MEM TYSIĄCLECIA!!! TO SIE DZIEJE NAPRAWDĘ!!!

Chłopcy,którzy "wynaleźli" Wałęsę,Leppera,Palikota,Petru...kilku innych jeszcze...tym razem pojechali po bandzie!

A może to jest test? Jak "nasze społeczeństwo" zareaguje...na takie spluniecie w twarz?

W TYM KRAJU WSZYSTKO JEST MOŻLIWE...I WSZYSTKO UCHODZI NA SUCHO...

YouTube: 
Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika Es

17-08-2019 [22:09] - Es | Link:

To jeden z dowodów, że "chłopcy" są nieprzerwanie w formie i zawsze gotowi do modyfikacjii swoich pomysłów i kreacji.Może aktor bardziej wychodzi na śmiesznego niż zabawnego,ale...na tyle materii staje.
A czy rzeczywiście odrzucą? Tych splunięć to ja od 89 roku trochę już naliczyłem ,a ponowne "sprawdzam" powiemy już za parę tygodni.

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

18-08-2019 [01:17] - Imć Waszeć | Link:

Dodam tylko, że ci panowie wbrew łudzącym pozorom są zakotwiczeni w Stanach (dokładniej u Demokratów), a nie w Rosji u Putina, na co wskazuje chociażby jedno z wykrytych źródeł finansowania kampanii Petru i Nowoczesnej (Soros). Pompowanie słupków przez TVN, który jest w wiadomych rękach, też jest mocnym śladem. Zresztą podobnie jest z resztą ciamajdaniarzy. Źródło: http://amerbroker.pl/?go=conte...

Obrazek użytkownika maxilampus

18-08-2019 [12:09] - maxilampus | Link:

Dziekije za tak wartoscioweinfo !
Ostanio podpisano cos waznego z Amerykananami..dotyczy to powaznych zmian legislacyjnych zwiazanych z obecnoscia Jurysdykcji i Sadownictwa Amerykanskiej na terenie Polski..
Probowalem dowiedziec sie swoimi kanalami jakie zmiany wprowadzono..Okazuje sie ,ze nic nie mozna sie dowiedziec o szczegolach..Te nowe zobowiazania maja status "scisle tajne"..Wiesz cos wiecej na ten temat ?
Ktos cos wie o tym co znowu podpisali i ukrywaja przed Narodem ?
W piątek ambasador w USA Piotr Wilczek oraz podsekretarz w resorcie bezpieczeństwa narodowego Chad F. Wolf podpisali porozumienie o współpracy w zakresie bezpieczeństwa granic i imigracji.
 

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

18-08-2019 [15:23] - Imć Waszeć | Link:

Niestety nie mam danych w tej sprawie. Za to obserwuję od pewnego czasu nadzwyczajne wzmożenie na mojej działce. Powiedzmy, że przyszedł do mnie na e-mail pewien list sugerujący, że powinienem potwierdzić zmianę hasła na innym koncie (YT). To uruchomiło szereg działań, które w skrócie streszczę prezentacją paru przykładów:

1) W Mozilli Firefox była dziura pozwalająca różnym łajdakom swobodnie wykradać zachowane (zaszyfrowane) hasła: https://www.bleepingcomputer.c...
2) W Steamie była (jest?) dziura pozwalająca na wrzucanie plików np. trojanów i rootkitów na komputer użytkowników: https://www.bleepingcomputer.c...
3) Kolejna feralna dziura w Windows (w MSCTF): https://www.bleepingcomputer.c...
4) Analogiczna dziura w zdalnym pulpicie Windows: https://www.bleepingcomputer.c...
5) To powyższe jest skutkiem wykrycia dziury w ponad 40 driverach w Windows: https://www.bleepingcomputer.c...
6) Krytyczna dziura w blogach WordPressa: https://www.bleepingcomputer.c...
7) itd.

Jak widać liczność cyberarmii w świecie zaczyna przynosić wymierne efekty, czyli kolejne zabawki z zestawów takich jak Eternal Blue wersji kolejnych itp. są ujawniane i efektywnie wykorzystywane. To zaś spowodowało, że silnie zainteresowałem się tym zagadnieniem. Jeśli używa Pan Firefoxa, to proszę teraz nacisnąć klawisz F12 i wejść w zakładkę "Sieć". Tam widać jak na dłoni jaki ruch generuje dana strona: obrazki, pliki danych, ciasteczka, a nawet ściągane w locie (np. javascriptem) i niezapisywane na dysk dźwięki oraz skrypty. Jest to lepsze niż zwykły sniffer pakietów, bo łączy pakiety z plikami i z przeglądarką. Jeśli np. teraz w tym ruchu znacząco zwiększa się liczba danych wysyłanych, to oznacza, że jest Pan szpiegowany przez otwartą właśnie stronę, na przykład ktoś może słuchać dźwięków poprzez Pański mikrofon albo użyć kamerki. Podobny system debugowania jest też w innych browserach jak Chrome i Opera.

