Pan doktor Lech Mucha w miejscu!

Polecam do obejrzenia ten wywiad...nie zdziwię sie,że "nie będzie miał czasu"...ale może na dyżurze nocnym...

SOR ani OJOM nie ucieknie...przecież ON JEST Z KASTY...NIE BĘDZIE PO NOCACH TYRAŁ...za głupie 4000 pln za dyżur.

Incipiam:

YouTube: 
Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika maxilampus

07-10-2019 [19:21] - maxilampus | Link:

Dzieki za link..ogladalem..Co ma z tym wspolnego 'kulfon" znany tutaj jako lostek ?,bo nie kojarze dedykacji ?

Obrazek użytkownika Trotelreiner

07-10-2019 [20:15] - Trotelreiner | Link:

Losek...okazał sie 'wielbicielem" Korwina i Bosaka oraz tej "partii" fotelowej...
Jest tu na NB jego notka...nie polecam,ale....
Pzdr

Obrazek użytkownika maxilampus

07-10-2019 [20:27] - maxilampus | Link:

To on znowu zmienil poglady polityczne ??? Wyraznie przechodzi menopauze..Szkoda chlopa..nic z niego juz nie bedzie..Pozostal mu tylko ten Amerykanski szpital prywatny i dudki lecace prosto z nieba..On naprawde wierzy ,ze to mozliwe..

Obrazek użytkownika Zunrin

07-10-2019 [20:33] - Zunrin | Link:

OJP następny Gniewko od ponad godzinnych wrzut...

Obrazek użytkownika wielkopolskizdzichu

08-10-2019 [08:18] - wielkopolskizdzichu | Link:

Ziemkiewicz w kiepskiej formie, ale za to dość szczery. Przyznał bowiem, że aby mieć oglądalność trzeba pieprzyć trzy po trzy, nie zważając ani na zawartość merytoryczną ani na prawdę.
Tylko dlaczego zajęło mu opowiedzenie tego banału, tyle czasu.