSL ~~~ok.8---9% 
                                    Konf~~~~ok.6%

Te wyniki w 2019 powodują,że siwe włosy wypadają,psuja sie zęby...i ogarnia homo sapiens sapiens...gorączka nilowa!

Po tylu latach zniewolenia przez PZPR i jej przystawki,po tylu latach po okrągłym stole [ZDRADA WSZECH CZASÓW], po 8 latach WYPRZEDAŻY POLSKI i złodziejstwa
bandyckiego...te DEBILE nazywane POLAKAMI...tak głosują!!

PS.Dobre pytanie zadał tu @angol....znaczy na NB

PPS.Filmik ilustrujący elektorat Totalnej Opozycji.
                                   

YouTube: 
Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika Darek65

14-10-2019 [09:17] - Darek65 | Link:

Ci Polacy, którzy tak głosowali, to nie debile, ale ltwardy elektorat lub ludzie wystraszeni. Z jednej strony proszę pamiętać, że posłowie PO, SLD, PSL-u mają rodziny, znajomych, którzy kierują się bardziej interesem niż racjonalizmem. Co z tego, że POKO się skompromitowało, jak taki poseł, to mimo wszystko stała, dobra pensja, przywileje, możliwość załatwienia dobrej pracy i innych fruktów. To  tez grupa ludzi ustawionych, którym Kaczyński nie odpowiada, bo im zawsze jest dobrze. To twardy elektorat, taki sam mają pozostałe ugrupowania. Jest tez jeszcze grupa ludzi wystraszonych, którzy kierują się troszkę zasadą, zrobimy wszystko, aby się nic nie zmieniło ( nie pogorszyło), nie zrobimy nic, aby sobie polepszyć, choć jest taka możliwość.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

14-10-2019 [09:48] - zbieracz śmieci | Link:

Ja na twoim miejscu to bym tak się nie spieszył z tym hurra a raczej ura,ura,ura bo proces usychania grabek i parszywienie jęzora to proces długi i powolny ....!

Obrazek użytkownika xena2012

14-10-2019 [10:42] - xena2012 | Link:

Ja raczej koncentruję się na przyszłej pracy nowego sejmu w oparciu o wiadomości kto w tym sejmie czy senacie zasiądzie.Już wiadomo że będzie to Krzysztof Brejza a więc z energią zacznie uzupełniać swoją ,,stajnię trolli',że marszałkiem prawdopodobnie zostanie Korwin-Mikke a więc mozna się spodziewać osmieszenia tego urzedu przez jego wypowiedzi.Czy sejm z posłanką Jachirą nie będzie wyglądał podobnie jak dotychczasowy gdzie dominowały idiotyczne wystąpienia Wielgusowej,walenie piąstkami w mównicę Pihowiczowej,wrzaski i ordynarne zachowania opozycji?Wątpię ,czy uda się teraz zachować powagę Sejmu i Senatu i czy bedzie mozna spokojnie w nim pracować.Wątpie też by ci wszyscy z taka dotąd nienawiścią traktujący władzę,rzad i elektorat zdobyli się na refleksję.Przedsmak tego już nam daje pan Pasierbiewicz na S24 w tytule ,,Ale wiocha'' opatrujacym zdjęcie Kaczyńskiego i kilku towarzyszących mu osób oraz groźbą,że teraz to on dopiero  ma pole do popisu.

Obrazek użytkownika Pani Anna

14-10-2019 [11:03] - Pani Anna | Link:

Pani Xeno, z całym szacunkiem, ale naprawde podziwiam Panią za to, że chce się Pani śledzić poczynania Pasierbiewicza. Czy ten osobnik ma jakikolwiek wpływ na rzeczywistość? Coś się kiedykolwiek zmieniło po jego żenujących wpisach? Kogoś przekonał? Prowokuje, bo tak naprawdę chodzi mu o klikalność, tym się szczyci. Po co dawać mu tę satysfakcję?Stary, śmieszny zgred, cały w "pretensjach", synonim krakówka. Cała jego robota jak i innych obecnych tu trolli poszła się czochrać, a w jego przypadku biologia też. wkrótce zrobi swoje. 