PS: Można też użyć tego narzędzia do zapisu lotnych pakietów z wymową zdań w obcych językach z translatora Google (translate.google.com, ikonka głośniczka) :)))

Obrazek użytkownika maxilampus

18-08-2019 [16:25] - maxilampus | Link:

Dziekuje za przydatne info ! rekomenduje to innym uzytkownikom !
Z info ktrore dopiero co otrzymalem a zwiazane z tajna umowa wynika ,ze Polska zrzeka sie Jurysdykcji za przestepstwa popelnione przez Amerykanow ( Korporacje,zydzi) w Polsce..
Wszelkie ewentualne prosekucje "amerykanow" popelnione w Polsce beda rozpatrywane przez Sady Amerykanskie..To jeden z wielu punktow umowy ktory wyciekl ..
 

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

18-08-2019 [18:54] - Imć Waszeć | Link:

Czyli stajemy się powoli pięćdziesiątym którymś stanem? No to rację miał jeden z publicystów, który powiedział, że skoro tak się sprawy mają, to on natychmiast żąda wpuszczenia go na plażę na Florydzie i już targa ze sobą leżak z parasolem ;)

Obrazek użytkownika maxilampus

18-08-2019 [20:53] - maxilampus | Link:

Te plaze na Florydzie ani takie czyste ani takie bezpieczne..Mieszkalem tam wiec wiem..Od strony Atlantyku w miare ok..ale wiekszosc plaz od Daytona Beach po Bocca Raton sprywatyzowali Zydzi..Reszta gojow moze jechac na zachodnie wybrzeze od strony zatoki Meksykanskiej..a tam pchly piaskowe,czarne muchy i roznego rodzaju syf..z tym ludzkim wlacznie..

Obrazek użytkownika paparazzi

19-08-2019 [04:13] - paparazzi | Link:

Góralu czy ci nie zal, Góralu wracaj do hal :-) Ach nie, tam tez leja w mordę. Kie licho.

Obrazek użytkownika Trotelreiner

18-08-2019 [08:22] - Trotelreiner | Link:

Do tych nazwisk należy jeszcze dodac Biedronia...który do dziś nie rozliczył sie,ani nie zająknął..SKĄD WZIĄŁ PIENIĄDZE NA SWÓJ INTERES ....dwuznaczność zamierzona :-))
Dalej "wtymkraju" rządzą służby...od NKWD i UB...po te nowocześniejsze...rosyjskie,niemieckie,izraelskie...i te niedobite dzięki "grubej kresce".
Kukiz w ZSL...to surrealizm to potęgi n-tej...ale z tego co ja o nim wiedziałem...to wszystkiego się można było spodziewać!

Obrazek użytkownika mjk1

18-08-2019 [10:33] - mjk1 | Link:

Nasze społeczeństwo nie zareaguje na splunięcie mu w twarz, bo nasze społeczeństwo jest za głupie na to, aby to splunięcie mu w twarz w ogóle zauważyć. Proszę się nie gniewać, ale społeczność Naszych Blogów niczym nie różni się od ogółu społeczeństwa.
Teraz uzasadnienie. Jedyne co mogło rozmontować pomagdalenkowy POPiSowy układ i co bardzo ważne, rozwalić cały ten układ bez dostępu do jakichkolwiek mediów, to Jednomandatowe Okręgi Wyborcze w wersji Śp. profesora Jerzego Przystawy. Układ doskonale zdawał sobie z tego sprawę, więc wylansował odpustowego grajka, aby ten zdyskredytował ideę JOW-ów. Ku zaskoczeniu układu, społeczeństwo okazało się jeszcze głupsze niż sądzono. Parafrazując ich obecnego głównego propagandzistę, głupi lud okazał się jeszcze głupszy. Nie zachodziła wiec żadna potrzeba uchwalenia ustawy wprowadzającej Jednomandatowe Okręgi Wyborcze. Tu należy wyraźnie podkreślić – Jednomandatowe Okręgi Wyborcze w wersji Kukiz15. Kukiz stał się więc układowi zupełnie niepotrzebny i misi radzić sobie sam, orze więc jak może.  
Jeżeli oskarża się społeczeństwo o - delikatnie pisząc, brak inteligencji, wypadałoby to udowodnić, bo z uzasadnieniem nie każdy może się zgodzić.
Proszę więc każdego, kto uważa, że jest choćby ciut mądrzejszy od ogółu społeczeństwa  o napisanie: co takiego zmienił Kukiz (jego mocodawcy) w idei Jednomandatowych Okręgów Wyborczych, że wprowadzenie ich nie tylko nie rozwaliłoby układu, ale jeszcze bardziej układ ten zacementowało.
Po odpowiedziach wszyscy będziemy mogli się przekonać, czy jest jeszcze dla nas jakakolwiek nadzieja na lepsze jutro.
 

Obrazek użytkownika maxilampus

18-08-2019 [12:18] - maxilampus | Link:

Oni sa konfirmistycznymi ,prymitywnymi,hipokryto=-ignorantami..Komunie udal sie cel w wychodowaniu "nowego czlowieka"..Oni sa Homo Sovieticus nie wiedzac o tym..
Ich marzenie to pelny koldun i "swiety spokoj"..przekaszony tlusta kielbasa polana pywkiem..

Obrazek użytkownika Trotelreiner

18-08-2019 [14:57] - Trotelreiner | Link:

mjk1 (10.33)
Co mądrości "narodu","społeczeństwa" oraz "tłumu" czyli zbioru [Z]...to na przełomie XIX i XX wieku...powstał w USA ...czyli wszędzie wzór Reesego.
To był socjolog i matematyk na Uniwerku w Waszyngtonie...oto ten wzór...podaję liniowo,bo kreska ułamkowa na NB wychodzi poza ramy.

  IQ [Z] = IQ n[Z]/ x [Z]

Już wyjaśniam: IQ pewnego badanego zbioru = IQ n[Z] czyli najgłupszego osobnika w badanym zbiorze,podzielone przez x[Z] czyli ilość osobników w badanym zbiorze.

Pan Reese obliczył,że zależność ułamka...to mianownik czyli i większy badany zbiór,tym IQ mniejsze...dąży do zera...w dużym okresie.

Ja byłem skłonny uważać,że IQ w przypadku "naszego społeczeństwa" dąży do minus nieskończoności...ale z matematyką sie nie wygra. :-)))

Pozdrawiam i ukłony.
 

Obrazek użytkownika Trotelreiner

18-08-2019 [15:00] - Trotelreiner | Link:

PS. Do moderacji...czy tak trudno umieścić odpowiedź pod wskazany adres?! Podaję nick i godzinę ...no to co przeszkadza?!

Obrazek użytkownika Imć Waszeć

18-08-2019 [16:40] - Imć Waszeć | Link:

IQ nie może dążyć do minus nieskończoności, bo z definicji jest to liczba nieujemna (wiek nie może być ani ujemny, ani zerowy). Ponadto co to ma niby oznaczać "rozwiązałoby zadania testu odpowiadające wiekowi X lat"? Gdyby zrobić w Polsce, a w Warszawie w szczególności, wśród ludzi z łapanki test na znajomość znaków kanji, to okazałoby się, że niemal wszyscy ludzie w Polsce to debile. Odwrotnie byłoby to samo, gdyby w Tokio zrobić test na rozumienie języka polskiego. Dalej, w wieku 18 lat ludzie kończący klasy kierunkowe i idący na studia na przedmioty ścisłe, będą już mieli kompletnie inny sposób myślenia i postrzegania rzeczywistości, niż humaniści, medycy lub nawet prawnicy. Jaki więc jest ten uwspólniony mianownik wiedzy dla wieku 18 lat? W przypadku IQ mówimy więc raczej o pewnym rodzaju małpiej zręczności i spostrzegawczości w pewnym wąskim zakresie symboli, a nie o wiedzy i posiadanych umiejętnościach w ogóle. Reasumując IQ to zwykła liberalna ściema, żeby było czym wypełniać papier w podaniu o pracę w korporacji, który to śmieszny zwyczaj wypełzł następnie na inne rewiry ludzkiej działalności. Vide np. pytania na inteligencję w rozmowach kwalifikacyjnych w Warszawie: "cegła waży cegłę i pół cegły...." ;)

Obrazek użytkownika Jabe

18-08-2019 [16:58] - Jabe | Link:

Teoretycznie IQ może być ujemne.

Obrazek użytkownika mjk1

18-08-2019 [20:38] - mjk1 | Link:

I znowu nie masz racji Jabe. WszystkieTwoje wpisy niezbicie dowodzą, że nie tylko teoretycznie.

Obrazek użytkownika Jabe

18-08-2019 [22:49] - Jabe | Link:

Doprawdy?

Obrazek użytkownika Trotelreiner

19-08-2019 [08:06] - Trotelreiner | Link:

jabe z wczoraj z godziny 16.58

Co do ujemnego IQ...to u ciebie ....do minus nieskończoności!