Obrazek użytkownika xena2012

14-10-2019 [11:23] - xena2012 | Link:

Może ma Pani rację,ale trudno sie powstrzymać widząc taki brak kultury jak własnie u Pasierbiewicza.Fotografia kilkoro osób z PiS-u razem z panem Kaczyńskim opatrzona takim tytułem-,,Ale wiocha'' skłania mnie do refleksji,że pan Pasierbiewicz oceniający człowieka po ubiorze zapewne chodzi po Krakowie w garniturze z wywieszoną na zewnatrz metką ,,Armani' tak aby była widoczna. 

Obrazek użytkownika Jabe

14-10-2019 [11:51] - Jabe | Link:

Polityk powinien się umieć ubrać. To kwestia szacunku dla wyborców. Jacek Kuroń poszedł po order w dżinsach. Inna kultura.

Obrazek użytkownika Pani Anna

14-10-2019 [13:23] - Pani Anna | Link:

Pani Xeno, Pasierbiewicz może sobie chodzić po "krakówku" z dowolną metką na wierzchu i najpewniej będzie to tania podróba jak znam mentalność takich jak on. Niczego to nie zmieni, a on będzie "brylował" tylko wśród swoich kumpli, takich samych jak on, którzy zresztą  śmieją się z niego za plecami. Gdyby był choć odrobinę mądrzejszy, to może by się zastanowił jak to jest, że dostają łomot już po raz piąty z rzędu od "tej wiochy" i bynajmniej nie świadczy to o nich dobrze. Nie szanować przeciwnika, zwłaszcza takiego, z którym się przegrywa może tylko skończony głupiec.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

14-10-2019 [16:27] - zbieracz śmieci | Link:

Schetina uciekł z warszawki do Wrocławia bojąc się starcia z Panem Prezesem i miał rację ,wywiał do Wrocławia bo nie wiedziec czemu uznał Wrocław za swoje miasto ...!?
Ani jego okazało się ,że Wrocław,ani ,że bezpieczny dla takich jak on bo uciekł od manta w warszawce ale dostał je we Wrocławiu i to na goły tyłek i od kobiety !

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

14-10-2019 [16:28] - zbieracz śmieci | Link:

Schetina uciekł z warszawki do Wrocławia bojąc się starcia z Panem Prezesem i miał rację ,wywiał do Wrocławia bo nie wiedziec czemu uznał Wrocław za swoje miasto ...!?
Ani jego okazało się ,że Wrocław,ani ,że bezpieczny dla takich jak on bo uciekł od manta w warszawce ale dostał je we Wrocławiu i to na goły tyłek i od kobiety !

Obrazek użytkownika Jabe

14-10-2019 [11:48] - Jabe | Link:

Faktycznie, okrągłostolarze dostali ponad 93% głosów.

Obrazek użytkownika maxilampus

14-10-2019 [14:11] - maxilampus | Link:

Mozna ich podzielic w polowie..Glupi,mlodzi ignoranci i niestety anty-polscy,polskojezycznie ktorzy zamieszkali w Polsce po odzyskaniu Niepodleglosci w 1918..
Zamilcza sie jeden z najwazniejszych warunkow Traktatu Wersalskiego wobec Polski,a mianowicie ten,ktory zmuszal Polske do przyznania Polskiego Obywatelstwa wszystkim Litwiakom ( zydo-chazorom) z zaboru,Rosyjskiego i Austrackiego..To otworzylo puszke Pandory ..Wiekszosc Litwiakow natychmiast ze wszystkich stron Rosji przyjechala do Polski..ci ktorzy reprezentuja Agentury to ich dzieci i wnukowie ktorzy pozmieniali nazwiska  i anty-polonizm jest u nich wyssany z mlekiem matki..

Obrazek użytkownika tricolour

14-10-2019 [14:53] - tricolour | Link:

@Anna

W porównaniu z Pasierbiewiczem to pani gastarbeiter ma raczej mizerne dokonania. Proszę zatem wpierw do cudzych nazwisk przykładać własną miarę zanim się okaże, że krytyka przekroczyła żenadę.

Obrazek użytkownika Pani Anna

14-10-2019 [15:50] - Pani Anna | Link:

@tricolour
twoje ujadanie Burka na łańcuchu ani mnie grzeje, ani ziębi i na ma żadnego znaczenia, podobnie jak pasierbiewiczowe sikanie po nogawkach Prezesa.

Obrazek użytkownika tricolour

14-10-2019 [18:42] - tricolour | Link:

Zawsze to lepiej być psem niż suką.

Obrazek użytkownika Pani Anna

14-10-2019 [20:12] - Pani Anna | Link:

@tricolour
Ciesz się z tego, nikt ci nie żałuje.

Obrazek użytkownika tricolour

14-10-2019 [21:40] - tricolour | Link:

Ja to w ogóle szczęśliwy jestem...

Obrazek użytkownika paparazzi

15-10-2019 [00:42] - paparazzi | Link:

To po co walisz smuty na NB. Same negatywy. Idz się upij, to może te trzy przeciwne  kolory przyjdą do ciebie i będzie Nirvana.

Obrazek użytkownika Trotelreiner

14-10-2019 [16:43] - Trotelreiner | Link:

LISTA HAŃBY ...A TO POLSKA WŁAŚNIE?

Włodzimierz Czarzasty
2. Adrian Zandberg
3. Andrzej Rozenek
4. Andrzej Szejna
5. Krzysztof Śmiszek
6. Marek Dyduch
7. Małgorzata Sekuła-Szmajdzińska
8. Joanna Senyszyn
9. Magdalena Biejat
10. Paweł Krutul
11. Anna Maria Żukowska
12. Anna Tarczyńska
13. Marek Rutka
14. Wojciech Koronkiewicz
15. Agnieszka Dziemianowicz-Bąk

Rok 2019...PiS wcale nie wygrał...to oni wygrali...dodajcie tych z PSL+Kukiz,Konfederacja Korwina-Mikke,że o PO nawet nie wspomnę.
Już trzecie pokolenie ma zdegenerowane geny...w chromosomach powstały zmiany rakowate...które dają już nieuleczalne objawy...z sierpem i młotem widzialnymi nawet
gołym okiem,bez mikroskopu.

PS.Weszła też Jachira...i osoby od Palikota...TE WYBORY BYŁY KLĘSKĄ POLSKI!
 

Obrazek użytkownika Jabe

14-10-2019 [17:00] - Jabe | Link:

No ale Stanisław Piotrowicz nie wszedł, więc nie jest tak źle.

Obrazek użytkownika zbieracz śmieci

14-10-2019 [17:24] - zbieracz śmieci | Link:

Są w Sejmie i wżyciu codziennym jako sąsiedzi ale napisz kto i kiedy miał by Polskę od nich uwolnić czy zakazać udziału w życiu publicznym ,no kocio kto....?
"Te wybory były klęską Polski" to albo schizofreniczny ogląd rzeczywistości albo kwiczenie narodowca ,dodam,że wyuczone rubelkami...

Obrazek użytkownika angol

14-10-2019 [18:40] - angol | Link:

Te wybory to kolejne drukowane wybory niestety. Bawia sie nami i maja z tego ubaw.

Obrazek użytkownika Trotelreiner

14-10-2019 [20:15] - Trotelreiner | Link:

@angol
Chyba przesadzasz z teorią spiskową...teraz każdy "komitet" ...czyli tzw. partia...miała swój Ruch Kontroli Wyborów...nawet Korwin sie wygadał wieczorem 13.10
 

Obrazek użytkownika angol

16-10-2019 [02:15] - angol | Link:

Czy sadzisz ze ta wyjatkowa kasta oddelegowala do PKW najglupszych swoich przedstawicieli. Czy przez ostatnie 30 lat dokonano sprawdzenia jak wywiazala sie ze swoich zadan PKW. Niechby ktos sprobowal.To bylby najwyrazniejszy zaamach na demokracje.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