Obrazek użytkownika maxilampus

18-08-2019 [11:57] - maxilampus | Link:

Padaja juz propozycje o Auschwitz jako terenie "eksterytorialnym..Ktore obszar Polski beda nastepne ?
Widac tutaj wyraznie technike jaka sie uzywa w West Bank i dzielenie Panstwa Palestynskiego na izolowane enklawy i Getta..
Nic juz mnie w tym rzekomo :polskim" Bandyckim panstwie nie zdziwi..https://wprawo.pl/2019/06/15/o...

Obrazek użytkownika HenrykH.

18-08-2019 [19:52] - HenrykH. | Link:

Sory ,ale juz Pan neonem na maxa zajechał.I te komentarze pseudo narodowców co o Polsce piszą  "bandycki kraj".Ja pier...e ,jaki gnój .

Obrazek użytkownika maxilampus

18-08-2019 [20:48] - maxilampus | Link:

..."bandycki kraj" Klamiesz i manipulujesz wyznawco tlustej kielbasy i "swietego spokoju"..!!
Pisze owszem o "Bandyckim panstwie"..i nic nie zmieni tej mojej opini dopoki nie zobacze w wiezieniach czlonkow tej Mafi Policyjno-Sadowniczej ,Administracyjnej etc.Kanali ktore mafinie przejely od 1945 po dzis wszystkie Instytucje bylego Polskiego Panstwa
Oczywiscie dzieciorob  twojego rodzaju nie potrafi zobaczyc roznicy..Poklady ltuszczu w swinskich oczetach czy pijacki amok w przezartym wodka resztka mozgu nie pozwalaja dostrzec tak oczywistych  roznic ?

Obrazek użytkownika HenrykH.

18-08-2019 [21:59] - HenrykH. | Link:

Padaja juz propozycje o Auschwitz jako terenie "eksterytorialnym..Ktore obszar Polski beda nastepne ? ---Gdzie padają takie propozycje?
Widac tutaj wyraznie technike jaka sie uzywa w West Bank i dzielenie Panstwa Palestynskiego na izolowane enklawy i Getta.. Kto wyciąga  takie wnioski z koalicji Kukiza z ZSL :)
Nic juz mnie w tym rzekomo :polskim" Bandyckim panstwie nie zdziwi..???????????????? I to ja manipuluje?
 Do reszty  chamskiego tekstu nie będę się odnosił ,wali onucami .No może mala propozycja ,niech Pan kupi inne lusterko ,ten tłuszcz brrrrrrrrrr.

Obrazek użytkownika maxilampus

19-08-2019 [11:59] - maxilampus | Link:

Czego morde drzesz i manipulujesz ? stoi w moim komentarzu zwrot " " rzekomo " Polskim" czy nie stoi ?? Jak nie umiesz czytac ze zrozumieniem to powinienies zmienic blog na cos bardziej przystepnego do twojego poziomu..Wy wyznawcy " mniejszego zla' i "swietego spokoju" generalnie macie problemy ze z rozumieniem czekogolwiek. To jest wlasnie jeden z powodow dla ktorych wybieracie takich palantow jak Walesa,Kwasniewski,Komuchruski .Nie winie was za pogubionego Lunatyka czy dudusia bo sam padlem ofiara mistyfikacji..Ale pozwolilem Rozumowi dzialac w sobie po to go mam..Tobie i tobie podobnym sugeruje ten sam proces ..moze w koncu zrozumiecie gdzie ten wybor " mniejszego zla" prowadzi Polske od 30 lat..Jak zabraklo Trybuny Ludu czy Trybuny Robotniczej gdzie wam lopatologicznie wkladano do glowy o co biega,to wasze rozumienie swiata runelo..
gdzie padaja propozycje ? wystarczylo przycisnac podany link na koncu komentarza..Ale Wy nie umiecie byc samodzielni i spostrzegawczy..trzeba was za raczke prowadzic..Sowieckie lenistwo i beztroska..mocna jeszcze w Was siedza..
Nie podoba ci sie ton mojego komentarza..nie dziwie sie..nie trzeba bylo ublizac mi od gnoja ...cytuje "Ja pier...e ,jaki gnój ."
 

Obrazek użytkownika HenrykH.

19-08-2019 [14:43] - HenrykH. | Link:

Wy, to stare nawyki  w Panu siedzą .Gnój to raczej poziom komentarzy i notek,nigdy tak nikogo nie nazwałem publicznie. No tak ,zapomniałem te onuce to bardziej w Moskwie .A Pan to ten wróg Rosji słynny ,przyjaciel Ukrainy ..Rozum ,hmm ,rozum to puścił  Pan na manowce i błądzi .Żegnam Pana.

Obrazek użytkownika HenrykH.

19-08-2019 [14:30] - HenrykH. | Link:

Dodaj russia today i onet rano .A teraz poważnie .Czy kiedykolwiek jakiś news z owych portali sie potwierdził? I nie chodzi mi o prognozę pogody.