14-10-2019 [17:35] - Imć Waszeć | Link:

A jak mają niby głosować, skoro dali się tajniakom komuszym za pomocą merdiów nabić w butelkę z naklejką "NZS rządzi Polską" i "obalyly komune". Ta fala POzoranctwa od 30-tu lat wynosi do sejmu takie indywidua jak Schetyna, Halicki, Thun itp., którzy szefowali NZS-om na uczelniach. Oczywiście PIS też jest żywo zainteresowany utrwalaniem martyrologii walczycielskiej z komunami, więc nawet pary z gęby nie puści, że ten kołowrotek z corocznymi orderami służy po prostu Niemcom.

Obrazek użytkownika xena2012

14-10-2019 [22:59] - xena2012 | Link:

Być może w narracji PiS-u tej martylologii było za dużo a więc zbyt nużacy temat? Mimo wszystko moje odczucie wskazuje że jedynie kwestie gospodarcze powinny zdominować sejm w zaczynającej się kadencji.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

14-10-2019 [23:21] - Imć Waszeć | Link:

Takie błędy się mszczą w wyborach. Ci, którzy uważnie słuchają głosów społeczeństwa wiedzą, jak bardzo jest zdezorientowane w temacie "obalenia komunizmu". Najczęściej na wsiach i w miasteczkach usłyszeć można, że "przecież to oni (PO z Wałęsą, Michnikiem i Frasyniukiem) obalili komunę". Nikt nawet nie zastanowił się nad faktem, że oto obalacze poszli do wyborów pod jednym sztandarem z przefarbowanym PZPR-em. Gdyby żył Kiszczak lub Jaruzelski, to ci NZS-owcy od Schetyny wystawiliby go niechybnie na prezydenta. No to kogo oni tak usilnie obalali? Chyba tylko obalili, wraz z żydami stalinowcami typu Kuronia, radykalne skrzydło Solidarności, czyli inaczej ekstremę. Wszystko to jest tak pogmatwane, bo nikomu szczerze nie zależy na zbadaniu prawdy historycznej. Dopóki polityczne koryto żre będą się walić po łbach pod publikę, ale krzywdy sobie nie zrobią. Omerta.

Obrazek użytkownika maxilampus

15-10-2019 [01:07] - maxilampus | Link:

..."odczucie wskazuje że jedynie kwestie gospodarcze powinny zdominować sejm w zaczynającej się kadencji."..
W miedzyczasie ,mordowanie nienarodzonych dzieci,wysylanie Katolikow za druty kolczaste,kwoty migracyjne  i pare innych waznych kwesti zostawi sie w rekach LGBT i AGENTUR..
I jak  tu polemizowac w kwesti zycia politycznego i priorytetow Rzadu z PIS-em ??  czegos tak glupszego to juz dawno nie slyszalem..
Czyli co ?..nie bedzie juz "walki" o polskie media ? walki z triada mafijna Sady-milicja-prokurator ?? czy nadal szczatki cial dzieciecych ze skrobanek beda uzyznialy Polska ziemie ??
Pomysl wpierw zanim otworzysz swoja PIS-owska propagandowa jape..

Obrazek użytkownika Francik

15-10-2019 [15:19] - Francik | Link:

Skoro ci Polacy to debile, to może nie warto poświęcać im tyle czasu swoimi wpisami i dobrymi radami. Może się szanowny pan zajmie sprawami włoskimi - kraj to atrakcyjny, z antycznymi zabytkami, słoneczną pogodą, bogatszy, no i mieszka tam najinteligentniejszy naród na  świecie, który nigdy nie głosował na komuchów, ani faszystów. Nigdy też nie miał nic wspólnego z mafią, korupcją i przestępczością. Już nie mówiąc o słynnej włoskiej uczciwości i porządku.

Obrazek użytkownika Trotelreiner

15-10-2019 [20:11] - Trotelreiner | Link:

Twój wpis/komentarz,to tylko potwierdzenie mojej tezy o debilizmie...a mogłeś trollu sie nie odzywać!